Wij gaan niet opzij

Spakenburg... het loopt!

Was het eerst allemaal een beetje tam, inmiddels gaat de verkoop met enkele tientallen per dag vooruit. 275 supporters gaan op het moment van schrijven de reis naar Spakenburg ondernemen. Vreest niet als je je kaart nog niet hebt! 1500 kaarten zijn er namelijk beschikbaar voor NAC-supporters. Er is vrij vervoer (auto, trein, boot, vliegtuig, fiets, step, driewieler, te voet, ge kijkt mar). Een kaartje voor € 8,-. waar wacht je nog op? Op naar www.nactickets.nl. De verkoop loopt tot 21 september. Niets staat je in de weg om deze wedstrijd te bezoeken. De wedstrijd is op 23-09 en begint om 18.30 uur op Sportpark De Westmaat. Eén nadeel: je hebt een SCC of CC nodig om een kaart aan te kunnen schaffen. ;-) Kaarten kan je kopen via www.nactickets.nl of gewoon door hier te klikken. Heb je nog geen CC? Zo'n ding is gratis aan te vragen bij NAC. Meer info door hier te klikken. In de comments de volgende mogelijkheid om op de wedstrijddag te reizen van knettergek: Een reisschema voor de OV gangers. -15.10 breda -16.51 amersfoort -bus gaat elk uur 27 en 57 richting spakenburg -Terug 17 en 47 -trein terug 20.40-22.40 weer in Breda Dus dat is ook duidelijk. Gewoon grote groepen maken en je betaald bijna niks voor een groepsretour (€ 7,- p.p. bij 10 personen) Een kaartje voor de wedstrijd kost ook maar 8.00. Geen excuses maar oplossingen, hup NAC! [wpch_thermometer id="22539" position="right"]

308 Reacties
0   0  
mika

Alles naar Spakenburg!

0   0  
Oldskool

Oldskool! Dus er bij.

0   0  
cor taxi

Tegen zulke clubs kan je het alleen maar goed doen als je met 8-0 wint.Er valt niets te winnen, buiten die 8-0.Voor de rest kan je alleen maar op je muil gaan tegen dat soort ploegen.Nee,geen fijne tegenstander.

0   0  
Jurgen

Waren hun niet van de doping

0   0  
enaaceebreda

Zijn de leukste tripjes, zeker wanneer je massaal gaat. Quick boys een aantal jaar terug vond ik ook geweldig.

0   0  
arie

Quick Boys was top paar jaar terug, genoeg mensen met nep kaartjes die toch allemaal gewoon naar binnen mochten, s'middags op een door de ME omsingeld pleintje aan de pils in et zonnetje en op het gemakje naar het stadion lopen met wat om de oren vliegende biljartballen van Ajax gekkies.

0   0  
ricoo

Old school met de trein net als twente uit afgelopen seizoen

Hupp therometertje planten op bsiderats en mensen aansporen om te bestellen

Massaal met 1500 man na spakenburg

Come on nac supporters

0   0  
Vakkie g

@ricoo goed idee!

Net als Twente uit met ze alle de trein pakken!! Laten zien wie NAC is!!!

0   0  
ricoo

@vakkie g wou ik zeggen

Wij gaan niet opzij !!!!

0   0  
Ouwe Jos

Treinen en Spakenburg?
Ben er zeker bij: altijd leuk dit soort potjes en voor mij om de hoek. Wie weet kom ik wel op de fiets.
Hup NAC

0   0  
frank kleiren

kaartjes w2 uitverkocht?? 9:01

0   0  
Vakkie g

Kaartjes uitverkocht....hoe kan dit. 09:04

0   0  
Svt076

Op 9.01 had ik alles ingevuld en was t al uitverkocht
God god godverdomme

0   0  
kl

hier ook om 9u besteld en meteen alles uitverkocht klote!

0   0  
Mikol

Belachelijk dit zeg! Stillems binnen een halve minuut uitverkocht
Kom er doorheen, druk op afrekenen en vervolgens een foutmelding! Godverdomme

0   0  
Vak G 076

Idd!! om 9:03 kon je al geen kaarten meer bestellen !

0   0  
Breda-076

Was er helemaal doorheen. Kom bij betalen: momenteel niet mogelijk om af te rekenen. 1 minuut later: uitverkocht.

Lekker bezig NAC!

0   0  
Vakkie g

Bij primera's zijn ze al begonnen met verkopen om 08:45, hier in hoogerheide ook

0   0  
Oz

godverdegovder hoe kan da nou man

0   0  
Stefan

600 kaartjes weg dus, krijgen we er nog 250/300 erbij? of was dit het serieus??

0   0  
Buddha

@vakkie g

Hoe kan dat? Die verkoop gooien ze toch pas open vanaf 9:00 Lijk me niet dat een primera voor die tijd wel toegang heeft tot het systeem toch?

NAC regelt maar dat we met 800 man kunnen.

0   0  
S

Is dat zo @ vakkie g?

Dat is dan 1 grote klote streek, kut geregeld van NAC. Sowieso belachelijk dat er na de uitkaart+ maar zo 'n 175 a 200 kaarten overblijven voor de normale supporters.

0   0  
Svt076

Vakkie g dat meen je niet...

0   0  
kl

Gauw een paar honderd erbij ja, en ik weet zeker dat die ook zo weg zijn!

0   0  
Vakkie g

@buddha ik meen het serieus. Stond er zelf om 08;50. Ook neffe de pot gepist. En heb via de sv gereserveerd vorige week. Geen bevestiging en niet te bereiken die gasten!!!

0   0  
kobus

Dan maar kaarten voor int w2 vak regelen

0   0  
Princenhage

Vakkie g is onzin kwamen om 8.56 binnen en hadden gewoon kaartjes verkoop begint pas om 9 uur

0   0  
Bolleke

Hier ook, bestelling geplaatst maar afrekenen is onmogelijk. Bij de Primera Haagdijk ook al uitverkocht. Zou je je bestelling later kunnen afrekenen??

0   0  
Vakkie g

Onzin?? Zie het toch zelf gebeuren... Raar dat t dan al om 09:01 al uitverkocht is he....

0   0  
Sjuupske

Sakerjuu balen!! Die f5 knop van mij is zo lam als een tientje maar nu is het al uitverkocht dus.

Extra kaarten!!!

0   0  
BelcrumNAC

Had alles klaar staan, dus had binnen 10 seconden op afrekenen kunnen drukken. Eerste barcode kon al niet toegevoegd worden en dit was direct om 9 uur.. ik geloof Vakkie g helemaal, vind het erg raar namelijk dat dit zo snel gaat. Bovendien heb ik die signalen vaker voorbij horen komen.

0   0  
svennie1992

Ik zie dit net op de twitter van NAC verschijnen:

Vanwege een landelijke storing bij alle ticketshops is het momenteel niet mogelijk om kaartjes aan te schaffen voor #wilNAC. #NACpraat

0   0  
Vak G 076

Als het niet op deze manier kan dan maar met zijn ALLEN in de vakken van Stillem 2
Kunnen we ook nog eens "overal waar we komen zingen" met het uitvak;)

0   0  
Svt076

Er zijn nog kaarten!!

0   0  
stillems

NOG NIET UITVERKOCHT zie twitter NAC
Let's hope

0   0  
Toontje plus

Ik heb ze mooi binnen! Primera exact 09:00

0   0  
Vakkie g

Ik heb ze nu ook!!!!! Was idd een storing !!

0   0  
Leur Noord

En we gaan met z'n allen op vak e ;P

0   0  
s@ vakkie g

nactickets.nl nog steeds niet beschikbaar. Via primera gedaan?

0   0  
Bolleke

Bij Primera lukt het wel, na een paar keer proberen

0   0  
Leur Noord

Bij Spakenburg kan gewoon 8000 man in joh, is dah wah.

0   0  
Svt076

Primera werkt ook niet.. Staat gewoon dat t uitverkocht is, afwachten en F5en dus

0   0  
RaraNAC

Na dort en willem2, alles naar Spakenburg!
Gaat een feest worden!

0   0  
beest

ook ik heb net een kaartje voor stillems uit kunnen bemachtigen , gewoon blijven proberen dus!

0   0  
Svt076

Beest,

Hoe?!

0   0  
scheppioni

Wij NAC moeten wel oppassen, dit is de lastigste amateurclub waar tegen je kunt voetballen, maar doorkoemen moet kunnen of nie Nebo !?!

0   0  
Wikipedia

"Evenals andere vissersplaatsen - zoals Volendam en Urk - heeft Spakenburg een drank- en drugsprobleem onder een groot gedeelte van de jeugd"

0   0  
Mafkees

Alle reden om die mannekes te leren hoe je op een fatsoenlijke manier bier moet drinken

0   0  
Cor taxi

En dan maar roepen dat vis gezond voor je is.

0   0  
Oldskool

Die selectie is keer gepakt voor gebruik van Crack3.0. Veel eigen jeugd waarschijnlijk:)

0   0  
Rijen

En wat ik nog steeds niet snap is waarom maar 600 kaarten voor stillem en geen 800!?

0   0  
Wild Romance

Vandaag heeft de jeugd al en de oprijlaan van Breda en Dord afgedroogd. Als de voortekenen niet bedriegen ....

0   0  
vakg

Op naar spakenburg!

0   0  
Sawa

@Rijen
Geloof me dat nac er alles aan heeft gedaan om wel 800 mee te krijgen. Puur Willem2 die problemen heeft met het uitvak.

0   0  
Bolleke

Laten wij vooral niet te kritisch zijn over uitvakken van andere clubs;) Maar dit zijn allemaal leuke awaydays op komst...alle kaartjes in de pocket:)

0   0  
Monkeyrocker

Nice ! bij gebrek aan Volendam. Alles naar Spakenburg !

0   0  
Monkeyrocker

Kop is eraf Rij 1 stoel 17

0   0  
jobnac

Maar er is toch geen station in spakenburg? Het laatste stuk met de bus of lopend? Bus lijkt me onhaalbaar voor zoveel man en weet niet hoeveel km het is

0   0  
oosterhout3

@vakkieg, laat me raden, je hebt je al aangemeld via de sv en niks terug gehoord zeker??

als je dan ook nog kaartje via de ticketbox hebt gehaald heb je er dus 2 haha

even een berichtje weg doen naar nac hoe dat zit, als die erachteraan gaan zijn ze ineens wel te bereiken, en als je al besteld hebt(ikzelf rond 9 uur sochtends afgelopen maandag),ik heb ook een kaartje via de sv dus dat zou dan ook zo moeten zijn!!

maargoed nogmaals als je via de sv hebt besteld dan ffe contact opnemen met nac als je de sv zelf niet te pakken krijgt,, @hotmail.com konden ze van de week ook niet versturen ofzo, waren ook problemen mee.

1500 kaarten, dat gaat wat worden hoor 8 eurie met de trein 1 volle trein(6,40 p.p., geloof ik icm met 10personen??) richting spakenburg
dat gaat wat worden hoor geel zwarte bende vertrekt in een overvolle trein richting den haag(dan maar niet te hopen dat de lokale 3 hoek daar niet net zo reageert als twente uit vorig seizoen.. 1000 mensen + de trein uit gaan meppen en dat soort dingen.....

hupnac!!

0   0  
Oldskool

Spakenburg ligt boven amersfoort. Treintje naar Amersfoort dus (overstappen in Utrecht of linksom overstappen in R'dam:-) In Amersfoort de bus.

Of meej de wagen natuurlijk. Buske huren met 10 man kost ook niks.

0   0  
BredaParel

Aan iedereen: cc is gratis en 5 jaar geldig. Als je er nog geen hebt en je wilt wel regelmatig naar nac ( maar wilt geen scc ivm het missen van wedstrijden etc): neem een cc!

Spakenburg is 2,5u met het ov, met de auto weet ik niet, maar door de tijd is het onhandig... weet iemand of er een bua vanaf nac gaat of dat er wordt gecarpooled?

0   0  
ricoo

Allemaal met de trein net als twente uit vorig seizoen

Whoopp whoop gas erop

0   0  
0162

Spakenburg away , buske met tien en gaaaaaan

0   0  
ome cor

Oldschool en " Eén nadeel: je hebt een SCC of CC nodig om een kaart aan te kunnen schaffen." klopt volgens mij niet helemaal.

Het voetbal van tegenwoordig is niet meer old school te bezoeken omdat je een SCC of CC nodig hebt.
Nooit meer iemand die spontaan een wedstrijdje kan bezoeken van welke club dan ook.
Maar gelukkig zijn voetbalsupporters dom en zijn we daar met z'n allen braaf en volgzaam in geweest toen dit ingevoerd werd.

0   0  
Hedu

Gewoon tussen de kruiken met 11 man

0   0  
7bergen

Twente uit was natuurlijk geval apart.
Eindelijk weer eens met de trein was voor veel nieuw, hoe vaker je zoiets doet hoe normalen het gaat worden

0   0  
Oldskool

@ ome cor

Sterker nog. We feliciteren met hoofdletters onze veiligheidscoordinator. Noemde jij die geen held??.....

0   0  
buurman

Spakenburg heeft het niveau van een vette Juup club. Maar natuurlijk te zwak voor ons NAC.

Belangrijk worden de twee komende uitwedstrijden. Pakken we 4 punten of meer dan doen we goed mee.
Verliezen betekent naar onder kijken.
Naar Dort ga ik graag kijken, leuke club,goed volk, leuk (deels) houten nostalgisch stadion en een prima trainer en TD. Toch is NAC normaal gesproken te sterk voor Dort. Maar Brandts zal een perfecte tactiek klaar hebben liggen. Wordt zwaar.

Naar w2 ga ik volgende week vrijdag kijken, echt waar, met veul tegenzin. De onsympathieke ontvangst zet direct al de verkeerde toon. Ik vrees dat het rondom die wedstrijden nog eens uit de hand gaat lopen, probeer dat te voorkomen want je hebt er niks aan.
NAC moet er daar het koppie bij houden want w2 heeft geen slecht elftal. Met een slimme 0-1 ben ik dik tevreden. Wie niet?

Roept u maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr...............................

0   0  
NaCCer

@ Hedu dan sta je rustig tussen die schijters.

0   0  
HuGodver 2.0

The Thermometer...
Nu gaan de kaarten de deur uit vliegee

0   0  
NAC hart

Op naar Spakenburg. Als we gaan, dam gaan we met z'n allen!

0   0  
scheppioni

@ buurman
Qua uitslag zijn we tevreden !!

0   0  
NV

9:04: Geen kaarten meer beschikbaar voor Stillem II- NAC Breda volgens de ticketssite.

Weer een storing? of zijn er nu 100 kaarten in 4 minuten verkocht

0   0  
J

@ NV

Geen storing, gewoon 100 verkocht in 4 minuten lijkt mij.

0   0  
BelcrumNAC

@ NV

Ze zijn heel snel gegaan, ik heb ze zonder problemen af kunnen rekenen, dus lijkt me geen storing

0   0  
Buddha

9.01 alles weg. Bij het afrekenen kreeg ik de melding geen kaarten meer beschikbaar

0   0  
Rijen

Yess gelukkig nog kaarten, alleen nieuwe F5 toets kopen!!!

0   0  
Lappie

nu zijn er weer kaarten beschikbaar lijkt t zo!

0   0  
De rioolrat

Ome riool is er in Spakenburg zeker weer eens bij!

0   0  
Nep Han

erbij met een mannetje of 8!

0   0  
nacman

volgens mij de thermometer kapot sinds vrijdag op nul

0   0  
Bart Disse

Nee, de thermometer is niet kapot. De verkoop valt vooralsnog een klein beetje tegen. Dus hop hop, je kaarten gaan kopen :-)

0   0  
Feske

Present met de Trajet, 6/7 man erbij. Jelle bedankt! F7 GEKKER DAN GEK!

0   0  
ricoo

wie kan mij en me maat helpen aan groepskorting wij zijn met ze tween wie kan ik aansluiten voor me de trein ?

0   0  
ricoo

@ bart disse

hoeveel kaarten zijn er dan al verkocht want hij staat idd nog steeds op nul sinds vrijdag

0   0  
Bart Disse

Vanochtend 25

0   0  
awaydays

Net me kaart gehaald bij primera rij 1 stoel 23! We gaan weer met een leuke trein groep! We love awaydays!

0   0  
ricoo

@ awaydays

kan ik samen met een maat bij jou groep voor groepskorting of ben je al met 10 man ?

0   0  
awaydays

@ricoo

wij zijn de 10 man al gepasseerd haha maar moet vast goedkomen weet niet hoe we het beste kunnen contacten?

0   0  
Bart Disse

Awaydays: [email protected] en dan kunnen wij zorgen dat jullie email adressen uitgewisseld worden?

0   0  
awaydays

Top verzonden!

0   0  
Ricoo

@ away days het is al geregeld man ik ga met de auto we tijdens met Iemand mee :)

0   0  
Bart Disse

Okee,doe ik er even niks meer mee

0   0  
Chrisje

Weet je wat klote is , hooi waarschijnlijk maanden uitgeschakeld ! Het zal eens een keer goed gaan

0   0  
scheppioni

@ Chrisje
Twee / drie maanden was toch al de verwachting, ik hoop niet dat je met je post langer bedoeld en zo ja, heb je Elson gesproken ?

0   0  
Megaigel

Rij 1 stoel 41

Hup NAC !

0   0  
cor taxi

Chrisje.Let op.Die is gewoon sneller terug.

0   0  
Rijen

@BSR
Misschien weer een Poll er in gooien genoeg onderwerpen!

0   0  
Geeltje

Als je moet werken tot 18u wordt dit lastig

0   0  
ricoo

@ geeltjeee snipperdaggg ?

0   0  
oosterhout3

@geeltje straaljager pakke misschien werkt het xd

maar idd alweer zonne pokketijd... 18:30

hetzelfde als aankomende zondag 16.45...

hupnac!!

0   0  
loyal boys

Wanneer word de thermometer bij gewerkt? net 3 kaarten besteld!
Hup NAC

0   0  
Rob

Kaart is binnen. Rij 1, stoel 48. Tnt 48 verkocht dus. Dus nog meer dan genoeg kaarten beschikbaar.

0   0  
Henk

Rij 1 stoel 52... hup NAC

0   0  
ricoo

@ bart disse

tegen twente vorig jaar werd de therometer wel goed bij gewerkt 2 x per dag en nu helemaal nog niet

Zo prikkel je mensen niet en heeft zo.n therometer vrij weinig zin hea

0   0  
kinderkaartje

Volstrekt of topic, maar Higler fluit Dordt - NAC.
Da's niet best!

0   0  
scheppioni

@ kinderkaartje
Dussssssss, zorgen dat we het onheil niet over ons eigen afroepen, bij 0-3 na twintig minuten heeft zelfs higler het makkelijker !

0   0  
kinderkaartje

Dat zou mooi zijn, Scheppi.

Laten we het hopen, ik vrees altijd met grote vrezen voor die man. Echt -by far- de slechtste scheids in de eredivisie. Met uitzondering van die Belgen die we een paar jaar geleden nogal eens kregen. Dat had de KNVB nog beter Jules deKorte of Vincent Beilo kunnen sturen. Weet zeker dat die het beter zouden doen.

Maar goed Higler dus. K*T.

0   0  
De Lange

Pff het grootste dwaallicht bij de arbitrage

0   0  
NaCCer

Met afstand is de grootste NAC naaiert, Braamhaar, by far absoluut !
Maar daarna vechten Higler, Nijhuis en Makkelie toch om de tweede plaats , krijg je een van deze 4 dan is het bal, dan kun her de klok op gelijk zetten dat ze de wedstrijd en de uitslag beïnvloeden, de rest gaat wel, het houdt niet over maar .
Het probleem met die gasten is dat ze als ze je eenmaal hebben genaaid het niet proberen goed te maken maar juist in de volgende wedstrijd willen laten zien dat ze echt geen goedmakertjes weggeven en het dus alleen nog erger maken.
Kortom die vier moet je niet hebben.

0   0  
scheppioni

@ NaCCeR
Nebo met zijn mannen moet het dus zover niet laten komen, als we meteen dordt bij de keel pakken winnen we, de selectie van ons NAC is vele malen beter, je moet het alleen uitstralen !!
Ik heb digitenne kado, dus ik hoef geen minuut te missen !

0   0  
7bNAC

We moeten inderdaad winnen van dord dat moet te doen zijn wij als supporters kunnen er alleen maar achter gaan staan. Deze komende wedstrijden ook echt weer laten zien dat de yellow army weer op de been is. Dord laten zien wat gek is en hoe je achter je club staat. De spelers zullen dan ook harder werken want we hebben nu wel een team wat echt beter speelt wanneer ze weten dat er mensen achter hun staan. Ik ga er vol voor. worstebrood meej wa biertjes pakken en dord is weer een mooie awayday nu ook maar de punten pakken.
HUP NAC

0   0  
Bart Disse

Ricoo, niet overdrijven he kul.Dat was 1 keer per dag ;-)
In ieder geval: hij is bijgewerkt

0   0  
Chrisje

Het is inderdaad zo dat je iets uit moet stralen als team scheppioni maar het kan ook zo zijn dat een minder elftal dat doet en dan kan je de tijl ingaan

0   0  
NaCCer

Zo is het Scheppioni geen speld tussen te krijgen, hoe gaat het inmiddels met je ?

0   0  
ricoo

60 kaarten come on boyss kaarten bestellen paar 100 man richting spakenburg

0   0  
scheppioni

@ NaCCeR
Vrij redelijk, alleen wat hoop ik een kleinigheid bijhorend probleemke, maar ik moet gelukkig straks op controle !
Ik ben me zo af en toe weer eens aan het verwennen met een worstebrooike, met de koffie en bier moet ik nog een paar weken wachten, nog anderhalve week een vervelend iets aan mijn lichaam en daarna vol op een spoedig herstel, zodat ik weer naar het altijd mooie BREDA kan afreizen !

0   0  
Rijen

Ik was ook graag mee gegaan, maar het is gewoon een ontzettende kloteee tijd!

0   0  
De Kanter

De afgelopen jaren zijn we steeds door een kleintje uit de beker gewipt. Uit of thuis het maakte weinig uit.

Overigens is de statistische kans dat je in een serie van 50 wedstrijden rond de 35 keer uit loot zo onvoorstelbaar klein, dat je mag aannemen dat er gemanipuleerd is. NAC besturen hebben tot nu toe nagelaten hier bij de KNVB om opheldering te vragen.

Nice try, pannenkoek.

Dordt en de Kruiken komen er aan, samen met Spakenburg. Dit zijn de weken van de waarheid. Een slap optreden als tegen Excelsior is uit den boze.

0   0  
RaraNAC

73 tot nu toe...
Gelukkig zijn wij altijd trouwe 'laat-kopers'...
Ook ik moet nog kopen, ik ken er nog veel in mijn omgeving die ook nog moeten kopen.
Jammer dat de wedstrijd niet een uurtje later kan beginnen, dat zou weer 200 man schelen. In de spits, over Utrecht. Je wordt wel gedwongen eerder van je werk te gaan.

0   0  
nacman

kom mensen kopen die kaarten ik heb er al een laten we er niet zitten met anderhalve man en een paardekop das nac onwaardig minemaal 500 man.
wees een vent(vrouwen natuurlijk ook) en ga naar spakenburg om nac een ronde verder te brengen.

0   0  
Nac1912

Kan er helaas niet bij zijn

0   0  
jantje076

lekker dit, dinsdag half 7. normale mensen zitten op school of werken.

0   0  
Monkeyrocker

Newcastle uit was ooit ook op een dinsdag -) Gewoon ff de baas vriendelijk vragen en of een paar uurkes spijbelen. Gebeurt ook niet elk jaar natuurlijk een uitwedstrijd in de beker ! Come on NAC !

0   0  
Ouwe Jos

Jantje, in welk land leef jij? De meeste Nederlanders eten om 17.30, dus waar zijn die aan het werk, en lesuren stoppen meestal rond 15.30. Verder denk ik ook niet dat NAC heeft gevraagd om een tijdstip van 18.30.

Tip voor degenen die wel gaan en er problemen zijn op A27 en/of A1: bij Bilthoven A27 verlaten, richting Maartensdijk, via Maartensdijk naar Lage Vuursche en dan door naar Baarn. Vanaf Baarn Bunschoten-Spakenburg aanhouden en voilà, je bent er. Enne net buiten Lage Vuursche wel zwaaien naar Beatrix.....

0   0  
Nac1912

@monkeyrocker newacastle uit is even heel wat anders dan spakenburg uit...

0   0  
Monkeyrocker

@NAC 1912 Zou ut ? We komen toch om NAC te zien haha

0   0  
oosterhout3

uuhm mensen,,,

http://www.omroepbrabant.nl/?news/216613692/Willem+II+wil+opgestapt+clubicoon+van+rivaal+NAC+als+scout+.aspx

ofterwijl vorige week nog scout van nac en gaat hoogstwaarschijnlijk naar de kruiken...

0   0  
nachoreca

Laat hem lekker naar de kruiken gaan. How low can you go ...pffff lekker belangrijk. Ik hoop dat hij er de 19 e al zit, bij nac breda loopt aardig talent ...come on nac

0   0  
NaCCer

@ NACHORECA, zeg dat wel, dat zou de derde keer zijn dat hij naar die kruiken gaat, ik vraag me af hoe diep de liefde voor NAC werkelijk zit als je je meerdere keren aan die kruiken junt binden.
Ik vind Addy een van de beste spelers die NAC ooit heeft gehad ,mik heb voor hem op de banken gestaan , maar ik betwijfel of hij ook echt een Naccer is zoals Karelse, Lokhoff,man Gorp, Quaars, Heintje van Gastel etc. vroeger wist hij niet hoe vaak hij moest zeggen dat hij een Baronieman was, dus ik stel mijn grote vraagtekens.
Een echte Naccer gaat niet naar de kruiken wat er ook gebeurd !
Als hij dat op deze leeftijd toch gaat doen dan is het uit rancune talenten trachten weg te kapen voir de neus van NAC.
Blijkbaar kunnen intelligente grote mensen hun geschillen niet meer uitpraten en bijleggen en staan ego's voorop, dat is erg jammer en dat levert louter verliezers op.
Ik begrijp met de beste wil van de wereld niet hoe deze mensen zo kunnen werken en zo met elkaar om kunnen gaan .

0   0  
NaCCer

O ja, ook zo'n voorbeeld van verloochening, vandaag staat er in de papieren VI onder de rubriek het wereldje een stukje over Braber. Braber geven ze de Pinokkio Award .
Als hij bij de Tilburgers wordt geconfronteerd met aartsrivaal NAC , zegt Braber in het Brabants Dagblad, " Dat ik NAC fan zou zijn is een fabeltje . Ik ga er Wellens kijken met vrienden, want ik woon in Breda, dat is alles ! "
VI stelt : Niet helemaal waar want Braber zei onlangs in VI : " Mijn droom is NAC , hopelijk komt het er van, En anders ? Dan sta ik dit seizoen weer als supporter op de B Side.
Ik had een zwak voor Brabertje, dat hij naar de kruiken ging kon ik me uit financiële en sportieve overwegingen ook nog wel voorstellen afgezet tegen de eerste divisie en RKC.
Maar verloochen niet je afkomst, doe net als Immers bij Feijenoord die trots met een tattoo van ADO rondloopt in Rotterdam en altijd ADO blijft uitdragen.
Werk desnoods je ballen uit je broek voor die smerige kruiken maar blijf een Naccer, want met dit soort uitspraken maak je jezelf niet populair.
Want was die aanwezigheid op de open dag, die verkapte open sollicitatie dan ook een fabeltje en fake, en ook dat interview in de Stem, erg dom Brabertje, nog geen wedstrijd gespeeld voor de vieze kruikjes en nu al de streken, nee niet leuk en een dolksteek achter in mijn NAC rug?

0   0  
die ne gast

@NaCCeR
Een echte NAC'er gaat nooit naar de kruiken??
Ik vind die rivaliteit met Willem II maar iets van de afgelopen 15 jaar. Ik kan me niet herinneren dat we bij de promotie in 1993 nu zo aan het uitkijken waren naar Willem II-uit?
Voor mij blijft Feyenoord de wedstrijd die gewonnen moet worden.

0   0  
nachoreca

Naccer heeft 100% gelijk hoor. Brouwers kun je echt niet met de gevestigde orde vergelijken. Ik zie quaars al scouten en spelen voor die textielboeren... en Braber maakt zich volkomen belachelijk. Ik ga hopen en bidden en kijken bij Michielsen de 19 e . Live trek ik niet bij die kruiken. Ik heb al 4 uitnodigingen afgeslagen ..come on nac!

0   0  
7bergen

100% eens met naCCer. Who the *** is die hele Braber?

0   0  
Oma

Nak breda hahaha bij schraalwijk gaan er zelfs nog meer uitsupporters mee

0   0  
NAC hart

Als voorzitter van de raad van cultuur van NAC kun je niet ook voor Willen ii werken!

0   0  
NAC hart

Oma ga lekker naar de site van je eigen nikszeggende clubje!

0   0  
NAC hart

Braber is en blijft een Naccer!

0   0  
Chrisje

Naccer je hebt gelijk Braber is een leugenaar

0   0  
Chrisje

En oma je gaat toch niet naar zo'n kutpalingdorp naar zo'n nietszeggend clubje op een doordeweekse avond naar een wedstrijd kijken als je op voorhand al weet wat de uitslag is

0   0  
Monkeyrocker

@oma Hoeveel kaarten hebben jullie al verkocht voor feijenoord uit ? Jullie mogen als enige op vrij vervoer naar rotterdam . Stappen ze alsnog in de bus.

0   0  
henk

@Chrisje
Ik snap niet waarom je niet zou gaan. Dit is de mooiste uitwedstrijd van het jaar: vrij vervoer en er mag 1500 man mee. Werk en school zijn smoesjes. Niemand is onvervangbaar. Als je echt wilt dan ga je mee. Desnoods regel je vrij.

Wat Braber zegt is niet zo vreemd. Ik had m'n mond erover gehouden. Als Braber de waarheid zegt, dan heeft hij een onwerkbare situatie. Verder zegt die kruikenderby mij niet zoveel. Ik kan mij niet herinneren dat die 20 jaar geleden belangrijk was. Itt de wedstrijd met Feijenoord. Die eencelligen braken de boel hier 40 jaar geleden al af.

0   0  
Chrisje

Henk ik ging altijd naar dit. soort wedstrijden nu trekt me het niet meer zo

0   0  
Leur NAC

Zijn er meerdere mensen die met de trein en bus gaan? Spreken we ergens af met zn allen?

NAC on tour

0   0  
NaCCer

@ Nachoreca, ik trek dat ook niet meer, het is het meest verschrikkelijke wat je als NAC supporter kan overkomen, ik heb ook diverse uitnodigingen afgeslagen, ook van een paar relaties uit Tilburg, maar de vriendelijkheid is bij mij ver te zoeken als ik tussen dat volk zit en dat is ook nog eens slecht voor mijn business. Ze zijn in staat om in mij het slechtste naar boven te halen daarbij trek ik het ook niet van de zenuwen .
@ Die ne gast, de rivaliteit is in de jaren 70 / 80 nog erger geweest, dat is echt niet van de laatste 15 jaar, zeker in de periode dat we keer op keer, uit en thuis van die lui verloren jaren achter elkaar en altijd schlemielig en onterecht, nog niet zo heel gek lang geleden braken Frank Broers en Maurice Steijn de ban en daarna is het zelfs wat geluwd.
@ Henk, dan had Braber tevoren zijn mond moeten houden over zijn " liefde " voor NAC , nu schoffeert hij NAC en vooral de supporters van NAC , degenen waar hij altijd tussen stond.
Spelen voor die kruiken kan ik nog een beetje in komen, maar zijn uitlatingen zijn ongepast en laf en daar heb ik geen begrip voor.

0   0  
@Leur NAC

Goed idee. Op de social media moet ergens even 1 tijd worden afgesproken.
15:40 vanaf Breda een goede tijd?

0   0  
oosterhout3

is die ad ook niet van nac cultuur,, als hij naar de stillems gaat is dus die vacature ook weer open....

hupnac!!

0   0  
scheppioni

@ NaCCeR
Spelers zijn niet allemaal zo slim net als zo vaak gaat Braber zich eigen nu ook verloochenen, een beetje speler met verstand, houdt gewoon zich eigen rustig en voetbalt bij zo'n club gewoon voor zijn eigen, ergens wat je aanhaalt kan ik zijn keuze betreft financieel en zijn aandacht ook wel ergens begrijpen, al had ik dit nooit ge kunnen, daar is mijn NAC hart te groot voor, maar je afkomst verloochenen is het laatste wat je doet !
Van de andere kant is dit voor ons NAC wel een psychologisch voordeel, hij zit tegen ons NAC niet lekker in zijn vel, dit zie je vaker, met Lurling was dit hetzelfde als we altijd tegen de nerds moesten voetballen, dan of ze willen te graag of ze kunnen niet met de normale levenssituatie overweg wat weer effect heeft op het spel, zo'n speler die wel altijd bij ons NAC op de tribune heeft gestaan, heeft vaak toch altijd vertwijfeling in zijn spel !
Let maar op over anderhalve week, de kans is groot dat het zo is, we gaan het zien !

0   0  
scheppioni

vertwijfeling in zijn spel, bedoel ik dan, in de wedstrijd tegen z'n club die hij altijd support heeft, dit doet hij dan niet bewust, maar dat gaat met automatisme, er zijn in dit geval maar heel weinig koele kikkers, ik kan zo geen voorbeeld noemen betreft koele kikker, wel nog een voorbeeld dat het zo is, toen Feskens naar ons NAC verhuisde, hij was ook geen schim meer in zo'n wedstrijden vond ik !!

0   0  
Painter

Gaan er meer mensen naar onze henk voor Dordrecht uit?

0   0  
Van "taajlaand

Hoi NaCCer,

Wat Braber verteld heeft tegen welke krant of t.v. dan ook is tenenkrommend.
Wat een verschrikkelijk hypocriet gedoe zeg, iets waar ik niet tegen kan en al helemaal niet als NAC supporter zijnde.
De moderne, met dollartekens in de ogen staande profvoetballer,.....pffff.
Maar nu kom ik helaas toch weer op een (discussie) punt waar ik vaak niets van begrijp.
Je noemt terecht wat namen van enkele echte NACcers.
Hoe vaak is die lange ex speler van NAC uit Welberg niet een 'echte' NACcer genoemd, terwijl hij exact! het zelfde deed dan R. Braber alleen richting die andere club uit r-dam zuid?
Ik ben geen Bredanaar, maar kan de antipathie van je richting s'tilburg helaas niet delen, ik heb dat met alles wat met f-nooit te maken heeft en ook veel met de hele stad rondom die club. (sorry, Correke....)
We hebben daar nog nooit gewonnen, mede door pech, publiek en de scheids?, Pierre heeft te hard gejuicht nadat hij scoorde tegen 'zijn club' en het volk rondom f-nooi vind ik gewoon, gezien het verleden "iets minder prettig".
Maar van v. Hooijdonk wordt vaak gezegd dat het 'normaal'is dat zijn hard bij beide clubs mag liggen....raar.
Ben het met die ne gast en Henk eens.
Van de havenslaven winnen en de maand, groot gedeelte van het seizoen, mits geen degradatie, is goed voor mij!!!!!

0   0  
Van "taajlaand

hart

0   0  
demay

@painter
Wij met onze groep staan om 11 uur paraat bij onze henk

0   0  
stoeptegel

@painter
Wij gaan ook

0   0  
NaCCer

@ Van Taajlaand , natuurlijk begrijp ik jouw aversie tegen PVH wel, het enige verschil is dat PVH zijn liefde voor NAC nooit ontkend heeft.
Daarbij kon van Hooijdonk destijds steeds echte stappen maken in zijn carrière daar is in het geval van Braber ook geen sprake van.
In een andere rubriek staat dat he vragen kunt stellen aan Drost, je zou Henrico eens moeten vragen hoe vaak Braber bij hem heeft gelobbyd om naar NAC te kunnen.
Braber zou er verstandig aan doen om zijn ongelukkige opmerking in het Brabants Nieuwsblad te rectificeren en niet in de Stemmen VI A zeggen en in die kruikenkrant B .
Of zou hij denken dat alle kruiken gek zijn en ze nu denken dat hij echt geen NAC fan is?
Uitermate verwerpelijk gedrag.

0   0  
BREDA

@ Painter

Ik ga ook!

0   0  
scheppioni

@ NaCCeR
we gaan het volgende week vrijdag zien in stilburg, brabertje staat hoogstwaarschijnlijk niet lekker te ballen, let maar op mijn woorden, verrek nu zie ik onze flup kauwen en ik had hier toch nog een half worstebrooike liggen !
NACcerdeju !!! Zin in zondag met die k^t interlands, pff !

0   0  
BREDA

Komt er vandaag nog een update?

0   0  
Bart Disse

er staat een update, vrees ik.

NaCCer heeft gelijk. PvH heeft nooit ontkend een NAC supporter te zijn. Ik blijf het verguizen van PvH het meest achterlijke gedrag vinden in de recente geschiedenis van NAC. Da man is weg getreiterd bij NAC, ook door de supporters, en toen ie uiteindelijk inderdaad vertrok, werd iedereen boos dat is naar Feyenoord ging, de enige club die hem direct wilde opnemen.

Over hypocriet gedrag gesproken.

en Braber jokt inderdaad, maar ik besloot uiteindelijk dat het geen artikel waard was.

0   0  
nachoreca

Als je een zgn nac man bent, verkas je niet na zeer korte tijd naar de 'grootste' vijand in de ogen van de nac supporters. Als je jezelf veel charisma toedicht overleef je theo m. ook wel hoor. In mijn ogen de zwakste en lafste daad van pvh ooit. Hij zal echt wel zware sympathieën voor nac breda hebben, maar weet dat dikwijls goed te verbergen....

0   0  
Van "taajlaand

Hoi Bart,

O.k. ik zat fout betreffende het feit dat Pierre ooit geroepen heeft geen NACcer te zijn.
En daar zit t.o.v. Braber wel een verschil in, haalt NaCCer ook al aan, sorry.

Maar heb jammer genoeg wél een keer in de kuip bij hem in het sponsorgedeelte gestaan toen hij met zijn 'f-nooit maatjes' de aller grootste lol had na wederom een overwinning van f-nooit op NAC.....
Ik neem aan dat je ook regelmatig reportages, ja zeker jij, van hem gezien en gelezen hebt, waarin hij niet onder stoelen of banken gestoken heeft dat hij 'een geweldige tijd in r-dam' heeft mee gemaakt.
Maar ja, wat verteld hij bij óns in het sponsorgedeelte allemaal.
Eerlijkheid en voetbal, moeilijke combinatie jammer genoeg.

Maar jij mag fan van hem blijven hoor, ieder zijn ding.
Laat mij maar hypocriet zijn.
Ik durf zélfs toe te geven dat als ik een aanbieding krijg om voor een jaar of 5 ballenjongen in de kuip te worden tegen een salaris van een tonnetje of 4 per jaar, ik dat nog zou doen ook.
Blijf ik wél NAC fan!

Enneu het tripje naar Spakenburg.
Ik kan zelf helaas niet mee, maar hoop wel dat deze wedstrijd druk gesupporterd gaat worden van onze kant.
Altijd goede sfeer, en misschien wel belangrijk voor de overwinning.

0   0  
buurman

Eens met Bart Disse over PvH en Braber.

Bv in de tijd dat NAC door een goal van Twan Scheepens bij w2 won , en de jaren daarvoor,waren de uitwedstrijden naar tilburg stik gezellig. We zaten meestal ook gewoon achter de goals met een grote groep NAC mensen. NAC had veel fellere supporters en w2 vond dat allemaal best.

Ik heb er geen probleem mee dat het in deze tijd is verhard, moet je mee leren leven. Maar mijn bezwaar in dit geval is dat de club w2 die verharding in deze wedstrijd cultiveert.
Stel nu dat als ajax naar Breda komt er een lied uit de speakers schalt waarop je prachtig kunt meedreunen "Hamas , Hamas...................." En daar gaat vakkie G uit volle borst. Kun je niet maken. Een club dient boven de kortzichtigheid van supporters te staan en een club dient ook supporters van de tegenstander als welkome gasten fatsoenlijk te ontvangen.

Kortom; ik vind de sfeer bij w2 - NAC zeer treiterend en shit geworden. Heel onprettig en een grote kans dat dit een keer uit de hand loopt.

0   0  
Bart Disse

Als je NAC supporter ben en het grootste icoon van de laatste jaren komt terug bij je club voetballen om, zoals beloofd, zijn carrière af te sluiten, dan ga je hem niet staan uitfluiten en zelfs uitschelden (zijn TV beelden van!) omdat hij even zijn draai niet kan vinden.

Ja, Theootje heeft geen beste rol bij NAC gespeeld, maar hier waren ook de supporters, of toch een deel daarvan, debet aan! Van Hooijdonk vertrok, een andere oude club waar hij gevoetbald had pikte hem direct op! Van Hooijdonk bleef roepen NAC'er te zijn, maar werd in Rotterdam, door de hele meute, als Feyenoord-icoon behandeld. Dus NAC'ers die daar over durven te klagen zijn hypocriet. Eerst de man met pek en veren de stad uit jagen en daarna schelden als hij ergens anders met gejuich en respect ontvangen wordt.

En wat Charisma tegen Theootje betreft: vrijwel de hele supportersschare kuste de man zijn kont, waarvan 1 supporter letterlijk. De hele club pleurde om en de hele zooi hooggeleerde heren in het rode pluche hadden niets in de gaten. Maar omdat je Pierre heet, moet je er maar tegen kunnen. Nee, duidelijk. Overigens was het niet alleen Theootje die zich er tegenaan bemoeiden toen hoor.

0   0  
Rijen

Kan iemand mij misschien even helpen?

Ik heb 2 kaartjes voor de wedstrijd Stillem 2 - NAC.
Nou kan de gene waar mee ik zou gaan niet meer.
Nu wil een andere vriend mee die zelf ook gewoon een SCC heeft mee.
Alleen het kaartje is naamsgebonden.

Is het mogelijk dat hij mee gaat op het kaartje van de ander of moet je je legitimeren?

0   0  
buurman

Weer geheel eens met de visie van Disse.

0   0  
Mazaa

@Rijen

Even contact opnemen met NAC valt wel te regelen denk ik!

0   0  
Appel

@Rijen, gewoon even NAC bellen of bij de servicebalie langsgaan.

0   0  
RPrins

@Rijen, geef het ff door dan is het geen probleem zolang die ander maar een cc of ssc heeft. Mail het anders even naar mij door, dan komt het goed.

0   0  
RPrins

Moet ik wel mijn mail geven natuurlijk ...... rprins at nac.nl

0   0  
Bolleke

Staaltje pro actief webcare van onze SC van het jaar. Klasse:)

0   0  
Rijen

Zeg dat wel bolleke!

Ik heb je een mailtje gestuurd Rprins

0   0  
NaCCer

@ Bart Disse, volledig mee eens, ik heb in die tijd zoals ik weleens eerder aangegeven heb wat dichter bij het vuur gezeten het allemaal van redelijk dichtbij meegemaakt en PVH valt inderdaad niets te verwijten.
Het probleem is als je maar lang genoeg iets blijft roepen zijn er altijd wel mensen die het voor waarheid aan gaan nemen en het evangelie blijven prediken.
Ernie Brandts is ook zo'n prachtig voorbeeld van hoe iets een eigen leven gaat leiden.
Stewart is een hele kwade genius geweest in het geval PVH , te veel om het verhaal weer op te rakelen .
Ik zou van Taajlaand graag eens met Pierre aan één tafel zien, ik weet zeker dat hij binnen een uur om is en zijn visie bijstelt.
Iconen wegjagen daar zijn we goed in evenals iconen verkeerde functies geven waardoor ze nergens meer aan de bak komen .
Als ik het over ex NAC spelers heb dan zijn er maar weinig die zo bezeten zijn fan de club als PVH, en we moeten een ding niet vergeten de beleving van een speler is anders dan die van een supporter.

0   0  
Van "taajlaand

Hoi NaCCer,

regel die tafel maar! (staan tafel is trouwens ook best...)
Ik ben benieuwd.
Jammer, hoewel ik die Mommers en Stewart al helemaal nooit meer wil zien en dus zéker niet spreken, is alleen dat we het verhaal maar ven één kant horen, én ik ben een ontzettend eigenwijze donder, die wél zijn fouten toe kan geven.
Het feit blijft, en als je mijn stukken goed leest wat jij volgens mij altijd wel doet, dat hij voor de TWEEDE keer naar een club vertrok (weg liep) waarvan hij als 'NACcer' wist dat dat bij een hoop supporters kwaad bloed zou zetten.
Maar ik was ontzettend blij dat hij, na zijn misstap....(ja, toch wel iets vergevingsgezind;-)terug wilde keren bij ons NAC, en hij had ook een 'icoon' kunnen, nee eigenlijk móeten worden bij NAC.
Zo zonde.
Bovengetekende vind helaas dat 'volwassen' kerels problemen op moeten lossen, zowel voor de club, supporters én voor zich zelf.
Dat Mommers een klootzak was weten we (achteraf) allemaal, (nog niet in Valencia Bart, waar ik ook helaas met hem op de foto (niet kussend!) ben gegaan met een potje bier op..) maar gelijk Lurling (sorry Buurman) weglopen voor problemen of je zin niet krijgen doen alleen verwende kinderen.
Ik kan nog steeds niet 'wennen' als ik de foto van Pierre in zo'n fyedinges-shirtje van oud fyespul zie.
Maar dat is mijn probleem.

0   0  
Bart Disse

Beste taajland, geloof me, als er één iemand is die een bloedhekel heeft aan dat volk uit zuid ben ik het wel. Maar Pierre vertrok de eerste keer naar Celtics, waarmee hij NAC toen een recordbedrag in de schoot wierp.

Ja, hij ging naar zuid, maar hij is naast supporter ook een profvoetballer hè. Of denk jij dat Neno nu ook een echte AZ'er is? De eerste die zo gek is om zijn kleuren te ontkennen is Robert Braber. Lurling is ook altijd een Bossche bol gebleven, met meer dan gemiddeld warme gevoelens voor NAC. Mocht Jelle ooit vertrekken, dan weet je dat ie NAC'er in hart en nieren blijft. Er zijn tig voorbeelden te noemen.

Voor supporters (of veel dan toch) van NAC is Feyenoord onverteerbaar. Voor een voetballer en een neutrale toeschouwer is het NAC in het groot.
Weet je dat het meeste havenslavenvolk niet eens weet dat men in Breda echt heel erg de t*ring aan ze heeft?

0   0  
Oldskool

Eens met Disse. En heb dat ook 7 jaar geroepen (op Derat met name) maar popie jopie Tejo kwam overal mee weg.

Overigens waren er toen iets van 10 clubs geinteresseerd in Pierre incl transfersom. Maar hij mocht gratis naar Fnerds van Tejo, die wist dat het publiek zich dan tegen PvH ipv Tejo zelf zou richten.

Pierre was een echte NAC supporter. En ik denk nog wel al is er veel veranderd bij NAC. En hij zal ook wel Fnerd zijn. Kan er niet mee zitten. Voor mij is hij de grootste NAC speler uit de moderne geschiedenis.

En hij kwam terug bij NAC terwijl hij ook toen al naar FNerds kon. Dat doen maar heeeel weinig spelers. En eigenlijk moet je dat ook niet doen. Hij maakte wel zijn belofte waar, al liep het op niks uit.

0   0  
oosterhout3

lol kruiken over de zeik over de reactie van de week,, drost wat haat je het meest? willem2 natuurlijk!!

o.b. 40 reacties

nu helemaaaaaal zin in volgende week vrijdag!!

102 jaar en 3 punten mee in de bus naar breda!!

hupnac!!

0   0  
Bart Disse

Dank u Oldskool en amen

0   0  
F2 DE GEKSTE

WE HEBBEN SCHIJT!!! SCHIJT AAN W2!!!

0   0  
scheppioni

@ Bart Disse
Je verdient een extra worstenbroodje, ik kan me er ook helemaal in vinden, Pi-air blijft een held, hield zich aan zijn afspraak, alleen zaten we op dat moment tevens met zo'n wazige lok, echt jammer !
Ik zal ook nooit vergeten, wat Pi-air voor beweging maakt tijdens NAC - dordt noord, toen we zongen, Pi-air trek dat k^t shirt uit, dat hij daarna zowat in zijn eentje ervoor zorgde dat in dordt noord die uefacup binnen werd gehaald, vond ik mooi voor Pi-air, desondanks dat het met die kakkerlakken club was, was wel tevens goed voor het nederlands voetbal !
Het lijkt nu zeker qua structuur en beleid allemaal beter in orde dan onder mommers en co, dus iets minder sentimenten en meer een positieve structuur zowel in het veld als buiten het veld !
Hapke worstenbrood, plus drie punten is op te halen in dordt !!

0   0  
arie

Zullen we het nu gewoon weer over Spakenburg hebben? Ja PVH is een held in de NAC historie, maar de laatste jaren gewoon een eng mannetje geworden.
Over tot de orde van de dag.

0   0  
7bNAC

Ik denk dat de verkoop nu nog beetje tegen valt.omdat veel mensen op het eind pas kaarten kopen ook dat is NAC. Ik ga wel maar zou vet zijn als er rond de 100 of meer natuurlijk mee de trein in gaan. Gewoon afspreken van waar en hoelaat we vertrekken. Het is namelijk spits en ik denk zelf als je 100 of meer man in een trein tijdens de spits langs utrecht stuurt kunnen er nog wel gouden dingen gebeuren. fakkelkes rookbommen meej en de dag is weer compleet. in de ochtend ffkes langs de bakker voor worstenbrood en de dag kan gewoon niet meer kapot.
MET ZEN ALLEN NAAR SPAKENBURG
HUP NAC

0   0  
BREDA

Vrijdag middag om 1 uur bij onze henk indrinken voor Stilburg away

0   0  
Zevenbulten

Idd! Leuke treingroep en mooie tijd kan t worden!

0   0  
awaydays

Wij gaan ook leuke trein groep, alleen heeft spakenburg geen station dus moeten een gewone lijnbus pakken vanaf amersfoort. Of dat zo handig is met 100 man.... achja we hebben er zin in! Maar eerst naar dord

0   0  
7bNAC

@awaydays ik denk zelf dat het misschien onhandig is dat spakenburg geen station heeft maar bedenk wel dat het gekke huis wordt dan in die bus. 100 man en gaan heb er ook zin in! En indd eerst naar dordt wil wel schorre stem maandag.
HUP NAC

0   0  
Korneev

@ Oma

Je club zou maar vernoemd zijn naar een homoseksuele koning mwoehahaha...

0   0  
NAC Breda Uitwedstrijden

@Awaydays
haha dat is just t mooie. Schijt aan en we zien wel. 1 trein pakken (tijden komen nog wel op social media) en met z'n alle gaan. Sluit me verder aan bij 7bNAC!

0   0  
awaydays

Zou absoluut mooi zijn volledig mee eens! Wij hebben met onze groep al een tijd afgesproken zodat we in spakenburg nog een paar pinten kunnen pakken! Oldschool we love it

0   0  
oosterhout3

lol geen station ns... dat wordt nog lachen daarzo....
hoeveel km is de reis van het station naar het stadion stel er gaan er 400 mee dan moeten die versprijd over 4bussen.. savonds , dus 4 uur erover doen om bij het stadion te komen of uberhaupt in de bus terecht te komen...

laat staan dat we ineens de smaak te pakken hebben en er gaan er 800 mee,, dan staan er de volgende dag nog mensen op de bus te wachten daarzo....

dat gaat een groot zooitje worden onderweg!!

hupnac!!

0   0  
7bNAC

@Awaydays
Te vroeg zou niet slim zijn omdat vele al zullen moeten haasten om t überhaupt te halen.

0   0  
mf3

Gaat er nog iets georganiseerd worden voor de laatste training voor Willem 2 uit? Zou wel mooi/nodig zijn om onze jongens even op scherp te zetten.

Hup NAC

0   0  
awaydays

@7bnac

wij hebben allemaal dag vrij genomen op het werk om een lekker dagje ervan te maken. En zoals word aangegeven word de bus wel een zooitje mocht het echt druk worden

0   0  
Badeend

Jezus. Is er nog iemand die zich bezig houdt met Dordrecht uit? De spelers wellicht? Gudelj?

0   0  
Leur NAC

Indd die bussen van Amersfoort naar Spakenburg worden vol. Maarja we zien wel dan onderweg zullen we elkaar toch wel tegenkomen!

0   0  
nacman

he mannen wat is dit geen kaartjes kopen of komt de storm pas na de overwinning op de mietjes uit stilburg op gang

0   0  
NACCASUAL

Kom vrijdagmiddag 19 september voor Stillem 2 - NAC naar Onze Henk!

Meld je hier aan: https://www.facebook.com/events/1493564657557919/1493578477556537/?notif_t=plan_mall_activity

0   0  
jw

net besteld voor spakenburg!

0   0  
Rbull

At NACCASUAL, anders deel je een link die wel werkt.

0   0  
NACBREDAVAKG

Schijt aan stillem 2

0   0  
buurman

Eerst maar eens focussen op dordrecht medesupporters. Dat wordt zwaor genoeg.

0   0  
scheppioni

Gezien de woorden van Nebo wel buurman !

0   0  
Ric

Schalk 5 weken out. Hamstring afgescheurd!

0   0  
Van Flieger

Mensen kijken kat uit de boom. het voetbal in de afgelopen 9 maanden was behoorlijk klote en de laatste jaren steeds uit de beker tegen een kleintje.

0   0  
EP

Kaartje nog niet gekocht. Maar ga zeker. Oldskool. Gaan wel laat honderd man hoor

0   0  
EP

Paar

0   0  
buurman

Beste Scheppi,

Ik ken dort te weinig eerlijk gezegd. Maar het lijkt me inderdaad, op het eerste zicht, een tegenstander die je beter van meet af aan vast kunt zetten. Maar goed Gudelj heeft ze uitvoerig bestuurd. Brandts NAC ook. In ieder geval speel je Brandts in de kaart als je vol op de aanval gaat, omdat te elimineren is Brandts een specialist. Misschien houdt Gudelj daar ook rekening mee. We gaan het zien.

0   0  
cor taxi

Chrisje .niet boos zijn jonguh,over dat Willem2 vak met met dat rammen man..haha. ties moeiluk.niet te rauchen.Mijn plafond was glad.Maar heeft nu structuur van de bevliegingen en afkick verschijnselen.Wat een pleuris game net man.

0   0  
scheppioni

@ buurman
Maar juist het andere kant van de medaille is dat wanneer NAC de kat uit de boom kijkt, het zeker helemaal fout gaat, bij hen groeit het geloof in een goed resultaat en wij lopen weer eens achter de feiten aan ! Ons NAC is op dit moment een ploeg om zelf te voetballen ! Ik zeg ook niet dat we blindelings moeten aanvallen, maar we moeten wel proberen het spel naar ons toe te trekken, dus bij de schapenkoppen meteen hun geloof in een goed resultaat in te laten verkleinen !! Tis helaas wel zo uit onze ervaring, dat wanneer ons NAC en goeie slag kan slaan net als vanmiddag, dat op ene of ander manier onze helden het dan laten afweten, hopelijk door breken we dit traumaatje ook eens een keer ! Ik ga er altijd vanuit dat ons clubke wint, maar gaat NAC te afwachtend van start, dan roepen we het onheil weer over ons af ! Come on NAC, we gonna win today !

0   0  
buurman

Vorige reactie; heeft ze uitvoerig bestudeerd.

Ondanks een nederlaag van feye in de kuip ben ik niet echt vrolijk geworden van de uitslagen gisteren....
Deze avond weten we of de wedstrijd tegen pec een keerpunt was.

Las gisteren nog een artikeltje van Advokaat. Toch een goede trainer vind ik. Tegen een sterkere tegenstander moet je met zijn allen terug lopen, met de nadruk op zijn allen anders wordt de afstand tussen de linies te groot en ga je voor de bijl.
Tegen een zwakkere tegenstander kun je van meet af aan druk zetten, maar ook dan weer met zijn allen. De waarheid tussen verdedigen en aanvallen ligt dus in het midden.

Ben benieuwd hoe NAC dort aan zal pakken. Minimaal een punt is noodzaak gezien de twee wedstrijden die daarna komen. Nu eerst maar koffie met een warm worstenbroodje.

0   0  
buurman

Vorige reactie; heeft ze uitvoerig bestudeerd.

Ondanks een nederlaag van feye in de kuip ben ik niet echt vrolijk geworden van de uitslagen gisteren....
Deze avond weten we of de wedstrijd tegen pec een keerpunt was.

Las gisteren nog een artikeltje van Advokaat. Toch een goede trainer vind ik. Tegen een sterkere tegenstander moet je met zijn allen terug lopen, met de nadruk op zijn allen anders wordt de afstand tussen de linies te groot en ga je voor de bijl.
Tegen een zwakkere tegenstander kun je van meet af aan druk zetten, maar ook dan weer met zijn allen. De waarheid tussen verdedigen en aanvallen ligt dus in het midden.

Ben benieuwd hoe NAC dort aan zal pakken. Minimaal een punt is noodzaak gezien de twee wedstrijden die daarna komen. Nu eerst maar koffie met een warm worstenbroodje.

0   0  
Zus

Grappig.. Trainer van Stillem 2 gaf vooraf aan dat ze met bluf tegen de nerds zouden gaan spelen en zie daar ze winnen in rdam...
Onze trainer geeft aan dat we het spel niet hoeven te gaan maken tegen de ploeg uit dordt.. Erop klappen en drie punten naar Breda. Wel het spel maken en die gasten wegspelen! Ik ben heel erg benieuwd of we punten, die we horen te pakken, gaan pakken en dan ook de manier waarop. Come on NAC gas erop

0   0  
oosterhout3

@zus... op nac.nl ...

Een ploeg als Dordrecht wil thuis misschien het spel maken, wat opportunistischer voetballen. Wij gaan ons daar niet aan aanpassen. We analyseren het natuurlijk wel, maar onze strategie bepalen we naar aanleiding van onze eigen kwaliteiten.

dit geeft juist niet aan dat we verdedigend gaan spelen mag ik hopen daar liggen onze kwaliteiten zeker niet...
drukzetten als team en snel overschakelen van verdedeging naar aanval en je hebt een hele grote kans om te winnen vandaag, geldt ook voor de kruikjes uit trouwens..

zou ut dan toch li.... lin... krijg het me strot niet uit, zo lang geleden!!

hupnac!!

0   0  
Jengelaar

Erg veel balverlies zeg, kunnen de bal nog geen minuut in de ploeg houden.

0   0  
Rijen 2.0

Amieux en de Kamps de beste van de wedstrijd aan Nac zijde

0   0  
driekus

Kom op zeg, helemaal top, "we"hebben een leuk elftal, de voorhoede is gewoon goed, had ook wel 3-4 kunnen zijn, maar 0-1 is ook voldoende, no 7 op de lijst, mooier kan niet (voorlopeig).

0   0  
Mf3

Heel trots.

Hup NAC

0   0  
Hedu

Maandag jong nac-jong feijenoord op heksenwiel (boeimeer)
Komt allen

0   0  
Voske

En de top twee ook al gehad. Kampioen denk. Of teveel bier. Of allebei.

Hup NAC

0   0  
0162

Komende dagen kaarten kopen spakenburg, en Leven naar Friday...

0   0  
megaigel

Na 2 uitverkochte uitbakken op rij mag ik hier ook wel een grote opkomst verwachten.
300 man moet wel lukken toch?

0   0  
Ouwe Jos

Ach, mensen moeten zelf maar bepalen of ze hier bij zijn of niet. Ik vind dit soort potjes de leukste die er zijn. Meestal een hele gezellige sfeer, de spelers die je bijna kunt aanraken en na afloop vaak nog even kan spreken, balletje gehakt van het lokale moeke. Wat wil je nog meer?

0   0  
Monkeyrocker

SV laat ook nog een bus rijden , voor de autolozen en OV haters. Dit soort wedstrijden zijn de krenten in de pap, lekker op terras in het mooie Spakenburg -)

0   0  
buurman

Eerst maar eens w2. Ik denk dat er voor NAC goede kansen liggen als ze het hoofd koel houden. Tilburg zit erop te spingen NAC weer eens te verslaan. En tot heden laat w2 ook veel beter voetbal zien dan NAC. NAC staat geflatteerd hoog. Als w2 wint komen ze een punt boven NAC, het is................. te mooi om waar te zijn.
Als je op een wolk leeft gaat het echter meestal mis.

NAC moet m.i. w2 laten komen en uitrazen. Staat het na een half uur nog nul nul en we doen ze pijn met scherpe uitvallen dan de onzekerheid bij w2 weer toeslaan. " Het zal toch zeker weer niet mis gaan voor eigen publiek is dan de gedachten die gaat overheersen bij de willem twee ers"

En NAC wint dus met een geniepige counter.

Dus NAC op het randje voetballen maar niet er overheen. Niet zelf over de zeik gaan maar w2 over de zeik jagen.
Super geconcentreerd spelen zal nodig zijn, maar dan zit een overwinning er best in denk ik. Met een gelijkspel ben ik eveneens tevreden.

0   0  
buurman

zal de onzekerheid, gedachte

Nu eerst maar een worstenbroodje, we staan zevende.

0   0  
buurman

Springen maar spinnen mag ook.

Hup de eerste hap is binnen, nu een slok koffie...

0   0  
cor taxi

Ik denk dat hij je wel zal smaken Buurman.Volgens mij zit je dat broodje te eten terwijl je de teletekst pagina op 819 hebt staan :-))

0   0  
scheppioni

@ buurman
Gewoon een nulleke of vier voor ons NAC, geen illusie geven aan dat schijtvolk !!!
Wij zijn toch gvd NAC of nie dan, ik hoop dat onze spelers dit vrijdagavond beseffen !

0   0  
Frans

Dit jaar wederom een spectaculaire Laatste training of wordt de spelersbus uitgezwaaid?

0   0  
0162

Morgen +3

0   0  
knettergek

Is het een idee om weer vanaf 0 te beginnen met de promotie voor Spakenburg-uit?
Vollop op alle social media, site's etc.
Menneke of 500.
Kopen die kaarten, hup NAC!

0   0  
RssZ

Morgen +2

0   0  
knettergek

Gas erop, mensen overhalen.
Gaan met die banaan!

0   0  
NACCASUAL

COME ON BOYS halen die kaarten! Iedereen promoten op de social media + vrijdag mee z'n alllen smiddags al naar onze henk

0   0  
knettergek

@bsiderats
Een reisschema voor de OV gangers.
-15.10 breda
-16.51 amersfoort
-bus gaat elk uur 27 en 57 richting spakenburg
-Terug 17 en 47
-trein terug 20.40-22.40 weer in Breda
Dus dat is ook duidelijk.

Gewoon grote groepen maken en je betaald bijna niks voor een groepsretour.
Een kaartje voor de wedstrijd kost ook maar 8.00.

Geen excuses maar oplossingen, hup NAC!

0   0  
Ricoo

+ 2 hoppa

0   0  
Rijen

@BSR @F7Breda

Misschien niet on topic, maar hier meer kans!

Ik kijk elk weekend graag naar de geweldige foto reportages op de site van F7.
Nu las ik onderaan de laatste reportage (Dordt) dat iemand van de fotocrew trouwt op 19-09 precies op de dag van de derby!
Dus zal er van de wedstrijd tegen de kruiken geen fotoverslag zijn.
Dit vind ik erg jammer omdat deze wedstrijd nog maar 1 keer in de 2 jaar word gespeeld, die prutsers uit het oosten moet zo nodig om het jaar weer degraderen.
Daarom zou ik graag willen dat er alsnog een fotorepo word gemaakt van deze wedstrijd.

Is het een idee om alle foto's te verzamelen na afloop van de wedstrijd die gemaakt zijn door de supporters zelf. Deze foto's bijvoorbeeld te sturen naar een geschikt email adres en er alsnog een mooi verslag van te maken.

Als het niet lukt om de verzamelde foto's online te krijgen op de site van F7 dan maar gewoon een keer op de BSR, toch?
Graag een reactie.

@F7 veel plezier a.s vrijdag! ;)

0   0  
oosterhout3

pfff ze kunnen toch trouwen om daarna met trouwpakken op de tribune te zitten?? hihi

lang zullen we leven in de gloria!!!

hupnac!!

0   0  
Vakkie g

Hoe werkt het eigenlijk als je je ticket bij Primera koopt... Ik heb omwissel biljet gekregen maar waar kan ik deze omwisselen voor een echt buscombi kaartje op wedstrijd dag???

0   0  
oosterhout3

zal wel bij de s&I zijn denk ik...

hupnac!!

0   0  
Vakkie g

Zou dat vrijdag nog kunnen dan?
Zal het wel zien vrijdag!!

C'mon NAC. Op naar die 4de/5de plaats!!

0   0  
henk

@Vakkie g
oosterhout heeft in deze GEEN gelijk. Een omwisselbiljet wordt altijd in de bus omgewisseld voor een wedstrijdkaart. Als het een autocombi zou zijn, dan wordt er meestal omgewisseld langs de snelweg of achter het stadion.

Ik neem voor het gemak aan dat dit je eerste uitwedstrijd is. Zo ja, laat je dan niet afschrikken door de onfatsoenlijke behandeling in Tilburg. Bij iedere andere club is dit veel beter geregeld. Ik snap dat je graag naar deze wedstrijd gaat, maar de complete beleving van een uitwedstrijd tegen bijvoorbeeld Spakenburg is eigenlijk veel mooier. Zo'n wedstrijd zou je ook eens moeten meepakken.

0   0  
Vakkie g

@henk dank voor reactie. Is niet me eerste uitwedstrijd. Dordrecht uit geweest. Vorig seizoen ook diverse malen maar dat was inderdaad auto combi of toen Twente met de trein. Waar we ook als vee behandeld zijn. Maar de vraag die ik eigenlijk heb is, hoe weet je welke bus je in moet aanstaande vrijdag als je met je omwisselbiljet van ticketbox aankomt....verder pakken we gewoon de 3 punten in stilburg

0   0  
Bolleke

@Rijen

De foto's twitteren met #wilNAC en #NACpraat en hij maakt er een reportage van die op de site komt

0   0  
EP

Kaartje Spakenburg: rij 2 stoel 26.

0   0  
Rijen

@Bolleke

Niet iedereen heeft twitter, ik zelf ook niet

0   0  
Rijen

Het is al opgelost;

Jouw foto's op F7Breda.nl? Stuur je foto's van de overwinning bij w2 naar F7Breda @ gmail . com of via Twitter. #wilNAC #NACpraat

0   0  
Hans

Ik ga dinsdag met mijn2 dochters Nasr hun eerste uitwedstrijd . Virus is over geslagen . We gaan met de auto . Ik wil zo baarde Primera gaan om kaartjes te halen . Met 2 seizoenskaarten ksn ik toch 3 kaartjes halen . En moet ik dan nog ergens omwisselen en zo ja waar en hoe laat . Sorry het is lang geleden dat ik uit geweest ben ha ha

0   0  
Monkeyrocker

@ Hans kaartverkoop is 1 op 1 dus je hebt drie seizoenskaarten of drie clubcards nodig, als je in omgeving Breda woont, gewoon even langs de service balie ,kun je gelijk even een clubcard aanvragen voor 1 van je dochters.

Voor de rest is het vrij vervoer dus je hoeft nergens om te wisselen.

0   0  
HenkTelefoon

Deze NAC supporter woont op exact 7,7 km van de stadionnekes in Spakenburg. Dit keer dus geen 100 km naar mijn Breda, maar 5 minuutjes karren naar de haven in Spakenburg. Ik heb overigens via de blauwen een kaartje bemachtigd dus zal niet in t uitvak zitten, ik heb er wel superveel zin in. Eerst vrijdag nog maar eens naar Stilburg :)

0   0  
Tristan

Woon net zoals Henk ook in de buurt van Spakenburg. Gelukkig geen verplichte combi maar lekker op het fietsje richting een uitwedstrijd. Wordt bijzonder! :)

0   0  
Leur Noord

Leuk stukje over onze ad op indehekken.net

0   0  
JohnFe

@Leur Noord

Bedankt, echt leuk stukje.:)

0   0  
tommie076

Besteld, Rij 2 stoel 45

0   0  
Hans

Drie kaartjes erbij rij2 stoel 46-47-48 tot dinsdag Tommie ha ha

0   0  
Krat

Wonen jullie in Amersfoort?

0   0  
Dave

Tientallen lilluke koppen samengepropt in een warme bus die er een half uur over doet om in Spakenburg te komen...kijk er nu al naar uit.

0   0  
sten

Eventueel mensen die vanaf amrrsfoort cs een lift nodig hebben? Om 10 voor half 7 haal ik een maat daar op en gaan ri spakenburg.

0   0  
knettergek

Blijven promoten.
Denk dat we nu al rond de 250 zitten.
Iedereen mensen overhalen en hoppa 400 moet kunnen.
Hup NAC!

0   0  
knettergek

@bsiderats
Kan je het topic niet vernieuwen...reactie's weghalen etc.
Iedereen nog even flink opjutten en hopla richting Spakenburg.

0   0  
mika

Net +2! Rij 2, stoel 61 & 62.

0   0  
7bNAC

Rij 2, stoel 68

0   0  
BredaBeatrix

Ik ben net terug van een ondernemersbijeenkomst in Spakenburg. Bij m'n presentatie begon ik eerst over ons mooie NAC. Daarna hingen ze aan m'n lippen. Tot dinsdag!

Hup NAC!

0   0  
knettergek

Lekker hoor...nog even met alle media promoten, misschien nog even op derat.nl
Op de facebookpagina's etc.
Ik verwacht dat er na Willem ll-NAC weer even een stormloop komt.
Maar kunnen we NAC eens dik zien winnen.
Moet iedereen daar bij zijn natuurlijk!

0   0  
Leur Noord

ALLES NAAR SPAKENBURG !

BACK TO THE OLDSCHOOL !

DIT MAG JE NIET MISSEN - YELLOW ARMY ON TOUR

0   0  
ricoo

Drek moeten we nog gaan carpoulen met ze alle als er nog 100 bij komen want zoveel pakeerplekken hebben ze denk niet haha

0   0  
RaraNAC

Kaartverkoop is maar tot morgen toch?
@bsiderats, meld even dat het de laatste kans is om kaarten te kopen! NAC supporters zijn altijd laat...

0   0  
ricoo

@ raranac ticketbox loopt tot zondagavond 22:00 uur

0   0  
Tamas

Rij 2 stoel 80

0   0  
hans

+2

0   0  
HuGodver

rij 2 stoel 85

0   0  
Monkeyrocker

Klasse al 275 man op dinsdagavond om half 7!

0   0  
078

Lekker, weet je ook hoe het voelt.

0   0  
Barent

Heb al ruime tijd geleden een kaartje besteld, maar nog steeds niet ontvangen. Dit terwijl de maten waarmee ik de kaartjes heb besteld hem al lang binnen hebben. Probeerde net NAC te bereiken, maar die zijn gesloten t/m dinsdagochtend. Iemand enig idee wat ik nu kan doen? Alvast bedankt!

0   0  
Leur NAC

Hoe weet iedereen zijn rij en stoel? Ik heb een omwisselbiljet gehad voor vak EVV?

0   0  
Brigadas

Rij 3, stoel 2

0   0  
j

Zijn er geen kaarten vandaag meer te koop online voor dinsdag? Zie ze niet op nactickets.nl staan? Terwijl in dit artikel staat de verkoop loopt tot 21 september.

0   0  
beekie

Ticketbox tot morge

0   0  
koesen

Ticketbox haagje bij primera. Ben ik vandaag ook geweest

0   0  
De rioolrat

@Barent. Even via de Twitter-account van Hans Poppelaars. Reageert meestal wel. Succes!

0   0  
Oldskool

@ leur NAC

Ik ook omwisselbiljet. Zien we daar wel.
Wordt wel lachen weer eens met paar honderd man ergens op een dijk de kroeg in

0   0  
Boss

haha jelle de held is bij : de tafel van kees @ foxport , geweldig stukje net...

0   0  
bas

Alle spakenburgers heete julli welkom in avondjie nac mmmmm lekeer breda

0   0  
EP

Kater w2 uit net verwerkt. Vond de sfeer niet eens zo slecht. Bizar hoeveel vuurwerk op het veld kwam. En die boefjes van e konden gewoon de gracht in en weer terug. Best wel old skool. Daarover gesproken: dinsdag einde middag lekker pintje pakken en visje happen. Manneke of 300 present denk ik? Zin in!

0   0  
koesen

Waar kan je nog kaartjes halen? Primera ' s zijn allemaal gesloten vandaag. Iemand enig idee nog?

0   0  
Cheerio

Wat Koesen zegt, waar kan je vandaag nog kaarten halen?

0   0  
Megaigel

Kan je niet via de site van ticketbox ofso?

0   0  
beekie

Valkeniersplein breda jac schenk

0   0  
beekie

Via ticketbox is via internet dus alleen bij de winkel zelf

0   0  
Demay

Waar kan ik vandaag nog kaartjes halen alles is dicht

0   0  
Demay

Heeft er toevallig nog iemand een kaartje over?

0   0  
Svt076

Ben er niet bij maar nu al zin in zaterdag!
Met z'n alle volle bak achter NAC, dat is de manier om de neuzen 3 punten af te snoepen.
Come on nacee

0   0  
076LOCO

Zaterdag eerst naar onze henk SVT076?

0   0  
Oldskool

@ demay

Gewoon gaan. Zit geen enkele beperking op en er waren 1500 plekken. Daar kom je altijd binnen, zeker weten. Gewoon scc meenemen en daar kaartje kopen.

0   0  
Reem

Wij gaan ook ouderwets op de bonnefooi. Te laat met kaarten halen, maar totaal geen probleem daar.

0   0  
Svt076

076loco ff kijken of dat lukt ivm met zelf spelen, reistijd en vroege aanvang..

0   0  
076LOCO

Ja ik kan ook maar een uurtje door het vroege tijdstip..... FUCK FOX

0   0  
HuGodver

Wordt er vooraf nog ergens verzameld?

0   0  
svt076

Slaapkoppen..
heracles uit!!

0   0  
Midi

Wordt er in Spakenburg nog ergens voor de wedstrijd een pilsje gevat?

Hopelijk wordt heracles net als vorig seizoen een geniale uitwedstrijd

0   0  
Rogo

Kaarten zijn vandaag nog te koop bij NAC!

0   0  
mika

@BSR

Dit is het moment om de laatste personen nog over te halen, zouden jullie de titel niet kunnen aanpassen?


Komaan, halen die kaarten!

0   0  
ricoo

@ bart disse

wanneer wordt voor het laatst de thermometer bijgewerkt ?

0   0  
EP

Gewoon kaartverkoop aan de poort daar....

0   0  
Dave

Heb contact gehad met de gemeente Amersfoort in verband met de bus naar Bunschoten, de reactie is ietwat raadselachtig maar toch hoopvol:

" Connexxion houdt mogelijk een bus achter de hand."

0   0  
Ouwe Jos

Voor de late beslissers (lees de 'echte' NAC fan): aan de poort wordt gewoon op de wedstrijddag verkocht, zonder plastic pasjes e.d..
Tegenover het sportpark ligt de oude haven. Daar zijn ook wat cafe's te vinden en het voelt er erg 'volendams' aan. Je mist er alleen de toeristen (in zoverre wij dat niet zelf zijn). Een visje scoren zal ook geen probleem zijn.
Tot morgen

0   0  
ratkopf

Niek Ripson, oud NAC'er, een echte Bredanaar was vorig seizoen toch aanvoerder bij Spakenburg? Mooie pot voor die jongen morgen.

0   0  
lange

Waar is iedereen nu? Wij hebben trein van 15.10 naar Den bosch zoals geopperd maar niemand te zien/te horen

0   0  
Dave

@Lange het was 16:10

Laad alle berichten na dit bericht in