Go to Top

CM bevestigt: Volgend seizoen geen hoofdsponsor meer

CM bevestigt: Volgend seizoen geen hoofdsponsor meer

CM maakt vandaag bekend een van de grote sponsoren te worden van de formule 1 in Zandvoort in 2020. Tevens bevestigt directeur Jeroen van Glabbeek aan BN DeStem te stoppen met het hoofdsponsorschap bij NAC. Opmerkelijk genoeg is er sinds de bestuurscrisis bij NAC nog altijd geen gesprek geweest tussen van Glabbeek en de nieuwe directie van NAC. 

Van Glabbeek in BN DeStem: “Het klopt dat we ons contract als hoofdsponsor van NAC waarschijnlijk niet gaan verlengen. Dat heeft niets te maken met de club of met de prestaties, maar met CM.com’s internationale groeistrategie. CM.com heeft klanten in 140 landen en wij willen de komende maanden vooral de naamsbekendheid in het buitenland gaan vergroten. Daarbij past een sponsorcontract met een internationale partij. Vandaar dat wij een partnerschap zijn aangegaan met de Nederlandse Formule 1. Wij dragen NAC als club nog steeds een zeer warm hart toe en hopen dat zij snel een passende nieuwe hoofdsponsor vinden.”

NAC heeft niet met CM gesproken over verlenging van het contract. Het was oorspronkelijk de bedoeling om in oktober met elkaar rond te tafel te gaan. Na het ontslag van Smulders en het daarmee samenhangende vertrek van algemeen directeur Justin Goetzee werd dat gesprek geannuleerd. Interim-directeur Nicole Edelenbos plande vervolgens geen nieuwe afspraak en ook Luuc Eisenga sprak nog niet met de hoofdsponsor, zo vertelt Van Glabbeek aan BN DeStem.

Inmiddels hebben we een reactie van NAC, de club reageert dat intern al even bekend is dat het hoofdsponsorschap van CM stopt. En dat er de afgelopen tijd veelvuldig contact hierover is geweest tussen beide partijen, alsmede over het voortzetten van het partnership in een andere vorm met CM. De kennismaking tussen Luuc Eisenga en de heren van CM staat al een tijdje in de agenda voor eind mei. NAC is al enige tijd met meerdere partijen in gesprek voor het hoofdsponsorschap voor volgend seizoen.

Bron: B-Side Rats, BN DeStem

 

52 Reacties op "CM bevestigt: Volgend seizoen geen hoofdsponsor meer"

  • Cor Nuijten
    14 mei, 2019 - 11:12

    “Met de nieuwe commercieel directeur Luuc Eisenga is volgens Van Glabbeek tot op de dag van vandaag nog geen gesprek geweest.”

    Lekker bezig, Luuc! Zo komen we er wel!

    46

    11
  • Ouwe Spionkop
    14 mei, 2019 - 11:21

    Dit was toch al bekend? Goetzee heeft destijds al aangekondigd dat CM er mee ging stoppen.
    Hoeven we niet rouwig om te zijn want het was de hoofdsponsor met veruit de laagste bijdrage van de eredivisie.
    Aan Eisinga om een dikke nieuwe hoofdsponsor te zoeken. Gezien zijn verleden bij de Jumbo wielerploeg zou ik bv eens een gesprek bij Jumbo gaan houden.

    50

    3
  • D'n Portugees
    14 mei, 2019 - 11:27

    Tenenkrommend. In alle opzichten. Niet alleen de opstelling van NAC (volstrekt brevet van onvermogen van Elzinga) maar ook dit bericht.

    Lees ik het namelijk goed, dan zegt Van Glabbeek: “Het klopt dat we ons contract (…) WAARSCHIJNLIJK niet gaan verlengen.”.

    Er zit dus nog een voorbehoud in: “waarschijnlijk”. En dus de taak aan NAC / Elzinga on the double naar Van Glabbeek te bellen om hem uit te nodigen voor een gesprek.

    En het zou deze site sieren in plaats van te koppen “CM geen hoofdsponsor meer” juist CM / Van Glabbeek onder de ballen te kietelen en te trachten hen te paaien te blijven.

    Want als CM in het F1 wereldje gaat sponsoren én NAC sponsort, dan kan NAC daar ongetwijfeld ook weer een voordeel mee doen.

    15

    21
  • Boxer
    14 mei, 2019 - 11:31

    Op zich een begrijpelijke stap maar probeer hen dan in ieder geval binnen te houden als sub-sponsor.
    Daarvoor zul je wel even op de koffie moeten , Luc !!

    16

    2
  • Arie
    14 mei, 2019 - 11:33

    Het is me tot de dag van vandaag ook volstrekt onduidelijk waarom de Jumbo niet als hoofdsponsor kan worden gestrikt met die megamarkt naast het stadion.

    CM zat voor een dubbie op de eerste rij. Heel leuk dat ze dan een toonaangevend, internationaal, innovatief bedrijf zijn, maar daar worden spelers niet goedkoper of vrolijker van.

    17

    3
  • Michel
    14 mei, 2019 - 11:37

    Jumbo zou wel nice zijn, ams die niet vallen voor onze kleuren, wie dan wel?

    14

    1
  • Breda
    14 mei, 2019 - 11:43

    Is al lang opgezegd.
    Lijkt me vrij onmogelijk dat er nooit gesproken is met CM.

    18

    1
  • BoerFM-ELEP
    14 mei, 2019 - 11:44

    Ik het waar, dat er een kans is dat er per 1 juni een groot aandeelhouder komt die de meerderheid van de aandelen koopt. En dat hij gaat investeren in NAC. Ik hoorde het van het weekend.

    8

    9
  • wave
    14 mei, 2019 - 11:50

    Misschien een idee om morgen na het eerste fluitsignaal als publiek 1 minuut stilte te houden….? Met de rug naar het veld om ons ongenoegen aan de spelers en eigenaren te uiten? Het is maar een ideetje….. #hupNAC ondanks alles!!

    13

    14
  • Dirk
    14 mei, 2019 - 11:52

    Jumbo wordt hoofdsponsor bij Boeimeer!!

    6

    4
  • Henri
    14 mei, 2019 - 11:53

    @Ouwe Spionkop
    Als CM volgens jou te weinig heeft betaald als shirtsponsor is dat dan de schuld van de sponsor? Denk je dat als Goetzee een sponsorbedrag vraagt dat de andere partij zegt: Okay we betalen wel 2 ton extra dat is een kwestie van onderhandelen op niveau met internationale bedrijven. Dat is een ander level dan de groenteboer of bakker op de hoek. Daar heb je meer dan MEAO en een avondcursus voor nodig. Ik heb hier al meerdere keren betoogd dat het vereiste niveau binnen de marketing afdeling van NAC niet aanwezig is. Goetzee bakte er helemaal niets van. Ik sprak laatst een sponsor die sponsoractiviteit had genomen. Toen ik aan hem vroeg waarom, want hij is helemaal niet voetbalminded en heeft het voor de marketing van zijn bedrijf ook niet nodig zei hij dat hij het contract van een grote klant van hem had overgenomen. Het was dus eigenlijk een reeds bestaande overeenkomst. Maar hoe profileerde Justin Goetzee zich in de media alsof er weer fantastische acquisitie was bedreven. Ook weer een voorbeeld van hoe open en transparant onze voormalige AD was. Het is gewoon een gladjanus, pronken met andermans veren.
    Daarnaast is het zo dat als een AD of TD weggaat zijn (tijdelijke) opvolger meteen met een dergelijk grote klant om tafel moet gaan. Hou je netwerk in stand want wellicht willen ze over 5 jaar weer wel extra sponsoring verzorgen. Dit is ook de reden dat er in Z-W NL nauwelijks een miljonair is te vinden die geld in NAC steekt. Waarom gebeurt dat bij Twente en Feijenoord wel denk je? Dat z ebij NAC totaal incompetent zijn om met buitenlandse partijen is mijn volgende ervaring. Bij het stadion zit al een hele periode Argenta, een grote bank verzekeraar in België, nog een familiebedrijf ook, niet beursgenoteerd. Ik vroeg aan een kennis van mij of ze van NAC al langs waren geweest. Zijn antwoord was: We zaten nog maar amper op onze plaats en ze stonden al aan de deur. Echter wil je met een Belgische partij zaken doen dan ga je met ze uit eten en dan kan er willicht na maanden of jaren een goede deal worden gesloten. Zakendoen met buitenlandse partijen is niet het afhandelen van een telefoontje en daarna niets meer van je laten weten. Ik ken internationale mensen die zijn jaren bezig met een klant. Als je als professionele organisatie niet de juiste personen hebt om op niveau te kunnen praten/handelen zul je nooit iets bereiken.En dat blijkt al decennia bij NAC helaas. Of je het nu commercieel of voetbaltechnisch bekijkt het niveau is bedroevend geweest en ik heb helaas weinig redenen aan te nemen dat het nu is veranderd. Het was niks, het is niks en het zal ook nooit iets worden. Helaas. Dit kan alleen geschieden met goed opgeleide personen die ook daadwerkelijk hebben bewezen wat in hun mars te hebben.

    26

    8
  • Dutchbird
    14 mei, 2019 - 11:54

    Dat CM voor een dubbeltje (5 ton) op de eerste rij zat kun je CM niet verwijten. Daar heeft Goetzee ja tegen gezegd met volledige instemming van Gielen en van Aalst. Het is gewoon een grof schandaal dat Gielen en van Aalst niet één poging hebben ondernomen om zelf in gesprek te komen met de grootste “klant” van NAC. In het bedrijfsleven hadden deze heren hun biezen kunnen pakken.

    Totale desinteresse bij onze achthebbers. De oogst van 7 maanden wanbeleid:
    1- Geen toezicht houden op Smulders.
    2- Smulders op straat zonder plan B.
    3- Technisch hart formeren zonder fatsoenlijk budget (zie Groningen).
    4- Zwaargewichten beloven en daarna Edelenbosch op pad sturen voor lichtgewichten.
    5- Een bij Heerenveen hopeloos mislukte directeur benoemen die daarvoor de PR van een wielerploeg deed.
    6- Tim Gillissen als niet capabel beoordelen en vervolgens een Belg zonder track record halen als TD.
    7- v/d Gaag niet weg durven sturen en als in actie komen als hij zelf op stapt.
    8- Ruzie maken met een grote groep sponsoren.
    9- De hoofdsponsor niet eens een bezoek waardig gunnen.
    10- Eisen stellen aan kandidaat aandeelhouders waaraan ze zelf nooit wilden voldoen.

    Kijk eens een keer in de spiegel heren van Aalst, van Weelde, Burema en Gielen en vraag je dan af voor wie het goed is als je hier na 5 jaar ellende toch weer mee doorgaat.

    30

    11
  • Henk
    14 mei, 2019 - 12:05

    Voor een club als NAC moet een hoofdsponsor MINSTENS 1 miljoen in het laatje brengen!

    20

    4
  • van Flieger
    14 mei, 2019 - 12:10

    Van Flieg onthulde op deze site 6 maanden geleden al dat CM er mee zou stoppen. Zo lang wisten ze het al, de commissaris Marketing en iedereen wel. Belachelijk gewoon.

    Overigens is dit het topje van de ijsberg. Want ook de rugsponsor heeft zich afgemeld bij Eisenga.

    21

    13
  • F8Hipster
    14 mei, 2019 - 12:11

    @Dutchbird je mist het ontslag van Penders nog. Verder is dit het seizoen wel in een notedop inderdaad.

    9

    4
  • F8Hipster
    14 mei, 2019 - 12:12

    @Flieger de rugponsor (Forza) was bekend dat dit een tijdelijk ding zou zijn.

    18

    1
  • Hanos
    14 mei, 2019 - 12:14

    Heb vernomen dat vak-g op slot gaat morgenavond…

    16

    12
  • van Flieger
    14 mei, 2019 - 12:24

    Henri – de Fries heeft het wel geprobeerd bij een aantal grotere sponsoren, maar zijn emailtjes vol met grammaticale fouten hebben weinig indruk gemaakt. Ook zijn praatje niet.

    13

    14
  • jvt
    14 mei, 2019 - 12:25

    Komt goed heren, de secretaresse heeft een afspraak met CM gepland voor eind mei…. pff
    Het is zoals ze gisteren in VI zeiden; waarom haal je mensen uit verweggistan die totaal geen regionetwerk en binding hebben, het NAC dna gewoon niet kunnen kennen. En het is niet de eerste keer hé dat we beginnelingen halen; hoeveel zijn er wel niet voorgegaan, van ex-hockeycoach tot basketballer, van golfer tot autoverkoper……. Met deze aandeelhouders wordt het niks. Blijf maar hopen. Fijne dag.

    15

    9
  • Nachoreca1
    14 mei, 2019 - 12:26

    Zo wordt je dus bijna een beurs genoteerd bedrijf… doorpakken en rationeel en zakelijk blijven denken. Jongens van de stad die kiezen voor een circuit en formule 1 in zandvoort….. knap dat je dat kan. Misschien ook de reden dat mijn bedrijf niet zo groot is…hahaha nooit en te never zou ik als shirt sponsor nac Breda in de steek laten voor een onbereikbaar racebaan van een prins van oranje .. ach ja…

    14

    2
  • van Flieger
    14 mei, 2019 - 12:28

    Hipster “de rugsponsor was bekend dat dit een tijdelijk ding zou zijn” – wat is dit voor een zin of stelling ? Dan kun je dit van alle aflopende contracten wel zeggen, dan loopt er nog veel meer uit. En wat was er precies bekend ? Dat Forza er mee zou stoppen ? Dat was nu juist niet bekend. En blijkbaar was er toch hoop dat ze door zouden gaan.

    10

    21
  • Die ne gast
    14 mei, 2019 - 12:32

    Het interview van Eisinga bij Omroep Brabant geeft me toch weer een sprankje hoop. Goede prestaties beginnen ook bij rust in de bestuurskamer. Eisinga blijft rustig, geeft rationele antwoorden en lijkt goed op de financiën te willen sturen (en daar zicht op te hebben). Én hij laat blijken dat hij de column van Da Pope bij BSR heeft gelezen. ;-)
    Wie weet dat Eisinga toch niet de miskleun is die sommigen hier van hem maken.

    Bij Tom van den Abeele heb ik nog steeds mijn twijfels (geen overtuigend CV en belangverstrengeling met het scoutingsbedrijf ‘op naam van zijn vrouw’), maar wie weet verrast hij ook nog positief.
    Je moet toch wat in deze donkere dagen…

    15

    2
  • Dutchbird
    14 mei, 2019 - 12:34

    Tja met telefoontjes openschroeven kun je de klanten niet zo snel leegschudden als met SpaarSelect. Maar toch bedankt JWvD voor een kort jaartje rugsponsoring na het faillissement van die energieboer. Hoeveel is daarvoor betaald @van Flieger?

    6

    1
  • Breda
    14 mei, 2019 - 12:53

    Je gaat bijna denken dat JWvD rug heeft gedaan om daarna te kunnen zeggen via alp dat ie niet verlengt.

    4

    2
  • Kipiani
    14 mei, 2019 - 12:57

    Wij nemen aan dat Gielen en zijn vrienden de Keukenkampioen zetbaas in zijn RvC, toch hartelijk heeft gelukgewenst met het feit dat een van de mooiste clubs uit ons land nu in de KKD komt te spelen.
    Goed voor de Keukenkampioen.
    Wat een aanschakeling van fouten, onkunde, dubbele agenda’s, en gebrek aan: ambitie, aan voetbalkennis, aan lef, aan daadkracht, aan overzicht, aan communicatief vermogen, klantgerichtheid, en fatsoen.
    Smulders die het voetbaltechnische lid van RvC zelf moet aanbrengen met de Roover, omdat ze (RvC) niemand anders kennen, weten of durven te vragen.
    Wat een bak, ……weeffoutje.
    De nieuwe directeur maakt wel zijn excuses.

    7

    1
  • Ben
    14 mei, 2019 - 12:57

    Mss de rugsponsor naar voren halen?

    2

    0
  • Breda
    14 mei, 2019 - 13:09

    @ die ne gast

    Ben ik nou de enige die het opbouwen van een bedrijfje met een enorme scoutingsdatabase een pre vindt op het CV van onze Belg.

    En belangenverstrengeling is er niet. Hij vertegenwoordigt die spelers toch niet. Tenzij hij NAC een factuur stuurt voor scoutingwerk, maar dat kan ik me niet voorstellen.

    20

    4
  • Tombola Breda
    14 mei, 2019 - 13:59

    Voor diegene die roepen dat CM voor een dubbeltje op de eerste rij heeft gezeten kan ik jullie uit de droom helpen. (sport) sponsoring levert zelden de gewenste ROI op. Je moet op andere marketingvlakken je zaken perfect voor elkaar hebben en je sales optimaal gebruik laten maken van de netwerk/klant relatie mogelijkheden die zo’n sponsorship biedt voordat je er echt rendement uithaalt. In dat opzicht vind ik het nog bijzonder wat voor bedragen die clubs allemaal durven te vragen.

    3

    4
  • 7Hills
    14 mei, 2019 - 14:02

    @Tombola Breda

    Eens. Volgens mij heeft CM als onderdeel van de deal ook het hele ticketingsysteem op maat gemaakt waar NAC nu mee werkt. Plus het second-ticketing systeemwat nu uitgerold is voor B-Side en Vak G en wat volgend jaar in het hele stadion gebruikt gaat worden. Ook volgens mij een systeem gemaakt waarmee sponsoren met 1 druk op de knop zakenrelaties kunnen uitnodigen voor wedstrijden, kaarten meesturen etc.

    De totale waarde van het hoofdsponsorschap van CM overstijgt by far het sponsorbedrag wat ze óók nog eens hebben overgemaakt.

    12

    3
  • Geelzwartwit
    14 mei, 2019 - 14:07

    Als we in gele zwarte sponsoring denken kan Kärcher bij NAC zo hoofdsponsor worden..

    – geel zwart
    – sponsoren cultuur met oa reinigingsproducten.. Kunnen ze de selectie meteen schoonspuiten
    – sponsoren sport en met name ook volksclub Schalke 04
    – zitten om de hoek in Made

    Internationaal karakter. En willen wellicht meegroeien met NAC met een sponsordeal van 5 jaar. Wat meegroeit met de prestaties.

    Wellicht zijn ze er al mee in gesprek of geweest maar het is in ieder geval een merk wat al ervaring heeft met het sponsoren van een bvo.

    https://www.kaercher.com/nl/inside-kaercher/sponsoring.html

    15

    1
  • Geelzwartwit
    14 mei, 2019 - 14:18

    @7hills

    En je denkt dat NAC daar tot u lengte van jaren niets voor hoeft te betalen en dat er per transactie geen geld naar CM gaat enz?
    Daarnaast lijkt mij het sterk dat NAC zomaar over kan stappen naar een ander systeem en niet aan dit systeem vastzit.

    NAC en vooral vriend Justin in een sponsortekort geholpen met sponsoring. Een eigen product kunnen doorontwikkelen met NAC als testcase. Justin stapt op en testcase is afgeronde product is rijp voor de markt. En sponsoring stopt. NAC zal vast licentie- update en transactiekosten tot in jaren blijven betalen en vast zitten aan dit systeem.

    Zoiets zal het wel zijn denk ik. En ook handig van CM.

    Justin weg CM weg en NAC een mooi systeem waar CM de vruchten van plukt. Je kan zeggen win win. Ik vermoed dat de win kant straks vooral bij CM zit.

    6

    3
  • ome cor
    14 mei, 2019 - 14:34

    Geen hoofdsponsor, maar nog wel sponsor ?

    0

    2
  • van Flieger
    14 mei, 2019 - 14:38

    Een 5 miljoen lagere begroting voor volgend seizoen ? En geen ontslagenen op kantoor ? Zolang de asociale idioten, die ons NAC bezitten het voetbalgedeelte en de selectie als sluitpost op de begroting behandelen zal het geen stap beter gaan. Het is een schande.

    23

    12
  • van Flieger
    14 mei, 2019 - 15:00

    7Hills – dat geldt voor alle aflopende contracten. De kunst is tussentijds de relatie dusdanig te verstevigen dat er verlengd wordt. Dat is in veel gevallen helemaal niet gebeurd. Toch goed genoeg voor een ererondje ? NAC kan iedere cent gebruiken, maar dat is aan het uitgebluste management en de sales niet te merken.

    16

    13
  • G00Ser
    14 mei, 2019 - 15:09

    @Henk,

    “Voor een club als NAC moet een hoofdsponsor MINSTENS 1 miljoen in het laatje brengen!”

    Ik vrees ervoor dat dat niet heel realistisch is;-).

    Om je referentiekader even te updaten:Zie hieronder de inkomsten van de hoofdsponsor per EREDIVISIE club (wat NAC dus niet meer is), van seizoen 2017/2018:

    ADO Den Haag Cars Jeans 700.000
    Ajax Ziggo 8 miljoen (excl. 2 miljoen bonus)
    AZ Alkmaar AFAS 3 miljoen
    SVB Excelsior DSW Verzekeringen 500.000
    FC Groningen Payt 1,1 miljoen
    FC Twente Pure Energie 1,2 miljoen
    FC Utrecht Zorg van de Zaak 1,2 miljoen (excl. 300.000 bonus)
    Feyenoord Qurrent 4,5 miljoen
    sc Heerenveen GroenLeven 800.000
    Heracles Almelo Asito 800.000
    NAC Breda CM Payments 300.000
    PEC Zwolle Molecaten 500.000
    PSV Energiedirect.nl 6 miljoen (exlc. 1 miljoen bonus)
    Roda JC Kerkrade Mascot Workwear 250.000
    Sparta Rotterdam Centric 300.000
    Vitesse SWOOP 1,2 miljoen
    VVV-Venlo Seacon Logistics 300.000
    Willem II Tricorp Workwear 400.000

    Ik denk dat NAC blij moet zijn als de nieuwe hoofdsponsor meer dan 3ton per seizoen over wilt maken.

    9

    4
  • GeelZwartHart
    14 mei, 2019 - 15:12

    @Hanos jij hebt helemaal niks vernomen.

    2

    2
  • Dutchbird
    14 mei, 2019 - 15:36

    Hee Burema, kom eens achter de gebreide broek van Jolanda vandaan en stroop je mouwen eens op want binnen de CvA ben jij de enige die nog iets van commercie snapt. Of is dat verdwenen in de Zuid Afrikaanse cultuur?

    Als je wel de macht wilt hebben, maar te beroerd bent om zorg en aandacht aan je belangrijkste sponsoren te besteden, moet je heeeeeeeel snel die aandelen van de hand doen want daar hoort verantwoordelijkheid bij.

    Jullie waren ooit echte NAC supporters maar zijn inmiddels getroffen door het “zoek het maar uit virus” van die twee dekschrobbers.

    9

    3
  • D'nDieje
    14 mei, 2019 - 17:00

    Uit de wandelgangen:
    Plaatjesdraaier Tijs gaat groot belang in NAC nemen.

    12

    2
  • Otjes
    14 mei, 2019 - 17:25

    Ik vind Nac dit seizoen zo’n aanfluiting op alle vlakken dat ik morgen echt niet ga.

    Volgend seizoen uiteraard weer wel.

    8

    4
  • Breda
    14 mei, 2019 - 18:08

    Wel jaloers op Tijs. Als ik 120mln had zou ik de hele tent kopen incl stadion.

    Speler nodig? Prima, draai ik ff avondje. Kaarten 50 euro x 25000. Kosten er af en je hebt met 1 feestje een hele voorhoede gekocht.

    Zijn we niet alleen de grootste kroeg van NL maar ook de grootste Dikso

    15

    4
  • L
    14 mei, 2019 - 18:26

    @dn dieje
    Bron?

    3

    1
  • Fritske d'n Olifant
    14 mei, 2019 - 18:53

    @Geelzwartwit

    Ik dacht eerder aan Komo. Elke wedstrijd stemmen op de zak van de match ;-)

    Ik vind het toch bijzonder dat een club met zo’n entourage als NAC geen fatsoenlijke goedbetalende hoofdsponsor kan vinden. Dit had Nicolleke toch wel kunnen regelen want volgens mij is het allang bekend dat CM stopt.

    3

    0
  • Ed
    14 mei, 2019 - 19:17

    Mag de salesmanager nog ff aan de bak tot september.

    1

    0
  • Dun Diëe
    14 mei, 2019 - 19:21

    Thijs Verwest als hoofeigenaar van de club. Dan ga je toch wel even dagdromen hoor. Pioneer als hoofdsponsor (of waarvoor apparatuur hij ook gebruikt). Elke zomer gigantisch festival in het stadion met alle grote Bredase namen.

    Of hij een goeie kijk heeft op spelers of mensen kan aanstellen dat dat wel kunnen is nog even afwachten. Maar het klinkt al een stuk positiever dan de drie die er nu zitten. Dat is toch een beetje een fiasco geworden kun je zo wel stellen.

    6

    2
  • Ed
    14 mei, 2019 - 19:28

    Nou Tijs. Neem die handel maar over zeg ik. Gaat er vast meer verstandige dingen mee doen, dan de huidige vakmensen. Hij is supporter, maar durft hij in NAC te stappen. Tijd zal het uitwijzen.

    Stiekem hoop ik het, maar lijkt me een verhaal uit de Fabeltjeskrant

    3

    2
  • SnooF7
    14 mei, 2019 - 19:30

    Zoek maar een sponsor in de cryptowereld. Genoeg interesse en geld beschikbaar om als sponsor te fungeren. Vooral in deze fase om naamsbekendheid te creëren.

    0

    1
  • ome cor
    14 mei, 2019 - 19:48

    Tijs is een top gozer en geweldig in zijn werk en rijk.
    Maar heeft Tijs ook verstand van het runnen van een bvo ?

    2

    0
  • Baron
    14 mei, 2019 - 19:52

    @geelzwart
    Als het volgend jaar niet uitverkocht is zal secundary ticketing echt niet beschikbaar zijn. Dat zou althans echt een merkwaardige keuze zijn!

    2

    0
  • FransV
    14 mei, 2019 - 20:32

    @D’nDieje
    Heb ik vanmiddag ook gehoord van iemand die heel goed bevriend is met Tijs.
    Hij komt eerste week van juni naar Europa voor optreden in Zweden. Dan wordt het naar buiten gebracht.

    3

    0
  • Ivo
    14 mei, 2019 - 22:32

    “Het was oorspronkelijk de bedoeling om in oktober met elkaar rond te tafel te gaan. Na het ontslag van Smulders en het daarmee samenhangende vertrek van algemeen directeur Justin Goetzee werd dat gesprek geannuleerd. Interim-directeur Nicole Edelenbos plande vervolgens geen nieuwe afspraak en ook Luuc Eisenga sprak nog niet met de hoofdsponsor, zo vertelt Van Glabbeek aan BN DeStem.”

    Dit is toch te zot voor woorden. Je hoofdsponsor stopt en er gaat niemand praten.
    Misschien hadden ze nog wel aan willen blijven als subsponsor of jeugdsponsor.
    WANBELEID!

    2

    0
  • 076
    14 mei, 2019 - 23:17

    Blanco: is er al gesproken met jullie over verlenging
    CM: nee wanf Justin stapte op en het was beter dit met de nieuwe directeur te doen
    Blanco: dus er is nog nier gesproken
    CM: Nee staat gepland

    Bndestemmingmaker:

    “Na het ontslag van Smulders en het daarmee samenhangende vertrek van algemeen directeur Justin Goetzee werd dat gesprek geannuleerd. Interim-directeur Nicole Edelenbos plande vervolgens geen nieuwe afspraak en ook Luuc Eisenga sprak nog niet met de hoofdsponsor, zo vertelt Van Glabbeek aan BN DeStem”

    Wel goed dat NAC eindelijk reageert op dit soort berichten door direct hier een reactie te geven. Als dat het beleid is van Eisinga is dat de eerste directeur die snapt hoe belangrijk dat is!

    1

    3

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *