GA Eagles - NAC Breda
Vergelijkbaar met Utrecht thuis, maar dan met wat vervelendere gevolgen: eerste helft was niet veel, maar wel een 1-1 tussenstand (na een 1-0 achterstand). De tweede helft was NAC beter dan Go Ahead, maar wisten de Deventernaren de 3 punten in huis te houden door een zware pech eigen goal van Drost (van richting veranderd schot). Mooi vervelend, de Eagles hebben nu even veel punten en wij moeten tegen FC Twente...
Plaats reactie
eigen goal of niet, we moeten ons erg schamen. go ahead eagles waar hebben we het over zeg. nu weet ik het zeker we gaan erg zware weken tegemoet en deze keer geen verlosser lurling in huis....!
Pech dwing je af met dat klote voetbal van Gudelj.
RKC: Feyenoord uit, NAC, uit, Zwolle thuis Heerenveen thuis
NAC: Groningen en PSV uit, Twente en RKC thuis
Zeg het maar....
Zeer slecht en onverwacht resultaat!! Was het verwijtbaar en vermijdbaar, dit verlies?
Nondeejupiler kut!!!
COME ON NAC!
Zoveel punten laten liggen de laatste weken is toch om gek van te worre, zou er nu niemand weten dat de wedstrijd pas is afgelopen als de scheidsrechter heeft afgefloten ?
Ik ben bang dat het een onmogelijke opgave gaat worre met deze trainer en deze wedstrijdinstelling om ons nog te handhaven.
We zijn nu gewoon afhankelijk van anderen en hadden al lang veilig kunnen staan , hoe bestaat ut.
Ik ben ur kapot van.
NAC was gewoon veel beter in de 2de helft maar dwingt te weinig kansen af. Enige schot van Go ahead zou naast zijn gegaan en wordt door drost van richting veranderd, domme pech. Komt nog bij dat die corner niet gegeven had mogen worden omdat er een overtreding op Hooi werd gemaakt.
Ja F7 ik sta ur niet van te kijken als RKC nog 9 punten pakt, ik ben erg bang dat het over en sluiten is.
Jammer en he had niet gehoeven. NAC had meer verdient. 3 punten tegen Twente!!
Volgende wedstrijd hadouir of Seuntjes er aub in voor Swerts en meer vanuit eigen kwaliteit spelen in plaats van alleen maar risicoloos terug en breed spel
Het is heel het seizoen al spelen om niet te verliezen en dat zal zeker niet veranderen zolang deze trainer voor de groep blijft staan en een seizoen word beslist na 34 wedsrijden niet na 1
inmiddels dus al 7 wedstrijden Zonder overwinning..............
Zaterdag laatste avondje NAC van het seizoen. Ik zeg 3 punten!
Voetbal is al een heel groot deel van het seizoen niet om aan te zien, vanavond geen uitzondering. Na de wanvertoning tegen Zwolle had je afscheid kunnen nemen van deze trainer. Gebeurde niet en kritiek verstomde omdat er puntjes werden gesprokkeld. Dat was meer geluk dan wijsheid, lag nauwelijks iets aan ten grondslag. Geluk is altijd een keer op en dat blijkt nu maar weer. Dit scenario roep je over jezelf af.
NAC gaat dit redden. Zonde van zo'n lucky goal tegen. Al is dit wel de tweede keer op rij. Aanstaande zaterdag stunten tegen een gemankeerd twente. Vol gas. HUP NAC
De vraag is of het aan de trainer ligt. Er staan 11 dikbetaalde gasten op het veld waar je wat van mag verwachten. NAC had allang veilig kunnen zijn als er wat scherper gespeeld zou worden. Lullige tegengoals in de slotfase hebben al een hoop punten gekost. Om nog maar te zwijgen van de gemiste kansen. En nu is het al zo erg dat we ze zelf maar achter Jelle gaan schieten.
Eerst moeten de spelers maar eens bij zichzelf te rade gaan.
3 Puntjes tegen Twente en het is klaar. Ik ben er zaterdag.Beetje lullig vlak voor tijd verliezen . Maar dat is des Nac. Kut...... komt allemaal goed boys.
Wat een klotespel heeft nac weer eens laten zien. Poupon snel terug sturen. 4 kansen gehad en noppes!
Sarpong ook niet meer wat ie was. Kortom Op Hooi na was t voorin gewoon slecht!
Hooi goed spel, alleen t afwerken is nog niet wat t moet zijn.
Waarom zijn de verschillen altijd zo mega groot tussen de 1e en 2e helft
2e helft waren ze wederom n stuk beter, waarom dit niet in de 1e helft.
Zo doorgaan mannen dan kunnen jullie volgend jaar naar de juup.
Zaterdag verwachten wij een veel en veel beter spel gvd!!
Ploeg steunen in deze tijden oftewel iedereen naar Groningen uit volle bak!!
F7
Heb zondag een stukje roda-rkc zitten kijken maar ik zie die ook nog maar weinig punten pakken in tegenstelling wat sommigen zeggen want die zijn ook bar en barslecht..
Neemt niet weg dat we er ruk voorstaan. Ik heb niks van de wedstrijd gezien dus kan er niet over oordelen. Meerderen niet kennelijk, want ik lees tegenstrijdige verslaggeving. Op dit moment moet ik eerlijk bekennen dat ik vooral denk: "het zal wel, bekijk het lekker...". Ik ben in ieder geval blij als deze jaargang van de competitie voorbij is... wat gaan onze 21 kapiteins doen voor komend jaar?!..
Een trainer zonder duidelijk strijdplan vraagt hierom.
Gudelj is een aardige man, was prima bij de jonkies, maar welke idioot heeft hem laten doorstromen als trainer van het eerste elftal ? Een trainer zonder eredivisie-ervaring aanstellen is vragen om problemen.
Maar gelukkig gaan we nog een seizoen met hem door. Mochten we dit jaar niet degraderen, dan hebben we altijd volgend jaar nog een hele goede kans.
Ja, dat komt er van als je aanvallend niks presteert, de enige die het begrijpt is Matic, als ie verstandig is probeert hij na dit seizoen naar een andere club te gaan, hij is véél te goed voor dit NAC. Als je denkt met het balletje te blijven rond spelen altijd punten te halen heb je het mis. Zie vanavond, tegen een ploeg die niks in te brengen heeft tegen NAC, toch door een k..goal verliezen, dat roep je over jezelf af als je zo speelt, G.A kan er helemaal niets van!!. schaam je NAC.!!!, verliezen van een stelletje prutsers.
Wederom zeer matig. Zal heel snel heel veel beter moeten. Nacompetitie komt wel erg dichtbij zeker met het zware programma waarin ik niet veel punten verwacht.
Onnodig en ongelukkig verlies. Redelijk tot goede tweede helft van NAC. Geen kans weggegeven! Feit blijft dat Gudelj een vreselijke angsthaas is. Speelt om niet te verliezen en ja, dan krijg je dus de deksel op je neus!!
Zeldzaam weinig sprankelend voetbal gezien dit seizoen. Ik hoop het niet maar ik denk dat het tot de allerlaatste wedstrijd spannend blijft. Nog slechts vier wedstrijden en toch nog een hele lange weg te gaan!!!!!
@ Ome Cor, die staat volgend jaar niet meer voor de groep !
Hoe is het mogelijk om gedeeld 15e te staan met deze selectie?!
Dn Karel deed het nog beter met een slechtere, veel smallere en vol huurlingen selectie. Het is echt te hopen dat NAC ingrijpt en een echte trainer voor de groep zet. Het laffe afbraakvoetbal zonder lef werkt totaal niet!
Laten we het niet erger maken dan het is zeg, oke het resultaat was niet best vandaag we staan nog steeds op een 13de plek met 34 punten, nac gaat echt nog wel potje winnen hoor. rkc speelt zondag in de kuip tegen feynooit en daarna komt zwolle nog op bezoek en heerenveen ook dat zijn ook geen makkelijk wedtrijden voor hun ook komen ze hier nog op bezoek nac heeft het gewoon in eigenhand. nac heeft een lastig programma dat wel maar ik zie nac zaterdag echt wel een kans maken tegen twente, dat zie je wel als ze thuis al niet kunnen winnen van ado dan maken wij thuis tegen twente ook kans. Het is allemaal koffiedik kijken maar laten we niet te negatief zijn.
Ik zeg Ernie Brands!!!
NAC heeft de laatste 7 wedstrijden niet meer kunnen winnen. En daar zaten toch clubs tussen als GAE, Utrecht en ADO, allemaal degradatiekandidaten. Van de laatste 8 wedstrijden zijn er maar 3 clubs die daarin 1 wedstrijd hebben gewonnen. Dat zijn NAC, RJC en NEC. Zouden zomaar de 3 degradanten van dit seizoen kunnen gaan worden. Maar ja het is ook niet mogelijk om te winnen als je niet aanvalt en speelt om niet te veerliezen. Vandaar ook het grote aantal gelijke spelen. Het is allemaal gewoon heel simpel verklaarbaar. Het is geen hogere wiskunde. Ik vrees dat het erg moeilijk gaat worden met nog 2 wedstrijden tegen een top 4 ploeg.
@ F7
Nac gaat nog 4 punten pakken tegen twente en rkc
Rkc pakt er nog 3 thuis tegen zwolle of heerenveen
nac komt op 38 en rkc op 33 dus komt allemaal goed!
Ik snap de paniek niet zo, Go Ahead is thuis bijna onverslaanbaar te noemen dit seizoen.... Ik had niet op een punt gerekend.
We maken het onszelf weer onnodig lastig. Hier een overzicht van de laatste 4 speelronden van de, naar mijn mening, drie belangrijkste concurrenten op dit moment. We krijgen RKC dus nog thuis. Met 4 punten uit de wedstrijden tegen Twente, Groningen en PSV (laatste wedstrijd) en vooral een overwinning op RKC, zie ik ons in ieder geval wel op plaats 15 eindigen. Maarjah...als.
Programma RKC
Aftrap Thuis club Uit club
Zo 06-04-2014 14:30 Clublogo van Feyenoord Feyenoord RKC Waalwijk
Zo 13-04-2014 14:30 Clublogo van RKC Waalwijk RKC Waalwijk PEC Zwolle
Zo 27-04-2014 14:30 Clublogo van NAC Breda NAC Breda RKC Waalwijk
Za 03-05-2014 18:45 Clublogo van RKC Waalwijk RKC Waalwijk sc Heerenveen
Programma ADO
Aftrap Thuis club Uit club
Zo 06-04-2014 12:30 Clublogo van ADO Den Haag FC Utrecht
Zo 13-04-2014 12:30 Clublogo van Ajax ADO Den Haag
Zo 27-04-2014 14:30 Clublogo van ADO Den Haag AZ
Za 03-05-2014 18:45 Clublogo van SC Cambuur ADO Den Haag
Programma GAE
Aftrap Thuis club Uit club
Za 05-04-2014 20:45 Clublogo van Heracles Almelo Go Ahead Eagles
Za 12-04-2014 18:45 Clublogo van Go Ahead Eagles sc Heerenveen
Zo 27-04-2014 14:30 Clublogo van Vitesse Go Ahead Eagles
Za 03-05-2014 18:45 Clublogo van Go Ahead Eagles Roda JC
@corne, is het gedeeld 13e of gedeeld 15e? Is het glas halfvol of halfleeg?
gewoon winnen van rkc en we zijn zo goed als veilig, die winnen echt niet van feyenoord, pec én heerenveen. maar daar moeten we t niet op laten aankomen.. twente thuis kan echt wel iets worden, net zoals we gewoon wel een puntje kunnen wegslepen uit groningen en eindhoven.
come on nac!
Er van uitgaande dat NAC verliest bij Groningen en PSV (RKC en Twente thuis laat ik even buiten beschouwing) betekent dat 8 gewonnen wedstrijden op 32. Dat is dus maar een kwart!
We zijn (gelukkig) geen Ajax of PSV, maar slechts 8 overwinningen tot nu toe is toch wel beschamend met zoveel zwakker broeders in de competitie!
Daar zit dan ook nog 2x Roda JC bij.
De druk op de wedstrijd tegen RKC wordt steeds groter. Tenzij er van Twente gewonnen wordt, dat zou dan ook weer typisch NAC zijn.
Nou.. als nac van twente verliest zwaai ik met mijn witte zakdoek onze huidige trainer uit!
Mits er eindelijk is met noad en passie om te winnen gevoetbald word!!!
@SVT 76, je denk toch niet dat we 6 uur gaan reizen om naar dit soort voetbal te gaan kijken he!, wil graag supporteren, maar niet voor zo'n zootje amateurs!
stelletje prutsers!
NAC betaalt de tol voor het vaak verdedigende spel, zeker in uitwedstrijden. We gingen meestal voor een puntje, maar vaak ging het ook mis. Guldelj mag zich dat aanrekenen!!!! Te slappe mentaliteit.
Nu wordt het puur degradatievoetbal met minstens twee zeer lastige tegenstanders: Twente en PSV. Ook Groningen uit is een moeilijke wedstrijd en ik vrees de thuiswedstrijd tegen RKC.
Nacompetitie ontlopen wordt al zeer lastig, maar NAC moet er voor gaan om dat scenario uit te sluiten.
Laten we beginnen met vol gas tegen Twente. Veel inzet en tot het gaatje...
We hadden controle. Maar als je controle hebt met een middenveld met Matic, Swerts en Kwakman dan ben je heel erg afhankelijk van je buitenspelers. En die hebben we maar 1, dat is Hooi. Verbeek en Sarpong hebben vooral in uitwedstrijden geen enkele diepgang. Dan weet je dat je niet veel gaat creeeren en dat het voor de tegenstander makkelijk tegen houden is.
Zie het probleem niet zo, roda en nec gaan ons zeker niet meer voorbij, ado gaat geen wedstrijd meer winnen. Dus veilig
Weer zo'n k'' wedstrijd. Slappe hap, al het hele seizoen. Ik erger me kapot aan de laffe risicoloze speelwijze, tsjongejonge.
Wordt nog billenknijpen de laatste weken
okay bredafun ;)
Helemaal eens met Henri.
We hebben al un hele tijd niet meer gewonnen en geven steeds in de laatste fase een overwinning weg .
Dat gaat zun eigen nu wreken.
Broek zakt af van die Gudelj, dat kommentaar weer, goed gespeeld, veel kansen, tevreden over ut spel, pech, allemaal lulpraat, we zakken elke week verder in het moeras en tegen Twente missen we ook nog de enige met NOAD, Buys' !
Hou mn hart al vast voor zaterdag! Waarom altijd weggeven in de laatste minuten? Of een voorsprong keer op keer uit handen geven? We gaan het zien... COME ON NAC!
Nac kan thuis winnen van twente, als je van psv kan winnen en ajax en feyenoord op een punt kan houden in breda maak je zeker kans tegen twente!
En altijd van die kut doelpunten: afgekeerd afstandscho/vrije trap slungelen in de 16 etc. Om moedeloos van te worden!!!! Ook jelle mag welleens zn hand in eigen boezem steken bij deze tegendoelpunten! Amen
Zo doorgaan betekent dus nacompetitie en (niet te hopen) hopeloos voetbal dan, want de swung is er helemaal uit, al zat die er de afgelopen wedstrijden totaal al niet in. olgend jaar dan toch, naar ik niet hoop/wens naar Telstar, alemere City, Achilles, neen toch. En pas op, Stilburg heeft goede kans om te promoveren en wij???????
Te gek voor woorden, trainer is een passant, nou gauw dan maar. HtC even erbij halen of Ernie B. Dit gaat niet goed.
Wat een opstelling ook, puur spelen om niet te verliezen… Pffffffff
Waarom niet met meer voetballende intenties:
Ten Rouwelaar;
De Roover, Drost, Buijs, Vd weg (!)
Seuntjens (!), Kwakman, Matic;
Hooi, Poepon, Sarpong (!)
Vd Weg gewoon vertrouwen geven, gaat aanvallend veel meer van uit dan van Bodor.
Seuntjens is (ook weer aanvallend) klassen beter dan Swerts, al doet Swerts het al iets minder dramatisch dan in het begin.
Gilissen uitvechten met Kwakman en Adje Houdini met Sarpong. Perica vanaf bank vaste stand in voor Poepon, of er bij ten koste van middenvelder.
Ondanks mooie doelpunt gaat er veel te weinig uit van Verbeek.
Gudelj moet de jeugd meer vertrouwen geven; Vd Weg, Seuntjens en Hooi krijgen veel te weinig echt vertrouwen van Gudelj.
Fotorepo uit deventer online op www.F7Breda.nl.
Vind de toonzetting op deze site wel erg negatief. Tegen Heracles met geluk gewonnen, nu met pech verloren. Hoort bij voetbal, en al helemaal bij NAC. Ja, de laatste tijd zit het tegen en is de verdediging minder sterk dan eerder dit seizoen. In deze fase teveel op de aanval gokken kun je met dit elftal zonder goalgetter/killer niet. Zelfs NEC en PEC hebben een meer scorende clubtopscorer dan wij. Maar laten we realistisch zijn. Wij zijn een club die een van de laagste begrotingen heeft van de eredivisie en we staan inderdaad te laag maar NAC kan voetballen dat konden we afgelopen vrijdag zien. Helaas alleen de tweede helft. Ook ik ben ziek van deze week, we hadden al veilig moeten zijn maar het is niet anders. Vind het afzeiken van team en technische staf wel overdreven. Het is nu alweer nacompetitie, degradatie en juup league. Onzin. We halen nog punten maar ook als we onverhoopt 16e zouden worden (wat ik niet geloof) dan heb je het nog in eigen hand. De juup league is zwak, geen enkele club is top.
Vandaag interview met Rutjes, er moet meer spektakel komen, de man heeft een langetermijnvisie, ziet er goed uit.
Zaterdag klappen we erop!
Come on NAC!
Gudelj moeten we houden. Dit is de eerste trainer in al de jaren die optijd wisselt.
Niet dus.
Na zaterdag wil ik t niet eens meer weten denk ik
Drama drama drama
Een goal maken lukt nog niet.
Drama
@Chris: Gudelj stuurt de jeugd juist weg. Gommeren, Stuy, El Allouchi...nog bijna geen minuut gezien.
Maar tegen Twente te aanvallend gaan spelen is zelfmoord.
Zou me niet verbazen als Gudelj tegen Twente Gillissen er in gooit ten kosten van Kwakman....
Ik las iets over witte zakdoekjes...
Lijkt mij wel goed als Groningen uit verloren gaat en Twente thuis is ook een drama, om dan massaal met witte zakdoekjes te gaan zwaaien à la Barcelona.
Wees eerlijk, zo goed gaat het niet hoor, 7 wedstrijden al niet meer gewonnen, zeker 3 potten die gewoon gewonnen hadden moeten zijn.....
Laten we allema achter nac blijven staan! Vandaag waren we beter maar daar koop je niks van. Komende wedstrijden minimaal 4 punten pakken en het komt goed. Vandaag lag het ook zeker niet aan de supporters, laat dat de komende wedstrijden ook nie tzo zijn!!
NOAD!!
Het zit ook een beetje tegen he.
We zijn bijna veilig, dont worry,
tjah weer een 2e helft waar we veel beter zijn en aan het einde een goal tegen krijgen.....!@#$%^&*( om gek van te worden zeg maar
Achjee er zijn er hier weer een paar die met witte zakdoekjes willen zwaaien... wat is het nivo kwa reacties op de supporterssites tegenwoordig toch bedroevend zeg!
Twee rode kaarten voor Twente en met moeite gelijk tegen ADO dan moeten we als twaalfde man as zaterdag ons NAC helpen aan de overwinning, kunnen we daarna terecht een feestje bouwen!
En tuurlijk ik baalde ook gister na de wedstrijd. Maar het is niet dat er geen inzet was. Het voetbal was ook goed tot de 16. Enige verwijt dat je kan maken naar de trainer is dat hij niet bij het overwicht seuntjes of hadouir er in knalde, ipv een verdedigende middenvelder. Om zo meer te forceren.
Als supporter kun je nu meer 1 ding doen. Vol achter de club, team en trainer gaan staan en er zaterdag vol voor gaan! En als het even kan afreizen naar Groningen.
We zijn niet kansloos tenzij iedereen zich er bij neerlegt en/of zijn witte kansloze zakdoekje erbij pakt.
Come on NAC!
ik denk maar weet het niet zeker maar dat buijs geschorst is voor een wedstryd was dit niet zijn 4 kaart
nu missen we een echte spits jammer ik heb het in het begin van de competiete al gezegd nav speelt
tusssen plkaats 13 en plaats 16 jammer hopend op een gelijk spel tegen twente en winnen van rkc is plaats 15 of 14 nog mogelijk hup nac
Het wordt met de week slechter. Ik denk dat nu iedereen wel gaat in zien wat de kenners al eerder hebben geroepen en hebben gezien " gudelj is ongeschikt als hoofdtrainer "
Met deze groep op een 15e plaats met slap counter voetbal is echt om te janken.
Een ervaren trainer had met dit NAC, 100% in het linker rijtje geindigd.
Witte zakdoekjes inderdaad een goed idee.
Wat mij blijft verbazen is dat Gudelj met zeer slecht voetbal en matige resultaten mag zitten en als we eerlijk zijn ook behoorlijk zeker is dat hij volgend jaar hoofdcoach is. Een aantal jaren geleden hebben ze Brandts ontslagen, omdat ze 'NAC voetbal' wilde zien. Als er iets is wat ik nu niet zie is het wel voetbal waarmee wij supporters ons willen identificeren. Het is niet voor niets dat wij als supporters minder kabaal maken tijdens wedstrijden, er is ook niks om enthousiast van te worden.
Ik neem aan dat de positie van Gudelj na het einde van het seizoen toch beter bekeken gaat worden door heren directie dan dat er nu is gedaan.
Degene die naast mij populair met een zakdoekje gaat zwaaien krijgt een stomp voor zijn kop. Rot op naar 020
Er schuilt een soort angst syndroom in de ploeg. Voer voor pschygologen. En het wisselebeleid van Nebo heb ik nooit begrepen. Al die gelijke spelen thuis gaan ons nog opbreken zoals al eerder werd verteld. Zaterdag vooral die Tadic in de gaten houden, is in staat om heel de achterhoede op te "peuzelen". Hadouir in de ploeg, heeft spelinzicht, maar er zal wel weer (helaas) gekozen worden voor "tikkie terug"en zo.
Er opklappen is de enige remedie. En let maar op, de ploegen die onder ons staan gaan nog punten halen, kijk het prgramma er maar op naa. Thuis tegen RKC, ja, ja, zal niet meevallen. Wanneer we erin blijven dient er een nieuwe wind door de selectie te gaan waaien en wellicht een trainer die aanvallend voetbal propageert, zo verder gaan biedt geen perspectief. Nebo staat/stond en keek er naar, gaat geen passie van uit, jammer en waarom de jeugd geen kans geven. Dat is ook volgens de TD de toekomst, daar moet bij handhaving flink aan gewerkt worden. En waarom alleen in de tweede helft voetballen, onbegrijpelijk. die goal via het been van Drost kan gebeuren, maar waarom nu weer in de laatste minuten de puntjes weggeven, niet te vatten.
Hoop er het beste van maar zo verder gaan maakt het drama alleen maar erger. Soms heb ik ook het idee dat de spelers niet in Nebo geloven.
Volgens mij wint NAC van rkc hoor
Het is nu wel genoeg geweest, straks met Pasen, de angsthaas wisselen,
met deze trainer zal het nooit wat worden, ja de wisselbokaal, kampioen
wisselen,en nog verkeerd ook.
Een afkoopsom is goedkoper dan afdalen naar de anonimiteit, dit jaar zou
voor mij een jubileumjaar moeten zijn, ging voor het eerst naar de Beatrixstraat
in 1954, heb al vele trainers meegemaakt, maar deze zorgt ervoor dat het voor mij een
afscheidsjaar word. Dank je wel.
Het is steeds n herhaling van de week er voor , pech, we hadden dit of dat moeten doen, we waren beter, we hadden geen geluk, we hadden ze bijna op de knieën , als als als . Maar als telt niet , we staan steeds voor lul. En achteraf is het janken.
En tenslotte is die Gudelj weer eens nie ontevreden , waar haalt ie het steeds vandaan, wat un lapswans.
Een ding is zeker deze trainer staat volgend jaar nie meer voor de groep, dat is onmogelijk want zo blijft t niet goed gaan met da afwachtende kansloze voetbal.
En dan die wissels ??
Twente thuis is te pakken castan en bengston doen niet mee als we zaterdag ietsje meer geluk hebben dan wint NAC
Wat een gezeur hier. Voor het begin van de competitie was iedereen het erover eens dat het uitgangspunt was om vooral niet te degraderen. We staan nu nog steeds boven de streep en hebben alles in eigen hand. Rechtstreekse degradatie wordt het sowieso niet meer.
Voor alle mensen die hier nu zo zeiken, even 'management of expectations': ook volgend jaar moeten we blij zijn met niet degraderen / de 15e plaats en zullen we tegen dit soort verliespotjes aanlopen.
En dat heeft meer met de kwaliteit van de spelers te maken, dan met de kwaliteit van de trainer. Des te belangrijker dat wij als supporters de moed niet verliezen en achter het team blijven staan.
De supporters moeten week in week uit vol achter de ploeg gaan staan maar wanneer staan ze ns een keer vol achter ons ?
We krijgen alleen loze beloftes vooraf en flauwe excuses achteraf.
Wanneer doen ze erns echt iets.
Zaterdag voor de 3 punten gaan (die zijn noodzakelijk!). Deze keer geen tikkie terug voetbal voor een puntje. Daar hebben we niks aan met deze stand. Aanvallende opstelling en gaan met het publiek erachter! Ik ben dat tikkie terug voetbal meer dan BEU!
Zit niet zo te zeiken over onze trainer die doet prima werk. met deze spelers kun je ook niet veel beter he. op papier hebben roda en nec betere spelers maar bakken er nog minder van. zaterdag volle bak in een uitverkocht stadion achter onze club dat is wat wij moeten doen. en stop aub met zeiken op onze trainer die man levert buiten dat het niet aanvallend is prima werk.
Meen je da echt Sjef??? Kom op zeg.
F6 door gasten zoals jou is de sfeer fantastisch de laatste jaren ! Chapeau .
de wedstrijd tegen Rkc gaat cruciaal worden denk ik.
Tsja...
Zeker als we ook tegen twente geen punten pakken hebben we een vet probleem.
Gisteren onverdiend verloren, maar het is ook de slemiel die degradeert....
Er is te lang geroepen dat we al veilig waren.
Doemscenario zou zo maar kunnen. NAC moet het vege lijf redden in een zware nacompetitie en....... tilburg lacht zich kapot als kampioen en kersverse eredivisie club.
Van de andere kant, er is nog een gat van 4 punten en we krijgen rkc thuis. Dus alles in eigen hand en zelfs plaats 9 is nog mogelijk.
bij van der gun valt de bal per ongeluk voor zijn voeten, en drost kon er gisteren ook geen reet aan doen! kortom pure pech. niet gaan zeiken over de trainer nu want dat is lachwekkend, we hebben nu eenmaal ook een matige selectie. laten we stoppen met zeiken en zaterdag er het beste van proberen te maken. een keer winnen van fc twente, is ook al dertig jaar geleden......,zou alle commotie doen verstommen. come on nac!
Jullie maken je druk om niks.Niet zo paniekerig aub.Ga er zelf van uit dat Nac nog minimaal 6 of 7 punten zal behalen.waarvoor zou je niet winnen van Twente thuis? is geen wonder ploeg hoor.Rkc krijgt een pak slaag bij Feyenoord,en later bij Nac.Dus de onderste 3 zijn en blijven,Nec,Rkc en Roda.Je staat trouwens maar 5 punten achter plek 8,Groningen dus.Met een klein beetje fantasie kan het best nog een leuk slot worden voor Nac.
Ongelofelijk dat dit kan gebeuren. Zoals hierboven al genoemd, 11 dik betaalde spelers op het veld en nog een paar op de bank. Enkele dagen geleden liep ik met een, niet voetbalgekke collega, langs het stadion. Hij vroeg of er een conferentie aan de gang was in het stadion, "er staan nl zoveel dikke wagens voor de deur''. Nadat ik hem uitgegeld had dat dit de wagens waren van de spelers viel hij om van het lachen. Hij vroeg serieus wat voor bedrijf een BVO wel niet is als je onder bijna al je concurrentie staat en je nog steeds zo rijkelijk beloond wordt. Ik kreeg het hem eigenlijk ook niet uitgelegd met droge ogen....
Haha precies cor taxi, zo moeten we t zien;)
Zo is dat Oude Kern
@svt076.Dit scenario gaat gewoon gebeuren.En dit zeg ik die geboren is op vrijdag de dertiende.haha.Komt goed.
Dag Chrisje, vanmorgen was ik nog een dame bij mijn weten hoor, vrouwen kunnen ook weleens reageren hoor. Was zeker nog niet bij je opgekomen in je machowereldje ?
Maar ik ben erg blij dat jij altijd heel erg positief bent.
Ja Nachoreca het is altijd pech zou ut nou nooit een gebrek aan concentratie en motivatie zijn ?
He Cor toeval bestaat niet ? Mijn zoon is ook op friday the 13 th ...
Een goed ventje.....
Maar heeft zijn nukken...
Geboren
En wat ook nog eens heel belangrijk is.Het doelsaldo van Nac is veel beter dan van al die andere ploegen in de onderste regionen.
Ik ook Chrisje.haha
@TdeW
Die dikke wagens zijn niet van de spelers, of ben je met je collega langs de Rustenburgstraat gelopen?
Als Gudelj geen NAC man was geweest, dan had iedereen zijn vertrekt geëist.
De tijd van de hand boven het hoofd houden vriendjes politiek moet eens afgelopen zijn.
Iedereen ziet dat Gudelj geen goede trainer is voor NAC1. Misschien Karelse eens polsen, die deed het zo slecht nog niet.
Volle bak achter ons NAC!
Wij zijn geen ajax of psv, voor voetbal ga je daar maar kijken. Het enige wat voor de laatste 4 wedstrijden geldt is onze onvoorwaardelijke steun! Dus steek die zakdoekjes in je reet en gooi er wat pepers bij, vol gas.
Ben nou eens trots op je club en laat die trots merken.
COME ON NAC
Inderdaad achter je ploeg gaan staan. In voor en tegen spoed.Met de beperkte financiële middelen van Nac gaat het echt zo slecht nog niet! wees blij dat je voor Nac bent.Je zou maar de pech hebben dat je supporter van Vitesse bent.Je ziet wat er kan gebeuren als je de club verkoopt.Die gaan helemaal naar de afgrond.
Ik dacht echt de laatste weken met Swerts, de laatste weken de sleutel gevonden was en dat we ons niet meer zo door een tegenstander in de lure lieten leggen, maar helaas !
Onder deze trainer blijft het gewoon NAC onwaardig, gisteren bij drie punten veilig geweest en had je verder met contracten kunnen onderhandelen, nu wordt het weer wachte en van uitstel komt afstel !!!
NIET TE GELOVEN, onder deze trainer NAC BLAFT WEL BIJTIJDS, MAAR BIJT NAUWELIJKS !!!
Nogmaals Gudelj komt er zaterdag niet mee weg wederom voor 1 puntje te gaan. We hebben een 3 punter nodig om uit de gevarenzone te raken. Overwinning is al 8 wedstrijden geleden. Dus we eisen een aanvallend ingesteld NAC, maar daarop de opstelling aan aangepast!
Ik ga hier werkelijk stuk van het lachen. Elke keer als de "Gudelj moet weg" bandwagon opgang komt, is er weer een sul bij die Karelse weer terug wilt. Veel slechter als onder Karel, heb ik het alleen gezien toen we bijna stijf onderaan in de eerste divisie stonden... Karel moet ergens keeperstrainer worden. Want als hij echt zo goed was als hoofdcoach, had hij nu niet meer in de WW gezeten.
Het is de omgekeerde wereld de laatste tijd. In het begin speelden we als een krant en haalden we punten door goed te verdedigen en doelpunten te maken uit ingedraaide vrije trappen en corners.
Nu spelen we best aardig, krijgen we geen corner of vrije trap meer goed voor de goal en elke corners tegen is een doelpunt of grote kans.
Ach Scheppioni,het zat gisteren ook weer niet echt mee.En dat vlak voor tijd is natuurlijk extra zuur.Zou toch de opstelling van de laatste weken vasthouden, die laatste 4 wedstrijden.Swerts herpakt zich zaterdag wel! En eigenlijk dacht ik ook dat go ahead murw gebeukt was na afgelopen zondag.Zaterdag dan maar 1 minuut voor tijd winnen van twente ;)
Het is wederom het loon van de angst!!!, als je altijd zo berekend speelt en niet de intentie hebt om te voetballen gebeuren er zulke dingen als gisteravond, eigen schuld.
Als we zaterdag weer zo spelen gaan we weer de teil in. NAC in heel mijn leven nog nooit een seizoen zó negatief zien spelen, héél er dit!!!, Voetbal speel je in principe om te winnen.
Zaterdag blijven de 3 punten in Breda! Mark my words!
Iedereen roept constant om andere opstellingen/spelers maar die zijn allemaal al langs geweest. Feit is gewoon dat NAC niet meer kwaliteit in huis heeft en als het dan tegenzit dan verlies je. Daar kunnen tig trainers zich op stukbijten. Die selectie is gewoon niet in balans. Zie roda en nec. Nieuwe trainer 0,0 effect. Gewoon zwakke ploegen.
Zaterdag ben ik bij Nac.Ik wil live mee maken dat Nac 3 punten pakt van Twente.Dan helpen jullie misschien onbewust ook mij als.K....Rotterdammer.En zondag helpen de k...Rotterdammers (ook daar ben ik bij) Nac weer met Rkc een flink pak slaag naar huis te sturen.Ik voor zie een prachtig weekend;)
@F6
Even wat minder concentratie heeft ook te maken met kwaliteit. En dat ligt toch echt aan de kwaliteit van de spelers en niet bij trainer. Wat kan Gudelj er aan doen dat de bal goed valt voor V.d. Gun en Drost zijn been uitsteekt? Gudelj moet het doen met de spelers die hij aangeleverd krijgt en dat doet hij in mijn ogen prima.
De spelers die niet via makelaars aan Van As zijn aangeboden, maar via zijn eigen netwerk (en dat van Pusic) naar NAC zijn gekomen (Perica, Matic en Adje Houdini) voegen echt wel wat toe. Dus hij heeft er echt wel kijk op.
@geel zwart
Gezien het verschil in kwaliteit moet je juist niet te aanvallend gaan spelen, dan worden we zo weggecounterd.Dan kan je maar beter wat compacter en behoudender gaan spelen. Aanvallend voetbal met deze spelers is zelfmoord.
En ja: Gudelj heeft een voorkeur om vanuit een hechte, wat meer verdedigende organisatie te willen voetballen. En als je het daar niet mee eens bent, moet je dat niet Gudelj kwalijk nemen, maar de TD (Van As) die hem heeft aangesteld, want dat Gudelj zo wil spelen was al bekend toen ze hem aanstelden. En dan nog maak ik Van As daarin geen verwijt, want gezien de situatie waarin NAC zit was het aanstellen van een trainer die punten haalt belangrijker dan het aanstellen van een trainer die mooi aanvallend, maar risicovoller voetbal wil spelen.
Ik geloof er helemaal niets van dat andere, voor NAC betaalbare, trainers meer punten gehaald zouden hebben. Ik waag het zelfs te betwijfelen of trainers als Van Gaal, Mourinho of Guardiola meer punten gehaald zouden hebben. Waarschijnlijk zou Mourinho woedend zijn weggelopen van het trainingsveld omdat bepaalde spelers simpele balaannames en oefeningen in de passing niet perfect kunnen uitvoeren.
Ik klaag niet. Ik heb vaak een strijdend NAC gezien en een publiek dat erachter gaat staan als het nodig is.
Wij zijn NAC en proud of it!
Heb even getracht om een paar weekjes wat stoom af te blazen, wat afstand te nemen en te relativeren maar in plaats van stoom afblazen komt de stoom nu helaas weer uit mijn oren moet ik eerlijk toegeven.
Daarbij heb ik ook niet kunnen ontdekken dat het niveau omhoog of omlaag is gegaan en dat er nog steeds tegenstellingen zijn en dat de overigens zeer TERECHTE kritiek nog steeds de overhand voert.
@ Scheppioni je haalt het precies aan, het is voor Rutjes totaal niet te doen om nu al zaken te doen omdat er nog geen enkele zekerheid is over de toekomst van NAC. Met de week begint hij steeds verder in de min. Graeme was er vanuit gegaan dat hij na de wedstrijd tegen Utrecht een klap er op kon geven , helaas niets was minder waar en tot overmaat van ramp heeft de wedstrijd van gisteren het alleen nog maar moeilijker gemaakt.
Dit is voor een TD niet te doen en het wordt een hell of a job mochten we er in blijven om iets neer te zetten waar we mee voor de dag kunnen komen.
Degraderen betekent een drama in het kwadraat, daar was ook de laatste weken intern totaal niet vanuit gegaan verre van, maar nu valt een en en ander koud op het dak en staat men voor een heel andere situatie.
Voor Gudelj is het één minuut voor twaalf, geen gunstig resultaat tegen Twente en hij is gezien men wil het niet op de laatste wedstrijden aan laten komen, in de komende twee wedstrijden MOET resultaat geboekt worden.
Dat je zo vaak in de laatste minuten alles weg geeft is geen kwestie meer van pech, dat is een structureel gebrek aan inzet , concentratie en motivatie . Daarom zal dit er in een paar weken niet één twee drie er uit gaan dit zit diep geworteld in het team en dan komt het inderdaad op geluk aan zoals tegen Heracles.
Met Gudelj zal ook komend jaar het voetbal er niet op vooruit gaan, je mist bij hem gedrevenheid en hij straalt gelatenheid uit. Dat weet ook Rutjes geloof me maar !
Deze trainer berust te veel en te vaak, en dat doet je uiteindelijk de das om, hij heeft ook niet het tactische vermogen om met wat ingrepen een wedstrijd te doen keren.
Een strijdend NAC moet er 95 minuten voor gaan en niet afhaken ergens rond de 85e minuut, de tegenstanders weten nu ook dat de concentratie er niet meer is en geven nog eens extra gas.
Die tweede goal van gisteren is een typisch voorbeeld van elkaar niet coachen, in mijn tijd riepen er 8 man in koor LOS OF KEEPER, nu zie je wat het uiteindelijke resultaat is.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dit echt niet meer had verwacht, na Ajax waande ik me al veilig, het blijft onvoorstelbaar dat ze het al 7 wedstrijden zo laten lopen.
En als de trainer dan nog zegt dat hij " niet ontevreden" is dan wordt ik helemaal stapel gek, dan begrijp je er dus helemaal niks van, daar zou in het normale zakenleven ontslag op staande voet op staan !
@NaCCer
Volgens de statistieken van de eerste seizoenshelft scoorde NAC juist meer dan gemiddeld in de laatste 15 minuten en was Gudelj de trainer met de meeste 'gouden' wissels. Met onze spelersbegroting horen we te spelen voor plaats 12 tot 17 en dat doen we nu ook. Er zijn nog vier wedstrijden te gaan en we staan nog steeds vier punten (en op doelsaldo eigenlijk vijf) voor op plaats 16. Dus ja, enorm balen dat we nog niet veilig zijn, maar je moet ook niet erger maken dan het is.
Nog even en zoals voorspeld nadert de NACompetitie
Als we gevrijwaard blijven van die NACompetitie ligt dat niet aan ons maar aan de anderen die elkaar afmaken. Wij zijn te laf/ te afwachtend geweest.
MENSEN MENSEN WAAR ZIJN WE MEE BEZIG?!?!
witte zakdoekjes kom op man, tis dat hij er echt veel aan kan doen als ze de kansen niet zelf afmaken! om dan in de laatste minuten het weg te geven ja hoor daar kan hij echt iets aan doen dat drost die bal zo raakt kom op man doe allemaal is niet zo zielig met die witte zakdoekjes das echt TRIEST!!
winnen we van twente staan we 7 punten los van rkc en weer op een 10e plek, nu we 2 wedstrijden achtereen punten laten liggen klaagt iedereen over de trainer, ook niet juigen als nac de winnende scoort in de leste minuut dan he, dan moet je echt een man zijn en met je zakdoekje blijven zwaaien kijken hoe voor lul je staat!
nee de trainer kan er echt aan doen dat je tegen utrecht het 2x weggeeft in 5 minuten en dan je het tegen go ahead weggeeft in de laatste 5 minuten(terwijl zowel utrecht als go ahead in de 2e helft niks hebben gecreeerd!!!!
waarom hoor ik niemand dat de corner niet eens een corner was maar een vrije trap voor nac(uit die corner valt uiteindelijk de 2-1)hooi werd namelijk bijna met 2 armen buiten het veld gegooit!!
ik zie liever dat ze but spelen en winnen maar nu zit het even tegen klaar!!!!
zo dat is gezegd
matic had zijn dag niet, 3/4 schote naast in de 2e helft
poepon vond elke keer de keeper
hooi keer op keer tegenstander voorbij
2e helft falkenburg niet gezien
2e helft ook antonia niet meer gezien dan alleen maar op de grond liggend
hupnac!!
stel er komt een andere trainer nu voor de groep wordt het net zo'n verhaal als bij roda ben ik bang!!
mits iemand een paar mil over heeft voor een goeie trainer?!
@ Oosterhout 3 inderdaad het heeft totaal geen nut om NU een andere trainer weg te zetten , dat zou nog eerder averechts kunnen werken, maar voor volgend seizoen moet men zich toch een en ander af gaan vragen. Zo kan het niet verder.
Ik zeg het al een tijdje dat het draagvlak van Gudelj binnen NAC niet groot meer is, de komende 4 wedstrijden zullen dus bepalend zijn voor hem . ( en jammer genoeg ook voor ons )
Wie vandaag De Stem heeft gelezen en door kan denken weet dat Gudelj niet in dit plaatje past, men wil vooruit men wil stappen maken.
En geloof me waar JW aan begint dat lukt hem 9 van de 10 X ook , en ik vrees voor Gudelj dat hij een obstakel op de weg is.
Wat gebeurt er met die ambitieuze plannen als we het onverhoopt niet zouden redden ?
Gudelj is overigens een prima veldtrainer, maar hij straalt helemaal geen bevlogenheid uit en komt in coaching en tactisch vermogen veel tekort, daarbij is hij niet sociaal vaardig genoeg, dat is de aard van het beestje en daar zal niet veel verandering in komen denk ik.
klopt helemaal maar wat onze td wil kan niet zonder een paar euries, en das nou net als je in categorie 1 zit nou net wat we niet hebben en dus einde verhaal!
doelstelling niet degraderen houden we ons nog steeds aan
4 punten van nummer 16 en 4 punten van nummer 8 dus wie iets zegt....
dus win je 1 wedstrijd ben je ineens zeker en kijk je omhoog richting plee offs europees... dan staan sommige daar met nog steeds hun witte zakdoekjes!!!!!