Wij gaan niet opzij

Goede sponsordeal NAC en Hornbach

Hans van der Ende (Senior Account Manager bij NAC) meldt op Twitters dat NAC een goede deal heeft met Hornbach: het jingletje bij de scores op andere velden verdwijnt! Hiepordepiepor... hoeraaaaaa! Het bedrijf krijgt daar tegenover TV boarding reclame. Vinden wij een beter plan. Van der Ende besluit zijn tweet met #standbeeldjustin, dus dan weten we gelijk wie we moeten bedanken. Goed gedaan heren.

Vorig bericht
Ciftci vindt in Schotland plezier terug 39 reacties
Volgend bericht
'NAC ziet ook in Duits versterking' 56 reacties
Advertentie
31 Reacties
0   0  
Nacbredahb

Dit betekend dat #standbeeldjustin trending moet worden op Twitter? Maar NAC is goed bezig!!

0   0  
nacman

goed bezig justin nu nog een super grootte sponser die heel veel geld over heeft om zijn naam op het stadion te krijgen

0   0  
lee

Ligt het aan mij of is dat jingletje al lang geleden verdwenen? Kan me het namelijk niet meer herinneren en doorgaans erger ik me groen en geel aan zulke dingen.

0   0  
Eljé

Ik geloof dat ik max twee thuiswedstrijden gemist heb de afgelopen twee jaar, maar heb die jingle eerlijk gezegd nooit gehoord.
Had me er vooraf nog wel zo aan geërgerd..

0   0  
Seno

Ik denk dat we niet moeten klagen en als ze zo doorgaan met sponsoren te upgraden en dan nog een paar goede aan te trekken. Zal het wel snor zitten volgend seizoen. Dan even nog paar jaar op de centen letten en meer een duurzame proces aangaan met een normale groei (Met een paar uitschieters er tussen) En wat meer investeren in de jeugd (in plaats dure broodvoetballers). Dan zullen de meesten NAC supporters weer een lange neus kunnen trekken naar de rest van voetbal NL. (Goedbezig Justin en CO)

0   0  
Vakkie G achter het doel

Alle sponsors zijn meer dan welkom maar deze beste man zet ook op twitter wanneer hij 2 stoelen a 1.250 EUR verkoopt. En guess what? Dan staat er ook bij dat het een goede deal is!

0   0  
witlof

Mooi iedere sponsor is er 1

0   0  
Da Pope

Ik heb geen inzicht in wat Goetzee & co daadwerkelijk voor elkaar krijgen, maar ze creëren wel een positieve sfeer en dat is al heel wat waard. Omdat voetbalsponsoring ook emotie is, vind ik de communicatie over de successen echt een goede ontwikkeling. #keepthevibealive was het geloof ik :)

0   0  
Tomba

Vakkie G achter het doel, wat is nu je punt ?

0   0  
Voske

@ Vakkie G achter het doel

Voor sommige mensen is het ook nooit goed... Juich je wel bij een NAC-goal daar achter het doel? Of alleen als er met een omhaal wordt gescoord?

0   0  
Vakkie G achter het doel

@Voske / Tomba Goed lezen! Alle sponsors zijn meer dan welkom begin ik mee... dus ja ook ik ben blij dat Hornbach sponsor blijft. Of het vermeldingswaardig is voor op BSR kun je niet afleiden van de tweet... omdat > lees mijn eerdere reactie!

0   0  
Vakkie G achter het doel

MOcht het echt een goede deal zijn, dan CHAPEAU!!!!

0   0  
Boer FM-elep

@Lee

Dat komt dat NAC niet zoveel scoort.

0   0  
JeMo

@Vakkie G - En dat is marketing. Door alles op de site te zetten voelen de sponsoren zich gewaardeerd en andere zien dat er een positieve vibe ontstaat waar ze bij willen horen. Dus win, win. Als wij er dan ook positief over zijn, kan het zomaar zijn dat die twee stoelen een skybox worden volgend jaar. Dus hornbach Top en Justin Well done

0   0  
ome cor

@Vakkie G achter het doel
Al zet ie elke 50 euro die hij binnen haalt op twitter... lekker laten gaan joh.
Zo lang er veel op twitter staat zal het wel goed gaan hè ?

:-)

0   0  
NaCCer

@ vakkie G achter het doel, gezien hoeveel " stoeltjes " van € 1250,00 er nog leeg staan gezien vanuit jouw positie op vak G achter het doel ?
Het geeft in ieder geval aan dat Hans v d Ende ook blij is met die " stoeltjes" dat is weleens anders geweest bij NAC.
En waarom zou hij dat niet uit mogen leggen als een goede deal ?
Hij mag van mij bluffen zoveel als hij wilt, hij klopt zich graag op de borst maar zolang het in het belang van NAC is heb ik er totaal geen moeite mee.

0   0  
Pim

Altijd leuk dat ze melden dat er een nieuwe sponsor is.
Maar het gros weet natuurlijk niet welke sponsors er allemaal afhaken....
Dus de loftrompet gaat niet helemaal op.

0   0  
AlsWeGaan

Aai Jaai Jippie Jippie Hee, gaat het echt missen.

0   0  
Realisme

Mooi maar het is een bestaande sponsor die blijft. Ook goed maar ik mag hopen dat niet iedere sponsor die blijft op Twitter komt. Dan moeten er nog heel veel verlengen namelijk :-)

0   0  
Hugo

Transparant heet dat. Hup NAC

0   0  
Nima C

Ik snap dat de Bsiderats er melding van maakt. Het is tenslotte komkommertijd in de voetballerij maar als het echt z'n goede deal is, was er wel een persbericht vanuit NAC uitgegaan. En Hans vd Ende zet inderdaad iedere scheet op twitter!

@JeMo Marketing werkt alleen als het geloofwaardig is!

0   0  
Nima C

@Hugo Transparant zou zijn als ook sponsors die afvallen gemeld worden!

0   0  
Korneev

En we zeiken weer lekker verder! Er wordt tenminste hard aan de weg getimmerd (als je de twitter accounts een beetje volg) en ze proberen een positieve vibe rondom NAC te creëren, iets waar menig reaguurder een voorbeeld aan kan nemen!!

0   0  
Henk Tank

Voor iederee die de jingle nooit gehoord hebben, Hans anders gehoorapparaat.

0   0  
can

Nima C
Alles sponsoren worden toch in jaardids vermeld.
Vergelijk met die van vorig jaar.

Hornbach is geen kleintje.

0   0  
oosterhout3

achja kleintje of niet we maken ondertussen meer hier druk om dan spelers te halen en dus is het resultaat bereikt!!

er is toch een veel betere verandring geen ajajajakkiejakkie dee ofzo, elke keer als net de sfeer op gang kwam afgelopen jaar kwam dat irritant deuntje weer voorbij en dus is het ZEKER een verbetering en voor mensen die dat ding nog niet gehoord hebben, koop eens een gehoorapparaat of een keer een kaartje voor de wedstrijd!!

achja ben eerder benieuwd of de andere grote nog meer gaat doen(jumbo loopt ook af he mensen!!)

we zullen het wel horen van justin denk ik HUPNAC!!!!

0   0  
Hugo

@Nima C. Dat klopt. Laat ik het dan 'positieve transparantie' noemen. 'Negatieve transparantie' zal geen sponoren aantrekken. HUP NAC

0   0  
Badeend

Bovenin de B-side was dat deuntje sowieso nooit te horen, dus ook ik heb er veel minder 'last' van gehad dan ik van tevoren dacht.

Wat ik me meer afvraag, is waarom JG dit moet doen, en niet de commerciële afdeling (waar wellicht HvdE toe behoort). Maar goed, zo vraag ik me wel vaker dingen af over een BVO. Wat doet een TD bijvoorbeeld allemaal? Spelers halen, houdt het daarmee op? Die indruk krijg ik nogal eens als ik dit soort sites bezoek.

0   0  
Wanny

Justin Goetzee is dan wel Algemeen Directeur, zijn focus ligt voor een groot deel op commercie. Ik schat zo in dat hij de grote sponsors voor zijn rekening neemt en de rest van het commerciele team de wat kleinere.

Wat betreft Hans van der Ende. Hier werd altijd geklaagd dat er vanuit NAC nooit aandacht was voor kleinere sponsors. Nu is er iemand die ze wel aandacht geeft en zelfs nog wat extra exposure via Twitter, wordt er nog geklaagd.

0   0  
Partypinguin

Hans, mooie vent.

0   0  
Yellow Army

Filmpje gemaakt::

https://www.youtube.com/watch?v=b0PwA3t5sFA

Laad alle berichten na dit bericht in