Jasper Saeijs verruilt NAC voor Team Jumbo-Visma
Jasper Saeijs, die de afgelopen drie jaar als Manager Marketing en Communicatie voor NAC werkte, verlaat de club per 1 juli voor Team Jumbo-Visma. Saeijs gaat bij de schaats- en wielerploeg aan de slag als Manager Marketing.
Saeijs werkte sinds juli 2016 voor NAC. De perschef kwam destijds over van ADO Den Haag en volgde bij NAC de vertrokken Perry Hendriks op. Na drie jaar komt er nu een einde aan zijn dienstverband. Saeijs heeft als Manager Marketing bij Team Jumbo-Visma een nieuwe uitdaging gevonden. Het vertrek van Saeijs wordt intern opgevangen. Zijn taken worden overgenomen door Beau Lemmens, die de communicatie voor haar rekening gaat nemen, en Matthias van Wettum, die alles met betrekking tot marketing en content onder zijn hoede krijgt. Saeijs ziet uit naar zijn nieuwe functie: "Alhoewel het geen gemakkelijke beslissing was het warme nest van NAC te verlaten, is het voor mij een prachtige kans om in mijn nieuwe rol het marketingvak letterlijk en figuurlijk eens in een andere tak van sport uit te oefenen." Wij willen Jasper via deze weg danken voor de fijne samenwerking in de afgelopen jaren en wensen hem heel veel succes met zijn nieuwe job.Bron: B-Side Rats, NAC
Plaats reactie
Achter vaandelvluchter Goetzee aanrennen. Wat een leven heb je dan.
Zonde, echt een man met vakkennis. Vooral operatie eredivisie vond ik een geweldig concept en droeg veel bij aan de beleving van promotie/degradatie. Het ga je goed Jasper.
Ben van Bilzen volgt hem op.
@vanflieger is de azijn al uitverkocht?
Het houdt niet op, niet vanzelf....
Naar verluid vertrekt ook Joost Gielen naar Jumbo Visma.
Voetbal is natuurlijk het hoofdbebedrijf, maar NAC is in vergelijking met veel andere eredivisie clubs echt veel verder op het gebied aan marketing en communicatie. Hopelijk blijft dit behouden ondanks het vertrek van Jasper.
fliegertje die zich afvraagt wat voor leven iemand heeft, dat is dan wel weer humor.
Mja, NAC moet bezuinigen, zo slecht komt dit niet uit.
Beetje kort door de bocht, maar: de Core Business is voetbal, als dat goed is, komt de rest ook wel goed.
Zelfs professor Leeflang, hoofddocent kwantitatieve marketingmodellen, vond marketing geen vak. Een beetje common sense en logisch nadenken worden tegenwoordig al gecelebreerd als ware iets zoals marketing al een vak. Gekte natuurlijk.
Mooi. Nu Leon en Gielen nog en er waait weer eens een frisse wind bij Nac
@Geeltje,
Ik vind dat NAC juist kansen laat liggen.
Het assortiment in de fanshop vind ik zelf behoorlijk ondermaats. Met name voor supporters in de categorie 18-30 is er niet veel wat er een beetje fris en van deze tijd uitziet.
NAC heeft op Fox Sports ook geen tv kanaal zover ik weet, of ik zie het simpelweg nooit voorbijkomen. Dat is toch ook wel een gemiste kans in mijn ogen. Een beetje respectabele club kan dit zichzelf veroorloven en dit komt ook ten goede aan de branding van de club.
Qua contentproductie (tekst, beeld en geluid) vind ik het over het algemeen wel tof wat ze produceren, maar is de kwaliteit in met name beeld af en toe nog ondermaats. Net als zo’n promo voor volgend seizoen die laatst verscheen. Er zijn zoveel mooie beelden uit te kiezen van NAC, de supporters en de stad Breda. Waarom zou je dan een simpele golfkar en de grasmat laten zien? Dan heb je mijn inziens ook niet een duidelijk doel voor ogen.
Begrijp me niet verkeerd, er wordt zeker goed werk verricht, maar ik ben niet van mening dat NAC hier écht ver in is. Ook niet in verhouding tot clubs als AZ, FC Twente, FC Utrecht of de top 3.
Besparen we weer wat personeelskosten uit
Mooi, dan is Jumbo-Visma de nieuwe hoofdsponsor neem ik aan
Meestal staat in de arbeidsvoorwaarden dat je geen personeel van je oude werkgever mag benaderen en aannemen ook al reageert iemand zelf. Nog maar een ereronde voor Goezee.
Onze AD, die het laatst nog had dat er niemand van het kantoorpersoneel eruit moest omdat het al zo was afgeslankt, maakt slim extra spelersbudget vrij. Of vangt daarmee een weggevallen sponsor op. Goed hoor.
Volgens mij weet Eisenga nu al dat hij zijn commerciële doelstellingen voor het komende seizoen nooit gaat halen. Maar zo lang Gielen en van Aalst daar nog wel in geloven is er niks aan de hand.
Ipv de selectie te vernieuwen loopt de ene na de andere van het kantoorpersoneel gratis de deur uit...
Wanneer krijgen we het goede nieuws over El All, Koch, Kali, Kasteneer, Rosheuvel, Damen, Mashart, Calimero (Carolina), Van Anholt, Leigh, Gersbach, Reuvers...?
We hebben 0,0 waarde en potentie op het veld staan en dat beste mensen, is jammer.
potentie = potentieel
@Den hoge, qua fanshop denk ik dat er al een hele stap gemaakt is om die terug naar nac te halen en een upgrade te geven. Verder denk ik aan:
De sociale, ook snel in reactie, goede Posts.
De docu’s op fox, dat is veel relevantere context dan een nac tv.
Alles rondom ticketing, Incl secundaire ticketing, met hulp van cm
De bel acties rondom scc verkoop, Incl Manu garcia aan de telefoon
Sowieso de goede campagnes, steeds de juiste snaar ondanks de moeilijke sportieve resultaten (afgezien van het promotiejaar)
Eerste skybox staantribune, sws alle skyboxen gevuld.
Actieve business en jong businessclub
Allemaal goed spul, waarbij weggebleven blijft van Amerikaanse commercie maar de identiteit van nac wordt gerespecteerd.
Resultaat: steeds een vol stadion.
Natuurlijk prima dat jij het anders ziet, maar ik vind ze wel verder dan de rest.
Tenzij je het gemis van een echt grote sponsor aan de marketing afdeling toeschrijft.
Niet erg. Heeft het niet slecht gedaan, maar zo bijzonder was het allemaal ook weer niet.
Het is sowieso van de zotte dat er geen NAC’er op deze plek zit. Zeker op deze positie mag je best wat Bredaas bloed plaatsen. Dit zijn juist functies waar je je cultuur kunt bewaken zodra je veel passanten hebt rondlopen zoals spelers.
Iedere club snapt dat, alleen bij NAC waren het de afgelopen jaren vriendjes van de directie.
Houdoe
Ik ben het er wel mee eens dat de keuze in de fanshop wel heel erg beperkt is.
Je ziet dat andere partijen dat ook wel doorhebben en een graantje meepikken met aan NAC gerelateerde kleding.
Laat daar maar eens een markering deskundige naar kijken want daar is zeker veel meer uit te halen.
één ding is zeker, met de dochter van Lemmens weten we in ieder geval zeker dat er 1 rondloopt die weet wat NOAD is. Succes Beau.
Mooi. Marketingmanagers zijn echt de grootste grap uit de huidige kantoor werkomgeving. Een marketingplan laat je opzetten door externe experts. Uitrollen, klaar. Daar is intern helemaal niemand meer voor nodig. Ook niet voor het beheer. Totale nonsens.
Voor de kosten hoeft NAC het overigens niet te doen. Het is namelijk alleen de titel die wat interessant klinkt. De gemiddelde marketingmanager verdient nog geen 50k per jaar.
Deze gast is natuurlijk benaderd door die wispelturige pseudo held waarvan sommige nog een standbeeld wenste. Opgeruimd staat netjes. Nu nog een paar van die sportpsychologen de deur uit en het begint ergens op te lijken.
Goetzee is altijd al een achterbakse gladde marionet geweest. Blijkbaar kan hij nog natrappen ook. Hypocriete eikel
Ben van Bilzen is de enige bij NAC met een NAC HART
Nick Olli’s 23 jarige keeper van az word nieuwe nac keeper
Hoe origineel...
Na ja, succes Jasper en maak er wat van!
Ik zit op heel ander nieuws te wachten vanavond maar goed.
Gemiddelde club op het vierde niveau in Engeland heeft meer aanbod in de fanshop dan NAC.
Op het gebied van marketing en communicatie kan de club echt nog flinke stappen maken.
Gielen gaat op de markt staan op zaterdag samen met fliegertje vormt hij het duo jut en jul als samen maar goed lult.
Gratis vermaak op de zaterdag markt tomaten te halen bij de groenteboer leren bij de eieren boer voor de gratis volksvermaak niet gegooid is altijd mis
Ik denk nog steeds dat Eric M ook die kant op gaat.
Beste marketing stunt vond ik nog die van die kleine technische beweeglijke tweede spits die zou komen. Was toch een mooi zoethoudertje voor ons. ?
Fan uit Zevenbergen klopt inderdaad. Twee periodes uitgeroepen tot beste keeper KKD en daarna een blessure.
Naar verluidt gaat ook Van Leer naar Jumbo -Visma, hij zei; "keepen daar kan ik geen ruk van, maar bananen verkopen gaat wel lukken". Grappig trouwens het commentaar van Saeijs, "het warme nest NAC verlaten", zijn kantoor was dan waarschijnlijk in het ketelhok!
RvC stapt op, in navolging van deze man...
@flieger, je gaat dronken worden vanavond. Heel dronken. Plop, plop, plopperdeplop. Proost!!
Flieger komt ook nog eens klaar 10Diego!
Fap fap fap fapperdefap!
@besco, ik dacht laat ik cryptisch blijven.
Ben het gruwelijk met los pollos eens. Heb dagelijks met die figuren van doen. Kampioen ingewikkeld kijken heel de week en praktisch geen klote uitvoeren. Deze topper heb vaak gezien rondom kantoor...wat een arrogante knuppel... bah bah.. lekker naar onze lachende held Justin... houdoe en bedankt.
De RVC die opstapt !?
Iemand meer info aub !??
Dat zou werelds zijn namelijk !
Zie volgende topic
Breda Loyal, Blancootje meldt het nu ook op site. Staat meer bij. Top avond. Verder moet je maar een gek vinden die met deze aandeelhouders in een RvC wil zitten. We gaan de goede kant op.
@10Diego
thx maat
Nac warm nest? zelfde zei hij ook toen hij FC Den Haag verliet(o ja Goetzee heeft daar ook gewerkt)
"Vind zo erg dat ik FC Den Haag ga verlaten" Beugelsdijk toen:" Jaspeeeeerrr rustuggghhhh"
"Justin, ja Jasper". "Die Roglic heeft hij een rekening bij de GIRO of RABO?"
Just:"Ik vertel je dat na de rustdag wel" Jasper:" Jumbo is toch wel een warm bad he?""
Waarom altijd die dooddoener van een nieuwe 'uitdaging' gevonden hebben bij een nieuwe werkgever. Mag ik even overgeven?
Krijgt daar waarschijnlijk meer geld, vriend Justin zit er al en die wielerwereld heeft toch een heel andere dynamiek. Je bent daar veel minder de kop van jut. Waar in de voetballerij iedere week eigenlijk gewonnen moet worden is daarvan bij het wielrennen geen sprake. Je kunt nu eenmaal nooit alle klassiekers of rondes winnen. Als de kopman een paar keer niet wint wordt ook niet om het aftreden van wat beleidsbepalers geroepen! Heerlijk rustig opereren vanuit de luwte en anonimiteit dus. Maar uitdagend? Denk het niet.
één ding is zeker, met de dochter van Lemmens weten we in ieder geval zeker dat er 1 rondloopt die weet wat NOAD is. Succes Beau.