Komst De Roover rond
NAC heeft de komst van Sepp de Roover afgerond, zo weet VI. De verdediger wordt, zoals verwacht, een jaar van Lokeren gehuurd. De Roover is blij met zijn transfer naar NAC. De Roover: "Mijn manier van spelen past beter bij de Nederlandse speelstijl. Bovendien was NAC direct concreet en hebben ze veel vertrouwen in me uitgesproken." De Roover heeft in België nog een contract tot de zomer van 2014, maar liet al weten na dit jaar niet terug te willen keren bij Lokeren.
Plaats reactie
Welkom Sepp!
Welkom! En laat je NOAD zien!
Welkom!!! Goede aanwinst, mits hij vrij van blessures blijft!
Een goeie voor NAC.
Welkom bij de parel van het Zuiden
Nu nog een fatsoenlijke trainer.
@ GAVP daar valt en staat alles mee, alleen dat kwartje is blijkbaar bij de beleidsbepalers nog niet gevallen.
Denk dat de Roover verder geen overbodige luxe is in de verdediging met name het geschutter van Leugers en vooral Luijks heeft me zaterdag versteld doen staan. Dat was beneden alle peil.
GAVP
+1
Ik moet me geheel aansluiten bij de woorden van GAVP
Duidelijke taal met maar 5 woorden @GAVP ^.^
De jeugd zal wel weer weinig de kans krijgen dit jaar karelse kiest voor zekerheid hij word afgerekend op resultaten al maakt dat bij nac niet uit
Eretribune
Beschikbaar: 1013
Totaal: 5483
Hoofdtribune
Beschikbaar: 372
Totaal: 2467
B-side
Beschikbaar: 2680
Totaal: 3712
Vak G
Beschikbaar: 1400
Totaal: 2030
Zijn er nou zo weinig seizoenskaarten verkocht dit jaar of was dit vorig jaar ook het geval? ^.^
@ GVAP
Ik zie ook liever Pierre als TD met Schreuder als Trainer bijvoorbeeld. Alleen dat kost in combinatie met het afkopen van de contracten van Van As en Karelse ongeveer net zoveel als 6-7 eredivisiewaardige jonge spelers. Als het geld er al zou zijn (wat niet zo is) dan zou ik het wel weten...
Dus je kunt nu onder ieder topic gaan zeiken op JK of gewoon achter de ploeg gaan staan. Dit seizoen traint JK het 1e elftal. Dat is een feit. Dus moeten we achter de ploeg gaan staan. NAC heeft momenteel geen geld om dat te veranderen. Al zouden ze willen.
@ Ballen, een zogenaamd NAC icoon die zoveel met zijn club op heeft en niets uit eigenbelang doet accepteert uiteraard geen afkoopsom en realiseert zich ook dat hij nergens anders een kans had gehad met deze capaciteiten. Dus dat van die afkoopsom zou dan geen optie mogen zijn, Toch ?
@Ballen : waar een wil is , is een weg !
Ze hadden contract gewoon nooit moeten verlengen van JK (met alle respect)
Jongens ook ik ben niet kapot van Karelse, alleen hij is nu onze trainer en we moeten het ermee doen. Steeds weer erover beginnen heeft weinig zin en levert zo'n negatieve sfeer op.
Kan Bavaria hier niet iets van leren? ;
http://www.vi.nl/nieuws/224969/Bierdrinkers-zien-Amoah-wellicht-niet-in-Europa-League.htm
Algarve 28 graden
Hadden we maar 100K Euro voor Brood betaald niet lang geleden.
Nac man die jonge gasten beter maakt met redelijk netwerk. Deze kerel levert Nac geld op en kan normaal praten. Volgende stap van As.
Boktorren
IK GEEF DE Rover twee wedstrijden en dan is hij gebleseerd!
Afkopen??? vAs moeten ze zo buiten zetten voor zulk wanbeleid de afgelopen jaren! En dan krijgt ie nog een zak geld mee ook??
Omgekeerde wereld noemen ze dat, alles verkloten en dan nog geld mee krijgen ook .
Wou dat al mijn bazen dat deden dan was ik nu miljonair!!
WELKOM SEPp bij de mooiste club van de Nederland!!
@ Leur Noord
Ik kan mijn eigen in jouw woorden vinden, alleen ik heb al 20 jaar dezelfde baas, maar ik hoop dat Sepp zijn voetballende vermogen wel top kan houden, want de meeste gaan slechter voetballen onder Karel, of nee ik moet het anders vermelden, de meeste tonen gebrek aan vorm, want voetballen moeten ze op dit niveau toch wel aardig kunnen mag ik aanemen op een uitzondering na, dus Sepp succes bij de mooiste club en hou je vorm in orde, verder kunnen we alleen maar hopen dat die aantal 'zaad'wedstrijden waarin er weinig tot geen inzet is maar minimaal is en nogmaals een goede start van de competitie, goeie vent d'n Karel maar helaas geen zekere factor ! HUP NAC !
Wat een gelul hier allemaal over Karelse en Van As. Doe jezelf een lol en accepteer nou maar dat beide heren hier zeker dit seizoen nog op de loonlijst staan. Want dat is echt de realiteit.
Overigens heeft Van As het deze zomer uitstekend gedaan. Althans, dat moet nog blijken. Maar ik geeft het je te doen met 0 euro spelers als Hadouir, Looms, Leugers, De Roover en wie weet wie nog meer aan te trekken. Als je dan de centjes die verdiend zijn met de verkoop van Schilder en Gorter meerekent dan heeft Van As ook nog eens geld verdiend voor de club. Ik ben altijd kritisch op hem geweest, maar wees eerlijk en durf te bekennen dat hij het op papier per saldo heel goed heeft gedaan deze zomer.
John Karelse is een beginnend trainer die absoluut zijn fouten heeft gemaakt. Maar ik daag je uit eens goed naar de selectie te kijken en naar de selecties van andere erediviseploegen en dan zul je toch kunnen zien dat van dit NAC onmogelijk een linkerrijtjes ploeg te maken is?! Misschien in de basis wel, maar niet met zo'n smalle selectie. Onmogelijk.
John Karelse kost bijna niks, eist bijna niks en weet waar de club vandaan komt. NAC heeft geen geld om zijn contract af te kopen en een veel duurdere trainer die het amper beter zal doen aan te trekken. Dat moet je ook helemaal niet willen.
Je kunt veel beter volledig achter Karelse en de spelers gaan staan dit seizoen, dat verdient hij en dat gaat de ploeg keihard nodig hebben. Hier gaan we het mee moeten doen en als de competitiestart niet goed is gaat NAC het nog moeilijk genoeg krijgen om boven die verfoeide streep te blijven. Ongeacht wie de trainer is. Beter richt je je kritische pijlen op andere mensen binnen de organisatie.
Eigenlijk is het te gek voor woorden dat onder het grootste gedeelte van de supporters de angst voor Karelse heerst , althans angst voor de gevolgen van zijn handelen.
Er is blijkbaar toch te weinig draagvlak en vertrouwen bij de achterban, ( en ik vrees ook bij de spelers op den duur ) dit gegeven mogen de beleidsbepalers niet negeren.
Feit is dat Karelse heeft bewezen niet voor een langere periode de ploeg in het gareel te houden, de gevolgen hebben we allemaal gezien en ondervonden.
Op een of andere wijze is zijn aanpak niet geschikt voor langere termijn.
Karelse hoeft van mij echt niet weg, verre van, er zijn heus wel andere functies binnen NAC waarin hij een rol van betekenis kan spelen en nuttig kan zijn voor de club. Mijn passie voor NAC is enorm en je kunt een trainer nooit boven je club plaatsen in mijn optiek, dat sommigen dit doen is niet te vatten, dan ben je geen club supporter, ook Karelse is een passant, en voor mij is de periode Karelse een kwestie van surviven en hopen dat we geen verdere schade oplopen. En ik ben het absoluut met Scheppioni eens , goede vent die Karel, maar daar win je geen wedstrijden mee, en is inderdaad absoluut geen zekere factor , we moeten verder, overleven en omhoog kijken, sentimenten zijn voor later.
Beste Danny B ik zie wel dat je van goede wil bent. Maar Karelse is echt de zwakke schakel van dit NAC. Dat is zonde want de trainer bepaalt de strijdwijze. Laat Karel daar nou net helemaal geen kaas van gegeten hebben. Waarom zou je daar geen kritiek op mogen hebben?
Daany B.
Je hebt helemaal gelijk! Het is te gek voor woorden dat mensen als JP op elk nieuwsbericht Karelse afkraakt. Zijn mening is nooit ergens op gebaseerd. Vorige jaar een 13e plaats is een geweldige prestatie. Maar sommige denken dat wij Henk ten Cate kunnen betalen of een andere trainer met veel naam en veel ( salaris ) eisen. Trainers die voor hun eigen belang komen en niet dat voor NAC. Ik ben ontzettend tevreden over Karelse. Volgens mij zijn sommige ook vergeten dat Karelse ons van degradatie heeft onthouden in de nacompetitie! Dat zijn feiten.
We eisen van iedere nieuwe aanwinst / trainer een NOAD mentaliteit maar zelf wel continu lopen zeiken! Hou toch op man, dit is het en daar zullen we het mee moeten doen.
Stelletjes ouwe wijven...
als iedereen die nu allemaal loopt tezeiken op karelse .elke maar 20 euro over maakt aan NAC kunnen ze toptrainer halen ......
"Wou dat al mijn bazen dat deden dan was ik nu miljonair!!"
Leur Noord: Dus jij hebt al zoveel 'verkloot'? Of snap je niet wat je schrijft? Ik denk het laatste al zou het eerste me ook niet verbazen!!!
GAVP schreef op maandag 30 juli 2012 om 09:15
Nu nog een fatsoenlijke trainer.
@GAVP, mee eens!helemaal!
fan uit zevenbergen schreef op maandag 30 juli 2012 om 14:15
als iedereen die nu allemaal loopt tezeiken op karelse .elke maar 20 euro over maakt aan NAC kunnen ze toptrainer halen ……
Meteen organiseren, dan lap ik bij!
Sepp, Welkom!
Als nu nog niet duidelijk is dat we met Karelse een topper in huis hebben weet ik het niet meer.Oogstrelend voetbal en prima resultaten met een selectie die echt een team vormt.
Snel Karelse zijn contract verbeteren en verlengen voordat hij weggekocht wordt.
fan uit Zevenbergen geeft hier meteen mee aan dat er dan veel Karelse zeikers zijn, en dus de meerderheid, simpel dus, dag Kareltje ! Want voor 20 Euro de man moet je nogal wat mensen mobiliseren om een toptrainer binnen te halen. Ik zou zeggen opstarten die aktie, ik stort wel 200. De naam van deze aktie is gemakkelijk , redt NAC.
@ Danny B
Helemaal eens. Wat een gelul hier!
Van As is ook niet mijn favoriet, maar ik denk niet dat veel van de criticasters hier, het deze zomer beter gedaan zouden hebben.
Met deze smalle selectie gaan we nooit linkerrijtje halen, al zetten we er Van Gaal, Hiddink of weet ik veel welke toptrainer voor.
En dan doe ik het dus liever met een echte (en eerlijke!) NAC-man als John Karelse. Van Karelse ben ik er tenminste van overtuigd dat slechte resultaten hem aan het hart gaan en dat degene die de kantjes ervan afloopt een enorme schop onder hun reet gaan krijgen. Elke andere trainer gaat alleen maar hengelen naar welke andere club hij eventueel nog zou kunnen (lees je mee Robert Maaskant?) en laat even makkelijk de puinhopen bij NAC achter zich.
Want reken maar dat als NAC echt onder de streep dreigt te zakken dat Karelse
@Braze.
Voordat karelse weggekocht wordt?
Heb jij ooit een fatsoenlijke analyse van hem gehoord dan na een wedstrijd? Die doet maar wat,rommelt maar wat aan .
Maar, ik moet wel bekennen dat ik t niet erg zou vinden als jij wat reclame voor hem gaat maken bij andere clubs, krijgen we misschien eens een echte trainer, Gudelj of zo. .
Dat zou hij willen, nee,gaat nooit gebeuren jongen.
Mokhtar is afgetest bij ADO, miss ook maar een weekje op proef laten komen? Niet geschoten is altijd mis en met 20 jaartjes jong zeker een talent! Leg die jongen voor 4 jaar vast, verkoop Schalk na dit seizoen voor een mooi transfer bedrag... dan hebben we al de opvolger in huis, zodat je deze ook weer kan verkopen na een jaartje basis bij NAC.. Zou mooi beleid zijn!
Reden dat die bij ADO is afgetest volgens Steijn:
"Hij is jong en heeft veel talent, het was alleen de afweging of hij er direct kan staan en veel beter is dan wat ik nu voor handen heb. En daar ben ik nu niet van overtuigd."
Kortom ideaal voor NAC die met Schalk al de spits in huis heeft. Het is alleen niet echt een breekijzer naar mijn inziens.
en uuh smolarek komt die nog naar NAC
En toptrainer stapt helemaal niet in dit NAC.
Trainers denken ook aan hun carriere en bij NAC is er geen geld om a. spelers te halen en b. een goed salaris te betalen voor een trainer (>250K).
Overigens ligt bij NAC ook de prioriteit helemaal niet bij het voetbal op dit moment. Dat is triest, maar erfenis uit het verleden. Honderden kleine schuldeisers, KNVB (licentie) en financiers (converteren en tegen welke voorwaarden?). Eskes zal toch eerst proberen om NAC financieel op het droge te krijgen en volgend seizoen pas kijken naar de technische staf.
NAC moet simpelweg overleven en op zijn dordt-noords bouwen (met alle gezeik en kritiek erbij) aan een goed fundament.
Als je dat in je achterhoofd houdt is iedere kritiek op Karelse etc zinloos. Niet het juiste moment. Overigens ligt de oorzaak nog steeds bij Mommers en vorig bestuur, die "even" meer dan 10 miljoen te veel uitgaven en kun je Van As nog meer verwijten dan Karelse voor de slechte 2e seizoenshelft, nadat hij kwam aanzetten met 4 huurlingen die niets toevoegden maar wel de sfeer verpestten.
FC Twente is nu al de winnaar, ze kochten voor bijna niks Robert Schilder en dat is een versterking in ieder elftal.
Vervolgens kwam Bouma als huur speler maar die is ook alweer richting Enschede.
Of te wel Mr Munsterman haalt wel een goede speler voor zijn ploeg maar zijn afdankertjes stuurt hij voorlopig nog niet richting Breda.
Ik ben het dikwijls met JP eens en ik vrees dat de kans goot is dat hij gelijk heeft betreffende de trainer.
Maarrr.......
Ik ga niet tegen eigen Kerk prediken.
Toen Brandts onslagen werd was ik woest. De man presteerde prima. Hij werd aan de dijk gezet met allerlei lul redenen. Heel hypocriet.
Karel kun je zeggen wat je wilt maar hij heeft vorig seizoen aan de doestelling voldaan. Nipt, maar het was voldoende met de laatste drie wedstrijden goed voetbal.
Het stadion was iedere wedstrijd goed gevuld ondanks de prijsverhogingen.
Dan verdient Karel een nieuwe kans en die moet je hem dan wel geven. Althans dat vind ik. In december (of al eerder) weten we meer. Ik hoop dat het Karel gaat lukken maar ik heb wel grote twijfels. We gaan het zien.
Verder spreekt Ballen m.i. juiste woorden, geld voor een andere trainer is er niet.
Toevoeging:
Ik heb overigens zeker ook mijn twijfels over de kwaliteit van deze selectie als er niets bij komt.
Daarnaast is de selectie niet breed genoeg.
allemaal voor het grootste deel een gevolg van no money.
doelstelling
Het is hier echt niveau sociale werkplaats tegenwoordig zeg......
Ipv jullie energie in dat gezanik te steken moedig je club aan! Jullie zijn waarschijnlijk allemaal van die niet NAC waardige mensen die rond de 70e minuut maar alvast naar de auto gaan als het slecht gaat.
Waar is die NOAD mentaliteit onder de supporters?
We eisen het toch ook van de rest binnen NAC?
Go Bertus! Hup NAC!!!
Kan niet wachten op de eerste thuiswedstrijd.
Pilske in de hand en zingen hugodver!
Beste Bertus, niet iedereen kan advocaat, notaris of dokter worden, ik vind je erg denigrerend doen over mensen die op een sociale werkplaats werkzaam zijn.
Heb je jezelf weleens verdiept in welke mensen daar allemaal werkzaam zijn en vooral waarom ze daar werkzaam zijn, je kunt niet alles over een kam scheren.
Waarschijnlijk heb je daar nooit over nagedacht, en je zult het hoop ik ook niet kwaad bedoelen, maar voortaan heel even nadenken joh, laat iedereen in zijn waarde.
@JP
Welke mensen zijn daar werkzaam?
Waarom zijn die mensen daar werkzaam?
Zuipe en zinge!!!
Nie jenken!
10 aug. Allemaal verzamelen in een cafeetje voor dat we naar de bussen gaan? Beetje voorpret.
GVD 't seizoen is nog niet begonnen en ze lopen al bepaalde figuren af te zeiken hier!
wat n puddingbuksen gedoe zeg.
Wacht eerst eens af wat de eerste wedstrijden laten zien, geef daarna je commentaar.
@jvs
Als dat alles is wat je te melden hebt kan je beter je BEK houden...........
Dus dat v as nu 4 spelers binnen haalt zonder geld, maakt al die andere wanprestaties en kapitaalvernietiging goed.
Waardeloos stelletje ja- knikkers!
Come on NACEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!1
niet bijdehand doen (the) ( Don)nny Osmond, ben het met JP eens, niet op reageren JP is te dom voor woorden, zullen we t over NAC hebben verder, wat een eensgezindheid hier zeg.
bayram - gratis de deur uit
amoah - dat geld komt NOOIT meer
leonardo - speelt de sterren van de hemel bij redbull, en die geven ze gratis weg. al kregen ze maar een paar ton. alle beetjes helpen.
En dan ben ik er vast nog een paar vgergeten.
En de jeugd die vrijwel de kans NIET krijgt. Nee eerst huurlingen die niks toevoegden, die aan het eind van het seizoen weer weg zijn.
@ leur noord onder een steen gelegen? Leo speelt helemaal nergens meer die heeft ruzie staan maken met zijn teamgenoot en is weggestuurd, bayram wordt pas vrijgegeven als nac het geld ziet anders niet! En amoah ja daar zal je mss wel gelijk in krijgen helaas!
WILLEM II-NAC NAGENOEG UITVERKOCHT--Da wordt 'm!!
Eens met Danny B. Hup nac!!!
Welkom
Sepp bij de zuurste online supporters en de fanatiekste in het stadion supporters.
Ps karelse heeft contract
NAC geen geld
Het is zoals het is en kunnen beter hopen dat het goed gaat!
Ik heb zo een vermoeden dat Gudelj volgend jaar trainer wordt van NAC 1. Mooie dingen gepresteerd met de A. Nu met jong NAC een stapje hoger en ook daar doet hij het verre van slecht. Ik zie Gudelj als hoofdtrainer van NAC wel zitten.
he Danny b, Karelse kost bijna niets? Die kost NAC een fortuin , reken maar van yes, goedkoop is duurkoop. Maar we zullen het er nog heel even mee moeten doen dat realiseer ik me ook. En er zit echt na NAC voor hem geen hoofdtrainersshap meer in bij een bvo , dus dat hengelen waar die ne gast op doelt is onbegonnen werk, met alle respect hoor.
4-3-3 : Zo snel mogelijk mee stoppen! Hier hebben we in de verste verte de spelers niet voor. Ik ben niet kapot van Lasnik, maar Karelse is echt een tactisch onbenul als je hem op rechtsbuiten zett, dan weet je zeker dat je niks aan hem hebt.
Daarnaast moet Karelse ophouden over versterkingen, of je doet het met de spelers die je hebt en zeurt niet, of je trekt je conclusies.
Als je toch wil zeuren, houd dit dan binnenskamers.
Beste Sjef,
Amoah; kinderlijk gedaan door NAC inderdaad. 5 ton foetsie.
Leo; speelde prima seizoen. conflict komt doordat Leo zijn trainer steunt. kun je ook dapper noemen en staat los van het feit dat NAC niks heeft gebeurd.
Bayram; had een "verkeerd" contract. NAC zit weer in een patstelling waar ze geen zak aan hebben. kijk nu eens hoe andere clubs handelen.
Algemeen: steunen moeten we NAC op de tribunes. Doen we ook. Van kritiek wordt NAC niet slechter. NAC is wel slechter geworden van geen kritiek en de verkeerde mensen rugdekking geven zoals mommers.
Ieder jaar eindigen de clubs maximaal +3 of -3 plaatsen t.o.v. de begrotingsranglijst. Een enkele uitzondering daar gelaten (RKC+, Utrecht-). Alles plooit zich naar het geld: het niveau van de trainer, het soort media aandacht, etc. Het enige dat zich daar aan kan onttrekken is het niveau van de supporters. En wat een geluk: een kolkend stadion kan werkelijk een wedstrijd doen kantelen en wij kunnen dat! Gezien de begroting zal komend jaar gaan over handhaving en kunnen wij dus een belangrijke rol spelen. 4 wedstrijden onverdiend over de streep trekken kan al voldoende zijn voor +2!
De reden waarom het op de tribunes niet meer zo sfeervol is ligt hier, wat een stelletje negatieve opnaaiers zeg.
We hebben het over een kwalitatief goede speler die dolgraag met NAC het seizoen in wil, en het enige wat ik lees is gezeik op van AS en John.
Liever met 2000 man die wel achter hun club staan dan 15000 van die deprimerende jankers.
John is meer NAC in zijn grote teen dan sommige met hun hele lijf.
waar is dat respect wat ze in Engeland wel hebben, die man heeft een elftal wat van ellende aan elkaar hing door de NACompetitie geloosd, meer dan 500 wedstrijden voor NAC gespeeld en dan zo behandeld worden door je eigen supporter?
SCHAAM JULLIE.
@speen
Heeft niks te maken met niet achter je club staan, en die 100 man die dit leest jaja daardoor zit er geen sfeer in het stadion NOT. En respect voor jk zeker, maar wil niet zeggen dat wij niks over zn opstelling of strijdwijze mogen discussieren, of een mening mogen hebben.
SCHAAM JE SPEEN KUDDEDIER
COME ON NACEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!
@Speen Jij schrijft wat vele al denken. Natuurlijk heeft iedereen recht op zijn/haar eigen mening, maar uff wat een gezaag hier af en toe.( Nah, zeg maar gerust steeds meer..)
Ik ben het volkomen met je eens, kwantiteit gaat niet boven kwaliteit.
Welkom Sepp en succes!!!!!!!
Mokthar afgetest bij ADO, 20 jaartjes jong, volgens Steijn wel degelijk talent maar kon er nu nog niet staan (werd niet gezien als dé nummer 9, heeft nog even nodig..). Dit is miss wel iets voor NAC als opvolger van Schalk. Mokthar 4 jaar laten tekenen. Kan Mokthar nu stand-in zijn en beetje proeven aan het niveau, na dit seizoen Schalk verkopen en dan kan Mokthar de spits invullen. Zo kan je Mokthar na 2 seizoenen weer verkopen voor leuk transferbedrag en maak je dus winst... dit is denk het beleid waar we na toe moeten.
Ik ben van mening dat we niet beter kunnen krijgen op dit moment dan Karelse. Een echte NAC man. Ik heb ook twijfels maar we zitten niet in de situatie om iemand anders te nemen. Zou het zonde vinden als na Tonnie6pack ook sjonnie
Wat zijn hier sommige toch erg onrealistisch, iedereen moet zich als NAC supporter voor houden, dat NAC het allerbelangrijkste is en niet Karelse of wie dan ook, als je hier nog durft te beweren, dat je achter personen staat terwijl dat naar NAC onwaardige wedstrijden op de mat legt met onvoldoende inzet, dan mag je daar als NACCER gewoon niet tevreden mee zijn en zeggen maar wij hebben NAC man Karelse !!
Nogmaals Karelse is een prima gozer en voor NAC misschien op een ander gebied wel van grote waard, maar ik ben bang dat er dit seizoen weer teveel onwaardige NAC duels op de mat worden gelegd, ik mag echt hopen dat ik zwaar ongelijk heb en dat we een goede competitie start hebben, slecht voetballen kan dan nog, maar dan moet dit gecompenseerd worden met een flink portie strijd, ook dhr. lasniks !!!
Dit is positieve kritiek en ik sta achter NAC, alleen moeten we onze ogen niet blind sluiten, want dan degraderen we en ist het over en sluiten, en ja er is geen geld, maar er is ook altijd wat creatief op te lossen, misschien wel met Gudelj ?!
NAC Forever !!!
.... Moet opdonderen.
Roeien met de riemen die we hebben en massaal het team steunen.
De sfeer gaat met het jaar vooruit, komend jaar gaat het weer uniek worden. We zijn er zelf bij.
@scheppioni
AMEN!
Vindt het wel raar, dat men voor assistent gekozen heeft voor Adrie Boogers i.p.v Gudelj. Maar ook ik ben van mening dat we eerst maar eens gaan kijken hoe het team er voorstaat op vrijdag 10 augustus tegen de stillums,blij dat ik een kaartje heb.
@Speen
Al speelt iemand 5000 wedstrijden voor NAC, dan mag hij nog wel afgerekend worden op zijn overduidelijke onkunde als hoofdcoach.
Respect is zelfs in de antwoorden ver te zoeken.
NAC steunen anders naar Amsterdam gaan.
@ speen
Wat een onzin schrijf je toch. Liever 2000 man die achter NAC staan dan 150000 etc. Hiermee zeg je feitelijk dat je liever hebt dat NAC ophoud te bestaan dan dat supporters van hun ongerustheid blijk geven middels heel vaak gefundeerde kritiek.
Met 2000 supporters heeft NAC namelijk geen bestaansrecht beste man. Nou zul je dit niet zo bedoelen naar ik aanneem maar je weet maar nooit.
John Karelse is meer NAC in zijn grote teen dan sommige met hun hele lijf zeg je, maar dat is juist het punt hij moet NAC in zijn hoofd en hart hebben in plaats van zijn groete teen.
@ Molenschot
Gudelj heeft misschien wel de belangrijkste functie bij NAC, namelijk de doorstroom van jeugd naar 1e elftal. DE levensader van NAC. Gudelj moet nog maar even blijven zitten en zou bovendien ook een beginnende coach zijn, terwijl men juist ervaring zocht naast JK. Bovendien is de stap van assistent naar hoofdtrainer nooit zo gewenst.
Ik denk dat Gudelj eerder de opvolger kan worden (als hij straks zijn diploma's heeft) van JK met dan bv. een Boogers als ervaren man er naast die dan zou blijven.
Hem er nu naast zetten is korte termijn denken.
Ik hoop dat NAC altijd wint of een goede wedstrijd speelt, maar ik zal het mooi vinden(eigenlijk niet) als NAC vanavond verliest. Wat zullen er dan veel "positieve" reacties komen van de BESTE SUPPORTERS VAN HET LAND.
Come on NAC win die wedstrijd maar, ook als NAC wint zijn er altijd van die "positieve" supporters die er een goed woordje over hebben.
Eigenlijk maakt het niks uit of NAC wint of niet er zal altijd een kleine groep "positieve" supporters zijn die het beter weet.
Voor Karelse moet een nette oplossing worden gezocht. Als hij bereid een stapje terug te doen kan hij assistent trainer worden. Want als je eerlijk bent moet je toegeven dat Karelse toch echt de zwakke schakel is van NAC. Maar omdat hij een grote staat van dienst heeft moet je een menselijke oplossing voor het Probleem Karelse zoeken.
molenschot Loco schreef op dinsdag 31 juli 2012 om 12:38
Vindt het wel raar, dat men voor assistent gekozen heeft voor Adrie Boogers i.p.v Gudelj. Maar ook ik ben van mening dat we eerst maar eens gaan kijken hoe het team er voorstaat op vrijdag 10 augustus tegen de stillums,blij dat ik een kaartje heb.
Gudelj voelt voor karelse als een bedreiging, DAAROM!!!
Als Karelse nóg een stapje terug moet doen financieel dan moet hij contributie gaan betalen!!
Ben zelf meer praktisch ingesteld ipv velen hier. Wat zijn de opties? Juist...GEEN!! En JP, je begint als een slechte houseplaat te klinken...steeds weer hetzelfde sampeltje. Ik heb respect voor wat je voor NAC doet maar misschien accepteren dat Karelse niet op jouw voorspraak ontslagen gaat worden zou je sieren. Winnen in stilburg en alles is weer hosanna hier...heerlijk voetbalwereldje:)
Joshua john van twente mag verhuurd wirden zou een mooie optie zijn voor ons goeie ouwe nac dan nog smolarek alsnog erbij voor de ervaring die hij mee brengt
@speen helemaal meej eens
Ten Cate dat was een goeie (daar hebben we nou nog plezier van met zijn 4-3-3 handboek en voor Nac te dure spelers aanschaffen)
Als dan iemand met beperkte middelen de rotzooi op probeert te ruimen gaan we appels met peren vergelijken. Het is makkelijker trainer zijn als je krijgt wat je wilt.
Het gaat er om met wat voor instelling ze het veld ingaan, als ze dan verliezen dan wel strijdend 200% inzet van iedereen!! Dan maakt het niet uit. Maar ik denk dat jk dat niet overgebracht krijgt op de spelers om over tactisch maar te zwijgen. Ik zie het liefste 10 schalkjes, voor het keepen wat klein;. Maar kwa inzet en beleving dan!!
Maar hoop er het beste van en dat ik zwaar ongelijk krijg maar we shall see!
Come ON NACEEEEEEE!!!!!!!!
Cziommer naar Vitesse.
Jammer, was misschien wel een aardige versterking geweest.
kijk we kunne allemaal daar over zeuren
maar wie weet bevalt hij ons wel
ookal zal ie wel nie zo goed als penders zijn hij is nog jong
en nac heeft vooral jongen jongens nodig want die kunnen goed
voetballlen
@Henkie
Welke te dure spelers schafte Ten Cate dan aan? De Hongaren werden voor een prikkie gehaald. En vergeet niet dat Feijenoord 10 miljoen gulden wilde betalen voor Babos. Alleen toen men akkoord was verhoogde Oltmans de prijs naar 11 miljoen. Toen zeiden ze bij Feijenoord, dan wachten we wel één seizoen en haalden ze hem transfervrij voor niets binnen. Goede, dure spelers leveren bijna altijd meer op. Kijk naar Twente, die hebben tot nu al 25 miljoen aan transfergeld binnen gehaald (John en De Jong) en Douglas volgt nog. PSV investeerde vorig seizoen en in deze transferperiode veel geld in spelers omdat ze zeker weten er aan te zullen gaan verdienen, en dik ook. Het is trouwens ook de enige manier om NAC te redden. Commercieel op poten zetten en er een handels/opleidingsinstituut van maken. Net als alle succesvolle clubs waar dan ook in de wereld. Maar het begint met idealen, visie en beleid, uitgevoerd door gekwalificeerde personen.
Als men een kaart voor de stillems uit heeft, maar deze niet op zijn eigen ssc heeft gekocht kan ie dan gewoon met de bus mee en uiteindelijk het stadion in? of staat de kaart op naam?
ik kom niet meer op deze site,deze site is voor mannekes van een jaar of 12 van die trekkers.op de rat wordt veel volwassener gereageerd.wat een slap gelul hier gvd byby
Zojuist bereikt ons het berichten uit Kattuk dat niemand minder dan Nourdin Boukhari aan het warmlopen is in een NAC-trainingspak.
Eusj... Of onze tipgever zijn verrekijker op scherp heeft moet nog even blijken, maar wij zijn in ieder geval razend benieuwd.
Bron De Rat
@ikke,das te hopen dat ie t nie goed gezien heeft
@ikke, het nog een beetje te vroeg voor de vrijdagmiddag grap.
Klopt was idd verkeerde info sorry
Hans Anders heeft leuke aanbiedingen deze week!!
weet er niemand de opstelling en tussenstand in katwijk?
0-1 Leugers
John Karels, de NACCERS die hem hebben zien spelen en promoveren, die zullen volgens mij nooit zo negatief over hem zijn.
Dat het geen toptrainer is ok, maar wat een smerige taal over onze held wordt hier gebezigd.
Ga toch naar az of psv, daar spelen ze wel mooi voetbal.
Niet degraderen is de enige opdracht die hij heeft, 1 jaar gehad en geslaagd. Nog een jaar erbij en hij heeft het gewooon goed gedaan.
Jordy Zuidma zou in beeld bij nac zijn.
@spionkop
of we zijn gedegradeerd en naar de kloten!
ikke wat lul je steeds uit je nek
De Roover is een speler die hopelijk op kan leven na een paar jaar slecht gepresteerd te hebben. Vond hem een aantal jaar geleden wel goed...