Wij gaan niet opzij

Liveblog: Deadline Day

Het is 31 januari en dat betekent Deadline Day! NAC wil zich vandaag sowieso versterken met een centrale verdediger en wellicht nog een extra spits. In dit liveblog houden we je de hele dag op de hoogte van alle ontwikkelingen rondom de inkomende (en wellicht uitgaande) transfers van de Parel van het Zuiden.

Bron: B-Side Rats

Vorig bericht
'NAC bezig met verdediger Dervite' 75 reacties
Volgend bericht
Ex-NAC: Boateng keert terug naar Italië 4 reacties
Advertentie
127 Reacties
0   0  
Overal

Wat mij betreft hoeft er niks meer bij te komen.
Kastaneer en Kaikai kunnen allebei in de spits spelen totdat Te Vrede weer fit is.

Een extra CV is leuk, maar je hebt er tegelijkertijd helemaal niks aan. Je kan beter 2 mindere CV's hebben die wel op elkaar ingespeeld zijn dan op de laatste dag van de transfermarkt veel te veel geld betalen voor een CV die misschien iets beter is, maar wel weer helemaal moet ingespeeld op het team moet raken.

Dan ben je zo ook weer 2 maanden verder en is de competitie bijna voorbij.

0   0  
Ed

Gretigheid kopen, maar dat miet in je zitten.

0   0  
Chris W.M.

@Overal

Als jij een ervaren verdediger kan halen, die leiding kan geven aan de defensie, dan hoef je niet op elkaar ingespeeld te raken hoor. Die staat er meteen.

Als het een jongen is van 20 die uit het tweede van bijvoorbeeld een Aston Villa ofzo komt, tja, dan kun je er je vraagtekens bij zetten. Maar mag toch aannemen dat van der Gaag en van Hooijdonk slim genoeg zijn om dit ook in te zien.

0   0  
Rat uit Rijen

Geld lekker in de zak houden als je het mij vraagt... Er moet 2 CV's komen. Aan 1 hebben we niets. Dit seizoen alles op alles zetten voor een 15de plaats en dan volgend seizoen gaan bouwen aan een degelijk elftal (met eigen spelers), dat zich wel weet te handhaven...

0   0  
since1912

Alleen een échte directe versterking die het verschil kan maken is wenselijk. Iemand die nét ietsje beter is dan Koch en Mets haalt alleen het systeem overhoop.

0   0  
Kinderkaartje

Dit worden hele spannende maanden en ik heb er geen goed gevoel bij.

Het is een cliché, maar morgen speel je gewoon al de eerste finale. En dan volgen er nog een stuk of 12.
Morgen is het aanhaken of (nagenoeg definitief) afhaken.

Of die CV hier nu echt het verschil gaat maken weet ik niet. Dat moet er dan wel een van 'wereldklasse' zijn.
Beetje zoals Dirk Marcellis en dan nog beter.
Marcellis pakte wel goed uit, maar was ook niet in staat om ons erin te houden.

Billenknijpen tot eind mei, dus.

0   0  
roekoe

Cees spaan van kozakken boys oppikken!

0   0  
Bart

Ik verwacht nog een Turkse speler of Portugees (of uit die competitie) vandaag met het netwerk van Pierre en vdg

0   0  
Rat uit Rijen

P.S. F5 modus aan... ;)!

0   0  
Kinderkaartje

roekoe

Het is de bedoeling dat we erin blijven, hè!
Dat ga je niet redden met gasten van Kozakken Boys, Baronie of Dongen.

0   0  
roekoe

Kinderkaartje. Voor de langere termijn kees met een k spaan binnenhalen...

0   0  
signase

Ben ook benieuwd of er nog een speler vertrekt. Wordt 1 van de City-boys (wie zijn het ook alweer...) door MC bij een andere club gestald of teruggehaald om te revalideren van een blessure? Gaat Leigh nog verkocht worden? Verschueren? Mets wellicht nu er zo hard naar een CV gezocht wordt?

0   0  
Nacdictive

@kinderkaartje: niks verkeerds over vv Dongen he ;-)

Fans die beweren dat we niets hebben aan 1 of uberhaupt een ervaren cv moeten zich eens achter hun oren krabben..

Een tijdje geleden zat ik nog wat lijstjes te checken en kwam ik de volgende tegen:
Leeuwin
Derijck (speelt nu wel weer bij Gent)
Douglas

0   0  
Oma

Misschien loopt er in het derde van Willem II nog een CV afdankertje rond die na sporkslede, bertrams, lasniks, birigitti, kali, van Anholt, Janse, het rijtje afdankertjes uit Tilburg compleet

0   0  
Karel

ONS NAC IS GEWOON EEN HELE GROTE AMATEURCLUB!!

Te gek voor woorden dat op de laatsts dag van de transferwindow nog een speler aangetrokken moet worden!

0   0  
Zwampie

Denk niet dat je perse nog extra spelers nodig hebt, waar het grotendeels aan schort is de mentaliteit. Als je wedstrijden speelt o.a net zoals tegen Vitesse en de 2e helft tegen ado, kan je met dit materiaal ook ver genoeg komen om degradatie te ontlopen. Maar de spelers geven te vaak niet thuis wanneer het moet en dat is op de wedstrijd dagen.
Je hoort de spelers zelf dat er op trainingen op vaardigheden en tactiek getraind wordt,echter in de wedstrijd gebeurt het niet.
Haal de spelers die dan verstek laten gaan, naar de kant en probeer tijdens een wedstrijd nog iets anders te forceren. Maar ook hier zie je dit wekelijks te weinig gebeuren dat er in een wedstrijd iets veranderd en zeker in uitwedstrijden.
Thuis tegen ADO is een van de wedstrijden waarbij je degelijk verschil ziet tussen 1e en 2e helft, echter had je hier al niet in de 1e helft moeten ingrijpen en dat gebeurt niet of weer te laat.
Het is een compleet plaatje waarbij iedereen te vaak en teveel verstek laat gaan,waardoor we nu in deze situatie zitten. Zolang de mentaliteit niet constanter wordt om alles te geven dan is het dweilen met de kraan open,en maak het niks uit hoeveel spelers je erbij haalt.

0   0  
Rob

Haal aub Stan Valkx als td! Die heeft tenminste verstand van voetbal!

0   0  
Bart

Een echte leider is wat je nodig hebt! In Nederland hoef je niet echt meer te zoeken behalve misschien schuurs huren maarja of dat nou de leider gaat worden is dan maar de vraag. Wel aanvoerder van Fortuna vorig jaar en doet me veel denken aan Pablo mari qua stijl maar voor derest zou ik in Nederland niet zo snel meer iemand weten..

0   0  
Kinderkaartje

Nacdictive

Zeker niet!!! Heb er drie zonen voetballen. Een als CV in de jeugd. Zullen we die naar NAC sturen??

0   0  
Kipiani

Voetballen en geen oeverloos gelul meer. Hier niet, bij NAC niet, in de krant niet. Voetballen, rammelen opdat veld en vooruit spelen. Nix meer derbij. Nix.

0   0  
Buurman

Eens met Zwampie. Maar een ervaren CV is natuurlijk niet verkeerd. Dan wel niveau Budisic.

0   0  
Sjef de gevulde koek

Verdediger wel of niet als je morgen verliest ben je gewoon gruwelijk genaaid.

0   0  
Overal

@Chris W.M.

Absoluut, 100% met je eens. Maar je moet ook realistisch zijn.
Welke CV die leiding kan geven komt er tijdens de winterstop op de laatste dag van de transfermarkt naar NAC die ook nog enigzins betaalbaar is.

Ik hoop het met je mee hoor, maar als we die willen vinden moeten we toch een manier vinden om Rob Penders 10 jaar jonger te maken, anders wordt het lastig.

0   0  
JimGoose

Je moet eigenlijk hopen dat je een half jaar een ervaren speler binnenhaalt die bij een (sub)topper net niet aan de bak komt. Zo'n Sainsbury van PSV bijv. Dat voorbeeld zie ik trouwens niet gebeuren, vanwege de dunne bezetting achterin in Eindhoven en de wss weggevallen contacten.

Om nu achterin een onervaren speler of een exotische verrassing te halen lijkt me weggegooid geld.

Mocht er per sé nog een vervanger voor Te vrede moeten komen: Schahin zit zonder club. Ervaren, bekend met ere & met degradatievoetbal, 10 doelpunten vorig seizoen en heeft tot een maand geleden gewoon bij een club gespeeld.

0   0  
Denzz

@oma

Jouw aanwezigheid hier bewijst maar weer eens.....

Heel Tilburg draait om NAC!!!

Kansloos kruikje

0   0  
Ik

Hoop niet dat ze met Darryl Lachman aankomen deze naam zingt wel rond.

0   0  
Chris W.M.

@Overal

Juist vandaag maak je daar kans op. Er zitten heel wat ervaren spelers op de bank die eigenlijk toch wel heel graag willen spelen maar zien dat de kans op minuten klein zijn. Spelers die net weer fit zijn na een blessure en daardoor hun plek zijn kwijtgeraakt oid. Hij is géén optie, maar denk aan een type Veltman.

Ik houd er hoop op.

0   0  
Naccie1912

Waarom zoveel commentaar dat NAC 'op de laatste transferdag' nog een speler wil? We zijn echt niet de enige die nog wat probeert vast te leggen hoor?

0   0  
Ed

Lachman heb ik zelf ook al 3 maanden gelden geroepen. Doen!

0   0  
robert

Zo'n Douglas moet toch gewoon fit genoeg zijn om snel in te passen als c.v.? Had in de eredivisie ook bijna

10% qua scoren en idem qua assists!

Oostende wil graag af van Zivkovic. Hij is te duur. Waarom niet een half jaar proberen te huren met koopoptie?

Je zult toch de buidel moeten trekken, anders moet je geen eredivisie willen spelen!

Hij wilde niet naar Sion, misschien wel een half jaartje NAC?

0   0  
Lukatoby

Emmen heeft zijn verdediger binnen .
https://www.vi.nl/nieuws/fc-emmen-zorgt-voor-kroatische-verrassing

0   0  
Ed

Doen ze goed dat Emmen ??

0   0  
Arie

Een spits heeft totaal GEEN prioriteit meer zoald gezegd. Daar kunnen Kastaneer, Kaikai en Sydney spelen. Een centrale middenvelder die de lijnen uitzet hebben we nodig. Met het liefst daarnaast/achter eentje die erin kletst en het vuile werk opknapt.

0   0  
Arrie

In de locale Duitse pers staat dat Nac rond is met de Solveen Blaz Kramer van Wolfsburg, nu nog een CV

0   0  
Peer

Geen geld verkwisten. Zullen we nog hard nodig hebben.
Hij moet echt top zijn en beter dan de rest, anders zorgt het alleen maar voor frustratie bij het bestaande team.
Werkt ook niet echt motiverend.

Weet iemand hoe het met Te Vrede is?

0   0  
Ed

Uit de hoed van Lokhoff/Pierre ??

0   0  
Chris W.M.

@Arrie

Moet dan wel héél lokaal zijn. En ze moeten geen internet hebben. Even met wat filters gezocht maar 0.0 krantenartikelen in Duitsland waar de naam Blaz Kramer in genoemd wordt.

Stuur eens een link?

0   0  
De Leijtenant

Kees Luijckx! Voordat je duimpje omlaag geeft, check even zijn huidige statistieken. Staat er direct, ervaren en Nederlandse knul die de club kent.

0   0  
signase

@Chris WM:

https://www.transfermarkt.de/blaz-kramer/profil/spieler/322288

0   0  
Vinnie Jones

Pas 32 jaar die Keessie, dacht dat die gozert al bijna met pensioen was. Zou het een goede vinden. Maar er was gister ook iemand die het over een transfervrije Duitser had, leek me ook een goeie.

0   0  
Chris W.M.

@signase

Ja, ik ken hem. Heb hem vorige week nog in een topic besproken. Ben vooral onder de indruk van zijn kompaan Daniel Hanslik in de spits:

https://www.bsiderats.nl/ex-nachorsfield-naar-dundee-fc/

Chris W.M.
24 januari, 2019 - 15:57
@Han Mulders

Nou ja, gevonden….

Ervanuit gaande dat van Hooijdonk Graham Arnold gebeld heeft over Gersbach, en met Frank de Boer gesproken heeft over Kaikai vroeg ik me af waarom we nog niets via Ton Lokhoff gehoord hebben. Is toch de boezemvriend van Pierre. Hij is assistent-trainer bij Wolfsburg II, en laten daar nu net Blaz Kramer en Daniel Hanslik rondlopen. Beide 22 jaar, beide contract tot de zomer, en vooral Hanslik heeft echt indrukwekkende statistieken ( 2018/2019 21 wedstrijden, 19 goals – 2017/2018 21 wedstrijden, 8 goals – 2016/2017 33 wedstrijden, 24 goals ).

Nu kun je zeggen, ja maar dat is het 4e niveau in Duitsland. Dat klopt, maar de buren halen er ook hun Griekse spits vandaan ( véél mindere statistieken), en zelfs Ajax gaat een speler halen die op dat niveau speelt ( Meritan Shabani, Bayern II).

Maar goed, in mijn hoofd is het heel logisch dat Pierre en Ton gesproken hebben over spelers. Maar of dat werkelijk zo gegaan is….?

Volg ze beiden op Instagram, en check regelmatig of ik iets kan vinden over ze op Twitter, maar tot op heden niets. Dus daarom verrast mij de bewering van Arrie ook. Aangezien er geen bewijs voor is ( voorlopig )

0   0  
Ivo

@Arie
Mee eens, je hebt Muhren, Kastaneer, van Hooijdonk als vervanger voor Te Vrede.
Geen geld uitgeven aan een spits, dat is zonde.

Ik hoop dat er een CV komt, dat is hard nodig.

Iedere positie is verder op 2 of 3 manieren in te vullen, het is aan de spelers om het te laten zien. Strijd, concentratie en scherpte, dat hebben we nodig. Ik geloof echt niet dat onze spelers nou zo veel slechter zijn als van een Fortuna, de Graafschap of Emmen. Er staat alleen geen team, het is allemaal veel te onzeker.

0   0  
Bart

@ivo dat onzekere ligt ook echt aan onszelf.. dat is het nadeel van nac en dat is altijd al zo geweest. Iedereen denkt altijd maar dat het carnaval sfeertje op de tribune bij ons is maar dat is alles behalve waar. Als het niet loopt zoals tegen ADO zijn wij ook kritisch en daar word niemand Beter van. Nac is gewoon een hele lastige club om bij te spelen! Tenzij het goed loopt dan is er geen betere club om voor te spelen

0   0  
LarsW

@Chris W.M.

Zo dan, die Hanslik die je noemt weet het net wel te vinden. 21 wedstrijden dit seizoen; 19 doelpunten en 5 assists. En inderdaad, het vierde niveau is wat lager maar scheelt echt niet zo enorm veel met Nederland. Ik durf wel te zeggen dat het vierde niveau van Duitsland qua intensiteit minimaal overeen komt met de Keuken Kampioen Divisie. En als er daar een spits liep met dezelfde statistieken, zou heel Nederland er achteraan zitten.

0   0  
Ivo

Dan zullen ze voor die knul wel een leuke transfersom vragen. De vraag is of dat allemaal wel haalbaar is.

0   0  
Rijen

Ik hoop dat Lachmann komt van PEC

0   0  
Chris W.M.

@LarsW

Wolfsburg II staat bovenaan in de vierde klasse, en kan volgens mij gewoon promoveren.
Dat zou verklaren waarom hij niet weg mag. Maar goed, niet geschoten is altijd mis...

http://www.sportbuzzer.de/artikel/regionalliga-top-torjager-hanslik-bleibt-er-beim-vfl-wolfsburg/

0   0  
Pizzabakker

Hanslik zou een versterking zijn en direct inzetbaar. Die Kramer is maandenlang geblesseerd geweest en heeft nog maar amper een wedstrijd in de benen. Lijkt me niet een speler waar we direct van gaan profiteren. Of het moet alvast een investering voor de toekomst zijn, maar kan me niet voorstellen dat het technisch hart daar nu al mee bezig is.

0   0  
am

Mensen die nu nog durven te beweren dat het halen een scorende spelen niet noodzakelijk is, die kan ik niet meer serieus nemen. Waarschijnlijk nog geen enkele wedstrijd bezocht.

0   0  
Chris W.M.

@Pizzabakker

Ga er maar niet vanuit dat het ooit een optie is geweest.

In mijn hoofd wel overigens. Leek mij logisch dat Lokhoff met Pierre gebeld heeft om hem te feliciteren of te informeren naar zijn exacte taak in het technisch hart en dat Pierre aan Ton gevraagd heeft of hij niet iets heeft rondlopen wat een aanwinst voor NAC zou zijn. Dan zouden Hanslik en Kramer vast ter sprake zijn gekomen.

Maar goed, als een club een speler niet wil laten gaan ( logisch met zulke statistieken) dan is hij voor NAC onbetaalbaar. Al zouden ze een paar ton vragen, dat kan NAC al niet betalen.

0   0  
Chris W.M.

Volgens Belgische media is NAC bezig met Dorian Dervite.

30-Jarige verdediger van Charleroi

0   0  
Vinnie Jones

@chris, welke media? Kan het niet vinden?

0   0  
La matanza

@vinny Jones bn de stem

0   0  
Vrouwke

En wij moeten beter worden van een speler die bij Charleroi op de bank zit?

0   0  
Sp1

Zijn jullie blij met deze speler? Heeft al 134 minuten in de benen... Hahaha

0   0  
Arrie

Heb geen link, ben op dit moment voor het werk in Wolfsburg en zag daar het artikel, Krantje heet WAZ en is van afgelopen dinsdag. Zegt in het artikel dat hij de club niet kent maar goede berichten heeft gehhord van Lokhoff, vind speelminuten op zijn leeftijd belangrijk en denkt dat de stap naar het eerste te groot is.

0   0  
Ouwe Spionkop

Dervite: Meer dan 150 wedstrijden in de Championship ervaring in de benen. Bij oa Charlton Athletic en Bolton Wanderers. Dan kan je wel wat.
Meer dan 50 wedstrijden in Franse Nationale jeugdelftallen,
Dit is toch precies wat we zochten?

0   0  
scheppioni

Idd Ik, geen lachman !!
Enne stink oma kruik, zelfs mister stilburg kwam graag naar ons NAC, zegt genoeg !!!
@ Chris W.M
Ik had echt verwacht dat met Pi-air het via Ton in duitsland gezocht zou worden, dan hebben we in ieder geval 90 minuten de mentaliteit die er nu grote delen er nu niet is met als toppunt het schandalige optreden van ons NAC in stilburg !!!!

0   0  
Jeffrey

Jaloers op Emmen
Wat een CV gehaald. PvH is met van alles bezig behalve met NAC.

0   0  
Buurman

Emmen heeft een goeie gehaald ! Ben benieuwd waar NAC mee komt. Gr. W.

0   0  
Bart

Volgens vi is nac akkoord met die fransman

0   0  
signase

Dervite in, Palmer-Brown out?

0   0  
SjorsNAC

Blanco is in ieder geval blij dat hij weer een “lek” heeft.

0   0  
Jack de Koning

Ja hoor, deal is rond.
Kijk op Walfoot.be

0   0  
Clemens Zwijnenberg

Van de eeuwige positivo's en kop-in-het-zand-types mag je hier geen kritische noot maken over Dervite, want hij heeft immers nog geen wedstrijd gespeeld. Nee, inderdaad, had ie dat dit seizoen maar, want twee wedstrijden sinds de zomer is niet veel. Dat is dus geen oordeel over de speler zelf maar wel over zijn statistieken. Dan is het toch niet meer dan logisch dat je vraagtekens bij zijn fitheid en kwaliteiten kunt plaatsen? Een verleden in de championsship zegt niets; er zijn talloze spelers die eerst ergens presteerden en op een gegeven moment de draad volledig kwijt waren en bij nieuwe clubs op de tribune belandden. Feit is dat hij bij Charleroi niet mee kon (blessure, kwaliteit, tactisch of geen goede relatie met trainer?). Dan is het niet zo gek dat er twijfels zijn wanneer je zo'n speler haalt.

0   0  
mopje

rara hoe weet je dat het 31 januari is?

wanneer het buiten koud is en NAC weer allerlei rare paniekaankopen binnenhaalt.

rara hoe weet je dat het 30 augustus is?

wanneer het buiten warm is en NAC weer allerlei rare paniekaankopen binnenhaalt.

0   0  
Hugo

Zo. Dat zit erop. Focus op vrijdag. We zullen dan zien of ie wat kan. Hup NAC 1-3!

0   0  
JohanB

Mopje

Augustus heeft 31 dagen pannekoek.

0   0  
mopje

@JohanB

Terecht punt maar voor de rest klopt het

0   0  
Kinderkaartje

Als dit echt is wat het is weten we een aantal dingen zeker

- Deal met MC is dood. Als er niet eens 1 speler komt terwijl NAC het water aan de lippen staat zegt dat alles
- Dat worden nog 15 hele spannende potjes. Er zal gestreden moeten worden voor elk punt. Vooral in de onderlinge wedstrijden zal NAC punten moeten gaan halen. Zo'n scenario als vorig jaar dat je tegen de gekste tegenstanders wel punten haalt, maar het laat af weten tegen directe concurrenten gaat dit jaar dodelijk zijn.

Nou, hopen op het beste en hopen dat het eens een keertje mee zit.
Spannende tijden. En niet het soort spanning waar je op zit te wachten.

0   0  
van Flieger

Gisteravond was de vergadering van RvC met aandeelhouders. Waarom lezen we daar niets over op deze zogenaamde snelste kopieersite van ons aller NAC ? Weer wentelen in rancune en je vaste gasten onbeschoft laten behandelen door een hufterige hipster ?

Enfin, de bedragen voor de zojuist aangeschafte spelers zijn bekend en er was nog net twee gulden vijftig over voor de verdediger waarmee ze 2 uur geleden akkoord zijn gegaan.

0   0  
Kinderkaartje

Lees je mee Portugees?

0   0  
van Flieger

Van Flieg onthulde een tijd geleden op deze site al dat de deal met Manchester City ten grave gedragen is. Redactie van deze site plaatste dit uiteraard niet want ze hadden geen tiestemming van Goetzee, van Mierlo of de Kort om "uit de school te klappen". Alleen de dode letter is nog over van dit verdrag. Beide partijen zijn teleurgesteld in elkaar en NAC doet geen beroep meer op City, wellicht wordt Palmer-Brown vanavond nog teruggestuurd.

Het City verhaal is op 1 groot drama uitgelopen. Smulders heeft zijn airmiles opgekrikt, maar toen er geleverd moest worden was meneer niet thuis. We gingen de afhankelijkheid van City afbouwen. Laat ze maar wachten. In de euforie van de handhaving keken de commissarissen weg toen Hansje zijn schandalige werk deed. Pas in augustus werden de incapabelen wakker. Toen was het in feite al te laat.

0   0  
Nacman

@ roekoe
Is die Cees spaan soms familie van Henk spaan
Want dan wordt het gelijk slaan pa

0   0  
NAC4Ever

'van Flieg onthulde'
Hoe belangrijk kun je jezelf vinden....

0   0  
ik

Mogelijk volgt er nog een spits volgens onze trainer zie Omroep Brabant.

0   0  
Ivo

Als er een spits komt, is dat wel een afgang voor Muhren. die als 2e spits gehaald is achter te Vrede, maar het hele seizoen al tobt met conditionele problemen en blijkbaar nog steeds geen wedstrijd van 90 minuten aankan.

Ik vraag me echt af hoe dat kan, enkel en alleen pech kan het niet meer zijn. Begeleiding, motivatie, professionele werkhouding, daar moet je het toch op een gegeven moment wel gaan zoeken.

Wat een enorme lijst met spelers hebben we zien komen en gaan de laatste jaren. Het is echt niet meer bij te houden.

0   0  
Pietjebel

Onze verlosser mag morgen nog noet meedoen
Als dat maar goed gaat komen

0   0  
SjorsNAC

Muhren heb je ook nog helemaal niks aan gehad, echt een miskoop weer. Dat er maar een goede standin voor tevrede komt die er meteen staat.

0   0  
Mik

Pletjebel

Wat een onzin
Mag morgen gewoon meespelen

0   0  
Nacman

Geen spits meer geen punten tot te vrede is hersteld hopelijk gaat het snel anders nul punten

0   0  
JohnFe

@ Mik

Wie is de verlosser?
De N.A.C. site geeft zelf aan, dat Dervite zaterdag pas aansluit?

0   0  
Pietjebel

@mik
Dat kan je gewoon lezen op de nac site

0   0  
Mik

Dat is bluf

0   0  
The Don

Wat een teleurstellende transferperiode weer. Ongelooflijk triest.

0   0  
Nachoreca1

Kkd is bijna een feit! Wat een treurig bij elkaar geharkte selectie.

0   0  
G00Ser

Maaruh Chris, interesse in een scoutingspositie bij NAC ?:)

0   0  
Robert

En die Kaikai zou al geblesseerd geraakt zijn op de training? Heeft "pijntjes". Wat gebeurt er toch steeds?

Sorry mensen, maar onze directe concurrenten hebben zich beter versterkt en hebben ook geen trainer,

die een kabouter in de spits zet.

NAC heeft zonder geld gewinkeld en spelers wilden ook gewoon niet komen naar deze Gideons-bende

0   0  
Los Pollos Hermanos

Die nieuwe verdediger heeft eigenlijk al 4 seizoenen geen enkele trainer kunnen overtuigen om hem in de basis te zetten. Overal gefaald en bij Charleroi maarliefst 1 helft meegedaan in 1.5 seizoen.

En wie pikt hem weer op? Jawel hoor, NAC. Is er nou godverdomme KUT nou NIEAMAND die deze bak stront eens leeg kan scheppen en gewoon iets fatsoenlijks opbouwen. Iets wat lijkt op een voetbalclub bijvoorbeeld. Of een beleid wat bij een voetbalclub hoort. Welke IDIOOT verzint het om dit nu weer aan boord te halen!?

Ben nooit zo van het schelden en de krachttermen en gedraag mijzelf, naar mijn idee, hier altijd netjes, edoch kritisch. Toegegeven, niet altijd terecht.

Maar mag ik nu even zeggen GODVERDOMME wat is die club van ons toch een bij elkaar geraapt amateuristisch zooitje zeg. Een slechte C film. Doe toch gvd eens normaal NAC en ga nu eens mensen aanstellen die ergens verstand van hebben. Begin met een TD en niet die interim badmuts die er nu zit wat ook gewoon een waardeloos mens is.

DOE NOU EENS IETS NAC. En Gielen, flikker jij asttemblieft als 1e op, klaploper. Jullie helpen GVD onze hele club maar de klote man, eikels !!!!

0   0  
ibio

@los pollos
100%eens

0   0  
TvB

Dhr Dervite kan alleen maar meevallen als ik de reacties zo eens lees!

0   0  
J nac

Wat moet nac met een miskoop uit België. De bank warm houden
Ik ben bang dat hij niet beter is dan het centrale duo van nu.
Had het geld maar in de zak gehouden nac.
Teleurstellende transfer periode weer.

0   0  
Ouwe Spionkop

@Lop Pollos
Wat een nonsens. Kijk de cijfers eens na man voordat je maar wat roept. Hij heeft in 4 seizoenen Bolton Wanderers 2014/2015 t/m 2017/2018 (tot mei vorig jaar) 92 wedstrijden gespeeld. Dan tel ik de vriendschappelijke wedstrijden nog niet eens mee.

0   0  
Ouwe Spionkop

Ik noem nu alleen 2018 anders wordt de lijst gigantisch ;-) Ik schat dat er niet 1 speler van NAC bij Bolton in de basis zou staan.

Games played by Dorian Dervite in 2017/2018

CHAMPIONSHIP Sa 20Jan 2018
Bolton Ipswich
CHAMPIONSHIP Fr 02Feb 2018
Bolton Bristol C

CHAMPIONSHIP Sa 10Feb 2018
Bolton Fulham
CHAMPIONSHIP Tu 13Feb 2018
Cardiff Bolton
CHAMPIONSHIP Tu 20Feb 2018
Bolton Sunderland
CHAMPIONSHIP Sa 24Feb 2018
Norwich Bolton
CHAMPIONSHIP Sa 03Mar 2018
Bolton Preston
CHAMPIONSHIP Sa 14Apr 2018
Barnsley Bolton
CHAMPIONSHIP Sa 28Apr 2018
Burton Bolton

0   0  
Lammers

Een woord: arremoede (-: Zal nooit verloren gaan!

0   0  
scheppioni

De laatste 25 uitduels heeft ons NAC niet meer gewonnen !!! Pfffff bijna een jaar geleden ! Dus ons NAC wordt weinig kans toe gedacht ......

0   0  
Los Pollos Hermanos

Ik heb het over Charleroi, beste spionkop. Daar heeft hij geen moer klaargemaakt! En los daarvan is het gewoon een totale paniekactie zonder enig perspectief! Niets!

Vrijdag wordt ook weer niks. Zelfs bij de bookmakers is de Graafschap voor het eerste dit seizoen favoriet. Dat zegt alles. Het is om moedeloos van te worden.

0   0  
Nachoreca1

Ben nou toch allemaal eens reëel; vanaf mei 2018 zijn we continu aan het kloten op bestuurlijke en sportieve vlak... eigenlijk al 10 jaar, maar nu serieus .. daarom hebben we nu geen ad, td en een samengeraapt zooitje van een selectie. Tel daarbij een zwakke staf bij op en er is geen redden meer aan. Maak je morgenavond ook geen illusies... koch heeft zijn spreekbeurt al klaar. Zal iets met karakter en inzet te maken hebben... alvast gecondoleerd allen... ik houd mijn hart vast voor de toekomst.

0   0  
Tonneke

Morgen moet NAC er flink tegen aan klappen bij de Graafschap, strijd leveren, vechten en voor iedere bal gaan.

Tja wat zal ik zeggen over de nieuwe CV ..... ff afwachten maar, ik hoop toch zo dat het een verbetering zal zijn!!!

0   0  
Ivo

Ik vond de 2e helft tegen ADO hoopgevend. Er zat eindelijk voetbal en strijd in het team.
Hopelijk staat er gewoon een goede opstelling en instelling, dan kan NAC gewoon winnen.

0   0  
Ouwe Spionkop

@Los Pollos Ik lees toch echt dit
Die nieuwe verdediger heeft eigenlijk al 4 seizoenen geen enkele trainer kunnen overtuigen om hem in de basis te zetten.
Dat weerleg ik met mijn cijfers. Nu niet flauw gaan doen dat je dit niet schreef.

0   0  
Ivo

NAC heeft nu een selectie van 31 spelers. Daar zitten 23 contractspelers en 8 huurspelers bij.
Er zijn ook nog 6 spelers verhuurd aan andere clubs. Dus eigenlijk heeft NAC nu 29 spelers onder contract.

8 spelers hebben een aflopend contract.
Dit zijn Zwarthoed, Sporkslede, Damen, Nijholt, Korte, Te Vrede, Sprangers en Meijers.
Meijers en Zwarthoed hebben een optie voor nog 1 seizoen.

0   0  
Josti

Ivo direct te vrede verlengen alleen bij behoud eredivisie alleen hij

0   0  
ibio

Wat een geweldige transfers!
we zijn geen procent beter geworden !
Het dieptepunt is de Fransman, dat wordt wss de nieuwe Damcenski/Mukanya
Ik zie ons niet overleven met deze selectie, of we moeten heel veel mazzel hebben.

Wat een wanbeleid, wanbeleid en nog eens wanbeleid.

Wanbeleid!

0   0  
Nacgaatnooitverloren

Helemaal eens met Nachoreca1. Ik verwacht een kansloze nederlaag vanavond. Waarom halen we nog een paar backs? Waarom speelt Marshart niet gewoon? Het geval Kali.....schandalig. Hoe is het mogelijk dat blessures bij NAC zo lang duren? Waarom halen we niet een echt goede keeper die punten pakt? Waarom niet gewoon Sydney in de basis nu MTV er niet is? Waarom is NAC in uitwedstrijden een drama? En onze trainer krijgt het niet aan de praat dus gewoon afscheid nemen, maar dat zal na een nederlaag vanavond onontkoombaar zijn. Terecht en logisch.

0   0  
Bommel

Ouwe Spionkop, zet voor de verandering die geelzwarte bril eens af en kom eens tot aarde.

Lees dit eens:

https://lionofviennasuite.sbnation.com/2015/12/3/9837856/the-massive-decline-of-dorian-dervite

Niet geschreven door een kruik en kan je nog wel meer linkjes sturen. Net als nu door ons ook door Charleroi gehuurd op basis van zijn stokoude CV. Nergens overtuigd. De eredivisie wordt nog altijd hoger aangezien dan de Belgische competitie en hier zat hij bij een middenmoter de meeste wedstrijden niets eens bij de selectie. Niet eens op de bank, maar op de tribune. Een kopsterke fysieke CV die er voetballend helemaal niets van kan. 5% kans dat hij zijn gloriejaren van jaren terug bij ons herleeft. Geloof je daar serieus in in dit zwalkend team? Dit zijn spelers, waarvan je er 187 in een dozijn hebt, die hun belofte niet hebben kunnen waarmaken. Past prima bij duiventil NAC. De ene na de andere speler krijgt de kans met de ijdele hoop dat er één gaat excelleren. Toevalsbeleid, als een kip zonder kop. Vanavond al worden we met fe neus op de feiten gedrukt op de Vijverberg. Dan hebben we 16 punten uit 20. Dan wordt het alle hens aan dek om na-competitie te halen i.p.v. te ontlopen. Het artikel op VI gisteren sprak boekdelen, spijker op de kop. Die zogenaamde geweldige 'support' van die 18.000 mensen werkt voor veel spelers niet als een voordeel. We maken onszelf kapot, zonder dat we het doorhebben.

0   0  
MickJ

Alles is hierboven al gezegd in feite,hoe is het mogelijk dat een passant en een oud voetballer
die als hobby heeft , hoofdje op tv en in de schijnwerpers en nog wat mensen met een dikke buidel
( wel redmiddel) uitmaken cq verzinnen om tot deze aanwinst-aanwinsten te komen.
Heb ik het nog niet over een paar hobbyisten die aan het stuur draaien.
Waar moet dat heen ?
NAAR DE KLOTEN BEDANKT

0   0  
am

Aan alle bovenstaande vrouwen. Niet zo veel drinken, dan hoef je ook niet zo veel te zeiken!

0   0  
Fritske d'n Olifant

Lekker al n nieuwe speler affakkelen voordat hij ook maar een seconde op het veld heeft gestaan. Ook voor mij een absolute verrassing maar volgens mij is hij gewoon fit en schort het alleen aan wedstrijdritme. Dat geldt overigens voor het gros van de spelers die swinters de markt op komen. Je hebt een verschil tussen spelers die op de bank zitten en wel gewoon trainen en fit zijn en spelers die helemaal niet aan de bak komen, hun rondjes bij de jeugd maken en thuis op de bank liggen te netflixen. Ik ben erg benieuwd naar deze Dervite en of hij de ervaring en het gif in de ploeg kan brengen waar het nu aan ontbreekt achterin.

0   0  
Zagge

Als hij fit is en zijn man niet laat lopen en wat vaker een balletje vooruit speelt is het al 200% beter dan hoe het nu is.

Ik geef hem een grote kans dat dat geen probleem hoeft te zijn.

0   0  
Frenkel

@nac gaat nooit verloren

Je bent je geloofwaardigheid verloren toen je begon over Sydney in de spits en mashart in de basis..

Man man wat hebben al die mensen toch met dat " eigen jeugd " gezeik zeg. Je snap toch zelf ook wel dat kastaneer 2 klasse beter is dan Sydney en van anholt/gerbash Veel beter is momenteel mashart.


Je begint te zeiken over waarom nac nooit vol erop klapt en punten pakt maar je komt zelf met Sydney ( die 1.5 jaar geleden nog bij beekvooruit speelde ) en mashart die er nog lang niet klaar voor is.

Zo doodvermoeiend, mensen zonder voetbalverstand die zich ermee gaan bemoeien . Mijn vriendin snapt dit nog

0   0  
ibio

pff, is het contract van MTV al verlengd?

0   0  
Ouwe Spionkop

Volgens BNdeStem gaan we vanavond aanvallend spelen. 4 verdedigers en met KaiKai!

0   0  
Ivo

@Frenkel

Klopt, daarnaast heeft NAC sporadisch laten zien dat het echt wel kan voetballen.
De trainer blijft echter constant schuiven met opstelling, dat is echt paniekvoetbal.
Stel gewoon alleen spelers op op de positie waar ze thuishoren, dat scheelt al heel veel.
Kappen met het angsthazengedoe met 5 verdedigers, achterover leunen past niet bij NAC, uiteindelijk valt die goal toch wel een keer uit de kluts of 2e lijn.

Er is geen tijd meer om te pielen met opstellingen en tactieken. NAC moet er nu staan, anders vliegen we er uit.

Wie geen 100% geeft, hoeft niet meer mee te spelen. Wat dat betreft ben ik al redelijk klaar met bepaalde spelers, die nog steeds niet helemaal fit zijn of echt beroerde wedstrijden gespeeld hebben.

0   0  
Zagge

Ik verlang eigenlijk best naar duidelijk en simpel voetbal. Geen uitvindingen als tussen de linies lopen etc etc. Als je een creatieve speler hebt zoekt hij in zijn gebied toch wel de ruimte.

Ieder zijn vaste positie (geen tussen de linies taken), ieder heeft een mannetje die aanvallend niks mag kunnen uitrichten (dicht erop spelen en geen zonedekking en vroeg druk zetten) en zelf zorg je dat je vrijstaat en je vrijstaande medespeler aanspeelt (vooruit denken).

Als je zo speelt dan is het simpel, duidelijk en heb je vanzelf inzet (want dat is er voor nodig).
Daarnaast is het makkelijk wisselen als iemand verzaakt.

Succes vanavond!

0   0  
Rijen

Teleurstellend de tussentijdse aankopen muv Lundqvist. Willem 2 (ik zeg geen Stillem meer omdat dit gedateerd is sinds ik daar in januari in het uitvak heb gezeten) hebben Tapia gehaald en een goede spits van Dortmund 2. Waarom kan ons technisch hart dat niet Vooral omdat Pierre veel contact heeft met Feyenoord. Ik denk zeker dat we vanavond gaan winnen als we spelen zoals in de tweede helft tegen ADO.

0   0  
Barry

@Rijen,

Je mag gerust de Stillems zeggen hoor. Is nog steeds een prima benaming.

0   0  
Bommel

@Rijen. De derby is nu reeds 2 weken geleden. Wordt het niet eens tijd om te stoppen met je voor te doen als NAC-supporter hier en dat je optyft naar je eigen site?

0   0  
Louiske

Zin in vanavond . Altijd leuk away days. Ik geef wel een eventueel oordeel wanneer ik ons NAC op de vijverberg 2x 45 minuten bezig heb gezien.

Transferwindow is dicht dus zullen we het met deze selectie moeten doen, of iemand er nu mee eens is of niet.
Deze mannen moeten het gaan doen, te beginnen vanavond.

0   0  
Chris W.M.

@Zagge

Dat is het voordeel van de spelers die gehaald zijn. In principe zorgt dat ervoor dat "ze" wat simpeler kunnen gaan spelen. Er hoeven geen noodverbanden meer aangelegd te worden om bepaalde gebreken bij andere spelers en in de selectie op te lossen.

Toegegeven, heb alleen wat video's van hem gezien. Maar wat ik van Gersbach gezien en gelezen heb (ook het commentaar van Tony Vidmar) is dat het een type Angelino is in de zin dat hij altijd in beweging is, verdedigend zijn mannetje staat, een redelijke balbehandeling heeft en een dito voorzet. Heeft ervaring bij Rosenborg en Lens, toch grotere clubs dan NAC, en het Australisch elftal. Dit moét een verbetering zijn tov Leigh/Carolina/Mashart die allemaal ten onder zijn gegaan aan de opdrachten en eisen die de TS aan ze gesteld heeft. ( Kijk maar naar Carolina, tegen PSV speelde hij Lozano uit de wedstrijd. Waarschijnlijk omdat hij als enige taak meegekregen had zich te focussen op verdedigen. Hoe meer wedstrijden hij speelde en dus de taken toenamen, hoe slechter hij ging spelen).

KaiKai en Kastaneer die toch echt een verbetering zijn tov Korte en El Allouchi, en gewoon linksbuitens zijn die op die plek spelen. En niet een omgevormde middenvelder en een rechteraanvaller die op links gezet zijn. Simpeler dus.

Lundqvist die nu op 10 speelt maar straks als Fernandes of Ilic fit is naast Kali of Verschueren komt te staan. Zelfde positie en rol als Garcia vorig seizoen, met dit verschil dat hij ook verdedigend wat kan. Garcia was natuurlijk een vlieg, die een beetje sterke middenvelder van zich afschudde. Qua duelkracht bracht hij natuurlijk niet veel, dat heeft Lundqvist veel meer. Dan ga je er qua voetballend vermogen vanaf het middenveld enórm op vooruit. Gewoon iemand die vanuit het middenveld een buitenspeler de diepte in kan sturen, een spits aan kan spelen, een nummer 10 in stelling kan brengen. Wat mij betreft echt de missing link.

Karami vind ik een interessante. Heeft me tot nu toe nog niet verrast, speelt niet enorm veel beter dan van Anholt gedaan heeft. Maar is duidelijk een verlengstuk van van der Gaag. Een speler die er nog maar een maand zit, die 2 keer in diezelfde maand zijn nieuwe collega's al de maat neemt alleen al in de krant; het kan zomaar de prikkel zijn die sommige spelers nodig hebben. Een speler erbij die anderen op hun plek zet, ik zie het Koch bijvoorbeeld nog niet doen. Dus of hij gehaald is puur vanwege zijn kwaliteiten weet ik niet, maar kan me zomaar voorstellen dat zijn invloed in de kleedkamer de doorslag heeft gegeven bij van der Gaag.

Nu hopen dat onze nieuwe CV weer wat leven in de brouwerij schopt, als je als Koch en vooral Mets weet dat je directe concurrenten een veredelde jeugdspeler zijn en iemand die heimwee heeft en duidelijk te kort komt dan ligt nonchalance op de loer.

Vanavond 4-3-3, mét Gersbach en Kaikai meteen in de basis en Kastaneer in de spits, het moet 3 punten opleveren. En we hebben ( ook in 4-3-3 én met in principe mindere spelers in de basis ) thuis ook eenvoudig van ze gewonnen. Eenvoudig zal het nu niet worden, maar een overwinning verwacht ik wel.

0   0  
Rijen

@,Bommel
Je aanname klopt niet. Moet het dan alleen maar positief zijn voor jou hier.

0   0  
Bommel

@Rijen , Gast klets toch niet! Ik zie al 2 weken je berichten voorbij komen en je hebt het alleen maar over de kruiken. Zelfde geldt voor Boei. Hou een ander of jezelf maar voor de gek, mij niet.

0   0  
Kinderkaartje

Rijen

Het hoeft helemaal niet positief te zijn, als je een beetje kunt lezen is hier bijna niemand positief.

Maar het interesseert ook bijna niemand wat de Stillems doen. Als halen ze Messi en Ronaldo, het blijft een kutclub die zijn stadion niet eens vol krijgt.
Misschien hebben ze dan nu even geluk met doorverkoop percentages en transfer inkomsten. Daar halen ze dus die spelers van slimmerd.

En voor de rest interesseert helemaal niemand wat ze daar doen.

0   0  
Ivo

@Chris W.M.

Even over Fernandes. Geloof jij er nog in dat dat een versterking is voor ons NAC?
Ik vind het een lichtgewicht die zowel op "10" als op linksvoor inmiddels de 3e keuze is.

0   0  
Chris W.M.

@Ivo

Ga er vanuit dat hij vaste invaller achter Ilic wordt/is/blijft. Of eventueel een keer op de vleugel gezet gaat worden. Het gaat weer warmer weer worden he, daar gedijen die Spaanse spiertjes beter bij....

0   0  
Tico

HUP NAC

0   0  
Ivo

@Chris W.M.

In thuiswedstrijden zou je met 2 meer creatieve middenvelders (Lundqvist en Ilic) en één controleur (waarschijnlijk Verschueren,Nijholt of Kali) kunnen spelen.

In uitwedstrijden met 1 aanvallend ingestelde middenvelder en 2 controleurs.

Ook Muhren kan eventueel op "10" spelen, dus ik zie Fernandes op die positie als de 4e optie.

Op linksvoor zie ik Kaikai en Kastaneer als 1e en 2e optie. Dan pas Fernandes en / of El Allouchi.

Alleen bij blessures zie ik nog speelminuten voor Fernandes ontstaan.

Hij is echt door de mand gezakt in de paar wedstrijden die hij speelde, maakte totaal geen indruk, creëerde amper wat en verloor veel te veel duels.

Laad alle berichten na dit bericht in