Wij gaan niet opzij

Liveblog: NAC - VVV Venlo

Het eerste Avondje NAC van 2018 staat op het punt van beginnen. Weet NAC de eerste overwinning van het nieuwe jaar te boeken?

Bron: B-Side Rats

Volgend bericht
Nieuwkomers nog niet in actie 53 reacties
244 Reacties
0   0  
Prediker

De mutsen raken al op op de bside hoorde ik net vallen achter de bar..

0   0  
NAC4Ever

Dit is ons huis, wij maken hier de dienst uit!
Come on NAC!

0   0  
Fred

Waarom moet mister “ ik weet het ff niet meer “ Verschueren er nu weer in , snap hier niks van ,
Ik vond het al lang duren eer hij weer een plekje voor zijn vriendje inruimde .
Sorry maar in mijn optiek heeft dit weinig met objectieve keuzes te maken , die gast maakt de ene na de andere domme overtreding , is zwak in de voortzetting en opbouw en in het opkomen en hij lijdt enorm veel balverlies .
Let straks maar eens op hoeveel vrije trappen we weer tegen gaan krijgen, ik houd mijn hart vast !
Lekker vooruitzicht met Vloet ook weer in de basis .
Dat 2 van die gasten ook nog Mets op de bank houden is eigenlijk wel droevig .
En ook nu weer is Sporkslede weer de pisang dat vind ik ook weer opvallend .
Als je niet tevreden over Sporkslede bent lijkt het me logisch dat je Horsfield brengt maar blijkbaar is die ook al afgeschreven door Vreven . Ik zeg graag meaculpa straks .
En nieuwe spelers worden alleen gehaald als ze direct inzetbaar zijn, inzetbaar op de bank ( Schoofs ) zullen ze waarschijnlijk bedoelen .
Ik baal van de opstelling ga iets minder vrolijk de wedstrijd in maar laten we hopen dat ik fout zit .

0   0  
Bredaasyellow armeee

Wat een drama start van Amstel
Rijen duren mega lang

0   0  
Emar

Het is weer kleuterwerk,tjongejongen leren ze het nu nooit bij NAC.

0   0  
Nacman

Ligoen na half uur al zware hamstring blessure

0   0  
ettense

Iemand stream

0   0  
Jurgen

Kan iemand mij helpen met een livestream in Oostenrijk Please?

0   0  
jannes

iemand een stream?

0   0  
Dun Diëe

Google live sports Ru.

VVV speelt echt slecht. Wellicht wachten ze geduldig hun kans af maar NAC moet er de eerste helft wel een paar inprikken zo.

0   0  
Evert

WAT SPEELT VLOET TOCH WEER ZWAK!!

0   0  
Dun Diëe

Ambrose is,behalve dat hij nog niet zoveel scoort, echt in alles een typische NAC spits. Hij werkt, sleurt, zet 120% in om z'n fout te herstellen. Ik hoop echt dat hij er dit seizoen nog 15 in knalt. Ik gun het hem van harte.

0   0  
Johan

Vloet gvd ERUIT!!

0   0  
Mario

Tot 20 meter best redelijk,Maar daarna houd het op.
Waar is dat Spandoek:NOOIT GESCHOTEN IS ALTIJD MIS.

0   0  
Peter

Vloet WISSELEN, PENDERS!

0   0  
Jurgen

@ dun dieee

Moet daar nog puntjes oh iets?

Ziet in vrachtwachten normaal lukt het me in Oostenrijk maar vandaag lukt het me niet ????

0   0  
Dun Diëe

Jurgen: livesx.ru

0   0  
Dun Diëe

Hij staat onder Breda - Venlo.

0   0  
Altijd zo

Waarom geen schoten uit de eerste en tweedelijn?
Altijd dat pingelen tot de 16.

0   0  
Karel

Zijn ze bij de technische staf nu ZO BLIND dat ze niet zien hoe slecht Vloet is?

0   0  
AJ

Vloet er eindelijk uit vandaag....?!

0   0  
Ert

We staan met 10 spelers.. Vloet wisselen!!

0   0  
SjorsNAC

El allouchi speelt ook een slechte wedstrijd zeg.
Nac komt er niet doorheen en vvv wacht op die ene kans...
Saaie wedstrijd.

0   0  
Dun Diëe

Schitterende redding van Birgitti na het rust signaal!!!

0   0  
Patrick

Wat een RAMP, die Vloet!

0   0  
StefW

Fred Verschueren staat prima te spelen

0   0  
kopspion

ik zou Schoofs de tweede helft wel eens willen zien....ipv Vloet of evt. El Allouchi

0   0  
Analist

Vloet en Verschueren momenteel de minste. Doen amper mee en van wat ze doen wordt je ook niet warm. Maar goed Verschueren verlengt zijn contract en moet dan natuurlijk meteen spelen.

Buiten dat een NAC dat goed speelt tot 20m voor de goal en een laf VVV dat volgens mij tevreden is met een punt.

NAC moet de trekker is overhalen en 3 punten pakken!

0   0  
Mitchel

Ik ben helemaal klaar met dat voorgeprogrammeerde 'Ik spring voor NAC' bij de opkomst. Niet des NACs om dat zo te doen steeds.

0   0  
Toontje

Snap nog steeds niet waarom Vloet en Verschuren mogen meedoen.

0   0  
Toontje

Bijna geen doelpoging ondernomen.

0   0  
Bredafun

@fred, je voorspellingen doen t weer goed kerel! ????

0   0  
Analist

@StefW Als je bedoelt dat Verschueren door weinig te hoeven doen verdedigend, alle ballen terug of in de voeten van VVV speelt en de ene keer dat hij op komt 1 voorzet achter García geeft als prima omschrijft, dan mag het wat kritischer.

Ben het in dit geval eens met @Fred

NAC speelt gewoon aardig, maar creëert gewoon weinig. En VVV speelt gewoon laf op 1 punt.

0   0  
Nacman

Ik zeg 1 0 voor nac

0   0  
ome cor

Niet zo zeiken mannen.
Zo slecht spelen we niet. Een wedstrijd gaat over 90 minuten. Het is geen Barcelona wat elk kwartier scoort.

0   0  
NACL

Ziet nou niemand van de technische staf dat vloet dit jaargang nog nooit van toegevoegde waarde is geweest??? We hebben meer verloren dan gewonnen door die oetlul.....

0   0  
Patrick

Gvd Penders, kandegij ook wisselen, koekwaus, of nie jonguh!

0   0  
Altijd zo

Ik voorzie een wissel in minuut 70

0   0  
Patrick

Wat sperlt ons NAC SLECHT!!

DEGRADATIEVOETBAL!!

0   0  
076*R

Wat een wissel... Man man man. Haal Vloet of el Allouchi er eens uit

0   0  
Paul

Goede wissel, Ambrose heel de wedstrijd niet gezien!!

0   0  
kopspion

KUT enne was da voor een wissel ????

0   0  
Altijd zo

Daar kon de keeper niets aan doen.

0   0  
Piet

Ja hoor, Kut Technische staf! Waardeloos clubje !

En wie vervangt nu Ambrose? Ja hoor, amateur Penders natuurlijk!

Waarom die hele slechte Vloet niet!!

0   0  
076*R

@ Paul

Dat komt omdat ie geen enkele fatsoenlijke bal krijgt. Vooral niet van de zijkanten die wederom dramatisch zijn zoals al het hele seizoen.

0   0  
Altijd zo

Is gewoon een slechte opstelling.
Bedankt penders pfff

0   0  
Erik

Die hele tevhnische staf ix TOTAAL ongeschikt!

Includief die Smulders. Wat een domme vrnt!

0   0  
Altijd zo

Penders en jtr eruit.

0   0  
Altijd zo

Er zit geen verrassing in het elftal

0   0  
Paul

@ 076*R
Ambrose moet eens ophouden met vragen voor een penalty door te snel te gaan liggen.

0   0  
Erik

Je zit toch te kijken naar een verschrikkelijk SLECHT NAC!!

0   0  
Robert

Je hebt maar 1 spits en die wissel je!

0   0  
Schrikbarend

Waarom verschueren

0   0  
Emar

Bedankt Penders, verschrikkelijk wat een droevig amateurisme en hopeloos niveau is dit technisch duo.

0   0  
Altijd zo

Is Fernandes een pinchhitter ofzo?
Technische staf oprotten

0   0  
Tinus Plotseling

Technische staf faalt: zwakke opstelling, slechte wissels. Ik kan het helaas niet mooier maken.

0   0  
kopspion

klote tweede helft !!!!!!

0   0  
Fred

Dit NAC met deze verschrikkelijke amateuristische clubleiding VERDIENT DEGRADATIE!

0   0  
Harrie

Volgend jaar geen Amstel maar Jupiler ????

0   0  
Altijd zo

Vvv 2 kansen 1 goal.
Nac geen kansen en blijft maar aanklooien.
Bedankt penders .lul.

0   0  
Altijd zo

Terug naar Roosendaal die klojo.

0   0  
Fred

En dan de punten:

Penders 3

Birigitti 6

Angelino 6

Meijers 6

Mari 6

Verschueren 4

El allouchi 3

Vloet 3

Garcia 5

Ambrose 4

Korte 5

Brusselers ..

Fernandes 5

Smulders 3

0   0  
Fred

O ja,

Nijholt 4

0   0  
Kut Mommers

wederom een bevestiging , dat dit zielig ploegje met huurlingen en kut bestuur niet geschikt zijn voor eredivisie .. waardeloos : 18000 man al weer voor joker wegezet ! degradeer maar en kom nooit meer terug zolang er geen beleid is !! passanten die deze club " lijden " en die voorgangers waaronder Mommers ( hoe gaat t met hem trouwens? vakantiehuisje van Bavaria nog ?).. Oltmans ? nooit meer vervolgd deze criminelen ? kut nak

0   0  
Jo

TErecht VERLOREN. ZO SLECHT DIT NAC!

0   0  
Ibio

waarom Ambrose wisselen?

0   0  
Eric

Het doet zeer aan de ogen,bedroevend slecht.Dit is dan een pot die moet je perse winnen,bagger.Degradatie niet meer en niet minder.

0   0  
SjorsNAC

Degradatie ✅

Wat een wanvertonng, geen bezleling, geen kwaliteit, gewoon niks.

Op naar de slachtbank in Amsterdam, een nulletje of 5 6 gok ik.

0   0  
NAC!!

Wat doet die Brusselers daar nu! Ongelooflijke wissel . Vloet een drama, korte slecht hoe kun je dan wedstrijden winnen ..

0   0  
Zoie

Kan Goetzee niet opzouten!

0   0  
NACcer71

Stelletje. Lompe herders
Vreselijk
Vreselijk
Schande voor de voetbal
Ik schaam me kapot voor die elftal

0   0  
Ibio

het meest erge is dat je nul kansen hebt gecreëerd

0   0  
Rb

Ik ben die Vloet Korte en Mari zo vreselijk zat..

0   0  
Gilze

Opzouten met Vreven!

0   0  
Ibio

bodi brusselers,
nul balcontacten
wat een goede wissel!

0   0  
Ben

IS DIT NOU DE ZGN TOP SPORT KLIMAAT?

LAAT ME NIET LACHEN!

DIT IS PUUR AMATEURISME! NIVEAUTJE 5e klasse!

0   0  
Frits

Voorspelbaar zo machteloos

0   0  
Spar

Alles waar Vreven voor staat, staat niet op het veld.
Mooie, fijne voetballers maar geen strijd, slimheid en kracht.

We gaan het niet redden zo.

0   0  
JGAW?

Goetzee en Smulders chappeau

0   0  
Jim

NAC publiek 0 punten

0   0  
De Gampel

Barry Hughes!

0   0  
SjorsNAC

Ik kan het echt niet meer aanzien dit mensen.
Maatregelen NU!!!

0   0  
Tinus Plotseling

Wat.een.Drama

0   0  
Ben

Contract van Vreven maar niet verlengen!!

0   0  
S.NAC.G

Hopelijk kunnen de twee nieuwe aanwinsten wel scoren want NAC heeft gewoon GEEN aanvallers.

0   0  
Schrikbarend

Prettige kerstdagen

0   0  
NACcer71

Mijn clubhart is gebroken
Wat een kutzooi
Ik ga kapot

0   0  
Eekhoorn

Schandalig, verloren van het excelsior van het zuiden. Waardeloos gevoetbald, vloet drama drama. En maar niet ingrijpen, hemeltergend slecht tegen een middelmatige club. Bah.

0   0  
Dbare

Om moedeloos van te worden

0   0  
Altijd zo

Hee penders .
Ze moeten jou met 10 mariniers van achteren nemen.
Mooie klootzak dat je bent.

0   0  
Enjoy

Als degradatie het middel is om van die Smulders en Vreven af te komen , denk even niet hardop.

0   0  
Schrikbarend

Sporkslede?

0   0  
Altijd zo

81 % balbezit.
0 kansen.
Losers.

0   0  
Y

Piet Veldhuizen halen !!!

0   0  
RB95

Ik snap de mensen hier die aan het zeiken zijn op Verschueren echt niet.
Heb hem oprecht op geen fout kunnen betrappen; vond het aan de rechterkant er vrij verzorgd uitzien.

Vooral Nijholt en Vloet oogden zeer zwak vandaag, om nog maar niet te spreken over de wonderwissel van Penders.

0   0  
RB95

@Y

Kon Birighitti ook maar iets doen aan de tegengoal dan?

0   0  
Ibio

Nul kansen,
daar ligt het probleem

0   0  
ome cor

Ik zit nog ff na te balen op de tribune. Te druk om gelijk weg te gaan....
Wat een debiele reacties hier. Frustratie mag, maar de reactie van "altijd zo" die mongool mag van mij een direct ban krijgen. Waardeloos zo'n reactie. Diep rood !

0   0  
Analist

@Schrikbarend Sporkslede kreeg te horen dat Verschueren zou spelen op vrijdag om tactische redenen.

Overigens zat hij niet op de bank omdat hij in de warming up een bal vol op zijn achterhoofd geschoten kreeg door een teamgenoot. Schijnt een hersenschudding te hebben en mocht niet op de bank zitten.

0   0  
Jf

Kut Penders met je verschrikkelijk slechte wissels !!!

0   0  
Ibio

Vloet was vandaag niet de grote boosdoener,
speelde een gedreven wedstrijd

Korte heb je echt niks aan!

verder had je ook te maken met een tegenstander die met 10 man op eigen helft speelt en aan 1 kans genoeg heeft.

0   0  
Haafie

Wat een ongelooflijke saaie wedstrijd was dit zeg. Dat VVV wint is pure mazzel. Ze wachten alleen maar een beetje af en gooien alles op de verdediging.

Als dit tegen andere clubs ook gaat, dan dondert nac gewoon weer terug de jupiler bier competitie in.

Hopen dat Te Vrede nog wat kan doen voor ons.

0   0  
Pookie

Om te janken, wat een drama!

0   0  
Jf

Nac speelde de eerste helft gewoon goed maar vooral Korte is verschrikkelijk. Vloet komt nog in positie en dan die wissel van Ambrose voor een dwerg die niet eens voor het tweede scoort. Zet eens wat lengte in de voorhoede misschien Mets voor Korte zoals Schenning

0   0  
Haafie

Inderdaad die korte is niet geweldig. Een plek als linksback of rechtsback zal die nog beter in kunnen vullen.

0   0  
Shane uit de Keen

Ajax, PSV en Feyenoord win je normaal gesproken niet, dus zijn er nog maar 11 wedstrijden om punten te pakken. Maar of dit gaat lukken? Werkelijk niemand kan een doelpunt maken en dat is zorgwekkend.

0   0  
Frits

Bij de tegengoal grijpt Verschuren 2 keer niet in maar dat is het niet het middenveld is zo zwak sloffende voetballers alles vertragen geen diepte lopen met de bal tot ze eens ons wegen als je ze op elkaar zet zijn nog kleiner als seuntjes en dan die Fernandez dat kan toch echt niet spelers aantrekken die onderuitgezakt en ongeïnteresseerd met een wollen muts op de tibrune zitten bah bah ben blij dat ik thuis lekker op de bank zit

0   0  
De Lange

Goal lag aan Verschueren. De kans op een goal werd om zeep geholpen Door Verschueren. Dus........

0   0  
Buddha

Waarom denk je dat die nieuwe jongens zijn aangetrokken?Die zijn niet eerder wedstrijd fit dan voor de nacompetitie. In de eredivisie is voor ons dit jaar niks te halen. Zorgen dat we de play-offs overleven en doorbouwen!

0   0  
ome cor

@Shane
Lag je onder een steen ?

Twee spitsen gehaald, helaas nog niet inzetbaar.
Dus doelpuntenmakers komen er aan

0   0  
Klentje

Vreven out!!
Wat een amateurisme, wat een wissels! 0 passie, 0 strijd.Dat is Vreven toch?
Het probleem is de creativiteit voorin.
Korte rechtsbuiten, die kan geen man uitspelen; El Allouchi linksbuiten; is alleen maar terugkaatsen.
Er worst niks gecreëerd. Breien zonder te weten waarheen te voetballen: We winnen thuis niet met alle respect van VVV, van wie nog wel?

0   0  
Breda

Ik er vanuit dat de diegene die verantwoordelijk is voor de wissel van een spits voor een niet-spits morgen (of vanavond nog) wordt ontslagen.

0   0  
Toontje

wat heb je in hemelsnaam aan twee nieuwe spitsen aks die ene ak NUL bruikbare voorzetten krijgt
Degradatie komt steeds dichterbij. Morgen winst van Roda en uit biij Sparta zijn we zo kansloos.

0   0  
Bredafun

Keeper strik eromen terug sturen!
ook de steun van ons is dus bijlange niet genoeg!

0   0  
076

Die wissel MOET matchfixing zijn

0   0  
Vreven tactisch genie

Korte en Vloet zijn de holmaten van Vreven kansloze debiele trainer!!

0   0  
naxioma

Waarom niet starten met Fernandes? Hij kan een man passeren, heeft een goede voorzet en is doelgericht. Waarom moeten we altijd weer beginnen met Korte, Vloet en El Allouchi? Met zodadelijk 1 of 2 lange kopsterke spitsen, moeten de voorzetten gaan komen van Fernandes, Angelino en García.

0   0  
YellowBlack

En heren lekker vakantie gehad in Portugal? Ik zie duidelijk verschil in kwaliteit!
Klasse!!!

0   0  
YellowBlack

Verschuren is het lievelingetje van vreven. Eenmaal herstelt van zijn blessure meteen er in

0   0  
Altijd zo

Heee ome cor.
Leuk dat ik je weer zie hier.
Vertel even waar we samen een biertje nemen.
Ik hoef geen ban hoor.ik ben ook geen mongool zoals je de meesten noemt.
Ik ben gewoon ik.
Laten we wat afspreken. Gewoon voor de gezelligheid.
Groetjes.van mij.

0   0  
Bredafun

Gelijk heb je Altijd!

0   0  
Bruske

Wel de betere maar weinig goede kansen gehad. Het was ook niet nodig om deze pot te verliezen want vvv was ook 3x niks....

Echt zonde

0   0  
076*R

@ Klentje

Juist!! Het probleem hier zijn el Allouchi en Korte. Ambrose kan er weinig aan doen

En die wissel van Brusselers voor Ambrose is werkelijk waar te sneu voor woorden. Wat is daar het idee achter in godsnaam? Dit technisch duo is gewoon compleet ongeschikt

0   0  
Altijd zo

Geen vriendjes meenemen ome cor.
Alleen wij 2tjes.lekker intiem.
Das gezelliger.

0   0  
B5 fanaticus

Zolang je speekt met El Ahouchi *altijd terugdraaien en spelend met rem erop *, Vloet en Korte , pak je geen punten. Absoluut niet voldoende voor eredivisie niveau. Ook met 2 spitsen erbij wijzigt dat niet daar er geen aanvoer is. Waarom Ambrose eruit bij 0-0 stand en je speelt thuis voor uitverkocht huis?????

0   0  
AJ

Haha wat een anti reacties zeg.
Zo goed de 1e helft was, zo slecht was de 2e helft.
Maar ik snap het laten staan van Vloet en het brengen van Brusselers niet.

0   0  
D'n Klaagmuur

Fijn hoor die 2 nieuwe spitsen, alsof die vandaag het verschil hadden kunnen maken met die laffe 4-5-1 opstelling week in week uit! Je creëert geen ene kut!

0   0  
Bommetje

Positieve noot. Birighitti heeft zich staande gehouden

0   0  
Bommetje

Het bier smaakt beter dan vroeger

0   0  
Kees

De kleutertjes hebben verloren van de ECHTE mannen.

Wat een totaal verkeerde inschatting vsn de kwaliteit van dit team door SMULDERS!

BLIJVEN DE AANDEELHOUDERS DIT AMATEURISME VAN GOETZEE EN SMULDERS MAAR ACCEPTEREN?

0   0  
Bommetje

In de box van Nouwens draaien ze betere muziek

0   0  
hanssss

Het was best degelijk maar net te weinig.

meeste reacties hier overdreven, we zijn geen barca

0   0  
Bommetje

Het is opgehouden met regenen

0   0  
Badeend

Zeldzaam lompe reacties van "altijd zo". Dan ben je écht sneu.

0   0  
Leo

Ik hoop dat Vloet er tegen Ajax niet instaat! Wat een aanfluiting! Met dank aan dikke Smullie!

0   0  
Zeur vd Leur

Ik zal toch graag wel eens uitleg willen van Penders hoe je het in godsnaam in je botte hersens haalt om een spits te wisselen voor een verdedigende middenvelder die ook nog eens geen wedstrijd ritme heeft + klein is + sowieso weinig ervaring , wat een verschrikkelijk LOMPE wissel (wat meteen ook bleek)
Dit was gewoon een heel belangrijke pot zoals dus sowieso elke komende die je MOEST winnen of in iedergeval gelijk spelen.
Ik heb een redelijk NAC gezien en een VVV wat tactisch (zeker achteraf gezien) het gewoon slim speelt. Je hebt van NAC van de voorhoede (welke ??) Niks te vrezen blijkt wel weer.

0   0  
Blue

De support op de B-side was minstens zo slecht als het spel van NAC. Een Avondje NAC om ons voor te schamen...

0   0  
hanssss

het verschil met nac en bijv vvv en ado is dit seizoen puur het afmaken van de kansen. zit ook nog eens niet mee altijd en dan krikg je dit

0   0  
Ert

Zo, waar heb ik deze avond naar gekeken?
Heb ik hier een aantal maanden geleden geld aan uit gegeven?
Sorry.. als we zo doorgaan; Het was niks, het is niks en het wordt niks..
P.s. biertje?

Nog een keer p.s. Mark, nice job! The goal wasn't your fould (or how you will type it :-))

0   0  
Ad B uit Roosendaal

Ik ben weer in Roosendaal, zeer teleurgesteld.

Als je de thuiswedstrijd tegen VVV verliest, dan zit er iets goed mis.

Na het vertrek van Ambrose helemaal geen voorhoede meer. Nauwelijks kansen gehad, jammer de voorzet van Angelino tegen de paal.

NAC zit in grote zorgen. We missen buitenspelers, op links (daar is er geen) en op rechts (Korte schiet tekort).

0   0  
Tim

Verschueren voor Sporkslede?! Wachten tot “precies” de 70e minuut met wisselen?! Vloet nog steeds erin?! Brusselers voor Ambrose?!?! En vervolgens je de 3e wissel gewoon een half uur lang laten lopen voor Jan lul om hem niet te gebruiken. Ik snap er werkelijk geen hol meer van! Kansloos degraderen zo

0   0  
reflektor

Het was niks

0   0  
Bieritieti

Degelijke wedstrijd? Het was gewoon heel slecht. Nauwelijks een kans gecreëerd. Ambrose niks goed gedaan. Ik vraag me echt af wat ze op dat trainingskamp hebben gedaan want ik zie geen enkele verbetering.

0   0  
Bredafun

We schrijven ons suf met opmerkingen, verbeteringen, verontwaardigingen, oplossingen, kortom genoeg ideeen om dit bagger gedoe te verbeteren. WAt schieten we ermee op? Juist ja geen ene drol. En die arrogante penders mag van mij de post gaan bezorgen. Wat n afgang wederom.......

0   0  
Antoon

Na het doelpunt. Xeg maar nog 12 minuten. mari naar boren en pompen... Nee in 89.11 minuut. Hoe ist pfffffff

0   0  
Denniske84

Dan maar volgende week 3 punten!!!

Hup NAC!!!

0   0  
Dippo

Kan iemand die secondelijm onder de schoenen van die Australiër halen? 0,0 reactievermogen. En de rest van het elftal op Angeliño na is ook gewoon ruk! Wat was dit slecht zeg!

0   0  
Kees F7

Birighitti: voldoende. Verdediging: redelijk. Middenveld: (op Vloet na): goed. Veldspel: goed. Aanval: machteloos. Het Verhaal Van Dit Seizoen.

0   0  
Fresh prince of balhair

Wat een drama pot zeg! En dan wissel je ambrose maar laat je Vloet en korte staan. Werkelijkwaar geen goede kans gecreëerd. Dit NAC gaat helaas gewoon nacompetitie spelen en hopelijk loten ze hierin gunstig.

0   0  
Driekus

Dit is wanorde. Zo ga je het niet redden. Zo gaat het rechtstreeks de juup in. Die Vliet kan nog niet met bal op het dak 4 mee. En dan die wissel. Onvoorstelbaar,haal je een spits eruit en controlerende middenvelder. Wat een onkunde. Schamen moet de technische staf zich.

0   0  
Wanny

Nacompetitie ontlopen wordt al bijna onmogelijk. Ik zou niet weten hoe ze nog 6x gaan winnen.
En die nacompetitie wordt erg lastig want al die ploegen zullen spelen zoals VVV vandaag.

0   0  
Frits

Quate:wij halen geen spelers als ze niet direct inzetbaar zijn,wat een farce

0   0  
Eekhoorn

Een parodie op voetbal was dit. Hoe kun je een wedstrijd zo slecht lezen. VVV begon anders aan de 2de helft en Penderd greep niet in. De wissel was het toppunt, Ambrose er uit voor Brusselers. Waar om deze rare actie??? Vvv heeft verdiend gewonnen maar dit is de onderkant van de eredivisie. Als het niet lukt tegen dit soort grijze ploegen lukt het tegen niemand en is de vrijdagavond nabij. Dit is blijkbaar het nivo van de eredivisie. Deze voetballers zijn geselecteerd en hebben jarenlang gefocust op voetbal bij Nac, PSV of vvv. Alleen de gedachte al brengt me in verwarring.

0   0  
ßred@

Ik vond de sfeer inderdaad ook gewoon kut... Hup NAC.. we komen er wel maar ik wil NOAD zien! Nu maar thuis kroketten bakken en pils drinken... en ajax nac gaat 1-1 worden trouwens... geen drie punten maar wel 3 mooie mutsen rijker. Helaas geen 1 van vak i

0   0  
Wanny

Ambrose krijgt geen ballen hoor ik al het hele seizoen. Dan moet je een spits opstellen die zelf wat kan forceren.

0   0  
Henkie

Buitenspelers die er nu staan heb je niks aan. Ga dan maar 4-4-2 spelen.

0   0  
Arie

Strijd en passie zijn er, de wil om te winnen totaal niet. Ja Garcia is een briljant voetballertje, maar hij brengt te veel ballen. Korte is niet de beste voetballer, maar hij vraagt 15x per wedstrijd om een diepe bal zodat hij zijn snelheid als wapen kan gebruiken. Vloet vraagt ook vaak zat om de diepte in gestuurd te worden, maar die ballen komen nooit. Alles gaat via links naar Angelino, waar Allouchi als totaal overbodige opvulling van de verdedigende taken van eerdergenoemde staat. Voegt niks toe, 0,0.
Je kan 100 spitsen halen, als ze geen ballen krijgen kun je net zo goed met 11 keepers spelen. Ambrose heeft overal ballen geraakt behalve in het 5 meter gebied.
De enige kans komt uit een vrije trap.
0 wil om vanaf minuut 1 een medepromovendus op te vreten en te laten zien dat hier niks te halen valt.
We zijn gedoemd. Dit komt zo nooit meer goed.

0   0  
Altijd zo

Nee hoor badeend.
Ik ben niet sneu alleen maar kwaad.
Wat ik heb gezegd.daar schaam ik me voor.
Maar die lul van een ome cor moet me áltijd hebben.
Nou.hij kan ze krijgen hoe hij het wilt.
Lulletje cor beschadigt mensen bij de vleet en hier kan ik niet tegen.
Vele malen verzoek gedaan om hem te ontmoeten.
Nul reacties.

0   0  
Animalize

@bredafun

Zoveel steun hebben jullie Birighittie niet gegeven!!!

0   0  
De Gampel

Uit betrouwbare bron vernomen,morgen trainingskamp in EL Paso Wuustwezel!

0   0  
Driekus

Wat moet Angelino en Manu wel niet denken. In wat voor een k... elftal ben ik terecht gekomen?

0   0  
Daan

Saaie pot voetbal met ook nog eens geen resultaat.
Sporkslede slachtofferen voor Verschueren is echt the bloody limit!
Vreven, wat ben je aan het doen?

0   0  
Zagge

We scouten op NOAD we willen alleen spelers die in NAC profiel passen. We zijn het aan de trouwe supporters verplicht. We halen alleen spelers die er direct staan (3 zonder wedstrijdritme). De beste spelers spelen. Portugal was top om te trainen. Enz enz. Ik zie het nog steeds niet terug. Als je het gemis aan aanvallende creativiteit op het middenveld ziet en met dit soort wissels komt dan geloof ik niet zo heel snel dat het met de nieuwe spitsen opeens allemaal wel gaat lopen.

Het is niet dat we weer verliezen maar dat je op een gegeven moment gaat denken.. zijn wij nou zo gek of zijn zij het? Zitten we daar weer met dik 18.000 man oh zo trouw ja. Laat dan ook eens wat zien!

0   0  
Zeur vd Leur

@ Smulders rot op : het transfer window is nog open hè ;S dus ik neem aan dat vandaag de ogen (die schijnbaar potdicht hebben gezeten) nu wel open zijn ...
Ben het overigens niet helemaal eens met een 10 positie , we moeten speler hebben die vanaf de flank een voorzet kan geven EN een ervaren keeper want telkens de bal naar Skippy is billenknijpen net zoals zijn uit"trappen"

0   0  
Rotterdammert

Je verliest twee keer onnodig. Niet dat het nou geweldig was tegen PEC en VVV, maar je had beide niet hoeven te verliezen. In de hoek waar de klappen vallen..

0   0  
Breda

WAARDELOZE TRAINER(S)!!!!!

Vd Gaag of Maurice Steijn naar NAC aub

0   0  
Nac076

Het probleem ligt hier 100% aan het tactisch onvermogen van de staf. Zij sturen dit team het veld in met de instructies 'werk je kapot'. De rest zoeken ze zelf maar uit. Je kunt mij niet wijs maken dat hier een tactiek achter zit.

Het zit namelijk zo, de jongens werken hard, hebben overwicht op het veld, maar weten niet wat ze vervolgens moeten. Dingen die 100% trainbaar zijn (looplijnen, combinaties, afstemming) daar zie je niks van. Angelino en Garcia weten hoe het spelletje werkt en kunnen het ook uitvoeren, die andere 9 hebben gewoon een trainer nodig die hen zegt wat ze moeten doen.

Die trainer hebben we momenteel niet. Er zit TOTAAL geen idee achter. En dat is zonde om te zien. Is er wat dat betreft niks te regelen via de City deal? Een profclub van dat kaliber zal toch wel tactische personen in hun gelederen hebben die niet aan het echte werk toekomen?

Zou geweldig zijn voor NAC, en daarmee dus ook voor City. Zomaar een gevoel dat in me opkomt.

Maargoed 7 februari ga ik weer kou lijden op de tribunes, nogsteeds smachtend naar de overwinning. Tot dan!

0   0  
Breda

Mensen die de keeper dit verwijten snappen er geen kut van.

0   0  
Bertus1912

Sloom kutvoetbal. Veel te traag om gevaarlijk te kunnen worden. VVV laat NAC gewoon rondhobbelen en pakt zijn kans uit de omschakeling. We waren echt niet beter vandaag. Hopelijk brengen

0   0  
Jf

En dan zeiken op Vloet dan heb je echt geen verstand van het spelletje. Nac speelde de eerste helft heel dominant alleen spelen we met flanken en hebben we geen kopsterke spits. Vloet heeft voortdurend druk gezet op vvv. Korte is de enige echte zwakke speler van Nac. De wissels waren belabberd dat is de reden niet meer niet minder

0   0  
1912

In deze opstelling kan je 500 minuten spelen maar scoor je nog niet. En dan nog je spits er uit halen. Penders en vreven wegwezen.

0   0  
Frits

@bertus 1912

Zo is het en niet anders.

0   0  
1912

En Vloet die een simpele inspeelpass niet kan controlern. Stop er mee.

0   0  
NAC

Vreven is een clown

0   0  
Leurenaar

De komende maanden vechten tegen DIRECTE degradatie... met vertrouwen van de tribune af na de overwinning tegen utrecht... nu weer met beide beentjes op de grond!

0   0  
Gerrit39

Stijn kan goed lullen maar hij moet maar eens beginnen met de juiste mensen op de juiste plaats te zetten te beginnen met de keeper.

0   0  
Zagge

@nac076 dat werd voor de wedstrijd tegen Utrecht door mij en vele anderen min of meer hier al aangegeven. Er moet een zwaargewicht tacticus naast vreven komen. Zoals hiddink cocu hielp en advocaat gino hielp. Als tijdelijk tactisch extra en niet als vervanging.

0   0  
Ron

Toegegeven; het was weer niet best, maar wat ik hierboven zoal lees, wor' ik ook niet vrolijk van.
"Opknopen aan de hoogste boom". En de één na de ander moet oprotten. Manman.... Het verstand is bij een aantal van de bezoekers hier ver te zoeken.
Ik zou er toch een groot voorstander van zijn om verplichte registratie in te voeren op deze site. En dan de boel wat beter te monitoren.
Het is om te janken, de reacties die sommigen hier uitbraken. Misselijk volk.

0   0  
F1 - 16 mutsen

Een kaboutermiddenveld kan niet dat blijkt heel het seizoen al....voor het zicht lijkt het leuk maar rendeert niks.....el allouchi laten banken svp.. ..en vloet met pensioen sturen.

Hoe kun je Ambrose wisselen......en dan ook nog voor een eredivisie debutant.......man man wat een beleid en dan Vloet in de spits.

Dit wordt playoffs......dat is de bittere realiteit :(

0   0  
heksenketel

Niet getreurd mannen, "We hebben een goed trainingskamp gehad".

0   0  
VAKKIE G

@Fred was het weer te koud voor je dat je achter je pc zit je bent echt een nep Naccer en maar praatjes hebben hier op de site eens een Naccer altijd een Naccer geode en slechte tijden



Nac Forever

0   0  
Hb.naccer.Hb

Smulders Smulders Smulders toch...

Wat heb je een zwak en slap baby elftal bij elkaar gezocht wat een onkunde !!

0   0  
Ert

2 nieuwe spitsen.. zolang er geen aanvoer is, win je niet

0   0  
Judge M.

VVV wint met minimale inspanning. Gewoon in de eerste helft NAC keurig vastgezet zodat er toch geen kansen gecreeerd werden en in de tweede helft 1 keer gas geven en het was genoeg. Met 3 keer tikken lag onze verdediging op apegapen. Dit NAC gaat het geen enkele verdediging lastig maken behalve de eigen..

En zou Vloet zich beseffen dat hij hetzelfde rugnummer mag dragen als Lokhoff en Lurling? Spelen die met voorwaardse acties en een boel werklust wedstrijden open konden breken. Daar heb ik Vloet enkel tegen Groningen op kunnen betrappen. Zo gaan we geen wedstrijden winnen...

0   0  
0161Rijen

Nacompetitie hoogst haalbare!

0   0  
Vreven tactisch Genie

Veven die stelt altijd Korte Vloet Verschueren op hoe SLECHT ze ook zijn. Hij was tegen nijholt stans sporkslede elke goede voetballer bij nac. Het enige wat hij de spelers meegeeeft is schoppen en hard werken. Technische voetballers als Sporkslede Fernandes Garcia heeft hij hekel aan. Het is een totale imbeciel letterlijk en figuurlijk die als een soort springende en schreeuwende clown tekeer gaat. En dan zeggen de lompe naccers dat ze je moet steunen dit is nac totale de debielen jullie! Als jullie graag Vreven de club naar de klote zien helpen ???

0   0  
Ouwe Spionkop

Er is maar een persoon verantwoordelijk voor deze selectie en dat is Smulders

0   0  
Fred

@ Vakkie G , ik zit nog steeds in het stadion hoor pannenkoek. En niet in de kou .
En jij ligt waarschijnlijk al in je bedje .
Weleens van een iPhone gehoord manneke ?
Als jij straks groot bent en je goed gedraagt krijg je er misschien ook nog een keer eentje van Sinterklaas .

0   0  
Fred

@ vakkie G

Dit is NAC-onwaardig voetbal! Niveautje 5e klasse!

0   0  
RwE

Vloet was juist 1 van de weinige met een voldoende...kopt ook bijna nog de vrije trap binnen(wereld redding)

2 nieuwe mannen op de vleugels en het komt goed!!

0   0  
nachoreca1

Het is heel simpel... we staan weer met 1 been in de jupiler league. Dit elftal piekt 1 x in de 5 wedstrijden en gaat te weinig punten verzamelen. Het is allemaal net niet en smulders is voor mij definitief afgebrand. Voor 1,5 ton per jaar moet hij zijn ogen uit zijn kop schamen om zo n selectie samen te stellen. Welterusten na wederom een kut avondje nac.

0   0  
Fred

Pseudo Fred van 00:18 ben ik niet , durft weer iemand niet voor zijn eigen naam uit te komen blijkbaar .
Want dat vijfde klasse is natuurlijk nonsens !

0   0  
Geeren-zuid

Eerste helft was ( tot aan 16)niet eens zo slecht, maar tweede helft was weer niet best,dramatisch wisselbeleid,veel te laat weer en de wissels snap ik geen reet van hoor,tactisch echt zeer slecht!
Je creeert totaal geen kansen , er wordt uit tweede lijn nooit op goal geschoten , corners nog steeds drama, niemand gaat luchtduel aan met keeper die ver buiten zijn 5 mtr gebied komt, zo ga je nooit goals scoren!
Bedankt voor weer een kutweekend!

0   0  
NAC

@ Ouwe Spionkop

Deze slectie?? Tis nie amaal even goed maar het is vooral een opstelling, speelwijze sn WISSELS waar gin zak van klopt. Eerst de trainef er uit!

(Al mag die smulders er van mij ook uit)

0   0  
Jo

Jupiler League: Here we come!

0   0  
3 Hoefijzers

Jullie hebben allemaal gelijk.

0   0  
Nacfem

We hebben op z'n minst 4 opgelegde kansen gehad, de keeper heeft geen fout gemaakt. Dus waar ligt het aan? Aan de effectiviteit. 2 nieuwe spitsen die het hopelijk wel afmaken.
Je kan Vreven de schuld geven of Birrighitti maar leg het eens bij de aanvallende 3. Ambrose kan alleen scoren vanaf de 11 meter, Vloet zijn kansen had ik zelfs gemaakt met die Amstel muts voor mijn ogen en Korte draaft maar door, Garcia kan niet van afstand schieten. We Hebben Effectiviteit Nodig!!!! Hoe kan je deze wedstrijd verliezen van zo'n luizenploeg?

0   0  
jvt

Tjonge jonge wat een verongelijkte reacties hier. Jvt roept het al vanaf SAB dat het niveau met Korte, El All, Verschueren echt niet kan. Daarnaast betalen voor Vloet en Koch is van de zotte. Je krijgt 0,0 aanvoer vanaf de vleugels dus heb je niks aan spitsen. De keeperssoap, nu de spitsensoap. Twee dezelfde type spitsen die geen van beiden op korte termijn inzetbaar zijn! Terwijl iedereen weet dat je dan ook vleugelspelers met en voorzet nodig hebt. Verleng Verschueren maar hoor, en geef kleine schriele mannetjes als Brusselers een contractje en haal je enig scorende spits er maar gewoon uit!

Het is goed dat dit verlies gebeurt want nu kan je toch niet met droge ogen beweren een goede selectie en vooruitgang te zien. Er moet DEZE WEEK keihard worden ingegrepen. Ons NAC wordt door een stelletje passanten kapot gemaakt. Laat deze amateurs stoppen ons te slopen! En anders verdien je degradatie. Proficiat.

0   0  
Bredaaaa

KEIHARD ingrijpen. Vreven en Smulders moeten ontslagen worden asap.

0   0  
De eerste de beste

Zowel op t veld als op de tribunes verloren. Wat een dooie boel zeg. Waar zijn de NAC supporters gebleven die 90min achter hun club staan.

0   0  
Herman

Angelino op het middenveld en horsfield op linksback begin daar maar eens mee!

0   0  
1971

@altijd zo Ongelofelijke typhus mongool met het IQ van een lichtmast en tevens fulltime kutkneus. Rob Penders is een NAC held met hoofdletter H. Ongeacht zijn beslissingen als assistent-trainer van NAC, nu en in de nabije of verre toekomst.

0   0  
3 hoefijzers

Mensen, wat verwachten jullie eigenlijk?
Vorig seizoen geen enkele periodetitel gewonnen.
Vijfde plaats. En dan nu een divisie hoger wel presteren? Dacht het niet. Het wordt hoog tijd om het verwachtingspatroon bij te stellen.

0   0  
Schrikbarend

Wat een kansloze opstelling en wiiselbeleid...supporters doe er eens wat aan niet internet materiaal hiero maar spandoeken spreekkoren...verschueren korte vloet Dat is bankmatriaal..steijn van vvv kom er maarin...Of. Ligt t aan penders vanaaf?

0   0  
Peet

Wat een aanfluiting dit NAC!

0   0  
Zlep

Wat een reacties hier zeg. Om je kapot te schamen. Zijn jullie NAC supporters...

NAC speelde als een randloze tijger ja. Ik hoop dat de 2 nieuwe spitsen ons aan doelpunten gaan helpen. Maar blijf achter je club staan mensen.

0   0  
Schrikbarend

Schoofs had tog minimaal in kunnen vallen...of is dat 2de materiaal?

0   0  
Peet

Advies voor de heren aandeelhouders:

Goetzee, Smulders en Vreven eruit!

Stan Valkx en Maurice Stein erin!

Het wordt de hoogste tijd voor een schoob schil

0   0  
Schrikbarend

Zlep ga naar bed...opstelling wisselbeleid

0   0  
Koelie

Unnerstal, 4e niveau in Duitsland opgepikt dood onze Valckx.

0   0  
Peet

De poppetjes staan niet goed!

Sportslede op de plaats van Verschueren.
Schoofs op de plaats van Vloet, Ter Vrede + Ambrose in de spits.Korte op de bank.

0   0  
Dr.

Kunnen we wat doen aan die kruiken hier aub?

Daarnaast....dramatische wedstrijd. Ik zag vanaf minuut 1 al hoe de wedstrijd zou gaan lopen. Wij domineren, 90 minuten lang, het slimme VVV laat het belopen, komen er 2 of 3x uit en scoren er 1.

Wij kunnen geen wedstrijd maken, hoe dominant we ook zijn....ja we hebben een paar kansjes gehad maar we hebben geen killers. Aan wie ligt het.....volgens velen aan Smulders maar die hebben imho geen verstand van voetbal.
Aan vreven? Misschien....tactisch is het geen groeibriljant, maar aan inzet lag het ook niet vanavond.

Sommige pseudoniemen van flieger roepen hier al maanden om fernandez.... alsjeblieft zeg. Die heeft echt nog helemaal niets laten zien. Leuke zaalvoetballer, maar rendement is echt nog vele malen lager dan korte.

Ik ben altijd positief ingesteld, maar na deze wedstrijd denk ik dat het niet anders wordt....altijd dominant maar niet verder dan de 16.

Over de 'beste supporters van het land'....de grootste loosers vanavond! Niets.....maar dan ook geen schim van wat het was aan de Beatrix..... of welke wedstrijd dan ook in het rv stadion. Ik vind dat wij geen van allen ook maar iets te zeggen hebben hier! Geen ome cor, flieger, ouwe spionkop, buurman, muzikant, jvt, en ikzelf....en nog vele andere....we kunnen met 19000 man in het stadion zitten....dat maakt ons nog geen supporter...zeker vanavond niet!!

Weltruste

0   0  
Joep

Kutzooi.. veldspel was niet om aan te zien. De sfeer was nog erger. Achter je club staan is onvoorwaardelijk.. HUP NAC!

0   0  
Dutchbird

Tot de 16 ging het eigenlijk best aardig, deels omdat VVV daar de bus had geparkeerd. Maar ik heb niet één speler van NAC gezien die een hard en strak schot kan afvuren. Ze hebben allemaal pudding in de benen.
Gelukkig hebben we drie groeibriljantjes van MC (Ambrose, Angelino en Garcia) als we daar iemand bijzetten met een hard en strak schot tussen de palen komt het goed (hopelijk gaat Mitchell te Vrede dat lukken).

De mensen die hier over Vloet zeiken hebben de wedstrijd niet gezien. Hij speelde prima op het middenveld maar had in de 16 (weer) geen geluk.

0   0  
scheppioni

SChei nou eens uit met vloet !!! Vreven koppige !

0   0  
bundy geeren noord

Tim voor td!!!!

0   0  
Enjoy

Als hier geen reactie op komt , dwz
op de TD en weergaloze trainer met assistent
dan snap ik er HELEMAAL niks van .
voetballend ten onder met 100 procent inzet
pech en een betere tegenstander kan ik mee
leven .
MAAR TOTALE ONKUNDE EN BELEID NIET
BEZEM ERDOOR .
Ja dat kost geld hoor ik U denken,
klopt nee de Juup kost niks
huurlingen kosten ook niks , en degraderen
gaat ook vanzelf .

0   0  
Bredafun

Frustraties zijn hier onderling nog erger, dan t voetbal zelf!
Beetje jammer dit.....

0   0  
Granada CF

Helemaal eens met Bredafun. En wat een dubbel kutweekend...

Hup NAC en hala Breda

0   0  
Hugo

Het was vrij droevig ja. Stuntje in de arena dan maar? Hup NAC

0   0  
De Muzikant

De Smulders Visie: op weg naar de juup divisie.
Eindelijk andere spelers halen, waarvan er zeker een al speelgerechtigd had moeten zijn, met name tegen een concurrent.

0   0  
ome cor

@altijd zo
Lulletje cor beschadigt mensen bij de vleet en hier kan ik niet tegen.

Heb jij je eigen stukje hier al eens terug gelezen.
Of is bijv. Penders geen mens ?
Ik zal niet zeggen dat Penders een topcoach, super vervanger van Vreven, of tactisch meesterbrein is, maar zoals jij reageert is volslagen debiel.

1000x meer respect voor Rob Penders dan voor een idioot die niet met z'n frustraties kan omgaan.

0   0  
jvt

Geen punt mensen want Smulders gaat volgend jaar weer doorselecteren. We hebben er 35 en er zit er altijd wel eentje tussen en die ene (Mets) speelt niet. Zelfs de onervaren, iele, te bleue Brusselers is beter. Het falen van Smulders moet door zijn vriendje Vreven gemaskeerd worden. Sommigen MOETEN blijkbaar spelen. Daarnaast hebben ze beiden 0,0 tactisch inzicht want de vleugelbezetting van NAC is er niet en als ie er al is uiterst pover. Twee lange klunsen erbij, zelfde type spitsen en dan nog een half jaar huren, weer een huurling die ervaring komt opdoen, wat hebben we hier allemaal aan. Wat een beleid!

En kom niet aan met geen geld. Dat creëren deze mensen niet. Jvt heeft laatst uitgerekend dat Smulders 1,5 miljoen, ja u leest het goed, in de put heeft gegooid met zijn beleid. Deze man moet stoppen. Laten wij ons NAC door deze passant naar de kl gaan. Op alleen Dessers kan je met 1,5t jaarsalaris niet teren. Daar staat een woud aan dubieuze beslissingen tegenover. Vreven vind het allang prachtig dat hij trainer van een ereclub is en spreekt niet tegen. Faber halen voor volgend jaar, die veegt de vloer aan met die kliek.

0   0  
dromer

Ruim 10 uur na de wedstrijd en dus weer een stuk rustiger dan direct na zo'n teleurstelling blijft mijn gevoel hetzelfde. Werklust is er wel en de spelers blijven wel doorgaan. Een aantal spelers hebben niet het niveau wat nodig is voor de eredivisie. Het grootste probleem is denk ik dat er ondanks training, trainingskamp enz geen team is. Een team is een eenheid waarbij iedereen elkaar steunt. Bij zo'n opstootje in de tweede helft in de dugout van VVV vlieg je er met zijn allen op af en helpt elkaar. Als je vindt dat je tekort gedaan wordt ga je met zijn allen daarover klagen bij de scheids zoals de spelers van VVV deden direct na het rustsignaal. Het is allemaal te gelaten en te netjes.
Bij een team hoort een technische staf die dat gevoel ook heeft. De trainer van VVV zocht het randje op zonder te reageren naar de vierde man. Riep spelers naar de zijlijn om tactisch in te grijpen. Onze staf is dan erg gelaten of riskeert problemen door te praten tegen de vierde man.
Nu rest echt puur degradatie-voetbal. Dat gaat alleen met pure strijd. Nieuwe spitsen zijn niet alleen de redding. Er moet een team staan met gasten die willen knokken anders blijft het maar de vraag of we het redden.
Garcia en Angelino zijn echt goede spelers die weten hoe het moet. Soms voeren ook zij, misschien wel noodgedwongen, hun kunstje uit en gaat de effectiviteit verloren.
Er ging veel mis gisteravond bij alle spelers. Gelukkig vaak zonder gevolg al snap ik nog steeds niet hoe het tegendoelpunt kan ontstaan. Toen ging er bij diverse spelers iets mis wat niet opgevangen werd.
De wissels rond de 70e minuut zijn gewoon standaard. Het lijkt of er niet gewisseld wordt omdat het nodig is maar dat er gewisseld wordt omdat dat bij de zo beroemde afspraken hoort en het een signaal is van de staf naar de spelers van: wij houden ons aan onze afspraak.
Mijn overtuiging van we degraderen niet verandert langzaam in hopen dat er niet gedegradeerd wordt

0   0  
1e rijtje

NAC”tikkie terug”Breda is niet eredivisiewaardig, we hebben werkelijk niets te zoeken op het hoogste plan.
Iedere club komt gewoon de punten ophalen in Breda, wij staan erbij en kijken er naar.
Hoelang trainen we nu al met dit elftal ? ziet iemand progressie ? een stijging van het aantal kansen ? effectiviteit in de afwerking ? meer spelers in de 16 zodat je kan scoren ? NEE, niets van dit alles, we stevenen rechtstreeks op degradatie af, je bent afhankelijk van het materiaal maar dit mag ook de technische staf zich aanrekenen.

0   0  
Klets

Wat een onzin wordt hier verteld zeg!!! Even een wake-up call.... een paar jaar geleden was NAC technisch failliet en vorig jaar eindigde we als nummer 5 in de Jupiler league. Waar komt de arrogantie vandaan dat we nu even handhaven en waarom is Smulders de gebeten hond? Ik ben blij dat ik elke keer nog steeds naar nac kan en ja gisteren heeft nac het als welwillend elftal het afgelegd tegen een tegenstander die niet wil, maar na Utrecht liep iedereen de polonaise en was het allemaal perfect!

Voor de kriticasters hier.... nac is redelijk gezond en heeft een matig elftal. We kunnen van iedereen winnen maar belangrijker nog, we kunnen ook van iedereen verliezen! Dit is de indentiteit van NAC en zolang ik naar NAC ga is dit al zo!

0   0  
Klets

En ja 1e rij ik zie progressie. Ik zie een club die redelijk gezond is en vaak mee voetbald. Ja we hebben thuis verloren van VVV maar vorig jaar werden we bijvoorbeeld de 1e helft weggespeeld door Top Oss. Dus ja het is nu beter alleen niet altijd het gewenste resultaat.

0   0  
Vreven tactisch genie

Kletskous ben je !! Reken is uit wat Smulders heeft uitgegeven aan al dat b materiaal . Kansloos beleid en trainer. En supporters als jij zo blind als een paard. Net als Korte Vloet Vreven geen enkel technisch vernuft inzicht en iq.

0   0  
Koenie

nee jij hebt lekkere argumenten @ "Vreven tactisch genie"
In Amsterdam en Eindhoven hebben ze miljoenen om een ploeg op te bouwen. In Breda geen rooie rotcent.

Hup NAC!

0   0  
Klets

Maar gelukkig ben jij op deze wereld en ga je alles oplossen! Net als velen kan je alleen ongezouten kritiek leveren maar diep in je hart weet je geen oplossing want die is er namelijk niet! We waren technisch failliet en beetj bij beetje krabbelen we weer op met een promotie naar de eredivisie als kers op de taart. Dit op een moment dat we een lachertje waren van de Jupiler league. Je kan Smulders en Vreven de schuld geven maar dat is een terkortkoming van jezelf om maar een uitlaat klep te hebben waarin je je frustratie kan uiten!

0   0  
Lamington

BSR moet hun oproep/afspraak eens nakomen en beter modereren. Er zitten onder dit bericht 'een hoop mensen' die ik nog nooit heb gezien (dezelfde etter elke keer?) En veel reacties mogen gewist worden qua inhoud. Die "Altijd Zo" moet opzouten, onder andere. Hier is nul discussie en alleen maar impotent gezeik en gezanik. Misschien eens wat minder vriendjes met centjes binnenhalen en wat meer de site in de gaten houden, of was dat een wassen neus? Daar lijkt het namelijk wel op.

En gisteren.. hebben alle boe-roepers naar Birighitti nu gezien dat de keeper niet het grootste probleem is? Voorin zit een probleem dat veel groter is. Iemand zei het hier al; het rondspelen gaat prima. Best goed zelfs soms. Maar zo gauw het doel van de tegenstander in zicht komt weet men geen koers meer te varen. 'Jasterris' ene in vanaf 20 meter! Of schiet gewoon eens een keer! Ben heel benieuwd was Sadiq, Schoofs en Te Vrede gaan brengen en wat dir voor gevolg heeft voor de strategie. Ik schrijf NAC niet af maar op deze manier worden er tot en met 17 februari weinig punten verzameld, ben ik bang.

0   0  
Duk Out

Lekker interview met de trainer.............of zat hij al in de Car-nac

0   0  
Marco

Kut wissels!!!!!!

0   0  
Zeur vd Leur

In hoeverre hebben supporters organen zoals bsiderats en de rat toegang tot de NAC directie ?

Dat het gisteren gezapig was op de tribune snap ik wel, er komen weer bijna 19.000 man die allemaal betalen (van hun zuur verdiende geld) en zien dat de zoveelste teleurstelling op het veld verschijnen. Support moet je verdienen en dat doe je niet door vol / vast te blijven houden aan spelers die week in week uit laten zien niet mee te kunnen ( of willen) . Er is niemand die aan het zuigen is als het nodig is, er is niemand die even een vies schopje kan geven, er is GEEN goede aanvoerder , er is geen karren trekker . Wat mis je dan een figuur als Lurling. Deze man had alles wat hierboven staat !
Als er dan als klap op de vuurpijl ook nog vanuit de "technische staf" ( tussen " omdat ook die laten zien niet geschikt te zijn) een onverklaarbare wissel word toegepast ...dan is het publiek alweer voor de gek gehouden en er wel klaar mee .
Als er gewonnen moet worden geven ze niet thuis , dit is ook een jaarlijks terug komend fenomeen .

JA we hebben pech dat de ballen net niet goed vallen , maar dan moeten er gewoon meer ballen komen ipv die op 1 hand te tellen van gisteren

Wat ook belangrijk is voor team , supporters enz :een keeper die vertrouwen uit straalt en niet zo'n onzekere parodie zoals er nu staat !
Als je weet dat er een sluitpost staat die een team kan redden geeft de verdediging meer rust . Nu is elke terugspeelbal of schot op de goal billenknijpen . Het geven van applaus als deze parodie een bal stopte (want klemvast heb ik niet gezien) spreekt wat mijn betreft boekdelen .

Kortom :
- Smulders heeft NIET gepresteerd en verkeerde keuzes gemaakt . En blijkt dat schijnbaar zonder enige gevolgen te mogen blijven doen.
- Er moet een vechter op het middenveld
- Vloet / Bierigitie (of weet in hoe je dat schrijft) / Korte bewijzen keer op keer niet mee te kunnen
- Verschuren / el Allouchi krijgen voordeel vd twijfel
- met alleen Ambrose gaan we het niet redden
- snel naar 4-4-2
-wat doen al die analisten en psychologen binnen NAC ?
- Penders is een NAC "held" maar snapt weinig van hoofdcoach zijn , en heeft de uitstraling van een zak cement

Nu maar hopen dan Loda verliest vandaag , want anders gaat het echt de verkeerde kant op

0   0  
Schrikbarend

Zlep je moet je bek houden of stomp er dadelijk bovenop

0   0  
Vreven tactisch genie

@ Koenie waarom zou dat zijn? Nac geen rooie rotcent reken alleen de salariskosten eens uit van de directie en de 35 plus spelers . Het is wanbeleid! Na 1.5 jaar ziet elke blinde toch dat dit technisch kader waardeloos is. Zonder Dessers hadden we nog juup gespeeld en nu had er kwaliteit gehaald moeten zijn ipv kwantiteit. Koch Vloet Korte Biergieter hoe lang moddert deze clown van een Vreven door met zijn mislukte opstellingen en open linkerkant. Het is een kleuterelftal qua fysiek en elke goede voetballer word geslachtofferd door die slimme belg. Sporsklede Desers vorig jaar ook Garcia Fernandes Nijholt Stans Meijers lang genegeerd.

En een trainingskamp zonder tegenstander ook zoiets van deze Guardiola.

0   0  
Juupke

Zet Angelino eens een keer links op het middenveld en nie achterin!!!

0   0  
GinnekenGabber

Als je niet scoort, dan scoort de ander en verlies je de wedstrijd.
Maar dat is logisch.

Je mag 3x wisselen.
Bij NAC zou dat elk wedstrijd vaste wissels worden: Vloet- el allouchi- korte

0   0  
Robert

Een samenvatting van mijn posts van het afgelopen jaar:
Een technische staf, die 1e divisie niveau is: de buurmannen Smulders, de 1.5 miljoen over de balk gooier, en Vreven. de hysterisch schreeuwende en stampvoetende indiaaan. En natuurlijk de grijze muisPenders.
Teveel spelers van 1e divisie niveau: Korte, El Allouchi, Verschueren, Sporkslede en wellicht Vloet, en nu weer Schoofs. Keepers? Geen commentaar!
De trainers falen bij de opstelling. en vooral de wissels, met als dieptepunt gisteravond de wissel Brusselers voor Ambrose.
Waarom zit Agyepong niet op de bank? Volgens Vreven moet hij eerst een wedstrijdje in het 2e spelen, maar die jongen was afgelopen week een uitblinker op de training. Nee, dan zet je Brusselers in, de grote uitblinker van het 2e (pff.).
Agyepong had gisteren gewoon kunnen invallen. Spelers als Korte en El Allouchi waren, zoals zo vaak, dramatisch! Waarom werd Angelino niet doorgeschoven naar het middenveld? Horsfield zou scherp ingevallen zijn als back. Die will wel! Maar elk psychlogisch gevoel ontbreekt bij onze trainers.
En VVV? Daar zitten wel een goede trainer en goede technisch manager. Daar zit ook een Leemans, die Smulders liet lopen. Hij nam liever Rommens mee.
Ik kan er niets anders van maken, maar met deze trainer, en 2e man naast hem, gaan we gewoon degraderen. Daar helpen geen 2 nieuwe spitsen aan.
Aan de falende Goedzee kom ik niet eens toe

0   0  
@Lamington

100% met je eens,het begint hier stilletjes aan het domein te worden van zure napraters en van Flieger met zijn 123 nep-accounts.
Er zijn er hier nog maar weinig met kritiek vanuit een NAC hart alleen maar ramptoeristen die na een nederlaag haantje de voorste zijn om hier de open discussie te misbruiken.

0   0  
Roberto

Nac heeft gewoon een leuk team dat aardig kan voetballen tot aan de 16, maar dan houdt het echt op.

Het is al een paar keer gezegd hier, maar het probleem zat hem gisteren echt in het niet schieten.... het veld was nat em als die gasten gisteren 10x op goal hadden geschoten en hadden doorgelopen hadden we zeker 2x gescoord.

Als we gisteren gewonnen hadden waren we op plaats 13 of 14 geëindigd nu wordt het een lastig verhaal omdat we weer een slechte flow zitten met Ajax uit in het vooruitzicht...

Tja en dan nog de wissel.... man man man dan heb je het echt niet begrepen Robbie Pensers...

Enige pluspunt van gisteren was het bier.... vanmorgen eindelijk een keer geen kater van het bier na een avondje nac... nu alleen een kater van de uitslag....

0   0  
scheppioni

Ik zeg ook nie daarvan !

0   0  
Nonkel Frans

Inderdaad @Breda de B-side was niet op haar best gisterenavond.
Dieptepunt begon al bij aanvang - daar moet een piemel in - zingen naar vak I.........

0   0  
Felix

Gdvrdmnn ook 0 punten tegen die kut Vlaaien!!!

Kan iemand nou eens een keer een microfoon onder de mond van Vreven of Smulders houden waarom die Vloet en Korte ALTIJD spelen? Waarom haal je ambrose er af terwijl je totaal geen spits achter de hand hebt!?! Brusselsers heeft niet 1 bal geraakt niet 1!!!

Leuk balbezit en tikkie tikkie en ja ze werken hard. je moet in de 16 meter penetraties creëren!!!

Alleen thuis nog stillem2 en die Koempers. Uit Sparta en Twente

Het wordt steeds makkelijker...

Laad alle berichten na dit bericht in