Wij gaan niet opzij

Maaskant wil ook bij NAC blijven

Op zwarte zondag jl. bood Maaskant zijn ontslag aan bij NAC. Dit was geen escape van de trainer, maar hij wilde NAC de mogelijkheid geven hier eventueel naar te handelen indien dit noodzakelijk zou zijn. Maar diep in het hart wilt Robert niet weg. Sterker nog: zo graag als NAC met Maaskant verder wilt, zo denkt Maaskant er vice versa ook over en beide partijen willen voor een langere tijd samen  als bomen aan de waterkant staan. Maaskant liet dit gisteren weten. Hij geeft in wezen NAC de tijd en de ruimte om eerst alles op een rijtje te zetten -en dat zelf ook te doen- om zo een goede basis te leggen om gezamenlijk verder te gaan. Verschillende bronnen wisten te melden dat bij handhaving Maaskant een driejarig contract ondertekend bij NAC en dat hij verantwoordelijk zou worden voor het hele technische kader. Dat zou dus gebeuren bij het behoud in de Eredivisie. Deze week gaat men hierop verder. De verwachting is dat ze er snel uit zullen komen en het doel dat men voor ogen heeft bij de voortgezette samenwerking is NAC binnen 1 jaar terugbrengen naar de Eredivisie. Zondag, direct na de degradatie zei Maaskant zijn ontslag aan te bieden aan de directie en de raad van commissarissen. NAC liet echter direct na de degradatie bij woorden van algemeen directeur Justin Goetzee weten tevreden en enthousiast te zijn over de werkwijze van Maaskant. Erg ambitieus en wekt wel de nodige verwachtingen. Maar het aanblijven van Maaskant juichen we zeker toe. Dat die kerk snel door een kogel doorboord mag worden, wij staan erachter!  

Bron: B-Side Rats, BNDeStem

 

Volgend bericht
Verkoop SCC gaat lekker 92 reacties
Advertentie
120 Reacties
0   0  
Stofzuiger

op n dag wordt alles beter! , laat t vandaag maar beginnen dan

0   0  
ome cor

Ik vind het meer dan terecht dat hij als verantwoordelijk man bij degradatie zijn ontslag aanbood.
Het is aan de club om daar op te reageren.
Echter kan ik me ook vinden in de reactie van de club dat Maaskant wel iemand is die NAC ook weer terug kan brengen.

Van mij mag tie blijven en laat dat heel gauw bekend worden gemaakt, want er moet gebouwd worden aan een nieuwe selectie die de jupiler league gaat verpulveren.

0   0  
namens grote groep.

Beste nieuws sinds degradatie! YEASSSS! !!!

0   0  
Prideofthesouth

Ik weet niet of hij de juiste man is op dit moment voor onze club. Maar een man naar mijn hart, dat is hij zeker.

0   0  
Paul

Gewoon een goede trainer voor nac..alles die tekent dan ga mijn kaart weer de deur uit .nac forever

0   0  
driekus

Alshij blijft moet hij de kans krijgen om een goed selectie samen te stellen, desnoods met extern geld. E.e.a. om de snelle terugkeer binnen 1 jaar te onderbouwen.

0   0  
driekus

Wellicht toch ook een TD aanstellen die goed met hem samen kan werken voor die selectie.

0   0  
Koenie

Top Robbert! Do it....make us proud

0   0  
RaRa

Ernie Brands voor de groep! Die kan tenminste een echte verdediging optuigen.

0   0  
bou

Dat zou werkelijk fantastisch zijn!

0   0  
buurman

Een betere vinden we toch niet. Dus doen.
(Brandts zou ook goed kunnen., zeker voor resultaat voetbal in de Juup)

0   0  
Den Optimist

Als er iemand een (tweede) kans verdiend dan is het Maaskant wel. Wie durfde er na de dramatische eerste seizoenshelft in te stappen als hoofdtrainer?? Juist,....niemand.
NAC is niet gedegradeerd door Maaskant of individuele spelers maar door het jarenlange wanbeleid op bestuurlijk vlak.
Laat Robert maar een nieuw team samen stellen die hij vanaf minuut een kan kneden en waar hij de vrije keus (al dan niet met inspraak van een fatsoenlijke TD) heeft om een winnend team samen te stellen.
Ik hoop op een goede mix van ervaring, passie en talent.

0   0  
Henri

@Buurman
Ik denk dat Hans de Koning of Joop Gall ook niet zou misstaan. Maar ik kan me er zonder meer in vinden. Ik zou ook graag Hans Kraay jr. Er als assistent er bij willen hebben. Er moet gewoon meer passie in deze club komen. Gelijk een BVB Dormund onder Jurgen Klopp. De supporters verdienen het. Ze zijn al decennia lang besodemietert.

0   0  
chrisje

We klappen erop volgend seizoen !

0   0  
scheppioni

Ik ben er niet mee eens, gewoon om het feit dat ik het gevoel heb dat Maaskant een half jaar de kans heeft gehad het voetbal zeker met tijd en wijlen beter was vanuit ons eigen, maar nooit geen wedstrijd 90 minuten lang en zelfs in de nacompetitie goed gewaarschuwd tegen vvv om vervolgens uit en thuis tegen roda op mentaal voetbal vlak finaal de mist in te gaan, misschien dat Maaskant mits het binnen het plaatje past een andere functie bv td zou kunnen vervullen, maar ik zie maar ene redding voor ons NAC om snel terug te keren is een jonge gretige trainer voor de groep die niks met dit rampseizoen te maken heeft gehad, dus een voorbeeld Faber/de Jong, eentje die tenminste puur vanuit zijn eigen voetbalt en geen behoudend reactie gebrei voetbal meer met ons NAC, van de spelers hoop ik dat zeker een Matic. Falkenburg en Marcellis als sterkhouders zullen blijven met aangevuld een paar jeugdige talenten gebroeders Seuntjens, Bezooijen, Robinson en Damen in onze gelederen aangevuld met jeugdige spelers van andere (top)clubs die voor ons NAC willen komen voetballen, alleen geen HUUR !!! Een fris, gretig en een voetballend NAC kan net als gezien andere voorbeeld clubs volgend jaar rond deze tijd weer een heel ander gezicht geven, voorbeelden nu genoeg hoe het weer mooi kan zijn dan deze doffe behoudende ellende, waarbij het zelfs tot het laatste kwartier van de verlenging niet had gehoeven, ene simpele tactische wissel (de Kamps op dat moment) met lef was voldoende geweest alleen viel zelfs toen voor de zoveelste keer het seizoen het kwartje niet en gingen we door ons eigen zwakte finaal door het moeras heen, in mijn ogen was het vragen om ellende !! Ik heb niks tegen Maaskant een prima vent met een NAC hart, maar nu is echt beter voor een frisse wind, allen dat zal het gewenste resultaat geven, weer een frivool voetballend NAC op weg naar een goed succesvol seizoen !! MIjn NAC hart zal nooit verloren gaan, dus ga deze maand zeker verlengen !!

0   0  
De Rechter

Maaskant is een bluffer. Een irritante, arrogante, pretentieuze man waar iedere supporter van andere clubs een bloedhekel aan heeft. Een anti-held dus. En laat dat nou precies het type zijn dat wij bij NAC op handen dragen!

Maaskant moet blijven!

0   0  
De Rechter

@Rara

Ernie is inderdaad de man van het verdedigend spelen. In de juup wil je dat juist niet! Dit is DE kans voor NAC om het aanvallende voetbal weer terug te vinden. Een man als Maaskant heeft het vertrouwen om dat ook te doen.

(sorry voor de dubbele post)

0   0  
Ypelaar

Hmmm minder punten gepakt dan Gudelj.

0   0  
Michel

Top nieuws!!
Hopelijk komt er snel duidelijkheid.
Maaskant's aankopen en passie waren toch een verademing tov Rutjes en Gudelj's Aankopen en uitstraling. Liever een trainer die ruiten uit de dug-out slaat en na degradatie gang langs de tribunes maakt en publiek bedankt voor hondstrouwe support dan trainer van buitenaf die geen NAC DNA heeft!

Oh Robert Maaskant, oh Robert Maaskant, you make me happy when skys are grey!!

0   0  
wolfmanjack

Voor de rust in de organisatie is het goed. Maar met zijn bluf en grote mond heeft hij er bitter weinig van gebakken. Met meer lef, zelfs in de laatste wedstrijd tegen Roda, hadden we het kunnen redden. Terwijl Roda doorwisselt blijft Maaskant vasthouden aan spelers die niet vooruit te branden waren. Ik zou daarom graag een goede veldtrainer naast hem zien, type Alfons Groenendijk, Faber. Maar dit zal wel een utopie blijken.

0   0  
Geeltje

Vandaag schreef Sjoerd een stukske over de degradatiewedstrijd. Het kopieren-plakken waard:


Nadat Dirk Marcellis de 1-1 over de lijn had geduwd en alles toch nog goed leek te komen, keek ik achterom naar mijn ouders, ietsje hoger op de tribune. Mijn moeder stond er te snikken in de armen van mijn vader.

Samen maakten ze een soort knuffeldansje.

Als me één beeld is bijgebleven van deze absurde zondagmiddag, dan was het die innige omhelzing van mijn vader en moeder, ergens tussen blijdschap, hoop en ondraaglijke spanning in.
Je voetbalclub voelt een beetje als familie - en in mijn geval is dat ook letterlijk zo. Mijn ouders en mijn beste vrienden zijn er altijd. Onze liefde voor NAC gaat generaties terug. Misschien daarom deed de degradatie me zondagmiddag veel meer dan ik ooit had kunnen denken.

Het voelde als een doffe dreun. Zelden zag ik een compleet voetbalstadion zo intens meeleven, het ene moment massaal zingend en brullend, het volgende haast bezwijkend onder de spanning. Dit was 'de moed der wanhoop' in zijn meest tastbare verschijningsvorm denkbaar.

Natuurlijk, niemand hoeft ons uit te leggen dat deze degradatie in bredere zin onvermijdelijk was, en dat het allemaal een logisch gevolg is van jarenlang wanbeleid. Dat NAC de ellende over zichzelf heeft afgeroepen, het is helemaal waar.

Maar toch was NAC juist de laatste maanden een geweldige club om supporter van te zijn. De club leefde en bruiste tot in al zijn kieren. Hoe slechter het ging en hoe spannender het werd, des te intenser kroop de achterban als één man achter het elftal, onvoorwaardelijk meelevend op stijf uitverkochte tribunes. Het recente verleden vol blunders en beleidsfouten telde even niet meer, want eerst moest er een club gered worden.

Het bleek allemaal niet genoeg. De treurige duisternis van de Jupiler League gaat bovenal heel veel pijn doen straks, maar toch: sinds afgelopen zondagmiddag hou ik niet opeens minder van NAC. Eerder meer.

0   0  
Victoria

Heel goed nieuws. Ons schip heeft weer een kapitein. Ik heb vertrouwen in Maaskant. Come on NAC

0   0  
ome cor

EB is zeker niet de man voor een aanvallend NAC die zich uit de juup league wil knokken.

Maaskant kreeg veel commentaar bij binnenkomst.
Wij weten het nl altijd beter.
Ondanks dat hij veel spelers mocht halen lukte het niet na de slechte basis die Rutjes en Gudelj hebben gelegd. Toch verdient hij een nieuwe kans.
Vanaf de start. Van Bezooijen zal nu misschien wel kansen krijgen net als anderen.

Ik zeg doen !

0   0  
wanny

Nieuwe trainer zoeken gaat ook te lang duren nu. En Maaskant is zeker geen verkeerde. Dus aftikken die handel en als de bliksem een selectie samenstellen. Over twee maanden heb je de eerste competitiewedstrijd al en die moet gewonnen worden.

0   0  
maarten

Mooi, Goed nieuws.

0   0  
Andre

Hij moet zeker blijven masr het was een mega fout om niemand ( swerts) voor demouge te zetten bij de 1-1 . Deze kost ons wrl de kop . Masr zeker blijven en doorgaan b!!!!!!!!!!!

0   0  
Harry D.

Belachelijk. Maaskant heeft slechts 15 punten behaald met een selectie die vooral na de winterstop een middenmoter moet kunnen zijn. Hij heeft ruim genoeg tijd gehad om het tij te keren.

0   0  
Cor Taxi

Hahaha.Geen twijfel over mogelijk.Natuurlijk moet Maaskantje blijven.Past gewoon perfect bij Nac.Zou echt geen beter weten.

0   0  
bredafun

Een man die weet wat normen en waardes zijn. Ik heb respect voor deze Maaskant. Ik gun en hoop hoop voor beide partijen dat ze hier uit gaan komen.
Er is momenteel geen beter coach die weet wat de spelers willen, kunnen en weet wie en hoe de spelers innerlijk zijn.
.
.
MAASKANT MOET BLIJVEN!
.
Ik hoop dat we snel gaan horen welke speler door wil gaan met NAC,
Beste spelers van NAC, neem een voorbeeld aan Willen II, bijna het gehele elftal ging mee naar de Juup. Dat was pas respect hebben voor je club. Wij supporters hebben ook betaald voor wedstrijden die bagger waren. Maar wij lieten en laten ook nu NAC NIET in de steek. Laat jullie NAC respect spreken en blijf!

0   0  
Nacdictive

Harry D. mi heeft Robert nooit op 0 nul kunnen beginnen, constant achter de feiten aangelopen, hij heeft niks kunnen opbouwen. Hij moest puin ruimen, een 'nieuw' team neerzetten en resultaten halen..... Alleen al het feit dat ik na de winterstop veel meer het NAC-gevoel heb gehad dan de hele periode onder Gudelj (en Hellemons).

0   0  
Frituurpan

Als Maaskant uiteindelijk niet zou blijven, zijn we te laat om de spelers te halen die we nu nodig hebben. Snel laten teken en een goeie selectie samenstellen zodat we volgend jaar kampioen kunnen worden!
Ik verleng m'n scc in ieder geval.
HUP NAC

0   0  
Willemf5

Er is qua persoon, qua netwerk en qua tijd geen beter alternatief mogelijk. Daarom snel om de tafel en verlengen!!

0   0  
Annie

Ik heb grote twijfels of Maaskant in staat is om ons clubje te laten promoveren.....

0   0  
Magnesiumslikker

Hans de Koning!

0   0  
am

Maaskant sowieso td. Kan alvast selectie gaan samenstellen moet binnen 2 weken in grote lijnen duidelijk zijn.
Evt nog een trainer erbij die alles goed gaat neerzetten.

0   0  
Cor Taxi

@Annie..Vanwaar die twijfel?Knappe vent toch.Of ehh,heeft ie je ooit laten zakken;-)

0   0  
Cor Taxi

Ach,ieder nadeel heeft zijn voordeel.Dadelijk lekker 36 wedstrijden van de 38 winnen.Gezellig toch.

0   0  
jobnac

@cortaxi

Scherp blijven he, volgend seizoen maar 36 wedstrijdjes in de juup league! Maar 36 vd 36 winnen vind ik prima ;)

Weet niet trouwens of ze hier met de scc prijzen rekening mee hebben gehouden. Er stond bij dat je het er in 12 wedstrijden uit haalt. Dan worden losse kaartjes ook duur naar mijn mening.

0   0  
TussenMarkenAa

Robert Maaskant's Yellow Armee!

0   0  
NAChart

Ik heb vertrouwen in Maaskant

0   0  
Johan

We hebben geen keuze. Over 1,5maand start de voorbereiding, dan moet er een selectie staan. Dan maar met Robert 'minder prenten dan Gudelj' Maaskant..... Helaas :(

0   0  
dromer

Gaat ons Maaskant je dan ook salaris inleveren of slokt hij al een groot deel van de begroting voor de selectie op? Oh ja dan komen die gratis spelers toch nog zeker. Zou een frisse wind niet beter zijn? Nieuwe selectie, gretige trainer, een realist die wel vechtlust kan kweken. En als hij toch blijft maak dan een prestatiecontract met hem. Laag als basis, premie bij promoveren en een salarisverhoging in de eredivisie. En leer die beste man in ieder geval wat minder te orakelen. Een sterke persoon die hem technisch evalueert en met hem spart zal nodig zijn.
En dan ben ik benieuwd of hij onder die voorwaarden nog trek heeft in de functie.

0   0  
@nacdictive

Wat een kwats. Dus we waren na 12 wedstrijden op een 16de plek al gedegradeerd? Maaskant kwam en heeft ons laten verliezen. Geen enkel argument kan dat goed praten.

0   0  
Jan Janssen

Totaal geen vertrouwen in Maaskant. Een man die met zo´n selectie weet te degraderen moet je gelijk buiten trappen.

0   0  
Cor Taxi

@Jobnac.Je hebt gelijk.Scherpte was er even vanaf:-))

0   0  
Scheids

Laten we niet vergeten dat Robert Maaskant binnen kwam toen het al een puinhoop was. Sindsdien heeft hij in no-time het team aan de praat gekregen,echter de overtuiging en lef ontbrak , mede door het missen van vertrouwen onder de spelers zelf. Met zijn bravoure en durf gaat hij nu wel een nieuw seizoen in, dus heel cliché , nieuwe ronde ,nieuwe kansen. Ik weet ook gegarandeerd zeker dat als NAC zich had gehandhaafd, er komend seizoen ander voetbal op de mat kwam,dus ook nu. Nu is het echter hopen dat het team dat blijft zich wekelijks kan opladen voor meer opportunistisch spel, want iedereen wil natuurlijk van NAC winnen! Robert, je bent een topper , hoe arrogant en irritant dan ook ?

0   0  
Wim

Geen vertrouwen in Maaskant! Ik ben bang dat we na 1 jaar nog in de Jupiler League zitten....

0   0  
Wim

Geen vertrouwen in Maaskant! Ik ben bang dat we na 1 jaar nog in de Jupiler League zitten....

0   0  
Bredafun

@cor taxi, de eerste thuiswedstrijd in DE JUUP, gaan wij n piske drinken! ik wil wel eens weten wie nou die taxi is! :)
olee in de juup! je sta achter je club of niet! wtf tegen wie ze nu moeten spelen , wij staan achter ze! volgend jaar staan we weer n stap hoger, !
nu effe alleen maar gaan voor op de hoogste ladder, in t linker rijtje!

0   0  
Bredafun

WIM ga pitten kerel! morgen praat je weer met gezond verstand!

0   0  
Tom Smits

Nou ik ben niet zo gecharmeerd van Maaskant als trainer en zie hem liever als TD en een andere trainer voor de groep echter het is verstandig als je ieder dubbeltje om moet draaien om niet nu ineens wel buiten een trainer ook een TD aan te stellen.
Ik hou niet zo van dat gebluf en dat branie gedoe van Maaskant altijd dat geblaas we worden12e, we worden 17e, we hebben een beter elftal dan die we gaan het redden in de nacompetitie bah ik houd hier niet van. Ik heb liever een realistische trainer. In heel de nacompetitie hebben we op een helft na ( thuis tegen VVV) achter de tegenstander aangelopen en nooit zelf durven te voetballen altijd maar achteruit en gokken op de counter. Ook totaal geen voetbal van achteruit alleen maar lange ballen die continu bij de tegenstander terecht komen en dus iedere keer balverlies. Daarnaast heb ik me continu lopen ergeren om bij een corner tegen iedereen terug moet zakken bij Nac en er niemand voorin blijft. Mij is altijd geleerd altijd een speler voorin houden die 2 a 3 tegenstanders weghoudt bij een corner en je een aanspeelpunt heb staan voorin. Maar goed ik zou ook niet-weten op zon'n korte termijn wie dan wel en Nac gaat Maaskant wel aan het hart iedereen verdient een 2 e kans maar wel met een kritische noot. Overigens ben ik er wel bij volgend seizoen en bij ons clubje heeft nagenoeg iedereen verlengt en hebben we een twijfelaar van de 7 en een iemand zit een half jaar in het buitenland ( uitzending ) en die zal voor alle overige wedstrijdén dat hij wel kan een los kaartje kopen en die twijfelaar daar zitten we met zijn allen bovenop dat hij volgend jaar ook gewoon meegaat. Nac till we die!!!!

0   0  
NaCCer

Henri heeft gelijk er moet meer passie in de ploeg komen , met alle respect ik vind Seuntjens een fantastische voetballer , maar hij heeft geen passie en heeft dat afgelopen zondag meer dan duidelijk laten zien .
Ook aan zo'n Sarpong hebben we niets .
Spelers moeten weer graag voor NAC willen voetballen er moet weer NOAD en passie in , in combinatie met voetbal .
Proberen Marcellis, Drost , Amieux te houden en een spits er bij .
Nieuwe keeper in de goal, nieuwe keeperstrainer een bevlogen assistent naast Maaskant en gaan met die banaan.
Het zou ook mooi zijn als een paar dragende spelers gewoon eens zouden zeggen wij hebben NAC in de Jupiler geholpen we halen ze er ook weer uit.
Maar sprookjes bestaan niet vrees ik ....

0   0  
Cor Taxi

@Bredafun.Je kunt het aan Chrisje vragen.Maar we gaan dat zeker doen:-))
@Wim.Dat zijn nog eens teksten!!En waarom heb jij geen vertrouwen in Robbertje?

0   0  
Sjef de gevulde koek

Wat een kansloos gelul hierboven weer. Even voor de duidelijkheid en ik hoop dat iedereen dit leest. Gudelj heeft samen met rutjes en z'n malafide zaakwaarnemer lemic een vies spelletje gespeeld. Dit is de enige rede waarom wij gedegradeerd zijn. Het echte gevoel, team is er nooit geweest natuurlijk lukt dat in de winterstop niet met aankopen. Onder gudelj had je nooit het gevoel dat we konden winnen. Spelers zoals drost wisten wat voor vies spelletje er was gespeeld. Damlulski die bij baronie reserve zou zijn verdient vele malen meer dan bv drost. Met deze mongool zit je waarschijnlijk nog een jaar opgeschept met een krankzinnig salaris. Maaskant zat met de zooi. Onder Maaskant had je weer hoop. Maaskantje wil het beste voor NAC en geeft alles. Maaskant zal zich nooit laten mee slepen door een malafide zaakwaarnemer er is dus maar 1 optie volle bak met Maaskant de oorlog aangaan en al die teringlijers buiten werken. Er zijn zoveel dingen gebeurt afgelopen zomer waar goetzee ook eens met een verklaring mee mag komen. Hup NAC en Maaskant iemand die zich niet laat ompraten en mee gaat met die achterbakse cultuur

0   0  
Cor Taxi

@Bredafun.Eujj..Je bent toch geen kruik hey? Ik wil wel een pilske drinken,geen probleem.Maar wat is een Piske? Haha.

0   0  
Pannenkoek

Zeer blij mee!!!

0   0  
H.V.M.

Ondanks dat Maaskant een van de hoofdverantwoordelijken is aan de degradatie mag hij wat mij betreft blijven.
Je kunt niet ieder seizoen, twee, drie nieuwe trainers verslijten. Standvastigheid is hard nodig.
Feit blijft dat Maaskant tijdens de winterstop acht nieuwe spelers gehaald heeft en uiteindelijk mede gefaald heeft. Heeft niet meer punten gehaald dan zijn beide voorgangers. Uitermate angstig en zwaar verdedigend de play-offs ingegaan met de voor ons bekende, slechte afloop.
Desondanks is het goed hem nu de kans te geven om ,hopelijk, binnen een jaar weer te promoveren naar de Eredivisie, daar waar we thuishoren!

0   0  
nacman

hoera robbert blijft nu kan hij gaan werken aan een goed elftal brandhout lozen nu spelers halen of huren.
dus de promotie ofwel het kampioenschap kan gevierd worden zet de champagnes maar koud

0   0  
Blob

@NaCCer

Flikker nu eens op. Seuntjens is en blijft in potentie onze beste speler. Je bent gewoon te oud. Rolstoeltribune wat mij betreft. Azijnzeiker in het kwadraat. Je geeft op met je eigen voetbalkwaliteiten, maar eigenlijk ben je de Johan Derksen onder ons. Denk er maar eens over na. Kwats. :-)

0   0  
Bredafun

Seuntjes moet eerst eens volwassen worden, die loopt op t veld als n gabbertje 1e klas!
terwijl ie meer dan voldoende capaciteiten bezit!
Wordt eens wakker knul!!!! en speel eens met volle verstand, dat had je een rode kaart, en de juup kunnen besparen!! ik mag hopen dat je broertje erbij komt, misschien dat zijn intrede jou voor 100% kan laten spelen!

0   0  
Rob

@Blob

Je hebt wel een punt :-)

0   0  
Hup NAC!

Maaskant moet blijven!

Hij is er verantwoordelijk voor dat de omkeer niet heeft kunnen komen.
Maar ik denk dat we vooral zijn gedegradeerd op basis van de eerste seizoenshelft. Dat elftal was pas echt slecht.
Ik kan niet 1 persoon aanwijzen die hier schuldig aan is. Dit hebben meerde gedaan.
1 ding weet ik wel, de spelers kunnen hier niets aandoen. Zij missen gewoon kwaliteit, maar hebben wel alles gegeven.
Maar ik ben ook trots op NAC. Hoe iedereen alweer bezig is met de promotie.
HUP NAC! ZAL NOOIT VERLOREN GAAN!

0   0  
dromer

@NaCCer. Ik lees regelmatig dat jezelf ook als trainer actief bent geweest. Wilje dan toch ook een vraag stellen. Zou het zo zijn dat de spelers de passie uit het spel gehaald hebben endatzijbesloten achteruit te lopen bij balbezit van de tegenstander? Wat zou je dan als trainer gedaan hebben? Is de trainer dan niet aan zet om in te grijpen? Of zou de trainer die opdracht gegeven hebben? Maar wat zegt dat dan over de trainer? Kansen missen is erg maar elkaar inde weg lopen waardoor kansen verprutst worden is toch trainbaar? Iemand die niet in de wedstrijd zit de laatste vrije trap laten nemen? Natuurlijk ontbreekt het bij sommige spelers aan vechtlust maar wat vind jij van het tactisch inzicht van Maaskant?

0   0  
Jan Janssen

Ik had Hans de Koning wel eens voor de groep willen zien.

0   0  
Chrisje

Ik ga mee een biertje drinken of misschien wel 2 ook of 10 of 20 wat maakt mij het uit joh als ik aan het eind maar na een overwinning van NAC met mijn rechter oog in mijn linker broekzak kijk .

0   0  
brutes

Maaskant en Justin moeten blijven
de rest zo snel mogelijk wegwezen

Al vind ik nog steeds dat Maaskant een grote fout heeft gemaakt de 2luik tegen Roda
De kamps had moeten spelen inplaats van de Zeeuw

0   0  
BJ

Nac heeft helemaal geen keus nu. Het is te laat om nu nog een andere trainer aan te stellen. En wie moet dat worden, krijgen we weer een draak van een proces voorgeschoteld. Maaskant heeft zeker fouten gemaakt. Ook in de wedstrijd tegen Roda door niet defensief te wisselen na de eerste verlenging. Toch is hij de juiste man om voor NAC nu. De echte oorzaak voor deze degradatie is niet Maaskant maar het incompetente tandem Rutjes/Gudelj. Hij zal erop gebrand zijn NAC terug te brengen naar de Eredivisie. Niet nog meer domme fouten nu, Maaskant moet en gaat het doen.

0   0  
H.V.M.

@Blob, NaCCer is altijd begaan met NAC en heeft recht op zijn mening!
Die kan van jou of een ander verschillen.
Zo werkt dat in de boze wereld, dus wen er maar aan!
Om o.a. te schreeuwen dat hij te oud is slaat nergens op, om nog maar te zwijgen dat je er de rolstoel- tribune bij haalt.
De posts van NaCCer zien er tenminste een stuk verstandiger uit, (of je het er nu mee eens bent of niet) dan deze laatste van jou.

0   0  
Harry D. @Sjef de gevulde koekkoek

Onzin man! Gudelj 8 punten uit 8 wedstrijden. Maaskant 15 punten uit 17 wedstrijden!! Hij heeft dit seizoen het langst gezeten en de Zeeuw, Marcellis, Koch, Naah en Fernandes kunnen halen. En dan nog heeft hij minder gepresteerd. De schuld bij het verleden leggen is te makkelijk, dan hoeft niemand dus ooit meer te presteren bij NAC?! De trainer niet, het bestuur niet, mensen op kantoor niet.

Rutjes schuld geven ok, maar Gudelj heeft niets fout gedaan. Die moest last minute zijn netwerk gebruiken. Dat was niet handig, maar Rutjes, Goetzee en de RvC hebben dit laten gebeuren. Zij zijn eindverantwoordelijk.

0   0  
Swiffer

Met Maaskant wordt het een gok! Met dit team degraderen en zo spelen is een schande! De 1-2 zondag was zo dramatisch, waarom geen verse krachten zoals de Kamps brengen? 3 man te laat op een lange bal:(

0   0  
10diego

9 spelers gehaald, elke escape gemist, als we er moesten staan stonden we er niet.

Ommekeer? Welke? Voornamelijk een hoop herrie gemaakt.

Totaal geen lijn in het spel.

Laat maar zien Robert. En naai er niet weer tussentijds tussen uit als je je kunt verbeteren.

Spelers met scorend vermogen halen graag. Begin met Nick vd Velden.

0   0  
nachoreca

maaskant heeft toch wel laten blijken een echte naccer te zijn! gewoon mee verder gaan! aub geen faber zeg, dat is een maaskant in het kwadraat. come on nac!

0   0  
Kees F7

Ik heb er een goed gevoel bij omdat:
Maaskant een man heeft met gevoel voor de club
Maaskant een goede trainer is
Maaskant toch, ondanks de vaak misplaatste bluf, charisma heeft
Maaskant een goede staat van dienst heeft en
Maaskant een netwerk heeft.

Minpunt: met 9 nieuwe spelers te weinig gebracht.

Op dit moment is het het het beste 'm een nieuwe kans te geven.

0   0  
Chie

Als je nog zwaar in de verwerking zit moet je onderstaande maar nog niet lezen. Het heeft bij mij ook even geduurd voor ik het aandurfde maar vanmiddag toch maar langs de lijn van zondagmiddag 16.00u terug geluisterd en dan is (tot 15 minuten voor het eind) prachtig :

http://www.radio1.nl/popup/terugluisteren-uren/2015-05-31/16:00

Ronald van de Geer en Hugo Borst gaan helemaal uit hun plaat vanwege de spanning
Met de muis kun je makkelijk doorscrollen naar de NAC fragmenten.

17 min 40: Swinkels er af, "ja en kijk eens dat stadion, alsof NAC gescoord heeft, werkelijk, want die swinkels die is natuurlijk van hullie daar in Tilburg" "mensen zijn blij alsof de Champions league zojuist in Breda is gewonnen!"
21:41 "Ligeon als een gazelle over de steppe!"
23:00 "wat een wedstrijd" "nou nou, ik wil verlengen", "ik wil er veel meer van proeven, ik wil d'r een fles van, een liter" "dit mag nooit stoppen deze wedstrijd, deze zullen we nooit meer vergeten" oh nou komt er toch een oudere heer die steekt ze middelvinger op naar het veld"
24:10 "je bent gewoon bekaf van het kijken"
33:46 goal van nac
38:11 Over Demouge: "maar zit dan in een soort sandwich, het is wel een te grote frikandel in een te klein broodje"

0   0  
De Lange

er zijn er bij die praten alsof RM niks gepresteerd heeft. Je moet eerst kijken op wat voor manier hij gekomen is,enkele stijfkoppen wilde hem absoluut niet als trainer,zijn alsnog overstag gegaan.Vervolgens moesten er versterkingen komen,ik denk dat hij dat aardig gedaan heeft met zijn netwerk..Daarna vielen er enkele belangrijke spelers uit door blessures,dus het zat hem allemaal niet mee.de Kamps was ook een paar keer afwezig,en met de keeper had hij blijkbaar geen goede vervanging.Nu nis het record van Jelle toch om zeep,dus zou daarin concurrentie gaan zoeken.Verder ben ik van mening dat als je nu extra investeert(volgende week bij de sponsoravond haha)zodat je een topploeg voor de Juup wegzet zodat je inderdaad na een jaar terug bent,dat dit even extra geld kost,maar betaald zich dan sneller terug als dat je jaren in de Juup zit.Ik zou zeggen laat RM eens bouwen,proberen enkele spelers te behouden en evalueren in de winterstop

0   0  
NacBeest

@scheppioni

Maaskant heeft dit seizoen niet gebouwd aan een nieuw team maar (in mindere mate) hetzelfde als van haal heeft gedaan op het wk. Alles uit de groep halen in een beperkte periode. Dat zegt dus niets over wat hij komend seizoen kan neerzetten. Gewoon als dubbelfunctie aanstellen om zo ook de las te sparen.

Wellicht dat die bluf ons nog een jaartje divine naah oplevert en een marcellis en drost in de Jupiler League

Hup NAC!

0   0  
NacBeest

@scheppioni

Maaskant heeft dit seizoen niet gebouwd aan een nieuw team maar (in mindere mate) hetzelfde als van Gaal heeft gedaan op het wk. Alles uit de groep halen in een beperkte periode. Dat zegt dus niets over wat hij komend seizoen kan neerzetten. Gewoon als dubbelfunctie aanstellen om zo ook de las te sparen.

Wellicht dat die bluf ons nog een jaartje divine naah oplevert en een marcellis en drost in de Jupiler League

Hup NAC!

0   0  
ennoajseejer

@ Sjef de gevulde koek: helemaal mee eens
Harry D. denkt nu eenmaal dat hij alles beter weet, maar wij weten wel beter ;-)

0   0  
Frank

in net zoveel wedstrijden als zijn voorgangers 1 puntje meer gehaald, maar wel zelf al die wereldspelers die zomaar wilden tekenen binnen kunnen halen.

Even dacht ik dat hij het ging redden met zijn bluf, andere teams werden toch een beetje onzeker. maar na een paar weken wisten ze dat het veel geschreeuw en weinig wol was en durfde zelfs dordrecht in de tweede helft het initiatief te nemen.

Goed nieuws dat hij doorgaat!

0   0  
Bredafun

@Maaskant: ik mag ervan uitgaan dat ook Maaskant de Bsiderats leest. Geef eens een reactie hier bij je supporters/aanhang kerel!

0   0  
Oma

robert 'we gaan voor de 12e plek' maaskant hahahahahaha groeten uit tilburg

0   0  
De Lange

Haha je bent nog scherp op je ouwe dag,oma.- k.tkruik

0   0  
Mafkees

Maaskant leest hier bewust niet. Heeft ie me ooit toevertrouwd. Hij leest ook andere supporterssites zoals De Rat niet.

Ik denk dat Maaskant in de rol van TD/Coach een briljante zet is. Hij is dan zelf volledig verantwoordelijk voor de samenstelling van het team en voor de manier waarop dat team functioneert. En dus is hij daar waar nodig ook makkelijk op af te rekenen.

Ik ben voor!

0   0  
Mafkees

Oma... pukkelkoppuber bedoel je. Hahahahahahaha

Pffff, triest figuur.

0   0  
3 bier !

Zou blij zijn met wat continuïteit ipv elk halfjaar andere poppetjes waar dan ook. Beleid en visie hebben ook tijd nodig. Maaskant heeft in ieder geval verantwoordelijkheid genomen en da's mooi. Met een NAC-hart. ik hoop dat-ie blijft al is natuurlijk niet alles goed gegaan. Laat hem er wat aanvallend en goed voetbal in krijgen. Allez !!

0   0  
Beesje V

Maaskant hoort bij NAC! Vooral op dit moment, Maaskant weet hoe de club in elkaar steekt en kan spelers echt beter maken(motiveren). Ik ben er van overtuigd dat Maaskant op dit moment de juiste keuze is en hij degene is die NAC terug kan/moet brengen naar waar we horen! We love you Maaskant we do!!!! Hup NAC! Zal nooit verloren gaan!

0   0  
10diego

@mafkees, hij was ook verantwoordelijk voor de komst van 9 spelers en maanden kut voetbal.

Geen idee waarop de hoop gebaseerd is, maar laat het hem maar laten zien met zijn grote bek.,het eerste half jaar heeft hij er helemaal niks van gebakken. Afbraakvoetbal zonder resultaat.

0   0  
Cor Taxi

Tja..Tis nog steeds lente.Ook bij Oma gaan de hormonen opspelen.Die Tilburgse teef zoekt nog wat aandacht.

0   0  
b.

wim 'we zijn het ajax van het zuiden' groels.
hahaha lachen om tilburg zullen we in Breda altijd blijven doen Oma.... daar heb ik geen eredivisie voor nodig

0   0  
10diego

Pff Tilburgse pootjes komen hier op de site scharrelen, ga aub naar de parkeerplaats langs de snelweg

0   0  
076*R

Eens met Sjef de gevulde koek. Het is Gudelj die de boel vernaggeld heeft samen met Rutjes. Onder Maaskant zat er zoveel meer voetbal in het elftal en heb ik zelfs goed en vermakelijk voetbal gezien. Wat onder Gudelj nog nooit gebeurd was

0   0  
Ad B uit Roosendaal

Ik ben sceptisch over het verlengen van het contract van Maaskant, inclusief de verantwoordelijkheid voor het technisch beleid.
De spelers stonden achter Maaskant, het gaf hun een goed gevoel, maar.....voetbaltechnisch bleef NAC ook in de 2e seizoenshelft onder de maat, ondanks de versterkingen. De meeste tegenstanders waren qua veldspel beter dan NAC.
Steeds veel lange ballen, vooral op Adje, teveel ruimte tussen de linies, teveel achteruit voetballen, voorin onvoldoende het veld breed houden (vaak geen rechtsbuiten) en te snel onrust in het elftal.
Fernandez, met veel bombarie gehaald, heeft veel te weinig gebracht. Ook zijn inzet was onvoldoende, ik hoop niet dat zijn contract wordt verlengd.
Afgelopen zondag was Roda JC voetballend duidelijk beter dan NAC, ook in Kerkrade. Wat had ik er zondag moeite mee dat Ligeon op rechts zich zo vaak snel aandiende en dat de bal er dan niet kwam in de vrije ruimte voor hem. Men zag hem niets eens, buiten de Zeeuw een paar keren.
Daarnaast vind ik dat, ondanks de financiën de dubbelfunctie directeur TD en coach niet in het belang van NAC is.
Ik waardeer overigens wel de communicatieve vaardigheden van Maaskant, niet zijn onrust met soms negatieve gevolgen.
Misschien komt het kritisch over, maar ik doe dit in het belang van ons NAC.

0   0  
Almelo

Super nieuws, duurt dan nog wel even voordat NAC terug is.

0   0  
knettergek

Ik zeg geef hem vanaf nu het vertrouwen laat hem zo snel mogelijk een selectie samenstellen met enorm veel NOAD.
Ik denk dat als hij vanaf nu de kans krijgt we over een jaar terug zijn!

0   0  
knettergek

@almelo
Oke...beetje jaloers geworden op NAC denk.
Wat een sfeer he, geen megafoon, geen trommel.
In de jupiler league meer seizoenkaarthouders
Als dat er bij jullie mensen in het stadion kunnen.

0   0  
H.V.M.

Feit is dat we de allerbeste wedstrijd van het afgelopen seizoen hebben gewonnen onder Gudelj, thuis tegen PEC Zwolle. Met stip de beste wedstrijd met een samenraapsel van Gudelj/Rutjes.
Gek genoeg, ben óók ik blij dat laatstgenoemde tandem verdwenen is bij NAC.
Om de een of andere reden zie ik ook liever Maaskant, maar dat is niet gebaseerd op betere cijfers, want die heeft hij niet gehaald. Sterker, hij is diegene die een nieuw leger aan spelers heeft gehaald en daar helaas ook mee gedegradeerd is.

0   0  
de Roddelaere Verroest

Je leest hier heel erg zwart-wit reacties mbt Gudelj vs. Maaskant.

Mensen die de schuld van de degradatie bij Gudelj leggen, gaan wel erg kort door de bocht en snappen het niet zo goed. De schuld van de degradatie ligt toch echt bij jarenlang wanbeleid en een groep supporters die Gudelj om wat voor reden niet kon luchten en de uitnederlaag bij Heracles niet kon verkroppen.
Gudelj haalde gewoon de meeste punten per wedstrijd, moest aankopen regelen omdat prutser Rutjes niets kan. Gudelj als zondebok? Doe normaal. Ondanks zijn gebreken eerder een martelaar.

Ik ben ervan overtuigd dat als je Gudelj had laten zitten en in de winterstop van die 4,5 ton iig een nieuwe keeper had gehaald, NAC volgend seizoen gewoon eredivisie zou spelen. Het mocht niet zo zijn.

Maaskant is ingestapt op een moment dat geen enkele serieuze kandidaat wilde en nadat Hellemons 0,5 punt per wedstrijd haalde en wat talentjes had verjaagd (Perica + de chelsea-rechtsback). De aankopen van Maaskant waren erg korte termijn, maar hij heeft het niet slecht gedaan. Beetje pech dat Fernandez laat op dreef kwam, beetje pech met blessures. Ik denk dat hij het keepersprobleem heeft onderschat.

Volgens mij weet Maaskant wel wat promoveren is vanuit de eerste divisie(RBC), dus laat hem dat kunstje nog maar een keer proberen. Als persoonlijkheid zoiezo een prima vent.

0   0  
Naamloos

@almelo
Frustrerend om minder seizoenkaarthouders te hebben dan een jupiler leaque clubje? Ik hoop dat je volgende jaar met veel plezier naar jullie lege 2e ring aankijkt.

0   0  
nachoreca

Wat zou ik toch graag die Internet helden in Tilburg en Almelo opzoeken op hun zolderkamer.....en dan met computer en al uit het dakraam gooien....ik weet je hebt er niks aan..Maar lucht wel op....kneusjes!

0   0  
Henri

Dat JG graag wil dat RM doorgaat is duidelijk ingegeven door een gebrek aan visie en eigen netwerk. Het komt bij NAC altijd terug. Het gebrek aan visie, netwerk, passie. Ik besef dat het op het ogenblik de enige mogelijkheid is voor NAC en op zich geen verkeerde. RM heeft een NAC hart, ervaring, passie, visie en mede dankzij zijn vader een groot netwerk. Met zijn charismatische uitstraling , lef en welbespraaktheid was hij meteen het boegbeeld van NAC in de strijd tegen degradatie. Mede door het feit dat JG totaal niet over personality beschikt. Eigenlijk heeft RM een kleine coupe gepleegd. Hij wilde best ook TD worden en JG knikte welwillend ja en amen en was al weer blij centjes te hebben bespaard. Nogmaals omdat JG en HB totaal geen alternatieven hebben gaan ze met RM door. Dus eigenlijk ligt de sportieve toekomst van NAC in handen van RM. Door de ontstane situatie moet hij nu een bijna compleet nieuwe selectie samenstellen. Ik hoop dat hij voor een goede balans zorgt en dat NAC meteen voor het kampioenschap kan spelen want als het mislukt dan gaat het voor zeker vele jaren duren. De financiën zullen snel verder teruglopen en nu krijg je waarschijnlijk nog spelers die voor een kampioenschap willen gaan en hopen op (nieuwe) kansen in de eredivisie. Ik hoop wel dat de balans naar voren is gericht want ik heb me zitten ergeren aan het getoonde veldspel en ik moet zeggen dat ik tijdens RM zijn eerste periode bij NAC ook niet op de banken stond met een Kolka op de vleugel die de bal alleen maar achteruit of breed speelde en eigenlijk gewoon vierde middenvelder was. Wat dat betreft kan hij nog wat van vader Bob leren. Verder is het te hopen dat er snel veel meer voetbal know how in de NAC organisatie komt. Een Kees Rijvers, Bob Maaskant, Bertus Quaars, Frans Vermeulen, Martien Vreysen, Patrick Zwaanswijk, John Karelse, Pierre van Hooijdonk, Ton Lokhoff, lijken mij geschikte personen voor een adviesorgaan want er zal snel een eigen visie moeten worden gecreëerd. Een combifunctie van Hoofdtrainer en TD is maar één seizoen houdbaar, kijk maar naar Willem II. Bovendien heeft RM altijd maar een beperkte houdbaarheid. Na één, twee jaar is het gebeurd met de chemie.
Dan zal er dus weer gekeken moeten worden of hij TD of trainer wil zijn en zal de vacante positie moeten worden ingevuld. Er is de komende jaren nog zeer veel werk te vervullen want de organisatie is nu net zover als in 1912. Ik hoop dat scoutingscoördinator Hans Vergeer, die door RM werd benoemd, een gigantische lijst met verrassende spelers heeft waar we mee vooruit kunnen. Spelers met drive, fysieke kracht en zeker enkele negers met een lul van 30 centimeter. Er moeten weer eens spelers komen die indruk maken op alle gebied.

0   0  
Maaskantje

Maaskant heeft wel hart voor de club, maar sportief heeft hij het niet waargemaakt. Met deze spelersgroep hadden we nooit mogen degraderen. Natuurlijk heeft hij pech gehad met een opzichtig blunderende Jelle en falende Fernandez. Daarvoor waren helaas geen goede vervangers meer op de bank.

0   0  
Markena

Maaskant heeft in het verleden juistzijn succesn behaald met jonge en onbekende spelersgroepen
Heb er wel vertrouwen in met hem.

@henri whhaha dat laastste gedeelte van je van 30cm hoe verrassend uit jouw pen

0   0  
oosterhout3

henri,, over dat adviesorgaan,, PERFECT VERWOORD!!

ook zal ik ongeveer die namen noemen, connecties, weten wat nac nodig heeft etc etc etc!!

0   0  
Sander P

Maaskant als Technisch directeur en tevens hoofdopleidingen ( ipv Brusselers) aanstellen. Als hoofdtrainer Hans de Koning of Ernest Faber aantrekken!

0   0  
Demouge

@Chie: Ik vind het stukje vanaf 50:35 het leukst. Jammer dat je dat in je opsomming niet noemt.

0   0  
badeend

Maaskant is écht geen topper maar wellicht het beste wat NAC kan hebben komend seizoen. Helaas. Hij heeft zijn bekende trucje geprobeerd maar stevig gefaald met 8 nieuwe spelers, waaronder een compleet vernieuwde basis-as.

Nee ik ben hier zeker niet blij mee. Jammergenoeg kan maaskant met zijn mooipraterij nog altijd menigeen overtuigen, zoals je hierboven kunt lezen. Met wat geluk overtuigd hij nu dan ook wat spelers. En dan écht - niet van die toneelstukjes van Borahsasar of Twittergeslijm van Ligeon en De Zeeuw.

Zum kotzen.

0   0  
RaraNAC

We gaan richting de 2000....!

0   0  
Bronser1912

Nieuws feitje; liep gister Kevin Brands tegen het lijf bij het NAC-stadion.
Ik dacht dat zou natuurlijk een prima spits zijn. Zag dat hij redelijk wat goals heeft gemaakt in de jupiler bij Volendam.
Kwam thuis, ff googlen, en ...... blijkt tie nog transfervrij te zijn ook!
Het leek me een leuke optie bij NAC in de punt.
Geen idee of hij ook daadwerkelijk iets bij NAC kwam bespreken. Lijkt me niet dat hij voor de stada
is gekomen.
Vond het in ieder geval opvallend!!!

0   0  
badeend

@ Henri

Denk je serieus dat maaskant gaat luisteren naar een adviesorgaan? Dan heb je niet zo goed opgelet de afgelopen 20 jaar. Dat dat een van zijn 'sterke punten' is, die onafhankelijkheid, benadruk je zelf al in je tekst.

Daarnaast, over de rol van een AD bij een club als NAC - ik zat te denken aan een recent voorbeeld van een kleinere club (7-12 eredivisie) waar een directeur een sterke rol heeft gespeeld en bleef spelen. Dat zijn er helemaal niet veel. Jan Smit wellicht, of de mensen achter Cambuur/PEC, en ja, Hans Nijland doet het goed. Bij NAC is het al jarenlang niks en dat is ook helemaal niet gek. Er moet gewoon eerst stabiliteit komen en dat duurt nu helaas weer iets langer. Dat, precies dat, is de belangrijkste taak van JG. Dat gaat gepaard met rust in de tent en iedereen die werkt aan hetzelfde belang.

Dan nog even over zondag - het is bij de beesten af dat Tighadouini die laatste vrije trap vanaf de voor hem verkeerde kant direct op doel schiet, met 8 man in de zestien. Dat is écht, ECHT schandalig. Wat mij betreft zo snel mogelijk lozen die gast, hopelijk is er nog iemand die hem wil hebben, maar 2,5 miljoen gaat ie nooit opleveren. Als NAC een ton of 3 aan hem overhoudt, mogen we in onze handjes knijpen ben ik bang. Met deze einzelganger gaan we het niet redden in de Jupiler League.

Ook nog even over Ten Rouwelaar bij die laatste vrije trap. Hij liep naar de middenlijn en keek naar de bank. De spelers op de bank maanden hem naar voren, en hij leek zelf ook te willen. Maaskant gebood hem op eigen helft te blijven. Een héél rare actie, aangezien je bij 2-2 veilig was geweest. Tuurlijk is Ten Rouwelaar geen garantie voor een doelpunt maar in die situatie moet je er gewoon ALLES aan doen. Dat moet maaskant met me eens zijn, zie zijn 'interesse' in half Go Ahead net voor de wedstrijd tegen hen en zie zijn calimero geleuter over het verzetten van feyenoord - AZ.

Dit was een blunder. En niet de eerste. Overigens had Ten Rouwelaar ook nóóit moeten luisteren en gewoon oorlog gaan maken in de zestien. Dat zegt ook alweer genoeg over hem.

0   0  
signase

@Henri:

Als de chemie is uitgewerkt, zoals jij aangeeft, zou Maaskant in het ideale geval zijn trainerspositie op moeten geven en eventueel doorgaan als TD. Maar wellicht bedoelde je dat zo.
Wat de keuze voor RM betreft, bekruipt mij hetzelfde gevoel: JG en HB hebben geen visie en back-up plan en zijn maar wat blij dat RM de kar wil trekken. Want daar komt het feitelijk wel op neer. Met RM hebben we in ieder geval de passie, technische kennis, ervaring en zelfs de branie die NAC kan gebruiken. Al is het naar mijn gevoel ook een dubbeltje dat zomaar de andere kant op zou kunnen vallen. We gaan het zien. Ik hoop dat RM in ieder geval een paar goede spelers uit de hoge hoed kan toveren.

Wat die donkere medemens met een lul van 30 centimeter betreft: inkoppertje (of moet ik zeggen: induwertje?) voor de pubers uit Bilburg.

0   0  
Almelo

Minder seizoenkaarten... Oja dat zal ook wel een beetje normaal zijn he, Breda 180.000 inwoners en Almelo 72.000

Achja bij ons wordt er wel normaal beleid gevoerd, geen nieuw elftal gekocht in de winter , en wordt vooral normaal gedaan.

Doe ze de groeten in Deventer.

0   0  
knettergek

Qua beleid heb je gelijk...alleen hebben wij daar geen invloed op.
Een vol stadion is het enige waar wij invloed op hebben.

HUP NAC

0   0  
Bredark

Maaskant is de beste trainer die wij ooit hebben gehad. We mogen in onze handen knijpen als hij blijft.

0   0  
Donadoni

Zouden dan nu eindelijk de gratis spelers van Maaskant uit de hoge hoed komen?!?!?!
Hoe zat het nou daarmee??

0   0  
Bredark

@Donadoni

Je kent Maaskant toch een beetje?

0   0  
driekus

Als hij blijft wel een dug out van beton maken a.u.b.. Denk dat een "frisse"jonge trainer ( met NOAD gevoel) toch ook wel zou werken en Maaskant als TD.

0   0  
buurman

Sjef de gevulde Koek slaat wel heel erg de spijker op zijn kop. Maar dat dit soort zaken kan gebeuren zegt natuurlijk alles over de desolate toestand waarin onze organisatie verkeerde.

Een ideaal duo zou zijn Maaskantje en Brandts. Brandts voor het tactische vernuft. Voor de sceptici; Brandts liet Volendam uitstekend ballen in de Juup.
Dan heb je een bezetting waar je jaren mee vooruit kunt.

0   0  
Karel

Voor alle Maaskantfans: ik ben benieuwd of jullie na 10 Jupilerwedstrijden nog zo enthousiast zijn...........

Ik zie liever een nieuwe trainer voor de groep.

De managementcultuur bij NAC moet om: Iedereen moet gewaardeerd worden naar de prestaties/resultaten!!!

Wat dat betreft heeft Maaskant niet voldaan.

0   0  
Maaskant

* We worden kampioen van de Jupiler League. Zeker weten!
* Ja, die eerste weken waren wat stroef. Maar we winnen een periodetitel en dan promoveren we via de NACompetitie. NAC is veel te groot voor de JL.
* Zonder periodetitel kun je ook de NACompetitie halen. Wij eindigen echt wel bij de eerste acht.
* NAC degraderen naar de amateurs? Geen sprake van! Deze prachtige club hóórt in de JL!

0   0  
Jos

Maaskant behouden en in het doel zetten. Heeft de goede lengte en kan met zijn vuist de bal ver weg stompen.
Slaan we twee vliegen in één klap.

Laad alle berichten na dit bericht in