Wij gaan niet opzij

NAC en sponsors goed bezig voor NAC jeugd

Dat NAC ook haar jeugd weer serieus neemt blijkt uit een aantal zaken die de afgelopen tijd gespeeld hebben. Onderstaande staat daarover op NAC.nl: Afgelopen zomer bereikte NAC al een overeenkomst met WDS’19 over een samenwerking voor de komende twee seizoenen. Momenteel trainen de C- en D-jeugd op Sportpark Paradijs en op zaterdag worden de thuiswedstrijden van alle jeugdelftallen van NAC gespeeld op dit sportcomplex. Sportpark Paradijs telt drie velden, waaronder een kunstgrasveld. Met het Graaf Engelbrecht College gelegen aan de overkant van de straat ontstaat er een locatie waar topsport, breedtesport en schoolopleiding hand in hand gaan. De ultieme basis voor een succesvolle jeugdopleiding en dat hebben Into Telecom en McDonalds Breda ook opgemerkt. Into Telecom, de hoofdsponsor van NAC, heeft er voor gekozen om ook in onze Jeugdopleiding te investeren. Door middel van boarding is een veld op Sportpark Paradijs omgetoverd tot een heuse ‘'Into Telecom Arena'’. Ook McDonalds Breda levert momenteel zijn bijdrage aan de ontwikkeling van onze talenten en sponsort de jeugdopleiding door middel van een video-analyse-toren. Met behulp van de videotoren kunnen de NAC-trainers de wedstrijden van de jeugdelftallen beter analyseren. Dit systeem helpt de jeugdvoetballers en –trainers inzicht te krijgen in hun sterke en zwakke punten en draagt bij aan de ontwikkeling van de jeugdspelers. De volgende stappen die gemaakt kunnen worden, zijn het uitbreiden en verbeteren van het video-analyse-programma waardoor de jeugdspelers zich individueel nog beter kunnen ontwikkelen. De zoektocht naar partners hiervoor is begonnen. Neem een voorbeeld aan Into Telecom en McDonalds en investeer ook in de Jeugdopleiding van NAC.

Advertentie
1 Reactie
0   0  
scheppioni

Nu alleen de prestaties van de A jeugd en Jong NAC nog, tis maar goed dat er wat jeugdige bij het eerste zit !

Laad alle berichten na dit bericht in