NAC strikt nieuwe broeksponsor
NAC voetbalt de resterende wedstrijden met de naam van een nieuwe sponsor op de broekjes. Koweli siert vanaf morgen het heilige Geel-Zwarte tenue van de Parel van het Zuiden. Na Into Telecom en Goodmorning is Koweli de derde nieuwe tenuesponsor die NAC dit seizoen verwelkomt.
Bron: B-Side Rats
Plaats reactie
Waar staat het ergens op de broekkies?
Zozo de gouden hand van Naccer Goedzee is al zichtbaar;)
We pakken die kruiken met de nieuwe broekjes aan! haha ;-)
Koweli: dochteronderneming van Goodmorning. NAC heeft johnny nog wat centjes uit de zakken weten te kloppen
Kijk maar eens naar de oostenrijkse competitie, daar zijn de spelers ook allemaal wandelende reclamezuilen. Doet pijn aan de ogen. Mismanagement afwentelen op de achterban.
wat is jullie bron? kan het nergens vinden.
verder ben ik benieuwd wat het oplevert
Iedere euro is een euro goed gedaan nac
Het is net Belgie bij NAC,, daar is zowel op de kleding als in het stadion elke MM een sponsor naam te vinden.
(Gelukkig is dat laatste niet in ons stadion).
Maar ja het levert ook weer geld op wat nu ook weer niet zo onbelangrijk is.
Hoeft niets mis mee te zijn. Hopelijk wordt de shirtsponsor volgend seizoen op de borst geplaatst ipv op de buik, dat kan namelijk echt niet. Als je alle shirts van de eredivisie naast elkaar zet wordt Into Telecom echt het meest afzichtelijk gepresenteerd.
@Coer
Kwestie van op tijd bij Hans P. aan de bel trekken. Al zijn we nu te laat, denk ik zo.
Als het goed is heeft hij mijn ontwerpen al op derat gezien. Ik weet dat de sponsornaam volgend jaar in een brede diagonale baan wordt veplaatst. Hopelijk wordt dat redelijk uitgevoerd en niet een te enorm blok, nmi bewijs je daar de sponsor geen dienst mee. Ervaring zat met reclame om te weten dat een logo vrijwel altijd beter uitkomt met voldoende lucht er omheen. Misschien toch eens een mail aan wagen..
Zitten er ok tessen in die nie broeken, want de kruiken hebben we hopelijk morgen in onze tess !
@ Coer
Die diagonaal icm sponsornaam werkt niet. Alleen een effen shirt kan een sponsornaam hebben.
Go johnnie go...goed bezig....
Het Ajax shirt met ABN Amro en Inter met Pirelli bewijzen absoluut het tegendeel. Beetje out of the box denken.
Misschien lopen ze bij NAC straks allemaal net als JM Pfaff met overhemdboorden met reclame uitingen erop. Komt allemaal een beetje erg cheap over. Misschien is het beter om eens een kapitaalkrachtige sponsor te strikken die bereid is om met NAC een bepaald traject in te te gaan, zoals het destijds met FUJI is gegaan. Maar dan moet je als directie wel weten hoe het pad er uit gaat zien, dus visie en ambitie. Ik heb er helaas nog niet veel van gemerkt. Terwijl er in de sportmarketing alleen maar meer geld besteed gaat worden, maar dan moet je wel de juiste contacten hebben. Bijvoorbeeld 3M heeft pas een wielerploeg opgestart en Corendon is sponsor van een schaatsploeg geworden. Mogelijkheden genoeg maar je moet ze wel zien en pakken.
nu heel de selectie nog een tattoo van disney op dr kuiten.....
Drie shirtsponsors is vrij normaal tegenwoordig. w2 heeft er ook drie om een (doodlopende haha)zijstraat te noemen. Geld niet laten liggen natuurlijk. Verder eens met Henri.
Goede zet! Van der List draagt NAC een warm hart toe en heeft goede exposure.
Van der List is NAC helemaal niet goed gezind. Is gewoon opzoek naar exposure voor zijn bedrijf. Niets mis mee maar doe niet net alsof hij dit voor NAC doet. Het gaat hem toch echt om zijn eigen bedrijf, het vervangen van Nederlandse werknemers tegen Polen en Roemenen die bovendien niet onder een CAO werken.
Maak van die van der List nou niet ineens een NACcer maar beschouw hem zoals hij is. Gewoon een zakenman. Ik ken de man hij is is tot voor eind vorig seizoen nooit bij NAC geweest.
ook ik ken john vd list. vroeger hadden we 2 polen die heel goed konden voetballen.als john er ook eens 2 meebrengt uit polen?? en bij hem op de loonlijst zetten??hij heeft ook een kantoor in polen en roemenie
@Henri... Wake up vriend. Sportmarketing krijgt gigantische klappen. Van de week nog gehoord van een landelijke zware sponsor (ook bij NAC). Volgend seizoen gaan ze terug naar 0. Nada. Bij alle profclubs waar ze sponseren.