Ex-NAC transfercarrousel
Ondanks dat ze niet meer bij NAC spelen is er deze zomerstop/transferperiode genoeg te doen rondom ex-NAC spelers. Voor sommige mensen een geweldige tijd om te zien waar alle voorbijgangers van de afgelopen jaren heen zijn gegaan. Aangezien we niet voor iedereen een los bericht maken hierbij een overzicht. Sommige spelers, zoals Van Hecke, hebben wel een eigen topic gekregen en behandelen we daarom niet hier. Mochten jullie zelf aanvullingen hebben die wij niet hebben kunnen vinden horen wij het graag in de comments.
Robert Mühren stopt als prof
De Volendammer was nog bijna de hele van Volendam tijdens de play-offs. Maar nadat zijn doelpunt af werd gekeurd verloor volendam na strafschopen waardoor Mühren degradeerde.
El Allouchi transfervrij
El Allouchi won met Willem II van Volendam en promoveerde naar de Eredivisie. Dat doen ze zonder Mounir el Allouchi die dus transfervrij is.
Mats Seuntjes weg bij Groningen
Ook Mats Seuntjens mag weg bij zijn club. De aanvaller speelde het afgelopen jaar niet veel en is transfervrij weg gegaan bij de Groningers.
Ralf Seuntjens tekent bij
De Seun of God verlengd zijn contract bij Lommel met één jaar. De spits had een groot aandeel in de promotie van zijn club en kan zich nog een keer op het hoogste niveau laten zien.
Kastaneer naar het WK
De zin die niemand ooit had verwacht uit te spreken na het ramp seizoen 2018-2019 waarin Kastaneer met NAC degradeerde. Toch mag de nog altijd pas 29 jarige aanvaller deze zomer met Curaçao mee naar het WK. Waar het in de groepsfase is uitgeschakeld. Kastaneer heeft in drie wedstrijden 27 minuten gespeeld en hierin twee gele kaarten gekregen.
Joonas Kolkka aan de slag als assistent
Joonas Kolkka gaat aan de slag als assistent-trainer bij Helmond sport. Hierdoor komen we de Fin dit seizoen weer tegen op en vooral langs het veld.
Van Schuppen op proef bij de Superboeren
Boris van Schuppen beleefde een goed eerste jaar in Eindhoven maar omdat hij vorig jaar door blessures bijna niet aan spelen toe kwam mocht hij transfervrij vertrekken uit de lichtstad. De Graafschap geeft Boris uit Breda nu een kans om een contract af te dwingen.
Nemanja Gudelj stopt bij Sevilla
Ook een andere middenvelder uit de jeugd van NAC mag vertrekken bij zijn club. Na een dienstverband van zeven jaar mag de oudste Gudelj telg vertrekken bij Sevilla. Waar Gudelj volgend jaar speelt is onbekend.
Mitchell van der Gaag gaat aan de slag bij Maritimo
De inmiddels 54-jarige oud trainer van NAC gaat aan de slag in Portugal. Maritimo is recent gepromoveerd en speelt op het hoogste niveau.
Alex Schalk naar Venlo
Alex Schalk mag aan de bak bij VVV. In Venlo krijgt de bomber van Breda een rol als aanvallende middenvelder. Zoals bij die rol hoort heeft Schalk rugnummer 10 gekregen.
Tomasz Kaczmarek naar Radomiak Radom
De assistent van afgelopen seizoen mag dit seizoen weer als hoofdtrainer aan de bak op het hoogste niveau van Polen.
Plaats reactie
Tja....Gudelj heeft een groot NAC hart...maar zal financieel niet haalbaar zijn...tenzij Vrolijk en friends de portemonnee willen trekken met wellicht DJ TIESTO....DAT ZOU EEN STUNT VAN JEWELSTE ZIJN..
Andrija Filipovic heeft een nieuwe club. Hij heeft twee weken geleden bij Zhenis uit Kazachstan getekend. Het is wel een globetrotter die nogal wat clubs verslijt. Sinds zijn vertrek bij NAC (2020) heeft hij voor clubs uit Slovenië, Albanië, Kazachstan (2), Hongarije, Oezbekistan, Thailand, Kroatië, Irak en nu dus weer Kazachstan gespeeld. Bizar.
Gudelje die gaat naar psv
Zelf zou ik graag mats terug zien komen op meerdere plekken inzetbaar en zeker veel beter als sowah
Die Michell van der Gaag benijd ik niets. Marítimo is een mooie club die in de tijd dat hij nog zelf speelde regelmatig Europees voetbal haalde. Thuisbasis is Madeira (er zijn drie betaald voetbalclubs op dat eiland), als je de bal over de ballenvanger schiet, moet je hem zelf uit zee halen. Naar iedere uitwedstrijd moet je met het vliegtuig. Geldt natuurlijk ook voor de tegenstander als je een thuiswedstrijd speelt.
Ik hoop dat hij er weer een stabiele club van kan maken.
Allemaal leuk en aardig dat ze voor een prikkie onze spelers willen wegplukken, maar de directie moet gewoon voet bij stuk houden bij alle spelers!
NOAD
En NAC?
NAC hult zich in stilzwijgen
Waat blijft de uitspraak dat we voor kampioenschap of plek 2 gaan?
Of heeft Remco gelogen en zitten we de komende 5jaar weer op vrijdagavond aan te kutten ?
Ik had graag gezien dat Alex Schalk was toegevoegd aan deze selectie!
Hoi, even ***. Degene die het 3e shirt van NAC wilt bestellen, ga naar Robey officiële site, staan daar gewoon op voorraad met een levertijd van 1-2 werkdagen. Snap de pre order van nac niet vorige week…..alvast bedankt
Hoi, Degene die het 3e shirt van NAC wilt bestellen, ga naar Robey officiële site, staan daar gewoon op voorraad met een levertijd van 1-2 werkdagen. Snap de pre order van nac niet vorige week…..graag gedaan
Tja....Gudelj heeft een groot NAC hart...maar zal financieel niet haalbaar zijn...tenzij Vrolijk en friends de portemonnee willen trekken met wellicht DJ TIESTO....DAT ZOU EEN STUNT VAN JEWELSTE ZIJN..