Wij gaan niet opzij

Liveblog: Jong FC Utrecht-NAC

Benn076

Vanavond neemt de ploeg van kersverse trainer Jean-Paul van Gastel het op tegen de nummer 13 van de competitie Jong FC Utrecht in de Galgenwaard. Weet de nieuwe trainer het tij te keren? Je volgt het hier.

Jong Utrecht
1
0
NAC Breda
02 oktober 2023 20:00
Sportcomplex Zoudenbalch
Basisspelers
Calvin Raatsie 1
Rickson van Hees 2
Wessel Kooy 3
Joshua Mukeh 14
Nazjir Held 5
Silas Andersen 6
Yannick Leliendal 8
Emil Rohd Schlichting 7
Sil van der Wegen 10
Adrian Blake 11
Mees Rijks 9
49 Tein Troost
3 Martin Koscelník
23 Rowan Besselink
5 Jan Van den Bergh
4 Boy Kemper
18 Sabir Agougil
8 Clint Leemans
39 Dominik Janošek
31 Victor Wernersson
9 Sigurd Haugen
19 Tom Boere
Wissels
Kevin Gadellaa 31
Neal Viereck 23
Joshua Rawlins 15
Achraf Boumenjal 12
Bjorn Hardley 24
Olivier van Eldik 18
Rafik el Arguioui 20
Nordin Bukala 16
Lynden Edhart 22
Tobias Augustinus Jensen 21
Jesse van de Haar 19
Mees Akkerman 17
36 Pepijn van de Merbel
25 Stef de Wijs
26 Kaj van der Veldt
2 Boyd Lucassen
6 Casper Staring
14 Adam Kaied
27 Thomas Marijnissen
7 Matthew Garbett
17 Roy Kuijpers
29 Mostapha Rached
Eerste helft 30' Sil van der Wegen 45+1' Calvin Raatsie
Bron:
B-Side Rats
Vorig bericht
B-Side Stats: Jong FC Utrecht - NAC (1-1) 19 reacties
Volgend bericht
Quick Boys - NAC op 31 oktober 12 reacties
Advertentie
286 Reacties
36   3  
IBIO

Waarom hebben we vd Sande gratis laten gaan??
Had je nu prima kunnen gebruiken

3   0  
ennaojseejer

Trainer van Jong Utrecht vind NAC een grote ploeg top-KKD zegt ie net op ESPN :-) .
Laten we hopen op een ommekeer.
Op naar de play-offs of meer........

1   1  
Henkie

We horen middenmoot eredivisie te staan, laten we niet blij worden van een trainertje van jong Utrecht die ons top KKD noemt.

1   0  
Malle

Dat is niet wat de trainer van jong-Utrecht zei. Hij zei dat de club top KKD is.

2   1  
ennaojseejer

Gegenpressung van jong FCU :-)

6   3  
IBIO

Tom Boere. Pffff
Die heeft nog niks laten zien.

0   0  
De Beul van Etten

Iemand een linkie?

0   0  
NAC de Parel

Iemand nog een leuke stream in de aanbieding? Op Netspor staat niks helaas

7   0  
ennaojseejer

Troost maakt weer een nerveuze onzekere indruk, laten we hopen dat hij zich herpakt.

0   0  
ennaojseejer

De wedstrijd is in Nederland gewoon op het gratis kanaal van ESPN te zien

15   0  
Sjef de gevulde koek

Overigens wel knap dat je nu met 2 man voorin speelt en nu met Boere moet spelen omdat je vd Sande weg heb gegeven en die elke week de beste is bij ADO

0   0  
Hallee076

Het wordt ook op het open kanaal van ESPN uitgezonden!

4   0  
Mousje

Wat een wedstrijd zonder publiek. Ik weet het het gaat om het voetbal maar het laat me weer denken aan de Corona tijd.
Wat een dode bedoeling in Utrecht zonder publiek.
Maar NAC mag nu toch echt meer gaan laten zien het is net zo dood als het stadion.

10   2  
Henkie

Het lijkt weer (nog) nergens op.
Als je mee zou willen doen voor promotie dan moet je een jong Utrecht toch bij de strot pakken en overklassen.. Ik zie een NAC dat zich ingraaft en een laagvlieger aan de bal laat.

4   1  
ennaojseejer

En dan de absurde opkomst voor de wedstrijd met een lichtshow en "Eye of the Tiger" voor een leeg stadion

3   7  
ennaojseejer

@Henkie
Jong Utrecht is echt geen laagvlieger hoor. Goede ploeg hoor, gewonnen van FC Groningen, Roda JC Kerkrade en SC Cambuur. Roda is bijna periodekampioen

5   5  
Kiko

Misschien smeken of Van der Sande terug wil komen.....?

9   3  
Wil

Niveau 2e rijtje KKD!

Schrik jij Peter Maas niet van het niveau van de nieuwe spelers?

10   1  
Grote Kerk

Die Troost wat deesd hij nou ? Hij mag de bal toch vangen of is hij geen keeper?

10   1  
Linie

Korte corner variant zit er ook nog echt lekker in... djeezus wat een amateurisme

5   1  
ennaojseejer

Die geblondeerde middenvelder nr 6 van JFCU Anderson (Deense jeugdinternational) zou bij NAC niet misstaan trouwens

12   1  
Brecht

Een corner die belandt bij de keeper……. Hij mag ook gewoon voor de goal hoor : het gaat niet om balbezit

9   0  
scheppioni

Weinig sprake van het v gastel effect helaas zucht 😔

12   0  
Henkie

Daar was het wachten op.
Wanvertoning met betonvoetbal tegen jong Utrecht. Hoezo promotie als doel wanneer je als degradatiekandidaat speelt.

6   3  
Wanny

Wernersson rot op man.

8   0  
Hallee076

Dit is toch ongekend..

5   2  
SjorsNAC

Heerlijke pot voetbal, echt genieten van het spelletje.

Welterusten

14   0  
Ivo

Het is bar en bar slecht.

6   1  
ennaojseejer

Ik probeer positief te zijn, maar aan die Janosek op het middenveld heb je werkelijk helemaal niets. Laat de doelpuntenmaker nu ook weer helemaal lopen

7   0  
VOSJE BREDA ˣ ₓ ˣ

Wat een slappe bedoeling! Geef eens noad. Pak ze bij hun strot

6   0  
MVG

Hier kon je weer op wachten... ongekend hoe slecht het na Roda uit is geworden...krijgen elkaar niet meer gevonden en je kunt meedoen om directe promotie gewoon weer op je buik schrijven na 8 wedstrijden

12   0  
henkietenkie076

En ze stonden er weer bij en keken er weer naar. Campingelftal

10   0  
j.d. BSIDE

Kelderklasse.....

5   1  
Pomelo

Ik bij schubbekutteveen 5 nog beter verdedigen gezien

10   3  
Naamloos

Ik mis Hyballa

15   0  
Kiko

Ongekend slecht dit.... waar zitten we naar te kijken?!

10   0  
SP1

Kan iemand mij uitleggen waar ik naar zit te kijken?

7   1  
Henkie

Van beter zijn tegen Roda (maar inderdaad met wat pech verliezen), naar dit.
Wat een blamage sinds PH weg is.

4   0  
Matc

Inderdaad...zucht..... kan er ook niet meer om malen, heb mezelf er al bij neergelegd. Het zij zo.

5   3  
Wanny

Leemans is de enige waar nog iets in zit.

8   0  
SB

Wernersson vind ik oprecht nog slechter dan Mashart.... Ongelofelijk

1   0  
MVG

Bedoel Roda thuis natuurlijk

7   0  
scheppioni

Die wernersson is een slapstick op verdedigend aspect ! Wat een drama !

5   0  
EL Nino

Gelukkig ziet iedereen al weken genoeg potentie en een goed elftal met betere spelers!

Nou ik zie het nog niet hoor! Wat een brandhout heeft die Maas gehaald voor veel geld en de slechtste plek op de ranglijst als gevolg.

6   0  
JKX05

Wernesson is voor mij echt week in week uit de zwakste schakel. Wordt echt aan alle kanten voorbij gedribbeld en geen enkele voorzet van hem bereikt een medespeler. Niveautje Mashart..

1   4  
Wanny

Onder Hyballa was het ook vreselijk slecht. En die had nog Martina en Patriot

8   0  
DenTinus

Wat een wanprestatie is dit zeg. Je zou zeggen NacBreda klapt er vol op tegen Jong Utrecht. Maar ze staan erbij en kijken er naar.
Compleet geen Noad.

36   3  
IBIO

Waarom hebben we vd Sande gratis laten gaan??
Had je nu prima kunnen gebruiken

13   1  
IBIO

En waarom mag Lokhoff als assistent blijven????

8   1  
Ratkopf

Het is maar goed dat we vd Sande hebben laten gaan, die kon echt niet mee op dit niveau… we hebben echt spelers lopen die 2 klassen beter zijn gelukkig

8   3  
Rudy

Ongelofelijk, wat een ellende. VanHoojjdonk, mede verantwoordelijk voor deze ellende, moet weg bij NAC.

3   10  
Wil

Promotie? We moeten oppassen dat we niet gaan degraderen......

Punten nieuwe spelers;:

Kosselnik 3
Van de Bergh 6
Janosek 3
Leemans 3
Haugen 2
Kemper 6
Troost 5

Verder punten voor de " oudere" spelers:

Besseling 3
Wernerson 3
Agougil 5
Broere 6

Tjaa...

6   5  
IBIO

Waarom heb Haugen zo'n belachelijk knotje?

7   0  
Nr. 20

Spelen zonder vertrouwen. Aub haal die wernerson eruit. Wat een drama is dat. Agougil is ook weer verstoppertje aan het spelen. Janosek valt echt heel erg tegen. Leemans enige lichtpunt.

11   1  
Geraldo

Ik zou er gewoon lekker mee stoppen joh. Tyfuszooi.

9   3  
EL Nino

Laat het voorop staan dat het goed is dat we niet overgenomen zijn door de city groep.

Maar wat zijn we er vreselijk op achteruit gegaan op alle vlakken met deze eigenaren!

12   1  
Pietjebel

Die troost ken d'r helemaal niks van

In de winterstop snel een andere keeper halen

11   2  
ennaojseejer

Met dit middenveld ga je nooit iets bereiken. Janosek en Agougil heb je helemaal niets aan

11   0  
Breda vooruit

NAC futloos slap inspiratieloos totaal onmacht geen noad inzet met kwik kwek kwak als dooie vogels op de bank.

8   0  
Tegel

De gifbeker moet helemaal leeg! Maar die gifbeker is zo groot we doen er al jaren over om hem leeg te krijgen!

4   2  
Wanny

Van den Bergh een 6 en Leemans een 3. Ik zou het omdraaien.

9   2  
Eastwood

Gelukkig was vorig jaar een tussen jaar en gaan we dit jaar promoveren! Geen paniek!

11   0  
Grote Kerk

Wat is dit nou toch achterin inclusief de keeper. Lange bal alles in paniek.Comedycapers.

11   4  
henkietenkie076

Iemand die kritisch was ( en behoorlijk irritant en verbannen van deze site) heeft deze ellende al zien aankomen. Zal geen naam noemen maar je zou hem bijna gelijk geven

5   1  
Johan

De hand van de perfectionist is zichtbaar ….

7   1  
ennaojseejer

Onze wereldverdediger van den Bergh zit daar wel gigantisch mis bij die uittrap van de keeper met een megakans tot gevolg

7   1  
Beultje

Pietje Bel..
Is echt een drama die Troost..

12   5  
Malle

Koscelnik weer onterecht bekritiseerd. Enige speler die mee kan met het niveau wat we streven.

16   0  
ennaojseejer

Kan iemand die Haugen een trap onder zijn kont geven met zijn hakje?

6   4  
Toontje

Waardeloze wedstrijd
Waardeloze defensie
Waardeloos middenveld
Waardeloze aanval

had al 3-0 kunnen zijn
geen enkele fatsoenlijke aanval van NAC

bij 0-0 grote en enigste kans gemist

Kun je ook degraderen dit jaar daar hebben we de meeste kans op.

Selectie is uitgedyund door de vele blessures als gevolg van die randdebiel van een PH

9   3  
Malle

omarson kijkt hiernaar en verlengd spontaan zijn herstel met 6 extra maanden

7   1  
Bside boven

Janosek doe maar even wisselen jongen. Altijd overal te laat. Neem aan dat hij de eerste is die op het bankie komt als de geblesseerde terug zijn. Hij wordt aangestuurd maar reageert gewoon niet. Als hij eens de bal heeft is hij zo egoïstisch als wat. Ze slaan hem liever over in de opbouw dan hem aan te spelen.

12   0  
JeePee

Je kunt het hebben over kwaliteit,over tactiek, systemen, maar hoe kan het toch dat het elftal bij NAC de afgelopen jaren bij diverse trainers met verschillende groepen zo slap en o geïnspireerd rondloopt? En dan in dit geval bij de eerste wedstrijd van de nieuwe trainer. Dat snap je toch niet?

7   4  
ennaojseejer

@Malle
ik heb die Koscenlik anders een boel waardeloze passes en voorzetten zien geven :-)

9   0  
ome cor

Heeft er toevallig iemand naar GTST gekeken op RTL 4 ? Dat was (gelukkig) een stuk korter en ongetwijfeld veel spannender dan wat dit vreemdelingen legioen van NAC laat zien.

Wat een onherkenbaar flut elftal is dit.

9   4  
Grote Kerk

Heeft Maas en van Hooydonk dezelfde praktijken uitgehaald als die TD bij AJAX ? Wat een bagger gehaald zeg !

5   0  
Theoden King

Het valt niet mee...

5   1  
ennaojseejer

Ik hoor daar van de commentator dat JP van Gastel een grote perfectionist is????
Daar schrik ik een beetje van....

7   2  
SjorsNAC

De lichaamstaal van Tonny Sixpack en JeePee spreekt boekdelen, ook zij weten niet meer.
Hoe kan het zo snel zo fout zijn gelopen?

Petermaasblijktgeenbaas

7   4  
henkietenkie076

Haugen is een parodie op een profspits. Kan beter met een rooie neus gaan rondlopen. Ik mis Jort

7   1  
Rudy

Als je alle commentaren leest, dan kan je het hele elftal eruit halen. "Promotie" is de grootste leugen die door NAC is verspreidt.

8   0  
SP1

We kunnen ook met 6 man op lijn gaan staan achterin en dan nog jezelf 3x dol laten draaien, en als we de bal hebben doen we gewoon een hakje naar een speler die er niet staat.

Dan zie je zo'n Tim Gillisen zitten, een speler die toen als middelmaat werd bekritiseerd maar die in dit NAC de Zidane was geweest.

3   0  
Brecht

Ik denk dat die voetballers bij NAC veel te veel verwend worden en het idee hebben dat het een sportclub is. Gewoon lekker trainen

7   0  
Wanny

Haugen is niet best, maar veel aanvoer is er ook niet.

6   0  
SAMSON

Wernersson maar weer eens doorselecteren? Wat een miskoop. Is zo wel verdedigend als aanvallend niks.

10   1  
CORLEONE@

Snap niet dat hyballa zei dat kortsmit en troost gelijkwaardig waren oke kortsmit maakt wel eens een foutje maar vind hem toch stukken beter dan troost die is gewoon aan het grabbelen niet om aan te zien doe mijn maar kortsmit

8   2  
Ad B uit Roosendaal

Wat een waardeloze wedstrijd.

Alleen Leemans is goed en de rest is veel te slap. Haugen is nog redelijk.

En maar telkens van Roosendaal naar Breda in de hoop dat......

Je wordt er niet goed van.

Krijgt Van Gastel het team op de rails? Eerst met meer inzet....

6   0  
Wil

Is er per speler een rapporteur tijdens de wedstrijd biJ ons NAC om diens inzet te beoordelen???

Zou geen overbodige luxe zijn!

13   3  
Confuus

Het is triest maar zodra ik Agougil, Boere en Besselink in de basis zag was mijn humeur al tot nul gezakt.
Kijk eens naar die 1-0 hoe dat weer tot stand komt.
En moet je die Lokhoff op de bank zien zitten ik ben doodsbang dat die gewoon de touwtjes in handen heeft en we hier nooit meer uit gaan geraken.
Waarom niet beginnen met Kuipers week in week uit de uitblinker in dit futloze team.
Ze moeten zich allemaal kapot schamen de luie donders.
En dan die keeper zijn ze vergeten dat er ook nog een zeer ervaren keeper rondloopt?

3   5  
NAC

We hebben goede spelers, maar we wissen een Staring nu en een diepgaande middenvelder Garbett.

11   12  
Moppernac

Pierre van Hooijdonk rot op lul.
En dat zelfde geld voor Peter Maas.

6   2  
Kanonschot

Bedankt Wernersson,slappe hap.
We staan weer achter.

6   1  
ausputzer

Tsjesus waar zitten we naar te kijken.. alsof ze zomaar een aantal gasten van de straat hebben geplukt om deze wedstrijd te laten spelen.. het is gewoon bedroevend slecht

5   2  
Ginnekenees

De ruimte die Utrecht laat liggen, ligt vooral voor onze rechtsback Koscelnik. Jammer alleen dat hij geen enkele bruikbare voorzet weet te produceren. Wellicht een idee om
Janosek die ruimte in te laten lopen want die kan wel die voorzet afdraaiend geven. Zo heb je misschien ook nog wat aan Boere en Haugen want als aanspeelpunt zijn ze allebei niet goed.

Leemans is de enige die aanvallend wat brengt in de vorm van inspeelpasses en ballen over en tussen de linies, helaas doet de rest daar weinig mee.

Tweede helft dus zijkanten opzoeken en eindeloos voorzetten die 16 in. Dan maar lelijk.

9   1  
Tinus

Ik denk dat we na Groningen thuis en Cambuur uit wel kunnen concluderen dat Peter Maas gefaald heeft.

3   2  
Alandevisser

Het is zoals gewoonlijk weer poppenstrond kom op tegen een jeugdteam... heb de meilandjes opgezet ga niet naar dit kutzooi kijken

5   1  
Kees

Als dit de nieuwe visie is dan wordt het een saai jaar

7   0  
Bo Nus

Kun je degraderen? Ik las hierboven ergens die vraag ook al. Dat zou wel wat meer dimensie geven aan dit seizoen. Anders wordt t even treurig als de jaren 80

2   0  
Vaque Geej

Ja.

5   0  
Arie

Ik zie een dominant NAC met goed verdedigend voetbal. Dynamisch in de passing en positioneel creatief. Een spits die strooit met ongekend nutteloze hakjes en twee centrale verdedigers die goed onder ballen door kunnen duiken. Een speler als Janosek is ook buitencategorie, 16 keer kappen en draaien, want je moet per se zelf schieten.
Zit op het puntje van mn stoel. Enerverend tot en met.

3   1  
Tonn

Van systeem Molenaar naar systeem Hyballa naar wat?, zie geen systeem. Peter Maas leg t eens uit. Nu zou Van de Sande wel renderen. Slakken voetbal.
Hoop op revanche in 2 helft.

5   0  
Shane uit de Keen

Vijf verdedigers en dan nog de 0 niet houden. Hopeloos. En waarom geen Roy Kuijpers in de basis. De spaarzame keren dat je kunt uitbreken, mis je pure snelheid richting de goal. Boere en Haugen zijn behoorlijk traag.

2   1  
SAMSON

Wel nul gele kaarten. Doen we nog mee voor de fairplay cup?.

7   0  
Henri

JP toont dat 5 mans verdedigingen helemaal niet minder goals tegen krijgen. Spelers kijken altijd naar elkaar. Los jij het maar op. Ik ben meer van de lijn Co Adriaans laat verdedigers één op één spelen dan zijn ze gedwongen scherp te spelen anders is het duidelijk wie er faalt. Nu wijzen ze naar elkaar.

10   1  
Dero

Om je janken wat voor slappe spelers Maas heeft gehaald. Bakken met geld uitgeven maar zelfs de 3e trainer in 8 duels kan er niets mee. We zitten met een vreemdelingen legioen , een vriendenkliek en staan 17e. En dan zijn er nog
Steeds mensen die
Maas fantastisch vinden……
Een schande is het !

10   0  
BredaF2

Jp, zet aub garbett en kuipers er in. Doe iets want mijn tv gaat zometeen in 2 stukken als deze wanvertoning zo door blijft gaan.

Wat zal ik blij zijn als de gehele ziekenboeg leeg is zeg.

9   1  
Ouwe Spionkop

Maas heeft goed ingekocht! Wat een passie, wat een wervelend voetbal.
Nu al zin in vrijdag. Dat zal een kolkend stadion worden!

10   0  
scheppioni

Het blijft helaas zielloos, voetbal zonder enige gedachte erachter, had effe hoop in de combi v gastel/molhoek maar dan zie je ton zitten ......er ligt een hele grote dikke grijze deken over dit nac, al in winterslaap zo lijkt, vermoeiend als NAC supporter om dit gezapig gedoe te zien !

6   3  
Arie

Kemper doet me denken aan Van der Weg. Onbeholpen kwaliteitsloos.

4   4  
Rudy

NAC=BREDA en "nieuwe visie", laat met niet lachen man.

1   6  
Buddha

@Arie

Vd Weg is beter. Wat een miskoop die Kemper.

4   0  
ennaojseejer

Er is nog hoop, in de 2e helft speelt NAC naar het uitvak toe ;-)

5   0  
SjorsNAC

Gaan zien wat ze nu op de mat gaan leggen, als ze het niet omdraaien en die pubers van jut op de kloten geven sla ik een keer over, heb er dan even schoon genoeg van.

7   0  
076*R

Hoe kan het toch dat spelers voordat ze bij NAC komen vaak aardig tot goed presteren en ze dan bij NAC zijn het ene drama is? Het lijkt wel alsof we door en door verrot zijn. Doet gewoon pijn dit

7   0  
markenaa

Opvallend dat je met 5 verdedigers en er nog 3 ervoor toch steeds je keeper als aanspeelpunt nodig hebt.
Benieuwd wanneer JP aanvallend wisselt op het middenveld.

Ps. Is Ton nog wakker?

1   1  
ennaojseejer

die JFCU spelers vallen continue om als luciferdoosjes en de scheidsrechter fluit iedere keer?

5   10  
BREDA 1965

grootste fout van gastel trainer maken....die kan echt niks

9   0  
ennaojseejer

Janosek AUB meteen wisselen, loopt erbij en kijkt er naar

7   5  
IBIO

Er zou toch een spelersfonds komen van 5 miljoen???
Hoor je nooit meer iets van. Wassen neus

3   4  
Wanny

Ibio, er is nooit gesproken over een spelersfonds.

6   0  
markenaa

@ginnekenees

Koscenlik is toch profvoetballer? Die moet een bal toch gewoon op goeie hoogte voor kunnen schieten?

Snap dat echt nooit dat als je prof bent en iedere dag traint je een bal niet normaal de 16 inkrijgt.

6   0  
Mousje

Echt totaal geen NOAD ze staan er bij en kijken er naar.
Waar zitten we naar te kijken kom op mannen we verwachten veel meer.

13   1  
ennaojseejer

@ Ibio
Maar als Maas met die 5 miljoen spelers gaat halen wordt het natuurlijk helemaal niks. Mislintat de 2e

2   0  
Johan

De perfectionist heeft heerlijk gewisseld!!

6   0  
0162

Doet Janosek wel mee?

7   0  
ennaojseejer

@MarkenAa
ik heb Koscenlik nog geen enkele goede pass of voorzet zien geven

2   3  
NAC4Ever

@IBIO
02 oktober 2023, 21:09

Die vijf miljoen is juist niet voor spelers. Maar voor uitgave voor de langere termijn.

6   0  
Arie

Lekker hakje weer!!!!

8   1  
Wanny

De volgende die zo'n kuthakje geeft meteen door de knie schieten.

8   1  
ennaojseejer

Bijna een mogelijkheid voor NAC, gaat die klojo van een Agougil een hakje geven wat niet aankomt.
Ongeschikt!!!

7   1  
Ouwe Spionkop

Zelfs de grootste optimisten zullen nu toch wel inzien dat dit stel nog niet eens in de 2e divisie meekan?

4   0  
BredaF2

Man man man, kap nou eens met die tyfes hakjes en speel die kut bal nou eens na de juiste man. Wisselen jp.

5   0  
Ivo

Zo'n Agougil, wanneer heeft die ooit het verschil gemaakt. Een typische meevoetballer. En maar wijzen.

4   0  
Tegel

Hebben onze spelers vandaag ook mini aal 8 uur gewerkt? Ze ogen weer zo fut en inspiratieloos vanavond.

4   0  
Ginnekenees

@Markenaa: begrijp me niet verkeerd, dat is juist het droevige eraan. 8x voorzet geven, 8x een kutbal.

Janosek rendeert niet in het midden en is veel te passief op 10, maar heeft wel een voorzet in z’n poten. Vandaar mijn suggestie om hem daar weg te halen, kan hij lekker aan de zijkant wachten op ballen

5   0  
ennaojseejer

Alles wat niet goed kan gaan gaat nu mis, maar als het een beetje gaat lopen zit er uiteindelijk best wel voetbal in, al zou je dat nu niet zeggen

8   0  
Wanny

Je maakt mij niet wijs dat je met deze selectie niet beter kunt.

We hebben geen kampioensteam, maar zoooo slecht voor de dag komen is wel het andere uiterste.

7   3  
Confuus

@ Scheppioni en die dikke grijze deken heet Ton.
Walgelijk als je die Bredase clan ziet zitten.
Zitten er louter voor zichzelf.
Vertel mij wat de toegevoegde waarde van Lokhoff is?
Ik begrijp het niet.

6   1  
Kiko

Eindelijk meer voetbal erin. Nu gaan we het beleven!

2   0  
markenaa

@ennaojseejer

Ah 2 verdedigend ingestelde spelers eruit woop gas erop

4   0  
Ratkopf

Mooie uitgespeelde aanval!

4   0  
Ivo

@Wanny
11 spelers zonder vertrouwen. Iedere week weer nieuwe tegenslagen. Het houdt een keer op. Tegen Roda kwamen we met een gelukje op 1-0, dan ga je er eens goed voor zitten, maar toen gingen we er nog met 1-3 af. Dit is heel lastig te doorbreken.

7   1  
ennaojseejer

Nu doorpakken en 3 lelijke punten pakken :-)

6   1  
Grote Kerk

Dordrecht stond ook met 3-0 achter tegen JUT. werd 3-3. Die gasjes zijn niet stabiel. Net als NAC trouwens :)

4   0  
Wanny

@ Ivo

Jongens die terug komen. En een keer winnen. Dat zal helpen.

6   5  
enkhuizerrat

Haha zelfs bij scoren hebben ze hulp nodig

15   1  
markenaa

Ik vind Leemans op die positie wel goed spelen. De meeste passes komen aan en verlegd het spel van kant

12   1  
kopspion

Het Garbett effect…..

7   2  
Kiko

Nog 1 doelpunt en dan gaan we allemaal weer tevreden slapen hahaha

5   10  
Grote Kerk

Ja die Leesmap doet het geweldig tegen dit jeugdelftal. Schei toch uit man!

2   2  
Arie

Wereldkool!!!!

4   3  
IBIO

Die 5 miljoen zou toch zijn om spelers te kunnen halen. Dat is de belofte van n=b.
Of was dat misleiding en een leugentje om goodwill

7   0  
Theoden King

Altijd gezellig, spelen in een kolkende Galgenwaard...

4   1  
NAC4Ever

@IBIO
02 oktober 2023, 21:27

Nee, juist niet voor spelers.
Begrijp eerlijk gezegd niet hoe je hier bij komt. NAC heeft een aantal keer uitgelegd dat het voor uitgave voor de langere termijn is.

2   14  
Toontje

Het is dat ik bijna overal zo binnen mag maar je zult voor NAC een seizoenkaart hebben aangeschaft

Zaten we toch nog maar bij City

Binnen een drinken , je bent zo aan de beurt want er is bijna niemand. scoren die gasten in eigen doel hoor ik. Gelukkig wij kunnen het niet.

Toch nog maar niet terugrijden???

4   2  
Ginnekenees

Die 2e goal voor NAC komt er nog wel.

2   0  
Toontje

@Ginnekenees zit alweer

2   0  
Ginnekenees

😂

6   6  
Theoden King

Bij de volksclub NAC Breda speelt een hipster in de spits. Verwarrend.

8   1  
NACBreda

Het voetbal is drama, maar kunnen we alstemblieft kappen met die kansloze hakballetjes als je de bal niet eens fatsoenlijk kan overspelen!

Ik erger me groen en geel aan alles, en dan zie ik 3 kansloze hakballetjes, schaam je

7   1  
Arie

Lekkere teamspirit. Kemper getorpedeerd, kermt het uit. Iedereen stond er weer bij en keer er weer naar.

6   1  
JeePee

Blij met de 1-1. Maar er vallen me twee dingen op: bijna geen kortzittende middenvelders in verdedigend opzicht, en als we de bal hebben nauwelijks bewegende spelers zonder bal. Dat zijn wel echt dingen die je gewoon altijd kunt brengen en je kunnen helpen je terug in een wedstrijd te vechten. Er is echt nog veel werk aan de winkel.

3   3  
Kiko

Oei Kemper......

11   17  
Jort

Schandalig van Kemper. Bewust een collega zo op de kuit trappen... smerig

16   1  
kopspion

Snap ook niet waarom je begint met Wernersson ipv Kuijpers ?

9   1  
scheppioni

Enige positieve buiten een onthutsend slecht NAC, vorig seizoen verloren we met 4-1, toen ook onthutsend !

11   3  
7hills_rules

Groningen verliest van Jong Utrecht
Roda verliest van Jong Utrecht
Cambuur verliest van Jong Utrecht.
NAC haalt een punt. Pure winst 🤣🤣

5   2  
Breda1912

Sinds wanneer mag je 6x wisselen en 4 wisselmomenten gebruiken?

17   1  
ennaojseejer

Ik ben Janosek.
Ik sta speciaal in het veld om iedere goedlopende aanval van NAC om zeep te helpen

14   2  
Rubenac

Goud van Kemper.
Niks collegiaal, die gasten schoppen ook naar alles.
Willen winnen ten kosten van alles.

11   2  
Yellow1912

Zwaar onvoldoende, , Broere, besselink, janosek, Hangen, wernersson zwaar onder de maat, bij een klein gevoel van: we hebben ze, pakt niemand door. Heel veel werk aan de winkel, sterkte JP

5   1  
Wanny

Koscelnik ram die bal gewoon voor jongen. Met die kutwippertjes

25   0  
ennaojseejer

Tom Boere in minuut 97 eruit? dat had ook een half uur eerder gekund

12   2  
Henkie

Slim van JP om nog even tijd te rekken met een wissel in de laatste minuut. Spelen inderdaad een mooi gelijkspel tegen Jong Utrecht.

3   2  
Kaiman

Jullie hebben allemaal een onvoldoende

12   2  
Tinus

Ik hou d’r wel van wat kempertje deed idd. Lekker zuigen en een tikkie geven die niemand ziet

7   2  
Wanny

Je moet al blij zijn dat ze een keer niet verliezen. Tis een drama.

Van Gastel staat voor een megaklus.

5   17  
Naamloos

Wisselen in de 98e minuut en lachend weglopen na een punt. Kan die kut kruik z’n contract inleveren en meteen opdonderen. Van Gastel Out!

11   1  
Ouwe Spionkop

8 puntjes uit 8 wedstrijden.
16e plek in de KKD. AL 11 punten achter op de kop en 5 op de nummer 8.
Het wordt een lange koude winter op de tribune voordat we weer aan een nieuw tussenjaar kunnen beginnen.

18   0  
AchJAoNee

Haugen en Boere voorin wat een armoe zeg

8   4  
kopspion

Toch lang geleden dat we een in de Galgenwaard hebben gehaald…..

Met Garbet en Kuijpers erbij ging het wel iets beter

8   0  
Grote Kerk

Wat was dit weer slecht zeg. Geen woorden voor. Het is gvd JUT he. Er lag zoveel ruimte op het veld maar kon totaal geen gebruik van maken.

6   6  
jimcp

JPvG zal prioriteiten moeten stellen, want zoals al vaak gezegd hier boven, er is veel werk aan de winkel. Laten we deze trainer i.i.g. volop steunen.

11   2  
Grote Kerk

Hoezo steunen ? Ze worden er toch gvd flink voor betaald en wij komen toch altijd kijken ! Mogen we eens een keer onze bek open trekken ?!?

6   1  
Confuus

Ik wil alleen nog zeggen: zet er gewoon gelijk de juiste mensen in en schaam je allemaal kapot.
Spelers en technische staf.
Wanprestatie van de eerste orde!
Op deze wijze gaat JP nooit een stempel kunnen drukken.

8   0  
ausputzer

Het was zo goed als helemaal niets vandaag. Na de wissels met Garbett en Kuijpers werd het ietsje beter maar voetballend is het schandalig zwak allemaal.

12   1  
JBA

2 pluspunten van vanavond;
- Niet verloren
- Matthew Garbett

De minpunten heb ik geen tijd om allemaal op te noemen.

7   9  
Wanny

Geef JP ook even de tijd om er wat van te maken. Het is geen tovenaar, dat hebben we net wel gezien.

Enige positieve was dat er minder werd weggegeven dan in eerdere wedstrijden. Alleen wel weer een kutgoal tegen.

18   0  
Looisty

Ik vind de wissel van Marijnissen voor Boere echt beschamend. Die Boere zat er na een uur al volledig doorheen. Nac was de 2e helft de betere en je kon daar nog wel een frisse kracht gebruiken rond de 70ste minuut. Waarom neem je dat soort jongens dan überhaupt op in je selectie als je ze niet gebruikt. Niet gespeeld om te winnen tegen Jong Utrecht. Zo diep zijn we ondertussen gezonken..

10   1  
Ad B uit Roosendaal

NAC is te laat gaan voetballen en dat is waardeloos.

Weer een slecht resultaat.

6   6  
Gebruikersnaam

Kwa uitstraling, opstelling en wissels vindt ik t niet tegen vallen.
JPG lijkt me wel iemand die ECHT niet tegen zn verlies kan en niet zomaar weg loopt

maar waarmee
je zag niet wie nu het jong team Bij Nac ze werden als makke lammetjes opzij gezet

10   0  
scheppioni

Tis nog een lange lijdensweg met het aan het infuus liggende ons NAC 😔

6   9  
Wanny

Ik snap wel dat Van Gastel in ieder geval niet wilde verliezen in de slotfase.

Het was kut, maar je verliest een keer niet en er zijn weer wat jongens terug aan het keren. Dat is een strohalm voor Van Gastel om mee verder te gaan.

9   0  
markenaa

Ik mis in zo'n wedstrijd Omgba achter de spits.

17   0  
Wanny

Overigens Leemans de enige die me wat kon bekoren. Deed zeker niet alles goed maar wilde de bal wel hebben, probeerde vooruit te spelen, had een paar goede cross ballen en gjng de duels in.

10   3  
Hugo

Afgeven op Boere en Haugen. Het is logisch. Gratis vd Sande de deur uit en dan dit. Maar je komt niet tekort daardoor. Agougil en Wernersson zijn te licht, kunnen het niet aan. Met Garbett en Kuijpers kwam er veel meer dreiging. Het is droevig, maar het is wachten op de terugkeer van de blessuregevallen. Ik hoop dat JP voor as vrijdag een masterplan uit de hoge hoed tovert. Zo niet, zijn we kanonnenvoer

Eens dan wordt de hemel stralend blauw .

15   2  
Ouwe Spionkop

Wanneer heeft Boere eigenlijk voor het laatst gescoord? 2 jaar geleden of zo?
Maar ja dit zijn natuurlijk wel de zware potten tegen die mannekes van 17 en 18.

8   0  
Geelzwart

Na de wissels iets meer reden tot optimisme maar wat is dit weer frustrerend zeg
Kuijpers en Garbett brachten tenminste iets meer aansluiting van de verdediging tot de aanval want dat was er in de eerste helft 0

En wat speelde Haugen een kutwedstrijd zeg

13   0  
Dero

Een slecht resultaat tegen de broekies van Utrecht. Slappe instelling, niet de wil hebben om te winnen 90 minuten lang. Hoe ken je in vredesnaam tevreden zijn met een punt tegen jong Utrecht ?!

5   1  
De staantribune

Ik ben natuurlijk niet op training maar waarom Kemper niet gewoon licksback? Wernerson opbouwend niets goed gedaan om het over het verdedigende maar niet te hebben. Janosek bij balverlies drama, laat constant zijn man lopen. Blij dat Garbet terug is. Omga terugslag?

8   0  
Theoden King

Met een goede selectie win je wedstrijden.
Met een goede bank win je seizoenen.

7   0  
EL Nino

Wat een schande

4   11  
Looisty

Kuijpers was helemaal niet goed. Hij leek heel goed omdat ie daar veel de bal kreeg. Maar dat was omdat er ontzettend veel ruimte lag. Hij heeft geen enkel duel gewonnen, geen enkele keer zijn man voorbij, geen enkele goede voorzet en de verkeerde keuze toen hij vrij richting goal liep. Ik vind hem echt te licht..

8   0  
Buddha

Wat NAC liet zien was beneden alle peil. Denken de spelers dat ze het een tandje minder mogen doen nu Hyballa weg is. Wat een ongekende slappe hap!

4   1  
Hugo

@looistie . Niet mee eens. De dreiging van Kuijpers was al meer dan voldoende om jut terug te laten zakken.

9   2  
enkhuizerrat

Wanneer krijgen wij van de Zande weer terug

8   0  
henkietenkie076

Voor een laagvlieger als NAC een mooi welkom punt…

Je schiet hier niets mee op. Op naar een zware vrijdag avond

6   2  
EL Nino

Wel leuk zon elftal met allemaal spelers gehaald uit rare hoeken van Europa voor veel geld die allemaal geen noad hebben.

Ik herken NAC niet meer zo. Wanneer wordt er gecommuniceerd vanuit NAC. Open en transparant toch? Wat een wanprestatie van onze Maas.

5   4  
ELH

Oh iedereen dacht dat de nieuwe trainer het wel even om ging draaien in 1 week tijd?!
Geef die man de tijd en idd wachten tot de lappenmand weer leeg is.

10   0  
Ouwe Spionkop

@ELH
We wachten al jaren. Het geduld is helemaal op. Daar kan JP inderdaad niks aan doen.
We koersen keihard af op het 5e seizoen KKD.
Dat is echt groffe schande voor zo'n grote club.
Onverschilligheid ligt op de loer. Het maakt niet meer uit of we winnen of verliezen bij deze hopeloze stand op de ranglijst.
Dat is killing, echt killing.

5   0  
Paul Soeters

NAC speelde in verdedigend opzicht op een veel en- veel te lang veld. Regelmatig was dat 60 meter. Drie tot zelfs vier spelers waren de eerste stoorders. Die waren telkens met een diepteballetje gezien. Dat heeft 45 minuten zo gegaan, op enkele momenten na, dat wel. Zes NAC-spelers waren zodanig bezig om een vlak van 55 meter, bij 55 meter trachten te verdedigen. Dat zou kunnen, maar dan moet alles 100% kloppen. Dat was niet, gaat ook zomaar niet gebeuren.

In de tweede helft praten we over 40 meter bij 55 meter, zelfs regelmatig minder. Veel op de helft van Utrecht. Dat ging meteen beter, dus Uttrecht leende zich voor deze aanpak. Verder voel je als NAC-speler ook meer onderlinge steun, betreft uitzicht op driehoekjes, enz. Jammer dat voorin de finesse totaal ontbreekt om in kleine ruimtes e.e.a. af te maken. Maar ja, als je elkaar onderling nog verre van blindelings kan vinden, is dat moeilijk.

Dat door wisselingen, enorm veel mutaties,.....enz, ontbreken vaste patronen overduidelijk. Noem het lezen en schrijven met elkaar. Laten we hopen dat er
e.e.a. snel goed komt. Met ook betere afstemming op verschillende tegenstanders.

5   0  
NAC4Ever

@OUWE SPIONKOP
We koersen niet af om het vijfde jaar KKD. We spelen al voor het vijfde jaar in de KKD🙈

9   0  
Theoden King

Ik merk dat ik begin oktober alweer cynisch begin te worden. Daar baal ik van.

11   4  
naxioma

Peter Maas is de Misluktat van NAC Breda.

4   0  
Ivo

Er zit heel weinig voetbal in dit NAC. De eerste helft was echt bedroevend, passjes over 5 tot 10 meter naar de verkeerde kleur. Alles dom naar voren rammen. Jong Utrecht bleef eenvoudig overeind.

De tweede helft iets meer strijd, iets meer 2e ballen voor NAC en daardoor kom je wat meer aan voetbal toe. Maar op het moment dat we de 16 van de tegenstander bereiken slaat het dood. Niemand komt zijn man voorbij, niemand met een goede voorzet of een onverwacht schot. Het is allemaal te traag, te voorspelbaar en heel makkelijk te verdedigen.

Sejdiu is een speler met een actie, maar moet aan zijn rendement werken. Kuijpers is vooral snel, maar aan de bal erg zwak. Kaied en Marijnissen komen veel te kort. Dus wie gaat zorgen voor de aanvoer?

6   1  
Ouwe Spionkop

Het zou me niks verbazen dat Kemper alsnog wordt bestraft aan de hand van tv beelden na die trap op dat been van die gast.
Scheids zag het niet maar de camera met herhaling wel.
Dan zijn we hem ook nog kwijt.
Kan er nog wel bij allemaal.

3   0  
Paulus 1971

Dit team is het volidig kwijkt eerst de hybala manier toen de lokhof en nu de jp manier van voetballen alle vastigheden zijn weg .dan heb je nog de aankopen van onze supper td die nou niet geweldig zijn en dan hebben we nog een medische staf die er geen kut van kan en je sta waar je nu sta.triest dat er van mijn club al jaren een puinhoop word gemaakt ik pak allen al de zaak van de zanden.die bij denhaag keer op keer laat zien wat voor beleid er wordt gevoerd

2   0  
markenaa

@ivo

In het huidige voetbal worden de meeste doelpunten door het midden gemaakt.
Je zag ook na de wissels dat er door garbett meer dreiging en pressie door het midden kwam.
Ik zou me als NAC daar ook op richten. Ben benieuwd hoe Janosek speelt als omgba naast hem speelt en garbett erachter.

Overigens heb ik niet 1 kaats met onze spits gezien. Die is alleen met zichzelf bezig. Bal in de voet en kaats terug voor schot uit 2e lijn zou een wapen moeten zijn. Janosek en leemans hebben sowieso een goed schot in de benen. Eerlijk gezegd heb ik gisteren niet kunnen zien wat voor type spits het is. Niet door zijn loopacties en niet door zijn techniek.

6   0  
markenaa

8 wedstrijden gespeeld
Roda 19 punten NAC 8.
Om nou te zeggen dat de spelers de pupillen van jong utrecht wilden opvreten en lieten zien waarom ze die hoge begroting en promotieambitie waard zijn...nou nee.

JP zoals verwacht tactisch een realistische trainer. De spelers moeten meer laten zien. De vraag is of ze hun geld wel waard zijn na nu 3 trainers waaronder ze individueel ook weinig presteren.
5 verdedigers en dan Troost ls laatste man aanspeelpunt steeds gebruiken... utrecht speelde nagenoeg niets terug naar de keeper. Alleen daar al zag je het verschil in spelopvatting en verder van eigen doel willen spelen.

6   1  
Ouwe Spionkop

Zoals BndeStem het vandag omschrijft in de krant 'tegen infantiel verdedigen kan ook een nieuwe trainer niks doen'.
Met natuurlijk weer de hoofdrol voor Besselink. Man man wat laat hij z'n man weer lopen en dan staat het bijna 2-0.
Ook schiet op een gegeven moment de bal bij het uitverdedigen weer recht in de voeten van de tegenstander die op nog geen 10 meter staat.
Deze gast is een aanfluiting.
Onvoorstelbaar dat hij alsmaar wordt opgesteld.
Overigens waren de andere verdedigers ook weer zwak, maar Besselink slaat toch wel alles.

6   2  
Ratkopf

Daar staan we dan op de 16e plaats met de 2e begroting…. Geweldig!

4   1  
SAMSON

Eerlijk is eerlijk, ik vond het verdedigend wel beter staan. 5 verdedigers tegen JUT dat wel. Alleen vervolgens weer uitermate kinderlijk verdedigen bij de goal. Wernersson werd niet 1 maar 2x door dezelfde speler gepasseerd bij die actie, waar ook onze Jan als toeschouwer fungeerde. Leemans speelde een goede wedstrijd. Heel zuiver in de passing. Tegen Janosek moet een keer verteld worden wanneer hij wel en niet mag schieten. Aanvallers liepen vaak hinderlijk buitenspel. Zo'n Kuijpers als linksbuiten terwijl hij stijf rechts is, tja dat is in de mode schijnt maar ik ben er niet kapot van. Je stelt 2 kopsterke spitsen op maar er komt nooit een fatsoenlijke voorzet, ook in 5-3-2 al niet. Wordt het allemaal niet zo. Het wachten is op Sejdiu en Omarsson voor creativiteit en goals.

6   8  
Moppernac

Jp van Gastel mag van mij al gelijk oprotten, vooral als je 30 seconden voor het einde nog gaat wisselen.
Wat heeft dat toch nog voor nut, je zag in de 85ste minuut al dat Boere er helemaal doorheen zat.
Dit word een trainer van niks nut en zal mss net de kerst halen.
Onbegrijpelijk dan ze bij NAC met zo’n Willem tweeer zijn komen aanzetten.


1   3  
ennaojseejer

Ik had het gevoel dat JP nog veel door TL liet beslissen, zo ook die absurde late wissel

2   6  
DUNGA IS NAC

Hou is je b*k stelletje kneuzen. Nu al om de kop van de trainer roepen. Uitschot van de bovenste plank. Jullie zijn het pus uit een puist niet waard.

5   4  
Baosje

@moppernac

Welgemeend advies
Verkoop/versnipper/verbrand je SCC

En blijf weg...kneus

5   2  
SAMSON

Wat een onzin om te focussen op die wissel. Ja het is een rare wissel maar dat is toch niet het bepalende gegeven in deze wedstrijd? Het bepalende gegeven is dat het aanvallend aan creativiteit ontbreekt.

6   0  
Moppernac

Baosje@

Geloof maar als het nog een wedstrijdje of 4 zo blijft aanmodderen, dat ik idd met mijn scc de koude wintermaanden een paar keer oversla.
Dank je voor het advies, maar dat had ik zelf ook al bedacht.
Je zit bij een wedstrijd van NAC gewoon naar Allstars te kijken. Ook van die kneuze.

5   1  
EL Nino

Dunga is NAC

Mooie onderbouwde en nette reactie....
Over uitschot gesproken. Heb respect voor elkaar kereltje.

4   2  
Wanny

Als je Patriot, Garbett, Omgba hebt en je gaat Janosek op zijn sterke punten gebruiken, dan heb je best wat creativiteit voorin.

En dan achterin Martina terug, zodat je weer gewoon met 4 verdedigers kunt spelen met Kemper als linksback.

Dan heb je gewoon een team waarmee je top 5 moet kunnen spelen.

Als je Besselink, Agougil, Wernersson, Boere, Troost in de basis moet gaan zetten heb je een team dat met moeite middenmoot kan spelen.

4   3  
Wanny

Overigens heeft het ook geen zin om nu mensen weg te gaan sturen. Of het nu Maas, Van Gastel, Pierre of Lokhoff is. Kijk naar Roda JC. Die hebben een aantal jaar geleden die rare eigenaar buiten gegooid. Vervolgens een paar lastige seizoenen gehad. En nu lijkt het allemaal in elkaar te passen.

4   1  
EL Nino

Wanny

Die vergelijking gaat niet bepaald op. Alle mensen die met Roda dit nu bereiken zijn ook pas dit jaar begonnen.

Die hebben wel de juiste mensen op de juiste plek, een goede td, een goede trainer. Wij hebben dat niet terwijl de kans er was om van boven tot onder een goede professionele organisatie weg te zetten. Onze organisatie is door alle vriendjespolitiek geen professionele organisatie. Wie beoordeeld wie? Wie spreekt wie aan als iemand niet naar behoren presteert?

Bij ons beslist een RVC lid gewoon mee in de technische zaken. Hoe lachwekkend wil je het hebben. Amateurisme ten top. Een lid van de RVC heeft een controlerende raak, absoluut geen uitvoerende. Op het moment dat hij bij het uitvoeren is betrokken is er geen controle meer.

2   1  
Dero

Een nieuwe trainer kan natuurlijk vrij weinig veranderen in een week. Al heeft van Gastel absoluut niet mijn voorkeur, maar geef hem graag een kans. Als hij geen vriend was van Pierre had hij natuurlijk nooit trainer geworden.
Iemand in de laatste 30 seconden wissen is absurd bij een 1-1 stand. De uitstraling van NOAD en 90 minuten voor de winst gaan heb ik gemist, ook bij de trainer die veel al met zn handen in z'n zakken stond.

3   1  
4Lantijntje

@wanny
Ik ben het helemaal met je eens.

Ik heb ook mijn twijfels, ik ben ook moedeloos maar ik verbaas me er werkelijk over dat er mensen zijn die iedere dag, al weken lang alleen maar om koppen roepen van mensen. Ppffff daar ga je de wereld / NAC mee redden... Ik heb dan een beeld voor me dat diezelfde mensen iedere week bij hun leidinggevende staan en om de koppen van collega's roepen... En als mensen het waardeloos vinden en ze willen niet meer naar de wedstrijden: het is je eigen keus en daar ben je helemaal vrij in. Wij zijn er vrijdag weer en we blijven hopen op een goede omkeer.... HUP NAC!!!

2   2  
markenaa

@el nino

Spot on mbt technsich lid en functie rvc
Spot on mbt top down opbouwen, dat is nu in functie wel gedaan maar het sportieve gedeelte is gebaseerd op hoe de vorige trainer wilde spelen (same old story). En gegenpressung of hoog druk zetten of we willen aanvallend spelen is geen omschrijving van hoe en wie je als club wilt zijn en is ook geen basis waarop je je hele organisatie opnieuw inricht.

Als je ziet hoe Lokhoff voor de vorm zijn 90 minuten op de bank uitzit en soms van de bank komt om even iets te zeggen als het spel stil ligt. Nul bevlogenheid, sterker nog het zou op mij als speler niet motiverend werken. Dan kan je zeggen NAC man en veel ervaring. Ja ervaring als voetballer in de vorige eeuw en als interim trainer geen pottenbreker.
De technische staf kan toch ook gewoon uiit frisse gasten bestaan die een moderne visie op voetbal hebben en een jaar of wat geleden zelf nog hoog niveau speelden?

Ik snap het echt niet hoor. JP wil je komen werken de assistenten zitten er nog zie maar of je met ze kan werken. Je moet het ermee doen. Alles is oud NAC want dat is belangrijker dan hun prestaties. Wat dat betreffende interessant om te volgen hoe Johan Gabriels het doet dit jaar. Heel benieuwd want dat heeft ook invloed op het 'beleidsplan' ieder jaar spelers uit jeugd die in het eerste doorbreken en verkoopbaar zijn voor x bedrag.
Met mazzel straks Rached en Omgba, maar die waren er al.

Benieuwd waar het allemaal naartoe gaat en of JP voordeel of hinder ondervind van de oud NAC meute

4   1  
Wanny

@ El Nino

Of Pierre deskundig genoeg is kan ik niet beoordelen.

Wat ik wel weet is dat er jarenlang geklaagd is dat we geen goede mensen uit het voetbal in de RVC hadden. Waardoor de TD ook niemand had om serieus mee te overleggen. Die is er nu in ieder geval wel.

Dat er alleen spelers komen die breed gedragen worden binnen de club, vind ik ook niet zo raar. Bij Ajax is de bom juist gebarsten omdat de commissaris technische zaken daar niet kort genoeg op heeft gezeten.

Waar je natuurlijk op kunt wachten is dat als het tegenzit, er veel kritiek komt omdat er een vriendenclub zou zitten die elkaar niet de waarheid durft te zeggen. Als we bij de eerste 3 zouden staan, hoor je daar niemand over. We zitten ook allemaal niet bij de vergaderingen in het stadion, dus hoe het daar aan toe gaat, ik weet het niet.

Volgens mij is het grootste issue de verlenging met Hyballa waardoor we geen voorbereiding hebben gehad met de trainer die het nu moet gaan doen. En de vele medische problemen die niet allemaal toeval zullen zijn. Daardoor ben je in de spiraal naar beneden gekomen en het is verdomd lastig om daar uit te komen. Maar de spelersgroep is echt niet zo slecht dat we onderaan zouden moeten staan.

4   4  
Grote Kerk

PvH zou alleen maar een toezichthoudende rol mogen hebben zoals in zijn functie omschreven is ! Voorzitter van RvC dient hierop in te grijpen maar dat durft hij niet. Nu is er geen onafhankelijkheid meer en levert het vriendjesgevoel een snelkookpan op die gaat overlopen. Lokhoff, Hooydonk, Ripson, Troost, (Van Gastel), Karelse, Maas, Babos. 1 grote kliek ! Dit kan alleen bij Beek Vooruit maar niet bij een BVO die wil en moet promoveren.

3   3  
Grote Kerk

Wanny, we staan niet bij de eerste 3 ! Terwijl de spelersbegroting dat eigenlijk wel eist. Dus dat zegt genoeg. Daarbij is het niet incidenteel bij onze club maar structureel.

6   0  
Meeberg66

We zijn nog wel ongeslagen onder van Gastel

4   1  
Wanny

@ GROTE KERK

Het is structureel dat we onderpresteren. Alleen kun je de huidige beleidsbepalers niet de schuld geven van slechte prestaties uit voorgaande jaren natuurlijk.

Vorig seizoen zijn we goed teruggekomen na een moeizame start. Dit seizoen zijn we bijzonder slecht begonnen. Ze zullen nu moeten laten zien dat ze deze situatie kunnen omdraaien.

6   3  
Raphael076

1-1 tegen een Jong team, schaam je kapot. Koscelnik en Wernersson waren niks, Tom Boere kan ook niks met het hoofd, als basisspeler dus afgekeurd. vd Sande nooit moeten llaten gaan voor gratis en die ziekenboeg van 10+ spelers slaat ook nergens op. Ook met JP wordt het niks bij NAC. Van middenmoot Eredivisie naar 2e rijtje KKD in 6 jaar. Schaam je kapot. Marijnissen niet erin zetten, OOK niet in de 89e minuut. Kuipers blinkt uit van alle idioten op het veld, dus voortaan Kuipers basis. Tein Troost een mislukkeling, die kan je nergens vergelijken met Kortsmit. Cuco, Omarsson, en ja, Kortsmit en nog vele anderen mogen snel terugkomen.

7   1  
Grote Kerk

Ja,waarom was die roep om Troost zo groot ?? Hij zou toch die geweldenaar zijn. Kom op zeg, aan Kortsmit mankeert ook van alles maar is dan nog een paar klasse beter dan Troosteloos.

5   0  
Moppernac

Ook ik was een fel tegenstander van Roy Kortsmit en zei dat hij nooit meer in de goal hoort te staan bij NAC.
Maar ik kom hier helemaal op terug en zat er helemaal naast, aub zsm Kortsmit terug want dat is iets beter dan Troost en v/d Merbel samen.
Ook ik moet mijn fout toegeven, maar in de winterstop of einde van het seizoen wel opzoek naar een degelijke 1ste keeper.

4   0  
Elf Meter

Wernerson wordt er 1 voor de Pub quiz.
Wie was de eerste profvoetballer ooit op de Nederlandse die zich bij een tegengoal van NAC, in 1 actie van de tegenstander 2 keer liet poorten?

Met zulke fouten kun je nooit winnen.....

2   2  
markenaa

@moppernac

Zolang je je mannetje vrij laat zoals bij de 1 _0 maakt het niks uit wie er in de goal staat en met hoeveel verdedigers je speelt. Als je door dit soort fouten altijd wel een doelpunt om je oren krijgt is het voor een keeper ook lastig. Tel daarbij op hoe men Troost opeens als laatste man gebruikte om de bal op terug te spelen... dan weet je meteen het niveau van de 5 verdedigers in opbouwend opzicht. Maar dan weet je ook dat ze op het middenveld veld te weinig vrijlopen. Het was voor de jonkies van Utrecht heel eenvoudig dicht op eigen goal te houden. En als je veel dichtbij eigen goal speelt ben je in ieder geval niet zelf bij de 16 aan de overkant.

Genoeg werk aan de winkel maar spelers die hun mannetje laten lopen mogen in de kleedkamer wel ff voor de groep gaan staan en het boetekleed aantrekken. Het gebeurd al heel het seizoen namelijk.
Volgens mij was het nu janosek na matig ingrijpen van wemersson. Ik ben benieuwd wie hun verrot gedcholden heeft

7   4  
Sjak

Duidelijk is dat op alle niveaus zwaar onder gepresteerd wordt.
De oplossing, de hele oud NAC kliek wegsnijden, ze zijn gewoon niet meer bij de tijd! De meeste zaten weg te verpieteren in de krochten van het amateur voetbal en snabbel circuit.
Maar maak de start met de verantwoordelijke, PvH.
Hij heeft getekend voor spelers die niet best zijn, geld verbrast door goede spelers transfer vrij te laten vertrekken, hij kon zijn malle protegé niet onder controle kon houden en heeft zichzelf voor lul gezet op de nationale tv. Zolang deze man er zit gaat er niets veranderen.
Het geëtter binnen NAC duurt nu al jaren, ik wil hugodver gewoon een normale pot voetbal zien, zonder al die wannabe's en kneuzen.


6   1  
Chefke076

Janosek heeft meer tegendoelpunten veroorzaakt door zijn man te laten lopen dan zelf doelpunten gemaakt te hebben. Leuk dat hij er al 4 heeft gemaakt, maar heeft al 5x zn man laten lopen waar een doelpunt uitkwam en NAC gewoon de wedstrijd kost. Het is een jonge jongen maar kan geen normale bal over 10 meter geven en wil alles zelf doen door 6x dezelfde man uit te kappen. Het is een aankoop dus moet hij perse spelen blijkbaar. Mag hopen als Garbett en Staring/Omgba samen opgeteld 90 min kunnen spelen dat onze draaimolen Janosek mooi naar het bankie schuift. En hou op over "hij is een nummer 10" want spel verdelen kan hij niet. Komt gewoon (nog?) te kort, Boris van Schuppen is beter

6   3  
Grote Kerk

De spijker op z'n kop Sjak !!!!

5   1  
Theoden King

Even een broodnodige positieve benadering: we hebben als nr 16 gelijk gespeeld in een uitwedstrijd bij de nr 13. Prima toch?

5   0  
Theoden King

Nu weer even serieus. Vooral van Janosek had ik meer verwacht. Hoe makkelijk hij zich van de bal laat zetten. Man, man.

7   2  
Wanny

Ja, laten we iedereen weer wegsturen. Dat werkte de vorige 10 keer ook goed.

3   2  
Matc

Wat ik heel erg frusterend vind is dat de media nu ook al medelijden krijgt met wat er vertoond wordt op het veld door de NAC spelers. Erger kan niet.

4   0  
Moppernac

Kortsmit, Martina, Vet, Omgba, Staring, Garbett, Sejdiu, Omarsson, Van Schuppen, en de gratis weggegeven V/d Sande. en waar is Kai de Rooij? Van deze namen kan je een elftal neerzetten aan geblesseerde/vertrokken spelers.
En dit elftal zal nog ruim winnen van het huidige wat er nu staat.
Dus zorg ervoor dat de ziekenboeg zsm leeg is.
Dan komen de punten vanzelf , maar is het seizoen al verkloot.
Dus nu al op naar de nacompetitie.

3   1  
EL Nino

Wanny

Niet iedereen hoeft weggestuurd te worden.

Zorg er alleen voor dat de personen die deze selectie voor met dit hoge budget hebben samengesteld nooit meer bij het samenstellen van de selectie betrokken zijn. Dit is geen NAC selectie, ik zie geen NOAD, ik kan me met bijna geen speler identificeren en ga zo maar door.

Plus laat de nieuwe trainer 1 of 2 assistenten kiezen en aanstellen waar hij zich prettig bij voelt. Bij letterlijk elke andere club neemt een nieuwe trainer een of meerdere assistenten mee. Laat Lokhoff iets anders doen achter de schermen. Sinds hij als td en assistent bij de club betrokken is zijn we afgezakt, heel ver afgezakt. Het is op dat ziet iedereen en dat zag je ook wanneer het elftal onder zijn leiding stond.

3   1  
Sjak

@Wanny.
Op zich klopt het wat je zegt, ik dacht dat ook, ik heb echt PvH en zijn mannen de kans gegeven. Hoe mooi zou dat niet geweest zijn maar het ontploft nou recht in ons gezicht.
Dan moet je gewoon ingrijpen en dat was ook de belofte van N=B.
Ik heb veel vertrouwen in JP, maar de selectie waar hij mee moet werken, desfeer die verre vam topsport verwijderd is, zijn baas dat een ongeleid projectiel is en de nostalgische sentimenten maken het er niet niet echt een veilige werkplek van voor hem. Dat blijven ontkennen zorgt dat misschien ik het niet mee mee ga maken dat we in de ere spelen, en ik ben wel oud maar niet zo oud!

0   0  
Thierry14

Het is wachten op Omarson anders denk ik dat Quick-Boys zelfs nog een hele kluif wordt.... het is niet best

1   0  
Peet vak G

Ik weet het gewoon even niet meer.....

5   0  
Wanny

Zoals ze nu spelen denk ik dat niemand zich er mee identificeert.

Maar als je dan per speler gaat kijken, zit er in beginsel best een hoop NOAD in de selectie. Ik denk dat iedereen hier wel te spreken is over de inzet van spelers als Martina, Omarsson, Garbett, Vet, Lucassen. Kemper, Koscelnik, Haugen daar ontbreekt het ook niet aan inzet. Leemans zoals ie gisteren speelde. Ook van Patriot kun je niet zeggen dat ie er met de pet naar gooide.

Voor mij is het simpel. Door al die blessures en de trainerswissel hebben we een gigantische valse start. Maar ik blijf erbij dat er in deze selectie veel meer zit dan de ellende we nu voorgeschoteld krijgen.

3   3  
Mike Zonneveld

Brandhout man, meer is het niet. V/d Bergh en Leemans de enige twee die wilden gisteren.

3   0  
ome cor

JP kan in zo'n korte tijd ook geen ijzer met handen breken natuurlijk.
Of een extreem ervaren assistent zijn hoofdtrainerschap moet beginnen bij een moeilijke club als NAC zullen we pas later kunnen beoordelen.

Maar het voetbal gisteren was slecht hoor. Echt heel slecht.

4   2  
RV

Toch zit de hele situatie omtrent Hyballa (hoe graag ik ook vooruit wil kijken) me niet lekker.
Met name ook de reactie daarop van Peter Maas. Ik vermoed dat er links of rechtsom wel iets gebeurd zal zijn maar voor de buitenwacht kwam het ontslag toch als onverwacht. Hyballa speelde het spel wat we graag zien en was een bevlogen man, zou het dan echt zo erg zijn dat je die nare trekjes niet kan accepteren? Er zijn honderden trainers te benoemen met een gebruiksaanwijzing die op het veld succesvol zijn.

Onder de twee wedstrijden zonder Hyballa zie ik écht een groot verschil en dat stemt me totaal niet positief. Sterker nog, ik denk dat iedereen begin dit seizoen (ondanks een verliespartij hier en daar) best weer met enthousiasme naar het stadion ging, dat lijkt nu totaal verdwenen als ik het zo om me heen hoor.

Ouwe jongens krentenbrood, pappen en nathouden, weer een jongen uit Breda er bij, polonaise na de wedstrijd, aan de pils bij Beek Vooruit, oud NAC, BN de Stem, ze vinden het allemaal maar wat gezellig en hun eigen positie maar al te belangrijk.

6   3  
Ouwe Spionkop

Er zijn gewoon teveel buitenlandse spelers gehaald. Er is ook een taalprobleem. Janozek bv spreekt geen of heel beperkt Engels.
Al die spelers hebben helemaal niks met NAC. Die komen hier puur voor het geld.
Die kan je er altijd wel 1 of 2 in je elftal hebben maar nooit zoveel.
Volgens mij was ook de bedoeling bij het opstarten van NAC = Breda met Nederlandse spelers aan de slag te gaan die zich kunnen identificeren met NAC.
Dan is het een enorme blunder van Maas geen back up te halen voor de CV posities. Je bent compleet afhankelijk nu van een Besselink die er helemaal maar dan ook helemaal niks van kan. Die jongen zal best zijn best doen maar voetballen kan hij niet.
Nee Peter Maas komt hier niet goed uit voorlopig.

2   1  
EL Nino

Wanny

In het beginsel NOAD is voor mij geen NOAD speler. Het staat niet voor niks voor NOOIT opgeven….. Elke week kapot gaan zeker als het niet loopt dat is NOAD. Dan maar iemand fair in een duel de lucht in, als die bal maar niet het netje komt. Ten koste van alles je directe tegenstander volgen en er alles aan doen dat die niet scoort. Constant elkaar helpen, aansturen, coachen, steunen, met elkaar bezig zijn. Dat is NOAD.

Niet het beetje inzet wat jij benoemt in het begin. En natuurlijk zit er meer in, we staan op bijna de laatste plek in het betaalde voetbal. We hebben en een na hoogste budget. Natuurlijk gaan we nog stijgen als er geblesseerde spelers terug komen, dat is niet moeilijk en daar hoef je geen toptrainer of top td voor te zijn. Het gaat er om dat al deze spelers niet een beetje in het niveau komt wat ons is beloofd, meedoen om directe promotie. Laat staan dat het spelers zijn waar we in de Eredivisie mee verder kunnen.

Nu hebben we spelers die geen NOAD mentaliteit hebben en het na een paar wedstrijden al niet meer opbrengen. En spelers die niet meedogenloos verdedigen, niet goed kunnen omschakelen en ook nog eens niet goed zijn aan de bal.

1   1  
Sjak

@el Nino
Het gaat over kwaliteit en dat zo goed mogelijk uitnutten.
Er is niet veel kwaliteit toegevoegd en als dat al aanwezig is word het niet goed gebruikt. We zitten in een gordiaanse knoop die enorm verstikkend is. Elke poging om daar uit te geraken zorgt ervoor dat de knoop verder aangetrokken word. Het is tijd om de schaar erin te zetten. Alleen onze AD kan dat doen samen met de eigenaren. De vraag is hebben ze het lef daarvoor.

5   0  
Da Pope

Ik geloof de roep om 'NOAD' inmiddels wel. Ik zou het vooral fijn vinden als NAC weer eens een keer 'Aangenaam door vermaak en nuttig door ontspanning' zou zijn. Op dit moment is het noch vermakelijk, noch ontspannend en getuigt het vooral van NOAD dat iedereen weer op de tribune zit.

3   2  
EL Nino

Da pope

Met NOAD op het veld komt de rest wat jij opnoemt automatisch. Met alleen NOAD gaan we zeker niet promoveren, maar komt wel het plezier terug op de tribune en bij de aanhang. Dat is nu tot een nulpunt gekelderd.

Wil je ook nog promoveren zal je een aantal spelers moeten hebben die comfortabel zijn aan de bal, een aantal met scorend vermogen, goede verdedigers en spelers die elkaar vooraf aancoachen in plaats van mevrouw Van den Bergh nu constant achteraf staat te zwaaien terwijl hij zelf ook niet ingrijpt. Pas dan komt er een goede organisatie op het veld. Een feit is dat je met die elementen promoveert de laatste jaren. Daar is nu gewoon schandalig slecht op ingekocht afgelopen zomer dat is wel een feit.

Maar met NOAD op het veld krijg je tenminste het publiek positief gestemd ook is het voetbal nog zo slecht. Daar begint het toch echt allemaal mee. En dat zijn ook type karakters die je maar moet hebben. Dan houd je het in Breda toch heel lang vol als we vanaf de tribune zien dat ze op het veld helemaal kapot willen gaan.

2   2  
Signase

Er wordt nu gezegd dat NAC gister te weinig NOAD toonde. Maar is dat ook zo? Zou het niet kunnen dat de spelers zowel mentaal als fysiek over de kling gejaagd zijn door PH? Natuurlijk zijn het profvoetballers, maar ook zij hebben een grens. Bij NEC zag je destijds ook zoiets: de eerste wedstrijden onder PH ging het team als de brandweer, maar na een paar maanden stokte de machine en leek de pijp al voor de winterstop leeg. Als dit nu het geval is bij NAC (zie ook de vele blessures), dan gaat herstel tijd nodig hebben. Tijd die we - zo vinden we zelf - niet hebben.
Of ik dan niet gefrustreerd ben? Jawel. Helemaal tot op het bot. Dieptepunt is voor mij niet de positie op de ranglijst of het vertrek van one trick pony Hyballa, maar van Jort van der Sande: transfervrij nota bene. Misschien was zijn vertrek op deze manier onvermijdelijk, maar het roept nog steeds grote ergernis op. Ten eerste omdat Boere aan het uitbollen lijkt en Van der Sande gewoon veel meer toegevoegde waarde (goals & assists) had. Ten tweede omdat het niet precies duidelijk is wat zich rondom dat vertrek van Van der Sande achter de schermen heeft afgespeeld. Ik snap dat beide partijen waarschijnlijk ervoor gekozen hebben om de vuile was niet buiten te hangen, maar dat maakt de frustratie er niet minder op. Zeker niet nu Jort gewoon doorgaat met scoren bij ADO.

8   0  
Ouwe Spionkop

Ik ben trouwens wel heel benieuwd of Peter Maas de uitnodiging van jullie heeft geaccepteerd om deze week in de podcast gast te zijn?
Ik zou wel eens zijn verhaal willen horen.

4   2  
Gman

wat viel op de eerste helft:

5-3-2! Dat had weken geleden moeten gebeuren. Laten we maar eerst eens beginnen met de boel dicht proberen te houden na al die tegengoals. Dit leek goed te gaan tot aan het slaapmoment (Als F-jes alleen maar kijken naar de bal. Niet om je heen kijken waar je man loopt) waardoor de 1-0 viel,

Besselink stond in de eerste helft weer fijne passjes te versturen naar de verkeerde kleur.
Janosek speelt heel de eerste helft verstoppertje. Loopt zich niet vrij, vertraagt het spel als ie de bal heeft. En heef tunnelvisie; 'ik heb een goede trap, dus ik ga zelf schieten'.
Agougil was de enige de eerste helft die op het middenveld aanspeelbaar was en in de kleine ruimte combineerde. Probleem: Aansluiting! We speelden met 2 wingbacks die niet durfden vooruit te gaan. Wat een enorme ruimtes tussen middenveld en aanval...
Boere? Geen idee waar de Tom Boere van 4 jaar terug is gebleven.
Tein Troost erg onrustig. Bij de meest simpele keuzes kiest hij voor de meest moeilijke opties. Diepe bal terwijl hij op de 16 staat? Optie 1, paar stappen terug en vangen. Optie 2 blijven staan en een ram geven naar de spitsen. Maar nee; optie 3, blijven staan en en halfhoog balletje waardoor je verdediging alle zeilen bij moet zetten. En nog meer van dat soort fratsen. Nog niet hebbende over de bijna goal door de inschattingsfout van wereldaankoop jan van den bergh en daarna de inschattingsfout / treuzeling van TT.


Tweede helft:
NAC speelde een stuk beter dan JUT, de tegengoal was volledig terecht. Haugen speelde te scherp op de laatste lijn met een soms wel erg fanatieke grensrechter.
Garbett terug! Wat een verademing gelijk. Gelijk meer dynamiek. en wat viel op? Janosek begon opeens in die dynamiek mee te gaan. Die bood zich opeens aan en wilde de bal hebben. Dit heb ik de afgelopen wedstrijden niet gezien.
Waarom geen Staring ipv janosek/leemans rond minuut 60?
Kuipers actief, maar 0 rendement en bij beslissende momenten mislukken zijn acties.
Koscelnik tweede helft meer opkomend. Maar mist overzicht zodra hij bij de 16 komt. Dat valt toch allemaal te trainen?!

De laatste wissel. wat een lachtertje. Wie bedenkt zoiets. Je haalt Boere er veel te laat uit. En als je dan nog iemand wilt brengen dan breng je toch iemand met potentie zoals Rached?? Nee, we brengen Marijnissen die vorig seizoen uitgerangeerd was, begin dit seizoen mocht vertrekken en daarna uit pure nood door alle blessures mocht blijven. -Die gast kan niet goed genoeg voetballen- Dat heeft de staf zelf meerdere keren zo beoordeeld, maar je blijft hem opstellen?. Schandalig, droevig wisselmoment zonder enig idee.

En echt een spelidee / opvatting is nog niet te zien. Maar daarvan hoop ik dat we komende weken gaan zien waar JPvG met dit NAC naartoe wilt.

1   5  
Fan uit Zevenbergen

Mss ook een idee om Jelle terug tehalen
Of een andere keeperstrainer ? BaBos
is een goede gast
Maar maakt de keepers niet echt beter

10   3  
Richting grote markt

Tijd dat Maas, Pierre of iemand van de technische afdeling naar buiten komt.

Neem ons mee in het plan van de komende 5 jaar. De stilte aan de stadionstraat is bloed en bloed irritant.

Mensen die nu al roepen om ontslagen bij NAC moeten ze een verbod van 1 km geven in de omtrek van het stadion. Dat heeft ons de afgelopen 10 jaar nog nergens naar toe geleid.

2   5  
Paulus 1971

Weet je wat ik klote vind .dat onze td ons 3 weken doen geloven dat ze op zoek waren naar een trainer maar dat die eigenlijk er al was .op espn was de vraag hoe lang jp de wedstrijden aneliserde.zo dat de reden zijn voor het ontslag van hybala.ik vermoedt van wel .

13   5  
BasSnelden

Waanzinnige reacties hier allemaal op de site. Zielig gewoon. Hooijdonk weg, Maas weg, JP kruik, nac = Breda klote, spelers afrekenen op uiterlijk….

We missen sinds weken 7 basisspelers. Dus kwetsbaar. Kapot getraind door gekke Duitser. Lekker zeiken op alles. Een droevig leven heb je dan!

6   2  
4Lantijntje

@BASSNELDEN

Eens!!

8   2  
Dos

Inderdaad Bas

Heb je meteen het probleem te pakken. Altijd moet iedereen die er zit oprotten als het minder gaat. Wat zijn we daar de afgelopen jaren mee opgeschoten. Te triest voor woorden.
Wat dat betreft is dit type NAC supporter de laatste jaren meer een vloek dan een zegen.

2   2  
Sjak

Wat een redenatie, ff vergelijken met een chirurg. We laten de chirurg gewoon opereren, ongeacht of hij er wat van kan, want we hebben er al veel versleten.
Tja, zo blijf je nog wel even door modderen.
Ik zeg niet dat je iedereen eruit moet gooien maar NAC is Breda heeft bij aanvang beloofd kwaliteit boven personen te stellen.
Ik heb dat niet bedacht, maar oke als jullie nog graag van de ene naar het andere schandaal willen huppen prima. Lekker zuipen op de B-Side, ik ben nog van de tijd dat het om voetbal ging. Ik denk een uitstervend soort..

4   0  
Shane uit de Keen

Of Peter Maas goed werk heeft geleverd zal de tijd uitwijzen. Doorselecteren was het doel, maar tot op heden is dat nog de vraag. Koscelnik is op papier beter dan Boyd Lucassen, maar laatstgenoemde heeft veel betere assists geleverd vorig jaar. Velanas is geen echte NOAD speler, maar zijn statistieken waren prima. Dat zie ik Leemans en Janosek (nog) niet verbeteren. Hyballa heeft Janosek opgedragen dat hij de dubbele cijfers moet kunnen halen en prompt schiet hij alle ballen maar op doel, terwijl je soms beter om je heen kan kijken.

6   0  
Dutchbird

Van mij hoeft er niemand op te rotten. Zelfs de medische staf niet, want die is ingehuurd en legde het dus altijd af van trainer Hyballa die in vaste dienst was van NAC. Hopelijk spoedig herstel want zo lang je het van Besseling, Wernersson, Kemper, Boere en Troost moet hebben zullen de overwinningen schaars zijn. Met dergelijke collega's komen de nieuwe mensen nooit tot hun recht. De huidige Janosec lijkt in de verste verten niet op die van de seizoenstart en ook Haugen zakt ver terug. De come back van Garbett was het enige lichtpuntje.

3   3  
Mike Zonneveld

Een mooi 2-5 overwinning op RKC, hoppa! Ze kunnen het wel.

0   2  
Matc

Mike, waar heb jij het nou over?

2   1  
jeroentjeboerrr

@matc kijk op de nac Socials, besloten oefenduel tegen rkc met 2-5 gewonnen!

3   0  
The Cosmic Gate

@JEROENTJEBOERRR, NAC en het winnen van oefen duels... want dan kunnen ze het ineens wel ....
Het zal allemaal best, maar het zegt me tegenwoordig gewoon NIKS meer. Want ga je zien dat komende vrijdag het weer volle bak ellende is....maarrrr ze hebben wel mooi een oefenwedstrijd van RKC gewonnen ;(

2   0  
scheppioni

@ Wanny
Tuurlijk kan dit elftal beter, vb Janosek die in de voorbereiding bewierookt werd.....teveel blessures maar ook te veel die hun niveau waaronder Janosek dus niet meer aantikken ! Daarbij zeker twee spelers die het niet aankunnen, het wordt nog een lange weg.....zoveel blessures kan ook geen toeval meer zijn ! Tis in alles ver weg waar ons NAC voor staat, ik reken voorlopig effe nergens meer op helaas ...... frustrerend maar tis helaas zo 🙏

4   0  
Ouwe Spionkop

Dat oefenduel niet serieus nemen, dat waren reserves tegen reserves.
Wat wel interessant is dat Staring een uur heeft gespeeld.

3   1  
Theoden King

Het ontbreekt deze ploeg compleet aan gogme. Er worden aan de bal matige tot slechte keuzes gemaakt. Dat is vreemd, want er zit volgens mij veel meer in.

Wat ook niet helpt, is het feit dat we 10 verschillende nationaliteiten in de selectie hebben. Wat is de voertaal? Engels? En hoe is de beheersing van die taal bij staf en spelers?

Eén van de argumenten om CFG buiten de deur te houden was dat we niet naar een vreemdelingenlegioen willen kijken. Dat blijkt onder N=B niet anders. En dat is jammer.

1   0  
Ivo

@TheodenKing
Het is toch van de zotte dat je in de KKD uitkomt bij spelers uit Tsjechie, Kosovo en Slowakije. Waar ben je dan mee bezig. Pik wat talenten op bij eredivisieclubs, zet daar wat ervaren jongens omheen, en je bent klaar. Je wordt er een beetje simpel van.

Kijk, dat je spelers uit dat soort landen haalt om een sprongetje te maken in de eredivisie - Soit. Maar dit is de fucking KKD. Hou op zeg. Wat heeft NAC de afgelopen 15 jaar al veel geld door het putje gespoeld. En nu gewoon weer. Kaied - wie zijn idee was dat? Die schijnt ook nog leuk te verdienen.

Laad alle berichten na dit bericht in