Wij gaan niet opzij

Liveblog: Sparta - NAC

Thiestemberg

NAC kreeg vaak de complimenten dit seizoen, maar wie naar de ranglijst kijkt ziet toch reden tot zorgen. Een late gelijkmaker van Heracles tegen Telstar zorgt ervoor dat NAC nu niet de hekkensluiter is. De uitwedstrijd met Sparta is in ieder geval een nieuwe kans om weer eens drie punten te pakken en de slechte reeks te beëindigen. De wedstrijd volgen en meekijken kan zoals altijd hier op ons liveblog.

Sparta Rotterdam
1
0
NAC Breda
07 december 2025 16:45
Sparta-Stadion Het Kasteel
Basisspelers
Joël Drommel 1
Shurandy Sambo 2
Marvin Young 3
Teo Quintero 4
Mike Kleijn 5
Julian Baas 6
Joshua Kitolano 8
Ayoub Oufkir 7
Ayoni Santos 10
Shunsuke Mito 11
Tobias Lauritsen 9
99 Daniel Bielica
32 Juho Talvitie
25 Cherrion Valerius
3 Denis Odoi
22 Rio Hillen
4 Boy Kemper
10 Mohamed Nassoh
16 Maximilien Balard
90 Lewis Holtby
11 Raul Paula
14 Kamal Sowah
Wissels
Filip Bednarek 20
Pascal Kuiper 30
Saïd Bakari 12
Patrick van Aanholt 15
Tijs Velthuis 14
Lance Duijvestijn 21
Younes Jaber el Maftahi 22
Jonathan de Guzmán 16
Jens Toornstra 18
Pelle Clement 17
Nökkvi Þórisson 19
31 Kostas Lamprou
1 Roy Kortsmit
15 Enes Mahmutović
2 Boyd Lucassen
18 Daan Van Reeuwijk
8 Clint Leemans
6 Casper Staring
55 Brahim Ghalidi
23 Dion Versluis
17 Sydney van Hooijdonk
26 Pepijn Reulen
7 Charles-Andreas Brym
Eerste helft 26' Shunsuke Mito 43' Teo Quintero Tweede helft 46' Pelle Clement ( Joshua Kitolano )
Bron:
B-Side Rats
Advertentie
331 Reacties
31   11  
Da Pope

Wat is dit nou voor vage opstelling? Ik snap dat je iets probeert, maar dat eindeloos experimenteren komt me mijn neus uit. Aanvallend heeft Hoefkens nog steeds geen logische oplossing voor de lange termijn verzonnen, waardoor je nooit aanvallende automatismen gaat zien.

Zelfs als je vandaag drie punten pakt, moet je volgende week weer iets totaal nieuws bedenken. Want je gaat nooit wekelijks praktisch al je aanvallers op de bank houden.

7   0  
Tram

Hup NAC!

6   0  
Schenning in de spits

Hup NAC!

6   1  
RobindaRobot

The only way is up

5   0  
MVG

Come on Boys! Punten nodig vandaag

9   1  
BredaF2

Blij dat Holtby weer terug is. Hopelijk 3 punten vandaag! Come on NAC!!

6   0  
The Cosmic Gate

Laten we er aub voor zorgen dat er en de 3 punten mee naar huis komen en we daarmee de positiviteit die is gekomen door de stadion koop door te trekken.
En daarmee ook eindelijk van deze hatelijke reeks af te komen , want dat is echt NAX onwaardig

9   6  
Naccerdenac

zo'n belangrijke wedstrijd en dan met zo'n team gaan spelen, maken al geen doelpunten en gaan we zonder spits spelen

31   11  
Da Pope

Wat is dit nou voor vage opstelling? Ik snap dat je iets probeert, maar dat eindeloos experimenteren komt me mijn neus uit. Aanvallend heeft Hoefkens nog steeds geen logische oplossing voor de lange termijn verzonnen, waardoor je nooit aanvallende automatismen gaat zien.

Zelfs als je vandaag drie punten pakt, moet je volgende week weer iets totaal nieuws bedenken. Want je gaat nooit wekelijks praktisch al je aanvallers op de bank houden.

17   3  
D'n Klaagmuur

Re-mix Hoefkens gooit de boel opnieuw lekker door elkaar. Wat weet die man er toch elke keer weer een chaos van te maken. Maargoed ons tactische brein zal wel weer uitgebreid de hele week bezig zijn geweest met over-analyseren.

Ik laat me weer verrassen vandaag, zou tijd worden dat we een keer positief verrast worden. Dat zou namelijk voor het eerst zijn.

10   7  
henkietenkie076

De trainer weet het niet meer. Angst begint te regeren. Tijd om de boel op scherp te stellen en de trainer te vervangen.

6   2  
Maikolg

Waar is Soumano?

8   1  
henkietenkie076

@maikolG

Die is weer geblesseerd

9   3  
BELIEVER

@ Da Pope, hij krijgt het niet voor elkaar om zijn spelers spitsen te laten bedienen dus dan lost hij het zo maar op.
Heeft hij het probleem van een niet scorende spits in ieder geval voor zichzelf opgelost.
Ik vind het onvoorstelbaar.
Maar gelukkig is Hoefkens zelf nog vol vertrouwen en vind hij het allemaal best goed zoals hij in BN DeStem liet optekenen. .
Denk dat Sowah nu voor de broodnodige goals gaat zorgen denk je ook niet?
Al dit gerommel levert buiten geen punten ook geen gemotiveerde spelers op elke week is het wat anders.

9   7  
Ouwe Spionkop

Welja gewoon zonder spits spelen.
Waarom ook niet, want wat moeten we met doelpunten?
En natuurlijk de onvermijdelijke Sowah weer.

6   3  
Thierry14

Als Sowah maar speelt,maakt Hoefkens niet uit waar.... De beste man is onnavolgbaar ? Maar als het dan maar een keer punten oplevert vind ik het best, succes mannen!

6   0  
Dos

Laten we hopen dat Hoefkens gelijk krijgt met deze opstelling.
Ik snap er iig niets van,maar heb er niet voor geleerd...

9   6  
Toontje

Mensen die kunnen scoren moet je zeker niet opstellen.

10   2  
Arjanus

Als je spitsen toch niets brengen kun je ze beter niet opstellen. Eens met onze trainer. In de.winter snel iets halen

9   6  
Bredawereldstad

Die sowah kan er geen klote van!!! En in de spits. Wat is dit voor onzin.

Hoefkens is het kwijt

9   3  
SjorsNAC

Weer een fantasy opstellen, het lijkt erop dat hij het expres doet. Weer Sowah pffff

Je merkt het aan iedereen de druk staat er VOL op!

6   3  
Benassi

Hoefkens gaat voor 1 uitwedstrijd winst per jaar. Prima gemiddelde toch? Voelt nog geen druk… Heel de wereld is gek, behalve ik.

6   7  
Ernie

Mensen het maakt niet uit wie er speelt. Het is allemaal middelmaat.

3   0  
BredaF2

We hebben de spitsen op de bank want ze staan er niet in, ze staan er niet in, ze staan er niet in.........bekend numner toch.

We zullen zien wat deze opstelling teweeg brengt. Mag lijen dat sowah er 3 in knalt.

4   1  
Dbare79

Max geen wereldkampioen, dan moet dit maar mijn goedmaker voor deze zondag worden, come on!!!

7   0  
Ron

Nou Sowah... doe maar eens een Uedaatje.

8   7  
Leeuw

Gewoon een goeie opstelling!

9   3  
kopspion

Volgens mij wil Hoefkens de Kerst niet halen ?
Hoe verzin je het zeg….weer 5 achterin en zonder spits maar met weer Sowah
Dat je een keer v Hooidonk uit de basis last oke, maar geef dan Reulen eens een kans !?

4   0  
Dos

Come on NAC!

4   1  
scheppioni

Precies Da Pope !

5   0  
Nelis

Dat heb je als het niet loopt, dan gaat de trainer experimenteren en weet het dus eigenlijk niet meer.

3   1  
Anders Tegnell

Als Sydney in de basis had gestaan, had ik geschreven 'Sydney alweer in de basis?'. Nu schrijf ik 'waarom geen Reulen?'

2   3  
De Beul van Etten

Het is toch nooit goed, kijk nou maar die wedstrijd.

5   2  
De Beul van Etten

Dit is gewoon een kaart Nijhuis..

5   3  
scheppioni

Waarom nu geen kaart ?

9   2  
Ron

@Scheppioni
Die kaarten zijn alleen voor NAC.
Anderen mogen nou eenmaal meer.

7   2  
De Beul van Etten

Het is echt een schande hoe onregelmatig het is, dit is toch gewoon een kaart gvd. onbezonnen actie. VAR zit ook weer pizza te bestellen.

8   1  
D'n Klaagmuur

Laten wij aub met onszelf bezig zijn ipv janken op de scheids. Inmiddels heeft Sparta al twee mega kansen gehad en wij niks.

9   0  
kopspion

Nassoh……geen NOAD !

7   1  
Malle

Wanneer is het een keer klaar met die nassoh?? Verspeelt minstens eens per wedstrijd een cruciale bal waaruit (bijna) gescoord wordt

8   0  
Benassi

Alleen bij NAC begrijpen ze nog steeds niet dat je met meer intensie en hardheid mag spelen bij Nijhuis.

5   1  
kopspion

Hillen ook lekker scherp, pff

6   2  
scheppioni

Hoefkens wat eem begim weer joh.....zutje !!!

7   1  
M.H. te R.

Willen ze wel winnen?

8   1  
Nelis

Nou we zitten er lekker in man man had al 2-0 moeten staan.

4   1  
Ron

Hillen, godverdomme !!
Blinde mongool !!!

6   1  
SjorsNAC

Eens met D'N KLAAGMUUR, hou op met dat calimero gedoe richting de scheids, die kunnen er niks van dat weten we. Maak je meer druk om de staat waarin onze club zich verkeerd, het is om te janken tot nu toe

14   1  
Malle

Graag weer het NOAD voetbal van vorig jaar voor de winterstop, van voor alle Hoefkens aankopen “buitencategorie voor nac”. Zet maar gewoon 11 gasten erin die minder kunnen voetballen maar wel willen knallen

11   2  
Paul Soeters

Triest, Sparta had binnen 13 min al op rozen kunnen moeten zitten. Werkelijk een aanfluiting deze opening.

11   1  
B-side wakker worden

Het is werkelijk niet normaal dat je die kan missen, open goal man.

7   1  
Dbare79

Als je deze al niet scoort weet je al wat er gaat gebeuren, manmanman

7   1  
Henkie

Ongelofelijk.

5   1  
De Gier

Werkelijk niks lukt tot dusver. Hopen dat Sparta nog slechter is dan wij zijn vanmiddag.

7   2  
Wil

KKD- voetbal! ! !

9   1  
kopspion

Hoefkens, haal nou eens eindelijk Sowah eruit man. Geef Reulen eens een kans !

11   2  
TheSituation

Versterkingen zijn noodzakelijk in de winterse transferperiode

10   2  
De Gier

De toegevoegde waarde van Sowah in de aanvalslinie weet hij ook vandaag weer knap te verbergen overigens

6   1  
Spionkop

Kutzooi!

13   3  
scheppioni

Flikker toch op man kut hoefkens !!!

5   2  
TheSituation

Valerius stapt verkeerd in en dan ben je weg!

4   2  
Sietze

Ik haak af ……

8   1  
henkietenkie076

Met zo’n angsthazen opstelling beginnen en dan nog zoveel ruimte weg geven. Hoefkens het wordt tijd dag je weggaat..

10   5  
Breda vooruit

Flikker die hoefkens buiten en heel snel

3   14  
ome cor

Flikker toch op mab Kut Scheppioni.

Ga je vrouw afzeiken ofzo, lamstraal

7   1  
De Beul van Etten

Als je niet scoort en in de winterstop nog geen aanknopingspunten hebt is het klaar.

9   1  
Dbare79

Fuck!! Ik begin wel echt hoop te verliezen, er is geen enkele aanknopingspunt waarmee je nog denkt komt wel goed, tis gewoon los zand allemaal en gebasseerd op toeval en geluk, daar win je geen wedstrijden mee

5   1  
Jan

Ik krijg een RKC deja vu van vorig jaar…

11   2  
Mike

Ik ben van nature echt een positievo, maar kan dit niet aanzien. Ik zet de tv weer uit.

15   7  
Ouwe Spionkop

HOEFKENS OPROTTEN

9   1  
M.H. te R.

Hoefkens laat zijn eerst verzonnen opstelling altijd meer dan een uur staan, voordat ie wisselt. Maar als je na 20 minuten al bijna met 4 -0 achterstaat, ga je dan niet nadenken om te wisselen? Sowah en Nassoh eraf voor Leemans en Reulen. En snel!

12   3  
Wil

Wie zegt nog dat Hoefkens ons NAC op de rails gaat krijgen?

Ik zou ook maar uitkijken naar een nieuwe 1e trainer!

Met Hoefkens gaan we naar de KKD!

9   0  
Yung-Yoon Noh

het is toch triest dat we met een sowah in de spits spelen. deze man heeft nog nooit gescoord.

6   1  
Nelis

Tja weer een tactisch onbenullig plan. Toch misschien maar weer wisselen in de 60e minuut. Man man we lopen vandaag overal achteraan.

9   3  
SjorsNAC

Ze stonde erbij en keken er naar. Crisis nee hoor geen sprake van. We zien progressie.

Geen winst = per direct afscheid nemen van Hoefkens.

10   0  
Netoverdegrens

Sowah in de aanval blijf ik niet snappen. Op het middenveld doet hij het altijd aardig maar voorin nog niets zien toevoegen.

7   2  
Wanny

Als je zo start in zo'n belangrijke wedstrijd is er veel mis.

Lijkt einde voor Hoefkens te gaan worden.

6   0  
Henkie

Gatenkaas. Waardeloos

9   3  
Tram

Alsof Hoefkens het kan helpen dat niemand van ons een goal kan maken..

7   0  
SAMSON

Dat tactisch plan van onze mastermind werkt als een tierelier.

11   2  
Vaque Geej

Echt waar zit ik in hemelsnaam naar te kijken? Het is echt niet om aan te gluren en deze opstelling daar begrijp ik echt helemaal niets van. We worden compleet overhoop gelopen en gespeeld en de kansen voor Sparta vliegen je om de oren. Hoefkens waar ben je mee bezig? Of ligt het dan toch echt aan de spelers? Zeg het maar.

11   9  
Breda vooruit

Bij verlies na stadion om ontslag van hoefkens te eisen als de bus komt

2   2  
Gman

Lekker weer lomp verdedigd door Valerius. Glijden in de eigen 16.

Tijd voor een rechtsback, linksbuiten en een keer een opstelling met LEF.
Nassoh vervroegd met Kerst in ieder geval, voor wie het zich afvraagt. Hij staat op het veld.
Sowah mag nu toch ook echt wel een keer de bank op van mij,.

Ben benieuwd wanneer hoefkens nu gaat wisselen.. minuut 70? Ff kijken of het team een reactie geeft na de bespreking.

8   5  
Bredawereldstad

Hoefkens rot op

7   5  
scheppioni

Ja correke kut kruik !!!

4   0  
Tram

Gatenkaas is het natuurlijk wel.

7   2  
Paul Soeters

Te gênant voor woorden. Het lachertje van deze zondagmiddag schijnt in de maak te zijn. Hoe moet je deze eerste 28 minuten nog recht lullen. Ik ben benieuwd wie dat nog tracht te proberen.

7   1  
Dunsloopkogel

Zelf de kansen niet afmaken betekent zelf een tegen goal

Wat een drama is het toch al maanden he

6   1  
Benassi

Inderdaad Jan. Dit wordt nog veel erger.

5   1  
j.d. BSIDE

Voetbal om te kotsen ....

8   1  
BredaF2

Het ligt helemaal open achterin. Hoefkens weet het niet meer en deze wazige oostelling laat dit duidelijk zien. Als dn hoef nu niet gaat aanpassen dan ist echt schandalig.

7   1  
Bobbythreelegs

Vooral vast blijven houden aan de geweldige sowah. Want hij loopt toch zoveel gaten dicht en hij werkt zo hard, en hij kan zelfs in de spits. Ik heb hoefkes hoog zitten maar het vasthouden aan sowah snap ik helemaal niks van

7   1  
Meeberg66

Nou wordt weer niks vandaag.
Hoeveel kansen moet je nog weggeven had al 5-1 kunnen staan.
Zo goed is Sparta echt niet

10   1  
Wil

Een dramatisch SLECHT SPELEND NAC!

Ik zou maar ingrijpen, Peter Maas!

12   0  
HenktheFreeze

Lekker Sowah blijven opstellen! Voor als je echt goals nodig hebt.

3   2  
NAC4Ever

@Breda vooruit
07 december 2025, 17:16

Wat dat hielp de laatste 15 jaar?

11   1  
Wanny

@ Tram

Dat NAC kansen mist reken ik Hoefkens niet aan.

Dat er totaal niks van klopt in het veld wel. Sparta had er al minimaal 3 moeten maken.

8   0  
Breda vooruit

@ wanny
Dat het niet klopt op het veld is door het geklungel met de opstelling elke week van hoefkens

9   0  
Jemo

Hoezo niet met dezelfde opstelling en instelling als tegen psv met alleen je verdedigers gewisseld. Snap echt niks meer van onze coach en zijn taktische gelul. Stel gewoon je 11 beste spelers op en hou er eens aan vast. Prima kerel, maar inmiddels haalt hij gewoon geen punten. Deze verliezen en de volgende sta je dus 18e met de kerst.

8   0  
Dos

Ze spelen onwennig en dat is Hoefkens aan te rekenen.
Dat Hoefkens niet wisselt en ingrijpt nog meer. De kerntaak van een trainer...
Hij maakt het voor zichzelf onmogelijk op deze manier.

11   2  
kopspion

Alleen Kemper, Paula en Holtby halen een voldoende

5   16  
Ernie

Als we nu eerst eens beginnen om Peter Maas eruit te flikkeren. Hij heeft namelijk deze waardeloze selectie samengesteld.

8   0  
Yung-Yoon Noh

ik heb hoefkens hoog staan maar de keuzes zijn zo raar elke week. de minst scorende en minst aanvallende speler zetten we in de spits. Waarom???
ik hoop dat bsiderats hier hem stevig aan de tand voelt.

9   0  
Dbare79

Eens wordt de hemel stralend blauw...maar niet in Breda, daar blijft het bewolkt, regenachtig en grijs helaas op voetballend vlak. Kun je nog zo mooi alles op orde hebben (financien, stadion en supporters) maar op het veld wordt je toekomst gemaakt of afgebroken

9   0  
Wanny

Zegt veel dat iemand die nooit mee mag doen voor al het gevaar zorgt

5   5  
NAC4Ever

@Ernie
07 december 2025, 17:23

Dat zou ik de slechte beslissing van de laatste jaren vinden.
Sinds zijn komst vind ik de selecties steeds wat beter geworden.

10   0  
Nelis

Het grote verschil Sparta wil wel en we staan erbij en kijken er naar.

11   0  
scheppioni

Tis armoei troef ! Totaal geen geloof ....donkere wolken pakken zich sportief samen weer eens boven BREDA .....niet te geloven !!!

6   0  
Nelis

Lange ballen naar voren haha oops er is geen spits om ze op te vangen. Duidelijke tactiek wel. Makkie voor Sparta 2-0

3   1  
Benassi

Bij heerst hetzelfde gevoel als bij de club. Ik heb me er al bij neer gelegd. En ik kan er me niet eens druk om maken.

13   6  
JG

Simpele zielen hier, trainer er uit, TD er uit, spelers er uit…lost helemaal niks op. Scheppioni, Wil en BredaVooruit van de side af gooien zou ook maar een tijdelijke oplossing zijn.

8   1  
Ron

Je had gister al laatste kunnen staan als Telstar niet in de laatste minuut de zege uit handen had gegeven.
Maar dat is slechts een kwestie van tijd.
Van Telstar gaan ze ook niet winnen

11   11  
Matc

De lol gaat er wel van af zo om NAC supporter zijn. Ik ben er eigelijk wel klaar mee. Geef me maar duimpjes omlaag, maar ik moet mezelf in bescherming nemen. Na 50 jaar kan ik het niet meer aan. Sorry!!

5   5  
JG

Houdoe !

5   4  
Gman

Absoluut geen gemis hier MATC als je stopt met reageren. Win-win situatie

8   6  
Ouwe Spionkop

De selectie is gewoon prima voor NAC begrippen.
De oorzaak van de hele ellende is Hoefkens.
In de winterstop afscheid van nemen.
Als het nkg zin heeft want als je de komende 2 wedstrijden niet wint degraderen we keihard.

8   0  
Jamie

Waar zit ik in vredesnaam naar te kijken joh?!

IEDERE aanval van Sparta levert gevaar op..

8   0  
Ron

En het gaat zo goed, dat Hoefkens in de rust niet wisselt. Dat gebeurd pas in minuut 70.

7   1  
D'n Klaagmuur

Ik kan er niet eens boos meer om worden, moet er gewoon om lachen om deze onzin die we week in week uit voorgeschoteld krijgen.

Wat een ongeorganiseerde bende, zit echt nul idee achter. Volgens mij laat Hoefkens de opstelling wekelijks door een paar dobbelstenen op te gooien bepalen.

7   0  
kopspion

Het is echt schandalig en toch echt Hoefkens aan te rekenen met steeds de gekste opstellingen te verzinnen. Benieuwd of ie nu wel meteen wissels doorvoert begin tweede helft

4   0  
Geelzwart

Zouden de kastjes weer zijn weggehaald?

13   1  
Wanny

JG

Ik ben ook geen voorstander van steeds mensen buiten gooien, maar Hoefkens presteert al een vol jaar heel pover. Terwijl er flink geïnvesteerd is.

Ergens houdt het op

10   1  
scheppioni

Rust en weer achter gvd !!
Nee het gaat voortreffelijk met ons code geel 💛💛

5   0  
BredaF2

@MATC, kop op man. Tis inderdaad bedroevend. Er zit geen lijn in heel het spel. Ergens ook wel begrijpelijk als je iedere wedstrijd anders speelt. Dit is Nac, diepe dalen en af en toe een piek. Verrekte eigenwijs en zwaar frustrerend.

5   0  
Spionkop

Het is pas 1-0. Vechten goffer!

KOMAAN!!!!

8   1  
Benassi

Nu gaat Hoefkens ongetwijfeld zeggen dat hij goede dingen heeft gezien! Dan neemt hij weer plaats op de bank en steekt zijn kop terug in het zand.

6   0  
Someren-NAC

Meer als een paar afstandschoten is het ook niet vandaag hè. Hopelijk brengt de 2e helft ons wat beters, want dit kan echt niet

13   0  
Wanny

Waarom stellen we Leemans niet meer op. Ervaren jongen met een goeie trap. Misschien loopt Sparta er dan niet meer zo doorheen.

13   0  
Linie

Even een repost maar niet minder actueel:

Ik vind dat er onderhand best een gebaar naar de NAC uitsupporters mag. Dat uitvak zit iedere keer ramvol maar wordt vrijwel nooit beloond.

8   0  
D'n Klaagmuur

Je hebt niemand in de spits dus meer dan vanaf de 16 een beetje op goal proberen te rammen gaat het met deze opstelling ook niet worden.

6   0  
BredaF2

@wanny, mooi gezegd. Hoe lang kan dn hoef aanblijven en wanneer is zijn krediet echt op. Ik ben er geen voorstander van om de trainer er uit te gooien maar dn hoef mag wel aan zelfreflectie gaan doen gezien de goede resultaten in 2025

5   0  
Looisty

Één Lauritsen maakt een zomer..

8   1  
Kees B5

Was er al niet gerust op. Krijg helaas weer gelijk. Het lijkt weer nergens op. Wat een vrije val, ongelooflijk. Dankzij de late goal van Heracles staan we nog niet laatste. Maar het zal niet lang meer duren voor we daar daadwerkelijk staan. Zonder ingrijpen wordt het volgend jaar weer de krochten van de KKD, waar je in geen jaren meer uitkomt en financieel desastreus is. Triest, dieptriest voor Remco Oversier die er zo ontzettend hard aan trekt om alles op orde te krijgen. De uibreiding, de deal met de gemeente... De trainer ontslaan? We hebben er de laatste jaren al ik weet niet hoeveel ontslagen en daarna ging het nooit beter. Het ligt denk ik niet aan Hoefkens, maar aan de zwakke selectie. Of er is iets anders. Als ik terugdenk aan de wedstrijden tegen PSV en AZ kun je je niet voorstellen dat ze zo slecht kunnen voetballen als de laatste weken. Of is het dan toch de druk die van het elftal afvalt tegen een topclub? Ik weet het niet meer, Maarcben zo langzamerhand het geloof in een goede afloop aan het verliezen. Klote weekend weer.

9   0  
Wanny

We moeten dolblij zijn dat het bij rust 1-0 staat en geen 4-1.

Zet het eens logisch weg met een spits en profiteer van al die kansen die Sparta mist

4   0  
Doode

Dit voelt als RKC uit vorig jaar. Gelukkig dat het nog maar 1-0 staat..
Verdedigend is het veels te riskant. Sparta aanvallers hebben steeds ontzettend veel ruimte en vrijheid om te doen wat ze willen.
Aanvallend is het niet eens heel slecht, maar Holtby is nu spits?
Hoefkens kennende zal hij wel niks veranderen tot het te laat is..

1   3  
Heksenketel

Aanvallend veel beter dan vorige week, maar middenveld en verdediging klopt niet. We hebben veel weggegeven, maar hebben ook kansen gekregen!

5   0  
Wanny

@ Heksenketel

We creëeren helemaal niks op een kadootje van Sparta en wat schoten van afstand na. Uit open spel is het bedroevend.

7   1  
Elf Meter

Dramatische eerste helft van NAC. Misschien moet dan Hoef gewoon eens beginnen om spelers op hun beste positie op te stellen in plaats van de creatieve trainer ui te hangen. Geen idee waar ik naar heb zitten kijken. Centrale due achterin totaal niet op elkaar ingespeeld.

3   1  
Mike

Ik ben ook fan van hoefkens. Maar zon slecht uit repertoire.. dan mag het van respect naar Maas getuigen als je mag blijven zitten. 0 uit overwinningen in 2025. Heel jaar de kans gekregen. Dat is gewoon zwaar under performen. Nodige pech gehad zeker. Maar dat is gewoon bar slecht

8   6  
ome cor

NAC speelt al weken lang niet echt geweldig, maar er is ook veel pech en de "net niet momentjes" en scheidsrechterlijke dwalingen.
Hoefkens kan daar niks aan doen.

Sydney wordt afgezeken. Okay dus vandaag een keer gepasseerd, maar dan nog na 45 minuten 1-0 achter. Dat is gewoon kut.

Had Hoefkens maar wat van het geluk van Ernie Brandts die NAC met enorm saai kut voetbal naar de top van de eredivisie bracht.

Maar de grootste pain in the ass is een aantal kneuzen hier die bij achterstand de trainer of spelers afzeiken.

8   3  
Toontje

* die ene kans van Paula moet erin (was wel gelukt bij SvH)
*Iedere bal richting Bielica is billenjknijpen blijft altijd op de doellijn.
*Had 5-1 kunnen zijn.
*Verdediging zeer matig
*Aanval niks
*Middenveld aardig met zoveel man

Tegen wie gaan we nog punten halen dit seizoen
Voor de kerst in ieder geval niet meer.
Net als zoveel jaar geleden eindigenb wer met een punt of 17 als 18de

Weinige geld wat we hadden verkeerd uitgegeven aan onevenwichtig samengestelde selectie die niet eredivisiwaardig is.

7   3  
scheppioni

Man dit is gvd een prima selectie !!
Open jullie ogen eens gvd ....door hoefkens met een prima eerste half jaar op een standbeeld te plaatsen !!! In 2025 is het meestal ruk !
Open jullie ogen ....wanneer je prima tegen pisvee voetbalt zegt genoeg ......wie zat er toen op de tribune ??? Juist ja !

4   1  
BP

Hopend (tegen beter in) op een 2e helft a la tegen Excelsior

6   1  
Windy City Rat

Vandaag geen punten, en ook geen bloemen... het wordt met de week slechter.

12   2  
Marti

Stadion verbouwen was de prioriteit , geld had beter besteed kunnen worden aan betere spelers

1   2  
Mike

Daarbij nog zeggende dat ik met heel mijn hebben en houden voor NAC hoop dat ze het de 2e helft omdraaien anders zit je met een crisis. Op werkelijk waar het slechts mogelijke moment. Niemand heeft er baat bij als de trainer weg gaat. Dan gaat t bestuurlijk ook rommelen. Misschien is dit zon moment om vertrouwen te blijven houden.

2   12  
RV

Vind het echt een groot verschil in veldspel als Holtby wel of niet speelt. Met Holtby speel je gewoon met 10 man, niet omdat hij zelf geen energie in de wedstrijd steekt maar omdat hij het hele middenveld opeist.

Balard is niks met Holtby er bij.
Greiml achterin er bij, Leemans op het middenveld en een echte spits. Dat moet het wel worden de komende weken. Simpel voetballen. Creativiteit van bijvoorbeeld Nassoh meer in zijn kracht laten komen.

6   1  
Benassi

Ik hoor het Kemper nog zeggen bij de podcast avond:” we hebben pas 2 of 3 keer een offday gehad. We hebben nog 4 wedstrijden tot de winterstop waar we 12 punten kunnen halen.” Tja. Na deze wedstrijd nog 3.

12   7  
Toontje

met Sidney hadden we in ieder geval die ene kans benut

7   2  
'T Hert

Geen wissels, loopt i.i.g. niemand warm. Enkel een grote rondo. Ongelofelijk zeg.
Hoefkes we willen winnen he!! Eigenwijze gek. Weer wachten tot minuut 65?

5   3  
naxioma

Het oogt als los zand, en dat is ook logisch als je met zo’n fantasieopstelling komt. Wederom een bizarre keuze van Hoefkens die nu al een jaar lang ernstig onderpresteert. NAC geeft ongelooflijk veel ruimte weg. Waar is Ballard vandaag? Valerius en Hillen laten verdedigend enorme steken vallen. Sowah laat aanvallend veel te weinig zien. Nassoh is vaak te slordig. Talvitie is een zaalvoetballer. Alleen Holtby en Paula halen een voldoende. Zo verder kan niet, maar veel betere alternatieven op de bank hebben we niet. We mogen blij zijn dat we met maar 1-0 achter staan bij rust.

10   2  
schampschot

zo’n eerste helft spelen en dan nog vertikken om te wisselen. hoefkens??????

5   2  
NAC Vooruit!

Graag een spits er in!

6   6  
JanM

Na de rode kaarten die nac heeft gekregen hadden ze toch minstens wel de var mogen laten kijken na die tackle op Kemper begin van de wedstrijd?

8   1  
Gman

Geen wissels... hoe bedenk je het toch weer na zo'n drama helft. Sowah, nassoh hadden wel een wisseltje gemogen...

Ik krijg graag ongelijk, dus ik verwacht nu 2 goals in 10 minuten van die 2 kornuiten.

11   1  
Breda vooruit

Waarom geen wissels hoefkens ??????????

10   2  
Ouwe Spionkop

Natuurlijk geen wissels want het gaat zo goed Hoefkens.

7   2  
Krenk

Hoefkens heeft niet geleerd van vorige week. Loopt voor geen meter en wisselt weer niet in de rust.

We moeten een goal maken, liefst meerdere dus laat Sowah maar in de spits staan. Man heeft nog geen goal gemaakt. Bizar!

11   1  
Brecht

Sowah is natuurlijk ook een middenvelder. Tja ik snap Hoefkens dat hij zoekt naar een alternatief voor de steeds falende Sydney , maar dit pakt niet goed uit . Ook Talvitie en Nasdoh moeten meer brengen

8   1  
Gman

Nassoh krijgt echt geen enkele eindpass naar een paars-gele he. Wat een aankoop

7   1  
D'n Klaagmuur

Je krijgt zoveel ruimte vandaag, als je hier niet tegen kan scoren ligt het echt aan jezelf.

9   2  
Benassi

We hebben een spits! Holtby

8   5  
Bo Nus

Je moet de hele zakelijke organisatie nu al gaan aanpassen, bijsturen. Gezien t aantal punten halverwege de competitie nu vooralsnog duidt op rechtsreekse degradatie. Ik zie NAC zich met deze trainer niet sportief meer verbeteren.

6   1  
BredaF2

@Brecht, geef Reulen dan een kans.

4   3  
F3

Hoezo geen elleboog, rode kaart en strafschop ??????

8   2  
kopspion

Als je doelpunten moet maken, zeker geen spitsen gebruiken. Belgische wijsheid

10   3  
Benassi

@ome Cor

Op basis van welke kwaliteiten vind je dan dat Hoefkens moet blijven? Ik ben ook niet van snel afscheid nemen van een trainer, maar hij heeft nu al wel heel lang, heel veel krediet gekregen. Hij maakt niemand beter en hij weet geen stabiele basis weg te zetten. De statistieke van die kalenderjaar zijn meer dan bedroevend. Zoals Wanny zegt. Een keer houdt het op.

18   2  
Gman

Pff wat speelt holtby goed zeg. Neemt NAC echt bij de hand. Maar je mist wel echt een afmaker zeg.... Kom op NAC

7   2  
Joop

We zitten te kijken en wat is nac slecht en hij wisselt totaal niet terwijl er 3 spitsen op de bank zitten

9   2  
scheppioni

Hoefkens angsthaas !
Je moet scoren zonder spits!
Wisselen gek!

12   2  
B-side wakker worden

Sowah loopt nu ook op het midden veld te zwemmen... Dat hij er nu nog in staat in plaats van een Leemans, Reulen of van Hooijdonk...

10   8  
Brecht

Hoefkens moet gewoon blijven natuurlijk. Hijnkan het ook niet helpen een niet scorende Sydney te moeten inpassen . Zijn aanpak klopt wel en is soms verrassend ja. Het zijn de spelers die verzaken: vandaag Sowah, talvitie, Nassoh

6   1  
Meeberg66

Hoe groot wil je de kansen krijgen, als je niet scoort ein je niet.
Volgens mij begrijpen ze dat niet

10   1  
M.H. te R.

Reulen!!!!

8   1  
D'n Klaagmuur

Zet gewoon een fucking spits erbij man, je krijgt ruimte zat vandaag, waar slaat dit op??

3   2  
Meeberg66

Win je nie

10   1  
Jemo

Zou Hoefkens zelf weg willen en zo iets forceren. Gewoon eigenwijs geen wissels brengen. Dan heb je toch een plaat voor je kop!!

13   1  
Pannelap

Godsakker, wat mis ik Omarsson.....!!!!

7   1  
Ome Willem

Als er een spits in staat krijgt die geen bal, nu speel je zonder spits en komen de voorzetten,balletjes tussendoor en worden balletjes breed gelegd. Zo spitsen erin en dan krijgen we zeker weer naar binnen snijden of dribbelen en zelf schieten.

8   1  
Bredaolee

Wissel nou eens carl! Wacht eens niet tot minuut 70+!!

9   1  
Breda vooruit

Mooi de mede gereisde supporters roepen hoefkens aanvallers!!!!!!!

8   1  
Malle

Goed nassoh!!!!! Pas de 8e keer vandaag dat je een kans creëert, helaas wel voor de verkeerde kleir

7   4  
Ron

Het kan toch bijna niet anders dan dat Hoefkens solliciteert of voorsorteert op een exit.
Hoe is het in godsnaam toch mogelijk dat je, net als vorige week in een "do or don't" wedstrijd waarin het voor geen ene kut loopt niet wisselt in de rust, maar doodleuk dat pas doet rond minuut 70 ???
Die mafklapper doet het er gewoon om.
Dit kan niet anders.
Ik ben echt klaar met die vent !!!!

12   1  
kopspion

Gvd, haal Sowah en Nassoh er nou eens af !!
Wordt je toch gek van

10   2  
Gman

Je hebt 5 wissels om in t zetten. Hoefkens hoefkens hoefkens .

Het lijkt wel of hij het opgebouwde krediet bewust versneld wilt afbouwen de laatste weken. Mijn hemel.

9   2  
Benassi

@ Brecht

Maar Hoefkens kan toch wel zorgen voor een stabiele basis 11?! Zo komt er nooit vertrouwen en een op elkaar ingespeeld elftal. Zo moeilijk is het niet hoor.

Als hij niet zo eigenwijs was, en dus nu ook gewoon op tijd eens wisseld, zou ook al schelen.

12   2  
Nelis

Zelfs de commentator snap het niet wisselen niet meer. Maar de Hoef heeft natuurlijk een plan 🤔

14   5  
SjorsNAC

Van hooijdonk moet er nu in, al speel je nog een dag door dan nog scoor je niet

11   8  
Toontje

SvH altijd opstellen
Paula altijd i.p.v. Sowah en je hebt veel meeer kans

Nu iedere wedstrijd beter maar 0 doelpunten

6   3  
Joop

Te llaT deze wissels

7   7  
Wil

@Brecht

Zie je wel HOE SLECHT ONS NAC voetbalt?

En......dat ligt niet aan de trainer?

14   2  
Arjanus

2 spitsen er uit deze winter en 2 hele goede terug..... Peter Maas moet het nu laten zien....

13   2  
scheppioni

Paula er af ?? Meeste dreiging ! 🤔

20   2  
B-side wakker worden

Dit meen je niet he? Paula en Holtby er af... Ongelofelijk

14   2  
Toontje

Hoefkens out voor de kerst a.u.b.snapt er geen kloten van.

Waarom Sowah niet eruit...Paula was stukken beter

20   1  
Pannelap

Hoezo wissel je Paula en Holtby?????

18   2  
kopspion

Nou is het echt klaar met die Belg hoor….haal je Holtby en Paula eraf. De twee beste spelers !?

7   6  
Benassi

Die Valerius, daar hoor ik niemand over. Maar die heeft nog niet 1 goed bal contact gehad…

15   2  
Dos

Sorry hoor nu vraagt Hoefkens er echt zelf om..... onnavolgbaar

12   1  
Wanny

En nu krijgen we eindelijk kansen, halen we de gevaarlijkste spelers er af?

15   2  
Ron

Holtby eraf.
Logisch wel. Zo'n beetje de gevaarlijkste man vandaag.
Mannen van de Bsiderats..... alsjeblieft... leg die idiote Belg eens het vuur aan de schenen straks na afloop in de interviews.

11   2  
scheppioni

Ja hoor Paula eraf en sowah nooit !!!

12   3  
Breda vooruit

Die kut belg snapt er niks holy de beste man van veld eruit.
Hoefkens out

11   2  
Gman

Paula en holtby eruit en dan dit materiaal ervoor terug. Nota bene je minst slecht spelende spelers eruit.

Sowah laten staan ook echt. Ongelofelijk

6   4  
Wanny

Haal dan Talvitie eraf. Daar heb je weinig aan.

12   4  
Toontje

WAARDELOOS

Hoefkens...brandhout
Valerius...brandhout
Sowah...brandhout

Hoe haal je het in je Belgische hersens (of bestaat dat daar niet) om Paula en Holtby de 2 besten te wisselen

10   2  
Gman

Een benassi. Valerius speelt een drama seizoen. Vandaag weer erg zwak ook.

6   9  
Bas076

Ik snap die haat op sowah echt niet is een van de betere spelers deze wedstrijd. Is er een rede waarom Reulen vrijwel nooit gebracht wordt? Dit lijkt mij eerder een wedstrijd voor hem dan voor van Hooijdonk of Brym

7   3  
Toontje

Wisselbeleid valt op....hij wisselt de besten...speelt liever KKD

9   2  
D'n Klaagmuur

Ik denk dat Hoefkens meedeelt in een percentage van de verkoop mocht Sowah ooit op een dag verkocht worden, want hem er niet afhalen en Paula en Holtby wel slaat werkelijk he-le-maal nergens op!

17   5  
Bavel0161

Keiharde conclusie: deze coach heeft dit team en geen enkele speler individueel beter gemaakt. Er is slecht ingekocht en NAC heeft echt een probleem. Wisselende opstellingen, onbegrijpelijke wissels. Ik heb weinig vertrouwen nog in deze trainer. Er zit geen vooruitgang in. Kom maar op met die zielige duimpjes naar beneden van al die blinden hier.

10   11  
Wil

De supporters moeten maar eens een statement maken richting Maas!

11   11  
Breda vooruit

Bsr hopenlijk gaan jullie eens vragen om ontslag van hoefkens

7   3  
Gman

Na de wissels niet meer gevaarlijk geweest.
Wisselen is blijkbaar ook erg lastig zeg. Nondeju wat een collectief falen van spelers en staf.

3   1  
BredaF2

Ik krjjg er weer het lier van. Kutzooi

6   2  
B-side wakker worden

SOWAH HOE KRIJG JE HET VOOR ELKAAR!

1   4  
JG

Wil en BredaVooruit zitten bij elkaar op schoot of niet?

5   1  
F3

Sowah vooral laten staan hoefkens

4   0  
Breda vooruit

PRUTERS!!!!!!!!!!!!!!!!

8   2  
Gman

Ghalidi hoger n de pikorde van supertalent reulen. Sowah laten staan weer.

Hoefkens laat me bijna afhaken zeg.

6   2  
Ron

Zoveel tekortkomingen
Zoveel onkunde
Zoveel domme beslissingen
Zoveel dramatische spelers
En zo weinig technisch vernuft bij onze trainer.

5   8  
Toontje

En wel verschrikkelijk veel mogelijkheden gecreert.

Volgende keer graag Lucassen......Valerius helemaal niks sinds blessure

0   6  
JG

@Bas076 ...gelukkig nog iemand met verstand van voetbal hier.

6   2  
Gman

Heb je Lucassen de laatste wedstrijden gezien? Die is redelijk afgetest

10   2  
HenktheFreeze

Als je Sowah zo lang week in week uit laat staan heb je bij mij echt alle krediet verloren. Iedereen ziet toch dat die jongen er helemaal niks van kan. Zo veel balverlies, inzicht van een klinker

6   1  
scheppioni

Hoefkens !
Sowah is echt goed !??
Dank je wel voor weer verlies !!!

8   1  
Marti

Reuken mag ook halve minuut , niet te geloven 😂

7   2  
Gman

Brym betekent in het Canadees trouwens 'speler zonder inzicht'

9   7  
Wil

We hebben Reulen noh op de bank en dan laat Hoefkens een falende Van Hooijdonk invallen.....

6   9  
Benassi

Is volgens mij 1 persoon die constant duimpjes omlaag geeft. Die vind het wel prima gaan

6   17  
Toontje

Hadden wij maar een keeper die punten voor ons verdient

19   1  
Gman

@toon Bielica had een wereldredding en heeft NAC een 2-0 bespaard. Daardoor is er de hele tijd nog ijdele hoop geweest. Helaas kan niemand scoren bij NAC

4   2  
JG

@Benassi....dat is je levensdoel he...duimpjes..... !

4   2  
JG

@Benassi, dat is je levensdoel he....duimpjes scoren :)!

13   10  
SjorsNAC

Succes met het verloop van je carrière Hoefkens het is mooi geweest. Pak je biezen. Helaas is het al vanaf januari helemaal niks meer en daar ben jij verantwoordelijk voor samen met Maasje, Je Belgische buitenkansjes bakken en helemaal NIKS van.
Rechstreeks richting KKD, bedankt heren Hoefkens en Maas!!!!!! Schaam je kapot.

5   2  
Spionkop

Tyfus!

14   14  
ome cor

NAC verliest van Drommel en de pech.
Niks meer niks minder.
Doelpuntenmakers is wat we missen, maar daar kan Hoefkens niks aan doen

4   1  
Vaque Geej

KUT!!!!

18   4  
HenktheFreeze

Brym ook nooit meer opstellen. Geef de jeugd maar een kans. Ongelofelijke wanprestatie, niet eens een bal op goal kunnen richten

12   4  
Malle

Zijn een stel egoïstische gasten die alleen maar met zichzelf bezig zijn ipv de club. Schaam je kapot

11   8  
scheppioni

Jippie code geel !
Bah bah hoefkens laffe mafkees weer eerste helft !

22   3  
Bredaolee

Brym lekker weer verkopen in de winter. Wat zit daar niks in zeg.

14   14  
Brecht

Van Hooijdonk toont ook zelf aan waarom hij geen basisplek verdient . Sinds zijn komst is het ook bergafwaarts gegaan.

17   1  
D'n Klaagmuur

@Ome Cor: jij hebt de eerste helft niet gekeken of wat? Waar we na 10 minuten al 3-0 achter hadden kunnen staan?

Het is elke keer hetzelfde liedje, max een helft presteren. Repeterend verhaal.

11   15  
Ron

Hoefkens, alsjeblieft ROT OP !!!

10   7  
Juupke

Sorry hoor, maar goed spel! Gaat er gewoon niet in...inzet genoeg, wat een keeper bij Sparta...

12   4  
henkietenkie076

Jammer dat je als een stel angsthazen begint en dat mag je de trainer aanrekenen. Hoefkens je dagen zijn geteld

18   2  
BNAC

Uiteindelijk in de eerste helft te laf gespeeld, in de tweede help je al je kansen om zeep… Deze had je WEER niet hoeven verliezen…

Om moedeloos van te worden

14   1  
Poepienattie

Wat een onkunde bij het afmaken. Schande

16   2  
Dunsloopkogel

Reuelen moeten ze toch eerder brengen
Die brym ken dr helemaal niks van

9   10  
Wil

@ Ome Cor

Met Hoefkens gaan we rechtstreeks naar de KKD.....

Ons NAC speelt KKD- voetbal! Daarom staan we ook op een degradatieplaats!

En dat ligt niet aan de trainer?

15   5  
Yung-Yoon Noh

Hoefkens in 2025:
4x thuis overwinning
0x uit overwinning

Denk dat er trainers voor minder de deur zijn gewezen. Het is CRISIS!

10   9  
Hertog Jan

We gaan gewoon keihard degraderen. Daar kan Hoefkens eigenlijk weinig aan doen. Het is het gebrek aan scorend vermogen dat ons de das om doet.

10   5  
henkietenkie076

@RON

Je hebt volkomen gelijk. Een NAC met een tactisch goede trainer had hier zeker minimaal een punt uit gehaald. Met deze opstelling beginnen heeft NAC genekt. Hoefkens out

9   1  
Toontje

Ongelooflijk die 2e helft

Maar ja met de rust had het al 5-1 moeten zijn voor Sparta.

12   7  
Marti

Zo volgend weekend bezetten we de laatste plaats ,Telstar gaat ons voorbij

13   5  
Looisty

We gaan degraderen. Als je dit soort wedstrijden niet wint en sterker nog, niet kan scoren dan houdt het op. Dat kan een keer gebeuren. Misschien wel twee of drie keer ook. Maar niet twaalf keer. Hadden meer geld beschikbaar moeten stellen voor een scorende spits, want Soumano hebben we ook niks aan gehad tot nu toe.

14   1  
Tram

Het is geen pech maar onkunde voorin. Brym, pffff.

19   2  
Mocro Naccer sinds 92

Beste speler PAULA . Een half jaar op de bank gelaten !!!
ghalidi goed ingevallen

11   11  
Nummer 14

Eens ome Cor gewoon rustig blijven. Ze hebben geknokt voor wat ze waard zijn. Geen geld uitgeven om ons trainerskerkhof op de pimpen. Doe maar gewoon een goede speler erbij. Hoefkens is gewoon een goede trainer en wij we zijn een club die moeten knokken voor de punt. Het tij zal keren!

12   4  
Jemo

We kunnen elke wedstrijd blijven roepen dat we goed gespeeld hebben 1 helft en we hadden moeten scoren, maar het lukt gewoon niet met Hoefkens. Ik ben van mening dat je prima spelers hebt, maar iemamd ze een schop onder hun reet moet geven en 6 dagen trainen op afronden. Heracles heeft laten zien dat een trainers wissel wel helpt en na een vol jaar aan klooien, kunnen we niet zeggen dat Hoefkens geen kans heeft gehad.

5   10  
Bo Nus

Is mss gek, maar je gaat gewoon een antipathie ontwikkelen voor je eigen cluppie

12   9  
Breda vooruit

Ik wil hoefkens bedanken dat hij met zijn belse wijsheid ons naar de kkd leidt.
Hij zal wel weer een hoop goeie dingen gezien hebben die heel breda niet ziet.
Het goeie werk van Remco oversier om NAC een stabiele schuldvrije eredivisie ploeg te maken vakkundig door hoefkens naar de klote geholpen.
Peter Maas moeten we nog langer de onkunde van deze trainer blijven aanzien.
Zaterdag geen code geel maar witte zakdoekjes!!!!!

11   1  
Benassi

Kemper zegt het zelf. Geen werklust in de eerste helft. Zal een beste speech geweest zijn die er aan vooraf ging dan in de kleedkamer.

8   1  
Paul Soeters

OME COR: De trainer van Sparta kan die daar wat aan doen dat de ruststand niet 4-1 of zoiets is? Als het niet klopt wat ik zeg, geef even aan wat er dan niet klopt.

10   1  
SAMSON

Het is iedere week hetzelfde. Vandaag nog meer schoten dan vorige week. Hij wil er niet in.

11   5  
ome cor

@klaagmuur
Een slechte eerste helft is niet waarom je verliest. Over 90+6 minuten geen goals kunnen maken DAT is waarom je verliest.

Beetje makkelijk om alles maar op de eerste helft te gooien. Drommel keepte top vandaag, eerlijk is eerlijk.

7   18  
Bo Nus

Dit is t moment. Ik voel dat er morgen een persconferentie komt. En die gaat niet over t stadion..

10   5  
naxioma

NAC en met name Hoefkens heeft deze nederlaag helemaal aan zichzelf te wijten. Als je met zo’n opstelling en instelling aan de wedstrijd begint dan loop je al snel achter de feiten aan. Dat valt Hoefkens echt aan te rekenen, zoals als zo vaak het afgelopen jaar. Verder hebben we een schrijnend gebrek aan scorend vermogen en dat valt Peter Maas aan te rekenen. Bij aanvang van het seizoen was al duidelijk dat we te weinig doelpunten hebben gehaald. Met een nieuwe trainer en een bal vaste en scorende spits moet het tij te keren zijn.

14   7  
D'n Klaagmuur

Je had gewoon een spits die scoorde: O'Marsson, maar dat vond meneer Hoefkens niet een goede spits binnen al die zogenaamd geniale systemen van hem.

Lachwekkend dat mensen deze clown nog de hand boven het hoofd blijven houden.

11   7  
HUPNAC

Heeft niks met Hoefkens te maken.
De 1e helft staat de helft achterin te schutteren en de 2e helft missen we 8 goeie kansen.
We moete er 2 hebben die een doelpunt kunnen maken en dan maar hopen dat het niet te laat is.
Deze groep gaat degraderen.

10   1  
Kanonschot

Mijn hart huilt.

8   6  
NuFfNie

Net als vorige week. Nassoh en Brym horen niet in dit NAC.
"Verkoop het stadion en koop daar scorend vermogen van".
De hele wedstrijd met 10 man gespeeld. Bijna met 9, want Sowah was ook echt niet goed, al weken niet.

9   2  
Geelzwart

Ik kan er wel van janken

Maar ik heb volgens mij een andere wedstrijd gezien? 9 schoten op doel en 22 (???!!!!) schoten??? NAC heeft ook al heel lang ongelofelijke pech zeg

Zonder Sydney wordt er niet gescoord, en met speel je met 10 en staat hij op een eiland
En er kwam aanvallend veel uit met zijn basis opstelling, maar er gaat gewoon geen enkele bal in
Het lijkt me een ongelofelijke puzzel, en volgens mij weet niemand echt hoe die opgelost moet worden

9   2  
Geelzwart

Maar ik moet zeggen dat ik niet goed al die haat op specifieke spelers kan lezen

14   3  
Wanny

Laatste 5 wedstrijden 1 doelpuntje kunnen maken.

Dan degradeer je helaas. Echt zonde want het spel is bij vlagen heel aardig.

10   0  
Yellow1912

Kunnen wij geen spits pachten Remco?

12   2  
M.H. te R.

Remember Almere City seizoen 2024/2025.

3   2  
BredaF2

@Bo nus, gaat niet gebeuren. Nac blijft hier aan vasthouden en hoopt met sinterse versterkingen het tij te keren

10   13  
Bredawereldstad

Hoefkens out klaar ermee, geen vertrouwen in een ommekeer met de beste man.

Winterstop 2 aanvallers halen.

Brym en sowah verkopen

18   0  
Gebruikersnaam1912

Voor het eerst sinds lange tijd naar een uitwedstrijd.

Een hele goede tweede helft! Maar toch weer verloren. Zelf niet een hele
Wedstrijd kunnen brengen wat je wel kan!


Maar diepte punt uitvak

Nieuw leuk liedje!

Maar wanneer je enkele individuen hoort zingen azc weg ermee en Sydney rot op is betreurend

Nog erger een groepje rechtsvoor waarvan 1 iemand een vrouw van de trap duwt. Meerdere ruzie zoeken met mede supporters omdat ze niet de zelfde emotie / visie / teksten hebben als hen…..

Driegende en agressieve houding hebben tegen mede supporters , iedereen heeft emotie, en dat is oké! Maar dit uitvak is het niet NAC waar ik van hou :(

8   6  
Ron

@BREDAWERELDSTAD,
Sowah verkopen ??
Wie wil die klaploper hebben ?
Die is nog niet eens gratis te slijten aan een zaterdag amateurclub.

8   8  
Wil

@Bo nus

Dat ziet er dan niet best uit. Hoefkens heeft duidelijk bewezen niet over voldoende capaciteiten te beschikken....

16   6  
Looisty

Sowah helemaal niet verkopen! Die moet je gewoon op de goeie plek zetten en niet linksbuiten.

10   0  
Rednas

Als je leuk speelt en niet scoort dan degradeer je. Dus hopelijk kijkt men door de wedstrijd heen en is er slechts één conclusie. Gebrek aan scorend vermogen nekt je aan het einde van de rit. Ook niet gek als je vooraf alle statistieken aan doelpunten kent van al je aanvallers in de selectie. Zat er geen eentje bij die meer dan 5 doelpunten had gemaakt in 2 a 3 jaar. Dus dan sta je terecht op de plek waar je staat. Kun je nog zo leuk mee voetballen. Daarom staat Telstar ook 18e. Met meevoetballen win je geen wedstrijden.

18   0  
Spionkop

We hebben twee doelpunt makende spelers nodig van het nivo Holtby. Samen met Balard geweldig gespeeld. Die zijn een klasse beter dan de rest.

Weer onnodig verloren, ziek van.

6   17  
Wil

De wedstrijd tegen Utrecht wordt een WITTE ZAKDOEKEN- wedstrijd....

2   1  
M.H. te R.

Sowah naast Balard voor de verdediging. 4 man achterop. Odoi op rechts als Greiml/ mahmutovic weer genezen zijn. Iemand nog ideeën?

7   3  
scheppioni

@ Wanny
Dit ligt puur aan overtuiging....
Je zag het bij heracles hoe dit kan uitpakken !
Maar ja we zijn nu de dood om in te grijpen want we staan zogenaamd bekend als trainerskerkhof....dus staat het individu blijkbaar boven ons NAC .....zeer triest !

15   4  
Tram

Hoefkens is nog steeds een prima trainer. Maar hij zal ook gek worden van de onkunde van de aanval. Net als wij allemaal.

Maas moet aan de bak en niemand anders. Hoe zat het ook alweer met doelpunten tellen? Kan iemand dat uitleggen aan Peter?

15   6  
Oldie

van Hooijdonk hangt nu op TVde martelaar uit. Maar ook hij heeft de laatste 20 minuten, toen de bal toch vaak bij hem in de buurt was, geen knikker geraakt. Samen met Brym behoort hij tot de minste spelers van de selectie.
Nooit meer opstellen a.u.b. Het ligt niet aan Hoefkens. Peter Maas en Pierre van Hooijdonk stellen immers de selectie samen.

5   0  
NuAnCe

Ik word er een beetje moe van dat we echt goed spel afwisselen met zulke slechte helften. Het voetbal zit wel echt in de ploeg, alleen Hoefkens c.s. krijgen het er momenteel niet uit. Maar wat zou het alternatief zijn, straks zit je weer met een type Marinus Dijkhuizen.

20   0  
Heksenketel

Eigenlijk is de conclusie na de laatste wedstrijden eenvoudig. Voetballend hoef je echt niet te degraderen. Maar als er in de winterstop geen scorend vermogen bijkomt, gaat dat wel gebeuren. Ik zeg dit niet oordelend, maar constaterend.

6   7  
scheppioni

Ik hoor hoeflens nu, die heeft echt een grote plaat voor zijn kop !!!

8   0  
Wanny

We krijgen ook elke week klotegoals tegen. En omdat we zo moeilijk scoren komt er dan meteen nog meer druk op te staan. En nu wordt het met de week nog moeilijker.

6   3  
Paul Soeters

Hoefens en de vragensteller op ESPN 2, zij weten toch wel dat er voor de tweede helft nog een eerste helft was? Niets over de eerste helft. Lachertje dit interview. Als Sparta gewoon had gedaan (afmaken) dan hadden de lampen daar al uit gekunt met de theepauze. Niets gezegd over de eerste helft!

2   4  
Dunsloopkogel

De geruchten gaan dat dr al wat grote clubs zijn voor reulen.

18   9  
ome cor

Het is niet dat NAC geen kansen creëert.
Hey is dat NAC geen kansen omzet in doelpunten.

Of Sydney en ook een Brym het juiste niveau hebben voor NAC is niet een discussie voor teleurgestelde fans na een verloren pot.

Sydney kreeg met de juiste aanvoer bij Heerenveen genoeg ballen in het netje.
En nu zou die jongen ineens niet meer kunnen voetballen???
Brym is een wat minder scorende aanvaller, die moet ze misschien meer klaarleggen, maar stelt tot op heden nog wat teleur.
En na de winterstop kan het zo maar 180° gedraaid zijn.
Dus: nog geen paniek. Het NOAD geldt ook voor supporters. Zeker voor dat kleine groene klojo's tussen de echter supporters in het uitvak, maar ook voor de online negativo's.

12   3  
Theoden King

@Tram

Roerend eens. Hoefkens weet ze nog steeds te motiveren om 90+ minuten alles uit de kast te halen.

Onze td heeft er echter voor gekozen om geen doelpunten in te kopen; de huidige ellende was compleet voorspelbaar. Ik hoor hem nog in een interview zeggen dat "op de manier waarop wij spelen iedereen een doelpunt kan maken".

Dus heeft Maas de komende window nog één kans om zijn foute inschattingen goed te malen. En dan geen geblesseerde spits uit de derde Oezbeekse divisie, maar een echte spits. Haal bijvoorbeeld die Robin van Duiven maar op bij jong p$v.

10   4  
Fritske d'n Olifant

@Ome Cor

Amen!

Eindelijk iemand die zegt zoals het is. Al die pseudo analisten, betweters en mensen met een dubbele agenda die van deze teleurstellende resultaten genieten en zelfs janken om witte zakdoekjes daar heb je helemaal niets aan.

7   8  
Nelis

Nou volgend jaar weer lekker Top Oss op maandag avond 🫣😟
Ik vind dat we best een prima selectie hebben, maar een trainer die ze niet aan het voetballen krijgt, met een duidelijk gebrek aan tactisch inzicht. Kijk naar de statistieken dat zegt genoeg. Tijd voor andere inzichten.

16   3  
Ad B uit Roosendaal

Helaas verloren, maar totaal onverdiend. NAC verdiende minstens 1 punt.

In de 1e helft te slap gevoetbald en afgetroefd door een sterk Sparta met veel positiewisselingen.
De 2e helft was volledig voor NAC. Zeer dominerend, met meerder kansen, maar helaas geen doelpunt.

De enige smet op de wedstrijd was het interview daarna met Van Hooijdonk.
De ego gaf aan "het had met de rust 4-0 kunnen zijn voor Sparta (toen hij er nog niet in stond)". En hij vervolgde "ik zei tegen de trainer, als je wilt hebben dat kansen benut worden, moet je mij opstellen". Niet letterlijk, maar dat was de strekking van de opmerking. Walgeluk.
Totaal los van het teamverband, wat heel schadelijk is voor de club. Thuis tegen Utrecht s.v.p. zonder Van Hooijdonk in de basis!

NAC gaat echt wel punten pakken, als het qua team bij elkaar blijft. Een prima selectie.

6   1  
Vlaai

Eens met Nelis. Ik vind de persoon Hoefkens goed bij nac passen, maar een trainer moet ook het maximale uit de goep halen, en dat doet hij helaas niet

14   3  
Belgische Naccer

We zijn voetballend beter dan al onze directe concurrenten, Heracles, Volendam, Excelsior, Sparta, Heerenveen, PEC etc. We creeren per wedstrijd gemiddeld meer kansen dan onze tegenstanders, Maar toch verliezen we momenteel van al onze concurrenten.

Dan is de conclusie, dat we helaas te weinig scorend vermogen hebben.

Het is heel gemakkelijk om naar de trainer te wijzen, maar NAC speelt dit seizoen het beste voetbal sinds jaren! Alleen we maken de kansen niet af. Daar kan Hoefkens weinig aan doen. We missen helaas kwaliteit voorin. Hij heeft iedereen de kans gegeven voorin, maar er staat NIEMAND op....NIEMAND!

Dus de conclusie kan getrokken worden. Brym, Talvitie, Van Hooijdonk, Sowah, Paula, Leemans, Nassoh, Soumanu......het is helaas allemaal niet goed genoeg. Ze krijgen de kansen niet afgemaakt, en er zijn echt tientallenkansen geweest deze eerste seizoenshelft. Vorig jaar kregen we nog geen kwart van de kansen die NAC dit jaar bij elkaar gevoetbald heeft....en toch staan we lager...!! Vandaag de 2e helft ook weer zeker 3 a 4 Open kansen, die een fatsoenlijke aanvaller toch gewoon eenvoudig afmaakt hoor...We hebben dit jaar helaas geen Sauer....dat was toch van een ander kaliber.

Werk aan de winkel voor Peter Maas in de winterstop. Er moeten 2 spitsen gehaald worden die wel de kansen afmakent en een extra buitenspeler ipv Talvitiie is ook welkom.

Nu de trainer ontslaan is zelfmoord. Dan komt er weer een koekenbakker a la Steijn of Dijkhuizen die resultaat/beton-voetbal gaat spelen, en dan ga je er alsnog uit. Gewoon doorpakken voorin nu. Degraderen kost veel meer geld dan een paar aanvallers. Desnoods Huren! Maar acite is nodig. Als je het zo laat, dan ga je eruit.

Dus even de koppen bij elkaar, geen paniek en even herpakken! Dit NAC hoeft echt niet te degraderen, maar je moet wel wat doen in de winterstop. Onze aanval is te licht voor de eredivisie.

8   2  
Dos

Ben geen voorstander van ontslag van een trainer,omdat NAC daar bewezen nooit iets mee is opgeschoten. Hoefkens is daarnaast een man naar m'n hart. Tegelijkertijd maakt hij het zichzelf wel steeds moeilijker met onnavolgbare beslissingen en te laat ingrijpen tijdens wedstrijden.
Ben het aan de andere kant ook wel eens met Ome Cor. Het is terug redeneren. NAC had vandaag net zo goed kunnen winnen. Heel lastig om vooraf te bepalen wat er nu moet gebeuren. Ik neig naar rustig blijven en niet dezelfde fout malen door de trainer te ontslaan. Achteraf weten we pas of dat goed uitpakt.
Ben het dus met Ome Cor eens dat het na de komende 2 wedstrijden een stuk mooier uit kan zien als NAC wél de punten pakt.
Laten we met z'n allen ons NAC naar de overwinning schreeuwen en iedereen steunen die het beste voor heeft met NAC.
Come on NAC!

7   2  
Wanny

@ Ad B uit Roosendaal

Van Hooijdonk moet dat niet zeggen, maar die is ook teleurgesteld door zijn reserverol en gefrustreerd omdat NAC uren leuk kan voetballen maar niet tot scoren komt.

Sydney is meevoetballend onder de maat, maar is wel de enige die wel met enige regelmaat een goaltje kan maken. Dit seizoen 5 en nog 2 dubieus afgekeurd. Dat zijn geen slechte cijfers bij de nummer 1 na laatst.

Probleem zit hem erin dat er bij de rest van de voorhoede en middenveld geen bewezen goalgetters zitten. Brym, Sowah, Soumano, Ballard, Holtby, Nassoh, Talvitie, Leemans. Er is er geen eentje bij die er met regelmaat eentje in legt. Dat had Maas van tevoren ook al kunnen weten, maar blijkbaar durfde hij het risico wel te nemen. We gaan zien waar ons dat brengt.

10   5  
Heksenketel

Niemand is belangrijk dan de club, ook jij niet Sidney. Je schiet er gewoon te weinig in, bent niet balvast en voetballend breng je niet veel. Daarom is het goed om het eens zonder jou te proberen. Ik kan nog snappen dat je het er niet mee eens bent, maar om dit op deze manier voor de camera te zeggen is de confrontatie opzoeken en je eigenbelang voorop stellen....schaam je diep!

9   5  
Dero

Voorlopig:

- staan we op een degradatieplaats
- hebben we al een jaar geen uitduel gewonnen
- hebben we slecht 4 duels gewonnen in een jaar.


Hoefkens bakt er al een jaar niets van.

Waarom wordt er nog gewacht op z’n ontslag?!

Maas kan ook z’n biezen pakken.

Grijp in nu het nog kan !!!!!

1   0  
Wanny

@ Belgische Naccer

Het scheelt ook wel dat we vorig seizoen, zeker voor de winterstop, een aantal keren de 0 hielden en aan 1 doelpuntje genoeg hadden voor de overwinning. Dit seizoen lukte dat pas 1 keer.

Eerste helft was het achterin ook gatenkaas en kwamen we nog goed weg dat het geen 4-1 staat bij rust.

Hopelijk is Greiml snel weer terug en op zijn niveau van vorig seizoen.

8   4  
ViezerockerssteunenNAC

Sidney is een hartstikke sympathieke jongen, al was het interview zojuist onder de maat. Dat had hij niet zo moeten doen.

De feiten: eerste helft vorig seizoen was prima. Tweede helft, met Sidney, was waardeloos.

In de zomer moesten er allerlei spelers bij komen die Sidney zouden gaan bedienen, waardoor het elftal nog meer op hem is afgestemd: Brym, Nassoh en Talvitie. Resultaat: nul.
Reulen is nog te jong, Souamo is geblesseerd.

Dit is Hoefkens niet aan te rekenen. Hij moet het doen met de spelers die hij heeft en met nul scorend vermogen.
Peter Maas ziet dit heus wel, en zal in de winterstop vast twee spitsen aantrekken.

En wij kunnen ook iets doen. De laatste twee thuiswedstrijden volle bak er achter voor de winterstop in elk geval te redden wat er te redden valt.

4   4  
ELH

Een buitencategorie spits en linksbuiten halen. Desnoods huren. Anders gaat het fout. Hoefkens laten zitten. Zoniet de Poolse assistent het seizoen af laten maken. Maar ik zou Hoefkens niet nu al buiten zetten. Dat ze niet scoren kan hij ook niks aan doen.

6   8  
Hedu

Dit was de wedstrijd van de wederopstanding. Maar als je zo begint met deze opstelling dan ben je volledig de weg kwijt. Is van Gastel nog vrij?
Waarom blijft die Sowah erin staan en dan ook nog in de spits. Ik krijg er zelf een Sowah van.
We lachen om die zusjes 20 km verderop maar we zijn net zo slecht.
Vlgd jaar weer KKD dan winnen we een paar keer.
Oja en nog iets. Ik ga ervan uit dat Hoefkens eruit word geschopt.
Ik zeg fijne werkweek.

4   5  
Dunsloopkogel

Gebrek aan aanvoer voor de spitsen is het grootste probleem al jaren

8   2  
Bavel1968

Kan Joost Blaauwhof nog eens uitlegggen hoe goed de gehaalde spelers, de TD en de trainer zijn?

11   0  
Moppernac

Er is geen scorend vermogen en het zit niet mee ook.

6   3  
ome cor

ja jongens? Serieus?
Gaan we nu vallen over het interview van Sydney?

Moet die jongen dan zeggen dat hij zich helemaal kan vinden in de keuze van de trainer en dat de bank best lekker zat En dat hij met dit weer liever droog en warm binnen was gebleven???
Dan hadden we reden tot afzeiken gehad.
Nu geeft die jongen aan wat elke reservespelers zou moeten zeggen: "Ik hoor in de basis. Ik heb wel vertrouwen in mijzelf als basisspeler."

Echt...als je hem dat gaat verwijten dan ben je echt een sneue zeurkous.

6   4  
Anders Tegnell

Hoefkens eruit omdat ze niet kunnen scoren?

7   2  
Nr. 20

Waarom moet Sowah spelen man man man. Haal die gast nu eens uit de basis en zet Leemans er nu eens als eerst in. Echt on-ge-lo-ge-lijk. Door Sowah zo belangrijkste maken zullen we nooit een wedstrijd winnen!!!!

2   3  
Toontje

Vorig seizoen eerste helft kon het geluk niet op

Misschien hebben we dat nu na de winterstop......zal hard nodig zijn.

Geld hebben we weinig dus spelers kopen/ huren (waarvan je beter wordt) zijn niet te betalen
Dus ook de afkoopsom van Hoefkens kan niet...dus blijft hij zitten

8   2  
Joop

Hoefkens deze wedstrijd moest gewonnen worden wissels zeer slecht en hoe haal je het in je hoofd om pas zo laat eenspits in te brengen en een tweede spits 2 minuten voor tijd. In te brengen tactisch zeer zwak van de trainer Peter maas moet rap. Om de tafel angers

3   2  
Heksenketel

@Ome Cor

Natuurlijk mag hij wat zeggen. Maar het gaat om wat er gezegd wordt en hoe. Sydney weet met al zijn ervaring heel goed wat hij doet...en dat is op deze manier je collega's afzeiken en de confrontatie zoeken. Ofwel onrust stoken.

Hij had moeten beginnen met: Natuurlijk vind ik dat ik er in had moeten staan....

0   1  
Toontje

Hoop voor na de winterstop....
Zoals weken geleden voorspeld verwachtte ik geen punten meer voor de winterstop en beginnen we in januari als 18de

6   4  
Toontje

Terwijl we eten hoor ik dat randdebielen van onze supporters zich buiten weer flink misdragen

9   3  
Eretribune

Beste supporters, het seizoen is nog lang.
En ja, het zit ook niet mee.
Een keeper van Sparta, die een top dag heeft.
We hebben kansen genoeg gehad en met een beetje meer geluk, hadden we gewonnen.
Ben het met de meesten eens dat er een balvaste en scorende spits moet komen in de winterstop.
De trainer eruit gooien heeft geen zin.
Dat hebben we de afgelopen jaren al zo vaak meegemaakt .
Het dubbeltje gaat een keer goed vallen en ik hoop dat dat vlug valt.
Handhaving is nu het belangrijkste en niet de middenmoot.
En wij als supporters blijven we volle bak achter ons N.A.C. staan.
Hup N.A.C.
Een fijne werkweek allemaal.
Tot ziens bij N.A.C.- Utrecht.

4   4  
Ouwe Spionkop

Waardeloze wedstrijd. Eerste helft mag je blij zijn dat 't nog geen 5-0 is. Met een a l weer een doorelkaar gehusselde opstelling. Nu zelfs helemaal zonder spits
Hoefkens wisselt alweer veel te laat. Na de wissels werd het veel beter.
We staan nu op een gemiddelde dat we aan 't eind 26 punten halen, oftewel rechtstreekse degradatie.
We zullen de komende 2 thuiswedstrijden moeten winnen. Maakt niet uit hoe.
En anders ontslag van Hoefkens. De selectie is helemaal niet slecht maar Hoefkens kan er maar geen eenheid van maken.

4   0  
Wanny

@ Eretribune

Eerlijk gezegd zat het NAC vandaag behoorlijk mee. Sparta had na 15 minuten al 3 keer voor open goal gemist. En voor rust nog 3 gigantische kansen waarvan er maar eentje benut werd. Dus die wedstrijd had bij rust al klaar moeten zijn.

Voor rust krijg je nog een bal zomaar in de voeten geschoven resulterend in een schotkans voor een bijna leeg doel.

Het had alleen nog meer mee kunnen zitten als Sparta ze er zelf in was gaan schieten.

5   2  
Dennis

Misschien zie ik dingen soms té positief maar dingen die me positief opvielen:

Keeper een top wedstrijd

Die Belgische linksbuiten die 5 minuten mee mocht doen werd meteen gevaarlijk met een paar leuke acties

In de tweede helft veel beter aan de bal dan Sparta

Die spits uit het tweede van Utrecht erbij na de winterstop en je bent een heel eind. Dan kan Sydney elke wedstrijd 20 minuutjes meedoen op het eind

Laat de trainer aub zitten en haal wat scorende spelers. En oh ja, zet Sowah er een keertje naast aub. Dan komt alles goed

7   0  
Bredafun

Ik zie n verwarrend team ronddolen, waarvan niemand op een fatsoenlijke manier zn collega kan aanspelen. Ik zie n verdediging die veel te ver meeloopt waardoor bij n uitbraak de verdediging ontbreekt. Ik zie n trainer die t zelf volgens mij ook niet meer weet om n fatsoenlijk team op te stellen, maar ik zag n keeper die z’n stinkende best heeft gedaan om n nog grote blamage te voorkomen.
Kortom, dit team draait voor geen meter.
Ik zie geen basis team met opstelling op dezelfde posities ipv al dat fokking geschuif
En….. waar blijft die geluksfactor…..dat kleine beetje geluk dat we nodig hebben. Alles gaat net naast of over de lat.
Op naar volgende week…….

11   0  
Wanny

Veel berichten over Sowah ook. Dat is inderdaad geen jongen met een actie en scorend vermogen.

Maar na rust toen we alles op de aanval gooiden was ie zeer nuttig door veel afvallende ballen op te pikken.

Dus hij moet gewoon als controleur spelen en niet in een aanvallende rol.

4   0  
Wanny

@ Bredafun

Dat is het verschil tussen topspelers en ons niveau. Praten over het ontbreken van geluk in de afwerking.
Een topspeler schiet de ballen gewoon onhoudbaar binnen. Een mindere speler komt tot een poging die de keeper kan pakken.

Drommel speelde zeker sterk, maar hij heeft ook geen ballen gepakt die onhoudbaar leken. We ronden gewoon niet scherp genoeg af. En dat is kwaliteit, zeker als het week in week uit gebeurt. En daarom staan we na 15 wedstrijden 17e.

0   1  
Toontje

Als Ohaio volgende week speelt denk ik weer aan die 2 doelpunten in blessuretijd...dat was de enigste keer dat het in de eerste helft tegenzat

2   2  
Brecht

In de winterstop Sydney verkopen en een andere spits halen . Met een mee voetballende spits die ook nog kan koppen zijn we dan Sydney snel vergeten denk ik. Sinds zijn komst is het voetbal erop achteruit gegaan

2   0  
Bavel1968

@heksenketel, het spel is op de wagen met Sydney. Deze film hebben we eerder gezien. Pure clubliefde van jr en sr. We gaan het zien de komende periode.

Laad alle berichten na dit bericht in