Wij gaan niet opzij

Statement NAC over derby-incident: 'Garbett onterecht aangewezen als mogelijke dader'

Masthow

Rondom de wedstrijd gisteren tegen Almere City ging het nog vaak over het incident van een week geleden. Vandaag kwam NAC, zoals aangekondigd, met een uitgebreid statement over het voorval dat plaatsvond na afloop van de derby.

Het volledige statement van NAC:

De zwaar bevochten overwinning van NAC tegen Almere City FC na een onrustige week laat zien dat de ploeg onvermoeibaar en schouder aan schouder blijft strijden voor handhaving. Hierbij worden de NAC-spelers volop gesteund door de fantastische supporters.

Evenwel beseft de club dat in de Brabant Derby tegen Willem II, in een omgeving die onder andere verstoord werd door spreekkoren en oplopende onderlinge intimidaties, beide selecties het hoofd niet helemaal koel hebben gehouden. De intense rivaliteit is onnodig overgegaan in verbale en fysieke uitingen op het veld en kort daarna, waaronder ook een melding van Willem II van een mogelijk racistische bejegening. Tezamen met opmerkelijke beslissingen van de arbitrage werd er helaas nog lang nagepraat over deze versie van de derby.

Beide clubs hebben de afgelopen week in diverse lagen veelvuldig contact gehad en ook uitgebreid met elkaar om de tafel gezeten. Een conclusie werd al snel getrokken: deze gebeurtenissen hadden nooit voor mogen vallen.

NAC Algemeen Directeur Remco Oversier: "Ook in het heetst van de strijd dient respect voorop te staan. Dit was geen reclame voor de sport. We moeten er, als clubs, bond en supporters, alles aan blijven doen om dit soort vervelende uitspattingen uit te bannen en ons daar allemaal onvermoeibaar voor blijven inzetten.”

Onderzoek

Er is NAC alles aan gelegen geweest om zorgvuldig te onderzoeken wat er is gebeurd en hier is dan ook een week lang uitgebreid intensief de tijd voor genomen. Diverse functionarissen van NAC voerden gesprekken, zowel individueel met spelers als met de spelersgroep in zijn geheel. Ook werden gesprekken gevoerd met Willem II en de arbitrage van de KNVB. Video- en audiofragmenten zijn van A tot Z grondig bestudeerd. Er is uit dit onderzoek geen algehele conclusie te trekken, anders dan dat onduidelijk blijft wat er precies is gebeurd.

Garbett onterecht aangewezen

Zaterdagavond ging het publiek massaal achter Matthew Garbett staan. Dit was indrukwekkend, emotioneel en een groot hart onder de riem van de speler. Uit eigen onderzoek is gebleken dat Matthew Garbett buiten zijn schuld om betrokken is geraakt bij dit incident.

"Matthew is onterecht aangewezen als mogelijke dader en heeft hierdoor een emotionele en zware week achter de rug, waarbij hij te maken heeft gehad met bedreigingen aan het adres van hemzelf en zijn familie. Maatschappelijk is racisme terecht een belangrijk thema en we dienen dit volledig uit te bannen. Onze sympathie gaat dan ook uit naar mensen die hiermee te maken krijgen. We moeten echter ook beseffen dat er sprake kan zijn van een tweede onnodige gedupeerde, wanneer een aantijging onjuist is. Graag maken wij dan ook van onze platformen gebruik om de naam van Matthew te zuiveren," aldus Oversier.

Bron:
B-Side Rats, NAC
60 Reacties
42   0  
Matc


Nu hoop ik dat NAC de valse discriminerende beschuldiging gaat aanpakken. Het kan niet zo zijn dat dat ongestraft voorbij gaat. Je kunt wel een andere huidskleur hebben en je vaak aangesproken voelen, maar dat geeft niet het recht om alles zomaar te roepen en iemand anders in diskrediet te brengen. Dit moet beoordeeld worden en veroordeeld worden. Een schorsing van 10 wedstrijden lijkt me zeker een optie.


29   0  
BNAC

Beetje zoals verwacht dus…

Ik ben heel benieuwd naar het statement van W2. En naar de aandacht van de landelijke en regionale media voor deze uitkomst van het onderzoek.

Wat mij betreft mag Bokila nu ook aan de schandpaal.

33   2  
Eljé

Prima statement. Tussen de regels; Bokila is een valse gluiperd.

42   0  
Matc


Nu hoop ik dat NAC de valse discriminerende beschuldiging gaat aanpakken. Het kan niet zo zijn dat dat ongestraft voorbij gaat. Je kunt wel een andere huidskleur hebben en je vaak aangesproken voelen, maar dat geeft niet het recht om alles zomaar te roepen en iemand anders in diskrediet te brengen. Dit moet beoordeeld worden en veroordeeld worden. Een schorsing van 10 wedstrijden lijkt me zeker een optie.


15   0  
raraNAC

Nu al zin in de thuiswedstrijd.

22   1  
Bredanaar

Prima statement.
Had dit ook zo verwacht. Bokila roept wat en houdt vervolgens zn mond, wanneer er echt iets is gezegd dan weet je dat wel en zeg je dat.
Makkelijk tegenwoordig om maar wat te roepen als je een tintje hebt!

19   0  
Tram

En door. Bokila is gewoon een simpele. Hij gedraagt zich overigens wel als de sterktste alfa-man op de aperots maar mist daarvoor helaas de intelligentie.

18   4  
Beultje

Allmaal leuk en aardig ...
Maar wst gaat NAC tegen dit figuur ( bokila) doen ??
En wat is er nou wel gezegd ??

14   0  
Hedden-um

Dus een zaak voor smaad en laster.

Wat ik al eerder zei, racisme is niet iets waar we lichtzinnig mee om moeten gaan, niet als het daadwerkelijk zo is, maar ook niet als iemand vals beschuldigd is. Wij, yellow army, hebben laten zien wat we hier van vinden. Nu is het op aan de club!

4   16  
NAC4Ever

Ben het niet eens met de beschuldigingen richtingen Bokila.
Hij kan oprecht zich zo hebben gevoeld. Bijvoorbeeld door het verkeerd te hebben verstaan.
Maar excuus (in het openbaar) richting Garbett vind ik wel op zijn plaats. Zijn naam is dus onterecht genoemd.

14   0  
Vlaai

Dus: of excuses van dhr B, of lasterzaak.
Keuze is aan hem

2   16  
Toon17

@beultje, jouw reactie is helaas wel discriminerend

6   0  
BNAC

@nac4ever:

Dan heeft hij inmiddels ook een week gehad om hierover na te denken. Wellicht achteraf kunnen beseffen dat het niet zo erg was als in the heat of the moment en dit tijdens dat onderzoek aan kunnen geven. Nu zijn er tig mensen mee bezig geweest en is het resultaat dat het blijkbaar niet duidelijk is. Bijzonder met zoveel camera’s en microfoons aanwezig.

Ten slotte ben ik het niet met je eens dat racisme een “gevoel” is. Dan kan namelijk iedereen zelf een interpretatie hebben en zich hierop beroepen. En juist dat “gevoel” is waar velen zich inmiddels aan storen. Het steeds sneller roepen van racisme op basis van gekwetst voelen. En hiermee gelijk de ander in een hoek duwen, want je hebt gelijk het stempel racist en moet vervolgens maar bewijzen dat het niet zo is. En net als bij Garbett is de ophef dan al ontstaan, maar zal de rectificatie nooit zoveel aandacht krijgen.

1   2  
NAC4Ever

@BNAC
01 december 2024, 19:03

Met 'gevoel' bedoel ik dat hij oprecht boos en/of verdrietig kan zijn.
Vind ook dat sommige te snel 'racisme' roepen. Maar daar doelde ik dus niet op.

We weten niet wat Bokila wel of niet heeft aangegeven tijdens het onderzoek.

2   2  
Paul Soeters

NAC heeft, zoals men zelf zegt uitgebreid en zorgvuldig e.e.a. met spelers individueel, c.q. spelersgroep besproken. Dat zegt men zelf! Hoe kan het dan zijn, dat er desondanks geen algehele conclusie naar voren is gekomen? Dat is haast onmogelijk.
Dat kan alleen als alle ondervraagden toch niet het achterste van hun tong willen laten zien. Ook betreffende speler van Willem ll kan wat gejokt hebben?
Nee hoor, blijft erg schimmig. In de zin van elkaar de hand boven het hoofd houden.

6   4  
scheppioni

Kei hard straffen knvb die kut kruik !!!
Maar ja we leven in nederland he ......

12   1  
Arie

NAC moet dit bericht ook toezenden aan alle mediakanalen van NOS, RTL, Telegraaf, Nu.nl, BN De Stem tot Voetbal International en Voetbalprimeur aan toe en een rectificatie eisen.
Geven ze geen gehoor, een smaad en lasterzaak aanspannen.

8   2  
BP

Depla, knvb en nac, leg Bokila stadionverbod op in mei en ieder half uur melden op politie buro

6   0  
Bo Nus

Geen stadionverbod voor Bokiboki. Want er komt een scala aan mooie liederen voor hem.

8   1  
BNAC

@nac4ever:
Ook dan vind ik de manier waarop hij met zijn emoties omgaat bijzonder voor iemand van halverwege de 30.. Als ik me zo gedraag op mijn werk, heb ik op zijn minst een probleem en wellicht kans op ontslag.

Racisme is niet goed te keuren en moet aangepakt worden, maar als supporters reageren zoals hij reageert krijgen ze een stadionverbod.

5   0  
Anders Tegnell

In Engeland is het zo dat iets racistisch is als degene die aangesproken wordt het als racistisch ervaart. Daarom wordt in Engeland zo vaak de racismekaart gebruikt. Je hebt tenslotte altijd gelijk. Best eng.

2   3  
Ata

Ik vind het juist een heel slecht statement. Probeer eens in twee zinnen samen te vatten wat NAC wil.zeggen. Dat lukt je niet. Zo omfloerst, niet te geloven.

4   3  
Mf3

Stink kruiken. Kom het bloed al drinken van dat volk maar is er nu niet minder op geworden.. schandalige club, supporters en spelers..

8   1  
ZNDRT-FanaticZ

Goh verrassend...
Wanneer er geen publieke excuses vanuit Bokila en willem2 komen gewoon aanklagen voor smaad en laster.
Wat een misselijk volk is het toch daar in Tilburg bah bah...

11   0  
RaRa

Met extra dank voor deze ellende aan Lindhout!

11   0  
Hedden-um

Het wordt tijd om een juridische zaak op te starten. Racisme is een serieuze zaak. Beschuldiging van racisme daarmee ook. Garbett is vals beschuldigd van een serieus feit. Tijd om te laten zien dat we als club niet mee te sollen valt!

4   3  
Ata

Hoe vaker ik het statement lees, hoe onbegrijpelijker ik het vind. Wat staat er nu? We moeten racisme uitbannen, na de wedstrijd zijn er dingen gebeurd die niet horen en de supporters hebben Garbett gisteren gesteund. Wat een aanfluiting. Wie heeft dit statement in elkaar geflanst?

0   5  
NAC4Ever

@BNAC
01 december 2024, 19:39
Behalve Garbett's naam noemem vind ik zijn reactie niet abnormaal.
Iedereen word weleens erg kwaad. Zover ik weet heeft hij niemand geslagen en hij is bewust gaan afkoelen.

10   5  
SAMSON

Het is toch ziek dat je in dit land al half veroordeeld bent zonder enig bewijs. De linkse media zijn veel te geil op dit soort dingen.

9   0  
Voor NAC

@PAUL SOETERS

NAC gaat natuurlijk niet beweren dat Bokila niéts gehoord heeft. Want net als dat niet bewezen kan worden dat er iets racistisch geroepen is, kan ook niet bewezen worden dat er iets geroepen is wat hij wellicht verkeerd heeft verstaan. Vandaar dat er geen “algehele” conclusie getrokken kan worden.

Dat de zusjes niets laten horen via de media vind ik erg kwalijk. Zij roepen iets, en NAC moet gaan bewijzen dat het niét zo is? Dat is de omgekeerde wereld.

10   0  
ome cor

Nu gaat het om racisme jegens Bokila en dat is nooit goed te praten.
Je mag de man best kut kruik of een klootzak vinden, maar niet pakken op huidkleur, afkomst of geloof. Dat zouden wij ook niet pikken wanneer het een speler van ons betrof.

Maar homofobe spreekkoren tegen NAC in alle stadions van Nederland mogen wel ?
Dan zijn er geen burgemeesters met regenboogvlaggen die daar een plasje over doen. Dan houdt de zogenaamd politiek correcte KNVB zich ook lekker afzijdig.

Supporters die zich als boeren identificeren uitschelden als zodanig is geen probleem.
Maar als supporters zich als joden identificeren mag je ze niet meer uitschelden, dan ben je meteen antisemitisch. (De troefkaart die Israël voor elke scheet trekt)

En hoe zit het met de bedreigers van Garbett (en familie) ? Hopelijk is de insteek dat zij ook achterhaald worden, want persoonlijk bedreigen van artiesten of sportmensen keuren we toch ook allemaal af, of niet ?


2   6  
NAC4Ever

@SAMSON
01 december 2024, 20:45
Ben het met je eens dat je tegenwoordig te snel 'veroordeeld' word. Maar zie niet wat dat met 'linkse/rechtste' media te maken heeft.

0   0  
NuAnCe

Hear hear Ome Cor!!

7   0  
MVG

Het probleem is dat de media meteen de kant hebben gekozen van het zogenoemde slachtoffer, er moest wel iets gezegd zijn anders reageer je zo niet...daarbij is Garbett meteen aan de schandpaal genageld en dat blijkt nu dus onterecht.
Als zowel Bokila of medespelers van Bokila niet kunnen of willen aantonen wat er is gezegd en door wie...dan geloof ik er allemaal niet zoveel van, want als het zo erg was dan wil je toch ook dat er sancties aan vast zitten, excuses vanuit Tilburg zou nu wel het minste zijn, anders zou ik als NAC zeinde die aanklacht van smaad en laster gewoon aangaan

5   0  
Theoden King

Een aantal commentaren op het statement:

“Evenwel beseft de club dat in de Brabant Derby tegen Willem II, in een omgeving die onder andere verstoord werd door spreekkoren en oplopende onderlinge intimidaties”.
Jôh, het leek wel een derby.

“…beide selecties het hoofd niet helemaal koel hebben gehouden. De intense rivaliteit is onnodig overgegaan in verbale en fysieke uitingen op het veld en kort daarna”.
Tsja, voetballers zijn geen robots maar mensen en zijn de vooruitgeschoven posten van de supporters tijdens de wedstrijd.

“…waaronder ook een melding van Willem II van een mogelijk racistische bejegening.”
Dat is een zeer slechte zaak en moet worden uitgezocht, zoals ook is gebeurd.

“Diverse functionarissen van NAC voerden gesprekken, zowel individueel met spelers als met de spelersgroep in zijn geheel. Ook werden gesprekken gevoerd met Willem II en de arbitrage van de KNVB. Video- en audiofragmenten zijn van A tot Z grondig bestudeerd. Er is uit dit onderzoek geen algehele conclusie te trekken, anders dan dat onduidelijk blijft wat er precies is gebeurd.”

Waarom met talloze mensen beelden en geluidsfragmenten bestuderen? Bestaat er twijfel of er überhaupt iets is gezegd? Is bokila opeens zijn tong verloren? Hij beschuldigt iemand van de NAC-selectie van racistische uitspraken. Nou, voor de draad ermee dan. Wat is er gezegd?

10   0  
Leur-1977

Prima, Ik ben wel benieuwd naar het statement van Willem II. Racisme hoor niet thuis in het stadion, en op de velden. Ik ga er vanuit dat er in ieder geval richting Garbett een excuses komt. Ik heb gehoord dat ook Bokila het aardig te verduren heeft gehad op social media. Dat is gewoon diep triest.

Degene waar ik echt een excuses verwacht heet trouwens Allard Lindhout! Wat een lulhannes! Ik ben nog steeds boos!!

4   0  
Fritske d'n Olifant

Men heeft wel heel veel woorden nodig om gewoon te zeggen dat er niet bewezen kan worden dat er racistische taal gebezigd is door iemand van NAC richting Bokila, maar ook niet dat er niets gezegd is. Angstig om de publieke opinie tegen zit te krijgen worden er clichés de ruimte in geslingerd dat we uiteraard allemaal tegen racisme zijn, dat daar geen ruimte voor is in de voetballerij bladiebla. Maar sta verdomme zelf eens wat steviger achter je eigen speler. Garbett is onterecht aangewezen. Dat is later ontkracht. Maar zowel Bokila als Willem II heeft nooit excuses aangeboden aan Garbett en zijn familie. Liever zwelgen ze in zelfmedelijden en als er gevraagd wordt wat er dan daadwerkelijk gezegd is dan wordt er in alle toonaarden gezwegen. Dat corrupte trainertje van ze die JvdB aanwees als aanstichter van de opstootjes in de catacomben (terwijl Jan allerlei troep van kruiken wegkoppend de pers te woord stond) mag ook zijn excuses wel aanbieden voor zijn huichelachtig gezwets voor de camera. Wat er in de derby is gebeurd hoort bij een derby. Via (social) media en de supporters (waar NAC zelf ook aan meewerkt) worden de spelers de hele week opgepompt voor die wedstrijd en dan vinden we het gek dat bij sommige spelers de grenzen wat verder worden opgezocht en overtreden dan normaal.

12   1  
Fritske d'n Olifant

Overigens vind ik die homofobe spreekkoren juist vanuit de kruiken wel lachwekkend. Van supporters van een club die vernoemd is naar een bewezen chantabele koning die niet vies was van de herenliefde en van inwoners van een gemeente wiens bekendste inwoners Roy Donders en John de Bever zijn en waar de roze maandag op de plaatselijke kermis de belangrijkste feestdag is, zou je toch beter verwachten.

4   0  
VOSJE BREDA ˣ ₓ ˣ

Hier zijn al te veel woorden aan vuil gemaakt. Het had hier moeten gaan over het arbitrale falen die dag!

4   0  
NAC!!!

Dit moet je als NAC zijnde niet pikken.
Je kan 2 dingen doen, ofwel de club uit Tilburg melden dat je een gepaste straf en verontschuldigingen wenst van de speler en club.

Of nog beter: gezien de valse aantijgingen, zelf een klacht neerleggen tegen de speler.

Dit mag niet zo gelaten worden, hard en duidelijk optreden dat zulke zaken in de toekomst niet meer voorkomen.

5   0  
Peet vak G

Ik zou het niet gek vinden als NAC inderdaad eens een keer voor zichzelf opkomt. Zowel richting WII/Bokila als richting de KNVB (arbitrale dwalingen). Remco, geef GVD eens een signaal af!

5   0  
Maarten

Wat een smerige streek. Helaas zie je dit soort fratsen ook genoeg in de samenleving. De Calimero uithangen om zielig gevonden te willen worden. Het zal wel weer een vorm zijn van aandacht willen krijgen. Iemand onterecht beschuldigen van racisme. Gatver de gatverdamme zeg.

7   1  
Henri

Statements plaatsen op platforms is sympathiek, maar heeft geen enkele (meer)waarde. Als Garbett geschoond wilt worden moet dat via de juridische weg. Het is tenslotte middels een onrechtmatige beschuldiging zwaar in diskrediet gebracht. Ik snap niet waarom NAC en/of zijn zaakwaarnemer niet tot juridische actie overgaan. WII en KNVB zwijgen als het graf. Garbett mag de rest van zijn leven op de blaren zitten als hij dit niet juridisch laat rectificeren

2   10  
Toon17

@BSR eerder heb ik de reactie van Beultje discriminerend genoemd. Een zwarte speler vergelijken met een gorilla is namelijk discriminatie. In haar statement neemt NAC afstand van discriminatie. Ik hoop en verwacht dat BSR dat ook doet en deze discriminerende reactie verwijderd.

3   0  
Bou

Racisme is verwerpelijk en dient zwaar veroordeeld te worden, maar vals beschuldigen van racisme dan ook. Als dit echt is gebeurd, dan neem ik aan dat het slachtoffer toch gewoon met namen, rugnummers en de bewuste verwoordingen op de proppen komt? Wat is dit voor een shitshow zeg.

NAC MOET een statement maken, excuses eisen van de speler en Willem 2, anders aangifte wegens laster en smaad.

3   0  
ennaojseejer

Ik lees in BNdeStem dat Garbet te maken heeft gehad met bedreigingen aan het adres van hemzelf en zijn familie?
Van wie dan?
En kan Bokila dan ook eens openheid geven over wat hij precies gehoord heeft en van wie, ipv ik zeg niet wat en wie?

4   1  
Toontje

Gewoon doorgaan nu...

=Zorgen dat Steijn komend weekend niet zijn eerste wedstrijd wint...zou dubbel triest zijn.
=Niet teveel onnodige kaarten pakken
=Bokila aan pakken wegen smaad t.op.v. Garbett
=Beide voetjes op de grond houden, we zijn goed op weg maar 3x keer verliezen...het staat dicht op elkaar.

2   16  
Toon17

Blijkbaar hebben we helaas veel rascistische supporters bij NAC. Inmiddels heb ik dit gemeld bij NAC, meldpunt online discriminatie en de sponsoren van dit platform dat daar ruimte aanbiedt.

11   1  
Peet vak G

Toon17, ouwe kruik, ga eens iets nuttigs doen!

3   3  
scheppioni

Idd Maarten, tis verrot de maatschappij en dat slaat door zie je wel...... daarbij is het nog het ergste van al dat die k^t kruik spits er mee wegkomt !!! Gelukkig klopt ons hart voor ons NAC weer flink en zou onze grote vriend Guusje Til nu al lempkes moe zijn ??
(ludieke lol he, niks verder mee bedoeld, maar ik zie hem nog ooit wel voor ons NAC komen ballen !)

3   0  
BasSnelden

Laten we er nu maar een punt achter zette nondeju!

Blindhout heb ons bestolen.
Opstootjes op het veld en daarna is jammer maar helaas.
Wazige en wilde beschuldigen zijn gevaarlijk.

Nu met z’n allen naar Sparta, waar de messen ook vast geslepen zullen zijn.


Hup Nac 1983!

6   0  
henk

Ik snap de schreeuw om gerechtigheid voor Garbett, maar in deze casus is smaad en laster aantonen lastig. Wie denkt dat dit een zaak is waar je juridisch gemakkelijk gerechtigheid kan halen heeft simpelweg geen ervaring met smaad en lasterzaken. In een zaak van smaad of laster is het niet voldoende om alleen aan te tonen dat de beschuldiging onjuist is; er moet ook sprake zijn van opzet. Bokila moet opzettelijk een valse beschuldiging hebben geuit om Garbett schade toe te brengen. Als Bokila echt geloofde dat hij een racistische opmerking hoorde, dan is dat een juridische verdediging die stand houdt mocht het een zaak worden. Het is vrijwel onmogelijk om in deze casus de intentie van Bokila aan te tonen zolang Bokila dat zelf niet deelt, en hij gaat natuurlijk niet meewerken aan zijn eigen veroordeling, hij heeft immers het recht om te zwijgen. Daarom worden dit soort zaken in de sportwereld meestal buiten de rechtszaal opgelost. En daarnaast als je kijkt naar de reactie van Bokila op het moment zelf, dan is het aannemelijk dat er werkelijk iets werd gezegd dat hem raakte, of althans dat hij dat werkelijk dacht.
Het is ook interessant waar Willem II vandaag mee gaat komen. De rol van Willem II als derde partij zou wel juridisch aanvechtbaar kunnen worden als ze nu volharden, maar dat hangt af van de stappen die zij nu nemen. Verder is het meest treurige van deze zaak dat laffe anonieme types het dan weer nodig vinden om Garbett en zijn dierbaren te bedreigen en dat andere anonieme types datzelfde dan weer doen bij Bokila. En ook op deze site is er een enkeling die het nodig vind om Bokila's naam te verbasteren of om racisme in het algemeen te bagatelliseren. Ergens zijn deze reacties te verwachten en vanuit emotie een soort van begrijpelijk, maar dat helpt NAC allerminst.

8   0  
Valeriuuuuus

@Toon17 jij zal een druk leven hebben als je elke gek zijn gedrag op internet moet rapporteren aan de sponseren etc. ;-)

1   0  
Brabo F6

Persoonlijke mening: er zal iets gezegd zijn in de trant van "ga in het cirkus werken, clown". Dat mocht een aantal jaren geleden. Nu dus heet dat racisme.. Ik beweer niet dat het zoiets is, maar gezien de omfloerste handelswijze van het bestuur, zal het zoiets wel zijn... En doorrrrrr...

6   0  
Koos Waslander

@TOON17

Bij de sponsoren van BSR?
Erg chique om BSR ongewild partij te maken en dat dan over de rug van hun sponsoren.

Gezien de hoeveelheid tijd die je erin stopt ga ik er maar vanuit dat je pensionado bent. En met dit weer zal golfen of jeu de boulen inderdaad geen pretje zijn dus hou je ineens tijd over.
Misschien kun je ergens lekker een biljartje gaan leggen?

4   0  
Benn076 Deze gebruiker is een admin

Beste @Toon17

Bedankt dat je er ons, via onze sponsoren, op attent maakt dat we wat beter de reacties in de gaten moeten houden. Excuses dat we deze te laat hebben gezien. We hebben de betreffende reacties inmiddels verwijderd. Evenals je account. Ik heb een poging gedaan om je dat per mail te vertellen maar kreeg hierop direct een foutmelding terug. Mail ons even, dan hebben we het erover. 

1   0  
The Cosmic Gate

Tja en nou ?
Het zal dus allemaal wel meevallen...ook als je dat filmpje ziet van hem naast die DJ waar meneer volle bak feest aan het vieren is

1   0  
4Lantijntje

Ik ben perplex over het feit dat W11 nog steeds niet met een statement is gekomen. Wat ik ook niet begrijp is: op internet roept nu de gemiddelde Tilburger dat NAC en de spelers niet eerlijk zijn en dat zij elkaar de handen boven het hoofd houdt. Waar zijn de spelers van W11 dan?? Die staan er net zo goed bij, die moeten het dan toch ook gehoord en gezien hebben. Zij moeten dan toch zo kunnen "aanwijzen" wie het dan is... Dus dan kun je onderhand idd gaan zeggen: het is een valse beschuldiging, dus straffen!!

2   1  
Bredafun

Vies spelletje dit...........
lijkt me zo niet dat men discriminerende woorden als spelers naar elkaar roepen???
Dat dit idiote gedoe snel kan worden afgedaan!
als dit positief is dan afstraffen
Als dit niet is gebeurd dan degene afstraffen dit dit kenbaar maakte!
Hierna snel naar de volgende match.....

4   0  
Henri

Bij WII zwijgen ze als het graf. Een schandalige vertoning. Het is duidelijk dat ze op de een of andere wijze een probleem hebben en niet weten hoe het aan te pakken. Anders kom je na bijna 10 dagen wel met een verklaring. Of zijn ze alle toeschouwers ook aan het ondervragen?

Laad alle berichten na dit bericht in