Ook Stijn Vreven kandidaat
NAC richt de pijlen duidelijk niet alleen op 1 kandidaat voor het trainerschap. Was het de afgelopen dagen te doen om Graham Arnold, inmiddels blijkt ook de zaakwaarnemer van Stijn Vreven gebeld te zijn. Dat meldt Omroep Brabant. De Belg zelf heeft nog niet met NAC gesproken, maar ziet ons clubke wel zitten als nieuwe werkgever. "Het is een fantastische club Een echte volksclub, dat past mij wel. De club heeft weinig geheimen voor mij. Ze hebben geweldige supporters, die kritisch zijn als het moet maar altijd achter de club staan. Het leeft er altijd." Vreven is tijdens zijn actieve voetbalcarrière als speler bij FC Utrecht menigmaal vervloekt door de NAC-aanhang. Felheid kan hem zeker niet ontzegd worden. Hij was eerder trainer bij Esperanza Neerpelt, KFC Dessel Sport en Lommel United. Bij Waasland-Beveren, werd hij op 16 oktober jongstleden ontslagen. Of de interesse ook concreet gaat worden weet Vreven niet. "Laat ons even afwachten", zo vindt hij. Dus laten we dat dan maar doen.
Plaats reactie
Hadoe!
Astemblief, Smulders dit meen je toch niet
Ik dacht dat we bij NAC alles al hadden meegemaakt
Maar diti is wel het toppunt van een slapstick.
Nou, dit zou een goeie keuze zijn!
Zou een prima trainer zijn voor NAC .
Brengt in ieder geval passie en vuur.
Laat zijn teams goed en agressief voetballen.
Deze had ik niet zien aankomen....Als speler heerlijk om te zien...Vergelijk hem met Samson Gerard de Haan....Een heerlijke speler die het bloed onder je nagels kon halen..Maar als trainer weet ik niet wat je ervan moet verwachten.....
Stijn Vreven........STIJN VREVEN!
Goeie vent ik mag hem wel maar we zullen deze keer toch eens niet een onervaren trainer aan gaan stellen mag ik hopen.
Bij onroep brabant zitten ze niet stil tijdens de kerst!
Toptrainer voor nac
Even wachten tot meneer Blanco reageert.
Hij zal er toch niet naast hebben gezeten met Graham Arnold?
Blanco wakker worden!
Vreven is een mogelijke kandidaat he mensen. Hij is nog niet de nieuwe trainer. Kan mog steeds een ander worden.
Veel te licht voor nac
Neeeèeee
Is hopeljk niet waar. Die heeft als trainer helemaal niets gepresteerd. Waar zijn ze bij nac in godsnaam mee bezig. Volgens mij heeft Smulders alleen een Belgische agenda en bovendien nog een slechte ook. Dit zou mijn laatste seizoenskaart wel eens kunnen zijn. En ik ben niet de enige die zo denk.
We zullen moeten zoeken tussen zulk soort wanhopigen die nergens aan de bak komen. De realiteit is we hebben geen geld.....! Daarom was het ook stom om de trainer te ontslaan, vooral omdat het daar niet aan ligt.
De volgende zal ook moeten roeien met de riemen die hij heeft...te weten een hele zwakke selectie (ook door geldgebrek en het meeste geld in drie spelers te stoppen die het nog niet waarmaken)
Punt is als we niet promoveren wordt dit ieder jaar erger.
Is Hans Kraaij nog beschikbaar? Man man man
Waar België deze trainer kent en lovend is.
Zo kennen ze hem hier niet en halen ze hem al onderuit.
Kennis van zaken ja.......
Wakker worden!!
Dit is een naam die door een zaakwaarnemer de wereld in is gegeooid.
Dit is nog niet de nieuwe trainer, he mannen!!
Rustig!
Marinus was dag en nacht bezig met NAC. Zichzelf en andere beter maken, keer op keer. En inderdaad wat andere zeggen, het lag niet aan Marinus, maar aan te weinig kwaliteit. Ongelofelijk dom om hem te ontslaan.. Dit team speelt voor het eerst samen met elkaar, allemaal jonge jongens met potentie. Wat verwacht je dan? 1e plaats en 10 punten los? Dán heb je pas een plaat voor je kop..
0,0 ervaring
Ongelooflijk welke naam genoemd wordt er volgt gezeik. Dit gebeurt keer op keer Gudelj was te verdedigend Maaskant had een te grote bek, Dijkhuizen kan geen opstelling maken. Smulders aanvankelijk een held kan er ook niets van, heeft alleen een Belgische klapper en ga zo maar door. We weten het allemaal zo goed, maar de oplossing hebben we niet. De verklaring van Smulders over het ontslag van Dijkhuizen was realistisch, wie nu de beste trainer is, ik weet het niet, maar geef het een kans ipv dat continue afbranden en afzeiken. Ik neem geen seizoenkaart meer etc, maar als ze het goed doen wel als hardste schreeuwen op de grote markt hoe trots we zijn.
Het is een wijf zonder tieten!!!
Pak dan de Nederlandse versie...john de wolf... man man smulders doe eens normaal joh
Och we weten het al weer beter. hij is gepolst.
Wie weet hier nou realistisch watvoor trainer het is.
Ik ken hem als voetballer als een vent met pit die je zeker geen les hoeft te geven in Noad.
Hij heeft mooie dingen laten zien en is ontslagen bij Waasland Beveren maar na enkele weken waren ze er achter gekomen dat dit gewoon een goede trainer was en wilde ze hem terug. Hier bedankte hij voor.
Een oordeel is op dit moment ongefundeerd omdat niemand weet watvoor trainer dit is.
En al de negatievelingen waren zo tevreden met Diijkhuizen??
Arnold heeft al bedankt.....tsja
Hou je maar klaar toptrainer voor NAC.
Welkom Stijn.. tot van de week
Wie had dat gedacht... van Graham Arnold naar Stijn Vreven om uiteindelijk Aad de Mos een contract te geven???
Ach. Als Stijn Vreven genoegen neemt met een contract van een half jaar? We hebben een tussenpaus nodig om van de zomer weer verder te kunnen doorselecteren. Slechter als nu kan niet, saaineuzen als Langeler gaan niet voor een ommekeer zorgen. Die moet je in de zomer laten starten. Vreven kan mogelijk wel voor een ommekeer zorgen, want lijkt geen 'typische' trainer. En anders is het: baat het niet, schaadt het niet. Gegokt en niet gewonnen (maar ook niet echt verloren).
Ik heb me altijd kostelijk vermaakt om de voetballer Vreven. Het moment dat hij de bal van halverwege eigen helft afschermt om een doeltrap te krijgen, maar het een corner werd, vergeet ik op de een of andere manier nooit meer!
Verder ga je met deze man als hoofdtrainer de oorlog niet winnen. Nog niks gepresteerd en weinig ervaring, zeker bij een club van het type NAC. Je moet een ervaren coach hebben met JL-jaren op zijn CV, die oog heeft voor jeugd en tactiek en duidelijk is naar deze jonge selectie toe. Hans de Koning en Maurice Steijn bijvoorbeeld!
Als hij komt dan is het mijn laatste seizoen geweest dit jaar sinds 1984
Zou ik ook zeggen als ik zijn zaakwaarnemer was.
Alles beter dan die oorwurm van de laatste 1.5 jaar
Mocht ie t worden dan kan hij de spelers wellicht leren wat werken is. Zelf moest hij het niet van zijn verfijnde techniek hebben. Ik haal m'n verentooi voortijdig uit het vet.
Persoonlijk ben ik nog niet overtuigd van kwaliteiten van de trainer Vreven.
Maar dat zegt misschien meer over mij, dan over Stijn.
Iedereen die in NAC durft te stappen heeft lef, ambities en durft persoonlijke risico's te nemen.
En of Stijn de juiste man is kan alleen blijken wanneer hij aangesteld zou worden.
Welke naam er ook op tafel komt, er zal altijd wel een groepje tegenstanders zijn en er blijven altijd mensen andere namen roepen. Eens worden we het toch nooit met z'n allen.
Maar zoals gezegd...Vreven is 1 van de kandidaten en wie het ook wordt....als de supporters de nieuwe trainer niet direct voor de volle 100% steunen en vertrouwen geven dan is de man bij voorbaat als kansloos. En de club en de aanhang idem.
Als hij de helft van zijn eigen felheid als speler kan overbrengen op onze selectie dan eindigen we gewoon bij de eerste drie.
Had deze niet zien aankomen.
Maar heeft zijn teams aardig laten ballen. Mocht hij het worden, dan hoop ik dat hij me positief verrast.
Ruk toch op met die maffe indiaan. Pakt meer kaarten als coach dan als speler.
https://m.youtube.com/watch?v=1Nq6tJVkIIY
@GAVp
Volgens mij, beste kerel, ben jij je onderbouwing vergeten onder je reactie.
Verven is een prima optie. Verdiep je maar eens in zijn werkwijze.uitermate welkom!
Stijn Vreven. .... munne God. .laat het geen waar zijn.
N
E
E
!
Hup NAC
B garnituur leiding/bestuur
B garnituur trainers
Prima! Laat maar komen. Er moet weer beleving komen. Met passie en strijd kunnen we nog gewoon promoveren dit seizoen. Aaaaaaanvalluhhhhhhhhh!!!!!!!
Laat maar komen, brengt in ieder geval vuur in een groep en als hij z'n gang mag gaan zijn we eindelijk ook verlost van dat 'heilige' 4-3-3 systeem.
Als dit waar is nemen we Smulders idd geval nooit meer serieus. Zou een schande zijn
Als Stijn de trainer is die het vuurtje bij de spelers aangejaagd krijgt prima! Het is toch allemaal maar koffiedik kijken, John de Wolf mag van mij ook. Als het maar een trainer is waar het vuur vanaf spat dan slaat het op het publiek.ook weer eens over.. want zoveel commentaar op namen zo mag het publiek mbt noad en passie ook wel eens commentaar op zichzelf hebben
Beste keuze van NAC zou in eerste plaats zijn dat Smullers geen beslissingen meer mag nemen.
Wordt steeds gekker...
Ga eens denken aan een bouwer.
Een Art Langeler bijvoorbeeld.
Als je het allemaal leest in de media, is hij al aangenomen. Maar ik denk toch dat het albert stuivenberg word.
Je hoeft kennelijk niets te kunnen, je hoeft alleen een vuurtje op te stoken.
Was de wereld maar zo simpel...
Zie je het al voor je ?
Vreven met die zoutzak Penders naast hem .
Ga praten met John de Wolf, die past bij NAC en snapt het spelletje erg goed EN wil komen.
@geelzwarthart
Prima combi!
Penders zal zich dan wel een hoedje schrikken. Dat wel
Met beleving en strijd kom je met dit elftal gewoon bij de eerste 3.
Met alle namen die we hebben gehad de afgelopen jaren en er nu in de rij staan. Ben ik wel klaar met de uitgerangeerde sufkutten. Braafste jongens van de klas. Een type petrovic hebben we nodig. Met gif in z'n donder. Arnold en kraay passen ook in dat rijtje. En Vreven misschien ook wel. Na me een beetje te hebben ingelezen schijnt hij zo gek nog niet te zijn qua trainer.Bij Waarland wilde ze m idd terug maar hij bedankte. Tijd dat top trainers naar nac kwamen is voorbij. Liever ten onder met het bloed aan de paal dan met je kop in 't zand zoals de laatste 12 trainers.
We wachten af!
Persoonlijk zit ik niet te wachten op die 13 in een dozijn trainers als Groenendijk. Een ervaren trainer stapt hier nu echt niet in of is niet te betalen. Dan kom je in deze categorie terecht. Dan lijkt t me logisch dat ze met 4/5 man gesprekken gaan voeren. Als Vreven er daar 1 van is prima toch. Maak het niet groter dan het is. De zogenaamde kenners weten al dat t niks is en leveren hun seizoenkaart in. Nou dan weet ik 1 ding wel en dat is dat Vreven meer NOAD heeft dan deze weglopers.
Een ding is zeker waar: het is nooit saai bij NAC. Nu maar afwachten wat er echt uit de hoge hoed gaat komen. Als Vreven het wordt en hij kan zijn speelstijl overbrengen naar de verdedigers dan wordt het nog wel wat. Maar misschien komt er toch een andere naam uit de hoge hoed
Ik denk dat de meeste zich aardig vergissen hoeveel trainers graag bij NAC willen werken. Ze krijgen een prima salaris en werken voor nog steeds een mooie club. Slechter kunnen ze het haast niet doen. Ik zie graag een trainer met ervaring in de Jupiler leage, die weet wat er wordt verlaagd en weet wat er speelt.
Geloof er echt niks van.
Niet doen. Vorig seizoen heeft Vreven het goed gedaan, maar dit seizoen ging het niet omdat hij veel nieuwe spelers moest inpassen. Lijkt me dus niet de ideale trainer om een nieuw team op te bouwen. Het kan natuurlijk zijn dat Smulders denkt dat hij een trainer zoekt voor een ingespeeld team.
Zie velen roepen over passie en strijd. Valt het niemand op dat de selectie gewoon te weinig kwaliteit heeft?
Ik ken de beste man verder niet, zn cv is beperkt. Maargoed vind maar eens een ervaren trainer die in nac wil stappen en dat zonder geld. Lastige klus maar dat hadden ze ooknvan te voren kunnen bedenken. Blijf erbij, er is geen trainer die van de huidige selectie iets beters kan maken.
Als John de Wolf zou komen zegde ik per direct mijn SCC op. En de bedrijfsstoelen erbij. Ga gauw weg met die enge man.
Velen bekritiseren Kraaij junior waarschijnlijk vanwege zijn k-tvprogramma's en zijn optredens bij VI op tv. Maar hij bracht FC Lienden ver ik het bekertoernooi. OK, dat zijn amateurs..maar het gaat er om een team te inspireren. En was hij als speler niet ook zo'n gifkikker? Vergeet niet dat Dick Advocaat en Guus Hiddink geen wereldvoetballers waren maar ook deze twee weten te inspireren.
In mijn optiek is er voor Arnold geen eer te behalen. Of Stijn Vreven kan brengen wat NAC nodig heeft kan ik van een afstand niet beoordelen. Maar een voormalige gifkikker voor deze groep zetten zal meer brengen nu dan een bouwer. Voor bouwen is nu niet veel tijd. We moeten namelijk snel terug de Ere in!!
Ik ken de beste man als trainer niet. Dat oordeel laat ik graag aan anderen over. Als hij de poppetjes op de juiste plaats zet, op tijd wisselt en de heren op het veld kan motiveren en er NOAD in kan krijgen kan komt ie al n heel eind.
Waar ik me ernstig zorgen over maak zijn die 29 tegendoelpunten die NAC al heeft moeten incasseren. En dat terwijl Brondeel een alom gewaardeerde doelman is. Je zou denken dat de defensie met Penders in de staf wel snor zou zitten. Anders snap ik zijn toegevoegde waarde niet. Misschien zouden Peek en Smulders ook een de rest van de staf onder de loep moeten nemen.
Ron Jans is de beste optie. Houdbaarheidsdatum gepasseerd bij Zwolle en toe aan een nieuwe uitdaging. Vind NAC een interessante club, en hoeft niet perse een club hoger dan pec te trainen.
Ik zou het lijntje uitgooien
Speelt het liefst 4-4-2 controlerend, dat is wel een koerswijziging
@geelzwarthart
John de Wolf mag zijn kop nooit bij NAC laten zien! Tijdens de halve finale versierde hij een penalty tegen NAC en hij ging dat uitgebreid vieren met de feyenoord hooligans die zich zonder kaartje in het stadion hadden weten te vechten. Een zwarte dag in de NAC-geschiedenis en John de Wolf was daar de verpersoonlijking van!
Gezien de positieve teneur van het nieuwsbericht op DROL, zou de het bericht best wel eens waar kunnen zijn.
Ik ken de trainer Vreven niet, maar het lijkt mij in ieder geval 'something else' en misschien is dat wel wat we nodig hebben.
Ik ben niet meteen enthousiast, maar ik ben zeker ook niet op voorhand tegen. Het is in ieder geval een keuze om de boel weer in beweging te krijgen. Met dertien-in-een-dozijn trainers als Groenendijk verandert er echt helemaal niets en had Dijkhuizen net zo goed het seizoen kunnen afmaken.
@ die 'ne gast: Wat De Wolf wel of niet ooit heeft geflikt doet niets af aan enige trainerscapaciteit. Het is een vent met voetbalverstand en internationale ervaring, en was een spijkerharde.
Leedvermaak is een winnaar nooit vreemd.
Afgezien daarvan, zijn naam zingt volgens mij niet rond?
ach, ik ben het nu na zo,n 32 seizoenkaarten van mijn club helemaal beu wat Gudelj, Hellemons, Penders, Maaskant niet konden dat kon Marinus ook niet
denke wen dan dat zo,n ontslagen Vreve nonze club wel weer hoger op kan lichten?
onze club heeft een man nodig met ervaring en die gelooft en de structuur kent voor 200 procent anders kan een nieuwe trainer in het bovengenoemde rijtje zo weer aan sluiten en willen we dat weer ?
@deKievit
Was Maaskant niet zo'n man?
Mensen doe normaal John de wolf. En als assistent John van loen zeker. Zulke mensen never nooit hier de dienst uit laten maken maar een stadionverbod geven. Er zijn tig andere en betere kandidaten!
Ja en frank demouge wordt assistent....
Dit zou best kunnen met die Belgiscjhe contacten van Smulders. Maar deze kerel heeft op trainersvlak niks gepresteerd. Trouwens net als de selectie van Smulders
NAC wordt helemaal gesloopt door Smulders en niemand die deze man stopt.
Henk ten Cate, Ton Lokhoff of Graham Arnold. Zegt u het maar!
Teveel gezopen spionkop lelijke papaga je begint lachwekkend te worden
De Stem en Omroep Brabant prikken maar wat in de hoop dat iemand reageert. Ze hebben werkelijk geen idee wat zich binnen NAC afspeelt . Dat moet je de heren Smulders en Goetzee wel nageven. Dit is overigens dan ook wel het enige punt waar ze een voldoende op scoren.
Dat Goetzee er nog zit mag wel een kerstwonder genoemd worden. Het draagvlag voor deze incapabele man neemt snel af en het zou me niet verbazen als hij het volgende slachtoffer gaat worden. In mijn ogen trouwens meer dan terecht... Hij wist tot nu toe altijd de dans te ontspringen met zijn sluwe maniertjes.
Goetzee heb je Dijkhuizen inmiddels al gecontacteerd na zijn ontslag???? (retorische vraag)
Is Peter Sweres (DOSKO) misschien wat voor NAC?
Kost niet veel heeft alle papieren en kent de club.
NAC speelt nu toch op hoofdklasse niveau?
Stijn Vreven heeft ook in België alleen op hoofdklasse niveau getraind!
Ik geloof WEL in stijn vreven als trainer!
Zorgt dat de spelers heel vaak met de haar op de tanden speelt!
Aanvallend nergens naar kijkt en daarom ontskagen is.....(2-0 voor en gewoon 2-2 gelijk spelen doordat het team voor de 3-0 ging)
Bij waasland beveren met een jonge groep vorig seizoen, het beste seizoen ooit bij beveren!
Beveren ontsloeg hem de ene dag en 4dagen later wilden ze hem weer terug... hij weigerde en is daarom nu vrij!!
Nogmaals ik zou het doen!
Om in de zomer te doorselecteren in zowel de selectie als de staf!
De dag van de waarheid, wie oh wie zal het gaan worden. Maar ik wens hem héééél veel succes bij ons NAC. Je kunt moeilijk iemand gaan afkraken als hij nog niet voor de selectie heeft gestaan of een wedstrijd heeft gecoacht.
Goetzee moet eens ballen tonen. Niet alles afschuiven. " dat is niet mijn beslissing geweest" en daarvoor moet je niet bij mij zijn... dat soort kreten hoor ik helaas iets te vaak.
Daarnaast heeft hij zichtbaar een aantal fouten gemaakt waarvoor hij nog steeds wegloopt.
Commercieel is er geen enkel plan hoe Nac te laten groeien, we doen maar wat, ondertussen wel opvallend veel positieve berichten de wereld inslingeren dat bakker Jansen uit Gilze twee Stoelen afneemt... ik hou er niet van. Verbloemen van de werkelijkheid. JG dacht het commerciële drama wel even op te lossen door de wolf in schaapskleren binnen te halen, JWVD. Deze clown begon gelijk met gratis seizoenkaarten te gooien...
Ondertussen kabbelen we verder en zitten we met zn allen op een dolend schip.
Niemand die zijn nek echt uit durft te steken en tegen heilige huisjes durft aan te schoppen... we liggen op ramkoers om te zinken... titanac
Maakt mij geen zak uit welke trainer er komt. Als we maar beter gaan voetballen !
@7, als het voetbalstuk niet binnen je verantwoordelijkheid valt ben je niet verantwoordelijk. Exposure is in Jup uiterst. beperkt.
Denk je echt dat het makkelijk is om (inter)nationale dan wel regionale bedrijven te vinden die in een club als NAC stappen?
Wees blij met de lokale verbondenheid. Die stoppen er geld in omdat ze fan zijn. Regionaal volgt als er echt gepresteerd wordt. Dat worden al rationele besluiten gebaseerd op te meten resultaat op de investering. Nationaal is voor NAC erg lastig en internationaal kun je vergeten. Dat
@10 diego
Je moet wel de capiciteit hebben
om commercieel te werk te gaan.
Ben er van overtuigd dat er buiten de
grenzen iets te halen valt, je moet het
wel weten en er voor open staan.
Eerder gepost dat ik ben uitgelachen ,
dus dacht ik modder maar aan, wel
met pijn in mijn NAC hart
Ik hoop op hansie
Ik zou Gert Kruys nemen. Bevlogen man, zeer intelligent en welbespraakt. Doet geen gekke dingen onder druk en heeft oog voor goede spelers.
Gerucht :Ik heb vernomen dat Smulders bij FC Eindhoven Toeter Jan gepolst heeft voor een functie bij NAC!
@ Diego, alles draait om samenwerking en communicatie als je ergens wilt komen. De stad Breda profileert zich als een interessante vestigingsplaats voor bedrijven die internationaal opereren. Parijs, Amsterdam, Brussel, allemaal binnen eklele uren te bereiken vanuit Breda. We hebben genoeg hotels en krachtige kantoor panden. Er zijn al een aantal bedrijven die deze stap gezet hebben, ook hotel Nassau heeft mede daardoor voor Breda gekozen. Waarom zou een internationale sponsor dan geen optie zijn? Zoals al aangegeven, je moet het zien en er voor open staan.
De mensen nu op de commerciële afdeling zijn aardige jongens maar niet zwaar genoeg voor dat werk. Wil je verder dan moet je daar stappen in maken. Heb Justin op commercieel vlak hoog zitten. Maak van hem commercieel directeur en stel een algemeen directeur aan die wel! Alles onder controle heeft. Op deze manier gaan we naar de klote
Ik ga lekker mee in de gekte....J.P de Jong EN Stijn Verven als duo..Zoals van Bronckhorst en van Gastel bij Feyenoord......En Lenders terug naar de beloften.....
Bedoel uiteraard Lenders...
Hou allemaal eens op met dat rotjeknor-billenvrijerij!! Wat is er geworden van onze club? Zitten onze tribunes tegenwoordig vol met havenslaven?
Zeker nooit 93-94-95 meegemaakt?
Tranen in mijn ogen. Ik weet niet uit verslagenheid of uit droge humor. Vreven, kom op.
De Eerste Klasse in België is gewoon het hoogste niveau! Dat is alvast een hoger niveau dan waar ons NAC momenteel bivakkeert... Laat dat even heel duidelijk zijn.
Ik had deze naam niet aan zien komen, maar hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik het zie zitten. Hij heeft een goede reputatie opgebouwd bij onze Zuiderburen en als hij zijn mentaliteit weet over te brengen op de spelersgroep kan hij er daadwerkelijk iets moois van maken!
Ik krijg wel een positief gevoel bij de naam Stijn Vreven
Vreven was als voetballer natuurlijk een volslagen idioot. Maar als mensen hun feiten kennen wordt hij in België serieus gezien als een zeer talentvolle trainer. Ben benieuwd wat we kunnen krijgen, inmiddels staan we toch wel bekend als een kerkhof voor trainers...
Wie Stijn vrezen
@Willemf5
Zoist kul! Oprotten met de ketelbinkies uit Zuid.
Stuiverberg naar Genk
ik kom uit België (ongeveer 160 km enkel naar Breda) en volg al sinds eind jaren 80 NAC.
Geloof me vrij, Stijn Geven staat garant voor grinta, mentaliteit, karakter
Precies wat deze selectie ontbreekt !
@7
De commerciële mensen van NAC zijn zo slecht, dat ik zelfs persoonlijk eentje ken die een paar jaar geleden tijdens het saneren werd ontslagen. Kort erna bleek dat de beste man zijn salaris dubbel en dwars terugverdiende door sponsors binnen te halen. De sponsor inkomsten daalde en men besloot hem weer terug aan te nemen.
Je kan zeggen wat je wilt, maar ik denk dat team commercieel binnen NAC misschien wel de beste functionerende afdeling is van ons clubje.
HUP NAC!
Ik zeg het nog een keer haal Jos Luhukay en sluiten die deur.
Moeten we dit alles nog serieus nemen? Wat een bestuur zeg!!!!!
Hoe dichterbij de kans bestaat dat Stijn Vreven het wordt, hoe meer er mensen zijn goede punten gaan zien. Ik denk dat hij wel bij NAC past en volgens de Belgen is hij een van de snelst groeiende trainer.
Dit is een trainer die de mentaliteit van de spelers gaat verhogen en de NOAD! Die ik de afgelopen seizoenen niet heb gezien...
Azijnzeikers hier weer. Was altijd een prachtige speler en hoop dat hij zijn passie ook op de jongens op het veld over kan brengen, want dan komt het wel goed. Maar als je durft te zeggen dat je geen seizoenkaart meer neemt omdat het Stijn Vreven wordt, dan ben je gewoon niks meer dan de gemiddelde ajacied.
De trainers maken NAC niet
De spelers maken NAC niet
De directie maakt NAC niet.
Wij zijn NAC. En wij willen NOAD zien. Dus laat maar komen, want Vreven weet iig wat NOAD is. En als het niet werkt trappen we hem ook buiten en gaan we op zoek naar de volgende.
Vreven... Wat n lachertje. Een belediging voor de supporters. Wéér n clown aanstellen. Kom nou eens met een echte trainer. Die man heeft niks gepresteerd evenals dijkhuizen. Laten we toch hopen dat dit niet waar is.
Sunday Oliseh wordt het niet, die gaat naar Fortuna
Ik hoop niet als het doorgaat dat het de kluk kluk van NAC gaat worden!
Als Stijn het wordt...Neem ik op zijn eerste dag als trainer vrij...Gaat de meisjes keihard aanpakken ????????????????
Volledig met am eens !!
Wat een vooroordelen allemaal weer, let wel het zou mijn eerste keus ook niet zijn, maar denk wel dat in hem passie zit Vreven misschien wel kan overbrengen op de groep !!
Mocht Stijn dit idd op deze voetballende groep wel kunnen dan is Stijn zo weer ineens onze held !!
We gaan het zien mocht Stijn komen, ik blijf in deze oppervlakkig, vond Stijn als speler maar een irritante idioot, maar dat zal me nu me een worst wezen !
De ideale schoonzoon a la de laatste is niks gebleken !
Op naar een voetballend NAC in 2017 !!
Even op de rem jongens. Pas in Mei 2018 naar de Grote Mart.
@Smulders en @Goetzee....met wie jullie ook komen, ik wil er een verhaal en visie bij horen!
Heb het tijden geleden al aangehaald dat hij de man voor dit NAC is. Idd. In België word hij gezien als een talentvolle trainer. En is iemand die veel eist van zijn spelers. Ze zullen de kantjes er niet moeten aflopen. Laat maar komen. Zal snel zijn.
En hier lopen ze al te zeiken zonder kennis van zijn trainers capaciteitskennis.
Trouwens bij Waasland Beveren onterecht de deur gewezen. Haalde met die groep meer dan goede resultaten.
Lees hier termen zoals grinta, inzet, vuur, mentaliteit etc, etc.
Kom op, beste mensen, we hebben simpelweg een heel zwakke selectie. Daar gaan die bovenstaande krachttermen echt geen betere spelers van maken.
Als het echt zo makkelijk was dan zag het hele Nederlandse voetbal er op dit moment heel anders uit.
Uiteindelijk gaat het om kwaliteit, niets meer, niets minder!
Het zou beter zijn als we drie, vier echte versterkingen binnen kunnen halen.
Dáár ga je beter van voetballen.
Geen enkele trainer gaat met de huidige selectie succes hebben, dus ook Vreven niet!
Dúidelijk uit de klapper van Smulders, als dit al klopt. En is dat erg? Ik denk het niet.
Vreven staat inderdaad in België wel hoog aangeschreven als trainer en was als speler geen fijne om tegen te moeten spelen. Natuurlijk was het af en toe een idioot, maar wel één met een tomeloze inzet. Als de spelers 50% van zijn werkmentaliteit meekrijgen, zit dat wel goed.
Dat gezegd hebbende, denk ik ook dat het goed is dat degene die voor de groep staat wat meer uitstraalt. Je merkte bij Dijkhuizen dat dát hetgene was waar men over viel. Zijn nonchalante houding. Je kunt zeggen over Vreven wat je wilt, maar voor een modale voetballer is hij wél in het geheugen gebleven. Dus uitstraling heeft hij ook wel.
Kijk, ik weet ook niet of Vreven de oplossing is. Ik betwijfel zelfs of een verandering van trainer überhaupt wat oplost. Maar die weg zijn we al ingeslagen, dus we moeten het maar aankijken. Wie er ook komt, ik verwacht geen ervaren trainer. Maar wel eentje die de boel op scherp zet en met jeugd om kan gaan. En als Vreven die man is, dan sluit iedereen hem in no time in de armen. Maar wie het ook wordt: Geef hem meer dan 2 maanden dan tijd voor we zijn stoelpoten doorzagen...
Heel zn leven als een idioot achter elke linksbuiten aangerend. Voetballend altijd te kort komen en dan maar gaan schoppen. Deze man weet niet eens hoeveel minuten een wedstrijd duurt. Bij Waasland ontslagen omdat ze er helemaal klaar mee waren. Hoe kan dit nu een trainer worden die spelers beter moet maken en zelf heel zn carrière alles gedaan heeft behalve voetballen Hahah wat een drama. Een type pastoor en Rons Jans hebben we nodig niet deze mongool gooi je haar los en maak me gek
Hoe kunnen mensen negatief zijn over Stijn Vreven? Twijfels hebben mag maar de helft heeft gelijk zijn oordeel klaar liggen terwijl ze hem niet eens kennen. Met geen enkele trainer die bij NAC gaat komen ga ik blij of teleurgesteld zijn. Omdat je toch niet weet hoe het uit gaat pakken.
Wacht af en zeur niet zo.
@ sjef de gevulde...
En jij bent de zoveelste die reageert op de naam, maar de trainer Vreven niet kent... of volg je hem al lange tijd?
Één van grootste trainerstalenten zou best wel eens kunnen verassen. Zijn eerste vereiste is NOAD. Wordt eens tijd dat we dit nog eens zien bij NAC, daarnaast wordt hij geprezen om zijn werken met jonge spelers.
Hier mogen we blij mee zijn!!!
Iedere trainer die wij kunnen betalen is een risico. Ik denk dat Vreven best een goede kandidaat is. Lijkt me zo'n no nonsens gast met NOAD. Staat , in Bels, bekend als een sympathieke vent.
Belangrijker is dat naast een andere trainer ook 2 versterkingen bijkomen.
Ik denk 1 ervaren kracht op de vleugel en een linksback. van Diermen in het centrum opstellen met onze Amerikaan.
Barker veel gedoceerder brengen tot hij met meer rendement gaat spelen. Geef hem iedere wedstrijd een half uur voorlopig. Middenveld gewoon Nijholt, Haemhout, Stans.
En de zaak nu eens laten staan.
Als we een goede linkerspits vinden dan wellicht 4-4-2 gaan spelen. Of anders met Verbeek erbij en dan 4-3-3. ( Barker als vaste invaller voor beide systemen.)
Dit denk ik als een van de 18500 supporter-trainers, die ook wel eens een bal heeft gestampt.
@ sjef... inderdaad ja. Ik... en velen anderen..kunnen het simlelweg niet geloven wat we allemaal voor ons kiezen krijgen. Het houdt niet op man... pfff stijn vreven.
Vreven, werkelijk geen idee of deze trainer iets voor Nac is. Ik ken alleen de speler Vreven, deze kon mij altijd wel bekoren. Of de trainer Vreven dit ook kan weet ik dus niet. Ik hoop wel dat we afstappen van het statische 4-3-3. Met de huidige selectie zou ik proberen om 3-5-2 te gaan spelen. Met twee verdedigende middenvelders, waarvan er 1 inzakt in balverlies. Poppetjes mogen jullie zelf invullen:-)
Zou het een goed idee zijn om met het volgende jaar het Overal waar we komen van de Beatrixstraat weer in te zetten.
Zonder gelijk na de eerste keer te klappen!
Maar dan gewoon weer Overal waar we komen maar dan harder
Een type Pastoor?
Absoluut niet!!!
Een karatertje Jaap Stam hebben we nodig!
De naam van Harm van Veldhoven is via via nu ook uitgelekt.
Ook hij is geen onbekende van Smulders.
Gewoon Arnold ophalen uit Aussie world!
Daar kun je ons alleen maar blij mee maken
Olé olé N.A.C olé!
In een interview voor TV Limburg van 29 november 2016 geeft Stijn Vreven aan dat hij ook naar de Nederlandse markt kijkt omdat je daar als trainer beter beschermd bent ( http://www.tvl.be/nieuws/stijn-vreven-gevoel-bij-lommel-was-niet-100-37497). Je krijgt daar niet zo makkelijk je ontslag en langer doorbetaald. Nee, dan zit je bij NAC wel op zijn plaats.
Type Huub Stevens deze Stijn? Dan mag hij het van mij proberen !
Dan ken jij pastoor niet blijkbaar
Ik heb al vaker getwijfeld aan de voetbal kennis hier op deze site. Maar mensen die het is vreven zien zitten bij dit nac haha. Die man heeft helemaal niks gepresteerd in België lachen ze er om. Nee met deze visie blijven nog wel even in de Jupiler kut competitie wat een afgang en wat een wanbeleid.
Wijffffff zonder tieten!
Haha, met Stijn in het veld gebeurde er altijd wel wat. Kan me nog herinneren dat ie best vaak een bierregen kreeg en toen ook een keer een beker oppakte, wat slokken eruit nam en weer weg flikkerde.
In ieder geval een man met karakter.
Waarom ontsla je eerst een trainer, als je zijn opvolger nog niet eens klaar hebt staan?????..............................................................nac........................-_-
Qua mentaliteit, uitstraling, speelwijze, kan dit best wel een goede trainer zijn voor NAC. De Simeone van Breda is in de maak!
Hij is de Simeone jaja,
de Simeone van Breda!
Sommige roepen hier geen Alex Pastoor (type). Daarom blijft NAC ook de komende jaren in de JPL. Wat een hersenlozen hier zeg.
Ik zou Gert Kruys nemen. Bevlogen man, zeer intelligent en welbespraakt. Doet geen gekke dingen onder druk en heeft oog voor goede spelers.
Het is al de 3e keer op rij dat die Goetzee GEEN opvolger gelijk in huis heeft.
En dan zeker weer pappen en nathouden met HellePenders
Deruit met die krent!
wat een stel idioten reageren hier zeg, hij is alweer afgeserveerd voordat hij er überhaupt is. Ga je wijf lekker vervelen ipv ons, ik ken Vreven niet goed genoeg om erover te oordelen als trainer, maar jullie weten schijnbaar al precies hoe hij is en wat hij doet, lachwekkend jullie
Google eens stijn vreven, en lees en bekijk de beelden eens. Je krijgt hier een beeld dat mij persoonlijk wel aanspreekt. Is een trainer gelijk als huub stevens qua karakter. Keihard en meedogenloos voor spelers die niet voor 100 procent hun beroep uitoefenen . Mijns inziens is dit met de selectie die we nu hebben ook hard nodig. hup nac
Wat zijn we toch ver afgezakt als (kritische) supporters... Elke naam wordt afgeschoten, om wat voor reden dan ook.. Is Raineri misschien goed genoeg, Pep, Conte? Laat me niet lachen mensen.
1 punt staat voor mij wel als een paal boven water: als er in de ivoren toren niets verandert, wordt het Gods onmogelijk om dit NAC op de rit te krijgen.
Wellicht kan een toevalstreffer ons vooruit helpen.. En wie weet is dat Stijn V...
Kom ook niet aan met de zwakte vd selectie, schei toch uit, met deze spelers moet je gewoon top 5 draaien.
Dus voordat iedereen gaat schieten of Duimpjes omlaag geven, misschien moeten we eens naar de Rvc/Cva onze pijlen richten?!
Vreven laat je tieten zien!!!
Waarom is Jelle onzichtbaar?
Op de rat hebben ze enkele filmpjes van hem.
Dat kan me wel bekoren.
Meer dan de helft van iedereen hier heeft nog niet de moeite genomen om even op Google het palmares van deze Stijn Vreven te lezen. Diegene die dat wel hebben gedaan komen ook direct met een meer genuanceerde reactie....
Het baart mij zorgen dat de beste man bij zijn laatste club is ontslagen na 1.5 seizoen.. wel weer interessant is dat zijn eerste seizoen de geschiedenisboeken in gaat als het beste van deze club.
De tijd zal het leren... maar roepen dat deze man niks heeft gepresenteerd en dan wel G Arnold aandragen is ook niet logisch..
Stijn Vreven for president!
@Nicky
en dat het bestuur van Waasland-Beveren enkele dagen na zijn ontslag terug kwam met het verzoek om toch door te gaan.
Deze trainer is anders dan hij als speler was. Een van de grootste talenten in Bels. Gesoigneerd en gesofisticeerd. En als het moet een totale idioot langs de lijn.
Hij gaat de spelers in ieder geval dwingen er alles uit te halen. Wat mij betreft zeer welkom.
Jongens jongens, had jullie toch allemaal wat hoger ingeschat! Hoe vaak is dit nu gebeurt? Elke keer weer worden er namen "gelekt" en wordt er op deze site weer gelijk met hagel op geschoten. Uiteindelijk komt er dan een heel andere naam naar voren. Dus ff heel simpel! Vreven wordt het niet! Arnold wordt het niet! En de nieuwe trainer ligt al vast, maar zal waarschijnlijk een naam zijn die hier nog niet is genoemd (misschien een keer terloops, maar niet bewust cq uitgebreid) en dan toch nog redelijk verrassend is. Was deze zomer ook met een aantal spelers die er ineens waren en vooraf niet besproken. Dus wacht rustig af, vandaag of morgen weten we het!
Persoonlijk zie ik weinig verschil in technische kennis met hem en Marinus'. Wat deze ploeg nodig heeft, is iemand die t iets feller kan overbrengen, geen zoutzakkerig gedoe maar dr bovenop zitten. Langs de lijn die gasten corrigeren, aanwijzingen geven etc. Dat heb ik sinds de komst van Marinus niet meer gezien. De ploeg zag je meer en meer in elkaar zakken, die gasten kwamen gewoon meer tekort dan alleen wat voetballen, onzekerheid, geen lef, geen adrealine, kortom deze "nieuwe dwaas" kan denk ik n positieve reactie geven op wat dit team al lange tijd kwijt was, en zeker nu met al die jonkies, die genoeg techniek in zich hebben, maar t er nu niet kunnen uithalen.
Nou, kom maar weer met negatieve reacties ????
Laat maar komen, liever een fanatieke, maar wat minder ervaren Vreven dan zo'n dorpspastoor als Groenendijk. Marinus was ook zo'n type, blijkt niet te werken bij deze groep. Vreven kan de boel hoop ik wat opschudden. Contract voor een half jaar met optie voor langer indien het bevalt. Slechter dan de laatste maanden zal het toch niet worden. Er valt nog genoeg te winnen de komende maanden!
@balopdak5 Verwelkom de beste man maar die hierin vernoemd word... een ander word het niet...
@ nicky
Hier wil ik aan toevoegen dat, hij naar 4 dagen gevraagd is om terug te komen omdat ze een te gehaasten beslissing hadden genomen. die heeft hij afgewezen vandaar dat hij vrij is.
Wat een geleuter allemaal.
Het is weer komkommer tijd hoor.
Niemand hier ken Vreven de trainer goed genoeg om te kunnen oordelen, toch denkt het gros hier zo belangrijk te zijn om zijn nikszeggende mening over deze trainer te moeten geven.
En dan is het nog maar een kandidaat, een optie, een mogelijke invulling van de vacature.
*zucht*
@J: Stijn Vreven heeft toen geen bier gedronken, maar deed alsof. Wel een leuke act was het overigens.
@hoihoi
Bron? Of denk je dat zelf, dat kan natuurlijk , ik zeg alleen dat het meestal iets anders... we zullen het zien, maar denk zelf van niet. Maar bij mij is het meer een gevoel, ik heb namelijk geen "betrouwbare" bron die vele van ons hier wel hebben (maar meestal er toch naast zitten)
Vreven is welkom wat mij betreft. Ik lees her en der de naam Harm van Veldhoven bij deze naam gaan mijn nekharen overeind staan, zelfde gevoel toen men bezig was John van Loen als spits binnen te halen (met mij vele vele NAC supporters). Ik wil gewoon een echt NOAD en harde trainer met voetbalvisie, en denk dat Vreven dat heeft.
Heb hier toch een goed gevoel over! Maar we zullen zien...
Toch nog een reactie.
Ik lees hier mensen afgeven op NAC omdat er niet een vervolger klaarstaat na het ontslag. Waaruit blijkt dat? Uit het feit dat externe bronnen wat namen droppen? BN de Stem, met alle respect?
Ik sluit niet uit dat de hoofdkandidaat al lang bekend is en er lijntjes lopen. Daar kan je net zo makkelijk van uitgaan als het tegendeel. Moeten ze dan daags na het ontslag van Dijkhuizen de opvolger bekend maken? De ontwikkelingen rondom de nieuwe trainer blijven vooral binnenskamers. Dat is even wennen bij NAC, I get it. Maar nu niet meteen roepen dat men stilzit, want bewijs daarvoor is er gewoonweg niet.
@balopdak5
Wacht maar af ... je ziet het wel
Hoe meer kandidaten, des temeer prijs/ kwaliteit verhouding. Maar waar blijft de kwaliteit op het veld, niet
een paar wedstrijden, maar iedere wedstrijd. Misschien een assietent erbij als mental-coach ? Van dit elftal van een selectie van 28 man kan niet één trainer chocola maken, dus neem maar lekker een goedkope trainer, dan is er meer geld om nieuwe spelers aan te trekken na er een stuk of 8 verhuurd te hebben (als dat überhaupt mogelijk is.
Als Goetzee zich met technische zaken bemoeit, krijgt hij een bak stront over zich heen omdat hij "daar geen verstand van heeft" en "het over moet laten aan de technische mensen". Tot het moment dat hij zich er niet mee bemoeit. Dan had hij het wel moeten doen.
Het is geen eenvoudige baan. Hou vol.
Zou ik eens eerlijk zeggen ik zag in de tijd dat Vreven nog speler was graag bij NAC! Dat schoppen van hem!
Zulke spelers passen gewoon bij NAC net zoals Gerard den Haan vroeger en later Joeri de Kamps.
Treurig dat zoveel mensen Vreven afschrijven op basis van zijn verleden als speler en simpele vooroordelen. Mensen die menen dat hij een klein intellect heeft en als trainer niks heeft laten zien kunnen beter eens in de spiegel kijken. Ik ken hem niet als trainer, maar wat ik hoor uit het Belgische is positief. Hij heeft i.i.g. karaktereigenschappen die in grote mate ontbreken binnen de technische staf en spelersgroep. Het getuigt van lef dat Smulders deze trainer overweegt, i.p.v. te kiezen voor een voor de hand liggende 'naam'. Eerst maar eens afwachten of hij hier überhaupt trainer wordt.
@ Fred
Je praat wel respectvol over onze held...
Omdat hij vroeger lang haar had en fel inkwam is hij nu een trainer die noad heeft en spelers met harde aanpak beter laat voetballen? Wat een onzin. Misschien een leuke trainer, maar we hebben een ervaren trainer nodig.
Vreven? cowboyverhaal...uuhhhhh indianenverhaal. NAC is weliswaar aan Winnetoe maar dat kan ook zonder deze malloot en zijn indianenhobby. Zie je het al gebeuren de hele B-side die hem toezingt met indianengeluiden? ikke nie
Harry van der ham is vrij en een trainer waar elke speler beter is gaan voetballen
Ik mag hopen dat Peek en Smulders aka de Peppie en Kokkie van NAC ook even Ron Jans gaan polsen. Ik ben ervan overtuigd dat er sponsoren zijn die in een dergelijke trainer willen investeren.
NAC moet altijd gaan voor het hoogste en niet al direct aan de onderkant beginnen met zoeken.
Is onze praatpapagaai ondertussen al vertrokken of zit Goetzee nog steeds mooi weer te spelen op Twitter?
Mensen die hier gaan roepen" Vreven is de juise man omdat hij mensen verrot scheld als ze geen 100% inzet tonen." Dan ben je of blind of je hebt geen verstand van voetbal!
Als dit elftal iedere week 120% inzet heeft is plek 5/6 nog steeds maximaal!
Er staan te veel spelers in de basis die in de hoofdklasse thuis horen!!!
Dus laten we het hopen dat ze met een trainer komen die spelers beter maakt en er patronen in krijgt. Tuurlijk hoort daar inzet bij!
Nog een paar uurtjes dan weten we het wie het is ...
@Hup NAC....Helemaal met jou eens...Maar...Ben een paar keer aanwezig geweest in Zundert en mijn persoonlijke mening is dat er onder Dijkhuizen slapjes werd getraind...Er werd vooral veel gelachen door de spelers en dat beviel mij geen sinds. Verder als je kijk naar het merendeel van de selectie dan komen ze fysiek zwaar te kort...Ze hebben dat complex flink verbouwd met een fitnessruimte...En daar zouden ze wat mij betreft elke dag ook een paar uur per dag moeten vertoeven om lichaameljk sterker te worden. Kijk naar Engeland en Duitsland daar staan allemaal bijna slopers op het veld...Sommige hebben aanleg daarvoor maar die dat niet hebben worden in die landen flink afgebeuld....Ze verdienen meer als jij en mij...En dienen er wat mij betreft er alles voor te laten en te doen.....En zij die dit niet willen dienen wat mij betreft gewoon op te rotten...Ik ben dat lamlendige gedrag van veel spelers meer dan zat.En daarom zet er maar iemand voor die flink de zweep erop gooit en dat zou zomaar Stijn Verven kunnen zijn.
@Hup NAC, volkomen gelijk!
We hebben allemaal recht op onze mening, maar er zijn er hier een aantal die niet eens weten of er lucht of zand in een bal zit.
Haal een trainer die als een gek langs de lijn loopt en er allerlei krachttermen uit gooit en alles is opgelost!!! Was het maar zo makkelijk.
Een bevlogen trainer die volledige inzet van zijn spelers eist is een nobel streven. Het gros van de trainers zal dat sowieso ook eisen.
Een goede trainer zal echter nog heel wat meer vaardigheden moeten hebben.
Misschien bezit Vreven er daar ook wel wat van!!
Feit blijft dat de huidige selectie in ruime mate kwaliteit ontbreekt.
Als versterkingen uitblijven dan gaat geen enkele trainer succes hebben met dit elftal.
Er is nog nooit iemand in geslaagd om van een 'lelijk eendje' een Ferrari te maken.
Een 2e hands autoverkoper, een indiaan en een steigerbouwer. Het enige wat we nog missen is een voormalige diender en we kunnen de Village people voor de groep zetten begin januari :-)
@H.V.M
We kunnen ook gewoon in sprookjes blijven geloven: het lelijk eendje wordt uiteindelijk een zwaan. Misschien dat ze Hans Christiaan Andersen voor de groep moeten zetten....
Weet je wat het is , een trainer die volop aan de zijlijn aanwezig is en ook nog het publiek opzweept zou fantastisch zijn , maar er speelt meer , de kans is groot dat die labiele spelersgroep hem al snel niet serieus meer neemt m als dat zijn toegevoegde waarde is .
Dus als een bezetene langs de lijn , het publiek meenemen in je emotie GRAAG , maar het moet wel een trainer zijn die desondanks ook respect afdwingt en overwicht op de groep heeft en ze vooral slimheid, karakter en vechtlust bijbrengt.
Het moet dus een combinatie VAN zijn .
De tijd is kort dus ook ik vrees dat er weer met een noodverband gewerkt gaat worden in de hoop dat het het gewenste resultaat geeft , eigenlijk moet het vanaf nu niet meer van toevalligheden afhangen en moet je aan zekerheidjes op korte termijn gaan werken .
Dat is lastig maar niet onmogelijk .
Kijk eens welke " naam " Fortuna binnenhaalt als trainer , die voor een habbekrats komt werken , er zijn nog steeds trainers die liever bij NAC zitten dan thuis op de bank hangen , ook trainers van naam , daar ben ik zeker van .
Want slaag je bij NAC dan is je kostje wel gekocht en sta je meteen weer op de kaart !
Ik denk dat de opvolger al lang bekend was. Uit respect voor Dijkhuizen pas later bekend gemaakt!
Lijkt mij het meest logische verhaal. Je gaat toch geen trainer ontslaan voordat bekend is wie de opvolger is.
Welke naam maakt me niet zoveel uit. Ik zou graag trainer zien die meteen zn vaste elf kenbaar maakt, patronen erin slijpt en naar voren gaat voetballen. Ipv dat angsthazen voetbal er vol op, meteen druk zetten en 2e afvallende bal hebben. Als ik dat komende maanden terug zie ben ik al meer dan tevreden!
Niemand hier weet watvoor trainer Vreven is en bij iedere trainer zijn er mensen ontevreden.
Kennelijk heeft Vreven indruk gemaakt op de Belgen . Een trainer van naam zegt ook niets want die zitten niet voor niets thuis.
We moeten afwachten, dat geneuzel over de slechte selectie geloof ik niet zo in. Er lopen op de andere velden namelijk veel mindere voetballers maar door het collectief van deze teams zie je dat niet.
Fortuna pffff is dat een naam. Als we diep hier halen staatvdeze site vol met commentaar...
@ Nr.20
Volkomen mee eens, niets meer aan toevoegen, dat is pas NAC BREDA !!!
En als dat Vreven is prima, op naar 2017 !!!
@ André , ik bedoelde de trainer die ze aanstellen , maar ik weet niet hoe oud of jong je bent maar ook FORTUNA is inderdaad ook nog steeds een NAAM , is altijd een aansprekende club geweest die veel topspelers heeft voortgebracht .
Maar ook deze club is onderhevig geweest aan wanbeleid en verkeerde keuzes .
En ik zeg overigens niet dat NAC die Oliseh had moeten pakken , ik heb geen flauw benul of die man een goede trainer is , wat ik wel weet is dat het een prima verdediger van top niveau was en hiermee geef ik aan dat NAC nog steeds en wel degelijk voor aansprekende namen een goede optie is .
Ik ken er eentje van naam , die ik hier absoluut niet noem want dan schiet hij me lek ha ha , en ik heb beloofd dat niet te dien , want helaas is die te trots en te hautain om zelf te solliciteren , maar die het zeker zou overwegen om er in te stappen .
Dus trainers zat , je moet alleen de goede keuze maken en de juiste werksituatie scheppen .
Nog ff terugkomend op Marinus en Maaskant , wie was toen de assistent ?
Ik wil maar zeggen een trainer faalt niet in zijn eentje .
Als je een probleem hebt moet je dat in zijn geheel wegnemen en niet de helft , te vaak blijft men de focus op de gevolgen houden waardoor de oorzaken op de achtergrond geraken en op den duur en voor je het weet zit je weer in het zelfde schuitje .
Nr 20
Helemaal mee eens,met extraatje dat we ook is niet massaal terug zakken bij corners en vrije trappen.
Sta je verdedigend beter,aanvallend beter en kom je makkelijker onder de druk uit, ipv dat de bal twee keer zo snel terug komt.
Even aanvullend Fredje, en een goede assistent is aanvullend op zijn trainer en dat is ook juist iets wat bij ons NAC en zeker die jij bedoeld was daar een geniepige in in mijn opinie !!
Daarbij heeft een trainer ook een verlengstuk nodig in het veld, een goed voorbeeld was Ten Cate met Schreuder, ook dit is bij ons NAC nu niet echt top geweest, laten we hopen op de wel juiste klik met de nieuwe trainer en een Stans/Haemhouts !!
Weer volkomen meer eens zwampie en dan groeit het vertrouwen ook meteen !!
De tragiek van dit beleid is, dat we het weer over de verkeerde dingen hebben. Groenendijk, Arnold, Vreven. Het zijn allemaal bliksemafleiders. Ondertussen heeft niemand het over de dramatische kwaliteit van de selectie én ons management.
Met Smulders als td gaat NAC er niet bovenop komen.
Luhukay wordt de nieuwe trainer denk ik
Hoi Jonka,
Heerlijke opmerking, en door deze valt er gelukkig voor mij nog wat te lachen hierzo!
(Maar de Village People waren met 5, dus er zou er nog eentje bij moeten...;-)
Voor de rest ga ik niet mee in alle speculaties, daarvoor hoop ik dat er nog iets van wijsheid in de (technische)staf bij NAC zit.
Het zal toch niet ál te lang meer duren voor er 'witte rook' is, mag ik aannemen?
Oe iset nauw underhand meej diejen trainer?
Wie het ook mag worden ik mag hopen dat ie z'n eigen assistent meeneemt!
Penders faalt hier ook keer op keer, laat m lekker met de jeugd aan de gang
gaan maar niet bij NAC1, straalt niets uit op de trainingen!
Hup NAC
Nr 20
Helemaal mee eens ,met extraatje.
Dat we is nie massaal terug zakken als we een corner of vrije trap tegen krijgen.
Minimaal 3 man buiten de zestien,sta je verdedigend beter, aanvallend beter en kan je sneller onder druk uit komen ,dan dat elke bal 2x zohard
@van "Taailand,
Correct, maar het seizoen is nog niet ten einde :-)
@ jonka
Wat een niveau heb jij? Die steigerbouwer was destijds wel de enige bij nac die na het ontslag van de trainer het vereiste diploma had. Een diploma dat als ik je zo lees jij nooit zou kunnen halen.
2 kandidaten de jong en vreven 1van de 2 wordt het.
Het gaat vreven worden
Ben benieuwd deze man laat zich de les niet lezen bij de mannen die het voor het zeggen willen hebben bij nac
Goedemorgen a,
Lekker geslapen vannacht?
Jammer voor je dat je het woord 'humor' nog moet ontdekken, maar misschien ligt dat aan het weer.
Dat die 'steigerbouwer' de énige was die voor de moeilijke groep MOEST gaan staan omdat hij ook de énige was waar NAC een beroep op kon doen, heeft absoluut aan de amateuristische organisatie bij NAC te maken.
Maar ik twijfel of dat hij, hoewel hij het inderdaad geprobeerd heeft met mijn respect, wel ooit dat diploma had mogen krijgen.
Misschien had jonka het wel beter gedaan, zullen we nooit weten....
wordt eens wakker vreven en j.p.de jong ze komen alle bij utrecht vandaan en nac moet binnen kort tegen jong utrecht of is het kwartje nog niet gevallen j.p.de jong zit nog steeds bij utrecht. prettige jaar wisseling toe gewenst van nac fan hup nac