Voetbalmuseum wordt sponsor NAC
Kijk, er zijn ook best leuke berichten te melden, zo af en toe tussendoor. Nationaal Voetbalmuseum de Voetbal Experience uit Roosendaal is sponsor geworden van NAC. Het bedrijf is dit seizoen lid van de business club en neemt bovendien een aantal business seats af voor de focus op de zakelijke markt. De Voetbal Experience is afgelopen augustus geopend in het Herstaco Stadion in Roosendaal, het voormalige stadion van RBC Roosendaal. Op deze unieke museumlocatie vindt de voetballiefhebber alles over de grootste sport ter wereld. Trofeeën, historische schoenen en ballen en veel foto’s. Bovendien is het museum heel interactief. Zo kun je zelf je voetbalkunsten laten zien in de skill-zone, commentaar geven bij historische beelden, je voetbalkennis testen en meezingen met de leukste voetbalkrakers. De komende tijd gaat de Voetbal Experience adverteren in De Klok met bijvoorbeeld kortingsacties voor seizoenkaarthouders van NAC. Bovendien komen er de komende tijd nog andere leuke acties met betrekking tot het museum. Commercieel Manager Eric Matijsen: “Gezien de ligging van het museum ten opzichte van NAC was dit voor beide partijen een logische stap. Niet alleen is het mooi om een sponsordeal met activatie aan te gaan met een museum dat voetbal ademt, bovendien kunnen wij op deze manier onze seizoenkaarthouders in de toekomst een leuk extraatje geven.” Bron: B-side Rats, NAC
Plaats reactie
Eric matijsen, goed bezig!
één(ige) van de 50 ?
dit is zeker een goeie stap,, ookal hoor je van eric matthijssen never nooit wat maar met de ybc en ook dit weer verzet hij goed werk, nogmaals mijn complimenten vooral omdat ze voorlopen op het einddoel voor het einde seizoen...
hupnac!!