Go to Top

De geruchtenmolen komt op gang, Mmaee naar NAC?

De geruchtenmolen komt op gang, Mmaee naar NAC?

NAC zoekt nog een tweede spits. De geruchtenmolen is voor het eerst deze transferperiode aangeslingerd in Breda en een van de mogelijke aanwinsten is volgens deze molen Ryan Mmaee, een 19-jarge spits van Standaard Luik.

In Luik is er sinds de komst van de Portugeese trainer Ricado Sa Pinto geen plek meer voor Ryan Mmaee. Zijn vader gaat in La Capitale dan ook flink tekeer over de leiding van de Luikse club. “Voor Ryan is het elk jaar dezelfde situatie: hij breekt niet door in Luik. Als hij carrière wil maken, moet hij vertrekken. Hetzij definitief, hetzij op uitleenbasis met een optie tot koop. Als Standaard hem niet nodig heeft, dat ze dan eens hun prijs noemen!”

Er schijnt namelijk genoeg interesse te zijn in de jonge spits. Vader Mmaee legt uit: “Er is veel interesse. In België, maar ook in het buitenland. Vooral NAC Breda wil hem hebben, maar ik weet dat Standaard hem liever bij Roda JC stalt. Ik heb nog contacten bij Roda JC uit de tijd dat mijn oudste zoon, Jack, daar speelde. Het zou gek zijn als Roda JC ook interesse in hem heeft want ze hebben net Jorn Vancamp gehuurd van Anderlecht. Ryan heeft speeltijd nodig.”

Dat Mmaee potentie heeft staat vast. Begin dit jaar is hij na slechts drie wedstrijden uitgenodigd voor de Marokkaanse selectie. De aanvaller die een Marokkaanse moeder en een Kameroense vader heeft is in België geboren liet echter weten nog geen keuze te hebben gemaakt tussen de drie landen.

Bron: B-Side Rats, La Capitale

152 Reacties op "De geruchtenmolen komt op gang, Mmaee naar NAC?"

  • nacfan076
    10 augustus, 2017 - 15:30

    Halen!

    11

    18
  • Sanseveria
    10 augustus, 2017 - 15:32

    Verzin daar maar eens een liedje voor 🤔

    15

    4
  • Zand in je ogen
    10 augustus, 2017 - 15:35

    Hey hey hey hey hup Mmaee, hup Mmaee, hup Mmaee
    Hey hey hey hey hup Mmaee, hup Mmaee, hup Mmaee

    108

    14
  • Het Spook
    10 augustus, 2017 - 15:35

    MMAEEEEEEEEEEEE TSJIWENJAAAAAAA NABABABITSAWAWA

    (of hoe dat liedje ook gaat van de Lion King…)

    53

    10
  • Paul73
    10 augustus, 2017 - 15:36

    Heeft al zijn tanden nog. Next!

    36

    2
  • BredaBeatrix
    10 augustus, 2017 - 15:37

    Zal nooit verloren gaan

    6

    2
  • 7Hills
    10 augustus, 2017 - 15:42

    Groot talent, zal dus voor betaald moeten worden, lees wat vraagtekens over zijn karakter.

    Schijnt het uitgaansleven goed te kennen, en maar 60 minuten per wedstrijd geconcentreerd te zijn.
    Zou Vreven nog wel eens een harde dobber aan kunnen krijgen.

    Maar lees ook interesse van Watford, AA Gent etc. Maar NAC schijnt er het hardste om te vechten. Dus kun je hem halen dan haal je wel een groot talent binnen.

    17

    5
  • heksenketel
    10 augustus, 2017 - 15:52

    Leuk zo’n vader, die zuurpruim krijgen we er zeker gratis bij? Verder geen mening overigens, want ik ken hem niet en heb geen verstand van voetbal.

    61

    1
  • UIt je Naaht
    10 augustus, 2017 - 15:53

    Geen slechte ervaringen met de Belgische koopjes van Smulders! We gaan het zien…

    17

    9
  • buurman
    10 augustus, 2017 - 15:54

    Ideale spits om door Vreven “opgepoetst” te worden. Is ook gevoelig voor positieve reacties van het publiek, dat zit bij NAC (normaal gesproken) wel goed. Zou mooi zijn als hij komt.

    10

    9
  • Henk
    10 augustus, 2017 - 15:56

    Ik denk dat de klapper van Smulders door Harm van Veldhoven is opgepikt in zijn tijd bij Eindhoven.
    Alle Belgen waar NAC interesse in heeft staan ook in de belangstelling van RJC.

    11

    3
  • Robert
    10 augustus, 2017 - 16:00

    Geen enkele ervaring. Heeft de laatste jaren bijna niet gespeeld, laat staan gescoord. Lastige jongen ook, met dito vader. Haal in godsnaam een spits met ervaring. Ik houd mijn hart al vast met zoveel onervaren spelers bij elkaar. Tanelt of niet.

    35

    7
  • Eljé
    10 augustus, 2017 - 16:03

    Ah, de familie Onruststoker…

    33

    -4
  • Bart
    10 augustus, 2017 - 16:06

    Liever geen huurling en liever iemand met ervaring. Denk dat sprangers ook een talent is dan gun ik hem dat meer dan een huurling om 2de spits te zijn. Maarja kan persoonlijk weinig spitsen bedenken die transfervrij zijn en voor nac haalbaar is met ervaring.. word nog lastig ben ik bang

    19

    1
  • BredaParel
    10 augustus, 2017 - 16:07

    Wij hebben met Ambrose ook al een andere, eerste spits. Maar waarom niet… Rutjes had m al gehaald na n mooi YouTube filmpje

    4

    1
  • Bart
    10 augustus, 2017 - 16:08

    Vind het trouwens wel altijd lekker om een vervelend mannetje in ons team te hebben. Maar dan vervelend naar de tegenstander en niet binnen de groep! Lekker wat tikje uitdelen hard werken publiek opzwepen niks mis mee hoor!!

    6

    10
  • Pretpakket
    10 augustus, 2017 - 16:12

    Dit is een tweede Jari… Lekker laten dus..

    22

    5
  • Lex Juijken
    10 augustus, 2017 - 16:16

    Jan David Zocherstraat

    0

    7
  • Ritchey
    10 augustus, 2017 - 16:24

    Een spits met wat ervaring, een krasje (want anders is ie moeilijk te betalen) en in eigen dienst dus, zou wel het meest ideale zijn. Wat hier al eerder is gezegd sluit ik me bij aan. Een ervaren leider in de voorhoede/team kan geen kwaad. Al zie ik dat leiderschap ook zeker in Mari en Mets.

    5

    2
  • kopspion
    10 augustus, 2017 - 16:34

    Mmja of Mnnee

    21

    4
  • Mike
    10 augustus, 2017 - 16:35

    Benschop zou een mooie versterking zijn!

    7

    30
  • pier
    10 augustus, 2017 - 16:36

    Waarom Richelor Sprangers niet als 2de spits? Goeie voetballer en een leuke gast en…..uit de eigen jeugd

    27

    14
  • Dreman
    10 augustus, 2017 - 16:42

    Roda JC was in de winterstop al gecharmeerd van hem maar is op allerlaatste moment afgeketst.
    Zijn broer Jacky speelt daar nog of heeft daar gespeeld.

    Lijkt mij toch al sterk dat hij daarheen gaat.
    Ze hebben daar nl “onze” vriend VanCamp en Schahin en Djim al.

    Overigens schijnt VanCamp het daar uitstekend te doen en zal een tandem gaan vormen met Gustafson aldaar.

    Voor NAC zou hij ,mits hij geen Cees Luijcks en Kevin Brandts trekjes krijgt een aardige speler zijn.

    1

    8
  • Arie
    10 augustus, 2017 - 16:50

    Mmaeenemen!

    2

    8
  • NAC4Ever
    10 augustus, 2017 - 16:54

    Opzich ben ik het eens met degene die een ervaren spits met garantie voor goals willen. Maar wie wil je halen? Ik zou zo niet weten.

    Liever iemand die nog niets heeft gepresteerd en bij ons slaagd. Dan iemand die al wel heeft gepresteerd maar bij ons door de mand valt.

    @pier
    Opzich lijkt Spangers mij een talent (al heb ik hem nog niet veel zien spelen, maar soms wel). Maar ik zie in Spangers (nog) geen stormram. En ik hoop eigenlijk wel op een stormram.
    (Voor als het een keer niet loopt).

    6

    2
  • Rubenac
    10 augustus, 2017 - 16:56

    Pogba van sparta😉

    12

    20
  • van Flieger vanaf de Finca
    10 augustus, 2017 - 16:57

    Echt belachelijk hoe van Aalst, Gielen en Goetzee zich de afgelopen maanden hebben gedragen. Comfortzone, angst en lafhazen gedrag. De hele as bestaat uit huurspelers, zo bouw je geen zak op. Het is een noodscenario waarin deze mensen de makkelijkste City weg kozen. 29 goals gingen voor een habbekrats de deur uit en eigen spelers zitten op de bank. Velen kochten voor jaren vooruit SCCs tegen Jupilertarief!

    De kans is levensgroot aanwezig dat we op 0 uit 2 staan en dan komt de pot tegen Sparta.

    Visieloze bestuurders en eigenaren die zichzelf op de borst slaan voor een promotie de ze zelf ook niet meer verwacht hadden. Deze lieden dienen razendsnel van het toneel te verdwijnen, in het belang van NAC.

    16

    221
  • NAC4Ever
    10 augustus, 2017 - 17:05

    Neeeee, begint die van Flieger weer over hoe slecht de directeuren van NAC wel niet zijn.
    Of het nou goed of slecht met NAC gaat, volgens van Flieger gaat het slecht met NAC.

    Zou hij hier ooit mee ophouden?

    42

    6
  • Old Williams Dutch
    10 augustus, 2017 - 17:06

    Mnaee man geen geld

    0

    2
  • since1912
    10 augustus, 2017 - 17:06

    @ van Flieger vanaf de Finca

    ‘De kans is levensgroot aanwezig dat we op 0 uit 2 staan en dan komt de pot tegen Sparta.’

    Ja, klopt. En dus? NAC mag gewoon prima verliezen van Vitesse en PSV, daar is helemaal niks schandelijks aan en niets ten nadele van de bestuurders. Dat is gewoon realistisch.

    Tot zover de open deuren.

    Groetjes van since1912 vanaf Luang Prabang, Laos.

    50

    5
  • MLbredaaa
    10 augustus, 2017 - 17:14

    @Von Flieger

    De hele as? Koch, Vloet zijn toch echt contractspelers van NAC. Je bouwt juist wat op als je het salaris van de CIty jongens investeert in nieuwe jongens…

    Veel plezier in Finca…. geniet van de zon en kruip achter je pc/telefoon uit……

    28

    2
  • Wie?
    10 augustus, 2017 - 17:22

    @hetspook,

    Dan ook gelijk t rest van t liedje van de lion king! :p wil heel het stadion wel is “basingawe basingawe horen zingen! Als die teksr ook opgevuld kan worden dan😆

    2

    3
  • Bundy Geeren noord
    10 augustus, 2017 - 17:22

    Wat een pannekoek zeg die flieger, buikspieren doen er pijn van.
    Gegroet vanuit vennebos

    7

    3
  • Breda
    10 augustus, 2017 - 17:33

    Vlieger is weer op vakantie en dus internetcafe zonder ban in om zijn plaatje weer op te zetten.

    13

    3
  • Breda-Loyal
    10 augustus, 2017 - 17:36

    Zo te zien is Van Flieger ook zijn rukbunker weer ingekropen…

    8

    2
  • Lamington
    10 augustus, 2017 - 17:37

    Eljé, Kopspion, Pretpakket.. ik sluit me bij jullie aan. Deze mag wmb ook gepasseerd worden. Op die belangrijke plek niet nóg een jonge (onervaren) speler. En zeker niet een waarbij je inderdaad vraagtekens kan zetten over zijn houding, zo tussen de regels door. Plus zijn zaakPAnemer, tja.. alles bij elkaar: niet doen.

    Flieger zou wat op moeten vrolijken. Om jouw energieniveau en levenslust te verhogen moet je vitamine B nemen. In jouw geval vitamine Zyklon B, welteverstaan. 👍🏻

    7

    5
  • Seno
    10 augustus, 2017 - 17:39

    @ Vliegertje, vliegertje in die oude doos( op zolder). Kan jij niet lekker bij BN de Stem blijven reageren. Wat betreft deze jongen het is de Tam,Tam die praat. Gun Sprangers een jongens boek te schrijven voor het NAC Museum en voor zichzelf. Maar zou zeker een talent als deze in het artikel wel er bij zien al is het om het kapitaal wat NAC heet op te krikken.

    Dus Vliegertje die 2 wedstrijden kunnen me gestolen worden als we einde van de rit boven de 40 punten hebben en veilig kunnen door bouwen naar een nieuw seizoen.

    7

    2
  • Amarilla Negra
    10 augustus, 2017 - 17:40

    We zullen wel zien wie erbij komt.
    En gelukkig is Van Flieger geen directeur.

    Groetjes vanaf de wc in Breda!

    15

    1
  • Rattata vanaf Pangsit Goreng
    10 augustus, 2017 - 17:41

    Hee Fliegertje! Ben je weer terug? Het zal vast niet lang meer duren voordat je met je show in een vol Schevenings Circustheater staat. Wanneer komt je eerste moppenboekje uit?

    3

    0
  • Badeend
    10 augustus, 2017 - 17:44

    Wat ben je dan een eikel, als die hans deelen. Iets met ‘fake news’.

    Noppert, Bertrams, Koch, Meijel, Verschueren, Mets, El Allouchi en Vloet. Aardig materiaal voor de as. En allemaal eigen bezit.

    Kunnen we deze man gewoon zijn internetabonnement afnemen? Beter voor iedereen.

    13

    3
  • nachoreca1
    10 augustus, 2017 - 17:44

    Voor we von flieger helemaal afzeiken en weghonen een kerk van waarheid zit er wel een beetje in…en ook ik moet net als jullie eens afwachten hoe we er over vier weken voorstaan toch ? Ben enthousiast en positief maar de keiharde praktijk wijst alles uit!

    8

    31
  • Badeend
    10 augustus, 2017 - 17:44

    Meijel = Meijers.

    3

    1
  • Tim
    10 augustus, 2017 - 17:45

    MaMa sé! MaMa sa! Mama saka mumba

    0

    10
  • Kinderkaartje
    10 augustus, 2017 - 17:52

    Flieger is zo’n echte NAC supporter, dat hij toch zeker drie a vier wedstrijden van NAC meepikt per jaar.

    Volgevreten visieloze hersenloze vent is het. Paar maanden geleden nodigde BSR hem uit zijn visie te delen met ons. Daar durfde deze natte wind uiteraard niet op in te gaan.

    Ook een mooi voorbeeld: Toen zijn vriendje Van Dijk de seizoenskaarten gratis weg gaf was het een geniale actie. Nu NAC de vroegverlengers een korting ggeft is het een schande.

    De man deugt gewoon niet. Het is een sociopaat. Een narcist. Eigenlijk is elk woord dat hier over Hans Deelen geschreven wordt er een te veel.

    Opbokken met die non valeur.

    55

    10
  • Lamington
    10 augustus, 2017 - 18:00

    Nachoreca1

    Een kerk van waarheid?! Daar valt godsamme nie mee te spotten..
    :-D

    5

    1
  • nachoreca1
    10 augustus, 2017 - 18:07

    Hahaha kern van waarheid…

    5

    4
  • H.V.M.
    10 augustus, 2017 - 18:35

    Laten we nu eens stoppen met grotendeels negentien- en twintig jarigen jongeren te halen.
    Dit elftal begint steeds meer op Jong NAC te lijken.
    Zonder de broodnodige ervaring ga je het waarschijnlijk niet halen.
    Er staat namelijk een lang en bovenal belangrijk seizoen voor de deur.
    Opnieuw degraderen zou rampzalig zijn.
    Smulders heeft afgelopen seizoen veel mazzel gehad.
    De succesvolle Play-Offs hebben uiteindelijk veel verdoezeld!
    Een vijfde plaats in die afschuwelijke Juup divisie is niet iets om over naar huis te schrijven
    Geluk is niet oneindig.
    Smulders moet zijn hand niet overspelen door te denken dat hij wederom met een ‘jongeren’ selectie deze klus (lijfsbehoud) gaat klaren in de Eredivisie.

    27

    7
  • HenkTank!
    10 augustus, 2017 - 18:37

    Zou Hans Deelen ons voor de gek houden. Of meent hij dit echt?

    Hopelijk voor hem dat hij een grap maakt.
    Dit is niet gezond… Wat en gek. Haha

    5

    0
  • NAC4Ever
    10 augustus, 2017 - 18:38

    @nachoreca1
    Nou sorry hoor maar die kern zie ik niet.
    Het is nu toch wel duidelijk dat van Flieger zo negatief is over NAC voor zichzelf. Hij lijkt het niet te doen om NAC te helpen, maar voor aandacht.

    3

    3
  • Xabia Loco
    10 augustus, 2017 - 18:40

    De enige kern van waarheid is dat Frau Von Flieger de vorig jaar veel te duur aangeschafte hut (hij noemt dat zelf een “finca”) in Javea niet heeft kunnen verhuren en dat Von F zich daar nu stierlijk zit te vervelen.

    17

    1
  • Justin Goeree
    10 augustus, 2017 - 18:47

    Boye Lucas van Torino wordt de nieuwe spits !

    10

    0
  • NAC4Ever
    10 augustus, 2017 - 18:49

    @H.V.M.
    Een onderdeel van het beleid van Smulders is dat hij veel jonge spelers haald, vanwege de transferwaarden.
    Natuurlijk moet er voldoende ervaring in een selectie zijn (dat is denk ik ook een van de reden waarom Mets is gehaald). Maar uiteindelijk gaat het niet om leeftijd, maar om wat een speler op het veld laat zien.

    Ik zie ook nog graag 1-2 twee spelers met ervaring (en die iets toevoegen aan de selectie) komen. Maar dat Smulders vooral jonge spelers haalt vind ik geen probleem.
    Er moeten alleen ook wel een paar ervaren spelers tussen zitten, mits ook zij kunnen brengen wat er in zit.

    4

    4
  • ome cor
    10 augustus, 2017 - 18:49

    @Flieger
    De kans is levensgroot aanwezig dat we op 0 uit 2 staan
    We spelen tegen Vitesse en PSV….goh wat een gedurfde uitspraak. Je zult wel blij zijn als je gelijk krijgt, zeker.
    Jongens wat een lamlul ben jij zeg.

    Elke naam die jij hier noemt en door het slijk haalt verdient MEER respect dan jij.
    Want de door jou genoemde namen DOEN IETS voor NAC en jij zeikt alleen alles en iedereen binnen de club af.

    31

    1
  • NAC4Ever
    10 augustus, 2017 - 18:50

    @Justin Goeree
    Volgens welke bron?

    3

    3
  • Nacman
    10 augustus, 2017 - 18:56

    Van flieger weer op proefverlof uit de paaz afdeling nu gaiw naar binnen pilletjes in nemen en braaf en stil op je kamet gaan zitten en dat ze de deur op slot houden voor jou

    4

    2
  • Tvb
    10 augustus, 2017 - 18:59

    Fout die hier gemaakt wordt is reageren op flieger.
    Hij kraakt zijn hele carrière alles bij NAC af zonder ook maar iets van een idee hoe het wel moet!
    Beste is negeren

    18

    0
  • Sanseveria
    10 augustus, 2017 - 18:59

    Maar verluid is onze laagflieger al lang en breed ontoerekeningsvatbaar verklaard. Terecht, want geen normaal functionerend mens plaatst jaren achter elkaar tot in den treuren hetzelfde bericht…

    14

    -1
  • Anton
    10 augustus, 2017 - 19:08

    Van links naar rechts… … en voor fliegertje zijn hand van omhoog naar omlaag ……

    5

    1
  • DAANNAC
    10 augustus, 2017 - 19:10

    Klinkt alsof zn ouders in een dronken bui na de geboorte over een toetsenbord zijn gestruikeld

    4

    1
  • Justin Goeree
    10 augustus, 2017 - 19:12

    @nac ever bron in turijn.

    2

    2
  • NAC4Ever
    10 augustus, 2017 - 19:21

    @Justin Goeree
    Ja ja klinkt allemaal heeeeel serieus…….

    Als je zo graag grappig wilt zijn kun je beter een moppenboek gaan voorlezen.

    5

    8
  • a
    10 augustus, 2017 - 19:25

    @ H.V.M.

    We hebben toch ervaren spelers bij NAC !!! Haemhouts (33 jaar) Stans (27 jaar) Nijholt (27 jaar) Karol Mets (24 jaar) Sporkslede(24jaar) Korte(24 jaar) N’Toko(29 jaar)
    Noppert (23 jaar) Bertrams (24 jaar) Mari (23 jaar- eind augustus 24 jaar) Koch (23jaar) v.d.Maaten (23 jaar) Allouchi (22 jaar-sept.23jaar) nog enkele 22 jaar. Dus het zijn niet allemaal 19 en 20 jarigen.

    Geen reden voor jou om overspannen te worden!!!

    11

    16
  • signase
    10 augustus, 2017 - 19:26

    @ Van Vlieger:

    De HELE as bestaat uit huurspelers? Je praat poep, want Noppert, Koch en Vloet zijn toch echt ‘eigendom’ van NAC.

    4

    1
  • Mike
    10 augustus, 2017 - 19:38

    Jongons jongons jongons, waarom allemaal reageren op vlieger? Laat die vent lekker zn zegje doen. Waar maken jullie je allemaal druk om zeg. Niveautje heur!

    6

    6
  • edis-B
    10 augustus, 2017 - 19:39

    Ben benieuwd wie het gaat worden. Ik ken hem niet dus heb geen Mmaeening.

    12

    0
  • Lamington
    10 augustus, 2017 - 19:46

    Is zijn achternaam niet toevallig een afkorting.?

    0

    2
  • Babosje
    10 augustus, 2017 - 19:52

    En wat een aandacht krijgt Fliegertje weer!
    Misschien is dat wel zijn kick!
    Laat hem links liggen!

    4

    2
  • henk
    10 augustus, 2017 - 19:55

    @a
    Ervaring heeft niet alleen met leeftijd te maken.
    Noppert heeft pas 3 profwedstrijden gespeeld, Van der Maaten geen en Bertrams precies 20. Geen van de keepers heeft überhaupt eredivisie-ervaring.
    Voor de meeste spelers die jij opnoemt geldt dat ze geen serieuze ervaring op eredivisieniveau hebben. Behalve de tribuneklanten Haemhouts, Stans en Nijholt. Koch, en Korte hebben ook wat eredivisie-ervaring. De meest ervaren speler, die ook aan spelen toe gaat komen, lijkt mij Mari.
    Dat hoeft overigens geen probleem te zijn, maar het kan daardoor wel langer duren voordat het straks echt loopt. Dat is ook precies wat Vreven aangeeft.

    16

    0
  • Witlof
    10 augustus, 2017 - 20:14

    Velen vergeten dat Horsefield ook van ons is.

    4

    0
  • Witlof
    10 augustus, 2017 - 20:18

    @justin goerre -> Boye heeft goede voetbalkop.

    1

    0
  • F7 Gekkelijke
    10 augustus, 2017 - 20:27

    Simpeler liedje kunnen niet hebben:

    EN GA DE MMAEE, NAAR STAMMENEE!
    EN GA DE MMAEE NAAR STAMMENEEEEEEEE!!

    😉

    3

    16
  • dromer
    10 augustus, 2017 - 20:39

    Het valt mij op dat de naam van Ruud Boymans al een tijd niet meer genoemd wordt terwijl ik me kan herinneren gelezen te hebben hier op de site dat hij al in het begin van de transferperiode in Breda gezien was. Dus wie weet komt Ruud tijdens de open dag op een kameel het stadion binnen. Dat het handig zou zijn om een spits extra te hebben is zeer terecht. Alleen ontgaat me soms de onderbouwing hier qua profiel voor zo’n speler. Presteren in de eredivisie is toch niet afhankelijk van leeftijd of vier jaar eredivisie ervaring? Ooit moet een speler beginnen met ervaring op doen. Belangrijk is dat een speler wil investeren in zijn carrière en wil en kan genieten van het spelletje.

    7

    5
  • maarten
    10 augustus, 2017 - 20:57

    En Flieger heeft t record van de duimpjes.

    6

    4
  • Mike
    10 augustus, 2017 - 21:08

    Weer een jonge speler met bijna geen ervaring. Kunnen we niet beter Henk Vos weer vastleggen?

    10

    7
  • Henri
    10 augustus, 2017 - 21:21

    Ach leeftijd heeft niet zoveel te maken met het al dan niet handhaven. Ik kan me nog een elftal van ADO Den Haag herinneren met o.a. Leen Swanenburg, Cees Storm, Johnny Dusbaba, Tscheu-La Ling, Martin Jol en Martin Toet allemaal jonkies die toen uit bij Feijenoord wonnen en de verassing van de competitie waren

    2

    5
  • jvt
    10 augustus, 2017 - 21:29

    Flieger heeft wel een punt. Garcia hoort op 10 te spelen en dan is de as op Koch na volledig gehuurd.
    Daarnaast zal snel blijken dat Verschueren (te lief), El Allouchi (te klein), Sporkslede (te weinig aanvallende impulsen) en Korte (kan geen man voorbij en voorzet op heuphoogte) tekort komen op dit niveau.
    Voor meegroeien hebben we eventjes geen tijd om niet een heel seizoen achter de feiten aan te moeten lopen.
    Nac is 5e in de Juup geëindigd, het zijn deels dezelfde spelers en heeft aanvallend momenteel niets in te brengen. Waar blijven de versterkingen?

    13

    39
  • Breda
    10 augustus, 2017 - 21:31

    Klinkt als een 2e spits die opgeleid kan worden naar een goede 1e spits voor bv het jaar er op en mogelijk nu (nog) betaalbaar. Maar namen die hier passeren komen meestal heel snel of helemaal niet. Ben benieuwd. Ik denk wel dat Unal en Dessers niet onopgemerkt zijn gebleven en dit soort gasten opeens graag naar NAC komen.

    Zou hem overigens niet huren zonder optie.

    4

    0
  • reflektor
    10 augustus, 2017 - 21:36

    Als hij net zo goed is als tighadouini mag tie weg blijven. …. …… punt .

    4

    12
  • nac fan
    10 augustus, 2017 - 21:51

    halen die spits

    3

    7
  • NAC4Ever
    10 augustus, 2017 - 22:06

    @jvt
    Maar (op dit moment) speelt Garcia op links, dus daar telt je punt al niet.
    Veder heeft NAC ongeveer 10(!) nieuwe spelers gehaald. Dus is er zeker wel een verschil met de ploeg van vorig jaar.

    Qwa aanval:
    Ambrose is nieuw en een spits heeft grote invloed op de aanval.

    Naar mijn mening is alles van vorig jaar weg wat niet goed genoeg was voor de Eredivisie. En zijn de spelers waarvan ik dacht dat ze warschijnlijk mee kunnen of zeker mee kunnen zijn (op Dessers en Brondeel na) allemaal gebleven. Die groep is aangevuld met dus die (ongeveer) 10 versterkingen. Als er nog een spits en 1-2 vleugelspeler(s) bij komen denk ik dat we er een mooi seizoen van kunnen gaan maken (of we dan 15e of hoger eindigen zien we dan vanzelf wel).

    Vraagje, is het niet vermoeiend om eerste naar het negatieve van NAC te (willen?) kijken?

    12

    7
  • Houtzager
    10 augustus, 2017 - 22:07

    Filmpje van die Lucas Boye bekeken. Schiet alles naast, niet echt goede reclame… wel leuke techniek. Die Mmaaeenogwat zou ik niet doen. Pa zorgt voor problemen als zoonlief op de bank terecht komt. Met Ambrose is die kans ook reëel bij NAC. Gaat boel verzieken vrees ik.

    6

    0
  • kopspion
    10 augustus, 2017 - 22:20

    finca hier, finca daar
    flieger gaat met zijn hand nog steeds: van voor naar achter, van links naar rechts

    3

    1
  • Henk
    10 augustus, 2017 - 22:21

    @jvt
    Denk eens goed na ipv achter Hans Deelen aan te lopen. Welke asspelers staan er nog meer op de loonlijst bij NAC. Hints: keeper, speler uit Estland, zoon van Vloet.
    Sowieso staan er nu maar 2 Citizens in de as. Dat kunnen er hooguit 3 worden, de rest zijn pure flankspelers. De huidige opstelling heeft 7 as-posities. Dus in hoeverre is het aantal Citizens in de as nu een echt probleem.

    9

    0
  • jvt
    10 augustus, 2017 - 22:21

    ….Naar mijn mening is alles van vorig jaar weg wat niet goed genoeg was voor de Eredivisie…..
    O ja en Rommens, Haemhouts, Nijholt, Stans, Ntoko… Die staan of komen er allemaal in?

    Smulders heeft veel misperen begaan en met geluk de laatste dag de ‘ambitieuze’ doelstelling van 5e Juup gehaald. Wat hebben we ons zitten verbijten met zo’n 14 verliespotten en bedroevend voetbal.

    Nu met allemaal jonkies, onervaren spelers op ere niveau is een grote gok. Ieder elftal zegt zich versterkt te hebben dus dat Nac 10 nieuwe spelers heeft zegt niks, Wel meer lengte want daar heeft Smulders van geleerd maar een blinde zag bij aanvang al dat ie een kabouterelftal had samengesteld, en dat voor de Juup.

    17

    26
  • dromer
    10 augustus, 2017 - 22:35

    Alle commentaren lezend dan komt het volgende naar boven bij mij. Veel van ons hebben een verkeerd beroep. Trainer of technisch directeur is hetgeen wat we zouden moeten zijn. Maar ja we zijn eenvoudige supporters die zelf ooit misschien op een aardig passend niveau gevoetbald hebben. Als supporter mag je een eigen mening hebben. Dat is je recht als supporter en niet iedereen hoeft het daar mee eens te zijn. Toch hebben we iets dat ons samenbrengt. NAC en de verwachting dat het een mooi seizoen gaat worden.

    9

    1
  • NAC4Ever
    10 augustus, 2017 - 22:44

    @jvt
    Stans: Heeft bij Excelsior laten zien de Eredivisie aan te kunnen. Ik gun hem nog 1 laatste kans.
    Nijholt: Is bijna heel het seizoen geblesseerd geweest. Erg kort door de bocht om hem al af te schrijven.
    Haemhouts: Mag van mij inderdaad weg. Maar vind ik niet zo slecht dat hij weg moet.
    Dat had ik met bijvoorbeeld Verbeek en Smith-Brown wel. En van die soort groep is iedereen weg. Jongens waar ook geen Eredivisie potentie binnen nu en 2/3 jaar in zit.
    N’Toko: Ik denk dat hij als reserve wel mee kan in de Eredivisie
    Rommens: We weten niet wie er nog verhuurd worden.

    Maar dit is dus precies wat ik bedoel met mijn vraag waarom je dus eerst naar het negatieve kijkt.
    Ik kijk vooral naar de spelers die een basisplaats hebben of daar dicht tegen aan zitten. Zeg maar ongeveer de eerste 16/17.
    De rest zie ik als spelers die je misschien nodig kunt hebben in het geval van blessures/schorsingen.

    12

    7
  • BART
    10 augustus, 2017 - 23:06

    Idd stans en nijholt zie ik ook nog wel wat in. Zijn ook 2 jongens die niet zeuren maar gewoon hardwerken! Heb nog ff met nijholt gepraat net voor de eerste training en die man is niet eens op vakantie gegaan maar gewoon keihard doorgewerkt! Stans net zo vreven zegt hem niet in de basis 11 te zien en hij reageert op de beste manier die er is. Keihard willen werken om toch belangrijk te worden! K ga er vanuit dat Rommens en nog een paar verhuurd gaan worden en ik ben er van overtuigd dat deze selectie eredivisie waardig is! Leeftijd en ervaring zeggen mij niet zoveel. Als je goed kan voetballen en passie toont en altijd alles geeft zegt mij dat meer dan een ervaren man die het niet op kan brengen om 90 min vol gas te gaan. Ik heb vertrouwen in Smulders goetzee en vreven! Hup NAC

    12

    9
  • chris
    10 augustus, 2017 - 23:26

    Talent is leuk, maar karakter net zo belangrijk. Als je meteen bonje hebt als Ambrose eerste spits wordt, wat heb je er dan aan…?!

    Geen ego’s met van die lange tenen halen svp. Laatste waar we op zitten te wachten is iemand die de teamspirit verziekt, is net waar we het dit jaar van moeten hebben!

    Dat houdinkje van ‘m op dat filmpje al…

    Maar goed, kan het helemaal mis hebben, Smulders zal ‘m beter kennen ;-)

    6

    0
  • Maex
    10 augustus, 2017 - 23:35

    Ik stoor me er een beetje aan dat mensen de 5e plek er telkens bij halen. tuurlijk was het geen fantastisch seizoen met die plek voor een club als die van de onze. maar we kunnen nu niet meer echt spreken van hetzelfde team. Ik heb vertrouwen in de kwaliteitsinjectie want niet alleen Hans, maar ook de collega’s van City hebben waarschijnlijk geen pindakaas in de ogen.

    16

    6
  • Dn Bruun
    11 augustus, 2017 - 00:01

    Zouden we niet speciaal voor t Vliegertje een soort bug kunnen maken dat elke keer als hij een reactie wil plaatsen een melding krijgt met de tekst “sorry, uw mening is niet relevant, Hup NAC” ???

    11

    2
  • Tja
    11 augustus, 2017 - 00:14

    Fack. Bij de stillems gaan ze Rienstra vastleggen. Die gast had ik hier gewild. Was de ideale versterking.

    4

    14
  • Kinderkaartje
    11 augustus, 2017 - 00:38

    @Tja

    Geruchten en wensen.

    Tot nu toe is er niets getekend, volgens mij

    3

    0
  • Dutchbird
    11 augustus, 2017 - 01:05

    Topic gaat over Mmaee en niet over een Deutsche Bank malloot die gelukkig al vele jaren op een molshoop woont ver van Breda vandaan. Ik vraag me af of Mmaee en zijn pappa het geduld hebben om als stand in voor Ambrose op de bank te gaan zitten. Ik ben niet zo kapot van bloedfanatieke pappaas die hun zoon vergezellen. Als ze rustig op de achtergrond blijven zoals de vader van Manu Garcia vind ik het prima maar als ze via de pers geluid gaan maken gaat het meestal fout.

    17

    1
  • go
    11 augustus, 2017 - 01:44

    Mheeeeeaaaahh (schaap)
    Next!

    3

    5
  • Jemo
    11 augustus, 2017 - 06:12

    Oh ja Mmaee.. ik voel me helemaal zo oh ja Mmaee.. :) :)

    4

    2
  • jvt
    11 augustus, 2017 - 07:24

    De huidige opstelling heeft 7 as spelers….
    Het moet niet gekker worden om alles goed te praten

    1

    21
  • FVBreda
    11 augustus, 2017 - 07:58

    @jvt

    Nee, het moet niet gekker worden om alles het negatieve in te praten.

    Kritisch zijn mag maar jij zeurt, je zegt in elke topic hetzelfde. Wat kan iemand hier nou boeien dat we 5de zijn geworden, enige wat telt is dat we terug zijn in de eredivisie. Doelstelling overtroffen, beter kan niet, hoe maakt niet uit.

    16

    5
  • henk
    11 augustus, 2017 - 08:05

    @jvt
    Dat klopt toch gewoon? Keeper, spits, AM, VM, CM en twee centrale verdedigers.
    Als ik jouw redenering goed begrijp heeft NAC vier as-spelers: Koch, Mari, Ambrose en Vloet (maar dat is eigenlijk Garcia, want die staat wellicht linksbuiten, maar die hoort eigenlijk in de as dus die telt ook als as-speler).
    Dat is heftige hersengymnastiek van een niveau dat je normaal alleen bij orthodox religieuzen tegenkomt die worden geconfronteerd met wetenschappelijk onweerlegbare feiten.

    Waarom staan volgens jou de keeper en de twee middenvelders (zelfde afstand tussen elkaar en dus tot de as als de centrale verdedigers) niet in de as?

    14

    0
  • Sjef de gevulde koek@jvt
    11 augustus, 2017 - 08:38

    7 as spelers wat bedoel je precies. Naomi van as, Jeffrey van As, in zak en as ? Leg even uit wie en wat je bedoeld ? Snap jij wel welke club wij zijn en waar we vandaag komen knakworst.

    6

    6
  • maarten
    11 augustus, 2017 - 08:42

    Van K3,

    Mmaee, ik voel me plotseling zo Mmaee,
    doe nog eens een keer van Mmaee

    0

    9
  • Mike
    11 augustus, 2017 - 08:49

    Tony Kok naar NAC. Contract is ontbonden

    0

    10
  • Sanseveria
    11 augustus, 2017 - 08:59

    @Mike

    E-sport is voor pubers en mensen die geen daglicht kunnen verdragen :-)

    17

    8
  • Fritske d'n Olifant
    11 augustus, 2017 - 09:18

    Ik word n beetje moe van dat gezeik over huur- en contractspelers en wie er allemaal wel en niet in de as staan. Ik durf er 10 kratten bier op te zetten dat Ambrose (gehuurd) straks 200 procent meer inzet laat zien en kwaliteit heeft dan gehaktballen als Fats Domino Fernandes of juffrouw Falkenburg die we wel ooit op contract hadden. En je ziet aan Dessers dat als een spits bij NAC er bovengemiddeld veel in schiet hij ook zo weer weg is. Of je moet ala Theo ‘Kazan’ Mommers met geld goochelen dat je niet hebt, dan staan we met de kerst weer op de Grote Markt maar dan gaan we niet van links naar rechts. Wees blij dat de NAC-leiding met beperkte middelen nog een aardige selectie op het veld kan krijgen (die dus onvergelijkbaar is met het team dat afgelopen seizoen 5e in de Juup werd), geen paniekaankopen doet en geen belachelijke bedragen meer uitgeeft aan spelers met een krasje en een deukje. Langzaam en gestaag groeien naar een stabiele en gezonde eredivisieclub.

    On topic: Als je leest hoe die vader zich in de media misdraagt om zoonlief weg te krijgen, lijkt me dit geen goede zet. Rustig verder kijken en niet in paniek raken.

    29

    0
  • Jf
    11 augustus, 2017 - 09:20

    Mooi interview met Vreven bij omroep Brabant. Nieuwe spits duurt nog even. Ze hadden interesse in enkele spelers maar dat liep op niks uit.

    3

    0
  • Lamington
    11 augustus, 2017 - 09:23

    Stel dattie tóch komt, nog één liedjes-idee dan..

    Dale a tu cuerpo alegria Mmaee-carena
    Que tu cuerpo es pa’ darle alegria y cosa buena
    Dale a tu cuerpo alegria, Mmaee-carena
    Heeeeeey Mmaee-carena!

    2

    10
  • bakkertjuh
    11 augustus, 2017 - 09:26

    Liedjes ontstaan toch op tribune?!?

    We zitten godver op de B-side, niet op vak 410

    29

    2
  • Lamington
    11 augustus, 2017 - 09:30

    Overigens kunnen de creatieveling zich uitleven voor een vervolg op links-rechts met de NACarena
    Met zoveel Spaastaligen in de selectie kunnen we prima een Spaans nummerke inpassen in het repertoire.
    8-)

    Ow ja, en zodoende mag het VIVIMOS LA VIDA AMARILLA NEGRA-doek ook weel van stal (of mag/kan dat niet van(wege) de nieuwe biersjaak? Evt. het ‘Bavaria’ weghalen?)

    3

    0
  • Lamington
    11 augustus, 2017 - 09:31

    bakkertjuh

    ’t Is ook maar een grapske.
    En ik zit niet (meer) op de B-Side in het Rat Verlegh, dus spreek voor jezelf. Daar wordt trouwens inderdaad wekelijks iets nieuws verzonnen de laatste pak-em-beet 5 jaar.

    2

    3
  • Mike
    11 augustus, 2017 - 09:32

    @sanseveria

    Haha, maar weet iemand waarom NAC als enige club in NL hier niet aan mee doet eigenlijk? Ik bedoel, ik heb er ook niets mee, maar je moet je niet vergissen in de enorme online wereld die er achter schuil gaat en geld dat er in verdient word + exposure.

    1

    0
  • Geraldo
    11 augustus, 2017 - 09:35

    Mmaeeeeeeeeeee… hey babe!… oeh…ah…

    2

    3
  • Sjef de gevulde koek@fritske de olifant
    11 augustus, 2017 - 09:49

    Niks aan toe te voegen helder

    3

    0
  • Pretpakket
    11 augustus, 2017 - 09:51

    Lu-Cas Boyéeeeeeeee lalalalala

    0

    2
  • nacman
    11 augustus, 2017 - 09:53

    volgens horen zeggen komt Sergio hernandez naar nac

    1

    2
  • nacman
    11 augustus, 2017 - 09:55

    sorry maar kon mijn eigenhandschrift van gisteren niet duidelijk lezen maar het moet zijn Sergio herman

    1

    1
  • 7Hills
    11 augustus, 2017 - 10:04

    @nacman

    Sergio Herman? NAC wil een Michelinster voor de Cordial?

    5

    1
  • maarten
    11 augustus, 2017 - 10:08

    namedropping is weer begonnen

    1

    0
  • F7 Gekkelijke
    11 augustus, 2017 - 10:08

    @jvt

    Lekker blijven zuipen jongen #WodkaAzijn #DasPasFijn

    4

    3
  • Leur-1912
    11 augustus, 2017 - 10:22

    Mmaaeemenamenah tu tuuu tu tu tu…..

    1

    3
  • HarmeNAC
    11 augustus, 2017 - 10:26

    Zlatan is nog altijd clubloos LOL

    1

    3
  • Balletje
    11 augustus, 2017 - 10:26

    Liever een wat meer onervaren team met een enorme bak drive en enthousiasme en een Vreven aan het roer, dan wat we de afgelopen jaren hebben gezien.
    Groeien en leren is niet optioneel maar een feit. Ze willen allemaal verder en het is duidelijk gemaakt dat ze hier en nu een NAC hart moeten hebben.
    Ik zou Wesley Sneijder niet willen hebben, goede voetballer, maar ambitie ligt op eurootjes niveau. Liever wat wij nu hebben, gasten die zich kunnen laten zien.
    Ik heb er zin in! En op gang komen, prima, af en toe op hun bek gaan, daar leer je alleen maar van! Groeien en samenwerken…….onvermijdelijk!

    9

    1
  • nacman
    11 augustus, 2017 - 10:43

    ik denk het wel want voor onze sterren moet toch ook een sterrenkok koken 7hills
    das prestatie bevorderend

    1

    0
  • knurft
    11 augustus, 2017 - 10:53

    jongens …

    het zal toch niet …….
    Falkenburg rondom Rat Verleghstadion gesignaleerd

    6

    19
  • 076
    11 augustus, 2017 - 10:56

    Joey Laatjeniekistuh, Brian Noate en Bas Biermans zijn bij het stadion gezien. (Bron: de taxichauffeur).

    5

    0
  • Sanseveria
    11 augustus, 2017 - 11:07

    @ knurft

    Hij ging naar de Action bij Stada. Goedkoop inkopen omdat hij nu zonder inkomen zit.

    11

    0
  • F7 Gekkelijke
    11 augustus, 2017 - 11:26

    NAC heeft het prima op een rijtje, die gaan echt niet een Falkenburg terug nemen. Past in geen centimeter in het plaatje ondanks zijn “ervaring”. Heeft 0 krediet bij het publiek en heeft al jaren overal naast de pot gepiest.

    3

    2
  • jvt
    11 augustus, 2017 - 11:47

    Nog even en volgens de ‘deskundigen’ hier heb je er negen in de as…
    maar is iedereen straks in zak en as als we na 8 potjes onderaan staan
    Hup Nac

    1

    14
  • JK
    11 augustus, 2017 - 11:59

    Liever naar Roda JC? Een club waarvan de “technisch directeur” Nicolas Anelka al drie weken geen enkel contact meer heeft gehad met de nieuwe, oude trainer Harm Van Veldhoven en waar de zogenaamde nieuwe eigenaar al sinds februari in een Emirati cel zit vanwege fraude. Die club is gedoemd dit seizoen weer in de sportieve problemen te komen.

    Kom toch gewoon naar NAC, man.

    5

    0
  • Badeend
    11 augustus, 2017 - 12:02

    jvt – we hebben inderdaad een overschot aan eigen spelers die in de as kunnen spelen, en dan hebben we ook nog de huurlingen Mari en Manu Garcia die écht iets toe kunnen voegen. Veel mooier kun je het niet hebben.

    6

    2
  • N1912
    11 augustus, 2017 - 12:11

    Die jvt is gek gemaakt door de staat, hij weet het allemaal niet meer.

    Alle vertrouwen in de huidige selectie. Ik verwacht niet gelijk een zege in Arnhem, maar ben wel heel benieuwd in hoeverre we ons al staande kunnen houden tegen tegenstanders van dit kaliber. De tijd zal het uitwijzen. Dit gaat een mooi seizoen worden. Hup NAC!

    4

    1
  • Etten de gekste
    11 augustus, 2017 - 12:21

    @knurft. Als die komt dan blijf ik thuis voortaan.

    4

    0
  • henk
    11 augustus, 2017 - 12:28

    @jvt
    Leg dan eens uit hoe het volgens jou zit m.b.t. het aantal spelers in de as. Wie zijn dat en welke posities.

    2

    1
  • Braze
    11 augustus, 2017 - 12:56

    Graag een andere spits. Zijn CV plus die van zijn begeleiders staan mij niet aan.

    2

    0
  • Badeend
    11 augustus, 2017 - 13:08

    Oh en dan vergeten sommige kenners nog om de eigen (!) ervaren (!) potentiële as-spelers (!) Haemhouts, Nijholt en Stans te noemen. En N’Toko.

    Als je het zo ziet, kunnen we misschien beter alleen met een as spelen.

    Is het niet wat gemakkelijk om te zeiken:

    – als NAC jonge spelers vastlegt, zijn ze te onervaren en vast niet goed genoeg.
    – als NAC getalenteerde jonge spelers huurt, zijn ze te onervaren en niet van ons.
    – als NAC ervaren spelers vastlegt, zijn ze niet goed genoeg of te oud.
    – als NAC ervaren spelers huurt, zijn ze niet goed genoeg of niet van ons.

    Wat moet NAC eigenlijk precies wél doen, kunnen jullie daar ook antwoord op geven, jvt’s en Roberts van deze wereld?

    7

    1
  • Sander P
    11 augustus, 2017 - 13:09

    Milos Zukanovic terug halen ;)

    4

    0
  • Badeend
    11 augustus, 2017 - 13:10

    Oh en sowieso is elke speler die ooit in zijn totale carrière meer dan 1 wedstrijd heeft gemist natuurlijk “blessuregevoelig”.

    Hou toch op.

    3

    1
  • Fred
    11 augustus, 2017 - 13:25

    Falkenburg ????? : dan haal je een berg ellende binnen en zal zéér slecht bij de achterban vallen .
    Laat hem maar een ander logo zoeken om te kussen maar niet het onze .
    Ik vergeet de promotie / degradatie wedstrijd tegen die kruiken nooit meer , het walgelijke gedrag tijdens de wedstrijd kun je nog een beetje begrijpen en dat hij dan samen met die pseudo NAC supporter Braber ons met een glimlach de das om doet valt ook nog over te discussiëren, maar het gedrag daarna was te walgelijk voor woorden dan weet je niet wat respect en empathie inhoudt .
    Dan sluit je deuren die op een kier stonden voorgoed !!
    NOOIT meer terug halen want dan begint de ellende weer opnieuw , het is niet voor niets dat hij het nergens lang heeft volgehouden en er nu geen enkele club interesse in hem heeft !!

    15

    0
  • Kinderkaartje
    11 augustus, 2017 - 13:52

    Je had het niet treffender kunnen zeggen, Fred.

    Walgelijk figuur, die Falkenburg.

    Ik heb voor bijna elke ex-NAC-cer respect, maar Falkenburg is gewoon een schoft.Het type waarvan je hoopt dat hij vroeg in het seizoen zijn kruisbanden afscheurt en een heeeel lang revalidatie traject mag meemaken.

    Liefst contractloos.

    6

    7
  • van Flieger vanaf de Finca
    11 augustus, 2017 - 14:18

    De naam van Boymans mag niet genoemd worden. Dan slaat namelijk zelfs de Stem op tilt en komen de gebruikelijke misselijkmakende konkruipers als Tuur en Waddinxveen weer luid om een ban brullen. Gielen beweerde 2 weken geleden in kleine kring nog dat er 2 versterkingen bij zouden komen voor de start van de competitie. Hij verzweeg daarbij dat het ging om 1 vervanger voor de Smulders mislukking van het jaar Ntoko en een spits die al naar Ado was gegaan. Zolang daar die Simon Carmiggelt alles bepaald en de rest daar als lakeien omheen loopt wordt het niks.

    Vanuit Spanje, aan het zwembad, onder de pergola, een fijne middag nog.

    4

    8
  • driekus
    11 augustus, 2017 - 14:50

    @van Flieger

    IJdeltuit en destructieve stuurman die, naar menig supporter hoopt, van de wal afdondert. Nooit en te nimmer ooit een positief geluid van je gehoord, afbreken is alles wat je kunt en doet. Ik zou zeggen Van Flieger ga maar bij een sloopbedrijf werken.

    2

    1
  • N1912
    11 augustus, 2017 - 15:19

    Het is dat het algemeen bekend is dat die van Flieger een zware autist is want man, man man, wat kan die vent zwetsen. Beetje een real life (of eigenlijk voornamelijk internet life) Sheldon Cooper.

    2

    2
  • Los Pollos Hermanos
    11 augustus, 2017 - 15:38

    Hey vliegerman. Heb jij jezelf al eens persoonlijk laten doorlichten? Serieuze vraag.

    Ben jij bekend met de narcistische persoonlijkheidsstoornis? Vast wel, aangezien je altijd alles beter denkt te weten en zo arrogant bent als de pest.

    Laat jezelf eens nakijken vent. Je bent echt niet goed bij je hoofd jij.

    3

    1
  • De Scout
    11 augustus, 2017 - 15:49

    NAC gaat voor Boye Lucas van Torino!

    2

    1
  • Xabia Loco
    11 augustus, 2017 - 16:45

    Denk je lekker veilig achter die hoge witte poort van je “finca” in Javea te zitten, heel ver weg van Breda, zitten ook daar ratten. Dat wordt constant blijven omkijken von Flieger!

    1

    0
  • Dutchbird
    11 augustus, 2017 - 17:04

    ge zout willen da ge kon kruipen Vliegert

    0

    0
  • Justin Goeree
    11 augustus, 2017 - 17:30

    Boye Lucas scoort die goaaaaallllll !

    0

    0
  • Peppie&kokkie
    11 augustus, 2017 - 18:46

    Never a dull moment bij Nac…… onze hofnar “de fliegerfluisteraar ” laat menig hier weer heerlijk over hem uitrazen tot tevredenheid van hem. Name dropping met daarop de nodige welles of nietes leest wel lekker weg. En oh het achterneefje van de fliegerfluisteraar , jvt, kwettert er tegenwoordig ook op los. Moraal van het verhaal: Boeie maar tegen Vitesse gaat eindelijk het beginnen!!!

    1

    0
  • scheppioni
    11 augustus, 2017 - 18:47

    Liever morgen een vette driepunter dan al dat gewauwel over al dan niet een spits !!!
    Ambrose 2x morgen en MG 1x !! HUP NAC !

    1

    0
  • Mike
    11 augustus, 2017 - 19:37

    @de scout
    Ik zei toch dat er een spits bijkomt!!!
    De naam klopt

    0

    2
  • Boel
    11 augustus, 2017 - 20:54

    @ het spook

    (Mmaee) Nants ingonyama bagithi baba
    Sithi uhhmm ingonyama
    Ingonyama

    Zo ongeveer

    3

    4

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *