Wij gaan niet opzij

Man of the Match: Jong AZ - NAC (4-0)

Gerrit

NAC verloor gisteravond wederom van een directe concurrent. In Alkmaar had NAC niks in te brengen en werd het na negentig minuten 4-0 voor Jong AZ. Aan jullie om de punten te geven voor de wedstrijd van gisteravond.

B-Side Stats: Jong AZ - NAC (298 Stemmers)

Wie speelde volgens jou de beste pot? Stem op alle spelers hieronder en samen maken we er een mooi overzichtje van!
 
Even geduld: Je stem wordt verwerkt
R. Kortsmit
-
B. Lucassen
-
T. Velthuis
-
F. Sanchez
-
R. Besselink
-
J. Vet
-
O. Velanas
-
A. Plat
-
E. Banzuzi
-
J. van der Sande
-
K. De Rooij
-
B. van Schuppen
-
Charles-Jesaja Herrmann
-
A. Kosiah
-
Robert Molenaar
-
K. De Rooij
2,9
J. van der Sande
4,1
E. Banzuzi
2,8
A. Plat
2,6
O. Velanas
2,8
J. Vet
3,1
R. Besselink
2,3
F. Sanchez
2,4
T. Velthuis
2,7
B. Lucassen
3,3
R. Kortsmit
4,3
Robert Molenaar
2,0
A. Kosiah
2,5
Charles-Jesaja Herrmann
2,6
B. van Schuppen
2,6
Bron:
B-Side Rats
107 Reacties
145   4  
H.V.M.

Hou toch op joh, er was Überhaupt geen MOTM.
Heel NAC een vette onvoldoende en verder klaar.
Wél een vette voldoende voor de 180 meegereisde fans die deze wanprestatie voor de kiezen hebben gekregen.

145   4  
H.V.M.

Hou toch op joh, er was Überhaupt geen MOTM.
Heel NAC een vette onvoldoende en verder klaar.
Wél een vette voldoende voor de 180 meegereisde fans die deze wanprestatie voor de kiezen hebben gekregen.

33   64  
Eastwood

Ja het was dramatisch gisteren. Maar we moeten ook weer niet doorslaan. Het is de KKD en kan alle kanten op. Had je afgelopen 2 wedstrijden gewonnen dan had je nu op een directe promotieplek gestaan. Wij kunnen niet meer doen dan de ploeg blijven steunen. Zigge zagge zigge zagge

40   113  
Jantjebeton

Schaam je kapot!!!!!!!!!!!!!!

Mismanagement ten top van de nieuwe eigenaren.

Wat zijn we er op achteruit gegaan met die kut eigenaren. Ze hebben nog niks goeds gedaan! Oprotten!!

54   3  
Maarten2

De lamlendige uitstraling van Banzuzi en een slapende trainer op de bank zegt alles over dit team.
Elk punt wat je deze kwasten geeft is er een te veel.
Ga verdomme eens werken voor je geld snotapen.

43   4  
Kvdc

@eastwood, Als we twee wedstrijden meer verloren hadden stonden we 19e. Zo werkt de wereld helaas niet, en al helemaal niet na 10 potjes voetballen.

44   1  
Bp

Ik bespaar me deze week de moeite,

33   26  
Eastwood

@KVDC nee hoe voetbal hier wel werkt is op basis van een paar wedstrijd dit team de grond in trappen. Lees voor de grap eens de reacties na Helmond, Top Oss en Roda terug. Ow wat zag men het beste en meest strijdende NAC van de afgelopen jaren. Geen tikkies terug maar naar voren spelend en NOAD. Het vertrouwen was terug en wat had de technische staf daar een groot aandeel in. En lees nu, precies hetzelfde team maar op basis van een handjevol wedstrijden is de sfeer compleet omgeslagen. Dus zo werkt het wel toch, conclusies trekken op basis van de afgelopen twee wedstrijden? Nou en daarom zeg ik, als we de laatste twee gewonnen hadden met 1-0 hadden we waarschijnlijk het beste NAC van de afgelopen tien jaar op het veld staan en stonden we op plek 2.

43   3  
Rolf

Echt waar Molenaar,we speelden tegen jong AZ,echt waar. 🤢

31   39  
Rudy

Inderdaad mismanagement van de niet-transparante club eigenaartjes.

11   10  
Cool Hand

Ik hoop voor Eastwood dat dat sarcastisch/ironisch/spottend/cynisch was bedoeld...

20   3  
Kvdc

@eastwood Nac haalt vijf punten uit de laatste zes wedstrijden. Dan denk ik dat we beter realistisch kunnen zijn, maar op naar ADO volgende week en daar beginnen we weer op 0.

14   6  
Eastwood

@COOL HAND enigzins met een cynische ondertoon. Maar als we de komende weken een paar potjes winnen is de sfeer weer anders, dat is mn punt. Er wordt in de voetbalwereld altijd gereageerd op emotie en de rationele kant is vaak ver te zoeken. En dat breekt een club als NAC vaak toch, hoge verwachtingen, veel meningen en als het even tegen zit breekt de pleuris uit. Wordt er een paar keer gewonnen dan galmt het 'de keeper van top oss laat zn ballen altijd los, we worden kampioen' door het stadion. Dus wat is er mis met optimistisch zijn en aanhalen dat we na een kwart competitie maar 6 punten achter een directe promotieplek staan?

17   7  
The Cosmic Gate

Kan ik ergens Jong AZ invullen?

8   4  
Beter de Laat dan nooit

We laten een gemankeerd team het moeilijkste spelsysteem spelen wat er bestaat. Zeker geen liefhebber van het systeem van Steijn en al helemaal niet van de persoon maar er zijn ook andere manieren om eerst de organisatie neer te zetten. Als je zo moeilijk scoort zal je eerst van de 0 achterin moeten uitgaan en vandaar uit verder bouwen. We worden telkens overlopen op het middenveld en met name Boyd staat veel te hoog. Daardoor kregen we vorige week de 1-2 tegen. Zet eerst het middenveld eens goed verdedigend neer. We zullen het tot de winterstop moeten doen met deze spelers en zoals we nu spelen neemt alleen het chagrijn toe. Zie van der Sande die gewisseld moest worden om niet tegen zijn 2e gele kaart aan te lopen.

63   33  
Das Phantom (BSR)

De rubriek heet MOTM, omdat je iedere week punten geeft en zo ook een ranglijst krijgt over heel het seizoen.

En als je de nieuwe eigenaren, die nog niet eens echt zijn begonnen aan de klus, hier volledig de schuld van geeft en zegt dat ze “moeten oprotten” heb je volgens mij een keer een goede tik op je achterhoofd gehad.

Jarenlang mismanagement is niet weg te poetsen in 2,5 maand. Kansloze opgave. Ja, ze hadden beter kunnen communiceren, maar ze niet transparant noemen en uitschelden is een kansloze, lage manier van je boosheid uiten.

21   12  
SjorsNac

Tegen ado ga je er weer af met 0-3. Op een enkele spelers na is het gewoon amateur niveau. Kleuters die niet met druk om kunnen gaan, er is geen geld om spelers aan te trekken die het wel kunnen dus dit is het. KUT!

9   2  
1e rij, 2e rij

Het is allemaal niet best wat we de laatste wedstrijden van dit NAC voorgeschoteld krijgen. Wat hierin waarschijnlijk ook meetelt is wat er nu op de bank KAN en MAG zitten. Als je de bank van gisteren ziet! Twaalf man die er daarom zo goed als zeker van zijn in de basiself te zullen staan. Enige twijfel schijnt dan net als tegen Jong AZ gisteren te bestaan wie de elfde man gaat zijn. De keuze tussen Vet en Van Schuppen. Al die geblesseerde afwezigen, geschorsten en duur betaalde drop-outs helpen ook niet mee om de scherpte er in te kunnen houden... De technische staf zal niet anders kunnen in deze situatie en daar zullen we gewoon mee moeten dealen. Hoe erg ook, het is niet anders. Hup NAC 🟡⚫️

20   16  
Jan

Aan NAC=Breda:

Wat moeten we met een selectie en TS van derde klasse amateur- niveau!

INGRIJPEN A.U.B. !

22   12  
Hij gaat de Singel in

Man of the match. Dat zijn er 2. Molenaar en Lokhof. Lokhof heeft de selectie samengesteld. En beiden moeten ervoor zorgen dat er in ieder geval herkenbaar gevoetbald wordt en strijd geleverd wordt. Maar ik denk dat ze het aan de bar beter doen !

86   0  
job van Amerongen

Ik was gisterenavond in WijdeWormer. Als supporter van de tegenstander. NAC was inderdaad bedroevend slecht. Geen enkel leedvermaak trouwens. Ik vind NAC een prachtige club. Hoort op basis van de historie zonder meer in de eredivisie te spelen. Van deze selectie lijkt mij alleen Korsmit eredivisiewaardig. Ik hoop dat wat ik gisterenavond zag niet maatgevend was en wens NAC oprecht het beste

36   18  
Choco Siep

Zeg je heel goed Phantom. De nieuwe eigenaren zijn nog niet begonnen. Er gebeurd idd helemaal niks! Nog even geduld, langzaam bouwen, misschien nog een extra tussenjaartje…. Pfff ga toch weg!

31   16  
Nog jaren kkd

Een zware onvoldoende voor NAC=Breda.
Ze hebben NAC gered van de verdrinkingsdood.
Nu dobbert NAC in een opblaasbootje op de Noordzee.
Het opblaasbootje loopt leeg...is lek...
U weet wat er gaat gebeuren.

De redding is verworden tot het redden van NAC=Breda zo langzamerhand.

38   29  
Das Phantom (BSR)

@Choco Siep

Dat mag jij vinden. En een ieder ook. Ik vind dat alleen oneerlijk naar de nieuwe eigenaren.

Denk je nou oprecht dat zij in een leunstoel deze pot zitten te kijken en denken; “Gaat prima zo, geen haast maken. Nergens voor nodig.”

Er wordt hard gewerkt aan ‘t opbouwen van een solide organisatie in plaats van direct paniekvoetbal te spelen. En nogmaals; ja, ze hadden ook dingen beter kunnen doen.

23   4  
MickJ

Sluit me aan bij : JAN
Al enkele keren opgemerkt dit trainers duo
is NIET bekwaam om er een NOAD team van
te maken.
Valt me erg tegen van de assistent TL,
zit erbij en kijk en accepteer het gedoe want
anders is het niet van zijn eerste man.
Wat we nodig hebben is een type Hyballa of
Vreven.
Het mes tussen de tanden ,er komt altijd
een afvallende bal.
Nu man van links op rechts ,man voor middenveld
op links , speler van 17 jaar bijna vaste klant.
ondanks nul resultaat enz.
Reden zijn wel bekend dat wel maar kunnen
de tegenstanders dan zo'n pot op de mat leggen.
Wenee, puur INZET EN BELEVING en PLEZIER.
Wat er nu gebeurd kan ook ZONDER TRAINERS
Ik zou bijna zeggen met een ZZPer.
Seizoen vergeten , daarna ?
Dan moet er wel iets gebeuren op trainers
niveau en TD.
EN EEN BEETJE SNEL A.U.B.
De bijkomende hopelijk goede bestuursleden
even naar het 2e plan.
Daar wordt wel een zwaargewicht voor uitgetrokken.
En op het veld , de ader van de club N U L .

28   13  
Cees-2

Das Phantom: Volledig mee eens met jouw opmerking. Dat betreft de nieuwe eigenaren. Diegene die jij aanspreekt heeft totaal geen kijk op iets dergelijks. Anders raskaal je niet op zo,n manier. De nieuwe eigenaren lijken mij druk doende om het in de goede volgorde te doen. Dat kost tijd, ongemakken tussendoor, maar dat is de weg. Men moe5 zich absoluut niet af laten leiden van die oppurtinistische schreeuwers. Ook ik was in eerste instantie pro-City, maar ik geef deze nieuwe mensen een "eerlijke" kans. Daar werk ik zo goed, echter ook kritisch aan mee.

40   16  
Volksclub NAC

Binnen twee seizoenen speelt NAC weer Eredivisie (volgend jaar promoveren dus) is de belofte van Karel Vrolijk.
Nou beste mensen ik geloof er geen flikker van. Het is nu nog slechter als vorig jaar en er is totaal geen plan hoe dit te keren.
Onze club gaat alsmaar verder kapot 😡

27   10  
Hij gaat de Singel in

Heel Nederland zegt wat een ongelofelijk supporters heeft NAC. Dat voor zulk slecht, uitermate slecht , super slecht voetbal, nog zoveel supporters naar uitwedstrijdenmaar zeker naarr thuiswedstrijden gaan kijken. Petje af ! Bestuur NAC, wie dat ook mag zijn, schaam je kapot. Het enige wat jullie bouwen zijn woningen en kantoorpanden. Hier wordt echt niemand Vrolijk van.

36   18  
Nm

Nac = Breda is net zo transparant als alle andere rommel uit het verleden. Iets met broekzak / vestzak. Maar gelukkig zijn we nog in lokale handen hahaha

22   4  
Adriaan

Van de regen in de drup
NAC moet een voorbeeld nemen aan AZ: gaat al 20 jr goed
Ptima aan- en verkoopbeleid en goede trainers die het maximale eruit halen
Bij NAC gat het al 8 jr niet goed
Vreven kon er ook maar net inblijven en dat met o.a. Mari Angelino Garcia en Sadiq Umar
In al deze jaren heel veel trainers AD en TM( D) versleten en er zijn talloze spelers de revue gepasseerd
Er is en was geen technisch beleid op middellange en lange termijn
Je moet hierbij de juiste mensen hebben om dit proces te bewaken
Ik denk wel dat er meer uit de selecties te halen viel door de spelers op de juiste plasts te zetten ( zie De Rooij nu)
Met elke week NOAD erbij kun je dan een heel eind komen
Wij gaan niet opzij....
Dat moet uit de spelersgroep komen en een trainer kan dit nog versterken
De supporters moeten niet reageren bij de waan van de dag
Steijn was bijna grpromoveerd
Niet met oogstrelend voetbal
Wel met wat realisme net zoals onder Brands: resultaat begint met een hechte defensie
Kom niet met Hyballa aan die overal in Europa binnen 2 maanden een spoor van vernieling achterliet
De Citygroep was niks
Ze hebben wel geld en ze waren bereid om de eigenzinnige NAC cultuur te accepteren
Lokhoff was alles ( goede voetballer echte NAC man goede assistenttrainer bij topclubs) maar valt nu genadeloos door de mand
Hoe het nu verder moet?
De supporters zullen nooit accepteren hoe het nu gaat
Vrees dat het zeker tot de winterstop aanmodderen blijft
Tot die tijd: zet de spelers op de goede plaats benut ze in hun kracht maak er een team van met het nodige NOAD
Vaak waren de verwachtingen erg hoog gespannen wat op heel NAC een verlammende invloed had
Dat is ook niet goed
Het tij zal moeten keren
NAC hoort in de eredivisie
Makkelijker gezegd dan gedaan
O ja Lokhoff werd ontslagen in de eredivisie toen we 19 punten uit 17 wedstrijden hadden en Gudelj werd ontslagen toen we 13e stonden in de eredivisie....
Vanuit de huidige situatie zal men er nuanders tegenaan kijken dan toen










21   14  
Nr. 20

Velanas en de Rooij de zogenoemde toppers in ons team….schaam je kapot!

21   4  
Nacman

Allemaal een 1 voor die luie lamzakken van NAC en dat is nog een punt te veel.

21   13  
Ibio

Plat en Lucassen moeten de boel dragen en op sleeptouw nemen.
Gisteren bleek weer eens dat dit middelmatige kkd spelers zijn.

Net als de Wolfsburg kliek, middelmatig.
Zet die Di Michele maar eens ol de bank, wat een prutser. Niet beter dan Mashart

18   8  
Zippo

Ik heb deze ff van de Libresse site geplukt jongens…ik wilde toch even weten waar we nu precies aan toe zijn.

NAC in de overgang:

Hoe lang duurt de overgang? De verschillende fases
“Hoe lang duurt de overgang?” Is een vraag die veel vrouwen zichzelf stellen en waar geen eenduidig antwoord op te geven is. De duur van de overgang is namelijk per vrouw verschillend. Sommige vrouwen ervaren 10 jaar overgangsklachten, terwijl anderen er binnen minder dan 5 jaar vanaf zijn. Gemiddeld duurt de overgang 5 jaar.

8   12  
NAC4EVER

@VOLKSCLUB NAC
08 October 2022, 11:18

Die belofte is onder een ander plan gedaan. Niet door NAC=Breda.

25   2  
fvf6

Een elftal zonder ziel . Verder kan je niet zakken . Ongelooflijk dat je jezelf zo te kakken laat zetten . Ik dacht dat we na de overname zouden gaan bouwen , maar dit elftal incl. technische staf gaat vrolijk verder met het slopen van ONS NAC

21   9  
Ernie

Wat zou de verlosser er van vinden?
Je weet wel die man met die grote plannen, nieuw stadion, stabiele Eredivisie club.

33   21  
Jantje beton

Das phantom

Ik betrap jou vaker op hele domme en pro nac=breda opmerkingen.

Nac=breda heeft nog niks goed gedaan vriend. Lokhoff op de bank is een totale flop! De selectie is gelijkwaardig aan afgelopen jaren en het voetbal is een groot drama. Lekker deze technische staf zo laten aanmodderen.

18   9  
Zippo

Laten we maar eens beginnen met Stijn Vreven!

18   3  
Real Robert

Ik begrijp dus gewoon niet waarom deze totaal creatiefloze Molenaar bij gebrek aan goede alternatieven, dus vooral geen 17-jarige Besselink, niet een alrounder als Vet centraal achterin zet.

Duidelijk is in ieder geval, dat Molenaar niemand in de NAC selectie meer inspireert.
Dan moet je dus stoppen. De man heeft totaal geen ambitie!

3   1  
den hulk

nac heeft toch geen spelers met karakterdie er voor gaanallemaal doetjes schuppen nondejuen winnen

21   21  
Das Phantom (BSR)

@Jantje Beton

Wij hoeven het ook niet eens te zijn, dus dat mag. Maar volgens mij is het wel bewezen dat telkens opnieuw mensen wegsturen, schreeuwen dat mensen moeten opzouten en om ontslagen roepen niet de weg is die ons naar succes heeft gebracht. Bij geen een club trouwens.

De nieuwe eigenaren zijn net bezig en maken ook fouten die benoemd worden. Hoop dat ze er van leren, want dat mag niet te vaak gebeuren.

Ik was en ben verder inderdaad op persoonlijke titel voorstander van deze groep en heb er vertrouwen in dat het goed komt. Maar dat kost ook tijd. Die geef ik ze daarom nu ook.

Als blijkt dat het niet de goede keuze was of het alleen maar bergafwaarts gaat kijken we weer verder.

9   6  
Moppernac

Dirk Kuijt lacht zich nu al weergaloos.
Hij stond ter discussie bij ADO maar na zijn overwinning gisteren en vooruitzicht om volgende week tegen NAC te spelen zit hij verlopig weer stevig in het zadel.

Want als je vaak verliest, of nooit scoorde, of bijna nooit een clean sheet hebt, of je trainers plaats ter discussie staat, enz enz enz dan is NAC = BREDA de ideale tegenstander om daar verandering in te brengen.

16   17  
Jandorstig

Jantje Beton

NAC = Breda kwam volgens mijn pas aan het roer toen de transferperiode al voorbij was zo goed als, dus die kan je nu niet de schuld geven, en ze hebben natuurlijk goedkoop spelers gehaald om de competitie met een elftal te kunnen beginnen, vanaf volgend seizoen kan je pas NAC = Breda erop aanspreken.

18   21  
Bredaaaaa

Ook Stijn Vreven zou moeite hebben met deze selectie. Met andere woorden steun Molenaar en Lokhoff. Just Do it!

12   3  
Baosje

Iedereen een 2 voor de moeite om hun schoenen vast te strikken

23   1  
Theoden King

Dat dit elftal op z'n zachtst gezegd geen "kampioenspotentie" heeft, verbaast me niets. Maar gisteren werd er wel zwaar door de ondergrens gezakt.

Het meest storend vond ik gisteren echter de reactie van Molenaar. De doorgaans zo rustige en stoïcijnse coach, verweet "de pers" dat het verwachtingspatroon van dit NAC te hoog was ingeschat.

Ook de trainer ging met deze opmerking door de ondergrens. Hij moet zich kwaad maken over de wanprestatie van zijn elftal en zéker niet naar anderen gaan wijzen. Noch de tijd, noch de plaats. Jammer.

20   10  
Ko

Wat moet je met dit zooitje! Totaal niet BVO-waardig!

En het ergste is nog dat we niets horen van NAC=BREDA!

18   5  
E.Ricvan

Wat verwachten jullie nou? Spelers die moesten vertrekken bij; Volendam, NEC, Go Ahead, Leipzigetc werden als verlosser binnen gehaald. Een trainer die al 3 X voortijdig is weggestuurd! Alleen de zaakwaarnemers lachen zich een krul in hun lul, want die hebben goed verdiend deze zomer

8   2  
Joop

Waarom niet twee a drie weizingen doorvoeren de wijs inbrengen en bij de 0 21 j loopt een zeeer goede buiten speler hij is snel en behendig slechter dan nu kan het niet dus probeer het a.u.b zo aanmodderen kost dadelijk dat supporters ook wegblijven

7   3  
Scheppioni

Dit verdiend geen MOTM !! De NAC supporters gisteren aanwezig maar eens compenseren spelers en staf ! Want wisselvalligheid met een jong team met het oog op langer termijn kan ik nog mee leven, maar geen strijd en geen wil om te winnen absoluut niet !!! Ik zie na gisteravond niet dat deze trainer dit op de rit gaat krijgen, ik wens NAC = BREDA veel wijsheid toe, een jong onbevangen iemand voor de groep kan een juiste zet zijn, voorbeeld is er !!

18   8  
Fred1

Mensen ontslaan is wellicht nu niet de juiste keuze maar werknemers dwingen om gewoon hun werk te doen waarvoor ze dik worden betaald lijkt me toch het minste.
Hier wordt gewoon niet gewerkt en niet gepresteerd.
Je kunt wel Iedere week die domme koppen bij elkaar steken na de zoveelste wanprestatie maar dat helpt geen moer is wel gebleken.
Er is niemand die vraagt kampioen of tweede te worden en ook niemand die promotie eist maar je kunt op zijn minst jezelf kapot werken.
Maar bijna iedereen loopt er de kantjes van af en alleen de keeper. Lucassen en v d Sande vanwege hun inzet presteren nog naar behoren.
Ik hoop dat Gerbrandts wel het juiste doet of adviseert want er moet wel degelijk geruimd worden in de organisatie.
Dit aankoopbeleid met Hellemons voorop had nooit tot stand mogen komen.
Wanbeleid van de eerste orde.

13   0  
Stan

Fred1
Hoelang is het geleden dat we een goede TD in dienst hadden.
Lang. Dat verklaart ook wel de matige en onevenwichtige selectie.

6   10  
Scheppioni

Ontslaan hoeft ook niet Fredje, misschien Molhoek meer input geven, is jonger en meer bevlogen, net iets wat ons NAC mist, bevlogenheid !!

19   3  
Volksclub NAC

@NAC4EVER dan moet je z’n interviews maar is teruglezen. Binnen 2 jaar naar de Eredivisie aldus Karel Vrolijk!

7   2  
Habe

Wedstrijd werd gisteren niet uitgezonden en ik merkte dat ik dit niet eens erg vond!! Normaal leef je heel de week toe na de wedstrijd, tegenwoordig weet je smorgens nog niet eens tegen wie ze s vonds moeten. De desinteresse neemt toe . . .

15   26  
Jantjebeton

Scheppioni

Eerst die dikke Ton is eruit schoppen. Die geeft 0 toegevoegde waarde. En inderdaad Molhoek dan meer invloed geven.

21   11  
Jantjebeton

Nac4ever

Niet dom doen, er is ons promotie binnen 2 jaar beloofd door Karel

22   13  
Whahahahahaha

Tsja, de meeste willen het niet horen, en zullen meteen zeggen nep-supporter enz. Maar dit krijg je als men een paar amateurs met geld (maar niet genoeg) en een website die probeert invloed te blijven houden, liever verkiest boven een partij met kennis, invloed en een netwerk en niet onbelangrijk financiële middelen. Dit is niks en dit wordt niks. Neem Ton Lokhoff, op wat voor basis is hij gehaald, behalve dat hij ooit voor NAC heeft gevoetbald en uit Breda komt.

6   9  
Becherovka

En nu is alles en iedereen weer kut. Ooit waren dit de beste supporters van het land. Trieste boel op en buiten het veld. Volgend jaar beter.

8   6  
Bertus

Inderdaad jantjebeton en dat was toen hij het in zijn eentje over wilde nemen nu heeft hij een stel kompanen om zich heen verzameld en het resultaat is dat er nu nog minder kan.
Was dat dan gebakken lucht destijds?

10   6  
Cees-2

In Bn Destem staat een vet kopje bij een artikel dat schijnbaar door Molenaar is gezegd. Het volgende: " vanuit de hemel ineens in de hel, "ik" doe daar niet aan mee".

Schijnbaar liep Molenaar dus met een hemel-gevoel rond bij NAC. Dan is hij met stip de positiefste mens die ik kan bedenken. Waar dat hemel-gevoel op gebaseerd is? Niet op de prestaties van NAC 1 mag ik hopen.



7   13  
NAC4EVER

@JANTJEBETON
08 October 2022, 15:10

Alsof het slim is een ander 'dom' te noemen.

Dat heeft Vrolijk belooft met een ander plan zonder de rest van NAC=Breda. Daarmee is die belofte vervallen.
Of NAC=Breda hetzelfde doel heeft (binnen twee jaar promoveren) weet ik niet. Heb ik in ieder geval niet mee gekregen.

7   12  
NAC4EVER

@VOLKSCLUB NAC
08 October 2022, 14:49

Dat was niet names NAC=Breda. Vrolijk is op verschillende manier inbeeld geweest om een eigenaar van NAC te worden.
Maar hij doet het nu niet alleen.
De belofte waar jij het over hebt was met een ander plan.

20   7  
Rudy

@jantjebeton, je hebt gelijk. Wat doet Lokhoff op de bank! Ik zag hem tot op heden alleen maar mopperen op scheidsrechters, maar niet tegen slecht spelende spelers. Ik meen me te herinneren dat hij eerder bij NAC als trainer op straat is gezet. En nu is hij "de God" van NAC ?

17   11  
Dos

Oké,Molenaar rot op en Molhoek moet hoofdtrainer worden!
In januari gaat dit dan eindelijk gebeuren,iedereen blij om vervolgens een paar maanden later weer te roepen dat Molhoek op moet rotten.
Het verhaal van de afgelopen jaren,NAC zit mede hierdoor in de malaise.

16   1  
Sjak

@ Das Phantom, ik verwacht echt niet dat alles 100% goed gaat maar er is een ondergrens en die hebben we nu wel bereikt. Het is een parodie op betaald voetbal. Moet ik gaan betalen om voetbal op amateur niveau te zien.. Voetbal moet altijd de verbindende factor zijn voor de supporter en dat is aan het verdwijnen. In ieder geval voor de supporters die komen voor het voetbal.

12   1  
Bp

Morgen, zondag 9 oktober, vlooienmarkt op P5, kunnen we daar niet wa spelers slijten ??

22   2  
Volksclub NAC

@NAC4Ever Weet je wat hele probleem is. Vrolijk heeft nooit een echt plan gehad. Alleen niet, niet met project076, met Van Aalst niet (jaja daar heeft hij ook nog mee aangepapt), niet met de Amerikanen en nu met N=B komen ze ook niet verder dan een simpele PowerPoint met wat kreten als club teruggeven aan de Supporters, we staan garant voor voldoende vermogen, alles gaat transparant, en we gaan voor een professionele BVO cultuur.
Mooie woorden maar buiten een adviseur aanstellen komt er nergens iets van terecht en zakken we nog verder af.

10   11  
RaraNAC

Ik vind het allemaal vermoeiend. Lees de reacties amper maar blijkbaar voel ik toch de behoefte om te reageren.

Dit soort potten hebben we inmiddels al 10 jaar, we zijn net op een belangrijk moment in de club geschiedenis beland en we verwachten meteen verandering en resultaat?
Dat is onmogelijk!

Ja het is doodvermoeiend dat er nog steeds lamballen in het veld staan, maar een clubcultuur is er niet in 2 maanden uitgeslagen…

10   9  
Scheppioni

@ Dos
Wie zegt molenaar oprotten ?
Maar strijd en overtuiging is volledig weg dat komt niet vanzelf terug dus intern kijken, de spelers pruimen molenaar blijkbaar niet !
Kan zomaar eens zo zijn dat bv een Molhoek, Kaj wel linksbuiten zet en Velanas bij Jort en het gaat lopen, soms moet je niet zo moeilijk zoeken, nu is ons NAC blijkbaar sportief echt dood, zelfs geen 1 helft meer kunnen strijden ! Alles valt met overtuiging, want dit NAC heeft bij roda laten zien wel degelijk meer te kunnen, tis triest dat de NAC spelers een trainer zo kunnen kleineren maar dat is helaas een feit...... mvv staat met budget 17 gewoon derde he 😊

14   5  
Ernie

Scheppioni
Waar haal jij die kennis vandaan dat de spelers de trainer niet pruimen. Ik kan me dat namelijk niet voorstellen. En denk jij nu echt dat een andere trainer structureel meer uit deze bagger groep kan halen? Ik denk het niet. Het probleem is dat er al jaren geen goede TD werkzaam is bij Nac.

14   8  
Mo

Banzuzzi fans wat voor pu t gaven jullie aan de slechtste voetballer aller tijden.....

24   13  
Beest

Wat was die PowerPoint presentatie van City slecht he🤣🤣🤣🤡

7   7  
NAC4EVER

@VOLKSCLUB NAC
08 October 2022, 16:34
Dat kun je vinden, maar denk dat het nog te vroeg is om te oordelen.

19   8  
Nachoreca1

Laten we alle discussies maar afkappen. Er is simpelweg geen redden meer aan. Wat een treurig clubje zijn we verworden...oei oei

14   13  
Noad1976

Ton Lokhoff 1
Nac is breda 1

21   15  
Noad1976

@ das phantom jarenlang mismanagement is inderdaad niet weg te poetsen als je de club overneemt zonder poen om te investeren en al helemaal als je dan van de 1,5 miljoen Lokhoff Herrmann Vet en Plat en Wolfsburg onder 23 rommel laat halen. Maar dat is zeker ook de schuld van Steijn. Jullie zitten tot aan de nek in het nac is breda moeras!!!

11   25  
Das Phantom (BSR)

@NOAD 1976

Stuur je nou nog een mail?
Bsiderats@bsiderats.nl

21   10  
Nog jaren kkd

Zit niet zo te drammen man. Kinderachtig en zielig van je.

Laat mensen lekker negatief zijn wanneer ze dat willen. Anders moet je het reageren uitschakelen ben je ook klaar.

1   1  
Dos

Beste Scheppioni,je snapt echt wel wat ik bedoel denk ik.

13   10  
Martinus

Ik kan mensen die nu al roepen dat de nieuwe eigenaren gefaald hebben en moeten oprotten, totaal niet serieus nemen. Ik onthoud me verder van punten. Neemt niet weg dat dit een enorme wanprestatie was.

7   7  
Scheppioni

@ Ernie
Dat zie je gewoon, de beleving is tot onder hef nulpunt gedaald, de groep doet maar iets zonder een greintje overtuiging, dit is helaas zo vaak herkenbaar, als middelmatige groep kun je ver boven je eigen uitstijgen blijkt nu wel !
@ Dos
Ik snap wel wat je bedoeld maar je citeert het bot, rot op is niet nodig, maar er moet overwicht over de groep komen, dat is de enigste redding !

7   22  
Rubenac

@noad1976, nog steeds niet gemaild?

Heet je toevallig Maurice?
Die voelt zich ook altijd bedreigd , maar roept wel van alles.

Mailen, bellen of melden, anders niet meer zeuren.

18   21  
Tip

Ik heb wel een verbeterings voorstel : 1. N=B brengt naar buiten dat de ‘plannen’ opnieuw tegen het licht worden gehouden en worden bijgesteld. TG heeft hierin de leiding. De eigenaren gaan verantwoordelijkheid nemen. Dat hele gedoe met aandelen naar de club gaat namelijk niet werken. Het is een theoretisch model dat niet klopt. 2. TL wordt lid van de RvC , portefeuille voetbal. Molhoek wordt per direct hoofdtrainer en Molenaar assistent. 3. Er wordt per direct een stevig spelersfonds opgericht. Wim van Aalst wordt gevraagd dit op te zetten. Mogelijk kunnen supporters participeren. Meer smaken om de zaak te redden zijn er niet.

27   1  
Wim van Aalst

Hallo, laat mij hier even buiten. Ik wil een geruisloos leven en ben mijn 7 miljoen aan het tellen met Anneke. Hou op zeg.

8   2  
Ab Haan

Kan ik wat geld lenen uit dat spelersfonds? Ik heb brommerpech.

3   3  
Bredaaaaa

Haha. Party on Wim! 😃

17   17  
Noad1976

Spelersfonds? nac is breda mag bij lappen en de portemonnee is nu al leeg… enne stichting NOAD Sjoerd van Fessem moet zich ook kapot schamen om voor dit plan te kiezen wat dus een luchtkasteel blijkt. Supporters bepalen wat er gebeurt bij NAC ipv professioneel beleid waarbij niet alles uit het bredase komt vriendjespolitiek en geen voetbal knowhow of netwerk.

14   14  
Noad1976

@ rubenac maurice is iets succesvoller dan jij ooit zult zijn met je obessie voor nac is breda.

15   4  
Ivo

Bestaat er ook een meldpunt voor radicaliserende voetbalsupporters? Ik vraag dit voor een vriend.

6   5  
Anne-Wil Pijpen

Zitten jullie nu samen op de bank? Lekker samen een beetje radicaliseren? Samen onder een dekentje?

15   8  
Optimist

Ach, alles beter dan meedoen om Europees voetbal onder Maurice Steijn,
wat zullen ze in Rotterdam jaloers zijn op ons.

13   0  
Geelzwartwit

De wedstrijd tegen Roda als voorbeeld blijven nemen heeft geen zin. Roda begon pas laat in de wedstrijd hoog druk te zetten en toen kreeg NAC het meteen moeilijk. Tegenstanders daarna zetten veel meer en vaker hoog druk en we hebben gezien wat de uitslagen na Roda werden.

Tegenstanders hebben van de wedstrijd tegen Roda heel simpel geleerd hoe van dit NAC te winnen. Als NAC dan blijft wat het doet blijft het wat het is...

22   7  
De Supporter!

@ DAS PHANTOM (BSR)
08 October 2022, 10:35

Een beetje maar toch wel hard gelachen om je laatste woorden:

“maar ze niet transparant noemen en uitschelden is een kansloze, lage manier van je boosheid uiten”

Vreemd dat je nooit gereageerd hebt vorige seizoenen over de uitspattingen van “supporters” over Steijn en Manders, daar lustten de honden geen brood van.

18   14  
Tip

Als je er weer iets van wil maken zul je toch snel geld moeten genereren om het elftal te versterken. Een spelersfonds werd al langer over gedacht. Daar zijn investeerders veel eerder voor te vinden dan voor het 'organisatie gedoe' waar N=B mee bezig is.
Uiteraard was van Aalst enigszins chargerend bedoeld maar dergelijke mensen heb je toch nodig voor zoiets.

Dat hele principe van 'aandelen terug naar de club ' moet m.i. sowieso over boord. Zoals het nu gaat is niemand verantwoordelijk en het is te ingewikkeld.

Maar het begint allemaal in te zien , durven inzien, waar het fout ging. Wij haalden met veel tam tam Lokhoff tot 2x toe binnen en de toenmalige hoofdtrainer moest met heel veel tam tam, terecht of onterecht , direct vertrekken.

Kijk je nu naar de feiten dan staat NAC ergens middenmoot keuken met een veredeld jeugd elftal en voetbal dat 90 procent van de wedstrijden niet om aan te zien is. De club waar de toenmalige hoofdtrainer van NAC werkt heeft een heel aardige geroutineerde selectie samengesteld die verzorgd leuk voetbal speelt en staan linkerrij ere.
Dus is er iets volledig mis gegaan. Daar hoef je je misschien niet voor te schamen, heb je ook niks aan, maar naar mijn mening is niets veranderen een fatale optie.

Goed weekend allemaal, blijf fatsoenlijk discussiëren of kap er anders even mee en toch weer maar hopen dat we tegen ADO thuis niet afgaan. De competitie gaat gewoon verder.



10   11  
Tip

Nog 1 opmerking. Volledig eens met @ De Supporter 8.58.

9   7  
Beest

Hallo beertjes
Lekker broodjes blijven smeren terwijl je erbij staat en je club naar de tering ziet gaan.
Groetjes🙋‍♂️

17   14  
Scheppioni

@ tip
Wat ben je toch een zanikerd betreft pipo !
Die heeft bij NAC alles met mammaloe manders naar de knoppen geholpen, schande dat zij hier mee zo makkelijk weggekomen zijn ! Dat het nu met ons NAC nog zo strijdloos en tam gaat heeft alles met de laatste jaren te maken en onze vrienden uit spangen kunnen nu nog genieten, maar we spreken elkaar over een paar maanden nog over die gluiperd !!

16   8  
Fred1

Veel zal er normaal gesproken niet over blijven voor het volgende seizoen na evaluatie van dit seizoen.
Normaal gesproken zeg ik met grote nadruk, want zolang deze trainer er zit en zijn niet daarvoor geschoolde boezemvriend Hellemons die een ravage heeft aangericht zich met nog steeds met aankopen mag bemoeien, zullen we nog voor veel nare en vreemde verrassingen komen te staan.
Dan is de conclusie definitief bivakkeren in de krochten van de KKD.
Geld genereren hoor ik ook steeds, als je maar lang genoeg blijft roepen dat Banzuzi een talent is dan gaat er misschien nog mensen in geloven die hem kopen.
Al lijkt het mij onwaarschijnlijk er zijn van deze jongen totaal geen positieve statistieken te overleggen.
Heel merkwaardig hoe snel iemand met deze niet bijzondere kwaliteiten als multi talent wordt uitgeroepen.
Talent zit hem niet alleen in techniek ( die ik overigens zeer ondermaats vind ) maar ook in houding, werklust, beleving, tactisch inzicht, uitstraling, ik vind het allemaal zwaar beneden peil.
Als je zó goed bent als ze zeggen dan neem je de club bij de hand, pak je het voortouw, coach je in het veld, geef je assists, scoor je en maak je medespelers beter, en daar heeft leeftijd niks mee te maken.
Zelfde geld voor v Schuppen, als die zo doorgaat gaat het hem en NAC niks opleveren en wordt het net als al die andere talenten van de laatste jaren verdwijnen in de anonimiteit.
Constatering er blijft niks over waar je maar een greintje van een basis aan zou kunnen koppelen.
Technisch ben je aan het eind van dit seizoen dus failliet, want 14 eredivisiewaardige spelers kopen lukt dit consortium niet.
Mits er niet wordt ingegrepen, juiste mensen worden aangesteld en mensen uit hun functie worden ontheven.
Gerbrandts moet écht korte metten maken met het kut cultuurtje, weg met Bourgondisch weg met tegendraads weg met het stigma wat over ons hangt.
Voetbal moet terug, vakmensen aan de macht en supporters moeten gewoon supporters zijn en de club niet belemmeren in zijn gezonde groei.
Tijden veranderen succes komt niet vanzelf en waarschijnlijk helaas ook niet met NAC=Breda.
De brullende tijger is tot op heden slechts een miauwende kitten.

12   4  
Dos

Eens met Tip en De supporter.

14   6  
Ernie

Ik hoor hier mensen klagen over de trainer. Maar ik vraag me af wat is de rol van Lokhoff? Voegt die eigenlijk wel iets toe? Behalve die fantastische spelers van Wolfsburg die hij gehaald heeft? Als begin januari de Nieuwe TD begint kan de hele staf wieberen.

3   12  
Scheppioni

@ Ernie
Zoals zo vaak, het gaat nooit alleen om de trainer !! Het gaat om de klik van de trainer met de groep, blijkbaar is dit de laatste jaren ronduit waardeloos bij ons NAC !! Daarbij heeft de trainer twee seizoenen geleden drie keer zoveel budget mogen uitgeven en kregen we vriendjes van de trainer politiek waarbij talenten die zovaak aangekaart zijn moesten wieberen ! Het NAC van de laatste jaren is ronduit 70% gezapig met als laatste magistrale wedstrijd beker uit az !!! Al het gezever nu van de selectie is niks, dat zijn dagjes supporters, ik zeg de magie is weg ! Een simpel kkd clubje heeft die magie nu wel met een jonge frisse gast voor de groep ! Zo moeilijk is het allemaal niet.... deze NAC spelers zijn voor molenaar helaas niet meer vatbaar !

8   7  
Cees-2

Ik hou het regiokrantje genaamd Bn Destem met een schuin oog in de gaten. Een krantje dat haast elke dag "perse" iets over NAC "wil" plaatsen. Maakt niet uit wat, maar er zal iets instaan. Nu staat er plots, dat NAC met een verloren jaar bezig is! Ik kan niet het gehele bericht lezen. Zover ik kan beoordelen, denk ik dat een of- andere Blanco, of in die geest, dat heeft geschreven, en dat dat mogelijk zijn mening is?

Waar komt die informatie überhaupt vandaan? Of schat hij dat gewoonweg zelf zo in? Uit de losse pols als een cowboy-verhaaltje, of heeft hij dat terdegen onderzocht?

Ik betrap hem namelijk meer op goedkope babbeltjes van een folder-niveau, dat naar mijn mening.

9   3  
Bredafun

Elk jaar lees je hier dat t weer aan iemand ligt, omdat er bagger wordt gespeeld. Eerst de aandeelhouders, mommers , de trainers en noem maar op. Het grootste probleem is de mentaliteit van de spelers. Lamlendigheid, totaal niet NAC 1 waardig.
Harder aanpakken die lamzakken. Slecht spel, dan inleveren gedeelte salaris. En iemand voor die groep zetten die overmacht heeft over die groep.
Ze moeten ervaring opdoen schrijven ze dan pffff
Ach ja, we kunnen schrijven en onze gal
Spugen hier, er gebeurd geen ene fuck.
Vrijdag weer een verdere afgang??

13   14  
Tip

@Scheppioni.
Snap je nu echt niet dat je met termen als Pipo en Mammalou communiceert als 8 jarige. Van een 8 jarige kun je geen kritische zelfreflectie verwachten, dus heeft discussie weinig zin.
De site wordt er tevens mee omlaag gehaald want veel mensen denken dat hier een stel kleuters op elkaar los gaan.

Banzuzi vind ik beslist wel een groot talent. Maar het maakt nogal wat uit of je als heel jonge speler komt te spelen langs bv. Schreuder of Quaars of Mohorovic of Lokhoff ........ of daarentegen Vet of Plat.
Dit NAC elftal ontbeert kwaliteit en dan poets je nooit weg met alleen keihard werken. Ik heb een aantal weken terug al gezegd dat dit elftal langzaam maar zeker motivatie zou verliezen die er aanvankelijk nog wel was. Dat is gewoon menselijk, nogmaals we missen kwaliteit en dan krijg je teveel klappen.
Kwaliteit missen is nu grotendeels geldgebrek denk ik, daarom snel een spelersfonds oprichten. Dat was aanvankelijk ook het goede idee. Een andere trainer maakt niet het verschil, maar Molhoek hoofdtrainer, Molenaar assistent en Lokhoff in de RvC is wel een betere invulling weet ik zeker.
Respect voor ieders mening uiteraard.

8   15  
Scheppioni

Ach onze draaiende tip weer hoor !
Fijn jongen, dat jij de grootste NAC vernietigers maar blijft verdedigen, zielig noemt zich NAC supporter !

3   0  
van Flieger

Allemaal een 3. Niks man of the match. Schei uit zeg.

Laad alle berichten na dit bericht in