Wij gaan niet opzij

NAC komt met uitleg over kaarten voor halve finale

Das Phantom

Als je wint, heb je vrienden. En dat heeft NAC geweten. Want nu de halve finale voor de KNVB Beker is bereikt, wil iedereen een kaart. Gisteren kwamen er al geruchten over de verkoop en ook vandaag was het onrustig onder de supporters. En dus komt NAC u met een uitleg.

In totaal heeft NAC 1200 kaarten voor het uitvak ter beschikking. Een mooi aantal, maar natuurijk lang niet genoeg om aan de vraag te voldoen. Vandaag begon de verkoop voor mensen met een Uitkaart +. Volgens NAC gaat de verkoop net als bij alle andere wedstrijden: "Dat wil zeggen dat Uitkaart+-houders een dag voorsprong hebben op leden van de Club van 1912. Laatstgenoemde heeft een dag voorrang op Seizoenkaarthouders, die op hen beurt een viertal uur voorsprong hebben op ClubCardhouders." 

NAC zegt echter ook dat er al een aantal kaarten zijn vergeven en dat er alleen dubbeldekkers naar Rotterdam zullen reizen. "Op deze manier kunnen we meer supporters meenemen binnen de buscombi-regeling. In dit kader heeft de NAC Supportersvereniging volgens de standaard regeling 234 kaarten ter beschikking gekregen. De Breda Loco’s neemt 89 kaarten af van NAC en vult zelf een bus. Stichting Vak G en Fr0nt76 nemen elk 84 kaarten af. Ook zij vullen dus een eigen bus." 

Daarnaast heeft NAC twee bussen gereserveerd voor vrijwilligers die zich heel het jaar belangeloos inzetten voor de club (ongeveer 160 plaatsen, dus) en zijn er twee bussen vol met sponsoren die in het uitvak plaatsnemen (ook 160 man, ongeveer). 

Een snelle rekensom leert dat er dus al zeker 800 kaarten wegzijn nog voor de verkoop is begonnen voor 1912-leden. Personen met een normale SSC lijken dus buiten de pot te gaan pissen, want zij mogen pas een dag later een kaart proberen te kopen. NAC belooft voor hen wel wat te gaan regelen. "Ook aan de supporters die naast een kaart grijpen en daardoor niet aanwezig kunnen zijn in De Kuip wordt gedacht. Hierover volgt morgen meer informatie." 

Een ieder mag vinden van deze verdeling wat hij of zij wil. Ga vooral met elkaar en met NAC in discussie, maar blijf netjes in de comments. Dat er bij het tweede potje in de Kuip maar meer kaarten mogen zijn voor NAC. 

 

Bron:
B-Side Rats, NAC
Advertentie
115 Reacties
224   12  
Gevleugelde Stadsrat

Op de eerste plaats wil ik duidelijk aangeven dat ik ontzettend veel waardering heb voor de vrijwilligers en sponsoren voor NAC die zich respectievelijk belangeloos en financieel de club in moeilijke tijden een steun in de rug geven.

Dat gezegd hebbende ben ik het niet eens met het moment waarop NAC hun blijk van waardering naar deze groep wilt uiten. Vrijwilligers kunnen iedere willekeurige (uit)wedstrijd in het zonnetje worden gezet als blijk van waardering. Sponsoren nestelen zich graag in business seats maar wanneer nood aan de man is dienen zij opeens voorrang te moeten krijgen op de reguliere supporters, die misschien niet financieel bijdrage leveren maar in voor en tegenspoed op immateriële wijze minstens net zo belangrijk zijn. Hierdoor zijn bij tot dusver de belangrijkste wedstrijd van het seizoen opeens 400 kaarten verdwenen op een dus zeer ongelukkig moment. Zeer jammerlijk, oogt NAC toch niet bepaald als de volksclub waar wij door het hele land om bekend staan. Meer als een randstad club waar de vriendjes op de juiste plek beter is dan de ‘trouwe’ supporter zijn.

11   0  
Pedr0tje

Pff dat wordt vrij lastig dus.

31   9  
Simpson

1200 Kaarten is heel weinig!! Dat NAC daarmee akkoord is gegaan.
Normaal is het 5% en zou 3000 kaarten zijn.

224   12  
Gevleugelde Stadsrat

Op de eerste plaats wil ik duidelijk aangeven dat ik ontzettend veel waardering heb voor de vrijwilligers en sponsoren voor NAC die zich respectievelijk belangeloos en financieel de club in moeilijke tijden een steun in de rug geven.

Dat gezegd hebbende ben ik het niet eens met het moment waarop NAC hun blijk van waardering naar deze groep wilt uiten. Vrijwilligers kunnen iedere willekeurige (uit)wedstrijd in het zonnetje worden gezet als blijk van waardering. Sponsoren nestelen zich graag in business seats maar wanneer nood aan de man is dienen zij opeens voorrang te moeten krijgen op de reguliere supporters, die misschien niet financieel bijdrage leveren maar in voor en tegenspoed op immateriële wijze minstens net zo belangrijk zijn. Hierdoor zijn bij tot dusver de belangrijkste wedstrijd van het seizoen opeens 400 kaarten verdwenen op een dus zeer ongelukkig moment. Zeer jammerlijk, oogt NAC toch niet bepaald als de volksclub waar wij door het hele land om bekend staan. Meer als een randstad club waar de vriendjes op de juiste plek beter is dan de ‘trouwe’ supporter zijn.

31   3  
Sanseveria

Zuur als je mis grijpt, maar het is natuurlijk terecht dat mensen die enorm vaak naar uitwedstrijden gaan (zoals uitkaarthouders en veel SV leden) en vrijwilligers nu voorrang krijgen.
Sponsors zijn ook belangrijk voor de club, maar ik vind het wel vreemd dat er voor hun niet gewoon businessseats geregeld kunnen worden. Dat gebeurt toch elke wedstrijd?

Hoe dan ook enorm veel zin in deze wedstrijd! Graag in de Kuip, maar op een groot scherm op P5 is ook prima! Niks te verliezen, dus gewoon gas erop en vol ervoor gaan!

104   8  
Basjee

Ergens vind ik dat de mensen die naar Alkmaar zijn gegaan ook voorrang moeten krijgen. Ik deed het ze niet na had er geen vertrouwen in en vond het niet waard om een halve dag vrij te nemen. Achteraf heel veel spijt....
De supporters die er waren respect en hopelijk zijn jullie erbij in de Kuip. Tis jullie gegund!

3   10  
Bart

Wanneer heb je nou een uitkaart+ ? Tegen Excelsior had ik hem wel en opeens niet meer?

4   1  
NAC

Hoeveel uitwedstrijden moet je bezoeken om uitkaartplushouder te zijn?

44   8  
Monkeyrocker

Tegen NEC ook allemaal present ?

3   5  
Tje

Inmiddels is de functie 'kopen voor vrienden' weer werkzaam!  Volgens NAC.nl . Zijn er meerdere kaarten p.p. te koop?

25   5  
Nr. 20

Eens met Basjee. Verder moet NAC zich gewoon hard maken voor meer kaarten. Come on 3.000 kaarten minimaal. Nu we eindelijk op veld weg naar boven hebben gevonden kan onze AD niet achterblijven. Ik zeg regel die 3.000 kaarten voor je supporters!

6   1  
Sanseveria

@Tje

Ik neem aan dat je vandaag wel alleen maar extra kaarten kon kopen voor vrienden die ook een uitkaart hebben. Je moet hun account namelijk koppelen, dus NAC kan zien of ze aan die voorwaarde voldoen. Hopelijk.

57   12  
Stoeltje over?

Levert stichting vak G nu ook de stoelen in qua protest?
Verder raar dat Breda loco’s, front76 en dergelijke zoveel kaarten krijgen. Als dit allemaal vrijwilligers waren geweest etc.. hadden we geen vaste medewerkers meer nodig gehad. En nee deze 250 man gaan niet altijd mee naar uitwedstrijden....

Zat er dik in dat de ‘gewone’ seizoenkaarthouders kansloos waren.

7   0  
Badeend

Dus nog afgezien van de uitkaart-plus houders, zijn er al 827 kaarten vergeven?

50   2  
Hup nac

Ben dit seizoen al naar een aantal uitwedstrijden als seizoenkaarthouder gegaan zo ook gisteren en az uit bijvoorbeeld. Vind het nu wel zuur dat ik als seizoenkaarthouder naar alle waarschijnlijkheid naast een kaart grijpt t.o.v. mensen die dit seizoen waarschijnlijk nog geen een uitwedstrijd hebben bezocht.

1   1  
Twanouchi

Wanneer krijg je een uitkaart+?

108   12  
henk

Ah de Vak G bus. De bus die alleen rijdt bij Volendam uit, nacompetitiewedstrijden, kwart- en halve finale bekerwedstrijden.

9   3  
Devis

Echte volksclub zijn wij...

18   26  
Kipiani

De Rotterdamse strategie is duidelijk.
Het legioen, die 12e man, in een nog niet voor75% gevulde Kuip, mag niet weggeblazen worden door de bezoekende supporters, in dit geval de gepassioneerde NAC fans.
Typisch Feijenoord. Onsympathiek. Bang.
Dan maar een half vol stadion is mening.
Eisinga aan zet dus. Zou ut.....?

26   4  
Badeend

Kipiani, word jij nooit moe van jezelf en je anti-Eisenga gewauwel?

11   3  
henk

@Simpson
Ik zou ook willen dat we meer kaarten kregen. Echter volgt Feijenoord hier de regels van de KNVB en biedt het minimum aantal aan dat ze verplicht zijn: 1200. De 5% die jij stelt is onzin. Feijenoord en de lokale driehoek hebben helemaal geen zin in 3000 NAC'ers. Dat gaat dus, helaas, niet gebeuren.

5   3  
Tante Annie

Ik had NAC een tijdje geleden gebeld. Het zou 14 wedstrijden bezoeken zijn voor je een uitkaart+ hebt, en die is pas geldig vanaf volgend seizoen. Nou heb ik er 11 bezocht en de 2 bekerwedstrijden, maar ben bang door de vele buscomi's naast de pot te moeten pissen.

6   3  
TJE

Oeps 400 kaarten te veel naar Uitkaart + houders... foutje bedankt!

56   1  
Arie

Wat een bullshit vooral dat sponsoren en vrijwilligers voor deze wedstrijd aanspraak maken op het uitvak.
160 vrijwilligers is sowieso bizar veel, maar waarom ineens bij deze wedstrijd hen belonen? Zelfde geldt voor de sponsoren. Met mijn 1912 kaart ben ik voor 10jaar gegarandeerd sponsor, wie zegt dat zij dat ook zijn?
Echt waardeloos dit. Zelfs met een 1912 wordt het zo al lastig en normale SCCs kunnen het helemaal vergeten.

41   2  
Rens

Bizar 160 kaarten voor vrijwilligers. Ik geloof nooit dat er 160 man vrijwillig voor nac in touw zijn. En met vrijwillig bedoel ik zonder vergoeding. Bizar dit. Uitkaart en 1912 voorrang meer dan prima. Maar al die supportersgroepen.... vrijwilligers, sponsors..... echt wie verzint dit of beter gezegd wie bepaald dit?!

1   2  
Tombola Breda

Tja, het is zoals het is. Ik snap dat ze met 1200 kaarten niet veel kanten op kunnen. Beetje meer van dit, beetje minder van dat. Geneuzel in de marge waar je per saldo weinig verschil zult maken.

36   3  
HoogeveenscheNACCER

Durf te wedden dat ik op jaarbasis. Meer km rijd om NAC te zien voetballen als menig uitkaart + houder bezoek zeer regelmatig uitwedstrijden en ben bijna elke thuiswedstrijd van de partij (200 km enkele reis) als dank mag ik veel uitwedstrijden met de verplichte buscombi mee. Vervolgens pis je met een halve finale naast de pot. Ik hoef hier geen stickers voor, maar deze voorrangsregeling is wel erg vreemd. veel respect voor vrijwilligers inderdaad maar raar moment om deze te belonen.

50   3  
Theo

Je krijgt voorrang bij kaartverkoop als 1912. Dat is gezegd en is voor getekend. Echter worden de rollen nu omgedraaid.

Front076, vakg, locos en sv allemaal prima. Maar verkoop de kaarten dan conform de afspraken en volgorde en laat mensen dan zelf kijken in welke bus ze stappen.

Sponsors niet zn moeite mee. 160 vrijwilligers? Kom op zeg wie zijn dat dan wel niet? En hebben die ook voor 10 jaar een contract ?!

Schaam je NAC om je trouwe supporters een oor aan te naaien.

Maar NAC kennende zullen er veel kaarten onderhands verkocht worden aan bekende van bekende en komen ze met dit slap verhaal.

Dit gaat nog een staartje krijgen.

20   1  
Bart

Eens Theo. Waarom hebben ze dit niet eerder bekend gemaakt? Nee eerst lekker de kaarten verdelen aan degene met de groootste bekken...

27   2  
D'n Beuk

Wat een kansloze verdeling , zeker wat betreft die sponsors die normaal gesproken nog niet dood gevonden willen worden tussen het "normale volk" en die vrijwilligers kun je wel een andere keer bedanken!
Ondanks mijn club van 1912 kaart zal ik deze wedstrijd laten gaan in de hoop dat er iemand die vaker dan ik een uitwedstrijd bezoekt en die naar az uit is geweest een kaartje weet te bemachtigen.

NAC laat door deze vriendjes-politiek verdeling veel supporters in de kou staan

4   11  
Patje

Zet gewoon een scherm op vak g, voor de suporters die hellaas geen kaartjes kunnen kopen omdat ze zo weinig hebben gehad van Fey. Je moet iets doen nac voor je suporters met gereduceerde prijzen.

17   14  
Arie

Ga toch godver niet op een donderdagavond naar 1 of andere autistenverzameling voor een groot scherm zitten loeren.

Leg je vast voor 10 jaar, wordt vereeuwigd op de tribunemuren, krijg als eerste voorrang op kaarten en laat zien dat NAC een belangrijk deel van je leven is.

Doe ik, nu jullie nog. Godverdomme man.

41   3  
Henk

Voordelen 1912.

Voorrang op kaartverkoop uitwedstrijden. Is er een uitwedstrijd in aantocht waar veel vraag naar is en waar slechts weinig kaarten beschikbaar voor zijn? Geen probleem: als lid van de Club van 1912 sta je vooraan in de rij. De kaartverkoop voor uitwedstrijden begint voor Club van 1912-leden namelijk altijd eerder dan voor reguliere seizoenkaart- en clubkaarthouders.

Schaam je NAC!!!!! Afspraken worden niet nagekomen. Zo wordt een trouwe supporter beloond!

11   3  
Sanseveria

@Henk
Dit is inderdaad zo geregeld, dus heeft NAC zich er ook aan te houden.
Overigens verwacht ik dat in een volgende 1912 editie dit voordeel er wel uit gehaald wordt, aangezien het bezit van een seizoenkaart voor 1 of 10 jaar helemaal niks zegt over het aantal bezochte uitwedstrijden. In de toekomst gewoon alleen uitkaart+ voorrang geven. Maar die dan niet ook nog eens per ongeluk op 8 vrienden uit laten nodigen die helemaal geen uitkaart+ hebben!

Loco's, SV en Front76 zijn er overigens ook altijd bij uitwedstrijden, dus hun gun ik de voorrang ook van harte!

19   2  
Paulus

Mensen, we weten toch hoe dat bij NAC gaat met zulke wedstrijden. Ons kent ons en de bekende pakken de kaarten en verkopen die aan mensen die normaal nooit een uitduel gaan. Helaas is er bij NAC niemand die hier iets van zegt. Had gehoopt dat de clubraad hier gelijk op had ingesprongen om de belangen te behartigen en te zorgen dat gemaakte afspraken worden nagekomen.


Eens dat er van front076 en locos altijd gaan maar dan zijn er niet elke 2 weken 180!

8   1  
Bierglas

En op hoeveel staat de teller nu? Baal enorm dat ik (en vele andere trouwe uitsupporters) nu buiten de pot gaan pissen. Nijkerk en AZ beide bezocht (plus bijna alle kkd uitwedstrijden), maar dat betekend niets blijkbaar...

4   1  
RNL

Heb 1912, maar ga zelf niet. De optie om mensen die eerder bekerwedstrijden gegaan zijn voorrang te geven is ook wel geinig, maar dan heb je straks mensen die alleen in de beker gaan.

Verder snap ik de verdeling wel. Vind alleen de aantallen erg hoog (2 x 84, 2 x 160... toe maar)

10   1  
Walter

Ben benieuwd of NAC antwoord gaat geven als er echt vragen worden gesteld. Het is onacceptabel dat ze afspraken niet na komen. Maar wat een ander ook al zei, die kaarten zijn naar de kantoor mensen gegaan en hun vriendjes. En dan straks komen met een scherm en de volle mep vragen voor een bekertje bier.

17   2  
sCARz

Halve finale zou net als in Engeland op neutraal terrein moeten zijn en 50/50 verdeling kaarten

13   3  
Basjee

Erg lastige discussie....
Het is voor iedereen lastig. Fr0nt76 en Breda loco’s terecht dat hun bussen krijgen toegewezen.(In mijn ogen dan). Zetten zich echt in voor de club en zijn er bijna elke iedere awayday bij met een flinke groep. Vak G ben ik niet bekend mee, maar ik zie amper iets van ze. Behalve hun kalender die ik ieder jaar aan de muur heb hangen?.
Voor de mensen met uitkaart+ vind ik het ook terecht dat Ze eerder een kaartje kunnen bemachtigen kijk maar even naar wat voor kut wedstrijden hun hebben staan kijken haha en hoeveel dagen vrij ze hebben moeten nemen. Want jong Ajax op maand is geen pretje.
1912 geef ik ook volledig gelijk. Seizoenskaart voor 10 jaar dan ben je wel een echte. Maar ik denk dat hun niet naast de pot gaan pissen. Misschien 1/5 deel van degene die willen gaan. En ja hun hebben alle recht om dit aan te kaarten!
En als laatste de fanatieke scc houders. Inderdaad klote helemaal als je az en Nijkerk enz al hebt gehad. Het liefst gun ik iedereen een kaartje maar ik denk helaas dat jullie naast de pot pissen.


Op elkaar gaan zeiken onder de supporters heeft dus geen zin. Iedereen heeft zijn eigen reden zoals je kan zien ook en het zijn allemaal goede redenen.

En Feyenoord zit inderdaad echt niet te wachten op 3000 gekken uit Breda die het legioen op z’n plek zetten ?

Wel vind ik de sponsors raar. De helft bezoekt amper een uitwedstrijd en ik zit echt niet te wachten op van zulke business mensen in het uitvak. Vind dat heel sfeer bepalend hebben in sommige gevallen weinig binding met de club en voor hun betekend het misschien veel minder dan een echte diehard. Ik vind de grootste vrijwilligers de supporters zij staan er week in week uit. En ja vrijwillig. En laat staan dat sommige ook nog acties en flinke boetes/ sv’s pakken




Moeilijk moeilijk moeilijk..........

4   6  
Stoney

Er zou een loyaliteit systeem moeten zijn zoals de meeste grote clubs hebben ga je veel na uit en thuis wedstrijden dan heb je voorrang niet alleen vriendjes politiek en uitkaart bezitters

6   3  
Oosterhout3

De 75 met uitkaart+ konden door middel van de vrienden knop 8 extra kaarten bestellen... Zelfs voor mensen zonder uitkaart+

Er zijn dus voor morgenvroeg nog zo'n 190 kaarten over... Voor +-1200 club van 1912 leden

Dat nac liever de sponsoren meeneemt en hun vrijwilligers (160? Geloof ik niet echt!)
Dan de supporters zelf....

11   3  
Naamloos

Iedereen wil aanwezig zijn tijdens de halve finale van de beker, begrijpelijk! Waarom gaan al deze mensen echter niet mee naar NEC-uit?

Ik zie in de reacties veel mensen die aangeven er bijna elke uitwedstrijd bij te zijn. Ik vraag me af waarom er dan genoeg kaarten zijn voor de komende reguliere uitwedstrijd.

2   1  
Bierglas

@naamloos jong ajax maandag wel, maar NEC helaas niet door omstandigheden.

2   5  
Pietjebel

Waarom laat nac geen trein gaan kunnen dr minimaal 1600 mee toch ?

0   9  
Pietjebel

Een scherm op p5 dan maar

9   11  
Ohout

Dus een sponsor die supporter is zoals ik een daardoor geen scc heeft maar duurdere kaarten heeft geen recht op uitvak tickets. Sommige mensen hier verliezen de realiteit uit het oog. Voor vrijwilligers zijn idd andere momenten te vinden om waardering te laten zien.

10   7  
Willemf5

Nounou, een kaartje voor 10 jaar bestellen, nooit een uitwedstrijd meegaan en vervolgens verontwaardigd op de deur bonzen. Het is bij sommigen wel erg in de bol gestegen.

13   2  
Jan

Wie vertegenwoordigd er vanuit nac de club van 1912?
Zal gezellig worden in dat uitvak met de kantoormensen en hun vrienden en familie. Walgelijk dit. En kom niet met een scherm dat afgezaagde gedoe. Schaam je heel diep NAC, die doet zeer voor echte supporters. Mijn 1912 krijgen jullie terug.

11   24  
Sjef de gevulde koek

Wat ligt iedereen hier nu weer te zeiken zeg bah bah. De supporters die het meeste na uitwedstrijden zijn er gewoon bij. Verder ook de grote supporters groepen zoals locos vakg front076 dus kan iemand mij hier uitleggen wat het probleem is. Als je jezelf zo fanatiek ziet als sommige die hier nu reageren en heel zielig zijn. Dan zit je je natuurlijk bij zo’n groep en ben je er bij. Oh nee wacht dat zal wel niet dan. Dus zo fanatiek ben je dus niet. De juiste supporters die er altijd zijn zijn er gewoon bij. Prima geregeld dus van Nac.

7   8  
BBart

Als iemand er een advocaat (Nee niet Dickie) op deze zaak zet... dan moet de verdeling overnieuw. Dat weet ik wel zeker!

9   5  
John

Wij hebben er gisteren ook al contact over gehad om dit bij een advocaat voor te leggen. De kansen zijn aanzienlijk omdat NAC zelf beloftes heeft vastgelegd betreffende de voorrang van 1912 leden. Dit hebben ze nu niet gedaan. Het is echt een grove schande van NAC en ze slaan hier de plank volledig mis. Wordt vervolgd.

14   4  
brian

@ Sjef de gevulde koek,

Wat klets je nu uit je nek.
Net of er elke 2 weken 90 man van de locos zijn en 90 van front en 90 van vak g.
Complete onzin.
Een advocaat gaat misschien wat ver, maar ik zal het steunen. Het is de wereld op zn kop hoe NAC nu omgaat met haar trouwe supporters. Wie bepaald dit binnen NAC?? OF gaat alles weer naar de vrienden van Unitas

13   1  
AnTheMan

Blijft een lastige discussie. Om sponsors en vrijwilligers op dit moment te 'belonen' , lijkt me ongepast.
Wat betreft Front076/VakG heb ik wel mijn twijfels. Hun inzet staat buiten kijf, en dat mag ook wel beloond worden. Maar jongens die pakweg sinds 1a3 jaar zich bij één van deze groeperingen heeft gevoegd, heeft dus voorrang op een seizoenskaarthouder die meer dan 15 jaar gaat?

1   3  
Lamme stadsrat

De gevleugelde stadsrat had zijn eerste zin beter weg kunnen laten. Met alles wat hij er na schrijft maakt hij duidelijk dat het allemaal om hem draait.

23   3  
Arie

Wat heeft Stichting Vak G sowieso gedaan? Sfeeracties zijn er nooit meer, dat Vak G cafe vinden ze vooral zelf heel fijn. En ze laten nooit een bus rijden. Front76 zijn nooit 84 fanatiekelingen man, idem voor de Loco's. Die hebben gewoon zoveel kaarten gekregen dat ze een dubbeldekker vol kunnen gooien.
Sponsors zijn al helemaal nooit bij uitwedstrijden en vrijwilligers zijn dan de mensen die het veld harken, want de vrijwilligers die helpen bij sfeeracties die zitten bij de supportersgroepen. Dit zaakje stinkt aan alle kanten typisch weer voor NAC.

5   0  
Arie

Ohout

Ben je ook al 20 jaar sponsor? En de komende 5 jaar nog sowieso? En betaal je elke seizoen honderden euro's aan catering?
En pak je uberhaupt wel eens een uitwedstrijd?

5   0  
HupNAC!

Dus ons NAC moet eerst in de halve finale belanden willen de vrijwilligers iets terugkrijgen?

9   3  
Simpson

Even een voorbeeldje: Ik ben nu 16 jaar lid van de club van 1912 en ruim 45 jaar fanatiek supporter van ons NAC, waarvan ik de eerste 20 jaar bijna alle uit en thuis wedstrijden heb bezocht. Dat kon ik doen omdat ik de privesituatie dat toeliet, je bent jong en in die tijd was er alleen NAC. Daarna alle thuis wedstrijden bezocht en een enkele uitwedstrijd wanneer het kon.
Nu NAC zich in de zeer zeldzame situatie heeft gevoetbald (halve finale KNVB beker) zou het NAC-organisatie sieren om het eens breder te bekijken als het gaat over het "gunnen" van kaartjes.
Volgens mij zijn de 1200 kaartjes die door Feijenoord beschikbaar gesteld een veel te gering aantal en zou NAC zich in moeten zetten om er meer los te peuteren.
Ik hoop dat ik over 45 minuten toch succes heb en een kaart weet te bemachtigen, anders is de teleurstelling des te groter....
Maar er zijn ergere dingen in het leven en NAC kennende er komt nog een kans op een finale.

16   0  
NACPB

Ik snap dat er een verdeling word gemaakt. Maar zoveel kaarten van te voren weg geven???? Front76 stichtingvak g en de loco bij elkaar 3 dubbeldekkers vol?? Het staat buiten kijf dat de vooral de loco's zich al jaren keihard inzetten en zeker daar een bepaalde positie verdienen. Maar zoveel kaarten?? Dit slaat echt totaal nergens op. Ook daar mag een limiet aan gesteld worden. Want ook het plebs onder de seizoenkaarthouders moet strijden voor een kaart. Waarom hun niet? Had er 100 beschikbaar gesteld voor die 3 groepen.
Ook een korte termijn gedachte van deze 3 supportersgroepen. Gezien de aantal reacties is het overgrote deel van de supporters er niet mee eens dat deze groepen 3 dubbeldekkers krijgt. Leuk dat jullie nu met al jullie extra vrienden meekunnen. Maar denk ook aan dat het draagvlak onder de rest van supporters dat kan wel eens een flinke deuk krijgen.

32   1  
D'N Klaagmuur

Binnenkort maar eens Stichting F7 op gaan richten denk ik. Ben ik voor altijd verzekerd van minimaal 50 plekken bij belangrijke potjes....

14   3  
NACPB

Ik zie op de bside altijd wel een stuk of 100 koppen van oud naar jong die uit prinsenbeek komen. Ik zoek nog een secretaris en een penningmeester. Graag 2 dubbeldekkers vanaf de markt in Prinsenbeek. Oh Ja die leden van 1912 laat die maar lekker stikken NAC wij zijn namelijk een stichting.

16   4  
Simone

Wij gaan ook een stichting oprichten. Dan heb je meer kansen op kaarten en kan je al je vrienden mee nemen, geen probleem.
Er gaan never nooit 90 locos, 90 van front en 90 van vakg. Dus dit slaat nergens op.
160 vrijwlligers hahaha wat een fake.
De kantoormensen kunnen lekker hun broers en zussen mee nemen en de buurman en buurvrouw. Walgelijk NAC.
Hier wordt werk van gemaakt!

10   5  
Beekie180

Er zijn nog voldoende kaarten beschikbaar voor NEC-uit. Daar kun je dezelfde elf spelers aanschouwen en aanmoedigen. HUP NAC!

9   0  
Bijna Carnaval

Snoepreisje sponsoren en vrijwilligers graag bij NEC uit inplannen. Uitkaarthouders en 1912 leden dienen voorrang te krijgen. Dit zou logisch en acceptabel zijn(komt het uitvak ook eens vol). Ben zelf al jaren niet meer bij een uitwedstrijd geweest. Dus hoe graag ik ook naar de kuip zou willen gaan, ik heb hier gewoon geen recht op. Dus hopen op een finale. Dan kunnen we wel met z'n allen.

6   16  
Joske

Goedemorgen mede-supporters, ik zie tot mijn grote verbazing dat er nog 86 kaarten voor de buscombi naar NEC-uit zijn. Best gek als ik hierboven alles zo lees hè?

5   1  
ton

godver kutregeling. alles weg

1912 niet eens kans

4   1  
LaatMijMaar

Stipt 9u op het moment dat de kaarten beschikbaar kwamen (1912) geklikt en 0 kaarten beschikbaar

7   0  
sanderson

Ik zou graag naar de halve finale gaan maar gezien vraag en aanbod en het feit dat ik maar een enkele uitwedstrijd bezoek en alleen een SCC heb snap ik dat ik daar niet voor in aanmerking kom.

Dat gezegd hebbende: het geschuif met kaarten naar bepaalde groeperingen en dan vooral het aantal in relatie tot het in totaal beschikbare aantal komt niet sympathiek over t.o.v. de 'gewone' (zonder bij een stichting te horen) fanatieke uitwedstrijd bezoeker die hier graag bij wil zijn en hier in mijn ogen ook recht op heeft maar die buiten de boot valt.

6   5  
Peet

Iedereen die naar NEC uit verwijst moet niet zo dom ouwehoeren. Dit is de wedstrijd van het jaar. Tevens is het niet zo dat al die gereserveerde plekken voor supportersverenigingen ook bij NEC uit aanwezig zijn. Bah bah.

3   1  
Scarface

Top hoor. Exact om 9u waren er nog 0, nada, noppes kaarten beschikbaar...

3   0  
Vreven4President

10 seconden en ze waren weg...

12   0  
Ata

Zojuist om 9.00 uur, pak van mijn hart, één van de gelukkigen geweest. Maar wat een schandalige regeling, zeg. Man, man, man.

4   3  
F2

Daar ben je dan lid van 1912 voor. Blijkbaar onder valse beloftes. Echt belachelijk. Zat om 9u klaar maar had niet eens kans op een ticket. Lekker geregeld hoor NAC

5   0  
Box

Ik heb 1912, maar er waren er nog maar 192 beschikbaar om 9:00 uur. Belachelijk, want het was nu binnen 15 seconden uitverkocht!!
Gelukkig is het nog net gelukt om aan te klikken en te betalen.

6   1  
Judge M.

Helaas. Heel veel plezier aan iedereen die een kaartje heeft!

11   4  
John

Hier moet werk van gemaakt worden!
Als lid van 1912 heb je die rechten dat is vooraf afgesproken.
NAC lapt de regels en de afspraken aan hun laars. De vriendjes van de bepalers krijgen de kaarten. Ook bij NAC bij de balie starten de verkoop al voor 9.00 uur.
Echt schandalig hoe NAC omgaat met de trouwe supporters die voor 10 jaar hebben getekend onder bepaalde voorwaarden.
Ik zal alle actie steunen als mensen er werk van willen maken. Dit is abs

2   1  
mocambola

Ook ik, aanwezig in Alkmaar, 1912, etc... pis naast de pot maar OK. Al die andere groepen zijn ook belangrijk. Mooie gelegenheid om in 020 weer een event te organiseren. Volgende keer gewoon de kaartverkoop koppelen aan een andere uitwedstrijd (zoals NEC) is dat niet een idee?

8   2  
1912 voorrang?

NAC NAC NAC toch......09.00 uur als 1912 lid vrijwel geen kans op kaarten. Maak je maar hard voor extra kaarten in r'dam

2   1  
Pookie

Ik stond vanmorgen om 9:01 aan de s&i desk. Toen ik bijna aan de beurt was (9:03) vertelde de vrouw achter de balie dat de kaarten uitverkocht waren. Die laatste kaarten gingen letterlijk aan mn neus voorbij. Enorm balen, maar tis niet anders! Als we maar winnen?!

3   2  
CobusNAC

Vanochtend scherp om 9 uur klaargezeten als lid van 1912. Kansloos. Wat meer moet ik doen om mee te 'mogen' naar een leuke uitpot?

Hier laat ons NAC echt het eea lopen.

3   3  
Arie

Nog een keer proberen, na 20 minuten komen er altijd kaarten vrij.

5   3  
7hills_rules

Man man man

1912 houder sinds jaar en dag en om 9.01 waren er geen kaarten meer beschikbaar. Wat een farce.

En hoezo krijgen groeperingen als front076 voorrang. Ik weet dat er daar jongens nu kaarten hebben die niet eens 1912 zijn maar gewone seizoenskaart.

Dit is rondweg belachelijk.

Hoop op paar 1000 extra kaarten.

Dat is het minste dat nac kan doen

11   1  
Ben

Meer dan 40 jaar supporter, 2 x 10 jaar lid van 1912 uit naar Nijkerk, Alkmaar geweest.....geen ticket..ongelooflijk NAC Breda

4   2  
ton

ik wil wel eens weten hoeveel uitkaarthouders er zijn ?
waarschijnlijk geen 500?
dus als 1912 lid zou je nog ruim kans maken op een kaart.
neemt niet weg dat ik vind dat de sv na de uitkaart recht heeft op een kaart maar om nou vrijwilgers voor te trekken gaat mij wat te ver had ook een andere wedtrijd kunnen zijn

17   1  
Pietjepils

Zou stichting Vak G wat meer inzicht willen geven in hun activiteiten en leden welke een bijdragen leveren aan NAC en het supportersgebeuren?

Breda Locos en Front 076 samen voorrang met 1 busje is prima. Voor de rest slaat het natuurlijk nergens op.

9   2  
Simpson

Ze moeten over een paar nog eens komen "smeken" of ik nog een keer mijn 1912 kaart wil verlengen omdat ik zo'n trouwe supporter ben.
Dit vergeet je toch niet meer?
Ik voel me dik in de steek gelaten door ons NAC...… !!!

8   0  
John

Ik verwacht dat er ongeveer 100 uitkaart+houders zijn.
Daarvan zullen de meeste ook wel 1912 hebben.
Ze hadden gewoon 1912 voorrang moeten geven zoals dat is afgesproken.
Het is gewoon een feit dat er gerommeld is met de kaarten. Vrijwlligers en sponsors wat een geluk, 320 man........ En er waren nog slechts 192 kaarten in de verkoop.
Vervolgens hadden de 1912 aan kunnen geven of ze met de locos, sv, front of vak g in de bus willen. Dan was het eerlijk en conform de afspraken gegaan.

2   2  
Mul

1200 kaarten voor een dergelijke wedstrijd is gewoon veel en veel te weinig.
Dan kun je zuur reageren, ik heb een 1912 kaart, vriendendiensten, uitkaart, supportersvereniging, st vak G etc etc, het is toch volstrekt logisch dat deze kaarten snel gaan?

En troost je voor de meeste, 1 x naar de Kuip met 20.000 man is zat hoor ;-)

15   3  
Wanny

Dit was te voorspellen, want het is hoe dan ook onmogelijk om iedereen tevreden te stellen, omdat er veel meer belangstelling is dan kaarten. Iedereen vindt ook dat ie om wat voor reden dan ook meer recht heeft op een kaart dan een ander.

Er zijn zelfs al meer 1912 leden dan kaarten, dus die kunnen ook nooit allemaal een kaartje krijgen.

Wat mij betreft is er maar 1 oplossing. Iedereen die op dinsdag 19 april 1988 bij NAC-Wageningen was krijgt een kaartje. Dat zijn er sowieso geen 1.200.

3   1  
Mul

Precies dat wanny

4   3  
Yellow

Snap dat de belangstelling groot is, maar dit is teleurstellend. Dan ben je 1912 lid......., dan maar hard juichen vanuit de binnenstad.....

7   2  
Simpson

@wanny
Weet jij hoeveel 1912 leden er zijn?
Dat zijn er geen 1000 hoor volgens mij.
Het kan een aan de emotie liggen, maar het riekt een beetje naar "list en bedrog" en dat past niet bij ONS NAC!!!!!

4   2  
Wanny

Er zijn ca 1280 club van 1912 leden.

1   12  
Wanny

List en bedrog juist niet. NAC zegt precies waar de kaarten heen gaan (vooropgesteld dat dit ook echt zo is).

Je kunt hooguit stellen dat je het niet eens bent met de verdeling.

7   3  
PieterBrokx

Uitkaart+ houders terecht voorrang. Maar.... waarom mogen deze kaarthouders VIJF! introducees meenemen?? Dat gaat er bij mij niet in! Ik snap dat de vraag groter is dan aanbod, maar waarom sommige groeperingen op voorhand kaarten geven? Locos...ok, Maar VakG?? Wat dragen die bij? Waar waren de sponsoren, en al die andere supporters (kleine 1000) toen ik en mijn andere 1912-leden ( al vanaf 2005, over trouw gesproken) toen wij wel in de kou stonden bij Sparta Nijkerk en AZ??
Volgens de statuten van de ckub van 1912 ( is immers een contract dat ik nu voor 2e keer voor 10 jaar ben aangegaan) hebben leden van 1912 voorrang bij aankoop kaartjes. Daar blijjt dus NIETS van. Jammer dat de huidige directie zo marchandeert. Bewijs dat ze heel ver van het hart van de club afstaan en de historie niet kennen!

4   1  
henk

@Pieterbrokx
Zelf heb ik UK+, maar ik heb alleen voor mezelf een kaart gehaald. Ik heb het idee dat het een fout was dat er extra kaarten konden worden besteld. Toen ik dit 's avonds checkte kon het dan ook niet meer. Dat maakt het niet minder vervelend of fout, maar het lijkt me eerder onkunde dan een bewuste aanpak.

8   9  
Forever076

Wat een onzin dat er allemaal gesjoemeld zou zijn met de kaarten. 234+89+84+84+168+168+183=1010. En vannacht waren er nog 190 kaarten te krijgen.
234 = Supportersvereniging
89 = Breda Loco's
84 = Fr0nt76 en Stiching Vak G
168 = sponsors en vrijwilligers
183 = Uitkaart+
Kortom, nog 190 kaarten waren beschikbaar voor de Club van 1912 en de rest is verklaarbaar verdeeld. Ook is het dus onzin dat er allemaal kaarten extra zijn besteld bij Uitkaart+ houders. Heb zelf gekeken na de geruchten en dit kon niet eens voor gekoppelde accounts zonder Uitkaart+. Alleen voor gekoppelde accounts met Uitkaart+. Helaas krijgen de sponsors geen business seats zoals bij normale uitwedstrijden. Dan kan je hun toch niet opeens niks bieden. Dat zou in het slechtste geval ten koste gaan van sponsorcontracten en indirect veel geld kosten. Over de vrijwilligers valt te discussiëren, maar ik snap goed dat mensen die zich belangeloos voor de club inzetten juist in een wedstrijd die ze anders niet zeker bij kunnen zijn een keer een beloning krijgen. Eentje waar het bloed echt sneller van gaat stromen. Ook de drie supportersgroeperingen zetten zich gigantisch veel in voor NAC. Je had maar eens je gezicht moeten laten zien bij hun en je handen uit de mouwen moeten steken voor je club en je had in één van hun bussen mee kunnen reizen. Of nog simpeler, gewoon elke uitwedstrijd gaan. Dan had je gisteren zeker op tijd je kaartje kunnen krijgen als Uitkaart+ houder. Stop toch met dat Calimero gedrag en denk rationeel na als je een keer buiten de pot pist. Waarschijnlijk zijn de meeste van die zeikerds niet eens bij Sparta Nijkerk geweest. Daar was namelijk voornamelijk de vaste kern. Kom gewoon mee naar NEC. Zijn nog kaarten voor te krijgen en dan kan je mooi jouw club steunen..

2   1  
Marco

Nou dat is dan lekker blijf wel thuis met een lekkere pot bier bekijk het maar met de kut regelingen allemaal

2   2  
PieterBrokx

@Henk: jij als uitkaart + houder verdient je kaart! Geen probleem. Maar foutje/onkunde, dat kan bij een organisatie niet. Dan moet je daar eerder op checken. CM is toch een professioneel bedrijf? En voor alle wijsneuzen die nu zeggen dat ik meer uitwedstrijden zou moeten gaan kijken: been there, done that! Waar waren jullie merendeel bij o.a. Sparta Nijkerk?

14   11  
Tulp

Triest hoe anderen nu hun frustraties afreageren op de diverse supporters-geledingen. Die moeten nu plots verantwoorden wat ze allemaal doen en wat ze bijdragen. Hoe krijg je het verzonnen. Ik steek persoonlijk meer tijd in NAC dan een hoop van deze klagers bij elkaar. Zonder deze groepen zou NAC niet leven zoals het nu leeft. En als je zeikt op de een, zeik je automatisch ook op de anderen. Want al deze groepen werken samen wanneer het kan. Soms verschillen ze van mening, maar het onderlinge contact is goed. En dat maakt NAC nog steeds een voetbalvereniging. Aan allemaal individuele meningen op dit platform hebben we helemaal niets. Het zorgt alleen maar voor verdeeldheid en het draagt geenszins bij aan het ‘Wij zijn NAC’ gevoel. Ik ben zelf bestuurslid bij de stichting vak G, donateur van het NAC museum en tevens 1912 lid. Mensen die willen weten wat wij doen moeten maar eens uit hun grot kruipen of anders maar eens praatje maken met een van ons. Maar dat gebeurt zelden of nooit, ook bij bijv de open dag niet. Wij zijn kritisch op het NAC beleid en stellen daar vragen over (niet altijd openbaar), wij dragen (financieel) bij aan acties van andere groepen en/of organiseren deze zelf. Het organiseren van activiteiten om mensen ‘te verbinden’ is op een iets lager pitje komen te staan, evenals het uitbrengen van merchandise. Omdat dit al voldoende gebeurt (bsr toernooi bijv) en het goed is om dit soort zaken breder te trekken dan alleen vak G. De kalender en de vak G poule zijn er wel nog steeds. Verder komen we op voor ons vak en kaarten we zaken/problemen aan op het gebied van veiligheid en organisatie. Allemaal vrijwillig. Nog nooit heb ik er persoonlijk iets aan overgehouden. Ja nu wel, met een kaartje voor de halve finale. De rest is verdeeld onder onze donateurs en sponsoren die onder meer betalen voor spandoeken en vuurwerk waar jullie straks weer filmpjes van kunnen maken alsof t allemaal jullie eigen verdienste is. Het is keer op keer hetzelfde richting ons en ik ben nu al teleurgesteld in mezelf dat ik mezelf hier nu aan t verantwoorden ben. Wat dus eigenlijk nergens op slaat.
Vak G café? Met minimale middelen gebouwd met onze eigen handen. Ja het ziet er misschien niet allemaal perfect uit, maar het is wel echt. De grootste zeikerds steken zelf nooit hun handen uit de mouwen, maar klagen hier op dagelijkse basis. En zeiken hun medesupporters af op basis van vooroordelen of verzinsels.
En wat de kaartverkoop betreft.. persoonlijk vind ik het ook niet goed hoe NAC heeft gehandeld met name qua sponsorkaarten. En ook het grote aantal vrijwilligers is discutabel aangezien wij volgens mij die vrijwilligers al grotendeels zijn. Maar om te zeiken op vak G, front, loco’s of welke groep dan ook die zich wekelijks bezighouden met van alles wat maar met NAC te maken heeft is bij mij tegen het zere been. Dit stukje is op persoonlijke titel. We zijn namelijk met 7 man. Goede bekenden van elkaar maar allemaal met een eigen club mensen op vak G. Bij meningsverschillen is een meerderheid van stemmen doorslaggevend. Weten jullie dat ook weer.
1912 lid ben ik dus zelf ook, maar als dat je enige verdienste is ben je gewoon een nummer net als alle anderen. Hoog opgeven van jezelf omdat je 1912 lid bent. Je betaalt stukken minder, hebt altijd voorrang en dan nu lopen mekkeren. Ik sluit af zoals ik begon.. triest.

3   0  
076breda

Zelf dit jaar naar elke uitwedstrijd geweest dit seizoen. Jong az, jong Ajax, Helmond sport, Sparta Nijkerk om een paar uitwedstrijden naar voren te halen. Ik heb zelf gelukkig een kaart voor de badkuip. Groepje waarmee ik ga hebben niet allemaal een kaart terwijl deze elke uitwedstrijd gaan. 1200 kaarten is natuurlijk ook weinig. Hup nac!

7   0  
Van "taajlaand

Hoi Tulp,

Goed en open verhaal man, wat helaas uit frustratie geschreven 'moet' worden.
Hoop hierbij ook wat meer begrip op jullie inzet, en dat we SAMEN met alle 18.000 andere NAC, fans, sponsoren, vrijwilligers en evt. aanhang in een half geel/zwart gevulde kuip naar een finale kuunnen gaan kijken, waar hopelijk nog lang over nagesproken zal worden, in positieve zin.
Enezijds omdat we die kans haast nooit (kunnen) pakken, van de andere kant omdat we dan de nerts thuis ook nog eens uit de beker gewipt hebben.
Al een hystorisch feest op zich......maar ik vrees.....
Bedankt names mij voor al je inzet, en je uitleg!

Ik zelf ben er niet bij, en NAC heeft absoluut niet goed gehandeld in de 'verkoop'.
Goede vriend van mij zit er middels een sponsor, als (jeugd) trainer van Madese Boy's.
Ik had ook "ja" gezegd bij zo'n kans, maar deze gast ziet gem. één thuiswedstrijd van NAC in Breda per seizoen....op uitnodiging, soms van mij.
En dat soort dames en heren houden op deze halve finale, wél een stoeltje bezet waar de fanatieke supporter niet op plaats kan nemen.
Jammer, maar het 'moderne' voetbal anno nu, en al vele jaren hiervoor.
Sponsoren voorrang, o.k., (zo veel) introducees, niet o.k.
Vrijwilligers net als jullie voorrang, net als de 1912 kaarthouders (heb ik niet), prima.
Maar NAC zit wél een 'beetje' fout wat communucatie betreft.

2   2  
Ruud

Kan de knvb met onmiddellijke ingang de plaats vd finale veranderen in een neutraal terrein.
Feyenoord speelt altyd een thuiswedstrijd in de finale.
Bekerfinale moet eerlyk verlopen.
Met eigen publiek is dat zo’n voorsprong !
Oneerlijk!!

9   2  
ratje

Tulp, je zegt dat jullie met 7 man zijn. Ik denk als jullie 25 kaarten hadden gehad, dan had niemand hier een probleem van gemaakt.

De kritiek is bovendien niet gericht op die groepen zelf, maar gaat over de verdeling. En als je dan 60 of meer kaarten weg geeft aan een groep van 7 man... tsja... dan krijg je van zelf vragen, wie zijn die 60 man dan eigenlijk?

Dat is nog steeds geen kritiek op het fraaie werk van die 7. Dat staat buiten kijf.

6   7  
Tulp

Ratje.. zo zou je het kunnen benaderen ja. Maar ook op nog heel veel andere manieren. Wij hebben er voor gekozen om onze donateurs/sponsoren uit te nodigen. Mensen die betrokken zijn en ons steunen en daarnaast ook eerder in onze bus hebben gezeten bij andere uitwedstrijden. Een aantal van deze mensen ken ik persoonlijk, maar een groot deel ook niet. Daar hadden theoretisch ook vrienden van mij bij kunnen zitten, maar die hadden dan ook maar donateur moeten zijn. Of vaker mee moeten zijn geweest op z’n minst. Je kan het onmogelijk goed doen voor iedereen. Dat staat vast. Het was dus allerminst een luxe probleem.
In ieder geval fijn dat mijn eerdere reactie gewaardeerd wordt. Het probleem zit m wat mij betreft in het uitnodigen van sponsoren (waarom voorziet Feyenoord daar niet in?) en het enorme aantal vrijwilligers. Op een twintigtal na zou ik ook niet weten wie dat precies zijn. En daarnaast natuurlijk in het feit dat er maar 1200 kaarten zijn. Het is niet anders.

3   6  
Vak-D

Normaal wil niemand zogenaamd dood gevonden worden in dat stadion en nu vallen ze over elkaar heen om er heen te mogen, al heb ik sterk het idee dat 90% hier z’n ongenoegen uit, om maar verdeeldheid te zaaien en zeikt om het zeiken. Ik kijk’m lekker thuis op d’n zetel. Fleske Juup der bij ipv dat slootwater wat voor Heineken door moet gaan.

6   1  
Pietjepils

@Ratje

Precies wat jij zegt. Een busje voor stichting vak G, Breda Locos en Front 076 was prima geweest.

Er is nu door NAC royaal met kaarten gestrooid en hierbij zijn supporters, welke geregeld een uitwedstrijd bezoeken, gepasseerd.

Elke supporter bij NAC heeft er begrip voor fanatieke uitsupporters voorrang krijgen, met deze aanpak verspeel je heel veel goodwill bij supporters.



5   1  
henk

@Ratje
Spijker op de kop. Dat blijkt ook uit de reactie van Tulp.

4   5  
Tulp

Henk.. de spijker op zn kop in welk opzicht dan? We hebben juist niet de kaarten verdeeld met zn 7-en, maar onder onze donateurs. Dat jij t daar niet mee eens bent kan ik best inkomen, maar ik zou mn kritische pijlen richten op NAC zelf en dus niet op ons of andere geledingen.
Door alle reacties en kritiek heb ik geprobeerd open kaart te spelen en het uit te leggen. Dat dit niet gewaardeerd wordt (door een aantal mensen op zn minst) is nu duidelijk. Ik houd het hier verder bij, sommigen willen niet lezen of luisteren. Niemand heeft/had de ideale oplossing in huis. Die is er namelijk niet.

2   0  
@Vak D

Nee, een fleske Juup is geweldig.
Ranzig modebier in kleinere flesjes zodat het lijkt of je meer kunt drinken en als hoofdreden dat het flesje beter in je handje past.

3   1  
Arjan

1200 kaarten kan natuurlijk ook niet. Dit zou je als club bij de KNVB mieten aankaarten. Er is een minimum.

Daarnaast gaan de kontenlikkers en nepvrienden van onze aandeelhouders weer eens voor.

Ik ben er ff helemaal klaar mee. Het is mijn cluppie maar voorlopig ga ik alleen nog maar kijken.

4   2  
VAKKIE G

waar gaat dit over ik sta altijd op Vakkie g en ja ik heb ook geen kaartje kunnen krijgen jammer maar ik gun het wel me mede suporters die wel een kaartje hebben dus loop A.U.B niet te zeiken op mekaar stuun je club gewoon en de 7 jongens van vak g Respect voor jullie ik kan jullie allemaal en geniet van de wedstrijd

0   4  
Gedoe

Vriendjespolitiek
Mensen die zich beter voelen dan anderen

Ze zeggen wel eens dat honden op hun baasje gaan lijken
Nou supporters ook op hun club

1   2  
Lamington

Hoezo heeft iedereen de hand boven Front76? Daar snap ik echt geen kut van, en zit elke wedstrikd in het stadion.

Buiten dat is NAC dus echt geen club van het volk meer.
Bah, smerige gladjakkers.

2   1  
PieterBrokx

@Forever076
Je schrijft "start quote": Ook is het dus onzin dat er allemaal kaarten extra zijn besteld bij Uitkaart+ houders. Heb zelf gekeken na de geruchten en dit kon niet eens voor gekoppelde accounts zonder Uitkaart+. Alleen voor gekoppelde accounts met Uitkaart+. "Einde quote".

Helaas klopt hetgeen je schrijft aantoonbaar niet. Er zijn wel degelijk extra kaarten door uitkaart+ houders gekocht, zonder enige voorbehoud van wel of niet gekoppelde accounts. Of ze er 5 of 8 bij konden kopen, laat ik nog even in het midden, omdat ik dat nu nog niet onomstotelijk kan vaststellen (komt wel).
Er was ook een fout gerapporteerd op de site van NACtickets, men was bezig met het herstellen hiervan. In het nieuwsitem hieromtrent staat: Quote "UPDATE: Inmiddels is de functie 'kopen voor vrienden' weer werkzaam! "Unquote. Ik vrees dat hier iets mis is gegaan.
Nogmaals: Uitkaart+ houders terecht als eerste één kaart. Maar niet meer dan één! Daar is NAC (of CM, maar goed, NAC is eindverantwoordelijk), de fout mee ingegaan. Dat is zwaar kut. Nog kutter is dat men deze fout nu verdoezelt, of minstens bagatelliseert. En deze extra verkochte kaarten nu wegmoffelt onder de noemer "vrijwilligers". Ik wil deze 160 ONBETAALDE krachten wel eens ontmoeten. Dit zijn er 160 buiten de al genoemde groeperingen als Loco's, Vak G etc die inderdaad vrijwillig al veel doen....
Dát is echt schandalig! Ben een échte directeur Eisinga, geef je fouten toe, en leer ervan zodat we dit soort drama's in vervolg niet meer mee mogen maken. Wij moeten, en WILLEN, nog lang an NAC genieten, in tegenstelling tot menig bestuurder.
En als toetje wordt je dan als 1912 lid nog expliciet vermeld in de mailing om vooral 6 euro te betalen om in het stadion te komen kijken......tuurlijk....dream on.

Laad alle berichten na dit bericht in