Wij gaan niet opzij

De Koning wil naar NAC

Je kon er op wachten. Na het vertrek van Maaskant vliegen de werkloze trainers als gieren om het Rat Verlegh Stadion. Na zijn periode bij FC Volendam zit Hans de Koning thuis. Maar dat duurt , als het aan hem zelf ligt,  niet lang meer. "Van mijn zaakwaarnemer heb ik begrepen dat ik bij NAC op de lijst sta", zegt hij. Volgens de coach heeft NAC een goede ploeg voor Jupiler League-begrippen. "De club heeft een geweldigr selectie." "Ik zit nou drie maanden thuis. Het is best eens lekker om helemaal afgeschakeld te zijn. Ik verveel me niet, maar ik mis wel die gezonde, lekkere wedstrijdspanning. Het begint weer te kriebelen. Maar voorlopig speelt alles alleen nog op de achtergrond en wacht ik rustig af wat er gebeurt." Nou ja, staat ie in ieder geval op de lijst... eens kijken wie er nog meer op staan. Overigens staat De Koning ook op de lijst bij zijn voormalige werkgever Fortuna Sittard.

Bron: B-Side Rats, VI

Vorig bericht
BSRetro: Arno Gabriëls 23 reacties
149 Reacties
0   0  
Henk ten Cate

nemen dan. Die laat zich niet piepelen door de spelers en is wel van de discipline

0   0  
zevenleur

Fortuna aast ook op hem. Zou niet te lang wachten!

0   0  
Hont

Gewoon deze trainer aanstellen. Heeft veel ervaring en zich al bij meerdere clubs bewezen in de jupiler league.

0   0  
Dun Diëe

Interessante naam ik die hier en daar voorbij Ie komen is Jos Luhukay. Heeft zich toch wel redelijk bewezen bij de kleinere Duitse clubs. Heeft mijns inziens een grotere staat van dienst dan Hans de Koning.

0   0  
Dekamps

Nemen! En toch denk ik dat we met z'n allen op de grote markt staan eind dit seizoen... ????

0   0  
te

Luhukay... Ja als we daar eens geld voor hadden. De Koning lijkt me haalbaardere kaart..

0   0  
ECG

Niet doen!Heeft nog nooit een echte prijs gewonnen.

0   0  
Fred

@Dun dieë Luhukay zou zeker kunnen ware het niet dat lui als Ten Rouwelaar, Seuntjens en De Kamps daar meteen overheen walsen .
Dat soort kwallen liepen niet bij zijn vorige ploegen, dat waren namelijk echte professionals !
Een trainer moet er gewoon letterlijk én figuurlijk boven staan .

0   0  
FU

ga maar alvast met een paar taarten langs

0   0  
D'nBeuk

Denk dat de Koning de juiste traine van NAC ken worden, zeker meenemen in de sollicitatie procedure

0   0  
Lamington

Is dit de nieuwe BSR huisstijl?
Dan zou ik een andere kiezen...

0   0  
Jacobse en van Es

Moest meteen hier aan denken...

https://www.youtube.com/watch?v=BVPZRQI4zrQ

0   0  
Martijn

Ik denk ook dat de Koning de enige juiste trainer is uit het rijtje wat voorbijkomt .
Bijkomend voordeel dat Brands dan weer gewoon speelt .
Het lef en het verstand om Ernie Brands terug te halen hebben ze toch niet , zolang Penders er zit zeer zeker niet .

0   0  
Peer11

Zeker tot eind van het seizoen de beste oplossing! Daarna Brood voor de groep met Koning als assistent. Is er al afscheid genomen van Hellemons?

0   0  
HupNac

Een trainer met ballen hebben we nodig, die ook "gearriveerde" persoonlijkheden (JtR e.d.) durft aan te pakken en te passeren.

Luhukay zou geweldig zijn evenals Brandts. Dijkhuizen en de Koning zijn alternatieven. Die moeten deze selectie toch zeker aan het voetballen krijgen...

Tevens nieuwe assistenten noodzakelijk.
Alleen dan kan NAC uit het dal komen.

0   0  
wolfmanjack

Ik weet niet of hij de juiste keuze is, gelukkig hebben ze bij NAC voldoende knowhow dat kunnen we gerust aan Peek en Goetzee overlaten. Wat ik vreemd vind is dat Penders de naam van Schreuder noemt. Het lijkt me logisch dat hij zijn mond houdt en zich nergens mee bemoeit.

0   0  
TpT

Ik snap van het begin af aan al niets van die De Koning hype. Als hij zo goed is, waarom heeft hij dan in al die jaren dat hij trainer is nooit de stap naar een eredivisie club gemaakt? Daarnaast doet Volendam het zonder hem ook vrij behoorlijk nu.

Ik bedoel dit niet om hem af te zeiken, maar ik snap het oprecht niet. Waarom kom je bij hem uit, buiten het feit dat hij toevallig beschikbaar is en zelf wilt?

0   0  
Eddy W Deze gebruiker is een admin

Lamington
Ik heb het ziek op bed even snel geplaatst. Had idd wat netter gemoeten.

0   0  
JohnFe

@Eddy W

Waarom een verontschuldiging, hulde man!! beterschap.

0   0  
Den burgervader

Wie serieus denkt dat Brood PSV inruilt voor NAC heeft hetzelfde niveau als onze RVC.

0   0  
Babosje

Voor gezonde wedstrijd spanning moet je niet naar NAC komen Hansie!

0   0  
te

Heb de prestaties van De Koning nog eens bekeken maar kom helaas tot de conclusie dat er eigenlijk niet echt prestaties bij staan...

0   0  
Sjef de gevulde koek

Hij is de koning jaja hij is de koning jaja. Wat een ellende allemaal zeg hopeloos van te woorden. Wat een stelletje waardeloze figuren lopen er rond bij NAC ik hoop nog een keer op een grote schoonmaak om te kosten dit bestuur jaren lang wanbeleid en het gaat maar door

0   0  
jvt

Als je blieft zeg, een open sollicitatie. Geen ex-keeper svp. Een ex-internationale die het spel op het veld gespeeld heeft, een wedstrijd kan lezen, stilleggen en vertragen en bijschakelen, positiespel heeft gespeeld.
Kom nu eens na Karelse (intern opgeleid), Gudelj (intern opgeleid), Boogers (intern opgeleid), Helemons (intern opgeleid) en Maaskant blaaskant die nog nooit een tem beter heeft gemaakt en alleen geprofiteerd heeft van het succes van de voorganger eens met een goede trainer. Dat betaalt zich altijd terug.

Brands, Spelbos, Ten Cate, van Rijsbergen ; dat waren tijden.
We willen man met charisma, met voetbalinzicht, die nog nooit voor Nac gespeeld heeft, die keihard kan zijn en alleen maar voor het einddoel gaat en die Ten Rouwelaar meteen passeert en Stam op zijn plaats zet.
Kom maar met een ex-internationale als Stevens, een half jaartje maar is voldoende en we zijn gepromoveerd.

0   0  
H.V.M.

De mensen die er nu zitten zijn van goede wil en doen hun uiterste best om de juiste keuze(s) te maken.
Probleem is dat de juiste kennis van zaken bij NAC ontbreekt.
Binnen alle geledingen, wel te verstaan.
Ongeacht de trainer die het gaat worden, zal achteraf blijken dat het toch weer de verkeerde keuze is geweest!
De kans dat er een Aliën aan je voordeur staat is helaas groter, dan dat er bij NAC eindelijk eens verstandige en bovenal juiste keuzes gemaakt worden!
Laten we het ook maar een beetje op de wet van Murphy houden. (Alles wat er fout kan gaan, gaat ook gegarandeerd fout)
Overigens was Murphy een optimist, en dat moeten wij ook maar blijven!

0   0  
19September1912

Welkom Hans. Kevin zal daar wel blij van worden. Succes!

0   0  
Ouwe Spionkop

Mannen ik zie jullie zo allemaal bij het jaarlijkse feest van de SV. Dan zullen we het er eens over hebben onder het genot van wat pinten.

0   0  
jvt

Mensen op deze site praten elkaar allemaal na; eerst dat het sinds vertrek Brands allemaal zo goed ging. Wij waren de azijnzeikers, nep supporters, W2 fanaten etc. En kijk nu eens, ze lopen achter elkaar aan om taart te gaan brengen bij huilebalk Maaskant, nu lopen ze in polonaise achter de Koning en nog wat trainers. De ene fantasie opstelling na de andere zonder ze ook maar op één training te hebben gezien.

Beste mensen, als jullie als een kip zonder kop blijven jullie aanmodderen met een club als Nac en wordt het nooit iets. Een goed bedrijf begint altijd met een goed management en laten we dat nu net niet hebben.
Daarnaast toppers in het vak en laten we met al die beginnende trainers dat ook niet hebben. We hebben een toptrainer nodig en liefst voor 1,5 jaar. één speler beter maken en verkopen en je hebt het eruit, zie Ron Jans. Maar wij belonen spelers bij degradatie, ze mogen gratis weg! Gek he dat ze niet willen promoveren,

Nac is rot tot op het bot. Topsportplan is volgens Goetzee pas volgend jaar klaar! Onze TD's als Van Asch, Rutjes en Maaskant een lachertje die zich aan alle kanten lieten piepelen. Stel nu eens topmensen aan!

0   0  
Hertog Jan

Ik zou eerst maar eens een ervaren TD aanstellen (Ten Cate?) en in overleg met hem een goede trainer aantrekken. Kampioen worden doen we toch niet meer, dus heeft NAC nog ff de tijd om de juiste beslissingen te nemen.

0   0  
Dokter Z

Welkom hansie! Succes het komende seizoen, volgende week officiële presentatie!?

0   0  
Murdock

Al twee keepers geblesseerd uitgevallen bij Oranje. Als Van Zwam Jelle maar niet gaat bellen...

0   0  
Nacdictive

Laten we eerlijk wezen de oorzaak ligt niet bij de spelers die er nu zitten, evenmin als bij Robert Maaskant, wat al eerder aangehaald is: het management, het fundament, de RvC, de eigenaren, daar zit het probleem! Zolang daar niets gebeurt maakt het geen ene fuck uit, zal de ene trainer hooguit iets beter of slechter presteren dan zijn voorganger, meer niet..
Maar goed laten we allemaal 'kut' blijven roepen hier en verder niets doen...

0   0  
Cor Taxi

Hans de Koning?Keeper geweest bij HOV.Nou mannen.Rotterdamser als Crooswijk is er niet hoor.

0   0  
kees4

niet nemen.
overal waar hij zat is hij buiten getrapt

0   0  
wanny

Jaap Stam.

0   0  
Oldskool

Ik kan echt niet oordelen over die trainers. Ik hoop alleen dat er goed naar speelwijze en statistieken gekeken wordt. Wat voor spelers heeft ie gewerkt? Hoe gaat ie om met druk? Wel systeem speelr ie graag? Is het een trainer die liever met 4-3 wint dan met 1-0 etc etc

Dat soort dingen moeten allemaal na te gaan zijn. Dat lijkt me na een hele rits verkeerd gekozen trainers. Spelers, directeuren, bestuursleden, TD's etc wel een keer handig...

En laat de nieuwe trainer alstemblieft zijn eigen assistenten meenemen!!!

0   0  
mr1984

hans nemen.......die krijgt die WW-instelling bij de selectie er wel uit...

0   0  
scheppioni

Eens met JohnFe, beterschap Eddy W !
Verder heb ik al langer geroepen dat Hans de Koning nu de ideale man is voor NAC en haalbaar en schijt aan wat de mos zegt dat hij het steeds op de drempel niet redde, dat kun je ook een keer doorbreken, daarnaast heeft Hans wat hij zelf al aanhaalt nog niet met zo'n betere selectie gewerkt, alleen ene saillant detail, jullie voelen hem al aankomen, wat gaat Hans met die waardeloze twee clowns doen, ik schat hem ook hierin hoger in !! Men zal bij NAC zien, wanneer NAC hiervan af is, dat er weer een juiste spirit in de team gaat ontstaan en tevens het onoverwinnelijke gevoel !! Het laatste jaar is de aardige selectie van ons NAC nimmer of zelden dwingend geweest in de wedstrijd, de staf gaf hierbij het slechte voorbeeld !! Ik blijf hierbij en we zullen het gaan zien en beamen !! HUP NAC, HUP HANS DE KONING, weg met hellelmons en sleen !!

0   0  
Fritske d'n Olifant

Een ex-keeper als trainer. Door de periode Karelse heeft dat niet mijn voorkeur. Aan de andere kant heeft Preud'homme en in een ver verleden Goethals laten zien dat keepers wel degelijk succesvolle trainers kunnen zijn. Gezien zijn track record en ervaring lijkt HdK mij een ideale tussenpaus. Een nieuwe TD moet vervolgens maar beoordelen of HdK ook de ideale trainer voor na dit seizoen is.

0   0  
Henri

@Fritske d'n Olifant
Je vergeet zo maar even Dino Zoff een van de beste keepers en trainers in Italië. En in het Limburgse is Frans Körver en zeer succesvolle trainer geweest. Ik moet verder zeggen dat ik ook erg gecharmeerd ben van Fred Grim. Hij heeft overal goed gepresteerd. of het nu Ajax 2 was, SC Cambuur of FC Almere, overal werden goede resultaten weggezet. Hij is ook de eerste trainer na lange tijd die Jong Oranje weer aan het voetballen krijgt. Deze trainer zou ik zeker op een to watch list zetten. Maar die hebben ze bij NAC waarschijnlijk niet. Daar kijken ze nog geen dag vooruit.

0   0  
Johan 0

De koning wil naar nac!?

Ff bij ticketbox een kaartje aanschaffen. Nac sparta is een aanrader voor de neutrale toeschouwer..

0   0  
Chrisje

Duimpje omhoog voor t

0   0  
mindere tijden

NAC in de Jupiler League en Het Nederlands Elftal niet naar een eindtoernooi. Wat voel ik me kut.

0   0  
scheppioni

@ mindere tijden
Wel zeker wat gelijkenis, nederland de betere selectie op papier, maar in vele wedstrijden met deze twee opa guus en leerling blind, totaal onvermogend voor de groep !
Een goeie aanvullende staf is van zo 'n groot belang, voetballen kunnen die gasten op zich allemaal wel !!

0   0  
Dutchbird

Hans de Koning, paar succesjes bij clubs met weinig supporters en nauwelijks verwachtingen. Maar zelfs bij dergelijke clubs vaak weggestuurd. Indrukwekkend lijstje.
2002-2004 Fortuna Sittard
2004-2005 FC Dordrecht
2005-2010 FC Oss
2010-2011 AGOVV Apeldoorn
2011-2012 Helmond Sport
2012–2015 FC Volendam

Die bezwijkt binnen enkele weken onder de druk in de slangenkuil vol verwachtingen die NAC heet. Kunnen we met de Kerst wederom een ontslagvergoeding uitkeren en stiekem gaan hopen op de laatste periodetitel.

0   0  
RV

Waarom zou Hellemons in een keer weg moeten? Lijkt mij een prima veldtrainer!

0   0  
Rveer

Zoals ik in een vorig topic heb geschreven. Eerst een td en dan een trainer. Als je de volgorde om draait is het de omgekeerde wereld. Stel een td aan die een visie heeft voor de langere termijn. En laat die z'n trainer halen. Als het bestuur nu eerst een trainer aanstelt dan zijn ze absoluut niet geloofwaardig meer.
Zorg dat de club een gezonde organisatie structuur krijgt waarmee we kunnen promoveren en jaren weer plezier van hebben in de eredivisie als nu halsoverkop promoveren en dan door het waardeloze beleid snel weer te degraderen.
Ze hadden na deze degradatie schoonschijnend moeten maken in de jeugdopleiding, technische staf en andere geledingen. Maar helaas er wordt door geborduurd op vriendjes politiek.

0   0  
Jeroen

Het maakt niet uit wie er trainer wordt. Als hij maar voor zorgt dat het elftal zonder zijn telefoon kan.
De spelers vinden hun eigen Facebook pagina veel belangrijker.
Ze willen in een team werken en dan alleen hun eigen taak doen.
Het gaat er in elftal om wie als eerste bij zijn telefoon is.

0   0  
Ouwe Spionkop

Het is is wat. Niemand gezien vanavond van alle stoere reageerders hier bij t feest van de SV. Achter de computer zijn ze allemaal heel goed.

0   0  
Piet

@ Cor taxi,

Hou eens op met dat flauwe gezeik zeg. Lees je pist vaak met genoegen maar nu draag je door met die opmerkingen over of er een Rotterdammer komt. Van mij hoeft er geen Rotterdammer te komen. En dan heb ik het over die Rotterdammers met grote smoelen en kudde gedrag. Misselijk volk is het en blijft het. Elk jaar weer blij dat ze geen kampioen worden. En dat Nederland zich niet heeft geplaatst kan mij geen moer schelen. Snel een nieuwe trainer halen en promoveren, daar gaat het om!!!!

0   0  
Jeroen

Kan iedereen nu een stoppen met termen zoals "op naar de grote markt" en dergelijke.... Komt nogal dom over

0   0  
Jeroen

Waarom geen:
- Patrick Kluiverd
- Seedorf
- Alfred Schreuder

0   0  
Henk Telefoon

Van al die namen vind ik die van Patrick Kluiverd toch wel het meest opvallend. Kan natuurlijk ook gewoon aan de spelling liggen.

0   0  
Robnac

Of Martin Jol
of hoe heet die oud-trainer van Zwolle die nu bij PSV zit?

0   0  
brutes

Mario been
Ruud brood
Henk ten cate
En zo hebben wel allemaal wat Namen

Al komt Mourinho of Guardiola hier heen
Eerst moet de spelersgroep 1 WORDEN nu heb je 2 kampen

0   0  
Rotterdam Spangen

Zolang je van die arrogante, zelfingenomen, half marokkaans pratende kwallen zoals Mats Seuntjes hebt rondlopen in je selectie, kan je groep nooit een team worden.

Wat is die jongen stuitend dom zeg.. Maakt me woest dit soort getalenteerde hersenloze spelers..

0   0  
jvt

Een goede trainer maakt gehakt van dit onsamenhangende team en gewogen en te licht bevonden "directeur" maar daar zijn ze al jaren bang voor bij Nac. Het is heeeeerlijk om met een dikke auto directeur van nac genoemd te mogen worden. Dat geef je toch niet op, zelf met Ïk wil de club nu niet in de steek laten" "We gaan een hernieuwd profiel van de treiner opstellen" en het "topsport beleidsplan wordt door een extern bureau uitgewerkt want daar heb ik geen verstand van en tijd voor en het duurt nog een jaartje voordat we daarvan kunnen profiteren" worden de supporters die heel braaf en goedgelovig zijn al jaren het bos ingestuurd.

Nou beste mensen, dan maar een nepsupporter maar ik leg me niet neer bij het stelletje amateurs in het management die wat mij betreft nog niet eens als vrijwilliger de club mag kapot maken.
.

0   0  
scheppioni

@ RV
Je vergist je erin, misschien als veldtrainer gaat het nog, maar als directe collega wat ik in maastricht zag en eigenlijk al vermoeden sinds dat uit de selectie zetten van Mats en Adje en de situatie baard Adje en Kenny, zo ene voegt echt helemaal geen zak toe, mij boeit nu geen 50 duimpkes omlaag, ik zie wat ik zie, klaar !!
Heb je er dan nog ene idioot van zo ene bij dan kan dat nog enigszins in de staf rechtgezet worden, maar ook nog eens een slome in spe erbij, tsja dan werkt dat door op het veld, dat is zo logisch als wat !!

0   0  
chasse patat

Henk ten cate!!!

0   0  
dirk

Gisteravond een geweldige feestavond gehad van de supportersvereniging.

Maar wat ik daar gezien heb, ongelooflijk !!
Jongens, dit komt NIET goed !!

Van de gehele selectie een stuk of 6 a7 man aanwezig, dit is aandere jaren wel eens anders geweest.
JtR had het na een half uur al gezien.
De clan Brands-Verbeek-Stam hangend aan de bar, waarbij meneer Stam het ontzettend druk had met zijn telefoon en zijn stoevende verhalen over zijn zware verliezen in het casino..
Dingsdag en van der Maatsen verderop aan een staantafel waar ze niet vandaan zijn gekomen.

0   0  
dirk

Rond 10 uur zijn ze allemaal vertrokken en ik denk niet naar huis om te gaan slapen maar richting centrum neem ik aan.

Waar was de rest?
Seuntjes-suk-vd weg-de kamp ??
In geen velden of wegen te bekennen.

En welke trainer zou dan hier in moeten stappen ??

0   0  
Rijen

Neeee alstublieft niet! Wat heeft hij nou al gepresteerd? Degradeerde met top Oss en z'n hoogtepunt was 2e worden met Volendam in 2013. Hij heeft 6 Jupiler league teams getraind waar hij niet veel bijzonders heeft gebracht. Wat zou hij nou meer in te brengen dan Maaskant? Hopen dat NAC niet al te gauw hapt, lekker verder zoeken

0   0  
TeeYay

Waar wordt de titel van dit stuk op gebaseerd..? Als de bron VI is staat er nergens in het stuk dat hij naar NAC 'wil'.

0   0  
chasse patat

Co adriaanse.
Henk ten cate.

Die kunnen die arrogante mannetjes wel de baas.

0   0  
Martijn

Scheppioni heeft gruwelijk de pest aan Hellemons en weet niet hoe vaak hij dat moet zeggen , echter hij heeft wel gelijk die man voegt geen moer toe .
Wat hij met Hellemons heeft heb ik met Seuntjens en Ten Rouwelaar, ik kan niet vaak genoeg zeggen dat die samen met de Kamps de hele club molesteren vanuit de spelersgroep .
Die doen waar ze zin in hebben en hebben lak aan alles en vooral aan ons , maar daar zullen degenen die het nog voor ze opnemen wel achter komen .
Wat Dirk zegt geeft precies aan hoe die gasten er in staan en over hun supporters denken , het is om te janken .

0   0  
Forza 1912

ROBBIE ALFLEN

0   0  
Peer11

@ Dirk

Wat een onzin verhaal. Het is een feestavond voor supporters. Gratis vreten en zuipen, daar heb je de selectie toch niet voor nodig? Met de huidige grafstemming rondom NAC hadden ze beter allemaal thuis kunnen blijven, want alles wordt uitvergroot en figuren zoals jij gaan zelf conclusies trekken en verhalen verzinnen.

0   0  
Eric

Waarom hoor ik de naam Jan Everse niet

0   0  
3 hoefijzers

Doet die Menzo nog iets?

0   0  
Nr. 20

Ik zou het liefst ton lokhof en Pierre van Hooikdonk zien maar dit ligt weer te gevoelig. Daarom als trainer zeg ik Henk Fraser zit op de wip.

0   0  
Breda

Wij verschillen allebei enorm van mening, maar wij hebben allebei een heel groot NAC hart, maar gezien wat mij opgevallen is dat sinds gudelj ongeslagen is en sleen bij NAC zijn is de onevenwichtige staf volkomen overgeslagen op het onevenwichtig elftal, met Gudelj doorgaan zou een hele prima optie zijn want het voetbalend veel beter dan onder Maaskant en Hellemons uit en dan tocht keuze maken, men kiest dan voor helllemons, ieder verdient een kans, maar zo iemand in zijn eerste drie maanden bleek al meteen dat hij absoluut niet van waarde is voor een bvo en bij mvv uit waar wij vlakbij zaten is mijn nog iets byzonders opgevallen wat ik voor ons NAC niet gehoopt had !!
helllemons is een hele nare man, dat komt het teambelang absoluut niet ten goede en sleen is de grootste zak hooi die ik ooit gezien heb en dan is het uiterst raar dat juist zij nog wel bij ons NAC zitten, hieraan gaat ons NAC kapot !!

0   0  
Naccer

Breda ,,
Toch compliment voor Gudelj!
De beste trainer voor mij!
John Karelse: na 16 maanden ontslagen
Adrie Bogers: na 2 maanden weg (was op interim-basis)
Nebojsa Gudelj: na 23 maanden ontslagen
Eric Hellemons: na 4 maanden weer assistent
Robert Maaskant: na 10 maanden ontslagen

0   0  
Cor Taxi.

@Piet.Ik zie Feyenoord ook liever geen kampioen worden dit jaar.Anders moet ik weer 16 jaar wachten.

0   0  
Marti

We moeten echt eens opzoek naar een trainer met een goed overwicht en aanvallende ambitie.dan komen we denk ik verder dan zoeken op naam

0   0  
scheppioni

@ Martijn
Helemaal waar jongen, het gaat mij met mijn fanatisme om NAC BREDA en ik zeg dat er twee rotte slome appels in de staf zitten en die moeten er zeker uit !!

0   0  
Fred

@ Peer 11 , een NAC supporters feestje zonder spelers lijkt me nogal raar niet ? Als i, me noet vergis gaat het toch om NAC .
Bovendien worden ze ook nog eens spec uitgenodigd , beetje vreemd en a sociaal om dan weg te blijven lijkt het me .
Bovendien zijn door de jaren heen vrijwel altijd alle spelers present een ding is zeker onder Maaskant waren ze er allemaal geweest inclusief hij en de rest van de technische slappe staf .
Nu vinden ze het allemaal te veel moeite denk ik .
Al waren er veel supporters blij waren dat ze een paar koppen niet zagen , noet moeilijk in te vulle wie .
@ Naccer als ik deze onzin lees krijg ik spontaan weer heimwee naar de echte NaCCer , alle ellende is gewoon bij Gudelj begonnen .
@ Scheppioni heb je je naam in breda verandert ?

0   0  
10diego

1) Luhukay
2) Harry vd Ham
3) Hans de Koning
4) Jan Everse

Allen behoren niet tot de kliek. We hebben met Lokhoff, Karelse, Gudelj en Maaskant genoeg trainers uit de kliek gehad en het was allemaal weinig tot niets.

Allen laten hun team heel behoorlijk voetbal spelen

2,3 en 4 relatief goedkoop. Voor 2 een beperkte afkoopsom. Als trainer bij Dordt verdien je iets meer dan niets.

2,3 en 4 kennen de JL

1 zou een stunt zijn. Maar kan me voorstellen dat die wacht op de eerste ontslagronde in Duitsland

0   0  
buurman

Beste jvt,

Je hebt gelijk.Je constateert dat het voor geen meter loopt gebaseerd op feiten.
Maar................. hoe is het op te lossen?
Iedereen begrijpt dat je met kwalitatief sterke mensen in alle echelons aangetrokken door enkele grote investeerders er bent.
Maar zijn die investeerders en die kwalitatief sterke mensen te vinden. Zitten die te wachten op NAC?

De cultuur van een club verander je niet zomaar. Op een of andere manier is NAC 1 grote gezellige ongeorganiseerde bende, die teert op goodwill van mensen.
Ik ben het met je eens, in deze moderne tijd heeft het geen toekomst zo. Maar of het te veranderen is?

Ben intussen, na het optrekken van de kruitdampen, er van overtuigd dat men weer een geweldig risico heeft genomen. Ontslag van de hoofdtrainer maar geen opvolger (nog)
Ben oprecht bang dat dit uiteindelijk helemaal fout afloopt.
En dan nog, komt er snel een goede trainer dan ben je er, vrees ik, nog niet. Ook het elftal moet worden versterkt. Is daar nog geld voor?

0   0  
Sjef de gevulde koek

Net terug uit Barcelona waar de leiding een golf toernooi heeft gehad. Kan jullie bij deze met 100% zekerheid zeggen dat het Hans de koning word.

0   0  
scheppioni

@ Sjef de gevulde koek
En verder de staf ? Laten we dit zo of mag hoop ik de Koning van BREDA daar ook ingaan muteren !?!
@ Fred
??? Ik ben gewoon scheppioni ! Mocht het dubbelzinnig zijn, dan sorry, dan valt het kwartje effe nie !

0   0  
FP

Buurman er hoeft niemand in de selectie bij er moeten er gewoon een paar uit dat is alles .

0   0  
buurman

Beste FP,
Dat is ook waar. Denk echter dat je een paar sterkhouders (ook mentaal) hard nodig hebt om serieus om de bovenste plaats te spelen.

Over Hans de Koning heb ik geen mening, ken hem niet. Schijnt wel een persoonlijkheid te zijn. Dat het een ex keeper is vind ik weer minder.

0   0  
Beatrix

Hans de Koning is de eerste de beste die publiekelijk solliciteer. Dus die zal het wel worden. Past helemaal in dit beleid. Voordat we met branden kruizen en pek en veren aankomen zijn we zeker weer vier maanden verder...

0   0  
f4ratje

prima doen. als we in de jup willen blijven.......kansloos het gaat nooit vooruit! gewoon dezelfde situatie als vorige jaar toen gudelj werd ontslagen. de koning, dijkhuizen aub zeg naar welk niveau zijn we gedaald!
denk een beetje aan je status man! tevreden zijn met een van deze trainers........

en begin niet met welke trainer dan wel want ik weet dat niet en daar zijn mensen voor aangesteld bij nac en als ze dat niet kunnen moeten ze ontslagen worden net zoals een vakkenvuller bij AH die niet alles op datum kan neerzetten.

je moet eens zoveel fouten maken bij een normale baan dan was je al 44x ontslagen geweest. misschien ipv trainer ook eens spelers ontslaan maar daar hebben we geen budget voor dus dan gaan we gewoon verder met dezelfde groep met een andere opa smurf ervoor.

willen wij kampioen worden dan hadden we beter moeten inkopen en die gratis spelers van maaskant moeten aannemen (die er opeens niet meer waren). met dit team word je geen kampioen en dat zien we nu duidelijk met dit team zijn we een middenmoter in de jup triest hoor!

ik ga elke thuiswedstrijd maar vertrouwen in een winst of een goed afloop heb ik niet, daar zijn te weinig argumenten voor HELAAS!

dan maar wegdromen op de tribune over dat we ooit een team met leonardo, lurling, sergio, schreuder, slot, arveladze, boussabon, simons hadden, want hoeveel we ook klaagde in die tijden die teams deden het beter!

0   0  
piet-air

prima trainer, heeft vaak het beste uit zijn spelersgroep gehaald
MAAR
kijk eens naar zijn prijzenkast. Het is mij iets te vaak NET NIET. lijkt erop dat hij het niet in zich heeft om echt prijzen (=kampioenschap of promotie) te halen. Prima om een middelmatig team net een paar plaatsen hoger te laten eindigen, maar prijzen pakken doet de beste man niet. En geen ervaring in de eredivisie... lijkt me dat er nu toch een trainer moet komen om een paar jaar mee vooruit te komen

0   0  
Sam

Ik zou gaan voor fred grim.goede treiner

0   0  
THE Don

Willem-Alexander naar NAC?

0   0  
Cor Taxi

@3 hoefijzers.Menzo is ergens bedrijfsleider.Als ik het goed hebt in de buurt van of in Apeldoorn.Die komt dus niet.:-)

0   0  
Oldskool

@f4ratje

Je bedoelt die tijd waar we nu nog de vruchten van plukken. Tijd die een schuld van 12 miljoen, een hoge huur van Zundert, stadion, kantoren, parkeerplaatsen, verkochte horeca, categorie 1 en een berg aandeelhouders opgeleverd heeft? Alles verkocht wat er was en dus zo'n 20 miljoen te veel uitgegeven. Best gek he dat teams het toen beter deden met zo'n 4 miljoen verlies per jaar wat niemand controleerde.

0   0  
ennoajseejer

Snap niet dat er nog mensen over Gudelj beginnen. Voetbal was (eveneens) tenenkormmend, bovendien heeft hij met zijn Oostblokregime een heleboel bruikbare spelers de deur uit gejaagd (je kent het rijtje wel).

0   0  
Zunder

Snap nog niet ontslag van Gudelj !Voetbal was (eveneens) duidelijk beter dan nu, bovendien heeft hij met zijn Oostblokregime een heleboel bruikbare spelers altijd doelstelling gehaald!

0   0  
poolshark

f4ratje

Je zegt dat we aan onze status moeten denken? Oke, we zoeken dus een trainer die bij een subtopper in de juup wil komen werken. Of jij denkt dat we nog steeds de status van stabiele middenmoter in de ere hebben?

En jammer dat je wel zegt wie er niet moet komen maar daarna toegeeft dat je geen idee hebt wie wel.....

Maar nu heb ik een vraag aan ratje en anderen, als leek zijnde :

Kunnen jullie mij vertellen wat de trainingsmethoden van de Koning zijn, hoe zijn motivatietechnieken werken, hoe hij omgaat met jongeren/ouderen/buitenlandse spelers? Hoe hij zijn ploegen laat spelen, en hoe hij zijn assistenten laat werken?

Ik gok van niet.....

0   0  
Braze

Wat moet NAC met Hans de Koning. Dat is een middelmatige Jupiler trainer. Is er nou echt geen trainer te vinden die de kwaliteiten en de capaciteiten heeft om met deze selectie te promoveren en daarna succesvol in de Ere te kunnen opereren..
Als NAC geen topper binnenhaalt zakken we steeds verder af. Maar ik begrijp uit de bijdrage van "Sjef de gevulde koek' dat de verantwoordelijken tijdens een partijtje golf in Barcelona de beslissing nemen die voor NAC cruciaal is. Ik begrijp de shit bij NAC nog beter nu..

0   0  
Nacman

Het is heel gemakkelijk en simpel stel te gelijk een trainer en td.
Td henk ten cate
Trainer marinus dijkhuizen
Dat lijkt mij het ideale tandam om de job te doen

0   0  
Joris

Graham Arnold. Die naam gaat rond in Breda.

0   0  
siempel zieltje

De Koning welkom en neem Maxima mee , dan kom ik zeker.

0   0  
nicknac

Ik vind De Koning prima ervaring op jupiler niveau speelt goed voetbal sterke persoonlijkheid. en ja dan heeft die geen prijzen gehaald. maar het was elk jaar net niet en laat hem het dit jaar dan maar doen. met beter materiaal dan dat die bij volendam had

0   0  
chrisje

Hup Holland hup.... Laat de leeuw niet in zijn hempie staan.

0   0  
Sparta Youth Crew

Gert Kruys niks voor jullie?

0   0  
maarten

Ard Langeler is ook uitermate geschikt.

0   0  
nicknac

als ik Langeler was...
dan zou ik blijven zitten in zijn functie bij PSV

0   0  
driekus

Inderdaad. Graham Arnold. Aussie met pit, laat zich niet piepelen. Heeft altijd aangegeven ooit voor NAC te willen werken, "pakken" dus.

0   0  
Vaque Geej

Kunnen Hans de Koning en Graham Arnold niet samen een duo vormen? Zou teveel van het goede zijn natuurlijk... :)

0   0  
Mafkees

Leuk en zo hoor, Graham Arnold. Absolute all time hero. Maar waarom zou NAC Arnold uit Australië gaan halen? Vanwege zijn exceptionele trainers-kwaliteiten of vanwege het nostalgische gevoel van sommige beleidsbepalers?

0   0  
scheppioni

@ Vaque Geej
Het zou toch eens haalbaar mogen zijn !
@ Mafkees
Met die twee in de staf mits haalbaar ziet het er toch wat beleving heel anders uit, dat kan bijna niet anders, dan nog d'n Karel voor die andere en dan heb ik er weer helemaal vertrouwen in, net zoals Spelbos de eerste keer !

0   0  
Jeroen

Goed nieuws, voor mensen met een ps3 of ps4.
Ik heb net de triple gepakt met nac in fifa.
Eindelijk de beker met de grote oren.

Zo beleven de meeste selectie spelers van NAC en nl elftal het voetbal van nu het liefst

0   0  
Jamie

f4ratje:

Welkom bij NAC maat!

Helaas staan er in dat rijtje ook nog spelers als Zonneveld (2e periode), Marcel Koning, Hadouir, Gilissen en andere toppers. That's life als een NAC fan; briljante voetballers worden afgewisseld met dramatische.

Momenteel zijn we een kerkhof voor trainers, hebben we een elftal met 11 verwende krengen die alleen maar op elkaar piepen en staan we 'gewoon' 6e in de Jupiler League.

Knappe vent die dan een 'grote' naam binnenhaalt..

0   0  
Nacman

Uit een bron rond nac kreeg ik te horen dat men vrij ver rond is met een trainer en td en geen naam die rond zingt men verwacht binnen elke uren

0   0  
dirk

@nacman
Kees Spaan (kozakken boys) td ??

0   0  
Nacman

Nee dirk wel mensen die het wereldje van voetbal kunnen spaan is een super lichtgewicht

0   0  
S.HB.NAC

Van mijn laatste bronnen heb ik helemaal niks gehoord. WE WACHTEN EN WE WACHTEN

0   0  
SJowie

@nacman Welke bron heb je dan? en morgen worden alle supporters verlost dus wie voor de groep komt te staan? zou mooi zijn om goed voor te kunne bereiden op Achilles uit.

0   0  
@nacman

Klopt inderdaad, ze zouden al rond zijn met Henk ten Cate als trainer, maar de td is nog geen zekerheidje.. Ze hebben al wel met een aantal namen gesproken dit weekend maar ze zijn er nog niet helemaal aan uit. Ook omdat diegene die ze op het oog hebben wat scherper in de markt ligt.. Van wat ik had begrepen is dat ze twijfelen om het risico te nemen voor een wat duurdere td of toch Ten Cate met een dubbelrol.

We wachten af...

0   0  
S.HB.NAC

@ @nacman: dat zou een supergoede zijn.

0   0  
Dutchbird

“Van mijn zaakwaarnemer heb ik begrepen dat ik bij NAC op de lijst sta”, zegt de Koning.


Je moet wel een erg wanhopige sukkel zijn als je dat met de pers deelt. Deze man kan blijkbaar zijn lip niet houwen en gooit zonder afstemming informatie op straat want als hij niet jokt heeft NAC blijkbaar een lijst met kandidaten aangelegd.Dus heren persmuskieten van VI, BN DeStem en Omroep Brabant laat maar eens zien wie de beste van jullie drie is. Wie lukt het om Gielen en Goetzee zo stevig het vuur aan de schenen te leggen dat je de primeur van deze lijst hebt.


Aan Gielen en Goetzee het advies om even een belletje te plegen met de zaakvoerder van de Koning om te vertellen dat hij van de lijst is gevallen vanwege gebrekkige communicatieve vaardigheden.

0   0  
ab

Gert Kruys,Ard Langeler, De Koning goed voor topklasse maar niet voor JPL! aub niet dan maar penders....

0   0  
Sjef de gevulde koek

Nogmaals heren Hans de koning gaat hem worden

0   0  
Balopdak5...traaie

Nou lesten we wel wezen, als de "bronnen" het allemaal goed hebben en het word Ten Cate, dan spring ik een gat in de lucht en geloof ik jullie voortaan altijd! Maar betwijfel het....laat me me maar verrassen...

0   0  
Oldskool

Ik denk dat HtC eerder benaderd is als TD (Of RvC lid). Die gaat niet meer op het veld staan denk ik. Hooguit in een rol als Manager (zoals de bedoeling was met Maaskant) en dan met sterke assistenten. Maar HtC woont in Ibiza, heeft niets meer nodig en gaat geen 24/7 in NAC stoppen. Kan me echt niet voorstellen.
Als ie dat zou doen is het uit pure liefde voor de club en mogelijk alleen dit seizoen, maar dat lijkt me al zeer onwaarschijnlijk. Maar een positie als TD of RvC zou al geweldig zijn voor NAC.

0   0  
Los Pollos Hermanos

Mooi zo. Heb vanaf begin af aan gehoopt op Hdk.

"Hij is de Koning ja ja, de Koning........."

0   0  
nicknac

Gewoon HtC als tc en de koning als trainer. heeft ervaring laat zijn team goed voetballen, sterke persoonlijkheid ik ben voor

0   0  
Stino

@jakobse en van es: mijn naam word genoemd!

0   0  
Henk Tank

Ik zag Henk ten Cate net..

https://www.google.nl/search?q=henk+ten+cate&client=ms-android-samsung&source=lnms&prmd=inv&tbm=isch&sa=X&ved=0CAcQ_AUoAWoVChMIl_Ox3My8yAIVgrYUCh2UvQ37&biw=360&bih=615#imgrc=k18h4sDGxa221M%3A

0   0  
Rijen

@Los Pollos Hermanos
Ik dacht juist net iets anders,
"de Koning ja ja, de Koning brengt ons NAC geen enkele beloning........."

0   0  
scheppioni

Het duurt wel lang allemaal, net zoals die twee die er nog steeds zitten, grrrrr !!
Mocht er zondag nog geen trainer zijn en met deze staf op pad moeten dan krijgen we in groesbeek flink jas, terwijl ik al 35 jaar lang ooit tegen beter weten in van een positief resultaat uitga, is het op dit moment helemaal verdwenen ! "Liever een doos gebruikte tampons, dan een staf met sleen en hellllemons" !!
Op naar Groesbeek !

0   0  
Jeroen

Is misschien niet verstandig om nog een jaartje juup league er aan vast te knopen.

Financieel zijn we gezond. En dan investeren in eigen jeugd. Op lange termijn heb daar meer aan.
Laat de jeugd in de juup league spelen en zich klaar stomen voor de Eredivisie.

En dan Ruud Brood als td en hoofd jeugd. En Eric Pastoor als coach. Ik denk dat nac dan een redelijke stabiele toekomst heeft.

Al vraag ik me af bij welke bvo in Nederland is het stabiel en rustig?

0   0  
Yellow

Waarom, hoor ik de naam jean-paul van Gastel niet.....? weet hoe het werkt, kent het Bredase, hij slachtoffer geworden van "GIO" samen met TD of veldtrainer John de wolf een goed duo

0   0  
Jeroen

Afkoopsom die je aan Feyenoord moet betalen. Heb je dat in je binnen zak?

0   0  
Peer11

@ Jeroen.

Welke jeugd wil je dan precies klaarstomen?

0   0  
Oldskool

@ jeroen

Denk jij dat we dan volgend jaar nog financieel gezond zijn?

0   0  
badeend

@ Yellow

Dat zou wel een stunt zijn, het duo Van Gastel-de Wolf. Wow.

0   0  
JM

Beste Jeroen,

Nog een jaartje Juup is niet echt een optie. Het is óf gelijk terug naar de Eredivisie óf heel wat jaartjes Juup.

Financieel zijn we alleen dit jaar nog gezond, en als we promoveren ook in de toekomst.

Zoals Peer11 al aangeeft, welke jeugd zou je graag zien spelen?

Ik denk dat Ruud Brood het uitstekend naar zijn zin heeft bij PSV, die gaat nooit van zn leven naar NAC.

Eric Pastoor als coach? Ik wist niet dat Alex een broer had die Eric heet? Alex zelf zit in ieder geval nog gewoon bij Sparta.

Ik hoop dat je reactie niet serieus bedoeld was.

0   0  
FU

Joop Gall

0   0  
Balopdak5...traaie

" Uit een bron rond nac kreeg ik te horen dat men vrij ver rond is met een trainer en td en geen naam die rond zingt men verwacht binnen elke uren"
Die paar uur zijn voorbij @nacman en nog niets gehoord!
Of wachten ze met bekend maken na het Nederlands elftal debakel, of was de bron toch niet zo betrouwbaar ????

0   0  
0114

@ balopdak5

ik lees hier altijd "vanuit een goede bron vernomen"..

Ik wacht gewoon rustig af. Beter dat ze er goed over nadenken dan overhaaste beslissingen nemen!

0   0  
Nachoreca

De dag dat de wolf en jp hier aan de slag gaan, haak ik per direct af..wat een gekken hier allemaal zeg. Die gaan pas vier jaar naar nac Breda denk ik..

0   0  
b.

ik ook nachoreca, wie zoiets verzonnen krijgt..... en dan van Loen als 2e assistent erbij zeker.

0   0  
kopspion

't is stil.....en het blijft stil

0   0  
badeend

Van Loen!!! Klasse!
Sprinttraining van Van Gobbel - we komen er weer helemaal bovenop!

0   0  
nm

akelig stil zelfs. Redelijk bizar.....

0   0  
Sjefke

Niet doen! Heeft nog nooit wat gewonnen!

0   0  
brutes

Binnen 24uur word de nieuwe trainer gepresenteerd

0   0  
Balopdak5...traaie

@Brutus, ook weer uit betrouwbare bron verkregen zeker ????
Nou ben benieuwd of ik jou voortaan wel kan/moet geloven ????

0   0  
SJowie

@brutes Nou hopen dat je gelijk heb man, zou fantastisch zijn dat hij deze week nog voor de groep kan staan voor de competitie weer verder gaat, laten we het hopen :D HUP NAC!

0   0  
FU

brutes, je bent een troll en die zijn mentaal niet helemaal normaal ...

0   0  
Outsider

Heb helemaal niets met Nac dus denk dat ik goed in staat ben een objectieve mening te geven. Nac moet een trainer aanstellen die als eerste het spelplezier terugbrengt en zorgt voor automatismes in het spel. Punten , en nog belangrijker, vetrouwen komen dan vanzelf. Tevens moet in het contract het uitspreken van het woord kampioenschap als reden van ontslag worden opgenomen. Volg de Jupiler League al jaren intensief en 13 punten los zegt niets dus alles is mogelijk maar door steeds het kampioenschap als doel te noemen wordt de druk in en buiten het veld veel te hoog. Psv publiek zeurt toch ook niet over het puntverlies tov Ajax? Als Psv de beste ploeg is worden ze uiteindelijk toch wel kampioen. Neem een voorbeeld aan Go Ahead. Onwennige competitiestart maar inmiddels aardig op de goede weg.

0   0  
Frits von Tuurenhout

Probleem ligt gewoon bij de mentaliteit van sommige spelers.
Hebben hun dikke pens goed gevuld met een grote zak geld,die hoeven niet zonodig meer lijkt het wel.
Krijg het idee,wie of wat je voor die goep zet,het geen ene reet uitmaakt.
Degenen die dit voor elkaar hebben gekregen,om deze groep,bestaande uit grotendeels lamzakken,samen te stelllen,moeten zich de ogen uit de kop schamen.

Als je gewoon reeel had gebleven,had je een hele nieuwe start gemaakt met de club,en dan maar zien waar het schip strand.
Maar zoals vanouds,leeft men liever boven hun stand.
Mij is altijd geleerd, doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg......

0   0  
brutes

Die 24 uur gaan ze niet redden
Zal tegen het weekend worden
DIJKHUIZEN

0   0  
gerrit39w

Deze week gesprek met Dijkhuizen.

Laad alle berichten na dit bericht in