Wij gaan niet opzij

Liveblog: NAC - Roda JC

Praatpapegaai

NAC speelt eindelijk weer voor publiek in het Rat Verlegh Stadion! Hopelijk kan NAC weer vleugels krijgen nu het bier weer over de tribunes stroomt. Lees mee in ons liveblog voor alle hoogtepunten van de wedstrijd.

NAC Breda
2
2
Roda JC Kerkrade
04 februari 2022 20:00
Rat Verlegh Stadion
Basisspelers
1 Nick Olij
4 Moise Adilehou
15 Jethro Mashart
20 Dion Malone
11 Odysseus Velanas
29 Sabir Agougil
47 Welat Cagro
10 Ralf Seuntjens
6 Jeredy Hilterman
9 Naoufal Bannis
7 Kaj de Rooij
Rody de Boer 1
Guus Joppen 4
Richard Jensen 3
Daryl Werker 27
Amir Absalem 5
Robert Klaasen 6
Patrick Pflücke 14
Xian Emmers 22
Davy van den Berg 10
Benjamin Bouchouari 35
Dylan Vente 9
Wissels
14 Ayouba Kosiah
5 Michaël Maria
36 Pepijn van de Merbel
18 Yassine Azzagari
30 Gylermo Siereveld
34 Luc Marijnissen
19 Quincy Tavares Mojica
2 Ruben Ligeon
35 Boris van Schuppen
55 DJ Buffonge
Mohamed Amissi 30
Tomer Altman 18
Dailon Rocha Livramento 21
Jimmy Vijgen 34
Loek Hamers 36
Dylan Vranken 37
Jamie Yayi Mpie 31
Xander Lambrix 20
Eerste helft Benjamin Bouchouari 7' 20' Kaj de Rooij Amir Absalem 44' Tweede helft 55' Jeredy Hilterman Dylan Vente 57' Mohamed Amissi ( Davy van den Berg ) 63' 67' Michaël Maria ( Jethro Mashart ) 72' Ralf Seuntjens Rody de Boer 73' Daryl Werker 83' 86' Boris van Schuppen ( Kaj de Rooij ) Jamie Yayi Mpie ( Dylan Vente ) 86' Xander Lambrix ( Benjamin Bouchouari ) 86' 90' Odysseus Velanas 90+1' Ayouba Kosiah ( Jeredy Hilterman )
Bron:
B-Side Rats
157 Reacties
87   9  
Mario

Zeer slechte scheidsrechter, maar wat zit ik te genieten van de vechtlust wat ze uitstralen.

29   2  
NNB

Wat een mierenneuker deze Cantineau.

25   4  
Bredalex

Wat een kl*te vogel van een scheids is dit weer, de rooij krijg geel en een soort gelijke tackel op hem word niet bestraft, pannekoek!

23   4  
Henkietenkie076

Wat een dramatische scheids, ongelofelijk

15   4  
NNB

Eerst krijgt Kaj een gele kaart voor een charge op de bal. En een minuut later is het een donker rode kaart voor die mof, maar is het plots de bal volgens de scheidsrechter

16   3  
Mike

De wil is er wel!

Maar leg mij is een ding uit. NAC haalt spelers die goed renderen elders op een bepaalde positie. Om deze vervolgens op een andere plek bij NAC te zetten. Wat is dat toch altijd bij NAC.

Bannis en hilterman word 'm wel denk ik.
Agougil en velanas prima.

87   9  
Mario

Zeer slechte scheidsrechter, maar wat zit ik te genieten van de vechtlust wat ze uitstralen.

11   12  
Baco

Wat een randdebiel die scheidsrechter .de singel in . Ik zie ook een strijdend NAC maar we missen Haye .

20   3  
Mario

@baco ,je kan niet continu naar het verleden blijven kijken.
Haye is er niet meer.
Het team wat er nu staat is gewoon goed bezig.

28   5  
Otjes

Wil niet te negatief zijn maar Bannis heeft wel veel kansen nodig. Het is het allemaal net niet. Hoop dat het kwartje snel valt bij Bannis, maak gewoon af, druk af en scoor gvd

49   4  
Mike

Petje af voor Malone btw. Doet 't gewoon goed

15   18  
Scheppioni

The Seun is het helemaal kwijt zeg ....

10   1  
Baco

@Mario Maar wel een klotescheids . Toch wel mee eens ?😂

12   7  
SjorsNac

Wat een gebrei pffff.
We mogen Olij weer dankbaar zijn.

16   22  
Noad1976

Mashart pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

7   85  
BREDA 1965

bannis wordt niks..hilterman wordt niks...banzuzi wordt ook niks...en zo is het...zijn geen afmakers...

30   2  
Henkietenkie076

@baco we missen ook Penders, Zwaanswijk, Amoah, Mtiliga en Lurling

15   9  
Vliegende hollander

Bannis .....ja niet te veel woorden aan vuil maken.
Als je telkens zoveel kansen mist,is ook weer een passant.
Hoeveel aanvallers/spitsen heb je nodig,als zelfs de makkelijke ballen er niet ingaan.
Zo kan je blijven voetballen.....

16   33  
kopspion

Seuntjens kan bij walking football al niet meer mee denk.....

23   5  
Brecht

Dat moet er heel snel uit bij die Bannis… alleen maar zelf willen scoren

39   1  
Enkhuizer

Doelpuntendroogte of niet, ik vond het een leuke eerste helft met het gehoopte opportunistische spel v NAC. Vol stadion voetbal

39   2  
Spionkop

Geef die twee voorin even de kans. Daar zit in ieder geval al een hoop energie in.

Sneller aanspelen. Dit kan best gaan lopen, die doelpunten komen wel. Zeker met een betere aanvoer.

10   3  
De Mouse

Mee eens dat de scheids het spel bederft maar dat betekend dat onze NAC het zelf zal moeten doen.

Voor mijzelf ze werken hard en sluiten Roda in op hun eigen heft (de meeste tijd dan).
Opvallend is dat Malone al 5 wedstrijden super verdedigd en mee naar voren gaat.
Wat ook opvalt is dat ze het zichzelf wel heel moeilijk maken om te scoren maar ik heb wel hoop.

En dan......... hebben we het nog niet over onze redder Olij die altijd klaar staat.

Maar nu klaar maken voor de tweede helft, ik ben effe een bietje pakken, mijn advies doe hetzelfde of ren naar de winkel nu het nog kan voor een spannende tweede helft.

18   2  
kopspion

waar zijn Kestens, Kortsmit, Bakker ???

en de Rooij werkt er best voor vandaag hoor, maar hij staat WEER op de verkerde flank !
als hij van links komt gaat het allemaal een heel stuk natuurlijk.

Agougil en Malone spelen een beste partij

15   2  
Tuinzight

Prima eerste helft met veel strijd, nu nog de goals en de lijn naar boven is gezet. Agougil en Malone beste van het veld ook seuntjes brengt veel energie.

9   15  
Bertus

Dit gaat hem weer niet worden.
Onsamenhangend en uitverdedigen door het midden zonder te kijken ik weet niet waar ik naar zit te kijken.
De juiste noppen onder je schoenen, schijnbaar te veel gevraagd bij Bannis, buiten dat staat hij ook gewoon voor zichzelf te ballen.
Er is geen verband aan te ontdekken in het spel, overbezetting op het middenveld en we verspelen nog bijna elke bal.
Zou zeggen gooi Seuntjens er in maar die doet blijkbaar al mee. 😉

13   2  
JeePee

Ik vind het nog behoorlijk toevalsvoetbal, en je mag Olij dankbaar zijn dat je niet achter staat.

Aan inzet geen gebrek, maar De Graaf mag al wel iets bijstellen. Drie man achterop waarvan Mashart er 1 is, stop daar maar mee, veel te wankel. Marijnissen op die plaats heeft meer body. En Cagro of Agougil, 1 is genoeg met Velanas ook al in de ploeg. Ik zou Boris wel eens in de Haye rol willen zien met Agougil als breker naast hem. Laat hem maar met zijn tweebenige trap en passjes de lijnen uitzetten. Werk aan de winkel, maar voorin behoorlijk wat energie gelukkig.

7   7  
Nacman

Het weer is net zo slecht als het spel van NAC.
Hopelijk 2 helft beter.

6   4  
Altijdnacsupporter

Strijdbaar, veel energie. Bannis en Hilterman werken hard, mijn gevoel zegt dat die ballen wel gaan vallen.

Maar in de omschakeling is op deze manier van spelen dodelijk..op een aantal momenten ligt het helemaal open..

Mooie zou zijn als je op de.plek van Cagro/ Agougil met iemand kan spelen die bij balverlies makkelijk laatste linie in past..malone daar, als bakker terug is bakker er bij en moise meer vanaf rechts!

Ik heb er een goed gevoel bij, al moet het dan ook een beetje lekker mee zitten! In ieder geval al met wat meer plezier zitten kijken!

Hup Nac

2   5  
Rob

Laten we hopen dat Roda niet overschakelt op een 3 spitsen systeem, want dan kom je steeds 2 tegen 1 uit en 1 tegen 1 voor het doel van Olij.

9   3  
Gampel

Ow wow breda 1965, waar haal jij je azijn. Je moet het ook niet direct in je aderen spuiten...
Ik zie tot nu toe een leuke wedstrijd met een beter NAC en een beroerde scheids.
Mooi om te zien dat allerlei clubs moeite hebben om een goede doelman te vinden terwijl er zo eentje bij ons onder de lat staat.

3   13  
Real Robert

Zal na de rust snel 0-1 worden, wanneer Rosa een tanden bij schakelt.
Met dank aan de verzakers, die zich voor de zoveelste keer ziek en misselijk afgemeld hebben. Oplichters!

5   3  
Lamington

"The only way is up"
Maar momenteel wel van de 10de naar de 11de plek..

15   8  
Bommel

We staan nog steeds in de top van de salarishuizen in de KKD. We staan op plek 11!!! We hebben 3 punten uit de laatste 5 duels. We staan met de rust op 0-0 thuis tegen de mijnwerkers met 1 schot op goal!! We zijn zo diep gezakt dat velen hier in staat zijn daar nog een positief verhaal van te maken, terwijl het helemaal nergens op lijkt.

Ach ja, als we straks het stadion maar weer in mogen en samen bier kunnen drinken toch?

4   7  
BREDA 1965

@Gampel..ik zie ook een leuke wedstrijd,en een beter NAC..maar het gaat om doelpunten maken....en dat worden er niet veel met deze spitsen

3   4  
Pietjebel

Iemand van NAC al bewust dat nu olij de beste speler is ?

Verlenging en snel in bietje

1   2  
Otjes

Er zit geen lijn in en dode spelmomenten gaan nergens over. Maar er is wel inzet….

3   3  
Lamington

Wel leuk dat iedereen een 'beter NAC' ziet in de eerste wedstrijd zonder topfavoriet Haye..

2   5  
Rubenac

Ik put moed uit het de tameloz niet.

0   7  
Rubenac

tameloze inzet

4   4  
Scheppioni

Typisch zo'n wedstrijd wie scoort die wint ...... wel strijd maar weinig slagvaardig ons NAC !

2   1  
Spionkop

GGGGGOOOOOOOOAAAAAAALLLLLL

3   2  
Lamington

Duim omhoog
Goeie binnenkomer!

3   0  
Baco

YESSSSSSSSSSSSS

3   2  
Rubenac

Gvd man!!!!

1   5  
Lamington

Duim draait omlaag....
Slapers

27   7  
Noad1976

MASHARTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT je hebt weer je doelpunt tegen voor elkaar. KANSLOOS!!

4   0  
Baco

NOOOOOOOOOOOOOOO

21   7  
Marti

1-1 met dank aan mashart !

18   7  
Krenk

Mashhart, die gast moet over boarding!!!

23   5  
Ric

Mashart Mashart Mashart simpele ziel. Zo’n man moet altijd plat aan de zijlijn als je zo’n counter tegenkrijgt

5   2  
Nonkel Frans

En ja hoor Circus Beatrix is ge- opend.
Handstand in de ballenbak.........ai ai meteen 1-1.

22   5  
Ivo

De puntverlies door Mashart teller kan weer omhoog. Dat is toch geen verdedigen?

8   3  
Scheppioni

Wat een gepruts in onze verdediging, wordt totaal niet naar een mannetje van roda gekeken, de doelpunten vallen ook wel heel simpel binnen .....

18   6  
RM

Kan dit alsjeblieft de aller aller allelaatste wedstrijd geweest zijn van Mashart. Wat een l#l

2   6  
BREDA 1965

Zet Siereveld linksback

5   14  
Duimpje

En wissel mevrouw de Rooij ook maar.

9   4  
Nonkel Frans

Marijnissen erin aub!

11   3  
Baco

En weer die klote scheidsrechter Gvd wat een lul

16   2  
Henkietenkie076

De Rooij wordt opgevangen en de scheids laat gewoon doorspelen, maar als een speler van roda miauw roept fluit ie voor overtreding, werkelijk niet te geloven

8   17  
Willem 4,5

Kunnen we Mashart en De Rooy gratis weggeven aan Hoeven 4 of zoiets.

17   1  
Mc Guyver

Snel Agougil vastleggen

8   1  
Henkietenkie076

Heeft NAC er een abonnement op dat ze tegen Roda altijd een kutscheids hebben?

6   2  
Bertus

Vergeet ook die twee die niet doordekken.
Hij kan hem tussen twee man intikken.
Die omschakeling is om te janken.
En ze zijn zo makkelijk van de bal te zetten, vreselijk.
Er zit helemaal geen voetbal meer in het is alleen nog wegroeien.
Dus beslist niet wisselen hoor de Graaf!

6   21  
Ron

Godverdeteringtyfus. Die Adilehoe. Allejezus.....
Zo'n schietkans op randje 16.
Jaagt de bal het stadion zowat uit.
Stuur door gast astemblieft naar huis.
En de Rooij...... traint die gast wel mee ?
Of komt ie alleen op wedstrijddagen een potje meedoen?

8   2  
Tico

Sjongejonge, wat een strontmongool die scheits.

5   3  
Tico

Scheids

8   15  
Noad1976

Als NAC wil promoveren. Dan heel snel afscheid nemen. Adilhoue Mashart en de Rooij. Doorselecteren. Dieptepunt is wel Mashart maar dat is ie al hele seizoen. Maar steeds loopt ie er weer.

4   16  
Pietjebel

Schuppens d'r in voor valanes

11   2  
Mike

Agougil zeer goed. Hoop dat ie dat door kan trekken dan word dit de nieuwe patron van NAC.

7   1  
Bredafun

‘T fietske van die scheids is al in de singel geflikkerd.

4   1  
Mike

Antonia voor de rooij.

4   16  
Ratkopf

Hebben we velanas overgenomen van hc pinoké of zo? Die kan toch niet voetballen zeg.

7   3  
Rubenac

Die scheids fluit voortaan vrouwen voetbal.

13   0  
NNB

Kelderklasse niveau cantineau

21   1  
Toontje

Diverse spelers en zeker Mashart (kan er niks van...bewijst hij iedere wedstrijd dat hij wordt opgesteld) waren vroegre bij ons NOOIT in de wedstrijdselectie gekomen.

20   1  
Baco

Wat een zwakkeling die scheids . Neem die licentie af. Schandalig

17   1  
Ric

Die scheids dat kan toch niet man. Wat een regelrechte ramp

5   0  
Nonkel Frans

Zouden we nog een handstandje ( of 2) te zien krijgen vanavond? Het kan nog ........

35   4  
Fritske d'n Olifant

De Rooij wordt hier flink afgezeken, maar die gast staat aan de verkeerde kant zijn stinkende best te doen terwijl op zijn positie Velanas achter elkaar mag blunderen. Ik snap dat echt niet. Verder geniet ik van Hilterman, nu al een aanwinst. Maar voor het overgrote deel is het weer niet best vanavond. Ben ik daardoor verrast? Nee. Hier moeten we het de rest van het seizoen mee doen. En verder maar bidden dat het balletje een keer goed valt.

Ohja, die scheids is een lul

7   8  
Otjes

Wissel dan een keer pik. Van schuppen voor die velenas bijv

4   3  
SjorsNac

Ik kan hier niks positiefs mee van maken sorry

9   9  
Noad1976

Dat krijg je met zoveel NAC rommel op het veld! EIgen schuld dikke bult maar de Rooij kan echt wel voetballen hoor hahahaha kanloos sommigen hier

12   1  
NNB

Ik zie wel een patroon, altijd hebben we een kut scheids tegen moffen. Eerst 2 keer mulder en nu zijn vervanger cantineau

6   11  
Tico

Sjonge jonge de Rooij wat een valzak zeg.

6   0  
Ron

Zo neem je dus een corner.
En dat is trainbaar hè......

5   14  
Tico

Veul te laat om die kut Rooij te wisselen, pfffff

3   16  
Nacman

Hup nac
Het lachertje van Nederland en de rest van de wereld.
Stelletje overbetaalde amateurs.

14   5  
Otjes

De trainert is volgens mij ook gewoon ongeschikt, echt wel.

Seizoen uitzitten, overname afwachten. Maar volgend seizoen jaar ook nieuwe trainer. 100%

7   17  
Ratkopf

Haha ik heb wel weer genoeg gezien voor de rest van het seizoen. Morgen mag ik zelf weer aantreden in het 13e elftal. Wij trainen niet maar hebben wel meer voetbal in de ploeg zitten dan deze dwazen. Ik tel er een stuk of 8 die enkel geschikt zijn voor het rechter rijtje van de KKD. Tot volgend seizoen!

14   7  
Scheppioni

Typisch zo'n kut uilenberg scheids, maar ook het verdedigen zeg, nu toch echt mashart niet meer, dat lieve jochie heeft ons NAC al 10 punten gekost !!!

24   5  
NNB

Iedereen bek dicht over Velanas nu!

23   9  
Noad1976

Daarom is Velanas 10 keer beter dan de ROOIJ... DAAROM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

59   4  
Enkhuizer

De uitslag zal mij worst zijn. Ik heb echt heel erg genoten van dit NAC. Wat een strijd zeg!

9   0  
Baco

YESSSSSSSS

10   2  
NAC4ever

Stand helaas weer in lijn met het gebruikelijke niveau

8   28  
Toontje

Het ligt niet perse aan de trainer hoor...

met zoveel ROTZOOI op het veld die er absoluut niets van kunnen

Er lopen rond Breda betere amateurs rond dan bij NAC

Kom ik weer op vroeger...toen was dat nooit

7   1  
Dbare

Blij met een schamel puntje nog, maar had stiekem weer hogere verwachtingen voor vanavond dus toch weer teleurgesteld helaas.
Business as usual vooralsnog dus

20   6  
Scheppioni

Hoppa Odysseus !!! Gelukkig nog een punt ! Wat een klere scheids !!!

7   4  
Duimpje

Dit is het. Spelen zelfs boven hun niveau. Met een trainer die bij dit niveau hoort. Gelukkig nog een tweede doelpunt. Scheelt op de valreep een fluitconcert.

21   2  
Malle

Wat n kut scheids, ongelooflijk slechte wissels namens NAC. Maar wat n vechtlust heeft hilterman, kan iedereen ook meenemen

22   3  
NNB

Helaas, NAC wint niet van cantineau. Wat een miskoop is dat van de KNVB

49   0  
Baco

Een strijdend. NAC heb ik vanavond gezien . Ondanks de blinde scheids een goede wedstrijd . 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

35   0  
Mc Guyver

Wel 90 minuten strijd gezien dat is al een basis

14   18  
Malle

Mashart speelde gewoon een goede wedstrijd ?????!!!!!!!

25   3  
Pomelo

Jesus christus wat een kutscheids is da zeg...

19   2  
Mvg

Ik heb slechtere wedstrijden gezien dit seizoen... als we deze inzet elke wedstrijd zien dan ben ik tevreden... dit seizoen valt er gewoon weinig meer te halen

18   5  
Mario

Wat een strijd wat een passie.
Het hoef altijd niet mooi te zijn .
Maar dit vind ik toch wel 1 van de betere wedstrijden van ons NAC .
Als je deze wedstrijd afzet tegen de meeste andere wedstrijden zie dat er toch nog bes wat kan.

28   3  
Geel/Zwart

Als kers op de taart hoor je in het interview na de wedstrijd Olij voor ESPN nog ff zeggen dat NAC niet zijn eindstation moet zijn en hij natuurlijk een stap wil maken.. pff. Heerlijk weer om het weekend in te gaan

13   41  
Bertus

Wat heeft die Agougil een slechte wedstrijdmentaliteit mensen.
Overal nét te laat.
Bij beide goals doet die lamlendige Agougil geen flikker.
Lekker stoere interviews geven bij BN de Stem makker en op het veld geen ene flikker normaal uitvoeren, of gaan de voetbalkenners hier ook Mashart de schuld van geven?
Het is gewoon een drama.
Laten we aub snel dit seizoen en al die kneuzen vergeten je wordt er alleen maar chagrijnig van.
Echt om je kapot te schamen dit.
Nog geen 30 seconden na de 1-0 zit de 1-1 er al in omdat iedereen staat te slapen, waar zie je zoiets?
Juist, bij de pupillen!

6   3  
kopspion

het was natuurlijk niet erg goed, maar we hebben die vlaaien met inzet toch zowat de hele wedstrijd teruggedrongen
Malone en Agougil speelden echt wel goed, De Rooij moet echt vanaf links kunnen komen !
Seuntjens kan het echt niet meer belopen, soms nog wel een leuke pass geven maar je moet toch echt nog wel meer kunnen lopen wil je echt meedoen hoor
Hilterman bevalt me toch al wel een stuk beter dan Bannis hoor, die laatste rent wel een hoop maar is echt veel te egoistisch
de wissels van Edje kon ik echt niet begrijpen

10   38  
Sjef de gevulde koek

Dit is geen voetbal meer. Nac is dood klaar!!

27   9  
Tip

Verdiend punt. Zeer hard gewerkt. Scheidsrechter enorme droplul. Uiteindelijk sta je natuurlijk waar je hoort te staan. Dit is ons niveau. Hebben we veel geluk net nacompetitie. En anders geen nacompetitie. Maar we wisten dat er geen geld was om te versterken. Volgend seizoen is er dat geld wel. NAC komt terug. Ben wel stik blij dat een nederlaag terecht is afgewend. Als we achter deze gasten gaan staan pakken we nog punten.

10   0  
JeePee

Zuur. Typerend voor het seizoen, niet voldoende. Ik houd niet van individuen aanwijzen, je verliest met 11, maar met 3 man achterin kan niet met halve verdedigers, waar je daar met 4 man nog mee weg kan komen. Maar echt blij met de drive vandaag, en Hilterman is wel een karaktertje, die kun je erbij hebben. Volgende week weer beginnen met 0-0, minuten maken en het elftal ontwikkelen, meer zit er echt niet in dit seizoen.

15   3  
kopspion

ondertussen is VVV ons nu ook voorbij en staan we niet eens meer op plek 10 die nog net nacompetitie geeft

9   5  
De staantribune

Positieve is de werklust, maar als ik eerlijk ben wordt ik hier niet vrolijk van! 3 schoten op doel. 6 competitiewedstrijden achter elkaar niet gewonnen in de kkd en nu 11 pnt van de play off plek.

10   14  
Ron

@ Geel/Zwart:

Geef Nick eens ongelijk.
Je wil hier toch niet blijven ballen met zo'n stel kneuzen voor je ?
Nagenoeg iedere week ben je de beste man van het veld aan NAC zijde.
Oké..... vandaag effe een misser.....
Maar als een Heerenveen, Sparta of een Heracles zou aankloppen dat zou ik weg zijn. Ja toch ?

26   5  
SpongeBob

Aan iedereen die hier gepost heeft en zegt dat er bij hun elftal meer voetbal in zit dan vanavond.

Laat ff je tijd weten, kom ik met plezier kijken en zullen we daarna beoordelen.

Hoe men dat durft zeg…. Dat heb je wel een eigen dunk zeg.

Man man

16   5  
Ronny Goodlass

Zeer vermakelijke wedstrijd.
Heerlijk strijdend NAC gezien. Dat is de basis en dat geeft hoop maar…..

Agoulil en Cagro die beide zeker en zuiver moeten zijn waren slecht. De rest was meer dan voldoende.

Het geeft mij hoop op beter.
Ik heb gewoon genoten van dit strijdend NAC !

10   2  
Fritske d'n Olifant

Aan de inzet heeft het vandaag niet gelegen. Wat dat betreft complimenten aan de spelers. Natuurlijk op het einde een mooi doelpunt van Velanas, maar er ging verder wel heel veel fout. En niet alleen bij hem overigens. En ik blijf erbij dat áls je De Rooij opstelt je hem aan de linkerkant moet zetten. Als je dan perse een andere speler op links wil zetten, speel dan met Kestens of Antonia vanaf rechts.

Natuurlijk hadden we weer met een kwal van een scheids te maken, maar als je taggeneveftig kansen nodig hebt om een keer op goal te schieten en je speelt 2-2 dan moet je niet mauwen.

10   13  
Malle

De nummers 18 & 20 hebben beide meer goals dan nac

15   9  
Geelzwartwit

Strijd en inzet en de gewilde 2 extra spitsen.

Heel simpel gewoon weer geen 3 punten. Niets meer dan dat. Zolang je geen 3 punten haalt koop je voor inzet ook niks.

Enwwug Kaj de Rooij wederom op rechts? Wat is dat toch met die eigenwijze trainers??? Wtf!

Technsiche staf schaam je kapot. Wederom geen 3 punten en nu met je 2 spitsen erbij.

Ow ja gewenste diepgaande middenvelder die afgelopen gewenst was is er nog steeds niet. Zou het saar aan liggen? Moet die nog komen?

Koekebakkers!
Met een top 3 begroting en 2 extra spitsen telt voor mij niets anders dan 3 punten. We zijn NAC gdrdmme geen bal op het dak 6 ofzo?!

5   5  
Ronny Goodlass

@Malle
En die hebben dan weer 3x zoveel tegendoelpunten.
Pffff malle
Die naam zegt genoeg

2   2  
Hoeven B4

@Willem 4,5
04 February 2022, 21:22

Nee bedankt.

22   8  
Geelzwartwit

We hebben strijd gezien
Staan mijlen achter op de top 3 met een top 3 spelersbegroting. Het lag aan dit en aan dat en aan ontbreken van spitsen. We hebben 2 spitsen en kaj wordt weer op rechts gezet Marshart mag zijn fouten weer maken enz enz en we staan fucking 11e.
En dan was het voor menig supporter allemaal wel best vanwege de getoonde inzet.
Sorry hoor maar het is helemaal ndit best. We zijn namelijk weer een plaats gezakt en dat is wel best want inzet gezien?

De lat ligt wel erg laag tegenwoordig

21   5  
Moppernac

Met 1punt mag je je handen dichtknijpen en tevreden mee zijn.
Wel een strijdend NAC gezien , maar wat gaan ze slordig met die enkele kleine kansjes om zeg.
Roda vandaag toch zeker 5x 100% kansen gehad waar Olij een sta in de weg was.
Olij daarom ook man van de wedstrijd.
En van Edwin de Graaf kan ik nog steeds niet veel begrijpen, ook zijn laatste wissel Kosiah voor Hilterman snap ik niet in blessuretijd.
Of je wisselt 5a10minuten voor het einde, maar niet in blessuretijd.
Ja je wisselt in blessuretijd als je met 3-2 voor staat, maar niet als het 2-2 staat.

30   13  
Ivo

Vragen voor BSR aan de trainer:

- Fouten van Mashart hebben ons nu al minimaal 10 punten gekost, waarom staat deze jongen nog op het veld. Verlos hem uit zijn lijden. De rest van het seizoen in het 2e laten ballen en dan snel afscheid nemen. Is gewoon geen profniveau. Hoofdklasse, hooguit.

- De Rooij was weer onzichtbaar aan de rechterkant, waarom speelt hij niet op links wat zijn eigenlijke positie is. En waarom niet eerder gewisseld?

- Je mag 5x wisselen, we wisselen 2x en dan in de blessuretijd nog een keer, waarom? Fitte spelers kunnen de laatste 20 minuten het verschil maken.

- Trainen we eigenlijk wel op spelhervattingen? Vrije trappen en corners zijn een drama, op één na.

14   9  
Moppernac

Kopspion@

Wat heeft NAC te zoeken in de nacompetitie? Helemaal niks toch.
En de 10de plaats geeft helemaal nog geen recht op nacompetitie, want ik denk zelfs dat Almere city de 4de periodetitel gaat winnen, en dan staan ze zelfs 11punten achter op een nacompetitie plek.
Almere heeft een niet al te zwaar programma voor de 4de periode.

11   9  
Pietjebel

Ik kan hier een Huntelaar roepen
Een Ruud van Nistelrooy
En een muhren

Ik noem zo maar wat namen tussendoor die hier geen voet aan aarde kregen .

De Rooij hoort daar ook bij
In welke spiraal zijn wij geraakt zeg ?

Hoe kan het toch dat zo'n grote club kwam achterban dan. Zo laag in de klad staat
Mensen geef de scheids niet de schuld of wat dan ook
Dit team kan gewoon niet beter

20   15  
Fred1

Ik vond Agougil niet slecht, nee ik vond hem gewoon verbijsterend dramatisch, als je vooraf zo’n grote bek hebt laat het dan in de wedstrijd zien.
Steeds te laat en geen bal in de ploeg kunnen houden ik vond hem samen met Welat de slechtste van het veld.
Wat een air zeg en vooral ook misplaatst.
Je staat met 5 man op het middenveld en je hebt geen controle dat is toch heel merkwaardig.
Wat mij betreft is Agougil ook schuldig aan beide tegengoals, meelopen en toekijken is niet genoeg.
Er is meer nodig om Haye te vervangen.
Mashart was ook weer lekker bezig maar dat zou een trainer toch onderhand moeten weten, stel die goser op en je weet zeker dat je er minimaal eentje tegen krijgt , plus speelt hij 75% van de ballen terug.
Ik volg de trainer niet zo goed, hij had Ligeon op rechts moeten zetten en in de rust Bannis er af moeten halen, en hoe staat het met Antonia , ik ben De Rooij ook wel zat eigenlijk.
En al dat ophemelen die tweede goal daar mag Olij best gewoon ingrijpen hoor , dat laat hij gewoon na.
Maar dat mag geloof ik niet gezegd worden hier.
Ik loop naar mijn verstand te zoeken waarom alles zo onsamenhangend is, er valt geen brood van te bakken.

15   4  
Jim

Karel schiet op! Of maak plaats!

13   4  
Nachoreca1

We kunnen simpelweg niet beter. Verloren seizoen met lichtgewichten in alle geledingen van de club. Lol is er ver van af. Stop met lichtpuntjes zoeken in dit elftal. Tis Kut met peren. Hopen en bidden dat Karel Vrolijk ons betere tijden gaat brengen. Welterusten en goed weekend.

13   4  
Ivo

Het is heel simpel Fred, we staan in de middenmoot van de KKD omdat onze trainer en spelers ook dat niveau hebben. Cagro en Agougil zijn geen spelverdelers a la Haye. Dat zijn jongens die een bal afpakken en hem dan afgeven aan een speler die er wel iets mee kan. Maar die spelers moet je dan wel hebben.

Maar er staan te veel ongeleide projectielen op het veld. Adilehou is een stoorzender, Mashart is iedere wedstrijd goed voor een paar grote fouten, de Rooij en Velanas doen soms onbegrijpelijke dingen, en zijn ook niet van het meeverdedigen. Die pakken veel te weinig afvallende ballen.

We moeten nog directer spelen, veel vaker schieten in plaats van de bal nog een keer rondspelen. We staan constant tegen een soort handbalverdediging te voetballen, omdat het allemaal over te veel schakels gaat.

14   4  
Henri

Waar hebben we in hemelsnaam naar zitten kijken. EdG had weer wat gehusseld, tactiek veranderd maar toont daarmee alleen maar aan dat hij in ieder geval niet de trainer voor de toekomst is.
En wat maakt zo'n potje voetbal veel duidelijk. Er is nu niemand die een fatsoenlijke corner of vrije trap kan nemen. Velanas niet, Cagro niet .......... profvoetballers die een bal geen hoogte en juiste snelheid kunnen meegeven.Een Velanas die 2 à 3 verschrikkelijke balaannames heeft. Gewoon gebrek aan basale baltechniek. Verder geen enkele keer het duel met de vleugelverdediger durft aan te gaan. Weer een balletje breed of terug. Bannis is een speler met de nodige geldingsdrang. Maar wat heb je aan zo'n speler als hij net zoals vandaag in een vrije rol laat zien dat hij, geen bal/techniek heeft, geen goede voorzet, in kansrijke positie alleen aan zichzelf denkt, geen scorend vermogen heeft en ook geen vrije trapspecialist is. Bannis is eigenlijk een tweede Stokkers al vond ik die dan minder slecht. Waarom is zo'n speler gehaald? Waarom is een Antonia gehaald terwijl er nu van het 4-3-3 systeem wordt afgestapt. Waarom mag Mashart wederom een tegengoal kosten? Waarom laat Agouglil zijn tegenstander weer lopen? Van deze selectie mogen hoogstens 8 spelers door naar het volgende seizoen. Deze staf toont in ieder geval duidelijk dat ze spelers niet beter maken. Er is een goede, ervaren TD nodig, een goede ervaren trainer en héél veel geld om het tij volgend seizoen te doen keren.

25   4  
Tommy

Het is te hopen dat die Amerikanen NAC kopen en er serieus veel geld inpompen. Anders wordt het nog een paar jaar KKD

18   6  
Tommy

@ NACHORECA1 zal je uit je droom helpen.. als Vrolijk NAC koopt wordt het nog steeds niks.

10   1  
Geelzwartwit

@Fred1

De 10 ploegen boven NAC in de KKD.. Hebben die nou echt allemaal betere spelers? Ik geloof er niks van. Of hebben ze allemaal meer ervaren coaches? Ook daar geloof ik niks van.
Zoals vaker gezegd. Het niveau wordt van bovenaf bepaald we hebben 80 trainers of assistenten een performance trainer een Jeugdopleiding een technisch hart enz enz datz heeft toch echt niet iedere kkd club en dan nog top3 begroting..
Maar als dan kaj weer op rechts en Mashart enz enz gewoon het geval is zit het verschil tussen succes en een 11e plek toch echt in wat de trainer coach traint en van plan is.

Aan het begin van een seizoen zegt niemand dat Volendam veel betere spelers heeft en Jonk een toptrainer is. Halverwege het seizoen zijn onze spelers kwalitatief te slecht voor kkd... We hebben 65% spelers met eredivisie ervaring!? En is De graag mondig en een beginnend trainer met credits want beginnend...

Met het materiaal wat er is is het voor een KKD technische staf gewoon ver onder de maat. Realsitisch zijn is lastig maar het is gewoon zo. Seuntjes trekt het hier ook niet. En zoveel andere spelers komen hier niet uit de verf. Na zoveel wedstrijden ligt dat toch niet meer aan die spelers? Ja een Mashart wellicht maar worden zijn fouten wel genoeg afgeleerd?

Ik weiger te geloven dat deze brede selectie kwalitatief te slecht voor een top 5 is.

8   6  
Nachoreca1

@Tommy...
Ik sta niet bekend als dromer. Dus je hoeft me niet te helpen. Vrolijk een Amerikaan of Chinees...slechter als nu lukt niet.

10   2  
Geelzwartwit

@henri

Precies dat!!.
De spelers worden niet beter gemaakt.
Er is geen vaste tactiek en speelwijze

Dat je nu je spitsen hebt en je rechterspits ook hebt en je dan Kaj op rechts zet...

Alsof de trainer gezopen heeft. Niets van te begrijpen.

4   10  
Bredaaaaa

Mooi voor Hilterman dat hij scoort bij zijn debuut. Gefeliciteerd.

Maar als team heeft NAC niet goed gepresteerd. Ondanks de vele schoten op goal en balbezit. Met een gelijkspel schiet je niks mee op. De playoffs zijn nu verder dan ooit.

Tactisch prima, afwerking niet goed.

12   0  
Ivo

@Geelzwartwit

NAC lijkt wel een recreatief team waarin iedereen speeltijd moet krijgen.
Hoe kan je na zo veel fouten Mashart nog opstellen.
Hoe kan je de Rooij toch weer op rechts zetten.
Zo veel passes op kruishoogte of andere onmogelijke plaatsen. Of je speelt in de voeten, of in de loop, maar hou bij korte passes de bal gewoon laag. We nemen corners en vrije trappen alsof het de 1e keer is.

Normale clubs hebben een TD en die heeft een goed gesprek met de trainer over dit soort dingen. Wij niet. Men doet maar voort en dat kan gewoon.

Over 3 maanden zit het er op. Maar op dit moment is er nog geen enkel vooruitzicht of garantie op dat volgend seizoen beter wordt. De transferperiode zit er op, dit is het moment dat de TD's gaan doorselecteren en werken aan de selectie van volgend seizoen...wij hebben nog steeds geen TD.

22   1  
Dos

Ik vond het vanavond allemaal wel meevallen, komt misschien omdat mijn verwachtingen van dit NAC niet zo onrealistisch hoog zijn, zoals veel hier.
Hilterman is in ieder geval een versterking en vond Seuntjens en Velanas tevens een dikke voldoende halen.
Is dit voldoende voor een plek in de eredivisie, nee, maar dat moet je allang uit je hoofd hebben gezet. Wat verwacht je, het is al een heel seizoen slecht, Haye gaat weg en de wedstrijd daarna ziet NAC het licht?
Ik had echt een dramatische vertoning verwacht en dat was niet het geval. NAC had gewoon kunnen winnen.

14   2  
Kees B5

Het eerste kwartier zag ik wat ik verwachtte: zonder "de Professsor" spelend, een zeer matig NAC. Maar daarna kreeg de ploeg de geest en speelde bij vlagen uitstekend. En de inzet van de jongens - grote klasse. Kanm leven met de 2-2 maar we hadden deze ook gewoon kunnen winnen. Over de scheids wil ik het niet hebben, teveel eer.

17   7  
Fred1

@ Geelzwartwit, ze maken fouten omdat ze ze die fouten laten maken, het is steeds weer recidivisten gedrag.
Waarom kan Mashart steeds dezelfde fouten maken , waarom heeft Agougil al 4 tegengoals op zijn geweten door de duels niet aan te gaan?
Simpelweg omdat er niemand is die ze dat afleert en niemand is die ze daar keihard op afrekent en corrigeert.
In mijn tijd werden we genadeloos aangepakt en soms zelfs voor schut gezet zodat je het een tweede keer wel uit je hoofd liet.
Fouten door je niet 100% in te zetten werden niet getolereerd onder geen beding , fouten omdat je niet beter kunt en toch wordt opgesteld die mogen anderen aangerekend worden.
Zag daarstraks ook iemand die Agougil en Welat balafpakkers noemde , maar het probleem is juist dat ze dat NIET doen , ze gaan de duels te laat en vanuit een verkeerde positie in, komen er 9 van de 10 keer als verliezer uit en die ene bal die ze winnen leveren ze ook direct weer in.
Zo kun je geen wedstrijden winnen.
Als je zo speelt tegen PSV gaan we geschiedenis schrijven en wordt het 15-0 , terwijl ik denk dat we met de juiste instelling en inzet WEL resultaat kunnen boeken tegen PSV.
Ik las hier ook dat onze spelers niet minder zijn dan die van de top 5 , ook dat klopt maar onze inzet, mentaliteit, wedstrijdinstelling en werkethos ligt mijlen onder die van onze concurrentie en daarom komen we ook geen steek verder en zakken we steeds verder weg.
Ik stel de vraag als je competente mensen in dienst hebt en ze doen hun werk niet naar behoren wie is daar verantwoordelijk voor en wat moet er aan gedaan worden?
Je hebt niks aan mensen die niet willen en geen ballen hebben.
Hoe komt het dat Hyballa van een handvol middelmatige voetballers een vechtmachine maakte?
Dus vergeet dit seizoen, hier komt niks meer uit, zorg volgend seizoen voor een goede organisatie een goede technische staf met vlieguren en gooi 75% van deze spelers er uit, ze gaan niet meer veranderen.
Te veel eenheidsworst zonder ballen.
Ik erger me kapot aan het gearriveerde gedrag van zo'n Agougil, schaam je kapot mannetje en haal het uit je kop om te denken naar Ajax te kunnen je bent nog lang geen Gudelj, if you know what I mean!
Vergeet niet ik ben een fan van dat ventje, ik weet hoe goed hij kan zijn maar als je met deze instelling in het veld staat dan ben je een arrogante hork.
Ik wordt als NAC supporter en als ex sportman alleen maar boos op mensen die het talent wel hebben en er niks mee doen, dan weet je niet hoe bevoorrecht je bent en ben je het niet waard om voor NAC te spelen.
Op mensen die echt niet beter kunnen maar zich kapot werken kan je nooit boos zijn, die omarm je.

19   8  
Kudeta

Mashart schoenen inleveren en nooit meer in het geel zwart
Wat een parodie op een voetballer

7   1  
Opa-Alec

Het was niet echt slecht. Wat mag je verwachten van spelers die hun 1e, 2e wedstrijd spelen ?
Een voortzetting van het seizoen. Doet pijn en geeft de zoveelste knauw aan je NAC gevoel.

12   3  
Nac

Waarom komt olij altijd zover voor de eerste paal uit, als er een speler doorbreekt aan de zijkant?

Dit lijkt precies op de goal tegen emmen toen hij ook al bij de cornervlag lag.

Olij valt wel door de mand bij goede strakke corners. Kortsmit had hem met zijn lengte gewoon kunnen hebben. Hij is eigenlijk gewoon te klein.

7   12  
De muzikant

Grootse gemis van vanavond was toch wel de sfeer. Geen Haye, geen van Hooijdonk, maar Fr0nt76 en de Breda Loco's.

14   8  
Mike

Ik vond Agougil wel goed en spelen met gif in z'n donder. Doei.

20   2  
Bertus

Pas op @ NAC over Olij mag je hier weinig zeggen, die is heilig.
Maar het klopt wel, bij corners en spelhervattingen is hij een drama daarom is de eredivisie ook een maatje te groot voor hem.
Een op een geen betere maar er komen ook andere situaties voor in wedstrijden.
Vond het ook jammer dat hij wéér begon over dat NAC zijn top niet is, daar werd hem niet naar gevraagd , heb het over de wedstrijd zou ik zeggen.

15   4  
Los Pollos Hermanos

Zonder Olij hadden we deze wedstrijd gewoon verloren.

Zonder Olij stonden we momenteel gewoon onderaan of i.i.g. bij de laatste 3.

Dus ja, Olij is hier heilig. En dat is maar goed ook.

9   4  
Soongebob

@fred1

Jij hebt het over instelling en noem maar op.

Dat is een aanname van je want lees jij ook hun waardes uit ? Nee

Wat voor sport heb jij vroeger gedaan ?
Kijk vroeger was alles beter, toch zeker in het Bredase sportwereld.

Kijk is naar het wielrennen … vroeger reed de wielervereniging op hoogste niveau
En nu ??? Drama

We zullen dit moeten accepteren en ben er van overtuigd dat ze echt wel gas geven maar ze kunnen niet beter.
Tis KKD niveau he, accepteer het en blijf supporteren.

Bij minuut 68 zei ik het tegen m’n buurman, de scherpte is eraf bij ze
En dat bleek wel ja

Mensen de algehele conditie van een voetballer is ver maar dan ook ver onder de maat.

Ps zodra het zo licht is spring ik op m’n fiets en sluit dan aan bij de hubo en staan er vandaag weer 150 km op m’n tellertje

10   5  
Scheppioni

@ Fredje
Prima betoog weer, helemaal te volgen betreft Agougil zit dat ook wel wat in zijn speelwijze, Haye liet ook verdedigend nog al eens zijn mannetje lopen, de kunst is dan om de ploeg zo te hebben dat andere dat voor het team oplossen, prima voorbeeld is bv in het geweldige NAC 1994 met Ton Lokhoff hoeveel een Gesthuizen en ook Zondervan het 'vuile werk' op knapte !! Wel met je eens het mag nooit geen arrogantie zijn maar ik denk dat dit bij Agougil niet het geval is !

5   5  
Yellow

Waarom willen wij telkens de jeugd de kans geven, maar als ze het niveau niet halen, verhuren of uit de selectie.

Waarom brengen wij een aanvaller voor een aanvaller 5min voor tijd, bij een gelijke stand?

Waarom roept NAC wij willen volle of 2/3 stadions, maar vervolgens neemt Horeca NAC eigen regels?, bovenop de bestaande richtlijnen.

Waarom sluit men ingangen af, ter wijl men juist zaken verspreid willen zien?

Waarom staan wij 11e in de KKD?

7   1  
Forza 1912

Fred:
Ex sportman?
Hoe bedoel je?
Hoeveel wedstrijden heb jij in de eredivisie of de 1ste divisie gespeeld?

4   2  
Los Pollos Hermanos

Fred1 is de zelf verkondigde Messias hier. Denkt dat hij het beter snapt dan welke trainer dan ook.

Maandag gaat Fred gewoon weer naar zijn kut 9 tot 5 baan voor 3 rooitjes per maand. Fred is de man.

2   1  
Reflektor

Inderdaad zelfveheerlijking Fred....ik heb ook hoofdklasse gevoetbald, ik ken geen Fred !.

1   0  
Van "taajlaand

Hoi Pollos,

Jij bent al lang genoeg op deze site aanwezig om te hebben kúnnen lezen dat Fred1 een zelfstandig ondernemer is, die vele uren aan zijn bedrijf moet besteden om als jarenlange sponsor mede probeert te helpen om NAC 'in leven' te kunnen houden.
Wat jij en anderen ook van hem vindt, reageer a.u.b. even normaal als het kan, en laat iedereen, ook met een ongezouten en goed onderbouwde mening gewoon in zijn waarde.

Laad alle berichten na dit bericht in